Rosszul számolsz. 32Bites rendszer 4Gb RAM-ot képes kezelni összesen, mindennel együtt! Ebben már benne van a VGA RAM-ja is! XP ráadásul alapból csak 3,5Gb-ot lát (bizonyos okokból), de indítófájlban lehet rajta tolni kfelé. Ha van egy 1Gb-os VGA-d, akkor már eleve csak 3GB RAM áll rendelkezésre az alkalmazásokhoz, melybõl további forrásokat szednek el az egyéb eszközök (pl. egy Network adapternek is kell RAM). Ezek persze nem jelentõsek, de léteznek. Marad tehát kb. 2,8Gb, amibõl az XP megeszik 512k-t, W7 32Bit megeszik 1Gb-ot. Ha fut valami vírus/tûzfal, az tovább zabál. Ki lehet számolni, mennyi marad az alkalmzásoknak és a játékoknak is. Tehát az, hogy van 4GB RAM a gépben, nem azt jelenti, hogy ennyit kap a játék!!! Az X egyébként klasszikusan megeszi a 4Gb-ot. Én 2GB-tal kezdtem X3R-el, amivel a TC már swappelte a HDD-t erõsen, mert nem fért bele, most 4GB-al szépen elmegy. De kétlem, hogy a Rebirth-nek elég lesz.
" a 3 feletti részt elméletileg a videokártyának tartja fenn"
Ennek szerintem olvass utána. Van némi különbség a "fenntartja" és a "nem tudja megcímezni matematikai határok miatt" között:)
Egyébként lehet használni PAE kernel modult (BCD beállításokban be tudod kapcsolni) és máris címezhetõ a 4GB feletti mennyiség is, igaz messze nem natív teljesítménnyel.
ha videot vágsz és kódolsz akkor kell több meg egyéb esetekben, mondom nincs az a játék aminek ne lenne elég a 4 giga (fõleg hogy konzolport a játékokok 80%a), persze modokkal már más a helyzet, ve valszeg a rebirthnek is kevés lesz
Szerintem most nem veszünk ezen össze, hogy a 3 feletti részt elméletileg a videokártyának tartja fenn és nem kezeli rendszermemóriaként. Persze ennek nincs nyoma sehol. Amúgy meg nekem a 4GB kevés, 6-al még elvagyok gond nélkül, de van, hogy annak a végét is pedzegettem.
De én nagyon bízom benne, hogy jó motor kerül alá és a grafikai részekre a videokártyát fogja használni, hamár ekkora kell neki.
Hát ha azt vesszük alapul, hogy nem lesznek töltõképernyõk a szektorok között (?), és hogy magukban csak az ûrállomások mekkora monstrumok, akkor lehet, hogy van alapja a nagy RAM igénynek...
3,5et kezel a 32 bit de eddig nem találkoztam olyan játékkal ami ezt is elfogyasztotta volna, pl a cry3 aminek talán a legnagyobb a gépigénye is 1,5 videoramot meg 3 körül evett natur ramot
Az X játékok eddig elsõsorban CPU és RAM éhesek voltak. Eleddig minden X game egyetlen magot használt, hiába volt valakinek több magos procija, nem sokra ment vele, mivel a game alatt dolgozó motor õsrégi és nem kezel multi core-t (tán még az X2 óta ugyanaz). GPU-t is kevéssé használta ki, a real-tiem szimulátor jelleg miatt elsõsorbn CPU és RAM érzékeny a játék. Ez nem hiszem, hogy jelentõsen változni fog, de mivel egy új, modern motort készítettek hozzá, így már teljes a multi core support is. Viszont a sokkal nagyobb textúrák miatt a RAM-ot enni fogja, az tuti...
Minimum: OS: Windows 7 SP1 (64-bit), Vista SP2 (64-bit), XP SP3 (64-bit) Processor: Intel i-Series at 2GHz or AMD equivalent Memory: 4 GB RAM Graphics: Nvidia GT400 series with 512MB RAM or better, ATI 4870HD with 512MB RAM or better DirectX: Version 9.0c Hard Drive: 6 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card Additional Notes: These specs are still being determined
Igen, a 32 bit-es rendszerek 3GB-ig kezelik a memóriát, ennek meg minimum kell 4, az ajánlott meg 8GB. Azért az elég durva. Asszem akiknek 16GB-juk van, 1 éven belül ki fogják használni. Most már nekem is érdemes ebben gondolkodni, nem a 6, meg 8GB-ban.
Nem vagyok benne biztos, de sejtésem szerint a masszív RAM igény miatt írnak 64Bitet. De ez majd csak akkor válik bizonyossá, ha már itt a prog...
Dobozos verzóban lehet venni itthon? Egy honlapon láttam de le lett tiltva az eladása...
De, elvileg mûködhet, mert van olyan része a proginak, hogy behúzod egy ablakba, amit oda akarsz adni, õ is behúzza és mehet a Trade. Nem próbáltam, csak olvastam róla.
Ó basszus, ezt tényleg nem tudtam. Bár nem vagyok nagy Steam-es, ez kétségtelen. Viszont ettõl függetlenül, ezer köszönet az infóért, igazán rendes tõled! :-)
Ejj,ha nem ismered a Steames kereskedést,akkor nehéz elmagyarázni :) De azért röviden: a játékok gift/ajándék formájában is megvehetõek,a fizetésnél van ilyem opció.Ekkor gyakorlatilag egy tárgyat kapsz a tárolódba,ennek a birtokosa rá kattintva bármikor hozzáadhatja a játékot a fiókjához.Tárgyakat lehet cserélgetni a felhasználók között,felnyílik szépen egy ablak és a két térfélen bepakolgatja mindenki a motyóját,aztán ha tetszik,mehet a csere. A Valve saját multis játékain belül is vannak tárgyak amikkel lehet kereskedni,ezek közül jópár stabil és magas értékkel rendelkezik, ilyen a "Mann. Co Supply Crate Key" is 1,5 - 1.6 euró darabja. Ezekbõl veszel annyit,hogy fedezze a másik régióban élõ kereskedõ költségeit meg egy kis hasznot neki,és elcserélitek egymás közt a cuccokat. Mivel a Rebirthön nincsen régizár, a vásárolt gift bárhol a világon beaktiválható a fiókodra.Jelenleg oroszéknál 13-14 kulcsért elcserélik veled.Na remélem ennyi off belefér,azért ne szórjatok el 45 eurót ha nem muszáj.
Már megvettem, én marha. Egyebek mellett, kifejtenéd ezt bõvebben? :-) Hogyan juthattam volna hozzá 17EUR-ért itthontól, és mit kellett volna, kivel elcserélni?
@TokraFan: az EU-n belül jobban élünk :D Mellesleg jah... Németek a fejlesztõk, meg talán még a kiadó is, nem néztem, de ez nekik nem pénz.
@Pares: ok, értem én. A szektorok közötti anim mondjuk tényleg hiányzott egy kicsit, de annyira nem volt vészes. Viszont sosem gondoltam volna, hogy azt olyan folytonosra meg lehet csinálni, hogy tényleg nem veszed észre a töltést. EVE-ben megcsinálták. Sõt annyira jól, hogy míg a csatornában vagy, addig nem látszódsz sem az induló, sem az érkezõ szektorban.
Olvasgattam kicsit az Ego fórumot. Érdekes, de legtöbben talán az NPC-ken vannak kiakadva. Tény, hogy az Ego-nak nem erõssége a karakter modelezés és animáció, de nem hiszem, hogy ez olyan fontos lenne, ha a játék többi része jó. Az is igaz persze, hogy a Rebirth-ben elég sokszor futunk majd bele NPC-kbe, így kevéssé lehet elkerülni õket, mint eddig.
Hínnye! Az az ûrbázis meg az egész szektor eszméletlen jól néz ki! És mozgó aszteroidák! Meg tiszta fura, hogy emberi kinézete van az embereknek a kommunikációs képernyõn. Arra vagyok még kíváncsi, hogy ez a highway-es cucc hogyan fog mûködni. Gondolom valahogy úgy, mint a Freelancerben, de most akkor eltûnnek a töltõképernyõk is az egyes szektorok közt? Mert mintha valami ilyet is mondtak volna...
Félreértés ne essék, lehet hogy úgy hangzott, hogy nem tetszenek, de nem úgy értettem, mert nekem is kedvenc játékaim az X-ek, rengeteg órám van bennük. De ha objektívan nézem õket, akkor igen is rengeteg hiányosságot találok bennük, amiket remélem (és a videók alapján úgy látom), hogy a Rebirthben orvosolnak.
Érdekes dolgon akadsz fenn,elárulom,hogy jelenleg nincs régiózár a játékon,és ruszkiknál kb 17 euró az egész. Marketen vehetõ tf2 kulcsért el is cserélik veled,13 darab x 1.51 EUR a vége kb. :)
Sose fogom megérteni az árazást egy digitális terméknél. Miért van az, hogy az EU-n kívüli vásárlóknak csak 35EUR a program, míg EU-n belül 45EUR??? Elmennek a francba...
Nem bizony, a "régiek" nagyon jók! Nem telik el hét, hogy legalább egyszer ne indítsam el.
Hát ezért került fel elõször az XFP mod, majd késõbb és a mai napig rajta lévõ XTM. Egy csöppet megdobja a dolgot :D
Az meg, hogy nem volt külön modul, amit kilõhetek, igazán nem zavart, sõt, még jó is volt. Így nekem sem mondhatta a gép, hogy nem mész sehova, mert nincs mivel. Amúgy meg ez sem teljesen igaz, mert voltak modulok. Elsõdleges modul volt a pajzs. Ha azt lelõtték, akkor jött a Hull, ahol már szépen hullottak kifele a különbözõ modulok (Scanner, pajzsgenerátor, életfenntartó, stb). Az új univerzumot nem bánom, lesz mit felfedezni és nem az ismerõs dolgok fognak várni. Ez külön jó lesz benne. Ettõl függetlenül akkor sem írom le a régieket.
Azok a kalóz festésû ûrhajók a legrondábbak, amiket a játékban találni lehet, szerintem. Annál már csak az a förtelmesebb, amikor 2 óra szenvedés után a gyárkomplexumom még mindig úgy néz ki, mint a spagetti. Igazából az eddigi X-ek hangulatát többnyire csak a zene és a hátterek adták, mivel a szektorok jóformán üresek voltak, semmi érdekfeszítõ dolgot nem tartalmaztak. Van néhány szikla, néhány copy-paste állomás, és ezzel le is tudták a szektorokat. Azt se mondanám, hogy a hajók valami hûde részletesek. A Split hajók kifejezetten ocsmány textúrákkal rendelkeznek, és az összes hajó csak egy nagy HP doboz, nincsenek modulok, részlegek, amik elsõdleges kilövésével lehetne taktikázni. Igazából nem értem, hogy az elégedetlenkedõk mit is várnak. Egy újabb Albion Prelude-ot? Világosan el lett mondva, hogy az új X új morort kap, és gyakorlatilag egy teljesen megújult univerzumban fog játszódni valamikor az AP utáni távoli jövõben.
Gépigénytõl én is tartok. Nyamvadt i3-ommal nem hiszem, hogy meg fog moccanni. Szvsz i5, de inkább i7/8-12Gb ram és egy jobb GTX nélkül nem sokat fogunk látni belõle. Nem tudom kinek tûnt fel, de a trailerben több helyen is megtorpan kicsit a "kép", pedig szinte biztos, hogy valami Top End izom konfigon készült.
Másrészt meg szerintem az elõzõeknek is igencsak jó grafikája van. Nem kicsit (hanem nagyon) részletes, színes és változatos (gondolok itt a kalóz hajók festéseire). Ami nincs benne, az nem is hiányzik. (X3 Reunion - XTM)
Szóval engem a grafika valószínû már nem fog lenyûgözni, max a monstrumok kidolgozottsága. Ha egyáltalán megjelenik majd a videó kártya miatt. Az, hogy járható lesz az állomás? Nem biztos, hogy az annyira jó lesz. Az X2-ben is az elején tetszett, hogy bedokk manõver, meg kidokk, aztán elmúlt a csoda és ki is kapcsoltam ezt a részt. EVE-Online-ban a kabin részt meg már a patch megjelenésétõl kezdve utáltam. Persze, ha valaki a 10 órányi játékidejébõl 1-et sétálgatni szeret, annak egészségére.
Nálam ez úgy van, hogy a játék természetéhez jobban illett az eddigi grafika. Éppen elég szép volt, hogy rácsodálkozzak egy-két tárgyra. Nekem ez csiri-csáré, marketing szagú, lehetõ legtöbb példányt eladhatóvá tevõ húzásnak tûnik. A díszdobozos sósav sem ízletesebb a sima flakonosnál, ha csak a placebo hatást figyelembe nem vesszük. Már annyi negatív érzésem támadt ezzel a játékkal kapcsolatban, hogy ennél már csak jobb lehet! Nem vagyunk egyformák.
Na és ki beszélt a játékmenetrõl? Mert én nem. Szándékosan leírtam, hogy ami a videókban látszik. Ami nem látszik, arról én is csak találgatni tudok. Viszont ami látszik, az meg sokkal jobban néz ki. Most már elég érthetõen fogalmaztam?
Te video trailerekbõl meg tudod állapítani egy játérkról, hogy mennyire jó? Minden elismerésem! Kétségtelen, hogy rendkívül bíztató amit látunk, és igen nagy a valószínûsége, hogy ismét kiváló játékot kapunk kézhez a pénzünkért. De pont azért említettem a simcity-t, mert az picivel nagyobb múltra tekint vissza mint az X, a 4-es verzió minden idõk legjobb várpsépítõs stratégiai játéka volt, ezzel együtt, sikerült atomjaira szétszarni az egészet a legújabb résszel, melyre egyébként 10évet kellett várni. Ki gondolta volna, hogy -ráadásul az eredeti fejlesztõk-, így el fogják rontani az egészet? Nos, emiatt én kicsit óvatosabb vagyok nálad, ezzel együtt erõsen bizakodom és nagyon várom a játékot. Szarozást pedig nem nagyon olvashattál itt, max csak azt, hogy a cel-shader rajzfilmesítés sokunknak nem tetszik! A játékmenettel ellentétben, ez látható a videókon is.
Az ingame videókban, amiket össze tudtam hasonlítani az elõzõ részekkel, minden szebbnek/jobbnak/kidolgozottabnak tûnik. Ez alapján mondtam, hogy az ingame videók alapján fényévekre van hangulatilag/grafikailag/kidolgozottságban/átgondoltságban az elõzõ részeknél, ami nálam egy ilyen fajta játéknál nagyon sokat nyom a latban. Nem gondolom, hogy ennyi év fejlesztés, ennyi X játék és ennyi rajongók által készített modifikáció után ne tudnák, hogy mit és hogyan kéne változtatni az elõzõekhez képest, hogy az jó legyen. És más különben is, másoknak miért lehet ugyan ennyi infó alapján rögtön szarozni?
Ezt így nem jelenteném ki, hiszen a játékmenetrõl az ég világon semmit nem tudunk. Azt ne felejtsd el, hogy itt alapjaiban változott meg a játék, és egyáltalán nem látni még, hogy elõnyére vagy sem. Most nem arról van szó mint a korábbi részeknél, melyek tulajdonképpen csak egyfajta kiegészítõi voltak a megelõzõ részeknek. A videókból csak az látszik, hogy a grafika grandiózus -leszámítva a cel shadert-, semmi mást nem tudunk a hangzatos ígéreteken kívül.
Ha nem lennék annyira fanatikus, és nem bíznék az Ego-ban, eszemben sem lett volna elõrendelni a játékot. Láttunk már szívni rajongókat, lásd pl. legutóbb a Simcity...
Oly jó, hogy egyesek már úgy beszélnek dolgokról, hogy még meg sem jelent a játék és csak találgatnak ezerrel, ezzel összezavarva a többieket.
@Pares: neked ezek szerint már van is egy megjelenés elõtti példányod, ami kitudja melyik felhõbõl eshetett le, csak neked. Igazán megoszthatnád velünk is, hogy mi is eldönthessük, fényévekkel jobb vagy rosszabb, mint az elõzõek.
Az elõzõ X-eket ez fényévekkel lekörözi... És azt se felejtsük el, ahogy a videóban is említik, hogy a moddolás továbbra is támogatva lesz!
Nyilván, mindenki ezt várja és legbelül azt szeretné, hogy a grafikai tuning mellé a játék magja ha lehet, csak még tovább javuljon. A problémát viszont általában nem a fejlesztõk jelentik, hanem a kiadók! Sõt, még csak az sem számít, hogy kis cég vagy nagy, és az sem, hogy ugyan az a cég készíti a játékot, amennyiben a lead designer változik. GYakorlatilag õ tervezi a játékot, a játékmenetet és az összképet...A többiek részfeladatokat végeznek. Ego-nál nem tudom mi a helyzet, ennyire nem látok bele a dolgokba, de elvileg a kreatív team tagjai azonosak a korábbi részeket készítõkkel, legalábbis a vezetõ grafikus biztosan...
én úgy vagyok vele hogy ok Adok a Rebitrh- nek egy esélyt.
Annó X2 vel kezdtem és az utánna következõ összes résszel játszottam.
Ez hogy csak egy hajót lehet irányítani. Ok ez eddig is így volt, de azért örülnék ha ugyanígy át lehetne ülni más hajókba is. mint a trailer-ben csak nem az állomáson, hanem pl felcammodni egy Titan parancsnoki hídjára és onnan parancsolgatni.
A koncepció életképes, majd meglátjuk mit tudnak kihozni belõle. a régebbi részeknek Baromi jó, magával ragadó és kellemes hangulata volt. Kiderül hogy az Egosoft ezt képes-e visszaadni.
Kis példával élnék azoknak akik itt fikázzák egymást:
Piranha bites. Egy kis játékfejlesztõ cég. az õ általuk készített RPG a Gothic egyszerûen legendás. A hangulat maga az egész, az idegesítõ irányításával és a rengeteg buggal, de olyan hangulata volt hogy aki rákapott, az még a mai napig is évente egyszer kipörgeti cak und pak az egészet. A Gothic sorozat elsõ 2 részét õk készítették. mindkettõt kívülröl ismerem. aztán jött a három amit már egy másik cég készített. az elsõ 10 perc után dobtam ki a játékot a kukába. Mert....ez....nem...Gothic. jött a gothic 4 Arcania. Kise próbáltam mert köze nincs hozzá. Aztán olvastam hogy a kis cégnek kijött az új játéka Risen. egybõl cuppantam rá és.... nem csalódtam ugyanaz az epic hangulat. Aki tud az tud. a hibáival együtt.
Eme kis példával utalnák arra hogy aki szerette az X-et, az fogja is. ha az egosoft-nak van esze, akkor vissza fogják még ígyis tudni azt a hangulatot amit elvárunk. Ha nem..... akkor nem játszunk vele :D
Nem tény, én az eddig hallottak és látottak alapján gondolom úgy, hogy így vagy hasonlóképpen lesz megoldva.
@TokraFan: egy idõ után ki tudod magadnak termelni játékon belül, csak nem szabad a kezdõk hibájába esni, akik azért fúrnak, hogy következõ hónapban is fúrhassanak. Persze, ha a veszélyesebb utat választja az ember, akkor hamarabb is meglehet és még élvezi is.
@Pares: ez találgatás vagy tény? Nem mindegy. És ha olyan lesz a parancsvégrehajtás, mint Reunion-ban, akkor nem biztos, hogy az annyira tetszeni fog nekem.
Szerintem úgy lesz, hogy az M5-M4-M3 kategóriát a különféle drónok váltják fel, míg a mi hajónkat, az Albion Pride-ot (ami az Albion Prelude-ban M6 besorolást kapott) modulokkal és kiegészítõkkel (amik akár látszódhatnak is a hajó külsején) M6-M7-M8-ig lehet fejleszteni, az M1-M2 kategória meg parancsolgatással lesz megoldva. Igazából nekem tetszik az a koncepció, hogy egy hatalmas acélmonstrumot nem egyedül kormányozunk, hanem parancsokat kell kiadni, így nem olyan az érzése az embernek, hogy egy felfegyverzett koporsó az egész, de azt még meglátjuk, hogy ez hogy is fog mûködni. X-ben is a legjobb, legpraktikusabb játékos hajók az M6-M7 kategóriából kerültek ki, mert azok képviselik az arany középutat a mobilitás és a tûzerõ közt.
Jó jó, igazatok van! Elismerem, hogy a multi lehetõsége nem jelent feltétlenül butítást. :-) Az EVE egyébként kiváló tényleg, kipróbáltam egyetlen hónapig, de én mégsem szeretem, mert túl soknak tartom, hogy havonta ennyit csengessek egy játékért. Ezért maradok X-nél, ha nem is kapok olyan interaktivitást, de legalább csak egyszer kell érte fizetni.
Ez az egy hajóban ülhetsz és kész, annyira nem tetszik, de ha normális programozást kapott az MI, akkor még jó is lehet.
A rendszer igénynél nem tetszik a 4870+, csak 4770-em van, szal necces. De gyanúsan elõvásárlós nekem is a jövõ hónapban.
MMO és lebutítás? Tényleg semmi köze egymáshoz. És mint lentebb írták az EVE-et, én játszom vele már 2 éve és a komplexitásához eddig még semmi nem ért fel. Aki ismeri tudja, aki nem, próbálja ki 14 vagy akár 21 napig is ingyen, míg nem jön a Rebirth.
Van a Rebirth One (nem ez a neve), azt az egyet irányíthatod és abból "ülhetsz át" egy kis drónba. Ez utóbbi használható lesz például harcban, mint egy kis vadászgép, illetve elvileg bányászni, vagy akár felfedezni is lehet vele...A videók alapján nem lehet benne meghalni, mert távvezérlésû "robotrepülõ" mintájára mûködik. Vagyis, ha harcolni támad kedved, akkor kidobsz egy ilyen drónt, amit aztán a Rebirth One-ból irányítasz virtuálisan. Ha kinyírnak, akkor ismét ott találod magad a One pilótaszékében. Így szemlélve, konkrétan két "hajót" lehet majd vezetni. Azt viszont sajnálom, hogy nem lesz ship design...Mekem AP-ban volt olyan pillanatom, amikor csak teherszállítani akartam. Akkor szépen beültem egy Boron Dolphiba, és fuvaroztam az ércet meg miegymást azzal a lomha taligával. Ezt XR-ben elvileg majd csak úgy lehet, hogy elképzelem amint egy teherhajóban ülök...
Jahh hogy M6- os szintû vázzal indítunk, az úgy már más, viszont akkor a kis méretû hajókkal mi lesz, azokba át lehet majd szállni meg más kategóriákba is hogy irányítsuk ? Csak a nagyok lesznek blokkolva ?
Nahh végülis majd kiderül idõvel. Inkább a complexumok építésére leszek kíváncsi mer a videókban eddig csak böhöm nagy állomások voltak (Terran stílusban)
Lebutítás? EVE Online esetleg? Multi és az összetettsége, komplexitása hogy is mondjam... a legnagyobb még a single játékok közt is. Az X-ek nekem nagyon tetszenek, viszont éppen az a legnagyobb bajuk, hogy single kampány szinte semmi se volt soha, az úm. endgamenek pedig singleben nagyon nincs értelme egy multishoz képest. Ettõl függetlenül várom ezt is nagyon. :)
Sokan már azon vitáznak, hogy miért nincs multiplayer...Addig jó, amíg nincs! Nem is alkalmas rá a szoft. Ha pedig alkalmassá tennék rá, akkor meg is ásnák a sírját, mert ez egyet jelentene a totális lebutítással...
Hohó, meg is vettem azonnal...
Fura lenne ha testeket lehetne venni, lévén a hajó váza és így teste fix. Max a modulokkal (felszereléssel) lehet majd játszani ahogy most is egy M6-os esetében (mivel a játékos hajója egy M6 kategóriás gép). A jelenlegi X játékokban is lehet simán egy M6-ost kifejezetten hadihajóként felcuccolni (max mennyiségû fegyver, fullra töltött legjobb pajzsok és nagy halom rakéta), de egy life support system berakása után máris funkcionálhat TP-ként vagy ugye ha nem cuccolja tele az ember akkor kisebb kapacitású TS-ként használható.
Hogy ez a belsõn miként fog változtatni és az le lesz animálva vagy sem azt nem tudni.
x rebirt a steamen elõvételben! 45 euro 10% olcsóbban! Megjelenés november 15! Nah, végre lesz tényleg valami....:)
Minimum: OS: Windows 7 SP1 (64-bit), Vista SP2 (64-bit), XP SP3 (64-bit) Processor: Intel i-Series at 2GHz or AMD equivalent Memory: 4 GB RAM Graphics: Nvidia GT400 series with 512MB RAM or better, ATI 4870HD with 512MB RAM or better DirectX: Version 9.0c Hard Drive: 6 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card Additional Notes: These specs are still being determined
Recommended: OS: Windows 7 SP1 (64-bit) Processor: Intel i5 (Quad) or i7 at 2.5GHz or AMD equivalent Memory: 8 GB RAM Graphics: Nvidia GT500 series with 1GB RAM or better, ATI 5870HD with 1GB RAM or better DirectX: Version 9.0c Hard Drive: 10 GB available space Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card Additional Notes: These specs are still being determined.
szerintem egyszerûen úgy lesz megoldva, hogy az alap modulhoz lehet majd hozzávenni a különféle hajótesteket és ezeket lehet majd tovább fejleszteni adott korlátokon belül aszerint hogy az adott test mit tud lekezelni (felfüggesztés típusok, generátor, méret, raktér..) viszont nem lehet majd csatahajó méretûeket venni mer azok már külön osztály lesz amit nem irányíthatunk személyesen, de remélem tévedek mer kipróbálnám. viszont amire leginkább kíváncsi lennék az az hogy a fegyverzetet szabadon el lehet majd helyezni vagy most is felfüggesztések lesznek, mer a videók alapján külön külön ki is lehet lõni õket.
Van-e infója valakinek arról, hogyan képzelik el az egyetlen vezethetõ hajónk upgrade-jét? Konkrétan az érdekelne, hogy ez csak amolyan DSO szerûen kimerül majd abban, hogy ha veszek egy mittomén rakteret, akkor a táblázatban, mely a bepakolható mennyiséget mutatja, feljebb ugrik a vonatkozó érték, vagy netán vizuális körítés is lesz? Pl. látszik-e a hajón kívül-belül, ha transzporterré akarom alakítani? Az új modulokat -ha egyáltalán modulokról beszélünk-, be lehet-e majd járni belülrõl, ahogy a hajó bõvül? Lesz-e ship design, vagy világ életünkben azt az egyetlen hajót kell nézni kívül-belül, és nem lesz változás annak ellenére sem, hogy upgradelünk? Vagy, hogy lesz ez? Egyelõre nem teljesen értem, hogyan tudok akár csatahajót, akár vadászt, akár egy masszív teherhajót fabrikálni az egyetlen Rebirth One-ból?
Ez csak egy shader, elvileg ki lehet majd dobni...Kérdés, mennyire lesz hard coded...
Újat nem tudok írni, nagyon várom a játékot, hátha az lesz, amit már régóta szeretnék, de a rajzfilmes dolog nem jön be. Attól függetlenül nyilván beszerzem, de, ha nem lehet kivenni belõle, akkor csalódott leszek!
nebassz mind az ovisok már napok óta ezt a civódást kell olvasnia mindenkinek ahelyett hogy a game lenne kidumálva az meg hogy ki warezol meg ki mit csinál az a saját dolga. másrészt ezzel a szarsággal álljatok le mer nincs olyan akinek ne lenne nem eredeti cucca. ha meg fojtatni akarjátok akkor ne itt mer ez nem annak a helye !!
egyébként azzal az emberrel vitatkozok akinek már nem tudom ez hányadik regje, több topikból is ki volt tiltva, normális stílus sosem volt az erõssége sry, szóljon inkább a topik a játékról, mert pár postal ezelõtt még én is az mellett kampányoltam
""De a legszebb hogy egy windowst is warezolo maki nekem mondja, hogy en nem tamogatom a jatekgyartokat es lopok""
eredeti winrõl írok most is találtál valamit amit anno is elismertem és most is elismerek (egyébként tuti valami ingyenes bulid volt de vállalom mivel torrentrõl szedtem le erre emlékszem), és most ebbe kapaszkodsz mikor nem is errõl vitáztunk nyomjad még egy kicsit
Senki nem beszelt kozulunk Vistarol,hiaba is vergodsz, hanem arrol irtunk. hogy Windowst lopsz es te akarsz mast tolvajnak beallitani.
Tudjuk a Vista lopas nem bun, te gyik. Sot utana meg amikor leirjak, hogy
"De a legszebb hogy egy windowst is warezolo maki nekem mondja, hogy en nem tamogatom a jatekgyartokat es lopok"
Mikozben a vadaskodo maga a tolvaj es utana meg hazugsaggal is vadaskodik, hogy o sosem lopott windowst es idezem "valami bizonyíték is lesz vagy csak a szokásos jómagyar fröcsögés amit te tolsz itt több év óta"
Jo magyar frocsoges ? Hat ki irta le, hogy lopott szoftvert hasznal talan en ? Te persze csak kiprobaltad mi ? Mi az ha nem lopas te szellemileg alulfejlett tulok ? Tudjuk meg sem tortent, toled ez a termeszetes, ha lopsz es utana hazudozol, hogy te nem. Viszont verciki modra tudsz lebukni a vista lopasoddal, amikor te sose lopsz windowst es az is csak frocsoges, hogy ilyen meg se tortent, kar hogy te vagy olyan retard, hogy meg ide is irod erre a forumra nagy betuvel, hogy tolvaj vagy.
hol és mikor ítam én erdeti vistáról? hol írtam hogy én sose warezoltam? hol a windózos szenvedés amit õk emlegetnek? én arról beszéltem mint amit az alábbi link is igazol hogy xp eredeti meg a win7em is, mivel azzal vádoltak meg hogy a winem se az pl jelen esetben.
Egyébként itt arról volt szó hogy pont azok sírnak mindig a legjobban akik egy darab játékot se vásároltak sosem és ezért tart ott a pc gaming ahol tart nem a jakuza által emlegetett konzolos köcsögök miatt, csak kicsit elkanyarodtunk a témától, de neked is sikerült felfognod a lényeget
Ezután én a helyedben nem égetném magam tovább, miután lebuktál. Azután meg pláne nem, hogy csak és kizárolag te beszélsz win7-rõl, míg mások lopott windowsról.
Az meg egy szánalmas magyarázat, hogy mást meggyanúsítasz lopással látattlanul, utána meg hazugsággal vádaskodsz és amikor lebuktatnak egyértelmûen, olyan magyarázatba próbálsz menekülni, hogy te nem is loptál, hiszen az csak egy Vista volt. Szerintem most fejezd be, és vagy a játékkal foglalkozz, vagy tûnj el az ekkora lebõgés után, mielõtt mindenki rajtad fog röhögni.