A Mw1 et sem vitte a gépem rendesen, mer egy fos. Már a gépem nem a játék. Viszont nem is neteltem vele, hogy ne szopassam magam meg a többi gamert, akkor most erre a játékra sem újítok :))) Marad a Dota :).
egyébként azért is poén az, hogy nem lehet kirúgni embereket, mert így nem lehet kirúgni azokat, akik falunettel, vagy lyukkártyás géppel játszanak, és emiatt laggol tõlük majd mindenki a fasza P2P rendszer miatt. Hiába állítja az Infinity Ward, hogy "nem lesznek cheaterek/hackerek a játékban", ha a játékmenet ígyis élvezhetetlen lesz.
Kb azok tudnának együtt játszani, akik ismerik egymást, de arra meg ott a LAN. Vagy az nem is lesz? :D
kirúgni nem lehet embereket. ahogy konzol se lesz a játékban. ahogy nem lehet majd konfigot se csinálni a játékhoz. ha pedig lelép a host, akkor a játék megáll 3 másodpercre, és csak utána indul újra el, az új kisorsolt host-al.
Nincs szerver, mittudomén, "kreált játék" van, ahol mindenki egyenrangú, és a gépek folyamatosan szinkronizálnak egymással, hogy ugyanaz történjen mindenkinél. Ez azzal jár, hogy ha valaki belép akár szar nettel, akár kurvamesszirõl, akár hulladékfos géppel, ami nem bírja el a játékot, akkor egy 8pléjeres játék _mind a nyolc pléjere_ elkezd laggolni, hogy "bevárják" a szar nettel/géppel rendelkezõt.
Ja, tényleg nemrég volt már példa P2P FPS-re: Doom. :) :P
Nem véletlenül terjedt el jobban a szerver-klienses rendszer. P2P torrentre tökjó, játékra egy kalap fos. RTS-ek szoktak P2P-ek lenni, elég szar tapasztalataim vannak vele. Ha egy ember laggol, akkor mindenki laggol, kurvajó... Az oka, hogy ilyen hulladék rendszert tolnak a multi alá szvsz az, hogy nehéz feltörni, egy központi netes szerver párosítja össze a lobbizó pléjereket.
Nagyon úgy áll a dolog, hogy nem ez lesz 2010 év játéka multiplayer kategóriában...
Vagyis legalább 2 Mbit feltöltés kell majd, ha valaki 8-10 fõs szerveren akar játszani, és ha 1 valaki belép kisebbel akkor már õ laggolni fog. Vagy le kell butítani a netkódot, vagy nem tom, de ez így tényleg értelmetlen.
Visszatérnek a modemes idõk pingjei:) Ha tényleg ilyen magas pingek lesznek, akkor felejtõs pénzt kiadni érte. Én most kivárok, hogy mik lesznek a tapasztalatok...
Egyik fejleszto a ping kerdesre azt mondta "nekem 100 korul szokott lenni, az kituno" :D erre mondtam volna hogy a jo ku..a a..ad.t!!! mert mennyi lesz akkor innen magyarisztanbol????? 200-300?
A játék maga p2p lesz, vagyis nincs kitüntetett felhasználó host címszó alatt, szimplán csak váltogatás lesz hogy kinek van joga változtatni a játékmeneten (kirúgni embereket, pálya váltás, stb.). Szép-szép, de én eddig attól féltem hogy majd egy jó messze lévõ iwnet szerverrõl fogok 200-as pingel játszani, de nem, mostmár p2p alapon lesz 1000-es pingem. Van erre példa is és nem is olyan rég jelent meg, szóval mw2 multi részét temetem ilyen szinten, innentõl maximum pozitív csalódás érhet, ha sikerült nekik egy normális netcodeot összehozni
Magyarázza már el valaki, hogy miért kellett steam onlyvá tenni a játékot (fõként ugyebár a kiegészítõkre gondolok). Miért nem adják ki a hagyományos módon, a hagyományos multi rendszerrel (szabad dedikált szerver, lan, stb.), szabad bõvíthetõséggel? Nagyon sok vevõtõl esnek el így. És ami a legrosszabb, hogy szerintem a játék 2x jobb lesz a mw 1-nél, ráadásul coop miatt még nagyobb lenne a sikere, és fele annyian nem fogják megvenni ezek miatt, aztán jön a duma hogy PC-n warezolnak. Saját maguk alatt vágják a fát profitorientáltságuk miatt, hihetetlen. Warezhoz meg nem kell majd semmi lefogadom, és simán felfogják rakni a kiegészítõket is... talán a multit is megoldják ahogy a többi steamesnél is...
Nagy kár hogy minden ilyen botránnyal együtt is lesz bõven elég rajongó aki megveszi, és így is többé-kevésbé sikeres lesz, bár azért még eménykedem hogy legalább 1-2 héttel a megjelenése után mikor már nem lesz meg a hype, jó gyorsan megdöglik, és az Activision is megy utána ha így folytatják.
" Ami azért jó ugye, mert ha ez a játékos kilép akkor ugrott a meccs."
Errõl volt egy videó ami pont azt mutatta, hogyha kilép a host akkor rögtön a rendszer átteszi egy másik emberre a hostolást.
Btw amíg egyszer nem a Steam mondja azt, hogy "márpedig én ezt nem fogom forgalmazni" addig az ilyen csip-csup elosztó oldalak mint az Impulse és a GamersGate senkit sem fog érdekelni.
Amennyit én tudok pl a MW2 internetes multijáról, egy nagy xar lesz,. Igaz kb ugyan az, mint az elsõ rész volt konzolon. Hanem a rendszer választja ki, hogy ki lesz a szerver a játékosok közül. Ami azért jó ugye, mert ha ez a játékos kilép akkor ugrott a meccs. Modok szintén kilõve, meg gyakorlatilag visszalépés az egész. Én szeretek multizni az elsõ résszel, mert big fun, de inkább megvettem a PC-s verziót is, mert utáltam órákat csücsülni a lobby szobában, amíg összejött végre a meccs, és egyéb balfax hibák.
Szal ezek után nem hiszem, hogy akár PC-re, akár konzolra az MW2-õt beszerzem
Nem errõl van szó hanem, hogy a Direct2Drive vetélytársa a Steam....
Azért...a mai világban minden kis szar csöves oldal regisztrációt igényel...meg Windows live,meg Social club,meg EA store meg a tököm tudja még mi..le ne essen a gyûrû az ujjunkról plusz megint 1 helyre beírni 4 sort:)