Uninstallkor rákérdez, hogy meghagyja-e az általad készített fileokat. Azthiszem viszont, hogyha módosítottad valamelyik gyári packaget, akkor azt gyalulja attól még.
Jó de nem vesznek el a cuccaim me nem törlök mindent, me van egy olyan opció, hogy az általam létrehozottakat nemtörli. De én így csinálom már kb 10 verzió óta és már tök bugos meg hebás az editor. Össze omlik, akadozik, lassú...stb. Ezért kéne egy komplett újratelepítés rendesen. :/
Cool az új map, meg is ugrott most a pack mérete picit. :)
Az UnrealEd mikor nem volt bugos? :)
Akkor marad, hogy ments ki mindent, amit készítettél és utána teljes uninstall. Ilyenkor jön jól, ha már az elejétõl teljesen saját packagekkel dolgoztál.
Ááá faszomat hát, már nem lehet dolgozni egyszerûen az UDKval, minden szarér lefagy.
Hihalt mindenki? o.O
Szomorúan nézek erre a fórumra, hogy ilyen kevesen írnak...:/
Nekem behalt a laptopom pár hete, leadtam szervizbe, de már ott mondták hogy adatvesztésre számítsak. Vége az lett hogy a vinyót is cserélni kellett (monitor, alaplap, vga mellett). Garanciában megcsinálták, de minden adatomnak kaputt. Még szerencse hogy havonta egyszer csinálok biztonsági mentést a fontosabb dolgokról (személyes dolgokról), így azok nagy része megmaradt, ám sok más mellett az UDK-nak is annyi. El is ment a kedvem az egésztõl ezért nincs mit írnom. Majd ha egyszer megint rám jön az inger hogy csináljak valamit, akkor írok is :)
Tehát ezért tüntél el...:D Nekem nemrég elszát az egész gép 1 évi munkám veszett kárba. De pár hét után elkezdtem elölrõl. :)
Pedig most már gyorsabban menne ugyanazt megcsinálni, hidd el:) Én kíváncsi lennék attól arra a projektedre. Végsõ esetben szavazást is indítanék, h rávegyelek, fejezd be a projekted.
Én közben rájöttem, hogy annyira megváltoztatták, hogy nem tudok rájönni hogyan kell a terrainnál a materialra valami növényt rátenni, márpedig eddíg tök egyszerû volt, most meg sehogy sem tudok rájönni. Mért kell mindent tönkretenni...nemtudja valaki hogyan kell?
Na, figy, sztem most hogy vége a vizsgaidõszaknak, lehet, h belenéznék az UDK-ba:D Nem akarsz egy kis tutorialt tartani nekem?:D Msn-en mondjuk:)
nem szeretnék láma kérdésekkel jönni mert látom abból van pár de,eddig source engine-el foglalkoztam és kicsit belekukkantottam az udk-ba is hát merõben más de lenne pár kérdésem:
valóban az unreal engine-es játékokban lévõ pályákon 90% elõre letárolt modell? Editorból az jön le hogy nagyon kevés brush van a pályákon. 2. Kérdés a sacel menün kívül pontonként a méretet nem is lehet állítani?
Sziasztok! Játék fejlesztésbe kezdtem a minap az egyik ismerõsömmel együtt. A történet és a játék alapjai sablonosan, de ki vannak már gondolva. Az említett ismerõsöm egy igen tehetséges ''analóg,, grafikus. Õ firkantja papírra a karaktereket épületeket stb. Én meg egyenlõre csak próbálom modellezni õket mivel inkább az udk-hoz értek jobban mint a 3ds max-hoz. Sajnos igen nagy fába vágtuk a fejszénket és rá kellet, hogy jöjjünk hogy kevesen vagyunk hozzá. A kérésem az lenne ha ismered az udk programot (udk script, design stb.) vagy a 3ds maxot és szívesen részt vennél a project-ben akkor írj egy mail-t a [email protected].
És megjött az update a render engine újdonságokkal (vagyis egy részével), amiket a GDC-n is mutogattak, meg a Samaritan-al reklámoznak.
Hali letöltöttem a UDKInstall-2011-03-BETA-t. Egy Acer Extensa 5620 laptopom van ,2 giga RAM, x3100 gma (SM3 megvan) A rendszer XP SP3. A probléma az lenne h a program nem indul el. A Hibaüzenet: UDK.exe hibát észlelt ezért leáll.. Grafikai beállításoknál kicsit lehet trükközni , mindent bekapcsoltam . Asztal színmélységet is állítgattam,de semmi.
Van esetleg valakinek javaslata? Ne kérdezzétek mi megy el ezzel a kártyával mert játékra nem használom.:) De elvileg ennek sztem mennie kellene
Hát a hivatalos oldala szerint, mindened megvan a futtatásához, én mégis úgy gondolom, a VGA kevés.
"PC Specs Minimum:
* Windows XP SP2 or Windows Vista * 2.0+ GHz processor * 2 GB system RAM * SM3-compatible video card * 3 GB Free hard drive space
Recommended for Content Development:
* Windows 7 64-bit * 2.0+ GHz multi-core processor * 8 GB System RAM * NVIDIA 8000 series or higher graphics card * Plenty of HDD space
Minimum for DX11 Development:
* Windows Vista * 2.0+ GHz processor * 2 GB system RAM * DX11 Graphics Card: Nvidia: 400 series or above ATI: 5000 series or above * 3 GB Free hard drive space"
Kipróbáltam, nálam elég pocsék. Az árnyékok még mindíg tök bugosak.
De egy kérdés: Sikerült megcsinálnom amit mindíg is akartam az udkba, tökéletes árnyékokat, olyanokat mint a doom3ba, amibõl 130fénypontot is letehetek olyan csekély fps romlással ami nem is észlelhetõ. Viszont ezt egy régebbi UDK-ba tudtam csak megcsinálni. Nincs valami ötlet hogyan csinálhatnám meg az újabbikban????
Nekem csak annyit áruljon el valaki, hogyan hozhatom létre a saját projektemet, ami gyakorlatilag még nem tartalmaz semmit, s amit majd tudok bõvíteni kedvem szerint. Mert az OK, hogy elindítja a map-editort, de az kevés. Nézegettem a hivatalos leírásokat, de nekem nem gömbölyû. Tudom, hogy röhejesen hangzik, de egy pár magyar nyelvû mondatba leírná valaki?
Srácok, az UE3 font csoportját hogy tudom editálni egy már kész mûben. [Most "Borderlands".]
Ki szeretném cserélni a betûtípust és/vagy stroke-ot adni neki, hogy a fehér betûk olvashatóbbak legyenek Full HD-ban.
Tudtok nekem segíteni?
Hopp: Találtam segítséget. :) A Borderlands Editorát meg elõ tudom csalogatni, majd otthon megnézem, mit tudok fabrikálni.
Sziasztok! Egy játék készítésén munkálkodom és arra gondoltam, hogy itt is megkérdezem nincs-e kedve valakinek még segédkezni rajta? Egy a lényeg kivûlrõl fújja a Kismetet! Ha érdekel a dolog írj egy PM-et
Nem sikerült - tudtok segíteni akkor, hogyan tudom megváltoztatni a már kész UI fontkészletét? Nem új scenet akarok, hanem már egy létezõben kicserélni, módosítani a fontkészletet.
Üdv újra! (visszajáró vendég vagyok, de talán törzsvendég leszek) Szerintetek ha egy C#-ban írt tanuló algoritmusos kétszemélyes játékot írunk, akkor azt mennyire könnyedén lehetne implementálni egy UDK-s játékba?
UDK natív nem támogat semilyen programozási nyelvet, egyedül a sajátját, az UnrealScript-et, ami hasonlóságokat mutat java-val, vagy cpp-al, az egyedüli külsõ modulos megoldás a dll binding.
@Imy: Alap UI-hoz én nem próbáltam még nyúlni, egyszer piszkáltam UI-t, de akkor scaleformot próbálgattam, az meg más.
Ok, és kifejtenéd, hogy ez a dllbinding pontosan hogy mûködik? Hogy C# dll-t is be lehetne rakni, v ilyesmi?
Valamint mennyire nehéz unrealscriptben írogatni, és mit jelent az, h natív? Tehát csak és kizárólag úgy lehetne benne programozni, hogy memória regisztereket hívogatok, meg ilyenek? Tehát nem is lehet vele máshogy játékot fejleszteni?
Na meg hogy egy év alatt kivitelezhetõ volna-e, hogy ketten, akik se java-t, se C++-t, csak C#-ot tanultunk, megcsináljunk egy olyan játékot, amit írtam? Kétszemélyes táblás játék, tanuló algoritmussal.
UDK-ban a forrásfájlokhoz nem tudsz nyúlni, a script része pedig UnrealScriptre van korlátozva, a DLLBinding pedig egy kiegészítés, mert sok volt a kérés efelé. Ha ennél többet akarsz, licenselni kell az Unreal Engine 3-at (sok suska).
Programozó viszont én nem vagyok, úgyhogy DLLBindingrõl nem akarok makogni, mert valószinüleg butaságot mondanék. A manualt megnézted? Linkeltem a DLLBinding bejegyzést.
Egyáltalán nem értek még ehhez az egész UDK-hoz, azért kérdezem. Licenselés nélkül lehet valamit kezdeni azért vele? Úgy értem, konkrétan játékot, mondjuk menü, egy saját pálya, és hozzá valahogy egy tanuló algoritmusos játékot. Kivitelezhetõ ingyen és bérmentve? És jó volna, ha ennek legalább a körülbelüli megvalósításában talán segíteni tudna, mert attól félek, h nagy ötletek, és semmire nem jutunk.
Mivel a szakdolgozati témát abszolút mi találtuk ki.
Sokmindent meg lehet oldani UDK-ban, de persze megvannak a határai annak, hogyha nem lehet hozzányúlni az enginehez. Érdemes lehet átgondolni, hogy a fõbb technikai mérföldkövek a játékban mik, amikkel gond lehet és az epic fórumon feltenni a kérdést.
Meg rászánni némi idõt és átfutni a manual technikai részein, az már adhat egy képet.
Az EULA-t érdemes elolvasni, mert nem teljesen ingyenes abban az esetben, ha pénzt is keresel vele. Közvetlen (vásárló fizet érte), vagy közvetett módon (szponzor, reklámok, stb) mindegy, akkor bizony van egy $99-os kezdõ ár (a játék terjesztésének megkezdésekor, ami nekem egyébként új, mikor vezették be?) és utána nettó $50.000 bevétel felett (tehát adózás után, esetleges egyéb terjesztõ jutaléka után, mint pl steam, vagy ilyesmi) $10.000-ként 25%-ot ki kell fizetni.
Hát egyelõre nincsenek árusítási terveink:) És ez csak szakdolgozat lesz, sztem itt a mestinten lesz a hangsúly, a grafikát talán gyorsabban meg lehetne ezzel valósítani, mint XNA-val, ha már 3D-ben akarjuk.
Inkább az lehet itt a gond, hogyha lényeg az lenne, hogy a C# tudásotokat megmutassátok, azt UDK-val nem igazán fogjátok valószinüleg. :) A Unity3D azthiszem támogat elég sok nyelvet scriptekhez, csak ott az ingyenes verziónál feature korlátok vannak.
Aki próbált regisztrálni az Epic Games fórumra: Regisztráltam, de nem tudok új topikot létrehozni, pedig elvileg aktiváltam az accountot. Mit kell még csinálni, v mit ronthattam el?
Üdv!
Modellek készítésére melyik programot ajánljátok?
Tudtommal, az UDK tud importálni 3D Studio Max-bõl is.
Hivatalos pluginek 3dsMax-hoz, Maya-hoz, Softimage-hez és MotionBuilder-hez vannak (utóbbi csak FaceFX). De nem hivatalos exporterekkel próbálkoznak emberek Blender-el, vagy modo-val is pl. Ingyenes megoldás egyedül Blender lenne.
Gondoltam ittenieket lehet érdekli: Megjelent a CryEngine 3 ingyenes verziója végül. License végülis korlátozottabb lett, mint az UDK-nál, elsõsorban mert csak ingyenes dolgokra és oktatásra használható, másrészt mert csak PC.
Unreal Development Kit (július 2011 Beta) [2011 EN] már kikerült warezoldalakra. 1.49GB
Ez pontosan mire való?
Nem kell warez, teljesen ingyenes, egyébként valószinüleg nemsokára jön az augusztusi. udk.com
Azt szeretném kérdezni, hogy 3DS Maxból hogyan lehet exportálni modelleket UDK-ba textúrákkal együtt?
Youtubon sok tutorial videót találsz errõl. Sokan belevannak zúgva ebbe a 3DS Maxba, de én még egy programot sem láttam amit így túl tudtak volna bonyolítani. Én speciel bármit megtudok csinálni Spetchupban.
Link. Konkrétan ez az importálással és az UDK-ban való felkészítéssel foglalkozik, ha további részletek kellenek egy-egy dologgal kapcsolatban kövesd a linkeket is a tutorialban, mint pl az FBX importálással kapcsolatost.
Tanultam, csak tudod nálunk olyan fos sulik vannak, hogy iszonyatosan erõltetik a németet, angol viszont egyáltalán nincs itt egy suliban sem. Így németes voltam mindig, amit meg basztam megtanulni mert hát hogy is mondjam, qrvára rühellem a németet. Magamtól meg esélytelen.
Az mitõl lehet, hogy a terrain alakításakor csak 1 materialt tudok rátenni? Ha már kettõt teszek rá akkor azt nem jelzi ki, de ha már kijelzi és rákattintok akkor lefagy az egész editor.
Sziasztok! A BattleGroup42 csapat fejlesztõket keres a Battlefield 1942 játék alá 9 vagy hány év alatt készült mod Unreal Engine-re való átültetéséhez.
Jelenleg még az utolsó 1.8-as verzió készül bf42 motorra, de januártól már UDK-ra akar átállni a csapat. Sajnos a fejlesztõk száma eléggé megfogyatkozott, és senkinek nincs igazán még tapasztalata az új motorral, úgyhogy minden segítség jól jönne. A jelenlegi csapat nemzetiségét tekintve eléggé vegyes, német, holland, francia, szerb, sõt ausztrál tag is van. Magyarok csak ketten vagyunk, én eddig csak néhány 3D modellel tudtam hozzájárulni az eddigi munkához.
A cél egy olyan ingyenesen letölthetõ és játszható második világháborús online játék elkészítése, ami a lehetõ legrealisztikusabb, de legnagyobb hangsúly a játékélményen van. Elég sok modell átvehetõ a BG42 mob-ból, de rengeteg mindent újra is kell modellezni, fõként azokat, amik az alap bf42 játékból származnak (jogi problémák elkerülése miatt)
Nem értek hozzá, de kíváncsiságból kérdezem, nem lenne e jobb ha a CryEngine-t használnák moddingra a modernsége miatt? Vagy igaz a pletyka, hogy a MOD témához elengedhetetlen szkriptelés ott nagyságrendekkel nehezebb, mint az Unreal motorjánál?