1, ruhát lehetett vizuális látni a karakteren ezzel el lehet pöcsölni és kombinálni, ha van hozzá kedv 2, fegyverraktárnak sok értelme nincs, mert az alap fegyókkal is vígan lehet játszani, de ha találsz újat, akkor berakod és kész, ami nem több mint 10 másopderc
mást nagyon nem is kell használni "sûrûn" csak a térképet, ami meg 1 gombal elérhetõ bármikor bárhol
Ízlések és pofonok. Szerintem borzalmas. Csak idõhúzásra jó.
A menü rendszer talán az egyetlen dolog ami ésszerû átalakítás volt, a térképpel meg az ég világon semmi gond nincs. Gyors, átláható és könnyû használni.
Egyetlen nagy baja hogy nincs benne kihívás, annyira nincs hogy az már fájó volt, pedig a világa zseniális és a megvalósítás is odabaszott, csak a játékmechanika zéró, 0a, semmi.
Én nézegettem ezt a játékot, tetszett is. Aztán megnéztem egy másik videót róla, ahol elmondják az összes rossz tulajdonságát. Hát elég durva dolog vannak benne. Teljesen le is mondtam róla.
szerintem az a titka,ami a kamerás felvételnek is..nem hivatalos prezentáció,csak Jack és Bob odament,dikk,ki lehet próbálni,nyomkodjad én meg felveszem,höhö:) bár aki ilyen expo-ra elmegy,az már feltételez valami nerd skill-t,de ezek szerint nem törvényszerû:)
Miért mindig nyomorék analfabéták játszanak az összes ilyen "teszt" videóban? Egyszer sem olyat ültetnek le akinek bármi köze/gyakorlata is van a játékhoz. Kb mintha a 90 éves nagyanyámat ültettem volna le egy kontrollerrel a kezében, hogy "Ehunne! Gombok, oszt nyomorgassad mama!"
magyarul jatszom kaptam egy olyan kuldit az akadamian hogy keresem meg a rejtelyek konyvet. ami elmeletileg kodbercen van. kodbercre erve eltunik az iranymutato feny. aztan ott bemegyek a vasutallomasra ahol a feny megint megjelenik es a lifthez vezet. beszalok lemegyek vele kiszalok a liftbol es a fenyecske visszamutat a liftbe. ezt a kuldit valaki lenyomta?
Na, ez mindeképpen pozitívum, amint kipörgetem a Fable 2-õt újra (kíváncsi vagyok mit lehet kihozni egy mesterlövész csajból aki fél Albiont feláldozza az Árnyaknak hogy megszerezze az ultimate gonosz fegyvert :)), rögtön nekiállok újra a háromnak...
keresek partnert co-op acsikra legendás fegyver csereberére és még nõi karaktert keresek ruha cserére üdv
Ja értem én. de a Fable 3 alatt mégis úgy éreztem magam, amikor éppen Anglia polgárosodik. Fõleg Lugaskõ Mûvek. Tökre arra emlékeztetett. Attól mondjuk lehet egy kis fantázia benne.
Swords Avo's Lamentation Beadle's Cutlass The Casanova The Love Sword The Merchants Bodyguard Mr Stabby Really Sharp Pair of Scissors Slimquick Souldrinker The Splade The Swing Sword Thunderblade Hammers Aurora's Shield Dragonebone Hammer Faerie Hammer of the Moon King Hammer of Wilmageddon Jack's Hammer Lunarium Pounder Mallet's Mallet Scythe's Warhammer Sorrow's Fist Tannar's Glory The Tenderiser Trollblight The TYPO Pistols The Barnumificator Bloodcraver The Bonesmasher Briar's Blaster Chickenbane Desert Fury Dragonstomper .48 Gnomewrecker Holy Vengeance The Ice Mainden Mirian's Mutilator Reaver Industries Perforator Tee Killer Shooter Rifles Arkwright's Flintlock Defender of the Faith The Equaliser Facemelter The Hero's Companion Marksman 500 Ol' Malice The Sandgoose Scattershot The Shrieking Pilgrim Simmons's Shotgun Skorm's Justice Swift Irregular
"A kettõbe sem volt jobb a történet, max annyiban hogy az jobban hasonlított egy mesére, ugye ott volt gyermekkor, ott volt a zenedoboz, Albion mesés világa ( ami most nagyon megváltozott hisz itt az ipari forradalom és a városiasodás ) stb stb... "
Tökéletes a meglátásod, pontosan ez a bajom a fõsztorival: nem elég "mesés" a kettõhöz képest... Szerintem egész egyszerûen nem hagytak elég idõt a fejlesztésre, minél hamarabb ki akarták adni az új részt (meglovagolva a kettõ sikerét), és ezáltal a játéknak kb. semelyik része sem lett eléggé átgondolva... A világkép tekintetében túl nagy ugrás ez a hirtelen ipari forradalom, jó lett volna valami cyberpunkosabb (kifejezetten valami hibrid technomágikus) átmenet elõtte, ami végül lett az szerintem nagyon kilóg a Fable világából, már-már túl földhözragadt...
A szentélybe meg annyira beleszerettek hogy a kedvéért beáldoztak mindent: nem azt mondom hogy nem lehet megszokni az új rendszert, nade ennyire mindent alárendelni kicsit túlzásnak tûnik.
A második rész (valóban súlyos problémának számító) "végtelen inventory" megoldására meg a dobjuk-el-az-egészet kicsit radikális (mondhatnám csúnya szóval hogy igénytelen) ötlet...
"Az üzletek vétele és a vagyon felhalmozás az akkor válik érdekessé miután király lettél, elõtte sok értelme nincs"
Na ja, ha az egész játékban nincs mire elkölteni a pénzt (tárgyak, fegyverek, ruhák és kaja hiányában) míg király nem leszel akkor valóban nincs sok értelme... (Mondom, ezek a dolgok a kettõben olyan apró opcionális hangulati elemek voltak amik kedvéért érdemes volt az egész világot felderíteni, megtalálni pl. a vándor árúsokat, a spéci questadó ingatlanokat, stb...)
Na mindegy, végigviszem újra a kettõt és miután kiszórakoztam magam vele nekiesek megint a háromnak, és persze kíváncsian várom a negyedik részt (remélem abban már végre kicserélik az engine-t is).
Jutubon ugy tünt hogy az ürge megszerezte a kulcsot, ami ugye fent van magasan és ehhez kell a pénz hogy fel tudj mászni érte az aranykupacon, aztán átutalta az összeget a királyi kincstárba hogy hozzáférjen a lenti ládához és kinyissa.
"Az üzletek vétele és a vagyon felhalmozás az akkor válik érdekessé miután király lettél, elõtte sok értelme nincs, de miután megszerezted a képességet érdemes gyûjteni, mert jól fog jönni., ráadásul ha 5 millió megvan akkor meg tudsz szerezni egy Legendary fegyvert ami a kincstáradban van abban a ládában ( nekem már nem sok kell hozzá ). "
De aztán el is kell veszteni azt az 5 millát nem? Legalábbis vmi olyasmi szöveg van ott,, hogy az érdemli meg ezt a ládát,aki a teljes vagyonát feláldozza, vagy vmi ilyesmi
Tudhattad hogy a story mi lesz. Forradalmat indítani és megdönteni a királyt, ezek után átevnni a hatalmat és... a többit nem tudtad, persze nem lenne játék a játék ha nem lenne benne egy gonosz erõ amit le kell gyûrni a végén.
A kettõbe sem volt jobb a történet, max annyiban hogy az jobban hasonlított egy mesére, ugye ott volt gyermekkor, ott volt a zenedoboz, Albion mesés világa ( ami most nagyon megváltozott hisz itt az ipari forradalom és a városiasodás ) stb stb... nekem az jobban tetszett, de ez a rész max egy picit marad el attól. A feeling ugyan az hisz a játékmenet is 1:1ben ugyan az.
A térképt 2 gombnyomással szinte szempillantás alatt eléred mindig... pl a Dragon Agébe sem kevesebb idõ mire odabotorkál az ember a sok oldalnyi inventoryba ( nyilván pécén van hotkey hozzá mert ott van 101 gomb ).
Az üzletek vétele és a vagyon felhalmozás az akkor válik érdekessé miután király lettél, elõtte sok értelme nincs, de miután megszerezted a képességet érdemes gyûjteni, mert jól fog jönni., ráadásul ha 5 millió megvan akkor meg tudsz szerezni egy Legendary fegyvert ami a kincstáradban van abban a ládában ( nekem már nem sok kell hozzá ).
A fegyverpakkot letöltötted? 250 megás dlc amit a megjelenáéskor tettek fel ( nyilván már nem tudták beletenni a játékba hisz pár hete már ment a gyártás ), persze ezeket megkell szerezni, nem csak úgy az öledbe pottyannak. Ruha tényleg nincs olyan sok.
Aurorán voltál legalább? az egy külön bazi nagy terület sok felfedezni valóval, utána leszel majd király és jön a game másik fele.
Utánanéztem ezeknek a "kormányzói feladatoknak" és arra jutottam hogy nem maradtam le semmirõl... Igazából már a játék felénél csak azon járt az agyam hogy hagyni kéne az egészet a fenébe és elõvenni újra a Fable 2-õt...
Hát, amennyire imádtam a Fable 2-õt (az elsõ részhez nem volt szerencsém), annyira gyenge lett ez a harmadik... Mintha a második részhez kiadtak volna egy kiherélt, érdektelen sablonsztorival rendelkezõ küldetéslemezt. Ami a kettõben érdekes pluszt adott a játékhoz (fõleg a hangulathoz), azt vagy egy az egyben kivették, vagy a végtelenségig butították. Pozitívumok: - Továbbra is viccesek a mellékküldetések - Rohadt jó lett a fegyverfejlesztési rendszer, órákat el tudtam tökölni a tápolásukkal - Végre a közel használhatatlan "Kövess!" emociós parancsot kicserélték a "kézenfogva vonszolásra" - A gonosz kertitörpék viccesek Negatívumok: - Hihetetlen érdektelen ócska ripacs fõszál - Kötelezõ "Szentélyhasználat", nincsenek "gyorsbillentyûk" semmire (térkép, questlog, stb.) - Nincs inventory, tehát nincsenek vicces tárgyleírások, valamint röhejes hogy csak akkor látod mi van nálad ha eladni akarsz valamit - Iszonyat kevés fegyver, ruha, kaja, miegyéb - Minimális számú (és erõsen korlátozott elérhetõségû) könyvek (remek hogy csak a könyvtárban tudom megnézni õket miután lerakodtam a helyükre...) - HP regenerálódás van, innentõl kezdve értelmetlen kaját venni, fõleg mert (inventory nélkül ugye) nem lehet "direktbe" használni õket - Lebutított interaktivitás az NPC-kel (nekem hiányzik pl. hogy nem tudok "tömegre hatni" emocióval, hogy nem én választom ki mit akarok használni) - A "Road to Rule" fejlesztési rendszer kissé lineárissá teszi a játékot... (sokáig nem tudsz pl. üzletet venni, stb.) - NPC-s "barátkozós" küldetések... Na ezt nagyon nem kellett volna, az elsõ öt után a hajamat téptem a futárkodás-ásás megakombótól... - Kissé kevés démonkapu az elõzõ részhez képest
Elõrebocsátom hogy nem játszottam végig a játékot (kb. a kétharmadánál beleuntam), és a persze a fenti negatívumok jó része apróság, de mint említettem olyan hangulati elemeket heréltek ki a játékból ami pont a többtízórás játszhatóságot szavatolta, és TELJESEN értelmetlen volt kivenni õket (illetve jópár a zseniális "inventory-reform" áldozatául esett).
Épületek felújítását csak egyenként lehet megcsinálni, vagy van valami /all parancs, lehetõség? , mert 50 kiadott épületet egyenként megkeresni és felújítani nem jó móka.....
Nyomd meg a Start gombot, tehát menj vissza a Menedékbe, és ezen belül a fegyverraktárban találod a varázslatokat, amiket még kombinálni is tudsz. Pl Sokk + Tüz. Ez kurva látványos :)
sziasztok, segítsetek már abban, hogyan lehet a varázslatok közt változtatni, csa a tûzlabdát tudom, a villámot nem találom! Pedig kellene lenni.Ivertori nincs a játékban? Összeszedtem egy csomó cuccot, de nem találom sehol! Elõre is köszi!
Mágikus erejû az a torony. Bármit kíván a tulaj globális (vegyük csak Albiont) szinten, az valóra válik az építmény által.
Amúgy az F3-ban benne van ez a torony :D csak ki kell utazzunk egy településre, valami Uszodaerõdre vagy mi
Nekem az 1-bõl és 2-bõl jól ismert "festett" képek hiányoztak amikor valami fontos történik és a narrátor beszél. Szerintem az a fable világ alappillére volt... Amúgy 9/10 a játék.
Nekem nagyon is tetszik a játék, bár a Fable 2 befejezõ mozzanataitól MESSZE elmarad, sajnos. ezt tudnám felhozni negatívumnak, na meg a MaaS Effect 2 és a Dragon Age féle szövetség gyûjtést. Ugyanis ezek a sztori alappillérei. Szövetségeseket kell gyûjtenünk magunk köré, ami lerágott csont ugyebár. nekem ez a ME 2-ben meg még a DAO-ban ütött, de most cseppet sem izgat, nem indít be.
de ezt a két cuccot félretéve, faja gém ez. 9/10 alapból :D
Interakció az emberekkel sajnos nem az igazi, bár elõször jónek tünt, de nem ugy alakult mint vártam ( gondoltam megjelnik majd 6 féle lehetõség és amire nyomok az lesz, de nem ). Mivel nincs menü, az a kör alakú cucc is ki lett szedve ami a kettõbe volt, így most csak azokat lehet csinálni amit a gép felajánl, és a legtöbb esetben csak egymás után, teszem azt elõször kézfogás, aztán ölelés, vagy elõször fügyülés aztán tánc és a többi. 1 jó és 1 rossz illetve egy kiegészítõ lehetõség van + a kézenfogás. Ok nem dõl össze a világ, de azért jó volt néha hülyülni, úgy hogy én válogattam.
Alapjaiban a Fable 2re épül minden, nagy változások nincsenek. A térkép szintén rohadt jó lett, lehet látni minden házat, az embereket felülrõl, így áttekinthetõ minden és lehet vásárolni is ingatlanokat így illetve mindenhova el lehet jutni azonnal, úgy hogy tudod mi vár ott, mi van ott.
Nagyon nem tudok mondani negatívumokat. A harc ugyan olyan 1 gombos, mint az elõzõben ( AC féle ) és elég bénának kell lenni hogy meghalj. Ez lehet negatívom továbbra is.
Grafika szép, változatos, hatalmasak a helyszínek és tele van élettel az egész. A zene hangulatos, az irányítás ugyan olyan mint a 2.ban. A story is jó, igaz nekem a 2. jobban bejött, de még csak a felénél vagyok a királlyá válásnak, ami amúgy nagyon ötletesen és valósan fel van építve. Most hogy itt az ipari forradalom Lugaskõ eléggé megváltozott és a hangulat az tényleg nagyon pazar. Az aranyos kis városkából egy mocskos, ipari város lett, amit átjár a fertõ a bûnözés, a szegénység a robotmunka.
Sok sok feladatot lehet legcsinálni amik jópofák, a szokásos humorral fûszerezve , ami nekem nagyon bejön, mindezek mellé kiváló az angol angol szinkron, de hát nem is csoda, mert filmsztárok adják alá a mondanivalókat.
Nem kell belemagyarázni hogy a gémer már azt sem tudja mennyi az 1+1... ha a Fable olyan let volna mint egy DA akkor lenne alapja, de sosem volt olyan. Most is te döntöd el mire fejlesztesz!, ha varászolni akarsz akkor azt, ha inkább kard akkor azt, ha lõfegyver akkor az, persze mindet ki lehet maxolni, ha kellõ pontot szedünk össze, csak nem olyan részletesen, mint ha egy klasszikus menübõl tennéd, bár ebben a játékban sosem volt részletes.
- egyátalán ninc hud!, csak akkor jön elõ egy kis valami, ha harcolsz és használni akarsz pósönt, ételt, vagy idõlassító varázslatot stb... elegéns megoldás, nekem személy szerint nagyon tetszik, mondjuk a Fable 2be is szinte felesleges volt a HUD, de ott volt még, hisz nem tudsz meghalni, meg nem is nagyon lehet, fõleg ha van nálad valami életerõ és benyomod ha elkezd piroslani a képernyõ
- ez nem rpg, hanem egy mese/kaland lehetõségekkel, elég jól kitalált játékmechanikával. Ha kihívásra vágyik valaki, akkor ennek neki se kezdnej, mert ebbe nem fogja megtalálni... egyedüli kihívás a dolgok megkeresése, az összes küldetés teljesítése, illetve tartani magunkat az elveinkhez vagyis jó vagy rosszak leszünk, hogy segítünk, milyen módon történnek a dolgok, az csak rajtunk múlik
- a 2. részben az ellen leöléséért kaptál különbözõ xpket és fejlõdhettél, de mivel itt nincs menü ezt át kellett dolgozni és kiiktatni. Pontokat kell szerezni továbbra is amit az emberekkel kialakított interakciókból lehet összeszedni, vagyis segítesz nekik megoldani a dolgokat és ha sikkerel jártál akkor kapsz pontokat amikkel tudod unlockolni a fegyver/mágia képességeket, szinteket, illetve minden egyéb szociális és tapasztali dolgokat, és ezt sem menübõl hanem egy bizonyos helyen, de ahhoz hogy elérd mondjuk a fegyverekbõl a 7. szintet, ahhoz azért meg kell dolgozni és csinálni kell a feladatokat mint a kispinty és gyüjteni a Céhpecséteket.
- mivel nincs hud triviális hogy nincs is menübõl elérhetõ inventory, de tökéletesen megoldották a dolgot. Egy menedékház lesz a központod, ahol mindent elérsz, a térképet a térképasztalról, a fegyvereket a fegyverszobából, a ruhát a ruhaszobából, a multiplayert a multi szobából stb... ezen a helyen minden megszerett dolog vizuálisan látható a falakon, a polcokon. Amúgy nem kell félni nagyon gyors a rendszer, hipp hopp elérhetõ minden, ráadásul ide bármikor jöhetünk bárhol vagyunk a játékban, csak egy gombnyomás és töltés nélkül azonnal ide vált a kép. Soks ok funckió van itt amit felsorolni is hosszú lenne... az öltözködés is összetetebb lett, bár a Fable 2be is ilyesmi volt, de ugye azzal sokan nem játszottak, mert nincs pécére.
Ez sosem volt olyan RPG mint más RPG. Lehet rá mondani hogy RPG, de nem az. Üzleti oka ennek nincs, Fable 2 sem volt nehéz, meg sem lehetett benne halni, viszont az inventori piszok lassú és idegesítõ volt és sehogy sem állt kézre az egész... itt volt egy finomítási folyamat és a cél láthatóan a teljes letisztultság és valami egyedi megoldás volt. Sikerült nekik, mûködik a dolog.
Nem szabad a Fablét más RPGkhez hasonlítani, mert nincs értelme.
Hát igen, az egyszerûsítéseket én sem értem... Ráadásul, ahogy írtad, a Fable aztán soha nem volt az a hú, de bonyolult RPG, és nem vágom, hogy mit nem lehet az ún. "bonyolult" RPG-ken megérteni. Igaz, én komolyan szerepjátékoztam nagyon sokáig, és a számítógépen is a Death Knights of Krynn-nel kezdtem, nyilván nem én vagyok a mai átlag felhasználó, de azért a különbözõ színû XP gömböket nem egy nagy kunszt megérteni...
Na mindegy. A Fable-t szeretem, és nem biztos, hogy hátrányára válik a változás. Játszanom kell vele elõbb, és fogok is, mert holnap veszem át a Collectors Editiont :D
A Fable úgyis a hangulatról szól igazából. Meglátjuk, hogy muzsikál. Majd beszámolok, mint vén RPG-s és Fable szimpatizáns.
egyféle páncél ruci van a játékba??? amit lugaskövi piacon lehet venni a ruhaboltba??? meg ez a pár kard??? ja és egy kérdés... gonosz mérõ csíkom teljesen pirosba van... de alig van változás a csávóm kinézetén... kicsit gonoszabb lett a nézése... meg be estek a szemei... én meg láttam olyan gameplay videót ahol ment és ilyen ördög szárnya volt a hátán meg ördög szarva... azt hogy lehet megszerezni... kipörgettem már a gamét... végén volt néha olyan jelenet hogy van szarvam meg olyan ördög szárnyam.. aztán ahogy azokat a árny szarokat legyúrtam eltünt a szarvam meg a ördög szárnyam...
Bocs a sok kommentért, de elolvastam a kapocs cikket, és hááááááát nem tudom, hogy milyen lesz a 3. rész, persze, majd objektívebb, vagy inkább szubjektívebb képet fogok kapni a játékról, ha majd játszottam is vele, szóval komplex véleményt majd csak azután mondok.
Ami így a cikk alapján nem tetszik: - "nem lesz életerõ csíkunk" (ez szar, de ezt még ki bírom szerintem) - a játék sem lesz tehát olyan nehéz, amit személy szerint egy picit sajnálok, mert a kihívás mindig jó dolog. - "A következõ zavaró dolog a tapasztalati pontok és szintfejlõdés eltörlése volt" (Ez viszont a szememben egy hatalmas minusz, milyen dolog ez már egy "RPG"-ben :( , pedig nagyon szerettem, hogy a különbözõ színû kis gömböket gyüjtögetni kellett és ezután a kivánt képességekre elosztani...) Ehelyet kapunk egyféle XP-t ... :S - "nem létezik olyan, hogy inventory" Ez is elég "lol" döntés
+ Különbözõ kesztyûk viselésével varázslatok kombinálása + Küldetésekkel fejlõdõ fegyverek ++ és remélem maga a hangulat és a varázslatos környezet
Összefoglalva, nem értem, hogy miért kellett egyszerûsíteni az amúgy sem bonyolult játékon (jó, nyilván üzleti okai vannak, a vásárlói kör bõvítése, meg ugye a hülye amerikaiak, akiknek kedvezni kell, mert nem tudják felfogni a kicsit is bonyolultabb dolgokat :S), mert egy - quasi - RPG-hez mérten egyáltalán nem bonyolult, azt hiszem ilyen tekintetben talán az elsõ rész volt a legbonyolultabb a 3 közül. Végül, nehogy félreértés essék, ezt a véleményemet csak a cikk alapján mondom és bízom benne, hogy a játék végigjátszása után egyáltalán nem fogok ezekre a negatívumokra emlékezni.
Remélem PC-re is lesz legalább ilyen minõségû CE. Kevés ilyen játék van ami ennyire hangulatos és magával ragadó, emlékszem még unokatesómnak mondtam anno, hogy vegye meg a gamet (1. részt) aztán itt toljuk, így is tett, és annyira rákapott/kaptunk, hogy az valami hihetetlen, még 3.x-i végigjátszáskor is voltak benne számunkra új elemek, apróságok.
Valami normális, fasza ruhát melyik városban lehet venni? Lugaskõn? A lugaskõi piacon? Naposváron nincs ruhabolt tudtommal, meg a hegyekben, meg kisebb helyeken sincs...
na srácok én végigvittem a Fable 3-mat jó volt jó volt:D
Nem tudom, de a F3 játékmenete kezd hasonlítani a Mass Effect 2-re, hiszen ott is, ugyebár SZÖVETSÉGESEKET kell gyûjtenünk, különben nem tudunk eljutni a fõellenfélig. De máskülönben jobb, mint az F2.
Nálam az elsõ 4* ment le. Másodjára minden aprósággal(összes mellékküldi, tápolódás, feleségek stb.) kb. 13-14 óra alatt volt meg.
elsõ részt én is 3x toltam :) 1 jó, 1 gonosz, meg egy csalós gonosz..elején mikor átb_sz az öreg valami stágen, csomót kell rohangálni aztán ilyen idióta bajuszt kapsz meg mittomén, kb felesleges az egész...na azt az öreget kell ütni 1000el, míg bírod aztán be lehet váltani a kombót fejlõdésre :D már az elején fullos karakterrel lehet menni :D meg 10 centis szarvakkal ^^
Detto, a fable elsö részét is végigjátszotam háromszor nálam már eleve a npc-kel való interakció, ház vásárlás csinositgatás, nösülés, gyüjtögetés stb, több lesz mint 10 óra és akkor még a küldetésekbe bele se kezdtem.
én így voltam a DAO-val. 4x játszottam végig, és minden egyes végigjátszásnál volt valami új, amit kihagytam eddig, vagy ki akartam próbálni másképp a szitut, ami másfelé terelte a történést :)