Hehe, ismerős...nem akarok off lenni, de, mesélte egy vörösvári ismerősöm, hogy amikor a 10-es utat építették, oda lehetett menni az építésvezetőhöz és szívesen átpakolták a kért helyre (kocsiba/kertbe/udvarba) az építőanyagot egy kis pénzért...
Vissza a játékra.Nekem ez vált be, CV-t elküldeni bevásárolni, majd Construction és Cargolifter Drone-okkal megpakolva elvinni az építési területre.
Az kétségtelen, hogy az elején nem szeret a PMC.Én ezért anno nagyon sokat küzdöttem, hogy megszeressenek.Ma már más a helyzet.Ki kell velük békülni és aztán mehet a móka.
Meg kell néznem az én játékomban, hogy mi a helyzet, de neten azt olvastam pontosan ezzel a problémával kapcsolatban, hogy azért van, mert a gyárak raktára tele van más áruval, és nincs hely a legyártandó Fusion Reactoroknak. Ezért nem gyárt. Szóval a megoldás elméletileg az, hogy fel kell valamilyen módon szabadítani helyet.
ha kampányt csinálsz nem is fog megnyílni a kapu másfelé amig tovább nem lépsz. És nekem is fusion reaktorral gyűlt meg a bajom,úgyanúgy nem volt a gyárban ahol neten is irták hogy kéne lennie. A cv magától 24 db vett olyan 5óra gameplay alatt..
Kisiku:Köszi végigolvastam,azzal kezdem,de a kampány módban ez a rész bugos,vagy csak iszonyat lassú,konkrétan nem árulja a gyár ahol kéne lennie és pmc miatt is nehezebb mozogni,mert a sztori szerint nem szeretnek minket:) Szal így építkezés előtt a cvt is ugyanúgy nehéz lett volna feltölteni,hacsak nem játék elején pakolunk be a rahanasba de akkor még nem tudtam mi vár rám :)
Forlorn Armory-ban vettem Bio-Optics Wiring-et Berylléktől, a Rahanasom simán benindzázott a PMC hadseregen keresztül (persze OOS) :D Ami vicc, hogy mire visszaért DeVries-be, addig a CV is vett belőle valahonnan :D De a Fusion Reactor, abban a két gyárban, ami elméletileg gyártja, és ami nem PMC, nincs... Mondjuk még Albionon és DeVries-n kívül nem jártam más rendszerben. Utoljára szerkesztette: Pares, 2016.08.29. 13:03:53
A CV-ről annyit, mint a valóságban az építőipari vállalkozókról és épületgépészekről: sose bízzál bennük! Tehát, én mind a kb 130 űrállomásomat egyesével építettem fel, mégpedig úgy, hogy "megtankoltam" építőanyaggal előtte, majd úgy küldtem a helyszínre építkezni. Olvassátok el a leírást, abban gyönyörűen kifejtettem!
Most én is pont ott vagyok, hogy Fusion Reactors-t és Bio-Optics Wiring-ot kell vennem valahonnan (megyek Albiont részletesen feltérképezni). De én nem tervezem a mentést átírni.
sikerült végül mindent beszerezni,de fusion reaktort sehol nem találtam,illetve valszeg pmc gyáraknál lehetett volna venni... Több óra alatt a cv 24 darabot vett valahonnan,akkor meguntam és xml ben adtam magamnak,csak a campaign miatt. Hamarosan nekiállok a freeplaynek vagy ránézek a dlckre
Gyárilag nem járkálnak át másik galaxisba a már készen levő gyárak hajói SEM! (Galakszi Sztésön Réndzs módosítás kell hozzá) A CV-hez rendelt hajóknak egyébként is bizonytalan a működése! De nincs minden veszve, hisz járnak vándorkereskedők is minden felé, azoktól beszerezheti a Rinya. A játékmenet ezen fázisában egyébként sem célszerű egy szál Rahant visszaküldeni az Albánokhoz, mert a PMC lelövi! Nem egyszerű a feladat, de ezért szeretjük.
mk2 felszerelve,de elvileg az csak arra való hogy több utasítást lehet leadni hajónak illetve trade offer menüben látható mit kínál az állomás ha közel vagyunk hozzá Utoljára szerkesztette: Caliph, 2016.08.27. 18:12:41
Akkor valószínű, hogy csak az adott Naprendszeren belül tud kereskedni, a többi rendszer ajánlatait "nem látja", vagy nem tudom. Igazából én is most indítottam el egy új játékot, de ott még nem tartok... Utoljára szerkesztette: Pares, 2016.08.27. 13:30:03
Ismét egy kérdés,4.0 modok nélkül,campaign urv építés küldi. Deviresben kell felépíteni egy urv stationt.Megvan a cv,rakta az architect,zsebében 20 millával-elkezdem építeni,mondom szedje össze maga a hozzávalókat. 1 Rahanast hozzárendeltem az architecthez mint superiorját,azzal az elképzeléssel hogy majd elindul vásárolgatni. Viszont csak ott álldogál a cv mellett. Bezavarhat hogy ami cucc kellene neki az csak albionban van,deviresben nincs? tehát a rahanas nem megy át másik galaxisba vásárolni? szükséges drónok vannak mindkét hajón,cv-n consturctor és cargolifter,rahanason cargolifterek Utoljára szerkesztette: Caliph, 2016.08.27. 13:24:15
Üdv ismét! Arra van valami mod vagy lehetőség hogy aréna szerűen összeeresszek nagy hajókat hogy mit tudnak? :) Elég látványosak a capital harcok,jó lenne nézegetni :)
Ez egy régi hiba. Nem csak a kapun átkeléskor léphet fel, hanem gyakorlatilag bármikor. A legegyszerűbb orvosság ellene, ha felteszel egy Ugróhajtómű Módosítást és ilyen helyzetekben azzal ugrasz oda, ahova menni szerettél volna! Illetve! Ha már van az Egosoft által biztosított, akkor azzal. (én emellett is használom a módosítottat, mert kényelmesebb)
Más is járt úgy a 'Into the Unknown' quest elején, mikor Yisha átvezeti a hajót a kapun, egy teljesen üres, fekete területre/űrbe kerül? Ekkor a célkereszt nekem azt jelezte hogy menjek a Highway-hez, de a távolság elég nagy volt, 1871970 km! Szerencsére volt nem sokkal korábbi mentésem és újra átmentem a kapun de ekkor szerencsére csak 10km-re volt a Highway. Utoljára szerkesztette: Alexzel, 2016.08.24. 21:31:49
Tényleg nem olyan egyszerű, de miután anno kiokosítottatok a foglalás lényegének mibenlétéről, ráálltam a kétkezi hajórablásra, szóval tudom, hogy azé' nem annyira gond a Rihonya osztályú teknők birtokba vétele gyengéd erőszak alkalmazásával :)
Azért főleg az elején -amíg gyenge a fegyverzet- nem árt ha van az embernél néhány CONSTRICTORS rakéta ami időlegesen megbénítja a hajó mozgását, hogy legyen idő kilőni a hajtóműveket. Nem sok helyen lehet venni ilyet, de ha máshol nem is, itt mindig találok: System: Fields of Opportunity Sector: Fatal Path Zone: Sea-Green Oasis
Ma már nem oly' egyszerű a hajófoglalás, bár kisebb teherhajókat azért meg lehet próbálni az elején.Az a jó itt a Rebirth-ben, hogy rengeteg lehetőség van, ráadásul nem kell évekig várni, mire megszerzed.
Én a helyedben marine-okra gyúrnék és hajókat foglalnék, me' az jó :) Feljavítod és eladod. Vagy esetleg befogod kereskedni őket. Az építkezés azé' nem egy olcsó móka, még akkor sem ha csak egy kis sufnicéget szögelnél össze.
No elkezdtem én is a játékot,még nagyon az elején vagyok a sztorinak,most hurcibálom a legénységet a kapott szállítóhajóhoz. Későbbiekben lehet állomást építeni ahogy láttam,mi éri meg először építeni ami beleférhet egy kezdő player szűkös pénzkeretébe? Vagy inkább gyűjtsek bányászhajóra és adjam el amit összeszedett? köszi a tippeket. És Vikunak is köszi a segédletet :)
6 óra utan meg en is kb. Igy láttam. De 40 bolygó utan kifullad az asset készlet, elkezdenek szallingozni a korábban mar látott növények, kreaturak. A barlangok generalasa pl. Teljesen egyforma, bármilyen bolygón legyél is (bejáratnál pár növény, kristayok, majd kúpos vagy szögletes tömbök). Ennyi. Mindenhol. Az inventory teljes káosz, repülési modell nem létezik, minden hajó egyformán repül, bolygókon tkp. Magátol repül, ütközni nem lehet sem a talajjal, sem hegyekkel, tereptárgyakkal. Ha kimaxoltad a hajót/ruhát/multi toolt, nincs mire költeni pénzt. A kereskedelem abszolúte basic, joystick támogatás egyáltalán nincs. Az állatok pedig mind Földi állatok testrészeinek kombinacioi, inkabb viccesek, mint hihető alienek (lófejű malac pl.). Sem kristály szerkezetű létforma, sem szilícium vagy metán alapú, sem androidok, se plazmaszeru, kocsonyas lények nincsenek. Minden élet teljesen Földi tipusú, fantáziátlan. A bolygók egy darabig érdekesek, változatosak, de sajnos hamar kifogy az asset készlet, es elkezd minden ismetlodni. Ezzel együtt, engem is lekötött 30-40 órára, de X élményről sajnos közelítőleg sem beszélhetünk. Bocs az OFF miatt. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.08.21. 15:01:22
A megjelenési állapota miatt, amit azóta orvosoltak, meg mint protest szavazat, mert nem az X3 egy újabb kiegészítőjét kaptuk, habár az elég nyilvánvaló volt mindvégig, hogy nem lesz az. Amúgy a No Man's Sky is jó játék lett volna, ha szimplán azt igérik, ami benne is van a játékban, de a nagy hájp közepette egy csomó mindent összehazudoztak... Utoljára szerkesztette: Pares, 2016.08.21. 12:27:14
Szerintem ne hasonlítsuk egymáshoz,köze nincs egyiknek a másikhoz.Én mindig azzal érvelek a Rebirth mellett,hogy közel 2700 órát játszottam eddig vele...és folytatni is fogom,mert hiányzik.Aki ennyit lejátszik vele,az nem panaszkodhat. Ha szereted az Elite-et,de többre vágysz,akkor Rebirth...
Mert az istenadtanép mást várt. Hogy jó-e a játék, azt az dönti el, hogyan ülsz le elé. Mindenkinek csak azt tudom javasolni, hogy a kertészeti vállalat mintaboltjából "kölcsönözze ki", aztán döntse el. Mondjuk a 60 császári pengőt erősnek találom érte! 10 és 20 között reálisabb lenne!
Amúgy miért van ennyire negatív értékelése a játéknak, ha annyira jó a game? :)
Én is rápróbáltam. Olyan Májnkráftos! Időt eltölteni nem is olyan rossz.
Hát nem tudom, én most úgy 6 órát játszottam vele és nekem nagyon bejön. Sok negatívot olvastam én is, de Nessaj gameplay-e meggyőzött, hogy ez kell nekem, csak a mai napig nem tudtam eldönteni, hogy PS-re vagy PC-re. Eléggé változatosak a bolygók, nem igazán lehet megunni. Végre a toxikus és hideg bolygók után találtam egy kellemeset, erre tele van húsevőkkel, nem győzöm magam védeni. Észnél kell lenni és figyelni. Már csak egy faj hiányzik, hogy meglegyen a készlet és kapjam a lóvét. A cél nem a nagy hajó, végigmehetsz te a kicsivel is. A cél, hogy eljuss középre, a legfényesebb csillaghoz. Ebben segít Atlas, aki mutatja, hogy merre vezet az utad. Persze ezt nem kell követned, elmehetsz másfele is, vehetsz vadász hajót és kereshetsz kalózokat, stb. A bolygókon ráadásul vannak lezárt épületek is, amiket, ha feltörsz, akkor megtámadnak a sentry-k és még repu romlással is jár. Bár nem tudom, hogy ez jelenleg mit takar. Viszont BP-khez juthatsz. És ki tudja, mi máshoz még. Jelenleg még nem látom, mennyire lesz komplex, de elég komplex, hogy az ember kényelmesen kikapcsolódjon és nem túl komplex, hogy az már idegesítő legyen.
Nem próbáltam, de valószínűleg nem is fogom, mert egyrészt szerintem iszonyat ótvarul néz ki az egész, és ahogy hallom, egy nagy kupac agyonhájpolt negyedkész és unalmas ****. A Rebirthöt meg se közelíti, a többi X-ről nem is beszélve.
Tetszik a NMS egyszerűsége a hajók és az hogy a bolygókra le lehet szállni mászkálni rajtuk. De kb ennyi. Az a baj hogy a játék kimerül ebben. A cél hogy összeszedjél pénzt és egyre nagyobb hajókra cseréld. Ez azért 2016 ban elég kevés egy 60 dolcsis játéktól. A bolygók is kb azt a sémát követik. Nagyon hamar megunható..:( pedig az ötlet nagyon jó volt.
Sajnos az NMS közelébe sem ér egyik X résznek sem. Mondom ezt 50+ óra játékot követően. Egy lapon sem említhetjük sajnos.
No Man's Sky Bolygóra szállás, állomáson mászkálás, kereskedés, felfedezés, lövöldözés. Ígéretek szerint a későbbiekben állomás építés. Szép nagyon, bár az X3-makhoz képest azért elmarad. A Rebirt-hez képest meg kb szint. Viszont eddig nem találkoztam elcseszett fejű idegennel, sem emberrel.
Királyos! Asszem én is újradolgozom a lemezt, mert egy-két szám kimaradt a kocsiból nekem.Reggel feltolom a maradékot is, csak szigorúan a melóhelyről :)
Sikerült "kilopnom" a játékból a teljes HoL highway számot Adobe Audition-nal.Mindjárt adok neki egy kis hangerőt, zajszűrést,stb-t és feltolom a Drive-ra.Velem nem fognak kib*ni...de miért pont ezt az egy számot hagyták le az albumról?
No, sajnos a HoL highway zenének csak az egyik fele van benne a .cat file-okban, így valami más módon fogom kiszedni, azt is tudom, hogyan.Ez a szám két részből áll, ami loop-olva van, azaz ismétlődő.Nincs benne ritmusváltás, azaz tök mindegy gyorsan vagy lassan megyünk a highway-ben.De egyszerűen nem értem, hol van a másik fele.
Lassan feltolom oda a Teladi Outpost zenéit is, meg az egészet és akkor egy helyen lesz az összes.
Kis türelmet kérek, mivel a HoL-os highway zene nem teljes.Azt tudjuk, hogy a highway zenék több apró részletből állnak, mivel a sebességünktől függ annak ritmusa.Most épp az elejét keresem a .dat és .cat fájlokban. Ezenkívül át kell konvertálni egy ismeretlen, illetve nagyon ritkán használt .xwma (NEM windows media audio) formából.Erre még az Adobe Audition-om sem képes, de van megoldás. A többi szám mp3-ban van.
Végre valahára megvannak a Home of Light zenéi! Még az új highway zene is megvan.Hamarosan felrakom a youtube-ra vagy a google driveomra.Aztán másolás a kocsiba :)
OFF: Csupán egy akció játék, de ígéretesnek tűnik: Everspace
Eszembe jutott, hogy én anno 3 monitort dugtam a régi gépemre, amiben egy 4770-es kártya volt. Azon volt DVI és VGA-n egy 19" és egy 17", az alaplapi VGA-n meg egy 15". Még maradt 2 HDMI és egy DVI kimenet csak nem volt több monitorom :) A mostani kártyán egy 27" van DVI-n és 19" HDMI-DVI átalakítóval. DP kábelt még lusta voltam venni és így is jól működik a dolog.
A Display Port több monitort is elbír, de nem tudom, hogy csatlakozóként vagy a teljes kártya. Találtam infót, itt írják, hogy akár 5 monitor is ráköthető. Ha már új alaplapot veszel, akkor arra is rá tudsz kötni pár monitort és, ha nincs más, akkor több kártyát beleteszel a lapba. Egyes lapokba 3-at is betehetsz, ami régi rendszernél 9 monitort is jelenthetett (HDMI, DVI, VGA kivezetések használatával). De mindenképp ajánlom, hogy nézz utána a Display Port működésének, lehet az lesz nálad a megoldás és ma már alaplapokra is szokott kerülni, komolyabb gamer kártyáknál 3-4 kivezetés is előfordul. De érdemesebb a több, de olcsóbb kártyát megfontolni, lehet jobban kijössz belőle, nem a teljesítmény a lényeg. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2016.07.19. 13:05:37
Köszönöm a "lájkokat"... OFF kérdésem lenne, bár kérdeztem már a hardver topicban is: tudnátok olyan gpu-t ajánlani, ami alkalmas 6 monitoros megjelenítésre?Nem játékra lesz, hanem eü.diagnosztikára van használva. A gamer gpu-k is tudnak többmonitoros megjelenítést, csak nem hiszem hogy hatot is elbírnának.Nem feltétel a fullhd, sőt a hd sem nagyon, mivel hőkamerás képet kell kivetítenem, az pedig nem fullhd-s. Most régi Matrox G550 csinálja, de maga az alapgép már cserére szorul, így nem lehet átszerelni sem. Bocs az OFF-ért, csak itt jó hangulatú a társaság és talán nem hülyéznek le...
Alapvetően mindenben egyetértek! De ezt a highway utazási rendszert gyökerestől irtanám ki a játékból, teljesen hibás elképzelés és hülyén is néz ki a sok tekergő "energiacső" minden szektorban. No meg régi szívfájdalmam, az "ikonos dokkolás"... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.07.18. 16:17:44
Száz szónak is egy a vége: az X-REBIRTH TELJESEN JÓL JÁTSZHATÓ.
Hogy mi volt előtte, milyen volt, már csak mi "öregek" tudjuk, az újakat ne rémisztgessük.Én ugyan nem kapok rabattot az Egosoft-tól, de ajánlom a játékot azoknak, akik nagyon sok időt akarnak az életükből elcseszni (vagy ahogy a South Park-ban mondták "he has absolutely no life" ) vagy olyanoknak, akik szeretik ezt a műfajt, ugyanis ugyanilyen játék nincs a piacon. Ha egy új játékos talál is valami bugot, ahhoz el kell telni legalább 1000 órányi játéknak.Az meg már nem semmi. Ma már nem érdemes azon filózni, milyen sz*r volt az indulás, milyen nyögvenyelősen ment minden, ma már jó, játszható, élvezhető.Bár több ilyen lenne, de borzalmas a felhozatal... "Űrhajósból" van dögivel, de nem ilyen egyik sem és meg sem közelíti ezt a színvonalat.
El kell fogadni, hogy a Rebirth nem teljesen olyan, mint az előző részek, de nem baj.Az alap ugyanaz, egyedüli negatívum, hogy csak a Skunk-ot vezethetjük.A többi ugyanaz.
Starpoint Gemini féle hulladékokat bottal sem piszkálunk, mert még azt az érzetet kelthetjük a készítőkben, hogy érdekel valakit a tévedésük! A pozitív kritikákról meg annyit, hogy az olyan alulról felfelé a felülről lefelé hulló poszátákra lövöldöző nemtommik is kapnak "Nagyon pozitív" értékelést, melyek birtoklása és Spectrumon futtatása már '85-ben is több mint kínos volt a Csokonaiban...
ON
Hát ha 2000 órát beleöltél ebbe a "szarba", akkor nem lehet annyira szar. Különben pedig szerintem egyáltán nem volt az, csak bugos, és befejezetlen, az alapkoncepció meg kifejezetten tetszett, csak más volt, mint az előző, nem pedig az X3 egy újabb kiegészítője, és szerintem ez az, ami egyeseknél kiverte a biztosítékot, amit meg tudok érteni.
Elnézést mert a Rebirth-re gondoltam, csak szériát írtam. Közel kétezer órán át "újjászülettem". Talán lerágott csontnak számít, ha anno Bernd és csapata nem lett volna olyan hülye, hogy csontig be akar nyalni a microfosnak. A konzolos átiratos förmedvény (megjelenési verzió) helyett dolgoztak volna még rajta a rajongók bevonásával, ahogy pár fejlesztő teszi, nem buktak volna ekkorát, de főleg nem vesztettek volna el sok ezernyi rajongót. Hidd el én is függő vagyok, de ezzel az utolsó eresztéssel sokat szenvedtem(tünk), szóval a "rossz álom" részét ha lehetne elfelejteném. A messiást nem várták annyira, mint mi a patcheket, és javarészt jóindulatúan 20%-a volt használható, a többi meg parasztvakítás, mert beleraktak valami csili-vili szarságot. Valamikor gyermekkoromban hallottam, hogy szarból nem lehet várat építeni, ezt valahogy mégis felhúzták. Nem tudom tanultak e saját kárukból, valószínűnek tartom ha még egyszer csinálnak valami óriási baklövést, akkor lehúzhatják a rolót.
Starpoint Gemini 1 említésre sem méltó. A v2 már sokkal jobb, toltam vele pár tíz órát, de alapvető problémám volt, hogy külső nézetes design, amitől mindig a hátamon feláll a szőr, borzalom, és teljesen arcade érzése lesz az embernek. Később nagy nehezen applikáltak bele cockpit módot -cockpit nélkül, amolyan X3TC HUD stílusban-, de az sem működött jól. Ennél nagyobb gond volt, hogy a kereskedelmi rendszere meg sem közelítette az X3-ét, pedig nagyon bíztató volt a kezdetekkor. Ilyen előzmények után fenntartással fogadom az újabb részt, de akár még pozitívan is csalódhatunk.
OFF Egy kis antireklám, lehet volt már. Hasonlatosságok szembetűnőek, mármint a játék tartalma, lényege, egy év múlva (ha minden jól megy) kiderül milyen lett a puding. A kritikák nagyon pozitívak a korai készültségi állapot ellenére, de ha ilyen jól kalapálják az X széria egy rossz álom lesz csupán.
Én nem tudok ilyenről.Itt egyszerűbb.Az kétségtelen, hogy vannak szektorok, ahol igen csak szét tudják magukat lövetni a hajók, gondoljunk csak Toride-ra, ahol bowlingoznak az aszteroidákkal, de itt max az van, hogy telerakod, megkéred hogy kövessen, te elmész valami biztonságos úton, aztán kiadod az eladási parancsot, csak ez borzalmasan hosszú idő.
Rebirth-ben nem tudom van-e ilyen (kisiku vagy István majd megmondja), de X3TC/AP-ben van erre lehetőség, ha jól emlékszem a Comodity Logistic software segítségével megadhatod a pontos útirányt, vagy kizárhatsz szektorokat ahová nem mehet be a teherhajó. Nagyon sok paramétert meg lehet adni a hajónak, pl. mit mennyiért vegyen, hol és mennyiért adja el, egyetlen úttal akár több állomást is útba ejthet stb. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.07.08. 13:43:14
Ahogy István is mondja, így van, én is kézzel kereskedek, kb 40 teherhajó, manuális eladás, stb.Egy ideig élvezhető, aztán idegesítő.Aztán megállsz, majd később újrakezded. Olyat ne akarj, hogy te vezeted, mert ebben a részben nem tudsz vezetni.Az útvonalakat tulajdonképpen te adod meg azzal, hogy megnézed a kereskedelmi táblát, és kijelölöd, hová adja el. Majd ha eljutsz az iparmágnás szintre, tehát lesz kb 5-10 állomásod, még meg is fogod unni, ráadásul a figyelmedet is osztja, pl folyamatosan "etetned" kell a gyáraidat, különben nem termelnek.Ezt később majd automatizálni fogod azzal ,hogy a teherhajókat hozzárendeled és a vételi/eladási árak beállításaival (pöcsöléssel) határozod meg, hogy mit, honnan vegyen.Aztán ha jók az áraid, akkor beindul a bolt. Én ugye abbahagytam a játékot, mert asszem 60 milliárdot gyűjtöttem össze, de már 1 milliárd után sem sok értelme van tovább gyűjteni. A legutolsó hetekben én már csak erődítményeket építettem a legveszélyesebb szektorokba, csak hogy kib*sszak az ellenséggel, ezek fegyvergyárak voltak.Majd észrevettem, hogy ezek is milliárdokat termelnek, hát építettem melléjük pár high-tech gyárat is...aztán kellett kaja,víz,alapanyag,köztes anyag, így aztán odáig jutottam, hogy az eredetileg csak poénból épített fegyvergyáram mellé még 10 másik űrállomás is került, és minden termel, életet vittem a galaxis ezen szegleteibe, aztán még tovább nőtt a vagyonom....a túltermelést pedig a raktáraim oldják meg, 10 perc alatt 4-800 milliót is hoz egy raktár... Szóval visszatérve, az elején persze javasolt a manuális kereskedés, később ha még mindig szereted, csinálhatod, csak nagyban, és az fogja minden idődet lekötni. Egy kereskedelmi hajó max 7 db kereskedelmi parancsot tud felvenni egyszerre (ha megvan a megfelelő szoftvered hozzá a skunk-on)
Amennyiben ilyen ügyekkel akarsz foglalatoskodni, akkor te a játéknak csak egy elenyésző részét szeretnéd élvezni. Ennek semmi akadálya. Viku is kézzel kereskedik, de szerintem azt te sem akarod, hogy a hajó minden egyes aszteroidánál utasításra várjon, hogy jobbról, vagy balról kerülje ki! A X játékokban pont az volt a haladás, hogy minél fejlettebb vagy, annál nagyobb volumenű dolgokra kelljen koncentrálnod. X3-ban az elején még magam vezetgettem a teherhajót az ércrakománnyal és még élveztem is, de mágnásként már nem akartam többszáz hajó csip-csup problémáival foglalkozni!
Például, amikor adok-veszek, akkor a szállítóhajót ne küldje ki automatikusan és végezze el helyettem a melót, hanem nekem kelljen menedzselni az útját manuálisan. Nekem kelljen megszervezni az útvonalat térképen kattintgatva. Ilyesmire gondolok. Persze, megtudnám azt csinálni, hogy akkor nem veszem igénybe a Trade menünek ezt a funkcióját, de az valahogy mégis más. Utoljára szerkesztette: pjboy091, 2016.07.08. 05:58:02
Ha lenne is, akkor is automatikus lenne a dolog. Vagy arra gondoltál, hogy neked kellene fizetned és majd jól elsikkasztod és jön a NAV? Ha olyan modot teszel fel, ami rengeteg kalózt generál vagy xenont, akkor az szerintem érdekesebbé teszi a játékot.
OKé. oké, akkor nem kell az adó, csak arra szerettem volna kilyukadni, hogy van-e esetleg olyan mod, ami egy kicsit összetettébe, érdekesebbé teszi a játéknak ezt a részét bármilyen módon. Utoljára szerkesztette: pjboy091, 2016.07.07. 20:40:57
Nem feltétlen kell 20 ezer embernek az állomáson dolgoznia. Már manapság is egyre jobban robotizálnak mindent, amit csak tudnak. A távoli jövőben (ugye az X univerzum kb. egy évezreddel a jövőben játszódik) erősen valószínű, hogy a gyártási folyamatok 90+ százalékát robotok végeznék, emberek maximum csak felügyelőnek kellenének.
Mi vagy te, NAV-os? Sosem kellett ilyet fizetni, ez nem erről szól. Tudniillik az összes ilyen kereskedős-szabadúszos játék arról szól, hogy te egy önálló szabadúszó "egyéni vállalkozó" vagy. Kalóz akkor leszel, ha az árut lopod/rabolod,stb. Ha olyan szinten lenne realisztikus (de egy űrhajós játék hogyan lehetne az, amikor még Holdra is alig jutottunk el), akkor az kéne hogy a város méretű űrállomásainkon dolgozzon kb 20 ezer ember... Itt marad az alap, ami a valóságban is: olcsón vesz, drágán ad, hasznot bezsebel. Mellesleg a valóságban sem mindenki fizet áfát vagy vámot . Lásd cukor,hús,tej botrányok, kínai éttermek, kínai boltok,stb,stb. Szerintem beszélj a NAV-val, hogy adjanak ki egy online kassza mod-ot ehhez a játékhoz vagy jelentsd fel a német fejlesztőt az uniónál, hogy "nincs összhangban" az előírásokkal. Javaslom még a zöldeket is, hogy a játékban túl sok logó és zászló hirdeti, hogy mi a tiéd és ez nacionalizmushoz vezet...
Nincs a játékhoz olyan mod, ami egy kicsit realisztikusabbá teszi a fuvarozást? Pl: áfát kell fizetni a bevétel után, az alkalmazottak havi fizetést kapnak, amit szintén fizetni kell, stb?
A játék könyvtárában lévő extensions mappába kell berakni a mod-okat. Ha a Steam Műhelyből szerzed be őket, akkor a kiválasztott mod-ra való feliratkozás után automatikusan bekerül oda. De! Csak óvatosan a modok-kal, mert sok olyan van ami többé nem -vagy csak nagyon körülményesen- távolítható el. (Persze ha a .xml szerkesztés professzora vagy, akkor ez nem lehet probléma.) Ez gondot okozhat, ha egy idő után mégsem szeretnéd használni! Ezért az aktiválás előtt csinálj egy másolatot a mentésekről, ezután aktiváld a modot, próbálgasd, aztán ments egyet majd kapcsold ki a mod-ot. Ha ezután a mentés betölthető akkor a mod save-kompatibilis. Ha nem lehet betölteni a mentést akkor eldöntheted, hogy kell-e ez neked hosszútávon, vagy inkább törlöd és visszamásolod a mond-nélküli mentést. Utoljára szerkesztette: Stormbird, 2016.07.04. 16:09:05