Így is alapról kellett mindent megcsinálniuk, AI meg történet még legalább egy évig készült volna. Jó lesz ez, csak videókártyát kéne vennem, mert az 1950pro-mnak nem tetszett már a Crysis demoja sem :) 1024*768-low-on meg nem fogok kínlódni.
Na kicsit toltam még tegnap (2-3 órát egyfolytában).
Végre egy Olyan MW amire vágytam. A látótáv optikai zoommal kb 2 kilométer (ha tiszta az idõ a pályán). ArrowIV-es Catapultal vagy heavy gaussal szerelt hollanderrel írtottam:) Az ArrowIV számára az elementálók taggelték az enemy-t (kb 400 m a tag hatótávja de utána minden hatótávban lévõ raketa oda megy csak arrafelé kell kilõni) vagy pedig LRM-el ugyanez. Lehet vinni aknát ami felragad a mech vagy a tank oldalára 3-4-el szét lehet kapni egy mechnek a szekcióját.
Az elementálnál idegesítõbb nincs. 90 tonnnás Madcat MKII-ben egy elementál úgy táncolt körbe, hogy kellett egy kis helpet kérnem egy tanktól, hogy kapja le rólam:)
Javításra lõszertöltésre a bázison van lehetõség ami nagyon mókás hiszen az elveszett fegyvert per szekciót nem töltik vissza csak az armor-t. Lehet szekciót célozni és criteket osztani. (nincs is jobb a right és left torso nélküli Vulture kinyírásánál).
Szóval tetszetõs szép hangulatos na és játék közbenváltozik a napszak ha elhúzódik a mecss. ECM-es vagy Passive radaros móka szimulálva van tehát este lekapcsolt fényekkel passive radarral 3 heavy támadta a bázist jó móka volt megtalálni õket ki kellett zavarni az elemnetálokat, hogy nézzenek körül:)
nekem eddig tetszik:) csak több pálya meg mech kell belé és nagyon jó lesz ez a mod (vagyis eddig is nagyon jó csak még jobb lesz)
Hát a Crysisem csak hétfõn lesz kézbesítve, addig is elkezdtem átnyálazni az MWLL fórumot, hogy behozzam a lemaradást (tavaly elõtt év végén az elsõ komoly csúszás után kissé kiábrándulva hátat fordítottam neki).
Egy kis mini-FAQ, a FAQ szabadon terjeszthetõ, de ha valahol publikálod, a nickemet (Cifu) tedd oda mellé légyszíves. :)
Alapvetõ FAQ:
K: Milyen játék a Mechwarrior Living Legends? V: Egy akció-FPS-szimulátor, multi-player MOD (Full Conversion, vagyis mindent lecserél, kvázi egy különálló játék a Crysis motorjára ráhúzva), amely a Crysis alá készült. A MOD-ban gyalogosan, 'Mechekben (6-10 méter magas lépegetõ harci gépezetek), harckocsikban illetve légûr jármûvekben harcolhatsz a többi játékos ellen.
K : Mi a játék háttere? V: A játék alapja a Battletech, egy fikcionális XXXI. századi világ, amelyet az 1980-as években hoztak létre, eredetileg egy táblás taktikai játék számára, majd az egész kinõtte magát egy széleskörûen ismert és elismert Sci-fi világgá, született belõle szerepjáték, rengeteg novella, illetve több tucatnyi számítógépes játék.
K: Mi kell a MOD-hoz, és milyen állapotban van jelen pillanatban a MOD? V: Egy eredeti Crysis szükséges hozzá, hogy tudj vele játszani, 2009 decemberében jött ki a Beta 1 verzió, ami az elsõ publikus verzió. A Beta 1 elsõ sorban a multi rész, netkód és az általános játékmenet tesztelését teszi lehetõvé. A végleges játékban benne lesz a Mechlab is, ahol a Mech-eket egyedileg fel lehet fegyverezni, át lehet alakítani, a Beta 1-ben azonban csak elõre összeállított fitteket lehet kiválasztani.
K: A Crysis vagy a Crysis Warhead kell a MOD-nak? V: A Beta 1-hez a Crysis szükséges, de várhatóan majd, a távoli jövõben a Crysis Warhead alá lesz átportolva, aminek a multi része (Crysis Wars) egy nagyságrenddel kiforrottabb és van hozzá Linux dedikált szerver-támogatás is.
K: Csak Multi-player van a MOD-ban, vagy Single-player is játszható? V: A Beta 1 csak Multi-player támogatással bír, a fejlesztõk nem zárják ki a késõbbi Single-player módot sem, de jelenleg nincs erõforrásuk erre (AI programozása, pályaszerkesztés, szövegek, hangok, stb.).
K: Milyen játékmódok állnak rendelkezésre? V: A Beta 1-ben csak a "Trial of Annihilation" játékmód van, ez gyakorlatilag egy Team Deathmatch, némi csavarral. A játékosok "fizetést" (C-bills) kapnak az eredményeik után (kilõtt ellenfél, elfoglalt gyár, stb.) amibõl fegyvereket és harcjármûveket vásárolhatnak. A felszerelés nem csak simán megjelenik, hanem a jármûveket le kell gyártani, amit vagy az induló bázison, vagy az elfoglalt gyárakban lehet megcsinálni. A jármûvekbõl bármikor ki lehet szállni, és egyszerre akár több jármûved is lehet, de értelemszerûen irányítani csak egyet tudsz. A saját jármûveidbe nem szállhat be csapattársad, de az ellenfél meghackelheti, és így birtokba veheti, ha nem vagy benne. A csapattársaidnak ugyanakkor tudsz pénzt átadni. A kész verzióban további játékmódok is lesznek, mint a "Solaris Arena" vagy a "Thater of War".
K: Mennyire marad hû az MWLL a Battletech világához? V: Ugyan a készítõk igyekeznek annyira hûek maradni, amennyire lehet, de játéktechnikai okokból több téren is áthágják a világ szabályait. Például a játékos alapból egy Elemental (Clan) vagy Heavy Trooper (Inner Sphere) páncélban van, és ha elhagyja a Mech-et vagy harcjármûvét, ebben tud mozogni, a valóságban ezek a nehézgyalogosok különálló erõk, a 'Mech-eket és harcjármûveket irányító emberek nem viselnek nehéz páncélokat. A 'Mech-ek személyre szabása is bizonyos szintig egyszerûsítve lett, un. podok vannak a 'Mech-ek meghatározott pontjain, és ezekbe lehet az adott méretû fegyvereket felszerelni.
A játék telepítése:
-Elõször is kell egy eredeti Crysis, 1.20-as patchal, és a hozzá való 1.21-es hotfixxel.
-Tömörísd ki az MWLL-OpenBeta1.rar file-t a Crysis könyvtárába (Steam esetén ez a "...Steam\SteamApps\common\crysis"). -Ezután lépj be a Crysis könyvtárába, és keresd meg a MOD könyvtárát ("...Crysis\Mods\mwll\"), itt található az MWLL Launhcer.exe, ezzel tudod a MOD-ot közvetlenül elindítani, célszerû egy parancsikont létrehozni a Desktopra, hogy könnyebben elindíthasd. Alternatív megoldás, hogy a Crysis parancsikonjának a céljának a végére odabiggyeszted a " -mod mwll" változót.
Steam esetén a következõ eljárás alkalmazható még: A "My Games" alatt kiválasztod a Crysis-t, jobb gomb, Properties (beállítások), Set Launch Options (indítási paraméterek beállítása) és ide beírni a "-mod mwll"-t.
Megjegyzés: a Crysis felpatchelve 32 és 64 bites módban is indítható, ez a Crysis könyvtárában található két könyvtárban lévõ Crysis.exe-t takarja, 32bites operációs rendszernél a "...\Crysis\bin32", 64bites operációs rendszernél a "...\Crysis\bin64" könyvtárban lévõ Crysis.exe-t kell elindítani.
-A következõ tennivaló a konfigurációs file átmásolása, ehhez a ...Crysis\Mods\MWLL könyvtárból másold át a “example_actionmaps_for_joystick.xml” file-t a ...\Crysis\Profiles\Default (ill. a Default helyett az aktuálisan használt felhasználónév), ha a Crysis-al játszol még aktívan, célszerû az actionmaps.xml-t átnevezni mondjuk actionmaps_old.xml-re, hogy késõbb visszaállíthasd. Ezután az example_actionmaps_for_joystick.xml" file-t nevezd át actionmaps.xml-re. Ha a MOD-ban átnevezed magad, akkor értelemszerûen az actionmaps.xml-t is át kell majd másolni oda.
Fagyások kezelése:
-Ha fagyást tapasztalsz a játékban a "C:\My Documents\My Games\Crysis" könyvtárban töröld ki a "Shaders" könyvtárat, ekkor a Crysis kénytelen lesz újra letölteni eme könyvtár tartalmát, állítólag a játékmenet közben fagyások jó része ezzel orvosolható.
-Ha a játékba való belépésnél fagy le, próbáld meg a teljes "C:\My Documents\My Games\Crysis" letörölni, és így elindítani, a könyvtárat az elsõ indítás után újra létrehozza a játék. (Az actionmaps.xml-rõl nem megfeledkezni ez után!). Egyes esetekben más feltelepített Crysis MOD-ok bezavarhatnak, ezek törlése szintén megoldást nyújthat egyes esetekben.
-Ha a fõmenüben fagy le, akkor valószínûleg a vírusirtó program kap idegrángást a játék file-aiban beálló változások miatt. A vírusirtó programok kikapcsolása megoldást jelenthet, vagy a játék könyvtárának a figyelmen kívûl hagyását be lehet állítani (AVG esetén ezt a "Tools > Advanced Settings > Resident Shield > Directory Excludes > Add Path" alatt megtehetõ).
-Segítségek a játék kezdetén:
Hogy nevezd át magad?
Az elsõ bejelentkezésnél a neved Nomad - ez az alapértelmezett Crysis alias, célszerû tehát megváltoztatni a neked szimpatikus nickre, hogy Online játékban meg tudjanak különböztetni. Ezt a fõmenüben a "profiles" opció alatt tudod megtenni, a "New Profile" alatt, ne felejtsd el, hogy ekkor a fent leírt actionmaps.xml macerát az új felhasználói név alatt újra el kell játszani!
1.: A steames verzióban nincs 64 bit. Rio123 feltette a Bin64 könyvtárát a netre ami itt elérhetõ. Csak be kell másolni és mûködik.
2.: A modot nem kell a -mod mwll azonosítóval indítani, hiszen van saját exe-je amivel mind a 32 mind a 64 bites verzió indítható. (ez steameseknél érdekes lehet:))
3.: Egy crysis függõ dolog, hogyha nem administratorként indítod akkor a settings változtatásakor szarrá fagy. A Fórumban bõvebb infok
4.: Van egy gond a Gamespy authentikálással sajnos ez is crysis örökség A megoldás az volt sokaknál, hogy regisztrál az oldalon egy új accot aztán a Crysis-en belül is regisztrál egy új accountot majd azzal próbál meg belépni. Géprõl gépre változik, hogy felmerül-e ez a probléma.
Gameplay tippek:
1.: Ha sérült a meched beállsz a mechbaybe nyomsz egy "P" gombot és amivel leállítod a mechet és azt megjavítják. Ismételt "P" nyomására indul el megint a gép.
2.: Ha menet közben megnyomod az "F"-et akkor cockpit fedelestül katapultálsz. Ilyenkor bárki beülhet a gépedbe utánad. Ha elõbb lenyomod a "P"-t és utána az "F"-et az a kiszállás funkció. Ekkor nem tudja más elkötni a gépedet.
3.: Ha ballisztikus fegyvert hordozó tankot mechet veszel akkor mindig vegyél hozzá lõszert is. Ugyanis alapból csak 1 tonna ammo van minden fegyverhez.
4.: Battle Armorokra (az alap páncél amiben vagy) vehetõ Tag laser, miniPPC, MiniAC. meg még valami nem emlékszem a nevére. Ezek közül egyszerre egy lehet nálad.
A TAG arra való, hogy max 400 m-rõl befogj vele egy mechet majd a társak LRM-ekkel vagy ArrowIV_ekkel indirekt tüzet zúdítsanak az ügyfélre. Ne feledjük, hogy a BA-k csak kb 200 m-rõl láthatóak a radaron!
A MiniPPC hathatósan halálos fegyver más Battlearmorokra a MiniAC meg úgy mûködik mint egy shotgun.
Kapható még Inferno rocket ez olyan mintha Flamerrel lõnéd a mechet azaz nem engedi hûlni és növeli a hõtermelését. és vannak a gépekre felragasztható robbanó töltetek amik szintén harcosak hisz a mech hátuljára tapasztva jelentõs károkat tudnak okozni.
K: A Crysis vagy a Crysis Warhead kell a MOD-nak? V: A Beta 1-hez a Crysis szükséges, de várhatóan majd, a távoli jövõben a Crysis Warhead alá lesz átportolva, aminek a multi része (Crysis Wars) egy nagyságrenddel kiforrottabb és van hozzá Linux dedikált szerver-támogatás is.
Rohadt fáradt voltam tegnap, de egy fél óra ökörködés belefért, elsõ tapasztalatok:
+A robbanások, lövések, rakéták nagyon jól néznek ki. +A HUD, a kezelõfelületek és hasonlók teljesen rendben vannak. +A fegyverek balance, a Mech-ek fittje, és egyebek nagyon jól vannak összehozva. Beültem a 4x LRM-20-as Vulture-ban (talán Vulture D?), és brutálisakat irtottam vele addig, amíg egy Partisan oda nem robogott mellém, és körülöttem keringve fél perc alatt ripityára nem lõtt. Közelre az LRM nem is fogja be a célt... A PPC / LPL kombókkal a gond túlmelegedés, mókás volt látni a sok Awesome-ot, amelyek minden második lövés után shutdown-ba roskadtak, miután elfogyott a hûtõfolyadék. A ballisztikai fegyverek pedig az erõsen korlátozott lõszerkészlet miatt nem lettek ultimate fegyverek. Nagyon ügyesen hozták össze. Csak egy mínusz van itt, az Arrow IV. effektje miatt volt, hogy "poénból" ilyesmivel lövöldöztek sorozatban...
/A mech-ek kinézete annyira nem ütõs, mint vártam, nem néznek ki rosszul, de olyan "Mechwarriorosan" se. Zavaró nekem, hogy pl. a PPC-k kéken világítanak, a AUC-k sárgán és így tovább - bazári érzés, nem BT-s... /Csak az erdõs pályán voltam, és bár elsõre jól néz ki, a pálya inkább zavaró játékelem, a fákat nem lehet kidönteni, így a 80 tonnás Demolisher is könnyedén beszorul a fák közé, Harrasser-el még rosszabb, sikerült gyakorlatilag felmásznom egy fára vele, és ott ragadtam, amíg le nem lõttek onnan...
-A Crysisben nem tudom beállítani az 1920x1080-as felbontást, ez nem az MWLL hibája, de akkor is nevetséges (1024x768-ban marad hiába állítom át). -A hangok megoldása nem túl meggyõzõ, ennél az AT1 is jobb megoldás, ahol az MW2-ben ismert hangokat rakták be. Sok fegyvernél nem jön át a fegyver típusa-ereje. -Többször is sikerült szembesülnöm azzal, hogy a hangár ajtaján nem tudtam kimenni egy közepes vagy nehéz mech-el (Hollander, Vulture) ellenben a két elsõ hangárállás hátsó falán átsétáltam. Ennél csak az volt jobb, mikor a jump jettel sikeresen átrepültem a tetõn, vissza viszont már csak a bejáraton keresztül tudtam menni...
Persze egy bétától így is messze túlteljesíti az elvárásokat, én személy szerint semmi fagyást nem tapasztaltam, és lagot is csak akkor, amikor már vagy 20-an voltak a pályán, és nagyiparban mentek a gyilkolászások.
"Csak az erdõs pályán voltam, és bár elsõre jól néz ki, a pálya inkább zavaró játékelem, a fákat nem lehet kidönteni, így a 80 tonnás Demolisher is könnyedén beszorul a fák közé, Harrasser-el még rosszabb, sikerült gyakorlatilag felmásznom egy fára vele, és ott ragadtam, amíg le nem lõttek onnan..."
Tévedés:) Megfelelõ tempóval rongyolsz neki akkor biza kidõl az:) Közben lassít. (Ahogy a CBT-ben is woods hex)
A Színek ugyanezek már a Mechwarrior II óta. Ezen nem tudom mit vártál. AC sárga Large laser piros PPC kék. Ez már úgymond canon:) sõt a PPC-t kék villanásnak írták le a könyvekben is.
Hangok: Szintén Mechwarrior II-es és IV-es hangokat vettek át.
Az épület bugokról tudnak. a második hotfixben elvileg javításra kerülnek.
A Lag a netcode szintén optimalizálásra kerül hotfix2-ben jelenleg a probléma az, hogy a 32 fõre indított szerverek játszhatatlanul lagosak még ha nincs is annyi user rajta. 24 fõtõl már jó mókákat lehet rendezni:)
Ja és az Extremity pályát ki kell próbálnia mindenkinek:) alacsony G-ben mókás a JumpJet és az elementál ugrálás:)
A Színek ugyanezek már a Mechwarrior II óta. Ezen nem tudom mit vártál. AC sárga Large laser piros PPC kék. Ez már úgymond canon:) sõt a PPC-t kék villanásnak írták le a könyvekben is.
Félreértted, én arra gondoltam, hogy a PPC fegyver kéken világít, az UAC sárgán, az Medium laser zölden és így tovább, nem a lövés, maga a fegyver!
Hangok: Szintén Mechwarrior II-es és IV-es hangokat vettek át.
Most olvastam a hiv. fórumban, hogy a Crysis autoexec.cfg-be kell beírni a s_MaxChannels=128 sort, ha elvésznek a hangok.
Engem nem az érdekelt hogy melyik játék kell a mod futatásához. Hanem az hogy az eredeti Crysis Warhead játékban benne van-e a Crysis Wars? Mivel nekem nincs meg a játék sehogyan sem így nem tudom, és azon az oldalon ahol meg lehet rendelni nem részletezték, de most már megtaláltam. Így azt nem értem hogy miért ennyivel drágább az Edition mint a két játék külön külön. Érdekesen akcióznak.
Nekem is õk hozzák: Megrendelésének megfelelõen a következõ csomagot küldjük el Önnek: Termék típusa: PC játék Termék neve: Crysis Maximum Edition VÁRHATÓ ÉRKEZÉS*: 2010.01.14. - CSÜTÖRTÖK (8-17H KÖZÖTT)
CSOMAG TÉTELEK: ------------------------------------------------------------------- Termék típusa: PC játék Termék neve: Crysis Sorozatbeliség: Electronic Arts Classics Termék ára: 1 990 Ft
Termék típusa: PC játék Termék neve: Crysis Warhead Sorozatbeliség: Electronic Arts Classics Termék ára: 1 990 Ft
Termék típusa: Csomagküldés Termék neve: Szállítási költség Sorozatbeliség: Termék ára: 990 Ft
Hmm, már másodszor rúg ki a szerver úgy, hogy még csinálni sem tudtam semmit. 1 másodpercet nem ültem még mech-ben, már a team selection részen kapok egy kick-et.
Tudja valaki, hogy miért van ez?
Nah már jobb a helyzet, most már kb 30 másodperc rohangálás után crash-el a játék folyamatosan.
Nah, most délután sikerült játszanom jó sokat (úgy néz ki, hogy a Nod32 ideiglenes leállítása megszüntette a crash-eket) és azt kell, hogy mondjam tetszik a mod.
Mikor már sikerült annyi pénzt összelõnõm, hogy bele tudjak ülni egy Awesome-ba (talán C variáns volt) akkor már jött az ellenféltõl a sok "wtf?" amikor megkínáltam õket 6 nehézlézerrel :D Mondjuk kétszer is megszívtam amikor túlhevült a mechem és leállt, nah akkor letiportak :) Próbálgattam egy Warhammer-t is, de az annyira nem tetszett.
Kicsit még csiszolnának az effekteken, lenne több mech, pálya meg mechlab akkor egyáltalán nem bánnám ezt az 1990 Ft-ot a Crysis-ért.
van aerospace és vtol is:)
És érdemesebb a tankokkal is próbálkozni:)
Nálam a wtf akkor jött amikor a heavy gaussos Hollanderrel egymás után 2 Vulture-t és egy Madcatet nyírtam ki :)
Aztán jött egy Sulla thunderboltokkal és végem is volt:)
Szerintem nagyon jól el van találva a gyalogos mod is és a tankok is. Egyedül a fegyver effekt hangok zavarnak egy kicsit. Bug valóban van böven dehát még csak egy béta verzió.
Ez nálam is volt, ilyenkor azt látom hogy a mech lába bele van süllyedve a talajba. Én ki szoktam lépni az adott szerverbõl majd vissza.(és a rangodat is megtartja)
A másik idegesítõ dolog a falon átesés, ez is hasonló probléma, ennek itt a bugreport topicja. A kínos az, hogy a hírek szerint ez a Crysis Warheadnél is probléma, tehát az engine áll a háttérben...
-Az Extremity pályán jármûvel NEM érdemes menni. -A Clearcut pálya a leggyönyörûbb az egész játékban. Egyszerûen lélegzetelállító, itt a fák ki is dõlnek, a Marshes pályán nem dõlnek ki. A fák között átszûrõdõ fényhatás mindent visz, plusz a nap-éj változás... :) -A TAG plusz LRM v. Arrow IV. alaphangon nagyon-nagyon tápos a legtöbb pályán, viszont ha ügyes vagy, és passzív radarral az ellenség oldalába, hátába kerülsz egy tápos mech-el, az nagyon durva. -A VTOL-ok és az Aerospace fighterek csaknem irányíthatattlanok, be kell üzemelni a joyomat. :)
Marshes pályán kidõlnek a fák ha a max tempóval mész neki mechel:)
Teherautó fennragad a fán:)
Aerospace és Vtol gyári hibás bár vannak akik nagyon jól használják õket.
Jó joystick beállítás kérdése az egész. nekem nincs ilyenem úgyhogy szenvedek velük elég rendesen:)
Most viszont bementem az Inferno pályára, és 4-bõl 4x nem tudtam elhagyni a hangárt. Se Mech-el, se jármûvel, a padló alá beesek... :S
"Az Extremity pályán jármûvel NEM érdemes menni" Ott én mech-eket (könnyû) szedtem szét gyalogosan, sok mech-hez ragadt küzdõt a gépével. "A VTOL-ok és az Aerospace fighterek csaknem irányíthatattlanok, be kell üzemelni a joyomat." Bulcser is írta hogy a joystic még nem az igazi (remélem csinálnak jó portot), igy én azzal is küzdötem. De nyilván gyakorlás kérdése.
Nah tegnap azért 3-an összejátszva már elég jól lehetett irtani, fõleg amikor én tag-eltem a Raven-embõl a többiek meg LRM-eztek a tankokból :)
Ha van valakinek kedve velünk játszani akkor meg tudok adni egy TS3 címet is a kommunikációhoz.
Sírnak is mint a fürdõs kurvák az lrm-ek és a tag/narc miatt a fórumban, hogy vannak akik megállnak egész pálya alatt a bázis elõtt és küldözgetik az lrm-eket míg 1 ember megy elõre tagelni:)
Pedig az LRM és ELRM még humánus eszköz az Arrow IV.-hez képest. A 3km-es hatótávolsága miatt kb. a legideálisabb anti-LRM eszköz. Az egyik pályán párszor csúnyán beszorítottak minket a hangárba Atlas-al és más csúnyaságokkal. De lekapcsolt radaros Arrow IV.-es Catapultal sikerült 1x a hátukba kerülni, és az Atlas mindösszesen 2x2 Arrow IV. után szétesett... :)
Elvileg ha lekapcsolt radarral lõsz akkor nem fogja a Narc és a Tag jelet. (azaz nem tudod mikor tagelnek) és elvileg késõbb sem áll rá a signalra. bár ki tudja valóban így mûködik-e.
Ha közvetlen LOS-od van valakire és mondjuk az illetõ stationary akkor telibe lehet kapni ugyanis ott csapódik be a rakéta ahova célzol. (LRM-el lehet így szívózni 1500 méterig:D ugyanis az 1000 méteres hatótáv arra vonatkozik, hogy mennyin fogja be a radar)
HA BA-ban vagytok akkor meg vegyetek hozzá C8 charge-ot. Mech hátpáncélján iszonyatos pusztítást csinál!
JA és persze a flamert is érdemes vinni csak vigyázzatok ne szaladjatok bele a saját lángotokba :)
Én azért be szoktam segíteni ha látom hogy egy B.A. éppen ráakaszkodot egy gépre, már ha ép nem egy mech akarja szétlõni a segem. Tegnap pl. megint kinyírtam egy Shadowcat-et az Extremity pályán, bele lõttem a két kis rakétám majd felrobbant, na mondom valamit csúnyán eltalálhatam. Már csak az Infernó rakétát és a C8-at kéne tudnom használni a B.A.-nál.
A bázison megveszem a gránátokat ok, az egér görgövel váltom a fegyver típusokat Ppc => lézer => rakéta vetõ , eddig ha sikerült gránátot dobni azt a jobb egér gombbal sikerült, de most azzal se. Te a "tûzváltás"-nál melyik billentyûre gondoltál?
"3. Don't forget to buy C8/Inferno charges! C8 does a LOT of damage towards vehicles they are attached to. Press G to throw said grenades. They will stick to enemy vehicles. Press H to change your grenade type (from C8 to Inferno to Narc [missnamed as "Flashbang" in beta]). Inferno charges do little damage to vehicles, but have a wide radius that is deadly against BA. It will also deal a good amount of heat damage to vehicles. Narcs act as a homing becon for ALL missles."
Akinek nincs eredeti Crysis-a, az is ki tudja próbálni a játékot. Sajnos a Hamachis megoldás elég macerás, mivel csak 16-an férnek egy szobába, és a hivatalos fórumokon emlegetett szobák vagy televannak (inaktiv emberekkel :( ) vagy nem lehet tudni hogy egyáltalán van e szerver az adott hamachi szobában.
Azért itt a topik: http://www.mechlivinglegends.net/forum/index.php/topic,6298.0.html
Viszont: van egy tunngle nevezetû program - kb ugyanaz mint a hamachi, csak éppen nincs korlátozva hányan lehetnek a Mechwarrior szobában. Úgyanúgy ingyenes, pofonegyszerû felrakni. Instrukciók alább: http://www.mechlivinglegends.net/forum/index.php/topic,7192.0.html
Az utóbbi pár napban éjjelente vagyunk fenn páran (6-8 ember), nyilván nem olyan zsúfolt - még -mint a hivatalos, aki viszont szeretné kipróbálni mert szereti a mecheket az jöjjön :)
Amúgy a modról: nekem is nagyon tetszik, nagy rajongója vagyok az MW sorozatnak és tényleg igényesen megcsinálták a modot. Már igy bétában is jól játszható - sajnos még nem volt alkalmam nagy csatákban kipróbálni, de 3vs3 ill 4vs4-ben is poén.
Ami nagyon nem tetszik benne, az a gyalogosok - eleve, mi az hogy egy Mechwarrior kiugrál a gépbõl, de hogy utána egy mech szinte semmit nem tud kezdeni a röpkõdõ gyaloggal, az kicsit brutál :)
na ki is próbáltam, játszottam egy sráccal, hét 1x szedtem le :D akkor is túlhevült a mech, kiugrottam és rakétával elpicsáztam XD aztán jött a csúnya alázás :) De most toltam elõször, teccik, rem többen leszünk holnap...