Szerintem azt, hogy baromi hangulatos lesz, ahogy haladunk elõre egyre jobb, de a vége egy akkora szánalmas szar lesz, hogy emiatt teljesen elvesztegetettnek fogjuk érezni az eddigi rászánt összes idõt.
Teljesen egyetértek! Számomra a Far Cry volt 'A' Nr.1 játék. 7-szer toltam végig, minden nehézségi szinten. A szörnyek nem zavartak, bár a 20. pálya kissé megizzasztott. A fõcímzenét képes voltam 10-15 percig hallgatni az intróban. Hangulata, újrajátszhatósága, zenéje és a grafikája nálam mind 10/10 volt. Évekig vártam a 2. részt, de ekkorát még nem csalódtam! Kb. 2 órát öltem bele, de már 1 óra után is csak az elsõ rész utáni sóvárgás és tisztelet miatt folytattam, majd beleuntam és uninstall. Most kissé bizakodó vagyok, Far Cry 3, újra dzsungel, de majd meglátjuk... / Egyébként tavaly óta a Just Cause 2 nálam a Nr.1. , de hát van 6 év elõnye. /
Ez azért van, mert a Crytek tud FPS-t csinálni, a tehetségtelen iparosok, akiknél meg a Far Cry név maradt, azok nem.
A Far Cry, Crysis, Warhead és Crysis 2 mindegyik igen kimagasló FPS, játszhatóság, AI, grafika és fizika szinjén, míg a Far Cry 2 meg egy pofás grafikájú, játszhatatlanul szar, bugyuta AIval és fizikával megáldott elbaszott koncepciójú szánalom.
Csak annyi a bibi a krájtek-es játékoknál hogy követnek egyfajta tökéletesen felesleges "szörnyvonalat" a játékaiknál, hogy elõször emberi ellenfél ellen harcolunk utána mutáns szörnyek ellen... ezzel indult a Far Cry... utána a Crysis-ban szintén elõször emberi ellenfelek, utána idegen bolygóról jött tuskó ufók ellen ügyeskedtünk megint. Miért éreznek ezek ilyen perverz kényszert arra, hogy minden játékukba szörnyeket nyomassanak? Sokaknak akkor ment el a kedve a Far Cry 1. részétõl (ami egyébként nagyon jó játék), mikortól kezdve feltûntek ezek az elcseszett kísérleti teremtmények. A Crysis-ba is ezek a lebegõ medúzák ütötték ki nálam a biztosítékot... nagyon irritálóak voltak... A kérdés már csak az, hogyha befejezõdik a 3-dik résszel a Crysis széria, akkor vajon a következõ Krájtek játékba is beletesznek majd szörnyeket? Mert az nagyon nem lenne jó.
Nem fejezõdik be a 3. résszel nyilatkoztak ha sikeres lesz még csomó rész! Az elsõ rész only pc-s volt sok év alatt adtak el 3 millát.Crysis 2-bõl igaz multiplatform pár hónap alatt ment el a 3 millió tehát sikeresnek mondható!
Hogy létezhet, hogy a Far Cry elsõ része Geforce GT450, AMD 9550+, 4 GB Ram géppel borzalmasan ronda a grafika és a tenger csak egy nagy világoskék paca?
Megosztva van XP illetve WIN 7 , de mindkettõnél ez a probléma.
Van erre patch vagy mi a szösz?
Úgy, hogy bõven õsibb gépekre lett tervezve. Próbáld meg frissíteni a legújabb verzióra (ha nem az lenne), akkor hátha javul a helyzet! Esetleg feltehetsz egy régebbi nVidia driver-t, az is belejátszhat... :)
1.3 patch lenne az elsõ, DE c/prg files(86)/Ubisoft/Crytek/ mappába bontaná ki a patchet,, de telepítéskor csak C/prg files(86)/Far Cry mappát telepített a gép magától. Kézzel létrehotam az útvonalat, átmásoltam bele mindent ,de így sem patcheli . További segítséget tudnátok, hogyan kellene "patch-elni"?
A 2011-es E3-nak már jó ideje vége, de az ott begyûjtött hírek, infók továbbra is csöpögnek a NET aprónak nem mondható csapjából. Így most a FragDolls adott közzé egy interjút, melyet megtekinthettek ITT!
A képen "FragDolls" van, a cikkben pedig "FargDolls", amúgy semmi újdonság! ;-)
A(z) Ubisoft is felvonul a kölni GamesCom rendezvényen, ahol természetesen a Far Cry 3 is szerepet kap majd! reméljük lesz onnan 1-2 friss infó & videó
Az IGN az idei GamesCom kapcsán közzétett egy szavazást, mely azt hivatott eldönteni, hogy, az emberek szerint melyik a legkedveltebb játék a 2011-es GamesCom-on. Szavazz Te is ITT!
Az a baj, hogy nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én csak az eas játékokat láttam videón ott, a többit nem. Mellesleg Batmanre szavaztam, mert az a legjobb a véleményem szerint a felsoroltak közül.
Köszönöm a korábbi oldallal kapcsolatos elismerést és az újabbnak adott bizalmat / jókívánságot Egy RTM verziót tudnék értékelni, bár a 2. részbõl kiindulva ha osztanak, akkor most is csak PS3 és X360 lesz felajánlva...
A GamesCom eredménye a sok új kép, vagy amúgy is csepegtetnének ezt-azt a Far Cry 3 fejlesztõi?! Nekünk mindegy... A lényeg a rendszeres és minél gyakoribb infó errõl az igen ígéretesnek látszó játékról! Most a teljesen beszámíthatónak korántsem mondható Vaas tekinhetõ meg az alábbi képen, valamint a nagyobb részletesség kedvelõinek egy 948x1500-as felbontásban ITT a letöltések menüpontban!
Amíg a második részben a tûz volt , addig a 3. rész jellemzõ motívuma a víz lesz. Ennek megvalósítása igen látványossá teheti és az eddigi képek/videók alapján teszi is a játékot. A korábbi screenshot-ok után felkerült a grafikus srácok által készített 4 vázlat is, melyeket lenti képekre kattintva megtekinthet minden érdeklõdõ szempár
Tudnátok egy torrent oldalt, ahonnan mûködõ Far Cry 1 tölthetõ?
Szerintem nem ez a megfelelõ topik. Másrészt boltban 890 Ft.
A CD Galaxis oldalán a Far Cry 890.-Ft, a Far Cry 2 meg 2.990.-Ft Az elsõ rész ára kb. megegyezõ a következõ termékek áraival: 1.5 doboz cigi, 4x2L kóla, 2 burger, 1 jobb minõségû feles egy pub-ban, 2 kör a vidámparkban... Neked nem ér ennyit egy játék?!
a játékmenetrõl van már info? értsd: remélem nem baxxák el olyan szinten, mint a 2-ben. notórius problémák: újratermelõdõ ellenek és állandóan a térkép másik felére utazgatás. én bírnám ha inkább történetközpontú lenne, mint az elsõ (azaz helyszín helyszín után, egy cél érdekében), viszont nagyobb és szabadabb világ, mint a 2-ben. errõl tudunk már valamit?
Mindkettõ zsákbamacska, de az õszi idõpont reálisabb egy AAA címnek, ebbõl kifolyólag sem lehet január, másrészt ha olyan hamar jönne 2012-ben, akkor nem csak 2012-t mondanának hanem early 2012-t.
Az Ubisoft Camescon-on lévõ, zárt prezentációi után nem volt rest a Gamer365 és elkapta Jamie Keen-t, aki a Far Cry 3 lead designere. A fejlesztõ roppant készségesen válaszolt a bemutató során felmerült kérdésekre.
A második rész markánsan elfordult a Far Cry dzsungeles-szigetes terepeitõl. Miért tértetek vissza a trópusi lokációhoz? A helyszín különbözni fog a Far Cry elsõ részének szigeteitõl, vagy legalábbis igyekszünk a díszletek tónusát és hangulatát más típusúra formálni. A napsütéses terepek, buja dzsungelek teljes ellentétben állnak a történet sötét karaktereivel. Igyekszünk erre a kontrasztra is nagy-nagy hangsúlyt fektetni.
Láthatóan sokat fejlõdött a Dunia motor. A technológia fejlesztésén túl mi az a tényezõ, amit fontosnak tartottatok a játék kidolgozása során? Talán a változatosság az a pont, amelyre a technológiai fejlesztésekkel párhuzamosan nagy hangsúlyt fektettünk. Láthattátok a vízeséses terepet, lesznek templomok, és a helyszínnek meg lesz a maga múltja. Ezt a múltat a történések jelenében kell majd a játékosnak felderíteni. Apró nyomokat, felfedezni valókat rejtettünk el mindenfelé, így a játékos képes lesz betömködni azokat a lyukakat, amelyek a kezdetekben még fekete ûrként tátongnak a sztoriban. A narratíva nagy hangsúlyt fektet a helyszínre és a hely történetére.
hát most játszok a második résszel. meg kell adni, vannak benne jó 5letek, de amúgy sztem nemsokára törlöm is. egyenlõre a fegyverzetemet fejlesztgetem az elején, elvállalok pár frakció küldetést, de ha utána sem javul akkor delete....
tipik warez szinvonal játék sztem, kicsit jáccik vele az ember, aztán felejtõs. nemhogy pénzt kiadni...
Hát nekem speciel nagyon bejött a single is (oké néha monotonná váltak egymás után a küldetések, de én párhuzamosan szeretek több játékkal is játszani, szóval nem volt zavaró), másrészt a multi a single-hez hasonlóan nagyon hangulatos, és hát rengeteg térkép, akár te is kreatívkodhattál. Remélem az FC3-ban is lehet majd saját térképet csinálni.
Felkerült egy új teaser trailer a netre az FC3-ból, mely megtekinthetõ a Far Cry HC oldalán.
Üdv Mindenkinek!
Mint itt mindenki én is nagyon várom a játékot. Mind a két rész nagyon tetszett illetve mellékvonalként a Crysis vonalat is végigvittem. Lenyûgöz a játék látvány világa és a sajátos megoldásai. Azért is nagyon epekedek ezért a részért, mert mint olvastam a 2. részt viszik tovább amiben ugye nem volt alien de mégis az elsõ rész elõnyeit viszik tovább, így túladva a második rész hibáin. Meg kell mondjam addig mindegyik játék tetszett amíg csak embereket öltem. Amikor megjelentek a földön kívüliek onnantól hagyott alább a figyelmem. Talán azért nem tetszik sokaknak, mert nem ismerjük azt a fajt, tartunk tõle. Engem csak egyszerûen zavar. Az abszolút realitás híve vagyok. Nem szeretek megküzdeni bolygóközi ûrlényekkel. Maradjunk csak a földön. Nekem is ez a fajta dolgok nem tetszettek a második részben mint nektek: elromlás,sok utazás, újraéledõ ellenfelek. A legutóbbi még nem is annyira zavar mert ha egy távolabbi pontra kellett eljutnom egyszerûen áthajtottam a támaszpontokon, ahol mindig újraéledtek az ellenfelek. Ez nem volt annyira gond, csak az autómmal nem jutottam messzire mert a sok golyótól rögtön elromlott és megállt. Szép meg jó elgondolás, hogy az autóból kipattanva rögtön Macgyverré alakulunk át és egy zsebbõl kikapott krovával meghúztuk a hûtõtartó csavart elõl a motortérben. De könyörgöm ezt nem így kellett volna megoldani. Hogy pont a hátulról lövõ ellenfél pont elõl találja el a hûtõ tartót és lazul le emiatt füstöl a kocsi. Én pedig húzzam meg. (Mellesleg ha az a szerszám végig nálunk van akkor miért nem lehet azzal szétverni az ellenfél fejét?) Hagyják ki a játékból a szerelést vagy akkor oldják meg életszerûen. Vagy elképzelek olyan sérülést ami miatt véglegesen megáll az autó. Kilyukasztják a tankot és elcsorog a benzin. Kilyukad a kerék és kisodródunk neki egy fának. Vagy ha már tényleg olyan golyóik vannak hogy engem kikerül az utastérben de elõl eltalálja a hátulról érkezõ golyó a hûtõt akkor lyukassza is ki. Majd az elfolyt hûtõvíz miatt kezdjen el füstölögni az autó és álljon meg. Másik pont ez a fegyver elromlás :). A játékban csupa üzemórás fegyvert láthattunk. Kilõttem belõle x golyót és beragadt elromlott szétrobbant, besült stb. Szerintem ha 2 órán keresztül lõnék folyamatosan egy puskából akkor se lenne baja maximum forró lenne és talán amiatt sülne be. Nem hogy 10 perc alatt sül be egy fegyver hanem mondjuk az egész játékidõ alatt 1-2szer. Másik a játék menet. Az elsõ részben storyra épült az egész. Ésszerû feladatok követték egymást. Egyszer még a dzsungelben is otthagytak egy puskával 10 tölténnyel és onnan kell kijutni. A Crysisban ugyan ez tapasztalható volt, hogy egymás után kellett a feladatokat végrehajtani. Oké, hogy nem szeretnénk lineáris játékmenetet,de könyörgöm, nem GTA-zni szeretnék a dzsungelben. Hogy elmegyek Vilmához õ ad egy missziót. Megcsinálom és akkor menjek vissza a fizetségért. A Crysisban is volt egy hatalmas bejárható játéktér mint a Far Cry 2-ben de ott volt egy fajta egészséges linearitás, annak ellenére is, hogy a feladat helye majdnem olyan távolságra volt mint a far cry 2-ben és ott is keresztül kellett magunkat verekedni egy halom ellenségen.
Realitás: Írt itt valaki egy nagyon hátborzongató dolgot :). Egyszer halunk meg az életben is akkor legyen ott vége a játéknak, uninstallállódjon a játék. Ez azért kissé túlzás. Az egy jó megoldás volt, hogy ha megsérültünk akkor nem sokkal késõbb arra eszméltünk, hogy egy barátunk jött segíteni. Már ha valaki eljutott eddig a játékban. Ez egy jó megoldás. "Haljunk meg",de késõbb ébredjünk arra, hogy egy barátunk segít ki a bajból és mondjuk visz be a kórházba vagy bármi ilyesmi. Tehát ne legyen rendes értelmében halál és kezdjük elölrõl a játékot, de azért érzékeljük, hogy elb@sztuk. Mondjuk ha ész nélkül rohanunk be egy ellenségtõl hemzsegõ területre. A traileren láthattuk hogy sok szerepet kapott a lopakodás. Én ezt támogatom mert én is szeretem azokat a játékokat amikben lopakodni kell,fõleg ahol egy kis eseménysor is társul hozzá és különbözõ módokon ölhetjük meg ellenfeleinket( elvágjuk a torkát, vagy kés híján kitörjük a nyakát).
Ezekkel játszunk idén címmel jelent meg a mai este folyamán az Origon egy rövidke cikk, melyben a Syndicate, a Mass Effect 3, a Max Payne 3, a Resident Evil: ORC, a DIRT Showdown, a Diablo 3 ás a Bioshock Infinite játékok sorába természetesen beékelõdött a Far Cry 3 is. "...A márciusban érkezõ játékot PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra is kiadja az Ubisoft." A pár mondatos ismertetõ eme sora nagyon vadul hangzik, mivel a minimális promóciós háttérrel jelentkezõ játék kora tavaszi megjelenése több szempontból is igencsak az eladási statisztika rovására menne. Így ez a hír vagy egy gyenge kacsa (amit gyanítok) vagy pedig valami olyat tudnak az Origós fiúk, amit sokan még nem! Ki-ki döntse el maga...
összedobáltak néhány címet :) viszont fullra kimaradtak ilyenek mint
++ Sniper: Ghost Warrior 2 ++ Sniper Elite 2 ++ Aliens: Colonial Marines ++ Metro 2 ++ TD: Ferrari - Ghost Recon: Future Soldier - Metal Gear Solid: Rising - Silent Hill 8 - Dragon's Dogma - Spec Ops: The Line - Ninja Gaiden 3 - Prey 2 - Darksiders 2
Azt sosem tudni mindig jön 1-2 meglepetés!De kinek mi a kedvenc kategóriája!Meg ki mind játszik!
2012-ben ami engem érdekel majd és fogok velük játszani:
Command & Conquer: Generals 2 Risen 2: Dark Waters Alan Wake Borderlands 2 Max Payne 3 Bioshock Infinite Mass Effect 3 Kingdoms of Amalur: Reckoning Tomb Raider ,de sajna csicsergik hogy csak 2013ban :( Sniper: Ghost Warrior 2 Sniper Elite 2 Aliens: Colonial Marines Metro The Last Light TD: Ferrari Spec Ops: The Line Prey 2 Darksiders 2 Dishonored Grim Dawn Hitman: Absolution XCOM Syndicate Amy The Darkness 2 Prototype 2 Brothers in Arms: Furious 4 bár ez nem tünik valami bizalomgerjesztõnek Ridge Racer Unbounded Oil Rush Psishock Dirt Showdown The Dark Eye - Chains of Satinav Legend of Grimrock
#150-151 thx :) akkor lesz még néhány, ami érdekes lehet
Én pedig már azt hittem, hogy az elkövetkezõ idõkre már nem lesz nekem tetszõ játék,de miattatok ebben tévedtem. Az utóbbi idõben már ellaposodtak a játék ötletek, nem tudnak új ötlettel, élvezhetõ játékkal elõállni. Lásd a Need for Speed sorozatot. Talán már a Carbon óta nem volt egy értelmes részük, amit én élveztem volna. Azonban a felsorolt listákon vannak ígéretes darabok is amiket érdemes lesz kipróbálnom. De ezek ugye mind PC-re is kijönnek ? Valamint tud valaki valamit az I am alive játékról, hogy az ki fog-e jönni PC-re és ha igen mikor?
Ez már nagyon off,de sajnos az Ubisoft nem fogja kiadni az I Am Alive-ot pc-re!Nyilatkozták azért a párezer db-ért nem éri meg nekik.
Ezúton szeretném jelezni minden lelkes már meglévõ és megalakulásukat fontolgató Far Cry klánnak, hogy a weboldalunk biztosít számukra egy saját klá[email protected] e-mail címet valamint egy klánneve.farcryhc.hu hivatkozási címet, mely a saját weboldalukra van irányítva! Valamint kellõ számú jelentkezõ után elérhetõ lesz az oldalon egy klán részleg is! Bõvebb infó a megújult címünkön: www.FarCryHC.hu