Sziasztok valaki tudna pár modot ajánlani ami 1 kicsit felkavarja a játékot pl: új hajók küldetések stb mert sokadszorra viszem végig így kéne már valami változatosság :)
ez egy remek játék annak ellenére, hogy a vége lóg a levegõben, kár, hogy nem jönnek a folytatások
Ismételten felrakva és kivégezve INCO-n 2 végkifejleten.Egyik könnyebb mint a másik.A legkönnyebb megoldás a rakéta,gyûjts végig,a legkomolyabbakkal szempillantás alatt végzel flottákkal az anyahajokat meg a fõhajó leszedi. Elsõ kivégzés:Szegülj ellen SAM-nek igy megkapod az új LION hajót.Ennél a résznél rengeteg harc lesz.Ez izgalmas volt.Részleteket csak ha érdekel valakit. Második befejezés a legkönnyebb.Maradj mellette és maxon lesz minden képesség,csak minimális harc vár rág és a legvégsõ "csata" aproság lesz rakétákkal,1-2 rakéta és egy flottának annyi.Csak a HQ-t szedtem le és jött is a video.
Alapvetõen igen, bár a support karakternek (engineer vagy mifene, már nem emlékszem pontosan, a lényeg, hogy nem a rakétás és nem a gunner vagy a pilot) a képességei mûködnek a nagy hajón is.
Nem vettem észre, hogy többféle kalóz csapat lenne. A kezdetben ellenséges csoportok így vannak scriptelve, a többiek meg idõvel lesznek ellenségesek amikor már sok kalózt hidegre tettél. Vannak kimondottan combos kalóz rendszerek ahová beugorva bizony egybõl szétkapnak ha éppen olyan csapat jár a helyszínen. Érdemes késõbb visszanézni, mert nem dekkolnak egy helyben a járõrök hanem mászkálnak, így belefuthatsz gyenge hajókból álló csapatukba is de erõsekbe is vagy épp üresjáratot is kifoghatsz. Összegyûlni nem szoktak csak a járõrök létszáma változhat, illetve ha megsorozol egy kalóz bázist akkor elõrajzanak de ha lelépsz és vársz úgy 10-15 percet akkor visszamennek a bázisukra az extra hajók.
Rád van bízva, mivel majd úgyis választani fogsz a sztoriban hogy ki mellé állsz, akkor lehet majd nullázni a rossz viszonyt a birodalommal is.
az összes perk csak vadászgépben mûködik, vagy van olyan ami a fõ hajóban is? rendszerenként eltérõ kalóz csapatok (cégek üzemelnek)? Mert az elején még semlegesek, aztán úgy kell õket megkergetni. Illetve egyszer, miután visszamentem egy rendszerbe, már ott vártak a kapunál, mivel még transporter volt így nagyjából 7 mp-ig éltem. Pechem volt, vagy idõnként összegyûlnek bosszút állni? Még az elején (amikor összeugrasztom a kalózokat) a szar ID miatt kergetnek a birodalmiak, érdemes velük harcba bocsátkozni, vagy jobb elsunnyogni minnél elõbb átüttetni az alvázszámot (ami ugye a küldi is)?
Nem tudom, hogy nézi e valaki a topicot, de kellene egy kis segítség. A helyzet az, hogy elakadtam az egyik küldetésben. Amikor nyomozunk az eltûnt flotta ügyében felajánlja hogy hol kezdem. A zsoldosokhoz mentem, õk elküldtek vmi jó kis helyre Alexandrához(?), õ továbbküld, hogy ha teljesítem a küldit, vmi kémcumót kell elvinni egy állomásra (Aurora - Placid Docks Station). Végig kötözködött az msf, amikor beértem Aurorába hajlandóak tárgyalni, hogy miért ne lõjenek, én nagyképûen mondtam, hogy azért mert visszalövök. Ezután be kell bújni a ködbe, a társak elugranak a cuccal az állomásra, amikor visszajönnek le kellene lépni. Na itt a gond amint kimozdulok a ködbõl instant szétlövik az anyahajót. Vadászokkal ki lehet röppenni az nem gáz. De itt hogyan tovább?
Helló az lenne a kérdésem h esetleg magyarosítás nics ehez a játékhoz?? vagy valami kis letölthetõ kézikoönyv mert nagyon haldoklok benne :D pedig az elsõ részét töbször kiakasztottam itt meg 3-4 óra játék után már vért izzadok meg a felét nem tudom mi mire jó :S
Az elso kozponti tamadasoknal pedig, maradj a kapuknal a segitsegedre sieto nagy flottaval es csatahajokkal, a gepeiden kapcsold be a raketakat, es hasznald a spec kepesegeiket a pilotaidnak. Ha kibirod a hullamokban tamado hajokat loni utana marad mar csak a csalogatos taktika. Es sose szegyelj hajot javitani a hangarodban, ha rosszul allnak a hajoid, azonnal dockolj le, legalabb ujra feltoltik oket raketakkal is.
Pedig taktikazni kell. En ugy oldottam meg hogy a kisebb hajokat amik gyorsabbak voltak elcsaltam a leggyorsabb hajommal. Igy kisebb csoportokban erkeztek be a nagy tuzerobe.
Én is szenvedek vele. Egy SAM nevû mesterséges inteligenciának otthont adó bázist kellett szétvernem, ami folyamatosan ontotta a berserkeket, amig el nem pusztítottam. Persze SAM megszökött egy másik rendszerbe, ahova egybõl engem is továbbrak a játék és csak egy bázis van ahol bevásárolhatok. Aztán itt elszabadulnak a dolgok: a velem szövetségesek kb 5 percig bírják a folyton özönlõ berserkeket, akik -nem hazudok- vannak vagy százan + a 4-5 anyahajó méretû. Én talán bírom vagy 10 percig, de aztán elvérzek. A feladat pedig az lenne, hogy elõszõr is biztosítsam a két portált, majd látogassak meg még 3-at, ahonnan jönnek, meg a berserkek központját, meg persze SAM-et is. Hiába van mindenkin a legerõsebb pajzs, lézer védelem, rakétaelhárító, rakéták (2000-es sebzéssel, vagy éppen több fejû), stb. Próbáltam taktikázni is, hogy nem állok le harcolni, hanem körbelátogatom a pontokat, vagy egy kisebb csapattal portyázok körbe, de nem volt jó.
Most pihentetem egy kicsit a témát, csak ahogy a hozzászólásodat olvastam, én is ideges lettem megint :)
Talán van aki erre járt a történetben és tud adni valami tanácsot...
En mondjuk nagy szamu ellenfel ellen, mint ez is, tobb celra hato raketakat vetettem be.. Hamar megtisztitjak az urt az ember korul...
A legjobb oda rendesen felfejlesztett gépekkel menni. Nagy hajóból az a max amid lehet, ellenben vadászokat jobb lenne normálisakat választani, nem gyenge kis vacakokat. Javaslom a minimum 4-es szintû nehéz vadászokat (jaguar-ok például egész jók). Könnyûbõl max a Trident jöhet szóba, mert azon van elég system hogy bármilyen helyzetre jó lehessen. Jóféle lézer pajzsokat vigyél, nem árt a rakéta elhárító rendszer sem. Ha csak lehet válassz minimum 2, de inkább 3 spec hellyel rendelkezõ vadászokat.
Be lehet próbálkozni pár Templar vadász beszerzésével is, bár azok többnyire már 5-ös szintûek, de akad ott "gyengébb" 4-es is csak ritkán kapni. Rendszerük a csillagtérképen a bal alsó sarokban van. Az õ hajóik minden szempontból jobbak mint az azonos típusúak (több páncél, több pajzs, gyorsabb töltõdés, meg úgy emlékszem talán még +1 system hely is). Rohadt drága gépek lesznek, de legalább eszement jók is.
Maga a feladat meg nem kihívás, csupán tapasztalt komákat kell bevetni. Nem szabad sietni a feladatok megoldásával, gyûjts inkább annyi pénzt és tapasztalatot kalóz gyilkolással amennyit csak tudsz. Ha már legalább 4-es szintû vadászaid vannak, akkor be lehet próbálkozni pár lezárt céges rendszerbe történõ belépéssel. Itt iszonyat harcok lesznek, de jó hajókkal és pilótákkal túlélhetõ a dolog, csak megfelelõ fegyverzet szükséges és akkor iszonyat jó cuccokat begyûjthetsz a tapasztalatról nem is szólva. Én mire anno ide elértem már minden pilótámmal képes voltam 5-ös szintû vadászokat vezetni (easy fokozaton, normálon 2 még csak 4-es szintû volt, nehéz fokozaton csak a fõ karakterem nyomult 5-ös szintû géppel de az is elég volt). Rakétás vadászokat nem vittem, minden gépem minimum 3 rendszerébõl 1 volt pajzs, 1 volt rakéta elhárítás és egy volt vagy lézer pajzs vagy önjavító vagy shield booster. Ahol 4 rendszer volt ott volt lézer pajzs (berzerker hajók lézereznek), rakéta elhárítás (az alien torpedók egyszerûen túl gyilkosak), pajzs booster és önjavító. Ha egy kis ideig kitartasz ebben a feladatban akkor kapsz majd segítséget a túléléshez.
Hali! Valaki mesélje el miért ne verjem szét a claviaturát a kedves programozok feje helyett. Végre átverekedem magam az alieneken óvom a Phantomot, még egyben van. Még át se tolom a hajóm hátsó részét a kapun mikor a Beserk tetvek félig leamortizálták az anyahajómat. A vadászaimnak még esélyük sincs ritkitani öket, éppen launch-ölnek. Ennyire idióta kidolgozást rég láttam. Kis idõt se hagynak a gamernek, hogy éppen örüljön vagy sirjon. Lehetõség sincs a küldetés megszakításra, ha ott hagyom a phantomot game over, max újratöltés egy régebbi mentésrõl. Lehet még tápolnom kellene embereimet és hajóimat ? Astrat-tal voltam, mk2-ig felhúzva,+ 3 black stromcsival, 1 tiger, 1 jaguar. Valakinek ötlete, elõre is köszönöm.
Akkor jó, de ahogy észre vettem azért így se lett sokkal könnyebb dolgom.
Viszonylag az elején lehet ez a küldetés, ahol egy 2 hajóból álló csapatot kell elkísérni valami 6-8 csillagrendszerrel arréb és 100000 creditet ajánlottak fel. Namost miután megcsináltam a küldetést lett 500000+ creditem. Ez így jó, vagy valami bug? Mert így most elég jól fel tudtam szerelni a csapatot meg az anyahajót.
Miután felvetted Greyhair-t és kijöttél az õrzött rendszerbõl, valamint helyreállítottad az ID-jét a hajódnak. Na itt válnak el a szálak. Mehetsz új hajóért, mehetsz nyomozni 3 helyre hogy mi történt a hajóiddal, de mehetsz simán pénzt keresni is. Itt van az elsõ nagy elágazás. Ha a 3 nyomozós szál egyikét választod akkor a pénzvadászat és a hajószerzés le is zárul, így érdemes inkább elõbb azokat elvégezni.
Tud valaki valami iranymutatast adni, hol valnak szet nagyjabol a szalak..?!
Jo kis vége van:)InoCo-t tudom ajánlani befejezésnek nagyon vagyány,jo kis harcok vannak benne,szerintem jobb mint ha a földnél végeznénk.
Iaszonyat a vége(ha egyáltalán ez az)szenvedek a kapuk megtisztitásával,nagyon sokan vannak ezek a mocskok,De nem rossz a befejezés eddig;) Elözö küldiben mikor a bázist kellett elpusztitani ott a végén csak az anyahajoval öldököltem,csak akkor hivtam elö a többit ha már meguntam és a bázist gyilkoltam...De ez huzos lesz,de majd reggel;)
Köszönöm szépen:DMár haladok is tovább;)
Igen ez az a gond. Ha nem csinálod meg az átírást, akkor ott nem fog folytatódni a sztori. Ennyi.
Igazából ott van az átirandó szövegrész ha a megfelelõ file-ban keresed (amennyiben kijelöléssel másolod be a keresõbe a kérdéses szövegrészt akkor ne csodálkozz ha nem találja meg, írd be kézzel). Egészen pontosan a 296. sor lesz az (ha Notepad++-t használsz így könnyedén megleled). Ott átírod a sort a megfelelõre és kész is vagy.
Azután olyan állást tölts vissza ahol nem vagy még a XT-45 közelében sem (szóval onnan a legjobb ahol éppen elindultok még baráti rendszebõl).
Igazábol egyszerübb lenne ha elküldenéd a te fájlodat ha egyáltalán azzal van a gond itt egy emailem: [email protected]
Leteszem a bombákat a kapuba (5db) és marad nálam még 5 db,átmegyek XT-45-be oda érek a station-höz és megjelenik a hajo szol hogy dobjam ki a rakományt és huzzak el,de semmi quest vagy valami hogy mi legyen most.Na itt akadok el....
Hát én csak ezt találtam benne:"ship_uel1_1:PlayFX("Portal Out.shfx")" ...
Melyik rendszerben vagy? Ha a XT-45 területén van ez akkor manuálisan bele kell piszkálnod a játék file-jaiba, mert az egy hiba. A megoldás a 83-as hozzászólásban megtalálható.
De bombás feladatra hirtelen nem is emlékszem. Olyanra igen, hogy mikor mentünk betámadni a XT-45-öt akkor az egyel visszább lévõ rendszer egyik kapuját el kellett aknásítanom (nagyon közel menni a kapuhoz).
Hali!Lenne egy ien kérdésem hogy az InoCo-nak csinálok egy questet,háboruni megyünk,és megjelenik egy Stranger nagy hajo,lemegy a szövegelés,azt mondja hogy dobjam ki a bombát ha jol értem,de hogyan és hol?
A mothership nyugodtan megsemmisülhet, hagyd sorsára, úgysem tudod megmenteni. Ebben a küldetésben mindenképpen vége lesz. Kormányozd el valamerre mikor belépsz a rendszerbe és ennyi. Ne foglalkozz vele, csak a vadászaiddal menj a célponthoz (MSF bázis). Ha nagyon nem megy a túlélése a pilótáidnak, akkor az eggyel visszább lévõ rendszerben bérelj fel zsoldosokat akik majd védenek.
Nem tudom de nekem valahogy nem akar sikerülni sehogysem ez a misszió otthagyom az anyahjót elindulok legyeapok mindenkit aztán jönn egy kisebb csapat ami 3 hiratmuth vadászból áll lövik az anyajahót és aztán megis bénul. már lassan 4 napja nem bírom meg csinálni hiába töltök be másik mentés akkor sem lehet hogy én vagyok béna :D! Ma is 3 órán át probáltam de nem jött össze! Mi a teendõ?
A megfelelõ file-okat kell szerkeszteni. Grafikai módosításokat nem tudom miként lehet csinálni, de karakterisztikákon könnyû változtatni. A hajók és egyéb objektumok karakterisztikái a Data/Game könyvtárban vannak Carcasses.XML néven. A fegyverek és felszerelések értékei ugyanezen könyvtárban, a modules.xml file-ban találhatóak. A pilots. xml a társak és NPC-k adatait tartalmazzák és így tovább. A nevekbõl sok minden kiderül.
De vannak még másutt is file-ok amiket lehet szerkesztgetni.
Módosítás elõtt természetesen biztonsági másolat készítése az adott file-ról erõsen ajánlott. Plusz hajóknál nem árt tudni melyik vonatkozik a játékos által irányítható hajókra és mik a másokéira.
A Data\LocData\English könyvtáron belül található .loc file-ok meg az xml-ekben található neveket segítenek beazonosítani (például ágyúknál nem lesz kiírva a fegyver neve, hanem valami olyasmi lesz például hogy BC1 ami big cannon 1, azaz az elsõ generációs heavy kinetic cannon amit vadászra megvehetsz).
Megjegyzem hogy bizonyos változtatások csak új játékot indítva lesznek elérhetõek, míg mások hatása a módosítás után azonnal észrevehetõ lesz ha van mentett állásod.
SaGa: Hogy lehet moddolni a játékot? Hogy csináltad?
Hagyd ott és menj tovább a vadászokkal. Oda nem kell a mothership a megoldáshoz csupán el kell jutnod a megadott állomáshoz, aztán onnan egy következõhöz.
Sziasztok! lenne egy kérdésem még hozzá azzal a küldetéssel kapcsolatban amikor el kell menni az XT-24 rendszerbe hogy megmentsem ternie-t azt hiszem. De mindig meg bénul az anyahajóm és nem tudok tovább menni vele! mit tegyek?
Sehogy nem veszel fel küldetéseket (pár kivételtõl eltekintve, de ott is fel leszel rá kérve, megadják hogy kivel és hol beszélj, szóval az állomásokra leszállva maximum híreket olvashatsz). Itt mennek az események a maguk útján, bizonyos pontokon meg döntéseket kell hoznod amik befolyásolják a haladásod irányát és hogy milyen feladatokkal találkozhatsz.
Leszenk olyan találkozások és feladatok amikre felkérnek/belefutsz egy eseménybe, ha korábban egy bizonyos döntést hoztál.
Az elsõ alkalommal mikor felteszi a kérdést neked a program hogy mit akarsz csinálni, lesz ott lehetõség arra, hogy a saját elveszett bandád után nyomozz, hogy feladatot csinálj ALex-nek és így pénzhez juss, hogy elkóborolj valamerre. Itt attól függõen mit választasz, úgy halad tovább a sztori.
Plusz van olyan eset, hogy ha éppen keresztezed bizonyos patrol csapatok útját, akkor azok adnak feladatot amit elvállalhatsz vagy visszautasíthatsz. Ez kevés pénzért némi kalózgyilkolás az adott rendszerben.
Hogy lehet felvenni a küldetéseket? Én mindent elolvastam az állomásokon az office-ban de nem ír ki semmit hogy elvállaltam volna.
Miután felvetted Greyhair-t, akkor miután átjössz a New Jerusalem rendszerbe és bedokkoltatod õt a hajódra mikor szól hog így el tudja intézni a problematikus ID-t, utána kell eldönteni hová mész. Ekkor dönthetsz úgy hogy azonnal mész a hajóért (Astarte) ha nem ezt teszed, akkor a késõbbiekben is marad a kalózoktól zsákmányolt gép, de ennek okán új feladatokba kapsz belépést és így egy új vonal is megnyílik. Speciel nem olyan vészes akkor sem a játék ha majdnem a legvégéig a kalóz géppel mész. Hard fokozaton probléma nélkül sikerült így is lejátszani a játékot, hogy csak az utolsó, kapott hajó volt a kalóz után következõ.
Hali,van egy ien kérdésem,hogy az Astarte hajot azt mikor vagy hol lehet megtalálni?Mert az elsö végigjátszásnál megtaláltam de most a 2.nál már azt veszem észre hogy olyan küldinél vagyok aminél már megvolt az elözönél.Pls help
Alapvetõen ez a pontosságtól függ. :) Ha pontosan lõsz egy nagy sebzésû de alacsony tûzgyorsaságú fegyverrel akkor az mindig jobb mint ha pontatlanul egy gyors és nagy sebzésûvel.
Nézd meg milyen a fegyver pontossági besorolása (lehet low, medium vagy high). Ezen módosít a karakterek expert gunner, sniper, master sniper perk-je, tovább növelve a fegyver pontosságát, így a találat bizonyosságát. A sebzés úgyis csak akkor lesz lényeges ha eltaláltad a célt, Addig csak egy adat.
Hm,megoldottam, a hülye elõbb kérdez,aztán olvas és értelmez. Akkor bocsánat a 2 felesleges beírásért, a fegyveres kérdésemre kérek csak segítõ választ. :) Köszi,köszi...
Jut eszembe, a fegyvereknél mire kell figyelni?DMG vs ROF ?Inkább a DMG legyen több,a ROF lehet kevesebb,vagy fordítva éri meg? Két hasonló DMG fegyver közül a nagyobb ROF a jobb,vagy az alacsonyabb?
Sziasztok!
Kis segítséget kérek,mert elakadtam :( Még (már :) ) az elején vagyok,a Betha Latera 1 rendszerbõl visszaugrok a New Jerusalem 3-ba miután megvizsgáltam a szétlõtt konvoj helyét. Az újonnan felszedett karakter Greyhair javasolja, hogy hamar-hamar irány eg yállomás, mert megint ID-t kell módosítani az anyahajón. De még jobb ha lelépek a rendszerbõl. Aha, na itt érkezik egy 4-es õrjárat, támad. Eltakarítom õket,de utána?Ha állomás felé megyek, kapásból szétlõnek,kapu felé hasonló a helyzet,ha visszaugrok díszsortûz fogad. Hová kéne mennem,merre meneküljek????Sunnyogjak el a rendszer szélén,kerülve mindent?? Köszi elõre is..
Az a 3 ember több mint elég. Fõleg ha még zsoldosokat is vittél magaddal (ha a játék elején mikor megkaptad egy szállítás miatt a teherhajót akkor találkozhattál párral, na ha õket felbérelted akkor õk felturbózva bejelentkeznek mikor mennél kiszabadítani Ternie kiszasszonyt). Nem kell utolérni senkit sem, a dolog (a leleplezõdés) elkerülhetetlen és a nagy hajódnak mindenképpen kampec lesz. 3 vadásszal lazán megoldható a feladat.
Csak megközelíted a MSF bázist és már mehetsz is a kalóz bázishoz. Ott meg csak pár kalóz lesz, akik nem kihívás (persze ha pont úgy sikerül odaérni hogy egy grey õrjárat is ott van, na úgy húzósabb a buli).
Idõközben megcsináltam a modocskámat is és tesztelgetem nagy lelkesedéssel. A szövgeket még nem találtam meg hogy átírhassam, így kijelezve bizonyos változások nincsenek a szövegekben, ám a hatásuk látszik.
Lényegileg két ponton másztam bele a játékba. Elsõ a hajók és egyéb objektumok az ûrben. Itt mindenbe belepiszkáltam. Kezdetnek az összes nagy hajó túlélõképességén és sebességén változtattam valamicskét ahol ez szükséges volt. Így például a teherhajók nem annyira könnyen döglenek (mind a regenerációjuk, mind az alap páncélzat és pajzs javítva lett) és végre nem tetû lassúak (átlag sebességük a 200-as értékrõl 350-400-ra lett felhúzva ami még mindig lassúcska de legalább nem nyúlik az ítéletnapig egy kísérõs küldetés) vagy annyira elképesztõen szarul fordulnak. Az alap nehéz transport új ellenálló értéke például 500-as pajzs és 1000-es páncélzat lett, 5-ös pajzs rengerációval. Sebessége 220-ról 400-ra lett felrakva.
A mothership kategóriában is történtek változások, kicsit túlélõképesebbé tettem a hajókat, mert rém gyengék voltak. Nme jöttek fel a vérbeli military szintre (Lion széria szintjét nem érik el), de megközelítik azt és így már hatékonyabban részt tudnak vállalni a harcokból, ne mesnek le pár lövéstõl. Regenerációk itt is javultak az átlagos 2-es értékrõl 5-6-ra.
A vadászok is átmentek némi módosításon. Alapvetõen meghatároztam maximális értékeket minden generációra és ezen belül maradnak a szórások. Eltérések természetesen a típusok feladatköreit tekintve megmaradtak, így még mindig a legjobban páncélozott és pajzsvédett a heavy fighter, közvetlenül mögötte az attack fighter (ezek a rakétázós vadászok amik kimondottan erre gyúrnak rá), aztán a speciális kategória (sok system-es meg recon kategória) és végül a light fighter ami a sebesség és manõverezés királya a kategóriáján belül de ez bírja a legkevesebbet.
Így bizony komoly különbségek lesznek a generációk között és bizony ez az alapjátékhoz képest jobban befolyásolja majd a harcok kimenetelét. Most is lehet persze a megfelelõ felszereléssel elgyûrni fejelttebb gépet de komolyabb túlerõ kell majd hozzá. Például egyetlen tiger (3rd generation heavy fighter) simán bealáz 3-4 elsõ generációs nehéz vadászt (excalibur) vagy 2 második generációs nehéz vadászt.
A templar hajókon kicsit módosítottam. Még drágábbak lettek de visszaraktam õket a saját generációjukba (így például a gunslinger és a trident T is 4. generációs). Õk amolyan átmenet a negyedik és ötödik generáció között. Sebesség és manõverezés terén a negyedikhez, pajzsok terén az ötödikhez közelítenek, páncélzatban a kettõ között helyezkednek el, míg sokoldalúságban felülmúlhatatlanok.
Hogy legyen ugyanakkor egy kis változatosság is a NPC között, így például a pirate hajók mindegyikén csökkentettem némil a páncélzatot, és nagyban növeltem a sebességet, jelképezendõ a gyors rajtaütésekre szakosodott kalóz taktikát. Ha jól emlékszem a Triada gépein javítottam a manõverezést, míg az InoCo gépein picit jobb a pajzstöltési sebesség.
Nem hajók ugyan, de az aszteroidák ellenállása is kicsit módosult (csökkent konkrétan) ahogy a roncsok és szétlõtt állomásoké is. Kicsit könnyebb kipucolni a rendszereket.
A másik nagy módosításom a felszerelések terén volt. Alapvetõen a fegyvereket kicsit újragondoltam.
A legolcsóbbak és ez minden generációt tekintve értendõ (tehát nincs brutális árrobbanás a 4. generációban sem, hogy hirtelen tízszeresére ugrik az elõzõhöz képest az ár), a kinetikus fegyverek lettek. Teljesítményük alacsony-közepes, de nagyon olcsók. A nagyon szóródó lõtáv értékeiket kicsit közelebb hoztam egymáshoz. Lõtávban a kinetikus fegyverek alacsony és közepes kategóriában maradnak (65-75 közötti táv normál vadász fegyvereknél, +10 a távra ha toronyról van szó). Pontosságban természetesen nem brillíroznak, helyette vagy erõsek (normál kinetikus fegyverek csúcsa a jataghan normál vadász fegyverként 80-as damage értékkel, a torony csúcs meg az espadon ami 90-es sebzésû bár tûzgyorsasága miatt nem ez lesz a csúcs fegyver még így sem) vagy nagyon sokat lõnek (vindicator ami szintén kicsit tuningolódott sebzésileg). Pontosság tekintetében az elsõ két generáció elég vacak, a harmadik kicsit jobb (ugyan medium-nak írja a program, valójában az 1-es értékû szóródás lejött 0.75-re, tehát 25%-ot javult), míg a negyedik generációsok már elég pontosak (0.5-ös szóródás ami még mindig távol marad a lézerek alap 0.1-es értékétõl). Ezt már high értékûnek veszi a program. Toronyból az espadon a csúcs a pontosság terén a maga 0.45-ös szóródásával. A nagy kinetikus romboló csúzlikhoz nem nyúltam sebzés és tûzgyorsaság terén, csak egységesítettem a lõtávjukat, 115-ben fixálva generációtól függetlenül.
Könnyû kinetikus fegyverek szintén olcsó jószágok, hasonló változtatásokkal a karakterisztikáikban mint nagyobb tesóik. A lõtávjuk 55-65 között marad, sebzésük sem egetverõ de mindenképpen jobbak mint voltak.
Szintén nehéz fegyver kategória a plazmáké, amiken annyit változtattam, hogy ezek lettek a leginkább romboló fegyverek a játékban. A fegyver leírás szerint ugyanis ez a technológia lenne az abszolút csúcs a pusztításban. Ezt érzékeltetni is szándékoztam, így bizony ez a fegyver karakterisztikáin és árán is meglátszik majd. A fejlettebb palzmák bizony eszement drágák lettek. Lassúak maradtak, de nagyon pusztítanak. Az alap csúzli 150-et, a következõ generáció 225-öt, míg a végsõ az 300-at sebez. Pontosságuk terén az elsõ igen pontatlan (ehhez nem nyúltam), a második generáció elég pontos (0.5), míg a harmadik az már veszedelmesen pontos (0.25). Lõtávjuk fixen 70-es, a lövedékük sem gyors, szóval hacsak nem valami kellõen ügyes specialista kezeli ezen fegyvereket akkor azért nem rettentõek. A romboló ágyúk között is ez a kategória lett a csúcs. 110-es lõtávval, 1000/1500/2000-es sebzéssel, brutális áron.
Lézereket lõtáv és sebzés szempontjából is maceráltam. Továbbra sem leszne kolcsó fegyverek, de nagyon pusztítanak minden olyna célponttal szemben amin nincs kimondott lézervédelem. A combat lézer kategória lõtávja 90-100 között mozog generációtól függõen, a pulzus fegyvereké fixen 85 cserébe gyorsan lõnek és javult a sebzésük, míg a particle beam 90-es max lõtávval, nagy pontossággal és brutális sebzéssel kiemelkedõen jó fegyverré lépett elõ (eddig is az volt). Természetesen itt is igaz, hogy a tornyokba rakott fegyver változatok lõtávja további 10 egységgel nagyobb, így már igen messzirõl lekapdoshatják az ellenfeleket. A romboló nagy ágyúk lõtávja a combat laser kategóriában egységesen 130, míg particle beam fegyvereknél 120. Messzirõl, nagy szögben képesek tüzelni, így igen hatékonyak, bár sebzésben elmaradnak a kinetikus és plazma fegyverektõl (bár némileg javítottam a lézerek és particle beam sebzésén).
Felszereléseknél fõleg az árakba piszkáltam bele, de akadnak más eltérések is. Például az összes radar távja megnövelésre került. Javítottam az önjavító rendszerek teljesítményét (a leggyengébb is 2-es a vadászoknál, 5-ös a nagy hajóknál, míg a legjobb a vadászoknál 10-es, a nagy hajóknál 30-as). A pajzsok is jobban használhatóak lettek. A leggyengébb vadász pajzs is már 100-as értéket ad és +2-t a pajzstöltésre, míg a legerõsebb 1000 pont körül leledzik. A nagy hajókra rakható pajzsok sem azok a gyengusok már az alsóbb kategóriában, mert itt is növeltem az értékeket. Ugyan a pajzs leírásának szövege nem változott, de amint felkerül a pajzs kiderül hogy mi is a módosulás. Ugyanez igaz a radarokra is.
Ez természetesen ne mcsak a játékosra és társaira, de mindenkire hatással van (fõleg mert pldául az ellenfelekként jelenlévõ berserker és alien felszerelésekbe és hajókba is belematattam kicsit).
Ezekkel a módosításokkal mintha egy másik játékot játszanék. Teljesen újra kellett gondolni a taktikát, a fegyverzetet és felszerelést a sikerhez.
Pont most néztem fel. :) Na a helyzet az, hogy Ternie kiszabadítós küldetésen vagyok, mindössze 3 emberrel, mert Joseph elhagyott. Sehogy nem tudom utolérni azt a Tridentet, amelyik jelentést akar tenni, hiába pakolom meg Validolt csupa Long Rage Missile-okkal. Anyahajóm akkor kampec, motorja behal, és 3 fighteremmel kell mennem az állomásra, de szétkapnak... úgyhogy azt hiszem visszatöltés lesz, és hajóváltás, aztán mindenkire felpakolok egy cyclone-t, egy Ruby-t, és egy Shield prototype-ot, mivel szétkapnak.
Rage van az egyik fighteremen már, mellette Shiner, és elég jó párosítás. Heliost viszont tuti le fogom cserélni.
Miért pacsáltál volna rá? Az hogy specializálódsz egy fegyver kategóriára nem sokat jelent. Maximum annyit hogy azzal a fegyvertípussal pontosabban lõsz. Ez +30% a pontosságra ami speciel pont a lézereknek teljesen felesleges dolog, mert alapból a mellélövési esélyük 10% ami vicc. Na most ezt javítod 30%-al, azaz lesz belõle 7%-os mellélövés. Ternie és a gunner karakterek ennél többet érnek el ha simán az általános pontosság növelõ perkeket fejlesztik.
Ettõl még használhatsz nyugodtan más fegyvert, mert például a pontosság növelõ általános perk (expert gunner és társai mint például a sniper) minden fegyverre érvényesek lesznek. Azaz bármi mást is nagyon jól fognak használni.
A legjobb pulse laser az a rage (tuti láttad már csak nem tûnt fel, amúgy vörös színû ágyú, bár nem olyan sötét a színe mint a heliosnak). elég sok helyen megtalálható a FTU boltokban. A torony az ritkább de ha nem volt valahol és netán kellett volna, csak felszállás, majd leszállás és általában ekkor már kapható volt a készletben. De speciel a Helios turret akkor már inkább vásárlásra érdemesebb de még inkább az asmodeus.
Kinetic ágyúkat MSF rendszerekben nézegess, esetleg csempész állomásokon. Ha nincs az adott állomáson ilyen nagy ágyú, akkor felszállsz és leszállsz újra. Megjegyzem nem garantált hogym inden állomáson tudsz majd venni. Menj olyan rendszerbe ami kiemelt MSF rendszer, esetleg katonai (ne legyen lezárt mert megszívod) rendszer. Na ilyen helyeken lehet kapni. Ha particle beam nagy ágyú kell azt NESF rendszerekben keress, nagy lézerek az InoCo rendszereiben kaphatóak, míg a bazinagy plazmák az USS rendszereiben. Azért itt kell nézni ezeket a fegyvereket mert ezen cégek/frakciók gyártják.
Én szoktam állomásoztatni embert a hajón pilóta minõségben. Fõleg a gyengébbeket akiknek még fejlõdni kell (a végjátékban kimondottan ilyen lesz a technikus csóka mert hatásában majdnem pont ugyanazt tudja mint egy system firmware mk3). Ha van benn pilóta akkor õ vezet nem az AI, így annak hatása nem fog érvényesülni. Fejlõdésnek nem rossz és aki ilyen formában küzd az tuti több kill-t csinál mint a többiek így goyrsabban fejlõdik.
Akkor most rápacsáltam? Ternie eleve lézeres, és én se tudom visszavonni a perkeket.
Hol tudok olyan 1600-as sebzésû kineticet szerezni? Mert eddig nézegettem FTU boltokat, és sehol nem találtam. Asmodeust se... jelenleg Shinert használok, ami elég durván írtja az ellent + Heliost, és tetején az Espadont(de alig találja el az ellent).
Egyedüli Heavy gunos emberem az Greyhair. Érdemes egyáltalán anyahajóba berakni embert? Ahelyett, hogy kiküldjem mindegyik fightert? (más kérdés, ha megsérült a fighter, és behozom...) De akkor is megéri? Alap system speckókat nem nyomja majd el?
Gunner esetében választani kell ez tény. Lézer helyett szerintem ugyanakkor jobb a heavy specielizáció, mert a nehéz lézerek is nehézfegyverek ne feledjük. Plusz a lézerek eleve pontosak így a +30% pontosság az nem létszükséglet hozzájuk (a +10% damage meg nem dob akkorát az összképen). Ellenben a többi nehézfegyveren eszement sokat javít ez a perk.
Critical-nak semmi hasznát nem vettem. Nagyon kicsi az esély rá még maxra fejlesztve is. Kár beleölni a pontot. Maximum akkor kel lrá tenni, ha kötelezõen fejlesztendõ ág az elit ranghoz. Ha nem az, akkor felejthetõ.
A pontosság növelése az hasznos. Minden fegyverre kihat. Egy master sniper beültetve a nagy hajóba csodákra képes a fegyverzettel (fõleg ha van neki lõtáv növelõ perk-je is, ami Ternie kisasszonynak tuti van).
Particle cannon alatt melyiket érted. A tornyokat vagy a gép elejére applikálható bazinagy ágyúkat? Utobbi esetében a particle beam labdába nem rúg sebzés terén a kinetikusok mellett (abból van 1600-as sebzésû is és amikre használja az ember az nem tér ki). Toronyba rakhatod természetesen, de csak az asmodeus-t. Ha van a célponton laser shield akkor cumi, mert ez is lézernek minõsülõ fegyvertípus, így mûködik ellene ez a fajta védelem.
Kinetikus toronyból a legjobb normál tûzgyorsaságú az espadon. Az a csúcs. Heavy gun specialistával nagyon tud írtani (nálam alap tartozék, mostanság asmodeus-al párosítva). Machine gun specialistával vagy heavy gun specialistával még a vindicator is csúnyán be tud tartani az ellenfélnek, mert eszement tûzgyorsasága van és a látszólagos alacsony sebzés az valójában igen magassá tud válni. Nem egy combat lézer az tény. Ez egy sorozattal éri el azt a hatást amit a lézer. Alapból pontatlan így fejlett lõkészségû delikvens kell hozzá.
Jó, de bakker... Gunner a fõkarim, és laser specit lehetett csak benyomni... heavy gun-t már nem, ha a laser-t választottam. A célzást meg a criticalokat alap, hogy felfejlesztem.
Jó, én most játszom elsõre. :P Meg még csak egy Pantherem, egy Hrimthursom, egy Pumám, egy Gunslingerem és egy Tridentem van. +3 Wyvern Mk2.
Milliók már nekem is voltak, ugyanis 3 milliót kaszáltam XB-19-es rendszerben a kalózírtással. Bár ennek nagyrésze elment, mert vettem Systemeket (Emerald, Smog, stb...)
Kérdés... anyahajóra megéri a particle cannon? Elég durva sebzést oszt ki, ha talál, viszont mintha a lézer pontosabb lenne kicsit. (na meg Espadon a tetején szerintem baromi keveset sebez... nincs jobb kinetic turret?)
Érdemesnek érdemes, mert ott vannak a legjobbak. Példának okáért a gunslinger templar variant és a trident templar variant. Ehhez persze el kell menni a Charon rendszerbe, mert csak ott kaphatóak. Ezek a legjobbak, mert bõven van rajtuk system hely és 3-4 fegyver is rájuk megy, plusz a védelmük sem lebecsülendõ. Mondjuk sebesség és manõverezés szempontjából elmaradnak a többi 5. generációs vadász meleltt de ez legyen a legnagyobb baj. Ezt majd megoldja perk-bõl az ember. A végjátékban nagyon nagy szükség lesz a komoly védettségû vadászokra, amik bírják a strapát, plusz a komoly tûzerõre is (jelzem hogy ne csak lézerre tárazz és képezz embereket mert úgy nehezebb lesz a végjáték).
Hogy mi olcsó és mi nem az nézõpont kérdése. Mire én eljutottam a Precursor system-be, addigra már bõven milliomos voltam és dögivel állt rendelkezésre a megfelelõ fejlett felszerelés is. A csapat meg magasan kézett volt így az alien horda nem okozott fejtörést, könnyen elpusztítottam õket. :)
Anyahajón, Kali + Smog + legjobb repair. Így mentem. Kis hajókat meghagytam, és nem cseréltem arra a cuccokat, amit mondtál. Tény... rohadt hamar szétszedték õket. DE... anyahajóhoz szinte hozzá se tudtak érni... csak majd késõbb a fregatt. Mit csináltam? bedokkoltam a fightereket, hogy az anyahajó legyen a célpont, aztán kiengedtem õket, és úgy öltem le. Célba se vették soha a fighterjeimet! :)
Kicsit olcsóbb megoldás ez így. Mellesleg... XP! Fõhõsöm laza 500-at kapott? :D Többiek is ilyen 3-400-akat. 5. generációs repcsi perket érdemes megvenni?
Állítólag belül kell körülnézni. De mondom én abban a rendszerben azon a helyen nem találtam semmit. Ellenben a kapu felé haladva találtam 3 roncsot a nyílt ûrben (egy arrov és 2 szétlõtt berserker hajó) amikbõl meg kiszedtem magamnak egy rakat fegyvert. De belül a tripla gyûrûn, ahol többek találtak már cuccot, én még semmit sem találtam.
A villogó aszteroidák meg nem jelentenek biztos lelõhelyet, csak esélyt arra hogy talán ott lehet valami (a nem fixált helyeken kívül ez úgy nagyjából talán 1% esély lesz).
Nehézségtõl függ. Például easy-n senkin nem lesz. Normál fokozaton az InoCo vadászain és az erõsebb kalózokon, meg a templar vadászokon lelhetõ fel ilyen cucc. Hard fokozaton könnyebb lenne elmondani kin nincs. :)
Vadászokra kell a passzív rakéta elhárító rendszer (aktív nem jó mert külön parancsot igényel és csak az ugyanazon csapatban lévõ delikvensekre hat), mert különben még a nanite önjavító mellett is kipurcannak egyetlen nano torpedo találattól (márpedig az alien attack fighter-ek ilyenekkel lõdöznek). Az kell ami a squall-tól egyel jobb (40-es értékû). A nagy hajóra sem árt ilyen cuccos. Megoldható persze plusz pajzsal (szigorúan Kali) és a legerõsebb önjavítóval is, de ettõl még nem árt ha van rajta egy smoke (vagy smog?) nevû erõs rakétaelhárító is, mert 2-3 nano torpedo találat után hiába a legerõsebb önjavító, attól még lerohad a gép. Vadászokat hasonlóan érdemes felszerelni. Magyarán a 2 system-es vadászok kuka eleve, tök midnegy mennyire ellenállóak vagy gyorsak, netán milyen jól manõvereznek. Csak 3 vagy 4 system-es, minimum class 3-as röppencsek jöhetnek szóba.
Speciel nemrég csináltam meg hard fokozaton ezt a feladatot úgy, hogy nem is az Astarte, hanem még a mastiff volt a hajóm (1 asmodeus és 2 erõs kinetic ágyúval). Úgy sem volt egetverõen nehéz. Igaz én sosem mentem erre a feladatra úgy, hogy nem voltak igen tapasztaltak az embereim. Sokat kell elõtte fejlõdni és csak azért mert a gép felajánlja hogy azonnal odavisz valahová, még nem kell azt elfogadni, lehet nyugodtan mászkálgatni mindenfelé és kalózok írtásával fejlõdni. Rakétákat továbbra sem használtam (nem szoktam), ugyanakkor az ellenfél sem ért velük sokat mert ott volt minden gépen a passzív elhárító rendszer így nem talált el senkit. Az alien blaster meg nem egy egetverõen erõs sebzésû eszköz. Greyhair ment egyedül (mivel kifejlesztettem neki a szólózós skill-jét így egyedül jobb volt mint csapatban), Ternie egy csapatban bandázott a karakteremmel, az aktuális negyedik delikvens és Joseph meg szintén magánzóztak. A tridenteken nyugodtan befigyelhet még egy diamond vagy ruby lézer elhárító pajzs is (mivel ezen a gépen 4 system is lehet). A vadászok szigorúan maradjanak a nagy gép mellett, annak kísérete legyen kiadva számukra parancsként és nem lesz gond (nálam legalábbis nem volt). Amikor megjelentek a rosszarcúak, a saját karakter benyomta a sisth sense képességét, akinek volt valami pontosság/sebzés növelõ skill-je az is aktiválta azt és mehetett a hirig.
Én majd most megyek a precursor systembe, és leírom én is a tapasztalataimat... 4 emberrel (1 Panther, 1 Puma, 1 Gunslinger, 1 Hrimthurs) - egyiknek van missile def-je, de szerintem a legjobban sebzõdõre rakok még egy Nannite-ot is.
Anyahajóra egyelõre csak max repair cuccot + max pajzsgenerátort rakok, system mk3-al. Szerintem annyi elég lesz.
Lézervédelem hol lesz elõször? Mert most erõsen lézeres a csapatom... köztük én is, anyahajó is(bár most kipróbálom a két szerzett particle cannont, de mellette van 1 Shiner + 1 Helios turret).
Immáron bizonyos, hogy nagyon béna vagyok, de legalább most már az elsõ alien hullámot túl éltem. Bár az összes fighterem odaveszett és az astrate-nek is 23/3500 mardat az armorja... Pedig a fellelhetõ legjobb missile védelmet és laser védelmet használom:( ráadásul amint észrevettem, ha egy picit is megpróbálok visszakozni, azonnal fail...
Kosz.. Meg annyit, csak a gyurun bellul, vagy kivul is erdemes roncsokat piszkalni.. Mert akkor kiktatom bellulrol a lovegtornyokat, hatra nem lonek..:))
Töltsd vissza azt az automata mentést ami még a belépés elöttrõl való. Vagy egy még korábbit. Szereld fel a hajódat a megfelelõ felszerelésekkel (mivel az alien és a berserker hajók is lézer alapú fegyverzetet használnak így a lézer elhárító pajzs nem elvetendõ ötlet, plusz rakéta elhárítás és burkolat javító ketyere legyen a nagy hajódon és persze vagy egy jó pilóta vagy egy megfelelõ AI) és úgy menj oda. AZ sem árt ha a pilótáid már gyakorlottak. Mondjuk olyan 5-600 pontot már szétszórtak a képességeikre és legalább 3. kategóriájú vadászokkal röpködnek de jobb lenne ha negyedik kategóriásokkal tennék ezt (végülis ahhoz nem kell csak 200 perk point összesen vagy még annyi sem).
Amúgy meg azt a kevéskealien hajót illenék szétgyilkolni könnyedén ha már eddig eljutottál. Ha ezzel végeztél akkor jön majd újabb hullám de abban például már nagy hajó is lesz. Visszajutni meg majd visszajutsz ugyanott ahol bejöttél de késõbb.
Elméletileg az alsó gyûrû szintjén kell a roncsokat vadászni, de nem mindenkinek lesz ott a roncsokban cucc. Én sem találtam ezen a helyen speciel semmit.
Ahogy észrevettem ez is egy olyan hely, ahol vagy van vagy nincs cucc. Vannak fixált helyek meg van egy rakat olyan ahol véletlenszerûen dõl el új játék indításakor hogy lesz ott cucc vagy nem.
Valaki kitakaritotta a Hephaestus rendszerben a rejtekhelyet...?! Belopakodtam a kodbe az aszteroidak koze az automata lovegallasokon bellulre, talaltam vagy 5 pirossan villogo aszteroidat, szetlottem ezeket is, meg amit talaltam hajoroncsokat, es megse esett semmi... Tud valaki mondai tapasztalatbol valamit, hogy mit keressek, illetve fent, lent, vagy egyeb tampont....?!
Van egy kis gondom. Bementem a precursor systembe, ahol az elsõ waypointnál fel is szedtem az artifactokat, de a második pontnál jönnek ugye az alienek, amik viszont elég gyorsan szétszedik a hajóimat. probaltam visszasunnyogni a kapun át,de az nem mûködik visszafelé. Túl gyenge vagyok és megszívtam, ennyi? vagy lehet ott még vmit csinálni?
Gyerekek! XB-19 nagyon jó farmhely... csak úgy hemzsegnek a kalózok... nem beszélve a stash-rõl!
Stash legjobb fogás: Wyvern Mk2, Hrimthurs, 3 Falconet, 3 Kali, 2 Ruby, 3 Ghost, 2 Nannite, 2 Ogre, 2 MD-3 Usiel. (Hrimthurs jól is jött Validolnak! :D )
Azt hiszem megtaláltam a játék legszerteágazóbb és leginkább történetorientált útját. Ha valaki szereti a döntések következtében szerteszét ágazó sztorit, az ne menjen se a NESF-hez (felderíteni a rejtélyes vadász eredetét), se a MSF brigádhoz. Menjen egybõl a Triada céghez ha nyomozni akar. Jó hosszú és döntésekkel teli játékmenetnek néz majd elébe. :)
Már az elején bejön pár érdekesség. Példának okáért rögtön el is pártolhatnunk egy döntéssel a Triada cégtõl (miután elvállaltuk hogy melléjük állunk) és mehetünk az InoCo-hoz, belépést és biztonságot, meg csúcs lézer ágyúkat és technológiát szerezve a rendszereikben. Ha maradunk (nem tudom maradhatunk egyáltalán vagy sem?) valószínüleg más irányt vesz a sztori. legalábbis szerintem van a Triada oldaláról is valami történetszál, ahol gondolom a rivális klánok belháborúján keresztül jutunk végül a végkifejletig. Ezt még ki kell próbálnom.
Az InoCo sztorijában van egy kis hiba, amit manuálisan ki kell javítani mindenkinek ha ezen a vonalon akar játszani. Ennek menete a következõ: 1. Kell egy text editor (bármilyen, még a windows beépítettje is megfelel) 2. Be kell lépni a játék könytárán belül a következõbe: Data\Scripts\Quests\mission_8e\InoCoSecret_XT45.script 3. Ki kell keresni a következõ szövegrészt: ship_uel1:SetGodMode(); 4. Át kell írni a következõre: ship_uel1_1:SetGodMode(); 5. Elmenteni a módosított file-t 6. Betölteni egy mentett állást még azelöttrõl, hogy az InoCo-nak dolgozva eljutnánk a XT-45 rendszerbe.
Ha ezeket megcsináltuk nem fog üresjáratba kerülni és megakadni a játék menete. Azt is észrevettem hogy ha teszemazt az ember kihagyta az Astarte megszerzését valami okból (nem kellett neki a teknõ) akkor a késõbbiekben új szál jön be. Legalábbis nekem szólt Greyhair hogy ha már maradt ez a rozoga kalózoktól szerzet teknõm akkor tuningoljunk rajta egyet. Megadott egy helyet ahová el kellett menni és ott a történéseknek köszönhetõen új társsal gadagodhattam (egy nõi technikus aki ért az alien technológiához is). Bár ezt a vonalat inkább visszatöltöttem, nem tudom merre vitt volna el, mert inkább a FTU-s havernak (Alex) akartam a sztoriját felgöngyölíteni. Namost a sztoriban tovább haladva jön majd újabb elágazás ahol mehetünk Alex haverunk ügyeit intézni vagy a cégen keresztül infót gyûjthetünk. Én az elõbbit választottam és nagyon kellemes kis történet kerekedett ki. Eljutottam a sztoriban a Templarok-hoz (jó gyerekek ezek és több bunyóban is kisegítenek majd), seggberúgtunk sokakat, Ternie elvesztése és megkerülése között belebolottam egy nagyképû hacker-be (Cleric) aki nem kevés galibát okozott, de végülis jó gyereknek bizonyult és általa sikerült megszerezni a Chimera mothership-et (ez olyan mint SAM gépe csak gyengébb kicsit). A végjáték is teljesen másként alakult (nem a szokásos New Tokio-beli bunyó jött). Mehettem volna levadászni a császárt vagy mehettem felderítõ munkára aminek a vége egészen nagyszabású. Eltért a többi befejezéstõl és eléggé ízzasztó volt (gondolom ez is a döntésem miatt mert hõsiesre vette ma figurát, minimalizálandó mások veszteségeit de megoldható lett volna izomból is, monumentálisabb hirig keretében).
Erre szerintem nincs megoldás. Meg igazából nem is nagyon kell. Ha valamire kíváncsi az ember akkor space, megáll minden és nézelõdhet kedvére. Bele sem akarok gondolni mi lenne ha mindig látszanának a keretek meg a HP. Akkor egyes szektorokban talán még a 4x-es gyorsítás sem mûködne, nemhogy a 8x-os.
Azt nem lehet megoldani valahogy, hogy a HP jelzest vegig mutassa a hajokon nem csak akkor, ha eltalaljak oket ?
Azt kell megnézned ki a gyártója. Ha az megvan csak el kell látogass egy olyan szektorba. Például class 1-3 plazma great cannon a USS rendszerekben kapható lesz (nem feltétlenül minden állomáson de az tuti hogy mindhármat megtalálod valamelyik állomásukon majd).
Kinetikusokat elsõsorban a MSF használ.
NESF akiktõl a particle beam nagyágyúk beszerválhatóak.
A lézerekre speciel nem emlékszem de már találkoztam ilyennel is.
Azért annyira nem ász ám a templar trident. Class 5-ös vadászokhoz képest lassú és a manõverezése sem az igazi. Ez utóbbi pedig igen sokat jelent ha el akarod kerülni hogy eltaláljanak. Meg aztán ott van a tény, hogy bizony ace pilot rang kell hozzá (ez meg minimum 300+100+30+10+2 perk point ha pilóta specialista vagy, ha nem akkor drágább). Statjait meg simán lekérheted a játék közben is azzal a módszerrel amit kHares leírt.
De tridentet átírás nélkül is árulnak? Nekem raptort nem ad. Egyébként meg 5-ös generáció tehát egy ideig nem tudod vezetni. Ha ctrl-shiftel ráclickelsz adott jármûre kiírja az adatait, charonban mászkálnak elegen
Találtam de valami cég is árulja: Musket laser cannon (dam:900 rof:20 range:135)
Hmm ti láttatok már T3-mas Major class lézert? mert én csak kinetikben láttam eddig T3-mat meg asszem particle acceleratorban.. ha már látott valaki akkor annak is pls írja le az illetõ a paramétereit
Hát ilyet még nem láttam átírtam a templaros lófaszjóskáknak az adatait hogy az összes 4T és T5-öt mutassa de az istennek se árulnak ott templar tridentet gyorsan elszaladtam mastifig és úgy már ellehet jutni abba a rendszerbe anélkül hogy ne kapnánk instant killt a kalozoktol ami ugye mert levan renderelve sajnos.. mind1 nem ez a lényeg hanem az hogy a gyümölcsgép nem dobja a 3 citromot és ez így kurva gáz mert a trident a legjobb suport fighter és ha abból van templaros is akkor az már csak jobb lehet ha más nem valaki betudná linkelni nekem a treident paramétereit csak hogy tudja mi marad ki az életembõl :S
Ehem... kipróbáltam, és szétszedtek... :D Kicsit sokan teleportáltak be. :D 3 Mastiff, 5x4 raj. :D
Egyébként meg a legjobb ha keresel egy kalóz állomást és belelõsz egyet. Ekkor jönnek a kalózok akiket le lehet abálni. Ha ez megvan, kilépsz a rendszerbõl majd vissza és csinálhatod újra a belelövök a bázisba bulit.
Kalóz szektorokat keresni a legegyszerûbb úgy, hogy fogod magad, kimész a nagy térképre és olyan rendszereket keresel amik fehér színûek. Ekkor dupla klikk rajta és elõjön a leírása. Ha aszerint bõvelkedik kalózokban akkor lehed odamenni.
T-4-es torpedót meg tudtam venni TFU boltból is, de legtöbbször csempész bázisokról lehet, meg leszne kdelikvensek akik scak úgy adják (a végjátékban meg ingyé' be lehet belõle zsákolni pár kilónyit).
Stanislav T-4 eraser? Ez a 2000-es sebzésû? Én csak azzal tudtam Hereticet megmenteni amint elindult öngyilkos küldetésére a primitív barom. Vannak 4 missile slottal rendelkezõ gépek is ám, csak elég az takarítani :) Még a 10 fele szétváló mirv is jó lehet, valami Reaper nevû
Grotesque Én átírtam végül az összes állomásnál arra ami #66-ban van. Elõször a neutral station-al próbálkoztam mert elvileg Corrino-ban az olyan station azt nem akarta, aztán triada azt sem végül mindet. Lehet elég a vks, még az van ott. A "AddAllToShops(ShopList_Neutral,NShop_Neutral,40,0.6,1.5)" még nem próbálkoztam, tippre az uccsó szám az ár szorzója ennyivel drágább, a középsõ a mennyiség míg az elsõ a teljes kínálatnak hány százalékából vásárolhatsz? Majd holnap talán lesz rá idõm.
Úgy látom a InitTeamScript.script-ben át lehet írni a kezdõtõkét, ki szeret ki nem ill. milyen anyahajóval kezdünk.
Hát nekem sehogy se jön össze ez az átítás ha buzerálok a számokkal annál a "if (GetLevelDifficult()==EASY) then AddAllToShops(ShopList_Neutral,NShop_Neutral,40,0.6,1.5); elseif (GetLevelDifficult()==NORMAL) then AddAllToShops(ShopList_Neutral,NShop_Neutral,40,0.4,1.75); else AddAllToShops(ShopList_Neutral,NShop_Neutral,40,0.2,2);" résznél teljesen hazavágja a shopokat semmi nem lessz bennük szal azzal már nem buzerálok viszont azt az istennek se találom hogy a kezdõhelyen hogy lehet beálítani arra az istenverte stationra hogy legyen benne T4 és T5-ös hajótipus... nemtudtam rájönni hogy az a kezdõ állomást melyik résznél kell átírni hogy ott legyen a cucc ebben tudsz segíteni kHares vagy valaki! köfi
Ja, ami lemaradt... érdekes módon csak sima Store-ból vásárolható... FTU-ból nem... pedig baromi jó kis cucc... egyetlen hátránya, hogy csak 1 fér belõle a rakétakilövõbe.
Na, Vaudille-es és Solncevka-as stash-eket én is megtaláltam. Többi még várat magára, de most, hogy felszerelkeztem magam, kicsit farmolni szeretnék. Pirate sektorokat tudnátok mondani? Kruger már túl gyenge, más viszont túl erõs lenne. Ötlet? XB-19 mennyire zsúfolt? (1 pirate captain csapattal még lazán elbánom, többel már kétséges)
Vaudille-ben legjobb loot a shipwreck-bõl: 2 Fusil, 2 Sigil, 2 Cerberus, 1 Ogre, 2 Black Hole Másik Stash: Wyvern Mk2, Berserk Laser Mk2, Espadon, 2 Shining, 1 Bison, 1 Black Hole, 1 Berserk(er?)
Mondjuk elég sokszor rolloltam, de általában vicces, hogy 2. roll-ra adta ezeket, utána már csak rosszabbakat. Tanácsotokra váltottam System Mk3-ra... lehet jobban megéri. Érdekes tapasztalatom van rakétákkal kapcsolatban... még pedig mert nekem a legkellemesebb csalódást a T-4 Eraser torpedo okozta... egész rajokat tud kicsinálni a kicsike... HA elég távolról lõjük ki, és hátba lõjük az ellenséget. Sokkal durvábban írt, mint egy gyorsabb ALRM vagy társai. (gyengébb fightereimmel, mikor az Artaste-t szereztem meg, ezekkel a rakétákkal irtottam ki a mercenary rajokat a szektorban...)