majd ha kijött ingyé' itt kitesznek a hozzáértõk valami balanszolt lores beállítást (limitek, etc), és aki innen kreál esetleg szervert, az azokat használja :) azért vannak itt elegen szerintem :S esetleg lehet hívni ismerõsöket...
ezek mind megvoltak, de sajnos publicon ez szart sem ér tekintve hogy ahol komolyabb korlátozást beállítasz az a szerver üres lesz, ahol meg no heat, meg unlimited ammo van ott meg annyian vannak hogy bejutni is lehetetlen..., sajnos a mainstream itt is eléggé beüt... :/
Itt jön elõ az, hogy a jó netkód nem sokat ér, komolyabb szerveroldali beállítások kellenének (tonnakorlátozás oldalanként, fegyverkorlátozás beállításának lehetõségei és a többi), bár õszintén szólva nem tudom, hogy milyen opciók voltak már MW4-ben. :()
hát ezeken a forced stock mech-el lehetett "segíteni", de igazából az az opció sose lett igazán népszerû sehol
a másik fõ gond ugye az volt hogy az is fegyvereket gyk senki se használta, mert a klánosokhoz képest sehol se voltak, ami ugye nagyjából stimmel is, csak ugye azért batteltechben rengeteg olyan dolog van az IS házak "mellett", amiket mw4-ben nemigen modelleztek le meg kétséges is mennyire lehet...
pl a klánok harcmodorára vonatkozó korlátozások , c3, a klánok minimum bv bevetésére törekvõ licitálásuk, stb... ezek nagy részét szvsz public szerveren kb nem is lehet lemodellezni sehogy, max ligában... :/
Nincs tapasztalatom e téren, de felteszem azon nem tudtak javítani, hogy pl. UAC2-est, UAC5-öst, SRM-2-est senki sem rak fel... stb. Egyszerûen van egy maroknyi fegyver, amivel lehet valamit kezdeni, és egy nagyobb adag, aminek nincs semmi értelme... :S
hát ligákban balanceot olyasmikkel próbálták javítgatni hogy nem lehetett crosstech, meg bv alján kellet lanceot építeni nem tömeg alapján (ami ugye nyilvánvaló baromság alapból), néhol még forced stock mech is volt, meg hasonlok, de sajnos ezek vagy nem lettek soha népszerûek, vagy nem sokat javítottak a helyzeten, és tény, sajnos ilyen megoldásokkal nem sokat lehet javítani ha alapvetõen a torka véres az egész balancenak
azért tegyük hozzá, hogy az hogy ezt elbaszták nem azt jelenti hogy nem is lehetne kibalanceolni..., igazából azon kívül hogy nem volt túl közel az eredeti szabályokhoz a balance teljes hiánya volt a fõ probléma amit azrét meg lehet oldani ha kellõ figyelmet fordítanak rá...
Hát igen, valamilyen szinten törekedtek rá, lásd pont-rendszer, hogy legyen értelme legalább kisebb Mech-ekbe is ülni, de ez édeskevés volt. :S
amugy az lrm kb az mw4merc elsõ patchéig volt használható emlékeim szerint, onnantól az ams és a lams olyan erõs lett hogy akár ki is vehették volna az egész játékból mert értelmét vesztette...
Én is csak pár hónapig játszottam multiban, ahogy írtam is, a szörnyen kivitelezett balance miatt hamar rá lehetett unni a játékra (semmi sem kényszerített arra, hogy változatosabb fitteket szerelj a Mech-edre, stb.
A világ nagy kedvencem (ismét: cirka 3055-ig, szódával 3060-ig), de a játékokkal egy ideje nem játszottam. Ha kijön az MW4 pack, akkor persze semmi akadálya, hogy ránézzek egy kicsit komolyabban. :)
Pontosan, az MW4 egyetlen hatalmas dobása a normális netkód volt, ami persze viszonylagos, én ha jól rémlik ISDN-en játszottam, hát az már haldoklott 16 fõs szervereknél. De sajnos itt kb. le is lehet zárni a pozitívumok listáját.
Ha kijön az MW4 ingyen, akkor valószínûleg megnézem a Mektek.net-es packeket, de kb. ennyi. :S
azért tegyük hozzá, hogy az hogy ezt elbaszták nem azt jelenti hogy nem is lehetne kibalanceolni..., igazából azon kívül hogy nem volt túl közel az eredeti szabályokhoz a balance teljes hiánya volt a fõ probléma amit azrét meg lehet oldani ha kellõ figyelmet fordítanak rá...
amugy az lrm kb az mw4merc elsõ patchéig volt használható emlékeim szerint, onnantól az ams és a lams olyan erõs lett hogy akár ki is vehették volna az egész játékból mert értelmét vesztette...
és igen amúgy mw4 multi kódja nagyon ott volt a szeren, talán a mai napig az egyik legjobb amivel találkoztam ilyen téren..., nekem még modemmel is relative tûrhetõen ment, mai játékok meg csúcsnettel is ha már 50 a ping haldokolnak..., mw4ben anno 100-200as pinget szinte meg se lehetett érezni még...
Gyerekek úgy látom jó emberek járnak ide(Cifu,Bucser) Felhomályosítana valaki, hogy melyik most a legaktuálisabb rész amivel játszotok? Mert még nagyon-nagyon régen haver mutatott egy ilye MW csodát,és jól elvoltam vele szerintem most is ellennék^^
Nem beszélve az LRm boat Madcat MKII-rõl meg a 7 ER laseres novacatrõl ami chainelve lõ és lassú mint a tetû.
Ligameccsek elõtt az egyik legfontossabb téma mindig az volt ventrilon, hogy milyen fittet vegyünk Reflective, reactive vagy FF páncélosat? (függött a pályától a választott mechektõl és persze a csapat ügyességétõl. Na meg attól, hogy ki milyen fog hacket használt (ugye a mecheket 800 méteren túl köd takarja azon túl csak a szenzorokkal látod).
Nem is volt jobb mint amikor az LBX-es thanatosok lekapcsolt radarral spawnrapelték a lépegetõ Novacateket reflective páncélban lunaron.
Azaz igazság, hogy akármennyire is elcseszték az eredeti szabályokhoz képest a játékot az MW4-nek volt egy hatalmas elõnye az MW3-al szemben. a normális multi kód. (512/128-as ADSL-el már viszonylag lagmentes 4v4-es multit lehetett hostolni míg az MW3-nál ugyanez a connection meghalt 2 fõvel)
Ez sajnos a szabad customizáció átka. Mindenki általában csak egy fajta fegyvert rak fel, és kész. Anno mi úgy játszottunk, hogy 3-4 Mech-es csapatunkból én voltam egy Mad Doggal LRM-boat (4x LRM-20 és 4x ER Medium Laser ha valaki a közelembe kerül), hogy a távolról Gauss Rifle-zõ emberkéket elkapjam, plusz a többiek páncélzatát megkezdjem, két (vagy három) gyors Jump Jetes Hellbringerek 2 darab LBX-20-asokkal rohant az ellenfélre, hogy lekapja õket. Ha meg tudtam gyengíteni õket, általában 1-2 LBX-20 találatnál többre nem volt szükség már. Effektív taktika volt, de gyilkoltuk keményen a világot a gyors és egyszerû játékélményért cserébe.
Miután már kezdett unalmas lenni ez a helyzet, elkezdtünk próbálkozni alternatív fittekkel, de értelme kb. nulla volt. ER PPC-kkel telepakolt Thanatosok és NovaCat-ek ellen szinte mindegy volt mivel megy az ember...
Szinte egy kezemen meg tudom számolni hány fegyvert használtak multiban a játékosok 99%-a (ER PPC, Gauss Rifle, LBX-20, Large Pulse Laser, Medium Pulse Laser). Ennyi. Pont. Egyszerûen nevetséges volt, hiába nagy kedvencem a világ, maga a multi egy szánalmas sz@r sajnos...
Ó igen a szokásos Jumpernúbok :) Igen érdekes egy állatfajta, teljesen beszûkült látókörû. Fogj egy gyorsabb gépet figyeld meg hol ugrál, passzív szenzor szerelkezz fel lb20-akkal és lepd meg hátulról :) Thorral szoktam így ferro páncélos jumpersnipereket darabokra szedni mint a legót pedig a legtöbbje assault gépekkel ugrál de semmi esélye :D Simán kimanõverezi õket az ember egy heavyvel mert csak ugrálni tudnak.
Mondjuk multipalyerben lehet tényleg a kötött konfig lenne a nyerõ.
Nemrég felkerekedtem és kipróbáltam a MW4MERCS multit és kábél 10 perc múlva ki is léptem, megfogadva, hogy a büdös élebben nem megyek fel többet.
Az egész arról szólt, hogy ki tud erõsebb és messzebbre hordó lézert/PPCt/Gaust/anyámkínját rakni a mechjére és ki tudja kevesebb lövésbõl leszedni az ellent. Közelharc, vagy bármiféle taktikusabb konfrontáció totálisan el van felejtve. Mindenki sniperkedik, aki meg nem azt pillanatok alatt szétszedik a pálya másik végébõl.
Ilyen körülmények között még én is támogatnám a "stock-only" meccseket.
Hát nem tudom. Aki akarja az rakhassa össze magának a járókáját, aki meg nem akarja, azoknak meg legyenek ott a canon configok. Probléma megoldva.
Nekem tetszettek az elõzmények is, mint a Harcos trilógia, vagy a Szürke Halál Légió sorozat. Ott valahogy még érték volt a mech, nem úgy mint amikor megjöttek a klánok, mindenhol mekkek :)
Egyáltalán nem elfogadott canon szerint, de az MW:LL készítõi ezt a köztes megoldást hozták fel.
A bûnös a Mechwarrior 2, az etalon az MW játékok között, amely csinált egy nem túl kicsi csalást:
Függetlenül attól, hogy Omni vagy nem Omni, minden 'Mech 100%-osan customizálható volt. Nem csak a fegyverzetet, de a reaktor méretét és a páncélzat mennyiségét is szabadon változtathatta a játékos. Ez egyáltalán nem felel meg a canon világnak, hiszen a nem-Omni mech-eket legfeljebb intenzív és hosszú munkával, gyári szinten lehetne módosítani, az Omni Mech-eknél pedig csak a fegyverzet és a kiegészítõk módosíthatóak, a reaktor és a páncélzat nem. Viszont a játék egyik legnépszerûbb motívuma mégis a szabad kezet kapott customizáció lett, és sok játékos a mai napig a MechLabban való átépítést a játék egyik nagy pozitívumaként éli meg. Mechwarrior játékot Mechlab nélkül készíteni istemkáromlás a játékosok jó részének szemszögébõl, ám kissé odavág a canon világnak. Az MW:LL készítõi tehát átvágták a gordiuszi csomót: van customizáció, de bizonyos szintig lekorlátozva, például az adott esetbe csak a két "karra" (ahol az eredeti Catapult modellen az LRM-ek vannak) lehet szabadon pakolni, a törzsben lévõkre pedig csak legfeljebb "medium" méretû cuccok kerülhetnek.
Az új Mechwarriornál amennyire most lehet sejteni, feltehetõen nem lesz Mechlab, vagy legalábbis lebutított. Persze ez még egyetlen játékbeli videóból még nem szûrhetõ le tökéletesen, csak az Atlas C és a Jenner D jelölések alapján történõ feltételezés.
Itt megtalálod a teljes listát. megjelenési sorrendben. A Stackpole könyvek inkább politikaiak unalmas béna harcokkal viszont ez tartja össze az egész univerzumot ez a kánon. A Többi meg cannon fodder. Stackpole pár könyve jó pár meg szar.
Természetesen. Stackpole majd minden könyve szorosan kapcsolódik, hisz õ hozta létre z egész politikai szerkezetet. (bár a Malicious Intent után eléggé 0)
A Kerenszkij-triológia után van olyan könyv ami folytatja a megkezdett történeteket vagy utána már teljesen szétbomlik az összes ágra?
Nézegettem LL videókat és szeme szúrt, hogy a végleges modban elvileg tetszés szerint lehet majd összerakosgatni a mecheket, mintha a legtöbb testre aggatott álláb omni lenne (illetve nem teljesen, de ennyi erõvel omni is lehetne). Ebben a videóban például egy Catapultra rakott lézereket a rackek helyébe.
Mennyire elfogadott dolog, hogy egy Catapultról leszedjék a rakétákat és teszem azt, PPC-t rakjanak a helyükre?
Mondjuk ez félig meddig klappol egy, általam már MW3 óta áhított dologgal, mégpedig azzal, hogy kicsit nézzen már ki máshogy egy mech ha különbözõ fegyvereket rakok rá. Kicsit érdekesen fest ha egy Mad Dog orrán levõ omni slotba rakétákat rakok és még mindig olyan mintha gépfegyver lenne ott. Remélem, hogy a rebootban már látható lesz a különbség. Ha 4 machinegunt rakok egy ballistic slotba akkor ne egy bazinagy csõ legyen látható, mintha egy Large Gauss Rifle csücsülne ott.
táblásban tudtommal csak akkor lehet ekkora pukk ami kihat szomszédos hexekre ha dupla engine crit van elgalább egy kör alatt és utána min 12-est dobunk 2 kockával..., szal nem gyakori :)
Hát ha a 3 at veszem alapul ahol viccbõl ráraktam egy Annihillatorre 6 ERPPC-t és lõttem egy alfát aminek az eredménye az lett hogy hagytam magam mögött 3 halott szakasztársat és egy 3 méteres krátert.... Amúgy lentebbiekhez, táblás szerint ha jól tudom a gépek ritkán detonálnak be de gondolom a trailerbe kellett valami nagybumm a végére hogy látványos legyen :) Meg 3015-ben próbálják nem reaktorig szarrálõni a másikat hiszen a technológiai hanyatlás javában tart még és a legtöbb gépet már nem is tudják gyártani így a roncsoknak igen nagy értékük van vagy alkatrészként vagy helyrepofozva teljesen a gépet ahogy lehet.
A katapultálás ha jól tudom változó mech-rõl mech-re. Egyes Mech-ekre jellemzõ csak a külön kapszula, például a 3025 Technical Readoutban a Hatchetmannál ki van emelve, hogy egy külön kis rakétahajtású repülõgép maga a fej, hogy szükség esetén a veszélyzónából ki tudja vinni a pilótát, és hogy ez mennyire egyedi.
A Mechcommander esetén egyértelmûen kapszula volt, de ott kisebb problémát oldottak meg vele, hiszen a kapszula szépen felindult az égbe, de vissza nem tért soha. Gondolom egyszerûsítés.
A reaktorrobbanás bizony hatalmas pukk, ahogy Bucser írja, nem csak a szabálykönyvekben, hanem a regényekben is fel lett használva. Kai Allard-Liao saját Hatchetman mechjének reaktorát hevítette túl, és így pusztított el több Jade Falcon mech-et, a leválló fejben pedig biztos távolságra tudott eljutni, hogy túlélje.
A LVL 2 szabályok szerint asszem 3 hexnyi távolság az ahol a mech reaktor leolvadás/robbanás miatt veszélyes. Távolságtól függõ sebzéssel. (1 hex a játék szerint crka 30 méter ha jól emlékszem)
- nem úgy volt, hogy katapultálás valamiféle kapszulában történik? Tisztán emlékszem a negyedik részbõl (tekintve, hogy naponta játszok bejelentés óta :D ), hogy Duncan Fisher az arénában rendszeresen emlegeti a podokat a killek után, mármint hogy onnan kell a pilótáknak végignézni a meccs hátralevõ részét. Plusz a MechCommanderben is rendszeresen lehet látni amint kis cuccok lõnek ki a szétkapott mechekbõl. - Nem olvastam könyveket, nem vagyok 100%-ig tisztában az egész technikai háttérrel, de az eddigi játékok alapján nem durrant egy kicsit nagyot a Warhammer? Eddig elég volt egy-két mechnyi távolságot tartani az utolsó lövés elõtt, hogy elkerüljük a durva utózöngét ha esetleg beüt egy core-breach, most meg oda egy egész háztömb és az Atlas is hátrakotródik ijedtében, pedig csak egy telitalálatot kapott a CT-re.
mw4-et én az alap gombokkal játszottam,szvsz az egész billentyûzetet használtam:D
Én a MW4-hez egy sima 4 gombos joyt meg a bill-t használtam, bõven elég volt mindenre, jól is céloztam vele, fordulás is gyors volt...
WASD-vel az irány és a sebesség, joy a torso meg a fegyverek és a nagyítás.
Nincs valahol valamilyen oldal ahol meg lehetne nézni, hogy az egyes Battlemech-ek hogyan néznek ki?
Asszony lehet furcsán nézne, ha feltenném a TV-t az asztalra :DDDD Másrészt a lényeg nálam inkább a kanapé ;)
"Egér + billentyûvel úgy lehet, hogy egy bekonfigurált gomb megnyomásával lehet váltogatni hogy a torzót vagy a kezet irányítod az egérrel. Joy esetén a HAT switch a megoldás (billentyûzet a haladási irány, joy a felsõ test vagy kezek, HAT a kezek vagy felsõtest)."
De tudod a single dolgok sokkal nagyobb élményt nyújtanak 1m-es képernyõn, szélesvásznon, a kanapén ülve, mint egy asztal mellett kis moncsin.
Ha most a "ki a fasza gyerek" hangulatot akarjuk hozni, akkor nekem 1 méteres képernyõ (Samu LE-40A659) van a számítógépasztalomon, single vagy multi, tökmindegy...
Ettõl függetlenül nem hiszem, hogy ez bármit is jelentene jelen helyzetben, nem attól lesz valaki jobb vagy rosszabb, hogy nagyobb képernyõn játszik...
Bõvebben PLZ. Ez NAGYON érdekel, hogy miféleképpen néz ki a gyakorlatban.
Egér + billentyûvel úgy lehet, hogy egy bekonfigurált gomb megnyomásával lehet váltogatni hogy a torzót vagy a kezet irányítod az egérrel. Joy esetén a HAT switch a megoldás (billentyûzet a haladási irány, joy a felsõ test vagy kezek, HAT a kezek vagy felsõtest).
Wooooaaaaaah O.o errõl egyébként informál a gép? mármint hogy jó lenne kidobni :D
Rég játszottam az MW2-vel, de mintha igen, szólt volna, hogy ha a lõszerkészletet tartalmazó testrészrõl elfogyott a páncélzat, és a belsõ sérülés esetén a lõszerrobbanás esélye forog fent.
Nézetváltás nem kell... csak cockpit >.<
Alapvetõen egyetértenék, de az MW2-ben is megvolt a hangulata, amikor külsõ nézetbõl nézhettem ahogy a Mad Dog nekiiramodik. :)
Navigációs pontok azok checkpointok? mert akkor simán végiggörgetheti magától. Mikor elérünk egyet vált a következõre.
Egyfelõl ez egy lehetõség, hogy például választhass a lehetõségek közül (A pontot támadot meg elõbb, vagy B pontot?), másfelõl olykor szükség lehet rá, hogy egy pontot (például egy konvoy kiséretnél) többször visszanézz.
Ez elég szigorú :D Viszont ha erre nem fért fel majdnem, akkor nyilván több feature van egy mechen, ami alább nem került felsorolásra. Nem fogok sírva fakadni, ha nem lehet joyyal nyomni amúgy, csak örülnék neki. De az sem zavar, ha annyira in-depth lesz, hogy a játék úgy fog kinézni messzirõl, mintha gépelnék :DDD
A HOTAS cougaromra az összes funkció felfért de néha így is kellett a billentyûzet.
Csakhogy értsd, hogy mirõl beszélek
3-4 többálású switch, 5 analóg (nem 2) és 3 hat switch (nem 1) és egy microstick (az egér helyettesítésére finom célzáshoz Mert ugye a 3-ban mozgattad a lábat a törzset a hat switchel a bal jobb kezet és egérrel még lehetett finoman célozni, hogy melyik részt akarod szétlõni. ugyanis a targeting computer csak megmutatta hova lõj, de nem célzott helyetted).
Nem tudom mennyire figyeltél, de jön boxra is. Szóval innentõl kezdve halál biztos, hogy gamepaddel kezelhetõ, és mindez annyit jelent ebben az esetben, hogy neked -fav.
;)
Másrész a multis dumád egy ökörség, ha valaki multizni akar, azzal játszik, ami a legeredményesebb. COD4-ezni sem ülök le joyyal, nyilván. De tudod a single dolgok sokkal nagyobb élményt nyújtanak 1m-es képernyõn, szélesvásznon, a kanapén ülve, mint egy asztal mellett kis moncsin. Mondjuk itt már komoly fanboyság van, ha ilyeneken megy a para, hogy küldetés közben nem lehet létrehozni 16 féle fegyvercsoportot, és külön tûzgombbal használni õket, mert pfeejjj, így már konzolfos az egész...
a legördülõ menüid tökjók csak pl ha multiban összefutsz egy olyannal aki rendesen egeret + bill-t használ gyk tejlesmértékben esélytelen vagy kb azonnal, de amúgy az ötlet kiváló :P
és minden ötlet amit közöltél gyk masszív lébutítást eredményez, pl ideális esetben a fegyver group-oknak mind lehet külön gombja, ami ha hiszed ha nem szintén óriási elõnyt jelenthet..., jah és egér+bill-el tökéletesen megoldható hogy egyszere fordulsz, forditod a torsot és célzol a karokkal...
szóval az isten mentse meg ezt a részt a konzol betegségtõl mert ha az megfertõzi akkor a sávszelet se fogja megérni amit az ember a letöltésére forditana, nem hogy ne adj isten megvenni a multi miatt...
Ezt most így 3 perc alatt eszeltem ki, szóval játék közben ha gamepadra optimalizálnék, biztos tudnék finomítani rajt, azonban szerintem így bõven játszható lenne, sõt, még lebutított konzolos cuccnak sem érezném..
Amúgy most így utánaszámolva ez a joy 12 gombos, plusz a digipad, vagy tíz gomb, és 3 tengely..
"-Irányítás megoldása (külön a test, külön a torzó, esetleg még külön a kezek célzása)"
Ezt akár hogy is nézem, bill-egérrel is lehetetlennek hangzik, de evidens módon a mozgás bal analóg, törzs/célzás jobb analóg.
A következõk simán mehetnek kis legördülõ menübõl: "-Videómódok (normál, fényerõsítéses, mágneses rezonancia)" "-Sérülési ábra (a videóban is látható jobb oldalon elõhozva)" "-Feladatlista megtekintése" "-Nézetváltás" "-Lõszerkészlet kidobása (lõszerrobbanást megelõzendõ)"
Célzás A, Cél a célkereszt alatt B, Jumpjet Y, shutdown X Tüzelés RT, Köv-fegyver RB, elõzõ fegyver LB, Alpha strike LT. Tac-map BACK. Következõ NAV-pont bal analóg lenyom. Inspect Jobb analóg lenyom, meg ugye a start gomb, ami a menü nyilván..
A fegyver csoportosítás küldetés elõtt konfigurálandó, egyetemben a HUDdal.
Wooooaaaaaah O.o errõl egyébként informál a gép? mármint hogy jó lenne kidobni :D
Nézetváltás nem kell... csak cockpit >.< Feladatlista esetleg kiváltható lenne a nézelõdéssel. Ott a videó alapján rendkívül kidolgozott cockpit. Na most egy ablakocskába befér szerintem a feladatleírás. Aztán nem biztos :S
Navigációs pontok azok checkpointok? mert akkor simán végiggörgetheti magától. Mikor elérünk egyet vált a következõre.
de még ilyesféle egyszerûsítésekkel is, kevésnek tûnik annyi gomb...
Én örülnék ha rendes szimulátor lenne, amilyet a fanok szeretnének :)
Nem bonyolult, de ahhoz, hogy kihasználd, bizony sok gomb kell, amit meg kell tanulni, egy szimnél ez teljesen normális dolog. El lehetet játszogatni az MW2/3-al is pl. groupolgatás vagy a Point / Lance parancsok nélkül, csak nem voltál úgy elég hatékony.
-Irányítás megoldása (külön a test, külön a torzó, esetleg még külön a kezek célzása)
-Tûzelés -Fegyvercsoport kiválasztása (grouping alább) -Tüzelési mód kiválasztása (a teljes grouppal lõsz ha lenyomod a tûzgombot, vagy "chainben" lõsz, tehát minden lenyomáskor lõsz az aktuálissal, a következõ lenyomáskor a következõvel a groupból, és így tovább) -Következõ célpont (igazából nem ártana erre rögtön legalábbi 3 gomb, legközelebbi ellenfél, következõ ellenfél, következõ baráti célpont - MW-ben így volt) -Célpont a célkereszt alatt kiválasztása -Megvizsgálás (Inspect) -Következõ navigációs pont -Feladatlista megtekintése -Sérülési ábra (a videóban is látható jobb oldalon elõhozva) -Videómódok (normál, fényerõsítéses, mágneses rezonancia) -Jump jet -Shutdown / Shutdown manual override
-Parancsok / kérések a Lance-béli társaknak (bár ez megvalósítható ugyebár gyorsmenübõl)
Nem létfontosságú, de hasznos (korábbi MW-kben benne volt):
-Nézetváltás -Lõszerkészlet kidobása (lõszerrobbanást megelõzendõ) -Taktikai / Mûhold nézet (videóban látható) -Fegyverek csoportba rendezésének lehetõsége (MW2/3-ban váltogatsz a fegyverek között és Shift + 1/2/3-al tudtad berakni az 1/2/3 csoportba) -HUD beállítások (a MW2-ben például 3-4 különféle HUD kijelzés volt) -Alpha Strike (ez kiváltható végülis a fegyvercsoportoknál)
Alaphangon bizony a 8 gomb kevés, nagyon kevés. Vagy kiváltod gyorsmenükkel (már amelyiket ki lehet), vagy bizonyos lehetõségeket kihagysz, vagyis lebutítod a játékot. Valamilyen szinten jogosan félnek az MW fanok, mert a konzolos port az utóbbira utal. A MechAssault például egy brutálisan lebutított Mechwarriornak minõsítik általában...
Ha fasz módon van kitalálva, akkor nyilván nem elég 8 gomb...
Btw. sztem bõven sok is. A gyakran használt dolgokat kirakni a gombokra (tûzgomb, jumpjet, shutdown, ilyesmi), a maradékot (nemtudom mik vannak, még nem nyomtam mechwarriort.. :D) pedig egy pici menübe, amit a digipaddal lehet buzerálni..
am nemrosz ötlet de azt úgy kéne megcsinálni hogy úgy nézzen ki mint a többi kijelzõ és olyan narancssárgával írja ki, de vannak még ötleteim, pl a kijelzõ sokkal nagyobba és nem látszana ennyi a pilótafülkébõl a 2 kis kijelzõ maradna :) majd talán ha holnap unatkozok megpróbálom, bár semmi jót nem ígérek. a méret meg hááát elõször a full videó volt és az nem is banner méretû hanem az egész kép és utána gondoltam kicsit megnyírbálom a vidit meg a képet, de csodálkoztam hogy ez is csak 1,5 mb let :D ja és a ps tudásom erõsen behatárolt :)
Szimulátor az, amelynél az adott játékban / világban felvázoltak szerint figyelned kell az adott eszköz bizonyos tulajdonságaira, és ezekre ráhatásod is van. Nem szimulátor az, ahol ilyesmikkel nem kell törõdnöd, csak menni és lõni. Szimulátor az X-Wing és a Tie Fighter is, pedig semmi köze a Newtoni és Kepleri fizikához.
A Mech 4 inkább a jövõ héten várható, ha jól olvasom ki, a MekTek-es srácok nem voltak annyira rákészülve a dologra.
Kifli: Értékelem a munkádat, a minimális alapanyagból nem is olyan rossz, de azért ilyen brutális méretekben... :D
Ha lehet egy ötletem, akkor inkább ne a videó harc részét rakd be a középsõ monitorra, hanem villódza lehetne a monitorra a fõbb ismert dolgokat kiírni. Mechwarrior játék, fejleszti a Piranha Games, 3015 a dátum, stb.
Ry0K3N: A Q&A alapján azért inkább Mechwarrior játékot akarnak, és nem egy új MechAssaultot (a jogok arra is kiterjednek).
Sajnos eddig túl kevés az információ, abból kell gazdálni, ami van. :)
hogy lehetne szimulálni olyan dolgot ami nem létezik? így minden amit gondolunk róla az puszta feltevés, senki nemtudja hogy viselkedne a valóságban egy ilyen gépszörnyeteg, így ez nem lehet szimulátor :)