Nem értem, hogy SG-n miért nem lehet szerkeszteni a hsz.-t, így ha utólag jut eszembe valami, 3 hsz. kell. Na mindegy. Ami nem tetszik a látottakból, az a dokkolás. Kimerül abban, hogy van az a "sugárnyaláb", amihez elég csak kb. közel menni, aztán ennyi. Konzolosított shit. Nagyon illúzió romboló. Miért nem lehetett rendesen megcsinálni a dokkoló hangárokat? Ilyen szuper grafikánál meddig tartott volna, ha be kell evickélni az állomáson belülre, ráadásul többféle módon, nem úgy, mint korábbi X-ekben, hogy mindenhol ugyanaz az egyetlen dokk volt. Kár ezért...
Csak ezt a transport rendszert nem értem. Vannak azok a karikák ahol váltogatják, hogy melyikben mennek, de én nem látok semmi változást. Az egészet nem értem, majd élõben biztos kiderül. Érti valaki, hogyan mûködik ez?
Nagyon bíztató, amit ezeken a videókon látni lehet.
Most vettem csak észre, hogy a hajónk moduljainak sérülését is mutatja a pajzs képernyõ. Az is tetszik, hogy a megsemmisült csatahajók roncsai nem tûnnek el csak úgy.
Az Egosoft oldalán megtekinthetõ : X Rebirth will be released for PC on the 15th of November 2013. remélem ki tudod hámozni amúgy meg, hogy lesz e megint késés azt már nem tudni, de remélem már nem, elvégre már elõrendelhetõ.
Gyûjtõi kiadást ? nem is tudom. Sokat nem tudok (semmit, csak amit itt olvasgattam), de várhatóan november vége felé vagy ha szerencséd van akkor elõbb is hozzájuthatsz, attól függ, hogy mikor jut el idáig és mekkora lesz a készletük.
A fejmozgás érzékelõ (mindegy, hogy házi, vagy gyári) szinte elengedhetetlen, de legalábbis nagyon hasznos egy rep.- heli. szimulátorban! Az X-ekben kevés a viszonyítási pont amihez az agyad kapcsolódjon, így sokkal "zavaróbb" tud lenni a használata. Amikor kipróbáltam sorba tiltottam le a tengelyeket, míg csak az x,y. (fel-le, jobbra-balra) fordítás maradt. Webkamerát nem venni kell, hanem elkunyerálni egy régit valakitõl ajándékba! :-)
Jajj, várjunk, elvesztettem a fonalat. Ocolus Riftet nem lehet webkamerából barkácsolni egyértelmûen. TrackIR-t viszont a Freetrack megoldással lehet.
De, lehet. Freetrack a neve, ahogy elébb is írta Yaki. Akinek nincs pénze, olyat csinál. A gond nálam az, hogy webcamerát csak a freetrack miatt nem akarok venni, mert ki tudja, hogy mûködik-e majd rendesen, amúgy meg nem használnám egyáltalán.
Oculus Rift-re gondolsz? Mert a videókból és fórumokból amit tudtam mazsolázni nekem személy szerint nagyon bejövõs lesz. Különösen szimulátor játékokban IL2 és X rebirth is talán.
Azt hiszem még X2-ben volt úgy, hogy ha a Paranid rangod növelted, az Argon rangod ahhoz képest részben csökkent. Ha nem harcoltál csak kereskedtél, a harci rangod csökkent az idõ elteltével.
Persze lehet, hogy X játékokban nem mûködik olyan jól, én speciel a célzás miatt hoztam fel. Repülõszimulátorokba ha nem tudod nyomon követni az ellent miközben a gépet irányítod, az szinte rögtön a vesztedre válik.
Én még azt remélem, hogy a Rebirtben nem lehet majd olyan hamar óriási vagyonra szert tenni, mint az elõzõ két X-ben. Számomra illúzió romboló volt, hogy elkezdem egy m5-össel vagy egy ts-el meg pár ezer kredittel, és pár óra alatt simán össze lehet farmolni M6-M7-re, sõt akár M1-M2-re való manét és reput is. Remélem ez a folyamat hosszabb lesz, és több mindenhez lesznek kötve a feltételek, meg a frakciók közti viszony sem lesz olyan semmilyen, mint az elõzõkben.
Aki 60 pengõért vesz fejmozgás érzékelõt az meg is érdemli. Amikor én belebuzultam akkor még csak 40 volt. Sehányezerbõl és egy webkamerából simán lehet fabrikálni. Mellesleg, kipróbáltam az X3AP-ben és inkább visszatettem a polcra. Túl sok volt az információ az agyamnak.
Ne keverjuk! En kontroller vs. eger osszevetesrol beszeltem, es meg csak nem is ezen jatek kapcsan. Speciel ha kormanyzasrol van szo, akkor meg az eger van hatranyban a mukodesi elve miatt, mert ott meg epp a neutralis allapottol elteres az erdekes informacio. A precizitasa meg ott is hasznos persze, es sok gyakorlassal jol is iranyithatsz vele pl. egy helikoptert, de nem igazan arra valo.
Nagy hajóknál teljesen mindegy. Egy M4-nél még számít az érzékenység, de M7-nél (Hyperion) már semmit. A joy ebbõl a szempontból jobb, mert mégsem kell átnyúlnod a billentyûzeten a nyilakhoz, hogy folyamatosan fordulj vagy levenned a kezed az egérrõl. A karral egyszerre tudsz 2 tengely körül forogni és még mindig marad 1 szabad kezed a bill-en. Ha meg már a pontosságnál tartunk, ha az egered túl érzékeny, akkor szintén nehezen leszel pontos, hiába fordulsz meg gyorsan. És az érzékenység a joy-nál is állítható. Ezenkívül a joy-on lehetnek (enyémen vannak is) nem kevés gomb. Így szinte minden fontos dolog ráprogramozható. És még egy nagyon fontos dolog, ha van a joy-on sebesség kar, akkor a hajó azt elfogadja akkor is, amikor az egyik turretben ülsz. És nem csak stoppot tudsz neki nyomni, hanem adott esetben hátramenetbe rakni vagy gyorsítani, miközben lõsz az egyik turrettel. Viszont adott esetben az egér is nagyon hasznos, fõleg az ellen kiválasztásakor. Míg az auto target befogja az elõtted lévõt, az nem kevés idõ. Vászont nálam a kurzor mindig középen van. Így csak jobb-bal-jobb klikk és már ki is van jelölve az ellen. Szóval igazság szerint nekem 3 dologgal nagyon praktikus az X-et irányítanom. Persze joy nélkül is jól elvagyok, de az emeli a hangulatot.
"Egérrel -fõleg valami jobb gamer egérrel-, egy villanás alatt fordulsz ha megrántod, mert nagyságrendekkel nagyobb a felbontás és az érzékenység."
Nem. Marmint, hogy nem azert, mert amugy persze igazad van. Az eger mutato eszkoz, mint ilyen kozelebb all az agyunk "huzalozasahoz", mint a kontoller, amivel a fordulas(ket tengelyen) sebesseget tudod meghatarozni. Az csak plusz hatrany, hogy a kontroller karjainak rovid kiterithetosegebe bele kell ferjan a teljes erzekenysegi tartomany, igy eleg finom kell vele banni, hogy pontos legyen az ember, ami nem mindig konnyu.
Természetesen egér+billentyûzet lesz az alapértelmezett. A joystick/joypad az jó meg stb, dob az élményen, ám gyakorlatilag teljesen fölösleges PC-s szempontok terén - egérrel + billentyûzettel sokkal precízebben végre lehet hajtani ugyanazokat az egyszerû dolgokat, melyeket amúgy csak egy teljes 100000 forintos control systemmel, illetve egy 60000 forintos TrackIR-el tudna végrehajtani a szín-joystickos irányítás esetén.
Ha a korábbi X-ekbe a kapitális hajókkal való fordulást a numpaddal lehetett végrehajtani egér helyett, amely még mindig energiatakarékosabb, mint lehúzva tartani egy botkormányt ugyanannyi idõtartamon keresztül. Tudod; nekem is van egy Logitech Extreme 3D Pro-m.
Azért azt megnézem, ki fordul hamarabb 180 fokot egy M2-vel vagy M0-al akár, te az egereddel, én a joy-ommal vagy joypad-dal. Viszont még vajmi keveset láttunk a játékból és egyáltalán nem kizárt, hogy mindent át lehet majd állítani billentyûzetre)+egér) (esélyes, hogy eleve úgy lesz beállítva) és nem lesz gond a pad miatt. Végülis ez még egyenlõre PC-s játék.
Egyetértek veled. A bill. + egér kombó a leghatékonyabb, legpontosabb. Egyébként emlékeim szerint X-ben is minden billentyûzetre kiosztható funkciónak megvolt a menübeli megfelelõje is. Csak nyilván sokkal körülményesebb folyton a menükben járkálni, mint megnyomni egy gombot.
Nem akarok itt flame-t indítani, csak leírtam a tapasztalatomat. Sajnos nem csak attól függ a dolog, hogy mihez szoktál hozzá, próbálj meg pl. egy RTS-t, 4X-et, point n click kalandot, szimulátort (a szó szoros értelmében), konzolon játszani. Kvázi lehetetlen. Cross platform multi sincs jóformán, mert nem azonos a súlycsoport. Pl. kontrollerrel képtelenség a hirtelen fordulás, mert van egy adott érzékenysége. Hiába tolod a kart jobbra vagy balra, csak adott sebességgel fordul a karakter, vagy a fejed. Egérrel -fõleg valami jobb gamer egérrel-, egy villanás alatt fordulsz ha megrántod, mert nagyságrendekkel nagyobb a felbontás és az érzékenység. Éppen emiatt lehet vele célozni is pontosabban, és éppen ezért nem kell OC az auto aim (PC-n ennek használata csalásnak számít, még konzolon alapbeállítás, különben nem tudsz pontosan célozni). Na, de mindegy, mindenki azzal játszon amit jónak tart, de X-nél, ahol ezer billentyûzet gombnak volt funkciója, továbbra sem tudom, hogyan oldják meg egy 6 gombos kontrolleren.
Észrevételeim alapján az automatikus célzásrásegítés nem volt mindig jó. Kis hajók ellen tény és való, hogy jó, de mikor a Q-kat foglaltam, mindig kikapcsoltam, mert mindig a seggét találta el, de volt amikor azt sem.
Termeszetesen en is igy gondolom, hogy az a paros iranyitas szempontjabol jobb, viszont amit megjegyeztem az egy mas kategoria volt, csak arra tertem ki, hogy szvsz a gamepad is eleg lehet a repules iranyitasahoz. Amugy meg ugy is csalnak eteren azon a platformon, mert automatikus celzas rasegites van a legtobb jatekukban.
Szerintem teljes mértékben nincs igazad. A kérdés mindig az, ki mihez szokott. A konzol és a joypad azért jobb megoldás, mert az összes azonos stílusú játék egy kaptafára készül. Ha tudsz az egyik FPS-sel játszani, akkor tudsz az összessel. És a beállítás minimálisan állítható. Míg pc-n agyon variálhatod, ahogy neked épp megfelel, ami nem biztos, hogy elõnyös. Arról nem is beszélve, hogy a készítõk eleve meghatároztak egyet, amit esetenként sok idõ átállítani. Az X-et mellesleg sokkal jobb Joy+bill(+egér) variációval játszani. Tapasztalat. Példa: ismerõs vett egy PS3-at és fél percnél nem élt tovább a DUST-ban. Rákötött bill+egeret, akkor 1 percig bírta. Jött haverja, akinek már régebb óta van PS-e, õ meg a joypad-dal tolta, mint állat. Ismerõs csak nézet...
Szerintem a billentyûzet+egér párosnál jobb kontroller a világon nem létezik. A konzolok nem vééletlenül nem támogatják egyiket sem, ugyanis, bármilyen játékban, de fõleg pl. FPS-ben, a gamepad-os játékos multiban behozhatatlan hátrányba kerülne a key+mouse kombóval játszó ellenféllel szemben. A legvadabb brutál konzolos játékos is messze alul marad egy közepes alkalmi játékossal szemben, amennyiben ez utóbbi bill+egérrel nyomja. Tudják ezt a fejlesztõk is, nem véletlen van minden játékban "auto aim", ami konzolnál ráadásul alapból ON, különben játszhatatlan az egész, nem lehet irányítani éa célozni rendesen gamepaddel.
Meg lehet oldani az alap irányítást gamepaddel X-ben is, de pl, kíváncsi leszek, hogyan mûködik így a képernyõn szaladgáló hajók kiválasztása? Mert most csak rábökök az egérrel, és már mondja is a csaj, hogy milyen hajó. Hogyan lehet ezt gamepaddel? A két kis joy a hajót irányítja, azzal nem megy. Egyesével léptetni kell 50-60 elemet?
Azt is figyelembe kell venni, hogy jelenleg a konzolokon nincs ilyen jatek. Vannak arcade spaceship shooterek es hasonlo jatekok, de ilyesfajta spacetrader/szimulation jatek nem igazan. Ez az eladasokra jo hatassal lehet.
A jatekok viszont ahogy tokrafan is mondta, a konzolokon elterjedt jatekstilus miatt, altalaban egyszerusittessel es a kontentek nyirbalassal jarnak a legtobb esetben es az egy ido utan a PC-sre is kihatassal szokott lenni. Emiatt en nem igazan szeretem, ha atkerulnek egyes jatekok a masik platformra a sok jatekelem "butitas" miatt.
Az iranyitas szerintem nem okozhat gondot, foleg a menurendszerben, mert az valami hasonlo szokott lenni a konzolokon is, a repulest meg szvsz lelehet szimulalni annyi iranyito karral, gombbal amivel a konzolok gamepadjai rendelkeznek.
lehet bár ez a stílus nem tudom konzolon mennyire lesz népszerû, bár egy x64 konzolportot nem hiszem hogy sok idõ lenne összedobni
rengeteget kritizálták amúgy a játék irányítását nem csoda hogy egyszerûsítik, a kontroller támogatása is inkább a népszerûségének tudható be, rengetegen játszanak pcn is kontrolerrel
Egyébként az irányítást szerintem valószínûleg csak ebben a gamescomra összetákolt demóban csinálták ilyen érzékenyre, gondolom hogy gyorsan megmutathassák a dolgokat, vagy már alapból teljesen fel van tuningolva az ûrhajó.
Az alábbi videóban, ami valószínû, hogy közelebb áll a végleges verzióhoz, mint a demó, nem látok semmi különbséget az irányításban az elõzõ X-ekhez képest.
Videó alapján pár észrevétel: 1. A karakterek kritikán aluliak. Persze nem ez a legfontosabb egy ilyen játékban, de mégis. Ráadásul ismétlõdnek, legalább 3 helyen ugyanaz a csaj van, de a könyöklõ fickót is láttuk már másik videóban, egészen máshol. Remélem, ez csak a demóban van így. 2. A hajó mozgása egyértelmûen arcade. Ez egy konzolosított játék lett, sajnos. 3. GUI maradt exceles. Rossz pont. Remélem, legalább a térképet megreformálták mert ha megint olyan lesz, mint a korábbi X-ekben, akkor nagy bakot lõnek.
Ezeket leszámítva, a látvány továbbra is kimagasló, de a játékmenettõl egyre jobban tartok. A konzolosítás nem szokott jót tenni a komolyabb játékoknak, mert az esetek 95%-ában jelentõs butítással jár.
Szó szerint nem lehet értelmezni a szimulátor jelzõt egy space szimnél...de közelítõleg igen. pl. egy Kerbal Space program, vagy az Orbiter valamelyest szimulátornak nevezhetõ, de nyilván ott sem 100%-ban. Ehhez képest az X arcade. Ugyanakkor a konzolos gamekhez mérten -pl. Battlestar Galactika és hasonlók-, az X kifejezetten szimulátor minõség...
Koze nincs az X kiadasahoz. Egyszeruen az X nem jelent jelenleg nekik versenyhelyzetet. Amugy novemberben akartak kiadni az elozo teli patchet is, de ket hetet csusztak.
Tavaly december elején volt. Viszont most szerintem nem véletlen az idõzítés. Bár lehet tavaly sem volt az, azt nem figyeltem. Na mindegy. Legalább decemberre talán megszûnnek a javító-patch-ek. 1-1 sikertelen patch-elés alkalmával meg nyugodtan lehet X-ezni :D
Szerintem is a konzol felé megy el, de remélem nem fognak majd a késõbbiekben olyat csinálni, mint a GTA sorozatnál. Vagy vársz rengeteget, hogy PC-n játszhasd vagy veszel konzolt...
Az EVE új nagy patch-jének kijöveteli idõpontját én is érdekesnek tartom. De az azért egy más világ. Én örülnék egy online ûrszimulátornak, amiben én fordulok a hajóval és növelem vagy csökkentem a fegyverek trackingjét, nem pedig a játék szabja meg. Vagy esetleg elbújok egy kavics vagy épület mögött, míg javítom a hajót és nem lõ át az ellen rajta, ellenben keresztül menni nem tudok rajta, mert frankón fenn akadok...
Viszon, ha belegondoltok az UFO-s sztorikra, 'ott volt, lassan ment, aztán egyszarcsak huss', akkor a hajó mozgása nem biztos, hogy rossz. Azért mert mi ezt a fizikát ismerjük, amit ismerünk, nem jelenti azt, hogy másik nincs.
Áhh, egy MMO önmagában túl nagy falat lenne az egosoftnak, nemhogy még egy olyan MMO, ami rögtön üti is az Eve-t. Ez nem így mûködik, az Eve is fokozatosan lett nagy, és noha nekem személyesen nem jön be, van aki megtalálja benne a számításait. A Star Citizen... Nos, jól be lett reklámozva és sokat ígér, így gyakorlatilag egy hatalmas finanszírozási összeg jött össze csak az elõrendelõk pénzébõl a játék kickstarterén. Továbbá, egy név képes eladni egy játékot, és ezt Chris Roberts szándékosan ki is használta. Én úgy vélem, hogy az X Rebirth-el az egosoft a konzolok felé kukucskál inkább, mint az MMO-k világa felé, de legalábbis az egyszerû, casual-is játékosokat is próbálják megnyerni vele.
Az egosoft játékai ûrszimulátornak vannak titulálva - ahhoz, hogy az efféle játékok elnyerjék ezt a "rangot", elég, ha a játékmenet környezete az ûr, nem szükséges semmilyen specifikus, valóságszerû fizikai modellt belerakni. Sokszor mondták már az ego fórumán, hogy az X3 fizikai szempontok alapján inkább a vízben játszódik, mint az ûrben. Természetesen ezzel nincs semmi gond; ha annyira szigorú lenne a játékmenet, akkor még a külsõ hangokat se hallanánk, a navigáció pedig nagyon-nagyon körülményes lenne. Így a játék mûfaja "ûrszimulátor".
Igazából az egész ott kezdõdött, hogy Jakuza1 azt írta, az egész árkádosabb lett, én meg válaszoltam, hogy semmivel sem árkádosabb, mint az elõzõ részek... Egyébként egyetértek, jobb is, hogy nem igazi szimulátor, mert akkor az amúgy is eléggé szûk rétegnek készülõ játékhoz még kevesebb embernek lenne kedve. Így is sokan küszködnek vele, és ott hagyják, még mielõtt igazán el kezdenék. Máskülönben én nem látok semmiféle MMO felé való fejlõdést, bár nem látok bele a fejlesztõk fejébe, és lehet hogy tévedek terveikkel kapcsolatban, én jobb szeretném, ha megmaradnának az X játékok offline egyjátékos módban. Az EVE szerintem elég nagy falat lenne egy X-Online-nak, hacsak nem csinálnák meg F2P-nek, amit kétlek, hogy egy Egosoft szintû cég megengedhetne magának...
Látom tényleges játékélményeket pótlandó beindult a flame. :D
Õszintén szólva nem is lehet elvárni, hogy "hiteles" newtoni fizikáa mdellezzenek, egyrészt valóban a fantáziavilág miatt ok, a hajók mozgását talán még lehetne is ez alapján modellezni, de akkor a hozzánk hasonló elvakult hívõkön kívül nem sokan játszanának a játékkal, és itt ugye az a lényeg,hogy minél többen játszanak a játékkal. Milyen érdekes, EVE winter expansion is nov 19-én fog megjelenni. szóval ha van egy kis szerencsénk, kialakul egy egészséges verseny, én azért örülnék egy X-Online-nak, ahogy annó nagyon nagyon régen, long time ago volt is róla szó, hogy lesz. Csak akkor nem fogom tudni, mellik ujjam hrapjam meg. :)
Lényeg, szimulátor-é, vagy sem, én nagyon várom ezt a játékot, pusztán azért, mert rengeteget játszottam már a sorozattal 98 óta. X-BTF imádtam a hangulatát, a zenéjét, úgy ahogy van az egészet.
Freelancer nagyon tetszett, az arcade volt. X széria sosem volt arcade.
Vegul is szimulalnak egy Argon Novat, jah megsem ... :P Sot ha mar urszimulatort akarnak, a kedvedert lemodellezik az egesz univerzumot a mai tudas szerint egy PC-n teljes egeszeben, mert kulonben nem is lehet valodi szimulaciorol beszelni a "in the strictest sense of the word." :PPPP a szo szigoru ertelmeben. :P
Mint ahogy egy szimulator se ad vissza mindent a valosagbol, ha igy akarjuk megmagyarazni. MerliW pontosan jol fogalmazza meg.
Ez a mondat meg "Máskülönben pedig az általam megszokásból használt arcade szóval nyilván nem a szó szerinti játékgépekre gondoltam, hanem arra, amit azokra a játékokra szokás használni, amik az autós versenyzést, repülést és ûrrepülést nem valósághûen szimulálják le."
Eleg kifacsart ertelmezes. Mi az a valosaghu ? Az IL-2nel zaporoznak rad a valodi lovedekek ? :P Minek az alapja valosaghu ? Az elso mondat, hogy egy Novaban ulsz ? :PPPP A lenyeg a lenyeg, ez egy szimulator es nem arcade ur szim, az max a Black Prophecy.
Hûha, múltkor a grafikai részen ment a vita, most meg a játék stílusa a gond... Viszont jó ez a dupla facepalm, a képet mentem :D
Loot: Az X3R-ben is le kellett engedni a pajzsot a konténer begyûjtéséhez. Amit egy script-tel egyszerûsíteni lehetett, így gombnyomásra a hajó pár kilométeres körzetébõl összeszedett.
A játék stílusa: Szimulátor. De aki be tudja bizonyítani, hogy adott hajó az ûrben nem úgy mozog, mint a játékban, az ne is jöjjön vissza a Földre
Nem tudom, Ti mivel játszotok, de nálam az X-ek, és nagyjából az összes hasonló (space combat) "szimulátor" semmilyen newtoni fizikát nem ismer, így ahogy a lenti szövegben is írják, nem szimulátorok, vagy legalábbis teljesen valótlanul "szimulálják" az objektumok ûrben való mozgását, az irányítás köszönõ viszonyban sincs egy szimulátorral. Aztán lehet tovább hörögni, ha nem tetszik, nem érdekel ez a vita tovább. Na jóccakát.
"Az én értelmezésemben a szimulátor minimum IL-2 vagy Lock On szinten kezdõdik."
Az SG dohenje bejelentette, hogy amit õ mond a szimulátorról, azt készpénznek kell venni a szakmának. Szerencse, hogy a nagy játékoldalakon a szakértõk, ezt máshogy értékelik.
Ugye érted is, hogy ide mi van leírva? Pont az általad kiemelt rész a fontos. Az X annyira szimulátor, mint a Need for Speed vagy WoWP. De látom nehezetekre esik felfogni. Az én értelmezésemben a szimulátor minimum IL-2 vagy Lock On szinten kezdõdik. Máskülönben pedig az általam megszokásból használt arcade szóval nyilván nem a szó szerinti játékgépekre gondoltam, hanem arra, amit azokra a játékokra szokás használni, amik az autós versenyzést, repülést és ûrrepülést nem valósághûen szimulálják le. Nem értem, hogy mit kell ezen értetlenkedni. Az X sose volt szimulátor és kész.
Ez pontosan igy van. Igy is tünteti fel mindenki az X sorozatot. Genre(s): Space simulation, méghozza azon belül is pseudo space simulator.
A space flight simulator game is a genre of flight simulator video games that lets players experience space flight. Examples of true simulators which aim at piloting a space craft in a manner that conforms with the laws of nature include Orbiter and Microsoft Space Simulator. Other games that take place in space involving space flight in 3d space without restricting movement to a physics system that resembles how objects move in space in the real world are also commonly called space flight simulators, but aren't simulators in the strictest sense of the word. These games do differ from space-based shoot 'em up games that use side-scrolling or top-down perspectives, which is probably one of the reasons some people call them space flight simulators, even though a better name for these games would be pseudo simulators. Most space combat simulators and space trading simulators can be placed in the pseudo space flight simulator category.
Space flight games and simulators, at one time popular, have for most of the new millennium been considered a "dead" genre. However, massive effort of open-source communities has managed to produce some working, modern titles. It is remained to be seen whether this effort will re-vitalize the genre. Kerbal Space Program has notably been well-received, even by the aerospace community.
In terms of realism, most games in the pseudo space flight simulator genre seems to focus on gameplay rather than simulating space flight in all its facets. The realism of these types of games is limited to what the game designer deems to be appropriate for the gameplay, instead of focussing on the realism of moving the spacecraft in space. Some 'flight models' use a physics system based on Newtonian physics, but these are usually limited to manoeuvring the craft in its direct environment, and do not take into consideration the orbital calculations that would make such a game a simulator. Most of the pseudo simulators feature faster than light travel, a feat not possible according to the physics we know of today.
Ezek közé tartozik az X is, annyi köze van az árkádhoz, mint a péknek a cipõkészítéshez, ha csak valaki nem téveszti össze nevezetesen a cipóval.
Gondolod te, aki meg az arcade game fogalmat se ismered fel. Inkabb szerintem jobb, ha nem erolkodsz tobbet. Mert ha az X egy arcade game es nem hellyel kozzel space/trade szimulator (ez nem jelenti azt, hogy newtoni fizikaval kell mukodnie, hiszen egy jatekrol van szo kitalalt vilagban), akkor te vagy aki fogalomzavarban szenved. Meg hogy arcade, kacagnom kell.
én kérek elnézést..igaz hogy csak a reunionnal játszottam többet de valahogy ezt a részét elfelejtettem(nem nagyon tetszik ez a megoldás,biztos ezért ignoráltam az emlékeimben:D )
Én nagyon is tisztában vagyok az arcade fogalmával, és hogy milyen játékokra használják. Te viszont tényleges fogalomzavarban szenvedsz, ha azt mondod, hogy az X sorozat bármelyik játéka is szimulátor lett volna. Trading simulator esetleg, de semmiképp space flight simulator...
Mi volt ? :P Arkados ? Latom te nem nagyon vagy azzal tisztaban, hogy mi is az az arcade.