Ki jött az Adblock meg a Noscript statisztikáival, gyökérke? Nem kell halkan súgnod, mivel ordít rólad a hülyeség. Ne nekem akard megmagyarázni, hogy mûködnek a böngészõk, kettõnk közül te nem nem ismered fel egy hexa sniffrõl, hogy mi a content-type. Na menjél szépen aludni, will-cock.
Csak halkan súgom meg (nem elõször), hogy az adblock nem blokkol mindent. Adblock nélkül is lehet nagyon jól blokkolni. Az adblock azoknak lett kitalálva, akik rövidnadrágok a blokkolásban. A tartalomszolgáltatók nem hiszem, hogy jobban leszarnának engem, mint téged, máskülönben nem vetnének be újabb és újabb trükköket. Valószínûleg nem a reklámimádók miatt teszik ezt. Az erõlködésed olyan, mint a nicked. :)
Jajmár, durci-murci. Internetes oldalon papolj az internet ellen. Sok sárgarépát kell még neked ahhoz megenni, hogy érvelni is megtanulj. Mert például mirõl is beszélnek ezek a számok? Heti 600ezer Adblock. Ez nem adat, ez nulla. Ebbõl mennyi volt automatikus frissítés, és mennyi az aktív felhasználó - ami a lényeg volna? Nem tudod? Mert én megnéztem: kevesebb mint 11 millió. Világszerte. Ez az internetfelhasználók hány százaléka is? Mondjuk 1-2? Mit is írtam #47-ben? "Amíg csak 100-ból 1-2 ember gondolkodik blokkolásban, addig meg lesz.rják." Na, szóval ez alapján te éppen le vagy szarva a tartalom szolgáltatók által, bizonyítottan.
haggyd rá.mást hülyéz le közben meg ö az.miden egyes témában ott van és ir...ö ért hozzá ö a tökéletesség,ha meg nem értesz egyet trollkodik.ezvan.az szégyen h nem banolták még.egyik legnagyobb flammer az oldalon...és nem is nehéz utána nézni.csak aztnem értem ha ennyire hude tökéletes és tisztán látó és persze jólnevelt..müvelt...(sorolahtnám)ember mit keres egésznap gép elõtt h irsz valamit 1perc és válaszol :D
A számok magukért beszélnek. És aki letölti, az nem gyûjteménybe teszi, hanem használja is. Nyilván nem én egyedül töltöm le hetente többszázezerszer ezeket, vagyis nem vagyok egyedül a véleményemmel. A #41-et pedig továbbra is fenntartom.
Gyagyi? Gondolkozz már ember, milyen minõségi reklám/fizetés mentes tartalom van a neten? Milyen oldalon commentelsz éppen, hol tûrik meg a bõdületes baromságokat amit összehordasz? Talán csak nem egy olyanon, ami reklámokból él?
Tudod olyan vagy te, mint az a bliccelõ, aki felül a BKVra jegy nélkül, aztán fel van háborodva hogy késik, meg koszos, meg egyébként is. Ember, örülj hogy lyuk van a s.ggeden. Húzd meg magad a sarokban, és reménykedj hogy nem jön az ellenõr. Mert akkor bizony neked majd le kell szállnod.
Te arról beszélsz hogy a jelenlegi html alapú oldalakon mit lehet csinálni. De hidd el, ha most hirtelen 90% felhasználó elkezdené kiblokkolni a reklámokat egy hónap alatt átállna az egész web olyasmire, amin az adott blokkoló szoftver elvérezne. Lehet hogy nem szöveges lenne az információ hanem video, lehet hogy 1 nagy portálon keresztül folyna az indextõl az sg-ig minden, akinek megvan rá a technikája - a lényeg az, hogy a jelenlegi portálmotorok egy fabatkát sem érnének ekkor, és úgy lecserélnék szemrebbenés nélkül mint a pinty. Még az is lehet, hogy nem böngészõben mûködne utána a web, és nem http protokolt használna. A lényeg az, hogy ez egy iparág, milliárdos árbevétellel, ami ha veszélybe kerül, akkor lépnek. Amíg csak 100-ból 1-2 ember gondolkodik blokkolásban, addig meg lesz.rják.
Most már tudom, hogy ki vagy. A Rejtõ könyvekbõl a Török Szultán. "ezssem több van az tuti" - ez biztos. De hogy eszed semmi, az is biztos. "akaszd fel magad te nyomorék" - ne magadból indulj ki!
willcox:nem birtam megállni h ne szóljak.nem csak nekm magyarázól hanem másnak is.am meg lehet nem tudok irni de h ezssem több van az tuti!A net szemete te vagy.szerinted a top hirportálok csak kis hanzánkat nézve szted hobby oldal??szted unatkoznak és irnak nekd cikket h te jól szorkoz..nem hiszem.az emebrek többsége szereti ha megfizetika munkáját.most akki blogol az nem nagyon érdkeli a bevétel csak élvezi h van 1 nyilvános naploja.
de aki hireket -teszteket közöl és elér 1 forgalmat nem fogja azt mondani h "NA ÉN AKKOR SEM TESZEK KI REKLÁM FELÜLETETT.."van józan essze h az emberek 99% nem érdekli ha igényesen elvan helyezve pár reklám.
a másik dolog hogy "Mivel gyûlölöm a reklámokat, azokkal sem tudok megértõ lenni, akik ezeket terjesztik. Ez van."
miden egyes terméket reklámoznak legyen az digitális vagy jóska báttya trágyája.azzal h elmondják nekd bármien formábban h az jó.vagy hallotadd....akkor már reklámnak minösül mert ajánlották.ezek szerint te akkor te utálod a fél világot?!mert okoskodsz itt h nem veszel márkás terméket de manapság miden márkás bemész egy ABC be se véletlen teszik elöre azokata termékeket amiket látsz....
a netes reklám meg egy "új" forma ahol hirdetö feladja hirdetését akár te is lehetsz ha van 1 szolgáltatásod terméket...kiválasztod a témát.aztána aki kiadja reklám felületét..kiválasztja mien témájú az oldala stb és ott jelenik meg...vagy pedig személyes egyeztetés..köözvetitõ nélkül.
a vakóságban ugyanez megy.nem tudom mit kel itt trollkodni.szemben állsza világgal és még hangoztatod is.menj el remetének vagy akaszd fel magad te nyomorék.
"Egy régi mondásra párhuzam, ha már kiírtottad az utolsó bannert is, rá fogsz jönni, hogy a bannermentes interneten kevés a tartalom." - a gagyi mehet nyugodtan a levesbe. Reklámok nélkül is elég nagy az internet, elhiheted. Te viszont csak nézzed a reklámokat, neked való. "Szóval a reklám elviselése az az ár, amit megfizetsz cserébe, hogy mások elég sokat dolgoznak azon, hogy legyen mit fikáznod" - ha valaminek van ára, az pénzben kifejezhetõ. Ha valami kell, azt megveszem. De az élet nem arról szól, hogy lépten-nyomon vásárolok. Arra költök, ami kell nekem, nem pedig arra, amit más kitalál. A "senki nem szeret ingyen dolgozni" dolog nem igazán állja meg a helyét. Ugyanis nagyon sokan ingyen, pusztán hobbiból csinálnak dolgokat. Aki a fõ megélhetési forrását a reklámbevételekre alapozta, az szerintem rossz lóra tett. Mivel gyûlölöm a reklámokat, azokkal sem tudok megértõ lenni, akik ezeket terjesztik. Ez van. Az internet tele van szeméttel. Ha az a része megszûnik, azt nem fogom siratni.
Vicces, minden reklámos hírnél feljönnek az én nem nézem, blokkolom, mocskos reklám trollok. Üzenem nekik, hogy senki nem szeret ingyen dolgozni, nyilván te sem. Persze ha még iskolás vagy, vagy munkanélküli otthonülõ troll az már, ezt akkor nem értheted meg. Szóval a reklám elviselése az az ár, amit megfizetsz cserébe, hogy mások elég sokat dolgoznak azon, hogy legyen mit fikáznod. Ezen az emberek ebbõl kapják a fizetést, ha nem éri meg nekik, elmennek mást csinálni, te pedig olvashatod pistike blogját és siránkozhatsz, hogy miért tûntek el azok a régi jó kis oldalak. Úgyhogy részemrõl reklám ha nem a minden betakarós, bezáró X elrejtõs borzalom bõven jöhet, sõt volt már rá nemegyszer példa, hogy érdekelt is amit reklámoztak! És ha a rendszer olyan reklámot nyom az orrom alá, ami érdekel, annak pedig kimondottan örülök, szóval nem zavar ha figyelik mi érdekel.
Egy régi mondásra párhuzam, ha már kiírtottad az utolsó bannert is, rá fogsz jönni, hogy a bannermentes interneten kevés a tartalom.
Vannak nagyon hasznos egyéb dolgok is, nem csak az adblock. Csupán az adblock-kal nem védhetõ ki minden.
Minden kivédhetõ. A felvetésednek egyébként sok alapja nincs, mert egy reklámot általánosan csinálnak meg, vagyis, hogy bármely oldalon elhelyezhetõ legyen. Hogy a reklám után hova ugrik, az nem lehet egyedi (oldalspecifikus). Vagyis valami szabályosságnak lennie kell, az alapján pedig kivédhetõ.
Az az indexes reklám egyszerûen kivédhetõ, persze nem adblock-kal. Az adblock sok mindenre jó, de nem mindenre. Egyébként a sok mobil eszköz miatt (okostelefon, PDA, tábla) inkább azoknak a száma nõ, akik nem tudják kivédeni a reklámokat, mert mobilos eszközön nincsenek meg azok a lehetõségek, amik egy PC-nél viszont megvannak. Többek között ezért nem böngészek telefonról és PDA-ról. A nagy kib@szás a mobilinternettel az, hogy lassú, adatmennyiség korlátozás van, ráadásul az adatmennyiség nem elhanyagolható részét a reklámok emésztik fel, és emellett még drága is (a vezetékeshez képest jelentõsen).
Annyi a szerencséje a "tudatos netezõknek", hogy kevesen vannak. Ha átlépnek egy kritikus küszöböt, ami már megéri a fejlesztést, akkor bizony aki adblockol, az ki lesz tiltva az adott oldalról. Ez nem genyóság, hanem szimpla üzlet: miért pazarolná rá a webszerver a biteket, ha bevételt úgysem látnak belõle? Persze lehet azzal jönni, hogy de ez nem lehet, meg hogy oldják, meg, stb. Nagyon egyszerû: az indexen egyes cikkek elõtt egy fehér oldal jön fel (ugye Adblock:-D, és fölötte egy link, hogy a folytatáshoz katt ide. Kiveszik azt a linket, és rögtön nem látod a cikket. Ennyi. Persze mondhatjátok, hogy akkor majd nem olvasok indexet, de ha ezt sok oldalon csinálják meg, akkor gyakorlatilag elzárjátok magatokat az Adblockkal az információ elõl.
Ma a weboldalak üzleti alapon mûködnek. Sajnos abból bevételük nincs, hogy forgalmat generálnak, holott ez ésszerû volna: így mindenki a szolgáltatójának fizetett havidíj, forgalmi díj egy részét (mondjuk felét) valójában a tartalomszolgáltatóknak fizetné, automatikusan. Ez értelemszerûen azzal járna, hogy duplázódnának az internet csomagok díjai, viszont eltûnnének a reklámok. Jó lenne? Szerintem igen. Ha mondjuk az elmúlt 5 évet nézzük az internetcsomagok sebessége minimum 10x nõtt - mondjuk 5-10 Mbites maxról 80-120Mbites maxra. Ugyanakkor ha megnézünk egy sg.hu-t (vagy index.hu-t) 5 éve, cikk mennyiség, minõség, stb tekintetében, akkor ez a 10x szorzó nem áll. Miért van ez? Mert a tartalom szolgáltató kevésbé részesül az internet elterjedésébõl, mint a "sávszélesség" szolgáltató. A jövõ mindenképpen a tartalom szolgáltatók bevételének növelése, mert anélkül egy trabant futómû lesz lassan a BMV utastér alatt, ami nem egészséges. Ez lehet jobb bevételt produkáló reklámokkal, fizetõs tartalmak arányának növelésével (én spec erre megyek el), illetve a fent vázolt utópiával, hogy a "lakosság" által fizetett internetszolgáltatási díjból a tartalomszolgáltatók is részesedjenek. De az Adblockerek egyre nagyobb térnyerése semmiképpen sem fog fejlõdést hozni.
Nem iszom semmilyen kólát. Mivel nem nézek/olvasok/hallgatok semmilyen reklámot, ezért rám nem hat semmilyen marketing. Ha valamit vásárolni akarok, akkor elõbb jól átnézem a kínálatot, ha szükséges, akkor utánaolvasok. Én így szoktam vásárolni. Te meg vásárold csak a sok reklámozott szart, és persze bámuld a reklámokat, nehogy valamirõl lemaradj. LOL!
Azért kíváncsi lennék neked hány olyan terméked van, amit még soha nem hirdettek. A reklámozás igen is fontos dolog, az információközlésen túl (bár ez már inkább háttérbe szorul) a brandépítéshez elengedhetetlen. Az ember jobban megbízik egy olyan termékben, aminek rendesen felépített a neve. De gondolom te biztosan a cba kólát szoktad levenni a polcról, mert abban nincs reklámköltség, és harcolsz a kizsákmányoló coca-cola ellen, ami úgyis ugyanolyan, csak a reklámköltséggel nagyobb az ára. (Most nehogy azzal gyere, hogy nem iszol kólát, ez csak egy példa volt.)
Ha elmész egy bármilyen boltba, legyen az akár kicsi, akár nagy, egy csomó olyan termékkel találkozol, amit soha nem hirdettek, az emberek mégis megveszik ezeket is, még ha van is olyan hasonló termék ott, amit éppen hirdettek. Az emberek nem az alapján vásárolnak, hogy láttak egy hirdetést (bár egy réteg birka bizonyára ezeket veszi), hanem az alapján, hogy mit tud, hogyan néz ki, mennyibe kerül. Ez utóbbi a nagy többség számára a meghatározó. Egy olyan terméket, ami nagyon olcsó (a többi hasonlóhoz képest), nem valószínû, hogy reklámoztak, mivel a reklámköltségeket áthárítják a vásárlóra, vagyis beépül az árba, tehát a reklám árdrágító. Épp ezért teljesen felesleges és haszontalan (a vásárló szemszögébõl).
"Aki például egy virtuális boltban kinéz magának egy 20 euróba kerülõ borotvát, annak az adatai automatikusan bekerülnek az üzlet üzemeltetõjének az adatbázisába..."
Hogy mennyi fake hirdetés lesz, ha figyelembe vesszük, hogy a nõk egy egyszerû hétköznapi bevásárláskor is minden áldott terméket levesznek a polcról, megnéznek, aztán visszateszik és soha nem veszik meg. De azért ezt eljátsszák minden nap. Vagy amikor ruhát vesznek maguknak. Amennyi van a boltban, azt mindet felpróbálják. Ez így egy bazi nagy öngól. Én is szemügyre veszem, ami érdekel, pl megbámulom egy vadászbolt kirakatát, vagy akár be is megyek szájat tátani, mert tetszenek a szép kések, kardok és egyéb fegyverek, azonban soha egy büdös fillért nem költenék rájuk. Így nem lehet.
Vannak célzott hirdetések. Ha vásárolok egy webáruházban egy vinyót, meg monitort, akkor kimondottan a számtech-hel kapcsolatos cuccokat küldik nekem, nem a nõi bugyogókat. De ezek a hirdetések hírlevélként jönnek, amit akár le is mondhatok, de kéthetente egyszer belepillogok, hogy aztán vágjam a kukába.
Erre így nagyon rá fognak fizetni, és kurva nagyot fognak koppanni, amikor majd meglepõdve konstatálják, hogy biza' nem lett több vevõjük egy szemmel sem. Csak tákolgassák a Big Brotherjüket nyugodtan.
Õ Lõrincze Lajos és Grétsy László közös tanítványa :)
Te magyarok szégyene! Ha már nem tudsz normálisan írni, akkor használj helyesírásellenõrzõt! Az írásod jellemzi is azt az IQ0 szellemi képességedet. A helyedben én inkább csöndben maradnék.
Egyetértek. Azon kívül nem minden reklám haszontalan, mégiscsak van egy információközlõ szerepük. Ezért is szeretem az Opera reklámblokkolóját, amivel csak azokat a reklámokat lövöm ki, amik irritálnak.
willcox többször bizonyitotad magas szellemi képeséged.köszönjük h vagy nekünk! -.-'
Ferrer : én is ezt mondom de ezek buták mint a seg.feszitenek hogy na ök tiltják a reklámokat.de ha nem lenne kb túl sok minden se létezne.reklám nem mai találmány..
Igazából aki sokat netezik, szerintem immunissá válik a reklámokra, átfut az ember szeme a képernyõn, és egybõl felfogja hol van a számára érdekes információ. A reklámok szerintem egyáltalán nem jelentenek a felhasználónak plusz terhet, hogy ha nem nyomják pop up-ban a képébe, ellentétben a tv-vel : )
Ha nem lennének reklámok, ez az oldal se lenne meg sok más se. Mibõl tartanák fenn magukat? Egyesek annyira sötétek..
Te nézegesd helyettem is, így mindent nézz meg duplán :)
én nem halok bele h hirdetést láttok,ha igényesen van tálalva..és célzot..(pl tudományos oldalon nem tampon reklámotláttok és nem a féloldalt foglalja el reklám felület mint pl nso.hu-nál)
Reklámokkal meg nem csak eladási termékekket szoktak hirdetni.lehet ez pistike weboldala bármi.csak megkel fizetni .manaság a neten nehéz érvényesülni ezért van keresö optimizálás..valakinek meg tleik rá fizet h elöl legyen VAGY reklám ügynökségeknél meghirdeti oldalát és hasonló kategoriáju oldalakon megjenik.
énsem csipem reklámokkat föleg az undorito fajtát ami képembe mászik meg pop up..stb.de nem 1 jó oldalra-termékre találtam reklámok segitségével...fogyasztói társadalom vagyunk netten is ez egyre érvényes.
nem melessleg reklámok nme lenénnek.google-facebook vagy egyébb nagy cégek sem lenénnek..
az meg h adblock stb.leszarom.aki nem akarja látni nem látja a reklámokat.én meg ugy vagyok vele ha nem lepi el a pofám a sok reklám had legyen ott.
Jó az is, de pl. az oldalon lévõ szöveges tartalommal nem tudsz mit kezdeni ezzel a módszerrel. A hosts-os módszer jó, de nem kifejezetten reklámok blokkolására, mert arra csak részben jó, hanem egyéb, nemkívánatos oldalak ellen.
Ezt már az ifos eleve támogatja, többek között ezért sem kéne. Internetezni azért is nem vagyok hajlandó mobilról, mert azon nincsenek meg azok a lehetõségeim, amik a PC-men és laptopjaimon megvannak. A franc se kíváncsi az idióta reklámokra. "a reklámok eltüntetésével nem lehet azokra kattintani, ami pay-per-click rendszerben bevételcsökkenést okoz a reklámcégnek és az oldal tulajdonosának" - a reklámcégeket leszarom, élõsködõk (mint a bankok), hasznos produktumot elõállítani nem tudnak. Az oldalak tulajdonosai rossz üzleti modellt választottak (amennyiben mindenki tiltja a reklámokat, de egyelõre errõl nincs szó).
"Egy-két túlbuzgó marketinges még olyan kirohanásokat is produkált, hogy ezen programok használatával bûncselekményt követünk el."
Ha jól emlékszem, az volt az argumentum, hogy a reklámok eltüntetésével nem lehet azokra kattintani, ami pay-per-click rendszerben bevételcsökkenést okoz a reklámcégnek és az oldal tulajdonosának. Ez kb. olyan, mintha azért büntetnének, mert tévézés közben a reklámblokk alatt átkapcsolsz máshova.
Ezek a nyomorékok egyre aggresszívabbak. Kíváncsi vagyok, mi lesz a következõ lépésük? Adware legalizálása?!
Üdv a fogyasztói társadalomban :-) Egyébként valóban, egy egyszerû noscript+adblock páros elég, és évekig nem fogsz reklámokat látni. Nem is véletlenül akarják a reklámcégek tûzzel vassal - fõleg az utóbbit - eltörölni a föld felszínérõl. Egy-két túlbuzgó marketinges még olyan kirohanásokat is produkált, hogy ezen programok használatával bûncselekményt követünk el :-) De hát az internet korában bizony ezt már aligha lehet szabályozni, adblock van, volt, és lesz, hogy ne kelljen állandóan a reklámokat bámulni, mint a TV-ben.
Az adblock mellett nem árt még egyebeket is használni. Nálam egyetlen reklám sem jelenik meg. Ha venni akarok valamit, akkor majd én megkeresem, nem kell, hogy a pofámba tolják, pláne olyat, amit nem is akarok megvenni. Az én életem nem arról szól, hogy ész nélkül vásároljak, mert ez másoknak milyen jó, azt ugyanis leszarom. A birkák meg csak vásároljanak minden szart, lehetõleg mindent hitelre, mert az a bankoknak jó.
Kár hogy a tudatosabb netezõknél (én is ezek közé tartoznék amúgy) nem érnek el semmit. Ugyanis azok alapból blokkolják a reklámokat, pl. Adblock Plus-szal. Firefox-hoz, és hasonló néven Chrome-hoz is van, sõt IE-hez is van az IE7pro plugin, ami viszont reklámügyileg sajna nem annyira hatásos. Részemrõl Firefox marad egyelõre a fõ böngészõ.
Írhattam volna ide a fenti több sor helyett, hogy: Haha ti h*lyék! ("ti" itt a reklámcégekre értendõ, még mielõtt valaki belekötne)