Egyébként úgy hallottam, hogy minden DRM-es játékhoz elõre el van készítve egy patch, ami eltávolítja a DRM-et.
Szerintem az UBI érzi a végét. Szerintem õk is jól tudják, hogy ez egy nagyon nagy bukta lesz.
Egy két SUBSIM fórumozónak már megvan a játék. De játszani csak hétfõtõl tudnak vele, mert akkor indulnak a szerverek.
Csak halkan szólok: 3 játék van, ami jónak ígérkezik mégis elég necces ÉS még csak február van. Assassin Creed 2: folyamatos netkapcsolat offlineban is -> Megoldás: Konzolon nincs offlineTERROR! Metro 2033: Schwarzenegger hardverigény -> Megoldás: Konzolon standard hardverre írják a játékot. Silent Hunter 5: folyamatos netkapcsolat offlineban is -> Megoldás: Egyelõre nincs. DE lesssssz! UBInak viszont fájni fog!
Csak tesznek bele!Az gáz lenne ha nem.Amúgy írják,hogy nem lesz vagy mi?Nem tudok angolul.
Így van.Azért van amivel éveket lehet eltölteni.IL-2,Lockon,GTR széria,na meg az SH.Nahát,mind szimulátor!Érdekes.Ja és persze a Red Orchestra.Ezek megérik.
Igen ám. De nem elég csak jónak lennie egy játéknak. Hanem elég hósszúnak. Éppen ezért, az utóbbi idõben nem vettem emg semilyen játékot, mert szerintem 10E Ft-ot elkérni 7-8 óra játékért rablás. (pl:Call of Duty széria)
És tényleg nem a felhasználót szopató dolgokkal kell teletömni a játékot ahhoz, hogy megvegyék, hanem jóra, hoszúra meg kell csinálni, és olcsón kell adni!!! Sokkal szívesebben kiadok 8000Ft-ot egy ArmA 2 ért (megunhatalan) mint 12E-et egy Call of Dutiért (8 óra játék)
Kis esettanulmány: Jó játék + idegesítõ védelem = rekord letöltés Én most pont emiatt nem fogom megvenni a Wings of Prey játékot Steamen. Mikor fog már felnyílni a játékkiadók szeme és jönnek rá, hogy nem akkor fogják sokan megvenni a játékokat ha telerakják a felhasználók életét megkeserítõ védelmekkel, hanem akkor ha jó játékot csinálnak.
Igazad van! Már nagyon várom.A gépfejlesztés is megtörtént.
Mondjuk szerintem szegény játék jusson el odáig elõször hogy 60-70m után a szonár már ne találjon meg pontosan. Emlékszem SH3 200m álló motorral is pontosan a nyakunkba dobták a szeretet csomagjaikat. Bár a SH4 már egészen jól mûködõt hogy bizonyos mélység után már nem nagyon találtak.
Karabiner most jutott eszembe.Vigyáz az ásványvíz nehogy bubimentes legyen!
Valószínûleg a meleg csendes óceánon jobban kilehetett ezt használni nagyobb volt a külömbség. A hideg és viharos atlantin nem biztos hogy, a módszer elég hatékony volt bár biztos mûködõt valamilyen szinten.
Az amcsi U-Boot-okon volt egy hõmérõ, ami mutatta, hogy a környezõ víz hány fokos (szalagon firkálta a változásokat egy regiszter). Õk kihasználták a melegebb tengervíz adta védelmet, miszerint eltéríti az ASDIC/SONAR nagyfrekvenciás "sugarait". A németek is rájöttek erre a háború alatt, de tudtommal nem használták ki.
"Passing Thermal Layer" - Tehát melegebb vízrétegbe ért a hajó.
A sekély mélységben a víz meleg, mélyen pedig hideg. A hideg és a meleg viz találkozásánál hirtelen hõmérséklet változások vannak.Ilyenkor hõmérõ ugrál, és a szonár hullámok is, így elrejti a termikus réteg a tengót. Ez olyan mint egy pajzs vagy valami zavaró jel.A rombolók szonárját is zavarja. A termikus réteg mélysége, és vastagsága is változik , de általában 40-60 méter mélységben már hideg a viz.Mai tengók is használnak ilyen meleg vagy hideg termikus rétegeket rejtõzködésre.Olyan mint egy folyó az óceánban.Gondolj pl. a Golf áramlatra ami meleg. Ilyen meleg áramlatra hivja fel a figyelmet a matróz 40 méter mélységben.Azt javasolja merülj oda, akkor kevesebb az esély arra, hogy észrevegyenek.
Egyébként mit jelent, amit mondanak kn 40m-nél? : "Passing Thermal Layer" ???
Elõvéttel csak 8900 forint.Én megveszem, de külföldi lapon olvastam, hogy pár óra alatt bármit feltörnek.Néha komplett csapatok versenyeznek.A tét bármi lehet.
Én arra leszek kíváncsi, hogy vajon mennyi idõ alatt törik fel:)
0.43-nál látszik, hogy ennyi a létszám, mert periszkóp mélységben vannak, jó hangos a villany motor:)
Amúgy biztos lehet majd embereket "venni" mint a 3.részben. ÁÁÁ legyen már március 4-5-6-7-8.
Helló! Már pár bejegyzéssel lejeb írta vki, hogy elõrendelhetõ, de azért kösz
Karabiner: Nem azért mondtam, így is nagyon zsír kis game lesz, persze ha nem fog szarakodni az ubi szerver
Hello! Nem reklám,de a CD Galaxisnál már elõjegyezhetõ a játék.
Azért ha ide be pakolnának 44 embert neked. Akkor jó néhányak diafilm vetítésben mehetnének végig a fedélzeten, nagyon erõs gép kellene, meg nagyon zsúfolt lenne. Ez végül is így most mûvészi utalás
Összeszámoltam az embereket a kapitánnyal együtt 28, ha jól számoltam, bár azt nem nem tudom, hogy most a toronyban vannak-e. Megnéztem a gyári adatok szerint a VII-re 44-47fõ a kapacitás.
A hajó tér kidolgozása nagyon szép, de az emberek hát nekem nagyon "robotosak", kíváncsi leszek hogy ha valamit javítani kell szerelnek-e, és eléggé némák az emberek a videóban.
Milyen jól nevelt egy társaság Mindenki úgy csinál mintha dolgozna. És a kapitány is illedelmesen becsukja maga után a rekesz ajtót. Amit egyébként nem szokás becsukni, mert riadó estén idõ veszteség újra kinyitni, meg a szélõzesnek se használ.
Szerintem inkább ne erõltesd ezt a fordítás dolgot. Ha tudnál angolul, lefordítanád és bemásolnád, azt még megérteném, de ezt a Google fordítós szendvedést még nézni is rossz.
SimHQ.com SimHQ Honlap Fórumok Fõoldal Cikkek Könyvtár Hírarchívum Fórum ArchiveWho Online közösségi Letöltések Linkek Naptár Directory FAQ Könyvtár Multiplayer Release Dates SimHQ TV Elõzetes: Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic Back To Page 2 Gameplay Ennek egyik oka, hogy a Silent Hunter 3 Silent Hunter 4 és maradt a merevlemezek után hosszú idõ elteltével más játékok is törölték, mert az erõteljes kampány rendszer a fejlesztõk létrehozni. Silent Hunter 5 továbbra is dinamikus kampány elemeit, hanem azt is hozzáteszi, egy elágazási kampányt rendszer, amelyben a játékos, hogy felfedez pontosan hol és hogyan akarják folytatni a háborús erõfeszítéseket. A játékosok meztelencsiga ki az észak-atlanti vagy hajóznak be a Földközi-tenger. Mint a korábbi unokatestvérek, van sokféle módon lehet bármelyik hajtókar fel, vagy enyhébb formában a realizmus a játékban Reális merülés szer, hajó célzást, torpedó újratölt, akkumulátor-élettartam, üzemanyag, képesség, hogy a csónak a harmadik személy, többek között olyan tételek, hogy kikapcsolható, vagy típusától függõen a játék szeretné. Néhány akarnak majd játszani a játékot egyáltalán nem csal úgy érzik legközelebb , hogy egy reális haditengerészeti tapasztalataival lehetséges, míg mások (mint én), alig várom, hogy ugrik a külsõ érdekében, így megcsodálhatjuk a robbanásveszélyes kézimunka elsõ kézbõl. Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 Mint már mondtam bevezetése elõtt az interaktív U-Boat azt jelenti, hogy a játékmenet kicsit más, mint korábban volt. Manning állomások a múltban volt, olyan egyszerû, mint egy ütés gombot, és ott voltál. Ön még mindig az ember van, de most már járni, hogy valós idõben állomás Azt is jelenti, hogy nem lehet, hol kell, ha a közmondásos [ellenség] bûz eléri a ventilátort. Lényegében, meg kell tanulnod bízni a személyzet és a szintén be kell építeni a legénység fel. Képest viszonylag tágas típusa IX és USA-beli a Type VII kicsi volt és nagyon zsúfolt. Ez azt jelentené, közelrõl és meghitt környezetben. Nem láttam semmilyen Das Boot humán-típusú dráma között, a személyzet tagjai még, de talán egy jó húzás a fejlesztõk hozzá. Lehet, hogy már ott, és én még nem láttam, hogy bontakozik ki? A játék folyik hogy jöjjön a multiplayer funkció, amely lehetõvé teszi (remélhetõleg!) virtuális wolfpacks. Még nem elég delved a játék idõ szûkössége miatt, hogy ténylegesen hátha farkasfalka taktikát használják. Remélem vannak. Az egyik legnagyobb oka annak, hogy a tengeralattjárók vált egy ilyen fenyegetés miatt gyorsan képes megtizedel kötelék. Egy Type VII saját tehetünk némi károsodás, a hajó elsüllyed, vagy kettõ, de a hajó tényleg túl kicsi, hogy tegyen többet, mint oka a félelem és a félelem között, az egész konvojt. De egy farkasfalka rendelkezik azzal a képességgel, hogy elpusztítsa vagy sérülés rengeteg hajó Ezen felül, fennmaradása a hajók inkább afelõl, hogy a hígítás a kíséret. Ha a kíséret észre, hogy nem lehet több mint egy hajót támadó kötelék lesznek kevésbé valószínû, hogy küldje el az összes saját hadihajók elleni csak egy tengeralattjáró. Záró gondolatok Hogy õszinte legyek Én kissé meglepte a roham-és megmunkálása Silent Hunter 5. Ez azonban nem azt jelentette, hogy vegye el semmit a tapasztalt fejlesztõ csapat. Nekem van felül játékokat arany indít több kérdés, mint ez a Beta bizonyította. Nem kaptam meg a lehetõséget, hogy tesztelje a multiplayer kódot így Nem véleményt, de a single player beállítása polírozzák. Kétségtelen, hogy fogok egy kis nitpicks, hogy én is dobja ki a végleges kereskedelmi release, de lássuk, ha ezek még mindig ott az utolsó példányt a játékot. Ez a játék nem helyettesíti a Silent Hunter 4 az én-m merevlemez de a Silent Hunter 5 lesz a helyszínen joga mellette. Rövid egy teljes rumli valaki részérõl ez a játék úgy néz ki, hogy egy igazi gyõztes. Azt várta, hogy mielõtt az elõnézet példányt, de miután való idõtöltést, és látta, hogy annak jellemzõi, a részleteket, és figyelemre méltó grafika Nagyon izgatott vagyok a kezem a végleges változatot. Sajtóbemutató's System Specs * Intel Core 2 Duo processzor * 8.500 Asus Maximus alaplap * 4 GB DDR2 RAM WD 300GB HDD * A Windows 7 Home Premium akarunk visszajelzését. Kérjük, ossza meg velünk, mit gondolt, ezt a cikket ide Kattintson ide, hogy a lap tetejére. Adatvédelmi nyilatkozat | SimHQ Copyright 1997-2010 Staff, SimHQ Inc. Minden jog fenntartva.
SimHQ.com SimHQ Honlap Fórumok Fõoldal Cikkek Könyvtár Hírarchívum Fórum ArchiveWho Online közösségi Letöltések Linkek Naptár Directory FAQ Könyvtár Multiplayer Release Dates SimHQ TV Elõzetes: Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic Back To Page 1 OMG .. Is This Thing Gyönyörû Az elõzõ két változata Silent Hunter nagyon jól nézett ki a kibocsátás idõpontját, majd a kiegészítõk, mint a Trigger Maru, a Grey Wolves Expansion és a Real Fleet Boat vette a címei is tovább lép csomagolás még több realizmust és grafikai részletességgel történõ víz alatti játékos pénznyerõ Például, a víz hatások, amelyek jók a kiadott játékok, most már majdnem tökéletes a modok. Silent Hunter 5 hozza a szintet fel még jobban. A kikötõkbõl a hajók számára a hullámok az ég felé, úgy néz ki a játék grafikailag gyönyörû, szinte felfoghatatlanul eddig nem látott egy játékban cím Grafikailag, ez egy jól csiszolt Beta, hogy én már játszik, és azt találtam, nagyon kevés grafikus glitches eddig. A játék úgy néz ki scarily reális. A csapat jó munkát végzett ami Silent Hunter 5 életre. Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 A részletekkel A hajók most már tökéletes. Ön sub részletezése, ahogy elvárható lenne egy játék, mint ez, de a kikötõk és a hajók (a két barátságos és ellenséges) még részletesebb, mint korábban. A személyzet tagja adat jóval magasabb volt, mint az elõzõ verziókban. Enteriõrök teszik sokkal részletesebben, mint a elõzõ változat. Robbanások egyszerûen fantasztikus hatást. Nem csak egy kis igazán lenyûgözõ boom-vitorlakeresztrudakhoz a játékból, de a tûz táncok ki az óceán hullámai oly módon, hogy soha életemben nem láttam. Biztos vagyok benne, hogy néhány Hollywoodish, de ez is figyelemre méltó, hogy Tény, hogy találja magát nézett körül, ahogy lassan húzza ki a port, csak hogy mennyire csodálja a csapat tett, hogy javítsa a grafikus környezetet a kikötõkben. Silent Hunter 5 Talán nem lehet leírni a játék minden jobb, mint a screenshotok Ne feledje, hogy a legtöbb ilyen felvételek vannak közép-és közepes magas beállítások. Még a sok hatásainak fordult meg, a játék meglepõen jól néz ki. Néhány felvétel került sor az én-m laptop (nem éppen a legnagyobb motorja a világ), és néhány az én-m iskolapad rendszer Ami még csodálatos az, hogy a játék még mindig béta, és gyanús, hogy nem volt még optimalizálva. Emberek high-end rendszereket kell látni egy csodálatos dolog, míg a többiek, olyanok, akiknek átlagosan valamivel több mint az átlagos rendszerek, élvezhetjük a szépség, a játék, és nem érzi magát arra, Gyakran screenshots jelennek $ 5.000 tornyokban, hogy az átlagos egyedi nincs remény, hogy valaha is birtokló. Míg a jó megmutatni, milyen remek játék PC tud csinálni, akkor lehet csalódás, ha az átlagos srác nem tudja megközelíteni ugyanolyan szem cukorka. Ha a doboz is futtatható Silent Hunter 4 Silent Hunter akkor 5 kell jól átlagosan beállításokat. Kudos a fejlesztõknek! Go To Page 3 Kattintson ide, hogy a lap tetejére. Adatvédelmi nyilatkozat | SimHQ Copyright 1997-2010 Staff, SimHQ Inc. Minden jog fenntartva
SimHQ.com SimHQ Honlap Fórumok Fõoldal Cikkek Könyvtár Hírarchívum Fórum ArchiveWho Online közösségi Letöltések Linkek Naptár Directory FAQ Könyvtár Multiplayer Release Dates SimHQ TV Preview február 18, 2010 Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic Tom WKLINK Cofield Bevezetés Well tudja, hogy kell valamit jól csinál, ha már kiadta öt különbözõ változatait egy címet. Nyújtott, néha egy ötödik valami nem mindig jó dolog Silent Hunter V (Think Rocky 5 vagy bármi után SAW 2). De a Silent Hunter játéksorozat egyes címek tovább javította a Az elõzõ verziót hozzon létre egy egyedi élményt a játékosok számára, hogy valóban nem járt semmilyen más játék címet. 2010-re, az Ubisoft kibocsátását tervezi az ötödik változat a telepítés. 5 Silent Hunter: The Battle of the Atlantic vizsgálja felül a színház elsõ felkeresett Silent Hunter II és Silent Hunter III. Bár ez úgy tûnik, mint egy felmelegít, van néhány jelentõs különbség, hogy ezt a címet, mint teszik vonzó a virtuális Submariner. Én már volt szerencsém, hogy hozzanak tíz óra, a cím és várom, hogy üzembe több idõt a meccs után szabadul Silent Hunter 5 New for 2010: Type VII Boat Korábbi változatok a Silent Hunter megadta a lehetõséget a játékosnak, hogy az ember különbözõ típusú tengeralattjáró, kezdve a nagy hatótávolságú Type II sorozat a high-tech XXI típusú sorozat a hajókat. Silent Hunter 5-ben a fejlesztõk úgy döntött, hogy fordítsa magukat, hogy csak egy típusú hajó, a Type VII sor hadihajók. Ezek a hajók voltak az egyetlen igazi támadó tengeralattjáró a németek már 1939-ben és soldiered jól a 1945. A döntés, hogy nem (legalábbis kezdetben) modell a Type IX és késõbbi modellekben (, hogy tartalmazza a XXI) valószínûleg nézett upon negatív néhány a közösségben, de ha egyszer elkezd mozogni a tengeralattjárók akkor kezdi kap annak megértése, hogy miért csak a VII-t eredetileg. Ki tudja, ha a játék jól eladja talán akad nagyon is más típusú üzembe helyezni, ezzel a motorral A másik döntés, hogy történt az volt, hogy a háború 1943-ban kötnek szemben felöleli az egész háborút. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy egyetértek ezt az elképzelést, mivel a Type VII U-Boat továbbra sem szolgálja az egész háború legtöbben azonban helyébe már számos típus IX csónakok Személy szerint én is láttam a csónak folytatódik 1944-ig, amikor a csatorna kikötõk nem használható nyújtott a szövetségeseknek. Lehet, hogy van egy terv, egy add on, hogy megteremti a lehetõséget hogy egy késõbbi típus 1943-1945 de ez a teljes spekuláció a részemrõl Ubisoft's UPlay Gondolom, ez olyan jó hely, mint bármely felnevelni Ubisoft új Digital Rights Management System címmel UPlay, új DRM-mel, ami megköveteli a teljes munkaidõs Internet kapcsolat. Az Ubisoft bejelentette, hogy UPlay része lesz, annak minden késõbbi kiadásaiban kezdõdõ Assassins Creed II és magában Silent Hunter 5. Van egy elég nagy és vokális csoport haditengerészeti elleni szurkolók a Subsim Fórum, amely kerek perec kijelentette, nem fogják felvásárolni a sim, ha azt az Ubisoft UPlay szolgáltatások is. Ez a véleményem errõl a témáról ellentmondásos Én nem vagyok rajongó Ubisoft's UPlay Szolgálat, mivel jelenleg. Ez nem egy gyilkos foglalkozik nekem, de lehet egy döntéshozó, ha én vagyok a kerítésre vonatkozó beszerzése egy szoftver. DRM szoftver kell, megnehezíti a hackerek másolni, és használja a játék de meg kell lennie a lehetõ legkisebb mértékben történõ beavatkozástól a vásárló a szoftver. Bármely DRM amely megakadályozza, hogy a jogos felhasználók a játékot egy rossz darab szoftver. Azt nem szabad elfelejteni, hogy nem a hackerek, hogy kifizeti a bérek a felelõs vezetõk -, hogy a jogos vevõk a játékot. Elidegenító nekik elég, és nem lesz kevesebb a beszerzést. Több lehetõség is van, hogy ellenõrizze a jogszerû felhasználó anélkül, hogy az ilyen módszereket. Csak nézzük meg, mi StormEagle Studios nem azok DRM-védelmi szoftver. Ez nem tökéletes, de véleményem szerint mit kellene tenni - lehetõvé teszi jogos tulajdonosainak, hogy játék nélkül játszanak állandóan szüksége, hogy csatlakozik az internetre. Mit gondol? Beszélje meg továbbá azt, SimHQ fórum téma. Talán az elsõ igazi Submarine Simulation Ever Made? Tudom, hogy az eredeti Silent Hunter keresztül Silent Hunter 4 sorolták be tengeralattjáró szimulációk, de a Silent Hunter 5 felvetette a mûfaj egy másik szinten, és valóban közeledik a valódi szimuláció szabvány. A múltban csak akkor lehet ugrani station-to-állomás a játékban. Bár ez érthetõ volt korlátait figyelembe véve a korábbi játék motorok volt kisebbítés a teljes merítés. Hogy képes azonnal repül egy tengeralattjáró volt irreális, de eddig tényleg nem volt sok alternatíva. Silent Hunter 5 végül hozott valamit, hogy a legtöbb közülünk virtuális tengeralattjárósok van látszó részére - egy igazi teljesen kiolvasztott tengeralattjáró belsejébe. Silent Hunter 5 használja a teljes tengeralattjáró az õssejt-to-zord, amely lehetõvé teszi, hogy valóban látni a rekeszek. Ez azt is jelenti, hogy nem csak a teleport egy részét a sub a másikba. Billentyûparancsok nem sokkal korlátozottabb, mint a Silent Hunter 3 és a Silent Hunter 4. Te vagy a kapitány a hajó és a játékot meg kell sétálni és együtt tevékenykedni a legénység. Azt is jelenti, hogy lehet, hogy fuss, fuss, és értem, vissza a hídra, hogy nézze át a periszkóp, illetve, hogy megrendeléseiket. Silent Hunter 5 A legénység kölcsönhatásba, és nem különbözõ dolgokat, attól függõen, hogy milyen munka van szükség abban az idõben. Vess egy pillantást a videót a Subsim amely tanúsítja, hogy a határidõs újratöltése torpedó csõ képviselt a játékban. Míg az újratöltése jobban nézett rám, mint egy oktató videó az új U-hajó legénysége, mint a való életben újratöltése harci alkalmazás mellett, hogy még mindig messze a legrealisztikusabb keresett ábrázolás még létre egy tengeralattjáró szimuláció. Rekesz néz ki, és a részleteket még jobb, mint a Silent Hunter 4. Miközben lehetetlen valóban megteremteni a feltételeket, hogy klausztrofóbiás tengeralattjáró legénysége kellett elviselni (I have been fedélzetén U505 és a USS Pampanito) ez körülbelül olyan közel, mint lehet kapni nélkül húzza el a számítógépet egy kis szobában. Silent Hunter 5 Silent Hunter 5 egyszerû dolgok, mint például kattintva a személyzet egy tagja, és felkéri õket, hogy napról-napra életet vagy bátorítást ad nekik javulását, a hangulat, hogy a személyzet tagja. Gyanítom, ez valószínûleg figyelmen kívül hagyva vezet haragot és a rossz teljesítmény. Úgy néz ki, mint megtenni a legénység biztosra nem lesz része a játék. A személyzet irányítása és interakció nagyon fontos eleme a Silent Hunter 5 Go To Page 2 Kattintson ide, hogy a lap tetejére. Adatvédelmi nyilatkozat | SimHQ Copyright 1997-2010 Staff, SimHQ Inc. Minden jog fenntartva.
Felrakom újra a forditást, de érthetõbben.Hátha valakit érdekel.Szerintem jó lesz.Multiban pedig a farkasfalka még jobb.
One of the reasons that Silent Hunter 3 and Silent Hunter 4 have remained on hard drives long after other games have been erased is because of the robust campaign system the developers put in place. Silent Hunter 5 continues to have dynamic campaign elements, but also adds a branching campaign system where the player gets to pick exactly where and how they want to continue the war effort. Ennek egyik oka, hogy a Silent Hunter 3 Silent Hunter 4 és maradt a merevlemezek után hosszú idõ elteltével más játékok is törölték, mert az erõteljes kampány rendszer a fejlesztõk létrehozni. Silent Hunter 5 továbbra is dinamikus kampány elemeit, hanem azt is hozzáteszi, A kampány elágazó rendszer, amelyben a játékos felvenni pontosan hol és hogyan akarják folytatni a háborús erõfeszítéseket. Players can slug it out in the North Atlantic or sail into the Mediterranean Sea. A játékosok meztelencsiga ki az észak-atlanti vagy hajóznak be a Földközi-tenger.
Like its previous cousins, there is a variety of ways that you can either crank up, or tone down the realism in the game. Mint a korábbi unokatestvérek, van sokféle módon lehet bármelyik hajtókar fel, vagy enyhébb formában a realizmus a játékban. Realistic dive times, ship targeting, torpedo reloads, battery life, fuel, ability to see your boat in third-person among other things are items that can be turned off or on depending on the type of play you prefer. Reális merülés szer, hajó célzást, torpedó újratölt, akkumulátor-élettartam, üzemanyag, képesség, hogy a csónak a harmadik személy, többek között olyan tételek, hogy kikapcsolható, vagy típusától függõen a játék szeretné. Some will want to play the game with absolutely no "cheats" so they can feel as close to a realistic naval combat experience as possible while others (like me) can't wait to jump to external view so they can admire their explosive handiwork first hand. Néhány akarnak majd játszani a játékot egyáltalán nem "csal", így érzik legközelebb reális haditengerészeti tapasztalataival lehetséges, míg mások (mint én), alig várom, hogy ugrik a külsõ érdekében, így megcsodálhatjuk az elsõ robbanó kézimunka kéz.
As I said earlier, before the introduction of the "interactive U-Boat" means that gameplay is slightly different than it was before. Mint már mondtam, bevezetése elõtt az "interaktív U-Boat" azt jelenti, hogy a játékmenet kicsit más, mint korábban volt. Manning stations in the past was as simple as hitting a key and you were there. Manning állomások a múltban volt, olyan egyszerû, mint egy ütés gombot, és ott voltál. You can still man stations, but now you have to "walk" in real time to that station. Ön még mindig az ember van, de most már a "séta" valós idõben az állomásra. It also means you may not be where you need to be when the proverbial [enemy] stink hits the fan. Azt is jelenti, hogy nem lehet, hol kell, ha a közmondásos [ellenség] bûz eléri a ventilátort. In essence, you have to learn to trust your crew and likewise you have to build your crew up. Lényegében, meg kell tanulnod bízni a személyzet és a szintén be kell építeni a legénység fel.
Compared to the relatively roomy Type IX and their US counterparts, the Type VII was small and very cramped. Összehasonlítva a viszonylag tágas típusa IX és USA-beli, a Type VII kicsi volt és nagyon zsúfolt. This mean close quarters and intimate surroundings. Ez azt jelentené, közelrõl és meghitt környezetben. I haven't seen any Das Boot human-type drama among the crew members yet, but it might be a nice touch for the developers to add. Nem láttam semmilyen Das Boot humán-típusú dráma között, a személyzet tagjai még, de talán egy jó húzás a fejlesztõk hozzá. Perhaps its already in there and I haven't seen it unfold? Lehet, hogy már ott, és én még nem láttam, hogy bontakozik ki?
The game is going to come with a multiplayer feature that will allow for (hopefully!) virtual wolfpacks. A játék fog jönni a multiplayer funkció, amely lehetõvé teszi (remélhetõleg!) Virtuális wolfpacks. I haven't delved enough into the game due to time constraints to actually see if wolf pack tactics are used. Még nem elég delved a játék idõ szûkössége miatt, hogy ténylegesen hátha farkasfalka taktikát használják. I hope they are. Remélem vannak. One of the biggest reasons that the U-boats became such a threat was because of their quick ability to decimate a convoy. Az egyik legnagyobb oka annak, hogy a tengeralattjárók vált egy ilyen fenyegetés miatt gyorsan képes megtizedel kötelék. One Type VII, on its own can do some damage, sink a ship or two, but the boat is really too small to do more than cause fear and apprehension among the entire convoy. Egy Type VII saját tehetünk némi károsodás, a hajó elsüllyed, vagy kettõ, de a hajó tényleg túl kicsi, hogy tegyen többet, mint oka a félelem és a félelem között, az egész konvojt. But a wolf pack has the capability to destroy or damage lots of ships. De egy farkasfalka rendelkezik azzal a képességgel, hogy elpusztítsa vagy sérülés sok hajót. In addition, survival of the boats tends to rely on the dilution of escorts. Ezen felül, fennmaradása a hajók inkább afelõl, hogy a hígítás a kíséret. If the escorts realize that there may be more than one ship attacking a convoy they will be less likely to send all of their warships to counter just one submarine. Ha a kíséret észre, hogy nem lehet több mint egy hajót támadó kötelék lesznek kevésbé valószínû, hogy küldje el az összes saját hadihajók elleni csak egy tengeralattjáró.
Final Thoughts Gondolat végleges
To be honest, I was mildly surprised by the fit-and-finish of Silent Hunter 5 . Hogy õszinte legyek, én kissé meglepte a roham-és megmunkálása Silent Hunter 5. That is not meant to take away anything from the seasoned development team. Ez azonban nem azt jelentette, hogy vegye el semmit a tapasztalt fejlesztõ csapat. I have reviewed games that were gold launches with more issues than this Beta has demonstrated. Nekem van felül játékokat arany indít több kérdés, mint ez a Beta bizonyította. I didn't get the opportunity to test the multiplayer code so I can't comment on that, but the single player setup is polished. Nem kaptam meg a lehetõséget, hogy tesztelje a multiplayer kódot, így nem tudok véleményt, de a single player beállítása polírozzák. Undoubtedly, I will have some nitpicks that I can throw out in the final shipping release, but lets see if those are still there with the final copy of the game. Kétségtelen, hogy fogok egy kis nitpicks, hogy én is dobja ki a végleges kereskedelmi release, de lássuk, ha ezek még mindig ott az utolsó példányt a játékot.
This game won't replace Silent Hunter 4 on my hard drive, but Silent Hunter 5 will have a spot right next to it. Ez a játék nem helyettesíti a Silent Hunter 4 az én merevlemezre, de a Silent Hunter 5 lesz a helyszínen joga mellette. Short of a complete screw-up on someone's part this game looks to be a real winner. Rövid egy teljes rumli valaki részérõl ez a játék úgy néz ki, hogy egy igazi gyõztes. I looked forward to it before I got the preview copy, but after spending time with it and seeing its features, details, and remarkable graphics, I am very excited to get my hands on the final version. Azt várta, hogy mielõtt az elõnézet példányt, de miután idõtöltést vele, és látta, annak jellemzõi, a részleteket, és figyelemre méltó grafikával, nagyon izgatott vagyok a kezem a végleges változatot.
Previewer's System Specs Sajtóbemutató's System Specs
•Intel Core 2 Duo 8500 processor Intel Core 2 Duo processzor 8.500 •Asus Maximus motherboard Asus Maximus alaplap •4 GB DDR2 RAM 4 GB DDR2 RAM •WD 300GB HDD WD 300GB HDD - •Windows 7 Home Premium 7 A Windows Home Premium
OMG... OMG ... Is This Thing Beautiful Is This Thing Beautiful
The previous two versions of Silent Hunter looked very good at their release dates, then add-ons like Trigger Maru , Grey Wolves Expansion and Real Fleet Boat took the titles even further by packaging even more realism and graphics detail into players underwater gaming. Az elõzõ két változata Silent Hunter nagyon jól nézett ki a kibocsátás idõpontját, majd a kiegészítõk, mint a Trigger Maru, a Grey Wolves Expansion és a Real Fleet Boat vette a címei is tovább lép csomagolás még a realizmus és a grafikus részletek a játékosok víz alatti játék. For example, water effects, which are good in the released games, are now nearly perfect with the mods. Például, a víz hatások, amelyek jók a kiadott játékok, most már majdnem tökéletes a modok.
Silent Hunter 5 brings the level up even more. Silent Hunter 5 hozza a szintet fel még jobban. From ports to ships to waves to the sky, the game looks graphically beautiful, almost beyond comprehension heretofore unseen in a game title. A kikötõkbõl a hajók számára a hullámok az ég felé, úgy néz ki a játék grafikailag gyönyörû, szinte felfoghatatlanul eddig nem látott egy játékban címet. Graphically, this is a well-polished Beta that I have been playing, and I have found very few graphical glitches so far. Grafikailag, ez egy jól csiszolt Beta, hogy én már játszik, és azt találtam, nagyon kevés grafikus glitches eddig. The game looks scarily realistic. A játék úgy néz ki scarily reális. The team has done a good job making Silent Hunter 5 come to life. A csapat jó munkát végzett ami Silent Hunter 5 életre.
The detail on ships is now exquisite. A részleteket a hajók most remek. Your sub is detailed as you would expect from a game like this, but the ports and ships (both friendly and enemy) are even more detailed than before. Ön sub részletezése, ahogy elvárható lenne egy játék, mint ez, de a kikötõk és a hajók (a két barátságos és ellenséges) még részletesebb, mint korábban. The crew member detail is much higher than it was in previous versions. A személyzet tagja adat jóval magasabb volt, mint az elõzõ verziókban. Interiors are rendered in much more detail than previous versions. Enteriõrök teszik sokkal részletesebben, mint a korábbi verziók.
Explosions are simply fantastic effects. Robbanások egyszerûen fantasztikus hatást. Not only do you get some really impressive boom-booms from the game, but the fire dances off the ocean waves in a way that I have never seen before. Nem csak egy kis igazán lenyûgözõ boom-vitorlakeresztrudakhoz a játékból, de a tûz táncok ki az óceán hullámai oly módon, hogy soha életemben nem láttam. I am sure some of it is Hollywoodish, but it is impressive to see. Biztos vagyok benne, hogy néhány Hollywoodish, de lenyûgözõ látni. In fact, you will find yourself looking all around as you slowly pull out of port just to admire how much the team has done to improve the graphic environment in the ports. Tény, hogy találja magát nézett körül, ahogy lassan húzza ki a port, csak hogy mennyire csodálja a csapat tett, hogy javítsa a grafikus környezetet a kikötõkben.
I probably cannot describe the game any better than the screenshots. Talán nem lehet leírni a játék minden jobb, mint a screenshotok. Also remember that most of these shots are on medium to medium high settings. Ne feledje, hogy a legtöbb ilyen felvételek vannak közép-és közepes magas beállítások. Even with a lot of the effects turned down, the game looks remarkably good. Még a sok hatásainak fordult meg, a játék meglepõen jól néz ki. Some of the shots were taken on my laptop (not exactly the greatest powerhouse in the world) and some on my desktop system. Néhány felvétel került sor az én-m laptop (nem éppen a legnagyobb motorja a világ), és néhány az én-m iskolapad rendszer. What is even more amazing is that the game is still Beta, and suspect it hasn't been optimized yet. Ami még csodálatos az, hogy a játék még mindig béta, és gyanús, hogy nem volt még optimalizálva. People with high-end systems should see some amazing things while the rest of us, those with average to slightly above average systems, can enjoy the beauty of the game and not feel left out. Emberek high-end rendszereket kell látni egy csodálatos dolog, míg a többiek, olyanok, akiknek átlagosan valamivel több mint az átlagos rendszerek, élvezheti a szépségét a játékot, és nem érzi kimaradt.
Often screenshots are shown on $5000 rigs that the average individual has no hope of ever owning. Gyakran screenshots jelennek $ 5.000 tornyokban, hogy az átlagos egyedi nincs remény, hogy valaha is birtokló. While its good to show what a top notch game PC can do, it can be a disappointment when the average guy can't approach the same kind of eye candy. Míg a jó megmutatni, milyen remek játék PC tud csinálni, akkor lehet csalódás, ha az átlagos srác nem tudja megközelíteni ugyanolyan szem cukorka. If you box can run Silent Hunter 4 then Silent Hunter 5 should work well on average settings. Ha a doboz is futtatható Silent Hunter 4 Silent Hunter 5, akkor kell jól átlagosan beállításokat. Kudos to the developers! Kudos a fejlesztõknek!
Elõnézeti February 18, 2010 Február 18, 2010
Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic
by Tom "WKLINK" Cofield by Tom "WKLINK" Cofield
Introduction Bevezetésének
Well, you know you must be doing something right if you have released five different versions of a title. Hát, tudod, hogy kell valamit jól csinál, ha már kiadta öt különbözõ változata egy címet. Granted, sometimes a fifth of something isn't always a good thing Nyújtott, néha egy ötödik valami nem mindig jó dolog (Think Rocky 5 or anything after SAW 2 ). (Think Rocky 5 vagy bármi után SAW 2). But in the Silent Hunter game series each title has continued to improve on the previous version to create a unique experience for gamers that really hasn't been matched by any other game title. De a Silent Hunter játéksorozat egyes címek tovább javította a korábbi verziót hozzon létre egy egyedi élményt a játékosok számára, hogy valóban nem járt semmilyen más játék címet.
For 2010, Ubisoft plans to release the fifth version in the installation. Silent Hunter 5: The Battle of the Atlantic revisits the theatre first visited in Silent Hunter II and Silent Hunter III . 2010-re, az Ubisoft kibocsátását tervezi az ötödik változat a telepítés. Silent Hunter 5: The Battle of the Atlantic vizsgálja felül a színházat elõször látogatott Silent Hunter II Silent Hunter III. While this may seem like a rehash, there are some significant differences to this title that make it appealing to the virtual submariner. Bár ez úgy tûnik, mint egy felmelegít, van néhány jelentõs különbség, hogy ezt a címet, mint teszik vonzó a virtuális Submariner. I have had the pleasure to put in about ten hours with the title and look forward to putting more time in after the game is released. Én már volt szerencsém, hogy hozzanak tíz óra, a cím és várom, hogy üzembe több idõt a meccs után szabadul fel.
New for 2010: The Type VII Boat New for 2010: A Type VII Boat
Past versions of Silent Hunter gave the opportunity for the gamer to man several different types of U-boats; ranging from the very short range Type II series to the high tech Type XXI series boats. Múlt változatok a Silent Hunter megadta a lehetõséget a játékosnak, hogy az ember különbözõ típusú tengeralattjáró, kezdve a nagy hatótávolságú Type II sorozat a high-tech XXI típusú sorozat a hajókat. In Silent Hunter 5 the developers decided to dedicate themselves to only one type of boat, the Type VII series of warships. Silent Hunter 5-ben a fejlesztõk úgy döntött, hogy szentelik magukat, hogy csak egy típusú hajó, a Type VII sor hadihajók. These ships were the only real offensive submarine the Germans had in 1939 and soldiered on well into 1945. Ezek a hajók voltak az egyetlen igazi támadó tengeralattjáró a németek már 1939-ben és soldiered jól a 1945-ben.
The decision to not (at least initially) model the Type IX and later models (to include the XXI) will probably be looked upon as a negative by some in the community but once you start moving around in the submarines you will start to get an understanding as to why only the VII was initially created. A döntés, hogy nem (legalábbis kezdetben) modell típusú IX és késõbbi modellekben (az tartalmazza a XXI) valószínûleg tekinteni, mint a negatív néhány a közösségben, de ha egyszer elkezd mozogni a tengeralattjárók akkor veszi kezdetét kap egy megértéséhez, hogy miért csak a VII-t eredetileg. Who knows, if the game sells well there might very well be additional types put into service using this engine. Ki tudja, ha a játék jól eladja talán akad nagyon jól lehet más típusú üzembe helyezni, ezzel a motorral.
The other decision that was made was to have the war conclude in 1943 as opposed to spanning the entire war. A másik döntés, hogy történt az volt, hogy a háború 1943-ban kötnek szemben felöleli az egész háborút. I am not totally sure that I agree with this idea since the Type VII U-Boat did continue to serve for the entire war although most were replaced by longer range Type IX boats. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy egyetértek ezt az elképzelést, mivel a Type VII U-Boat továbbra sem szolgálja az egész háború legtöbben azonban helyébe már számos típusú hajók IX. Personally I could have seen the boats continue on until 1944 when the channel ports were rendered non useable by the Allies. Személy szerint én is láttam a csónak folytatódik 1944-ig, amikor a csatorna kikötõk nem használható nyújtott a szövetségeseknek. It could be that there is a plan for an add on that creates the opportunity to use a later type from 1943 to 1945 but that is complete speculation on my part. Lehet, hogy van egy terv, egy add on, hogy megteremti a lehetõséget hogy egy késõbbi típus 1943-1945 de ez a teljes spekuláció a részemrõl.
Ubisoft's UPlay Ubisoft's UPlay
I suppose this is as good a place as any to bring up Ubisoft's new Digital Rights Management System titled UPlay, their new DRM that requires a fulltime Internet connection. Gondolom, ez olyan jó hely, mint bármely felnevelni Ubisoft új Digital Rights Management System címmel UPlay, új DRM-mel, ami megköveteli a teljes munkaidõs Internet kapcsolat. Ubisoft has announced that UPlay will be included in all of its future releases starting with Assassins Creed II and would include Silent Hunter 5 . Az Ubisoft bejelentette, hogy UPlay része lesz, annak minden késõbbi kiadásaiban kezdve Assassins Creed II, és ez magában foglalja Silent Hunter 5. There is a large and quite vocal group of naval combat fans in the Subsim Forums that has stated point-blank they will not purchase the sim if it has Ubisoft's UPlay Services included. Van egy elég nagy és vokális csoport haditengerészeti elleni szurkolók a Subsim Fórum, amely kerek perec kijelentette, nem fogják felvásárolni a sim, ha azt az Ubisoft UPlay szolgáltatások is.
This is my opinion on this controversial topic. Ez a véleményem errõl a vitatott téma. I am not a fan of Ubisoft's UPlay Service as it is currently provided. Én nem vagyok rajongó Ubisoft's UPlay Szolgálat, mivel jelenleg. It isn'ta deal killer for me, but it can be a decision maker if I am on the fence concerning the purchase of a piece of software. Ez nem egy gyilkos foglalkozik nekem, de lehet egy döntéshozó, ha én vagyok a kerítésre vonatkozó beszerzése egy szoftver. DRM software should make it difficult for hackers to copy and use the game, but it should be as minimally intrusive as possible for the purchaser of the software. DRM szoftver kell, megnehezíti a hackerek másolni, és használja a játék, de meg kell, mint a lehetõ legkisebb mértékben történõ beavatkozástól a vásárló a szoftver. Any DRM that prevents legitimate users from playing the game is a bad piece of software. Bármely DRM amely megakadályozza, hogy a jogos felhasználók a játékot egy rossz darab szoftver. It has to be remembered that it isn't the hackers that pay the salaries of the executives in charge — it is the legitimate buyers of the game. Azt nem szabad elfelejteni, hogy nem a hackerek, hogy kifizeti a bérek a felelõs vezetõk -, hogy a jogos vevõk a játékot. Alienate them enough and there will fewer purchases. Elidegenító nekik elég, és nem lesz kevesebb a beszerzést. There are ways to check for legitimate users without resorting to such methods. Több lehetõség is van, hogy ellenõrizze a jogszerû felhasználó anélkül, hogy az ilyen módszereket. Just look at what StormEagle Studios did with their DRM protection software. Csak nézzük meg, mi StormEagle Studios nem azok DRM-védelmi szoftver. It isn't perfect, but in my opinion it does what it should do — allow legitimate game owners to play without constantly needing to be connected to the Internet. Nem tökéletes, de véleményem szerint mit kellene tenni - lehetõvé teszi a jogos tulajdonosok játékot játszani anélkül, hogy állandóan szüksége csatlakozik az internetre.
What do you think? Discuss it further in this SimHQ Forum thread. Mit gondol? Beszélje meg továbbá azt, SimHQ fórum téma.
Possibly the First True Submarine Simulation Ever Made? Talán az elsõ igazi Submarine Simulation Ever Made?
I know that the original Silent Hunter through Silent Hunter 4 have been classified as submarine simulations, but Silent Hunter 5 has raised the genre another level and is really approaching the true simulation standard. Tudom, hogy az eredeti Silent Hunter 4 Silent Hunter keresztül sorolták be tengeralattjáró szimulációkat, de a Silent Hunter 5 emelte a mûfaj egy másik szinten, és valóban közeledik a valódi szimuláció szabványt. In the past you could just jump from station-to-station in the game. A múltban csak akkor lehet ugrani station-to-állomás a játékban. While that was understandable considering the limitations of previous game engines, it was a detraction from total immersion. Bár ez érthetõ volt korlátait figyelembe véve a korábbi játék motorok, volt kisebbítés a teljes merítés. Being able to instantly fly through a submarine was unrealistic, but until now there really wasn't much of an alternative. Hogy képes azonnal repül egy tengeralattjáró volt irreális, de eddig tényleg nem volt sok alternatíva.
Silent Hunter 5 has finally brought something that most of us virtual submariners have been looking for — a true, fully rendered submarine interior. Silent Hunter 5 utilizes the entire submarine from stem-to-stern allowing you to actually see all the compartments. Silent Hunter 5 végül hozott valamit, hogy a legtöbb virtuális tengeralattjárósok velünk van látszó részére - egy valódi, teljesen kiolvasztott tengeralattjáró belsejébe. Silent Hunter 5 használja a teljes tengeralattjáró az õssejt-to-zord, amely lehetõvé teszi, hogy valóban látni a rekeszek. It also means that you can't just teleport from one section of the sub to another. Ez azt is jelenti, hogy nem csak a teleport egy részét a sub a másikba. Keyboard commands are much more limited than in Silent Hunter 3 and Silent Hunter 4 . Billentyûparancsok nem sokkal korlátozottabb, mint a Silent Hunter 3 és a Silent Hunter 4. You are the captain of the boat and in the game you should walk around and interact with the crew. Te vagy a kapitány a hajó és a játékot meg kell sétálni és együtt tevékenykedni a legénység. It also means you might have to run, and I mean run , back to the bridge to take a look through the periscope or to give orders. Azt is jelenti, hogy lehet, hogy fuss, fuss, és értem, vissza a hídra, hogy nézze át a periszkóp, illetve, hogy megrendeléseiket.
The crew will interact and will do various things depending on what job is necessary at the time. A legénység kölcsönhatásba lépnek, és különbözõ dolgokat csinál attól függõen, hogy milyen munka van szükség abban az idõben. Take a look at this video from Subsim that demonstrates the reloading of the forward torpedo tube as represented in the game. Nézd meg ezt a videót a Subsim amely tanúsítja, hogy a határidõs újratöltése torpedó csõ képviselt a játékban. While the reloading looked more to me like an instructional video to new U-boat crews than a real life reload under combat situations, it was still by far the most realistic looking depiction yet created for a submarine simulation. Míg az újratöltése jobban nézett rám, mint egy oktató videó az új U-hajó legénysége, mint a való életben újratöltése szerint elleni helyzeteket, még mindig messze a legrealisztikusabb látszó ábrázolás még létrehozott egy tengeralattjáró szimuláció.
Compartments look great and the detail is even better than Silent Hunter 4 . Rekesz néz ki, és a részleteket még jobb, mint a Silent Hunter 4. While it is impossible to truly create the claustrophobic conditions that submarine crews had to endure (I have been aboard the U505 and USS Pampanito ) this is about as close as you can get without dragging your computer into a small room. Miközben lehetetlen valóban megteremteni a feltételeket, hogy klausztrofóbiás tengeralattjáró legénysége kellett elszenvednie (I have been fedélzetén U505 és a USS Pampanito) ez az egész a lehetõ legközelebb kaphat nélkül húzza el a számítógépet egy kis szobában.
Simple things like clicking on a crew member and asking them about their day-to-day life or giving them encouragement results in improved morale for that crew member. Egyszerû dolgok, mint például kattintva a személyzet egy tagja, és felkéri õket, hogy napról-napra biztosítja számukra élet vagy bátorítást javulását, a hangulat, hogy a személyzet tagja. I suspect ignoring this probably will lead to resentment and poor performance. Gyanítom, ez valószínûleg figyelmen kívül hagyva vezet haragot és a rossz teljesítmény. It looks like taking the crew for granted will not be part of this game. Úgy néz ki, mint megtenni a legénység biztosra nem lesz része a játék. Crew management and interaction is a very important element in Silent Hunter 5 . A személyzet irányítása és interakció nagyon fontos eleme a Silent Hunter 5.
Go To Page 2 Go To Page 2
Click here to go to top of this page. Kattintson ide, hogy a lap tetejére.
Valakinek tippje majd ha esetleg nem lehet majd nálunk kapni a collector's kiadást,akkor honnan lehetne megrendelni?Bár nagyon bízom benne,hogy lesz!Mondjuk azok után,hogy ma jelent meg az Aliens vs Predator 3 és nálunk nincsen CE verzió...ilyen nagy nevû játék és nincsen CE...Szóval kicsit félek,hogy SH%-bõl se lesz nálunk(bár azt oolvastam,hogy elvileg lehet majd nálunk kapni).
Jó alaposan megdicséri, nagyon sok újat nem mond. A béta amit kézhez kapott nagyon jó, ahhoz képest, hogy még nem is végleges szinte alig talált benne hibát. A screenshotok nem max grafon készültek, és a játékot jól optimalizáltnak véli. Amit eddig nem láttam megerõsítve, de itt leírja, hogy a karriered során szétágazik a hadjárat, és mehetsz a francia partról a Földközi-tengerre áthelyezésként.
Állatul néz ki,de igazad van a vízbetöréssel kapcsolatba. Tudod mi jutott eszembe:"Ha felrázom az ásványvizemet és kinyitom akkor,vízbetörést szimulálok"Ezt még nálad olvastam régebben valahol és tök tetszik!
Meg reméljük Te is. Nekem egyre jobban kell ez a játék nézegetem ezt a 3subsimes videót hát valami állati szerintem, igaz az emberek mozgása robotos, de jó lesz, ja meg kiírja game közben h net disconnected.
Cdgalaxisnál elõrendeltem.Azt mondták elképzelhetõ,hogy lesz náluk CE.Ha igen úgyis szólnak.
ha jól tudom amazon nem küld mo.-ra
Itt ahogy kiszámoltam (ha jól számoltam) akkor 12800ft a CE verzió.Ha rosszul számoltam akkor szóljon valaki!Ennyiért belefér nekem.
The Amazon exclusive Silent Hunter 5® Collector Edition includes:
• The Silent Hunter ® 5: Battle of the Atlantic game on PC DVD-ROM • The Manual of the Game • The Official Guide containing all in-game details • An authentic map of the Battle of the Atlantic • The original soundtrack of the game composed and conducted by Jason Graves • 7 Unique submarines and enemy ship skins • All of this in a steelbook with a unique design
"A UbiSoft gárdája már korábban bejelentette a játékosok számára, hogy egy olyan másolásvédelmet fejlesztett ki alkotásaihoz, amely megállíthatja a kalózkodást. Korábban már több kísérletet is tettek az illegális letöltések ellen, volt részünk korlátozott telepítésben, de teljes DRM mentességben is. Itt van azonban az új módszer, amit a brigád StarForce névvel illetett, és bár alapjaiban nem egy másolásvédelmet takar, mégis használhatjuk rá ezt a szót. Lássuk mit is takar!
A DRM alapja, akárcsak más bevált esetekben, ismét az internet. Akinek nincs, az el is felejtheti a UbiSoft játékait a jövõben. Aki ugyanis szert tesz egy a cég által kiadott PC-s játékszoftverre, annak kötelezõ lesz regisztrálnia példányát a Ubi.com-on, sõt, a szimpla játékhoz is kelleni fog az internetkapcsolat - igen, még az offline kampányhoz is -, máskülönben nem tudjuk elérni személyes beállításainkat, elért eredményeinket, mentéseinket, amelyek egy távoli UbiSoft szerveren tárolódnak majd. (Jogos a kérdés, mi történik akkor, ha ezek a szerverek elszállnak?)
Brent Wilkinson, a GameSpy-nak adott interjúja során elmondta, hogy nem korlátozzák a telepítések számát, így akár százszor, száz gépre is feltehetjük a programot, és úgy gondolja, hogy a legtöbb embernek tetszeni fog a módszer, lévén a mai világban már mindenki rendelkezik internetkapcsolattal. Az újfajta megoldást a Settlers 7 zárt bétája tartalmazza elõször, és a március 5-én érkezõ Assassin's Creed II-t is érinteni fogja."
Egyébként az az életerõ csík kikapcsolható lesz. (a videóban meg is van említve)
Valószínüleg ez a VIIA. AMinek hátul csak 1 vetõcsöve van, és az se újratölthetõ. (ha jól tudom)
Nem ócsó... Silent Hunter 5 - Collector's Edition (PC) valami osztrák...
Tuti lesz mo.-n is CE, ha megnem akkor rendelek osztrákoktól. Hmm 1vetõcsõ van csak hátul nem 2van igazából?
Ha tudtok boltokat ahol van sima vagy CE linkelhetitek, majd én is ha találok. Vizbetöréses vidire kiváncsi lennék, meg mivan ha ütközés eldölnek az emberek stb? Remélem hamar lesznek újabb vidik.
Valamelyik videóban már volt, hogy kikapcsolja a hajó hp csíkját, meg becsukja a minimapot.