jaj igen, és nemtudom mit vársz egy fps-tõl =D virágokat kelljen gyûjtögetni?=D
igen azzal nem lehet összehasonlítani, mert a stalker annyira szar és bugos hogy felesleges volt kiadni ='D
Hát most kipróbáltam ezt is, reménykedve abban hogy szuper lesz, de egyenlõre nagy csalódás. Grafikailag szerintem nem nagy eresztés, egyenlõre a játszhatóság is nulla. Semmit nem lehet benne csinálni, csak menni és gyilkolni. De lehet hogy azért vannak bennem ilyen érzések, mert most fejeztem be a stalker cop-t. Sajnos a kettõt nem is lehet összehasonlítani... :S
Köszi, isten vagy!:D
A kapu alatt nincs valamekkora rés?Mert akkor oda kellene rakni a törött dobozt, aztán helyre rakni az idõmahinátorral, ami felnyomja a kaput.
Segítség kéne, elakadtam ott, hogy (kb 2 óra játék után) egy kék dobozt kellett kitolni az útból, majd azon fel urgálni 2x és utána egy kapuhoz jutok, de nem nyílik ki és nem találok kapcsolót. Mit kell csinálni?
Gondolom nem játszottál a játékkal, abban kiderül ki lett Demichev, és mi változott meg a megmentése miatt. Sztálinnak meg szinte köze nincs az egész játékhoz, a tudtával folytak a kutatások ugyan, de a történet szempontjából õ nem sok port kavar.
Már megszokhattad hogy az egész univerzumban angolul beszélnek.
Az én észrevételem: "Ugyanis azzal, hogy megmentettük Dr. Nikolai Demichevet, átírtuk az egész történelmet. Sztálin nem szerzett tudomást a katasztrófáról..." Mi változott meg? A katasztrófa ugyanúgy megtörtént, annyi változott Dr. Nikolai Demichevet hullája nem maradt ott. De ez a kutatásleállításos dolog is erõltetett. Egy félresikerült kísérlet miadt nem állítanak le teljesen egy kísérletet. Fõleg ha végtelen energiaforrásról van szó. Fõleg egy politikus. Fõleg a hidegháború alatt. Vagy Sztálinnak ilyen komoly felelõsségérzete volt, inkább veszítsünk minthogy veszélybe sodorjuk az emberiséget :).
Ezzel nem kívánom a játékot fikázni mert tudom hogy elsõsprban a hangulat számít az pedig a történettõl lényegében független. (ékes példa: Duke Nukem) De azért ha már egy realisztikus alternatív világot építgetnek figyelhetnének a sztorira is. Kicsit olyan mint az amerikai katasztrófafilmek 99,9%-a amelyeknek közük sincs a valós természeti katasztrófákhoz.
Teljesen felesleges egy játéknál felsorolni hogy honnan koppintottak. Egy ideje már ebbõl áll a játékfejlesztés sajnos. Azt kellene kiemelni ami nem koppintás, hanem "eredeti" ötlet ill. hogy hogyan van összerakva, találva az egész. Egyébként is ez a lényeg. Remélem lesz olyan FPS ami az Achron engine-jével készül. Az lesz az igazi idõmanipulálás majd.
Koppintás: -ból Half-Life 2 (húúdenagyonon ) Fallout 3 Stalker Timeshift +egy kis Bioshock, bár azt csak képrõl láttam, nem játszottam vele.
Egyébként elég játszható, de a grvitációs-kéznél felnevettem, és egybõl beugrott a HL2
Szerintem nagyon jó kis játék.
A textúrák nem betöltése tényleg idegesítõ - fõleg, hogy a nagyfelbontásúak se a legélesebbek.
Négy dolgot tennék még hozzá: a) egy OROSZ sziget OROSZ kutatóbázisán mért beszél mindenki ANGOLUL? Még az akcentus se nagyon érezhetõ, és az egyszerû, küldjünk-százat-egyszerre-a-játékosra-úgyis-olyan-gyengék közlegényeket kivéve szinte minden angol: a jegyzetek/levelek, a táblák, a magnófelvételek...értem én, hogy oroszul jóval kevesebben beszélnek, de egy feliratozással (ami amúgy egy az egyben hiányzik a játékból) simán meg lehetett volna oldani - már a Crysisban se értettem, hogy mért csak a legnehezebb fokozaton beszélnek koreaiul a koreai katonák... b) a konzolokra fejlesztõ cégek felfoghatnák már, hogy egy fixpontos mentésrendszer, különösen, ha csak egyetlen slotba menteget, NEM nehezebbé, max IDEGESÍTÕBBÉ teszi a játékot - jópár videót/cutscene-t sikerült akaratlanul átugranom, amit aztán meg se tudtam már nézni, mert rögtön utánuk jött az autosave, ami az elõzõt felülírta... c) szintén konzolokra fejlesztõk figyelmébe ajánlanám, hogy NEM kell ezerlépcsõs menüt szerkeszteni: dícséretes, hogy a logóvideókat át lehet ugrani, de hogy kezdõképernyõ és még utána a menü...kifelé ráadásul még idegtépõbb: kilépni a fõmenübe, onnan vissza a kezdõképernyõre, és csak onnan lehet lelõni a játékot - akine az Alt+F4 mûködött, az jelentkezzen (egyébként meg milyen "review" az, ami az összes statisztikából CSAK az eltelt játékidõt NEM jeleníti meg?)... d) azért a ~6-7 óra játékidõ iszonyatkevés - lehet, hogy csak túlságosan hozzá vagyok szokva a JRPGkhez, de még mindig nem szeretem az ilyen rövid eresztéseket...
Ezektõl függetlenül nagyjából egyetértek a cikkben leírtakkal, egyszeri végigjátszásra mindenképp ajánlott, mert szórakoztató.
nekem jobban bejött, mint a Bioshock, nem is hallottam errõl a játékról azelõtt, kellemes meglepetés :)
na ez egy korrekt teszt ami nekem is szúrta a szemem az a rádíós rész. a tesztelõ nemtudom próbálta már-e de szerintem ha bekapcsolja a magnót nem fogja hallani ha átmegy a szomszédba =D
Ezért játszódik alternatív valóságban, gondolom azért lett belerakva az Einsteinium mert az úgyse használható semmire.
ja persze, Bioshock koppintás... kár hogy ezerszer jobb dolgok vannak benne. Például át akarsz jutni egy helyen de nem tudsz, visszafiatalítasz egy ott álló benzines hordót, távolról belelõssz, felrobban, tovább tudsz menni. És akkor még 100 ehhez hasonló.
Hát igen, de jó/jobb koppintani csinálni nem szégyen. Nekem a Bioshock is nagyon tetszett, de ez talán még jobban bejön.
Még 5x ilyen játék, mint még egy Call of Duty...
Hmmm, az nálam nem baj :) Lecsekkolom ezt a gamét.
egy apró észrevétel:P ha elindítasz egy magnót és távol mész tõle akkor nem hallod:D ez a játékban is így volt:P úgyhogy én ezt annyira nem mondanám hibának