Nem kicsit vagy lemaradva:) Már hónapokkal ezelött volt az enginebõl (és voltaképpen a Ragebõl) videó,de azóta van hivatalos Rage videó is ingame részekkel....nem olyan csúnya ám az:D
Sztem sokkal pénzéhesebbek nem lettek, ezzel kapcsolatban mindenki elfelejti, hogy már a Half-Life elsõ részének is volt két kiegészítõje. Jó, oké más kicsit, mert ott más szemszögébõl élted át a black mesa balesetet itt meg Gordon sztoriját nyújtják tovább, mindenesetre azokért is fizetni kellett anno.
"bugot már réges-régen kijavították, én magam jelentettem be, és néhány hétre rá jött a javítás"
Persze Móricka, hogyne. Hiszünk neked. Te vagy a bug-felfedezõ, s híró!
Szubjektív tudom. Sokaknak bejön, de nekem a San Andreas után visszalépés. A grafika kidolgozott persze, de mit sem ér, ha a játékmenet így lealacsonyodott. Csal címszavakba, ami konkrétan nem tetszett: történet, zenék, monoton küldetések, vidék hiánya. A korábbi 3 játék esetében a remek gta feeling egybõl beszippantott, itt ez valahogy elmaradt. A PC porthoz meg nem hiszem, hogy kellene kommentár.
a Half Life 1 olyan elmeny volt anno ,hogy azota se volt reszem olyan jatekelmenyben az hetszentseg!
Kit zavar, hogy 5 éves motor... a Half-Life 2 elég jól néz ki még ma is, abban a formájában ahogy 2004-ben megjelent. Azóta meg ugyebár az egész Source engine-t is fejlesztették, már az egész játékban van pl. HDR támogatás is, fejlõdött maga az alapjáték is. És tényleg piszok jól néz ki még ma is. Láttam már képeket az idtech5-ös motorról, a RAGE-bõl, engem nem gyõzött meg, csinosítgatott Doom3 motornak néz ki, ami csak képen mutatott jól, valójában nem annyira jó, semmi esetre sem olyan idõtálló, mint a Quake3. Kár, hogy a Source motort nem licenszelték olyan sok játékhoz, nekem az Unreal motoros játékok pl. sohasem tetszettek, egyik generáció sem. Egy bajom van csak a Source-al, hogy nem OpenGl-re írták. Rühellem a DirectX-et, meg az OpenGl régen is sokkal jobban nézett ki. Kár hogy Carmack a Doom3-al nem tudta úgy kihozni belõle a maximumot, mint a Quake3 idején.
Szerintem is egy nagyon jó játék!Ha nem adták volna ki az orange box-ot ps3-ra soha nem tudom meg mi az a igazi játék élmémy… Én csodálkoztam is mer még ma is helyt álló a grafja! Kids” mivel b*szták el a gta4-et?
A BioShock a legjobbak között van (ha nem a legjobb). Nem csak a kritikusoknál aratott sikert, hanem a játékosoknál is.
A 64 bites Citadellás bugot már réges-régen kijavították, én magam jelentettem be, és néhány hétre rá jött a javítás.
Egyébként ezt sejteni lehetett. A Half-Life 1-2 az fps történelem legsikeresebb játékai voltak, és ezt a Valve is látta. Az Ep1-Ep2 (de fõleg az elõbbi) szerintem egy kissé "erõltetett"; érezhetõ, hogy itt már inkább a pénz volt a motiváló tényezõ, ez az epizodikus feldarabolósdi is tökéletesen felesleges volt játékos szemmel nézve. Persze nekik bizonyára megérte...
a cikkíró kifelejtette hogy a Source motort azért csiszolgatják idõközben, volt különbség pl HL2 és episode 2 között is
egyetlen játék amibe még hiszek, a sok gagyi mai cím között. Crysis meg társai a csilivili grafikájukkal sehol nincsenek, a hl2-höz képpest a szememben. Gta sorozatot elbaszarintották a IV-el, Ensemble studios feloszlott, szóval egy ideig még nem lesz AoeIV, de remélem legalább fps fronton lesz vmi elõrelépés és kijön a hl2 ep3.
áá várjuk szeretettel Source engine POWA!!! Legjobban modolható motor a világon
Világ legjobb játéka amivel valaha játszottam :D
Mi a baj? Nem indult el? :) Az egy nagyon jó kis game volt.
Nincs szerintem gond a Source motorral. Az Unreal motorhoz hasonlóan azt is folyamatosan polírozzák. Elég szép különbség van a HL2 meg a L4D között.
Csak kár hogy 64-bites módban a citadelában kifagy mindig egy ponton és emiatt nem lehet végignyomni.
hát a source motor még mindig van amiben elöl jár. Tegnap újra leszedtem steamen a hl2-t, és amellett hogy még most sem néz ki rosszul, hopp mit látok: 64bites módban fut...
Én még mindig csípem a HL motort. A játékélmény és a történet nálam az elsõdleges szempontok. Szó sincs flame-ról. Mert a Bioshock szintén favorit nálam.