ha jól emlékszem, a DarkStar One játékban az áruszállító csak az állomás mellett parkolt le, utánna kijöttek a botok az áruval, felpakolták a konténereket, és ment is tovább.
Azért ez értelmezhetõ másként is, nem csak úgy hogy nem lehet leszállni. Értemezhetõ akár úgy is, hogy nem kell majd azért leszállni állomásra hogy ott árút vegyél fel és elvidd máshová. Magyarán dokkolhatsz majd (nem írja azt semmi hogy úgy egészében véve felejtsd el a dokkolást), csak a kereskedelem nem úgy fog zajlani mint eddig, tehát nem állomásról manuálisan bevásárolva. Lehet hogy trader-eken keresztül fog majd zajlani a dolog. Te felbérelsz egy kereskedõt, emgmondod mit és mennyiért vegyen és hogy hová szállítsa le és nem neked kell ezeket végezned. Maximum majd kísérgeted a hajót ami a cuccokat szálíltja és nem a te gépedben lesz kivitelezve a dolog.
"How trade is done is even different. There's no landing to pick up wares and take them elsewhere. "
Lehet h nem lehet az állomásokra leszállni?
Miért lenne olyan sok idõ? 1-1 szektort jól felkészülve ki lehet pucolni 1 óra valósidõben... Hogy a bolygók nem modellezett lakosságát már nem? És? A valóságban is egy ország meghódítása a hadsereg megsemmisítésével kezdõdött, a lakosság nagy része maradt, és ez pont megfelelne itt is. Én a legutóbbi startnál megpróbáltam valami ilyesmit vinni, de a kalózok, akikkel barátkozni akartam, mindig lõttek rám, és a respawn miatt hiába lövök szét akárhány hajót egy fajnál, az újra ott lesz valahol. Ez sem életszerû,, mert azt feltételezi, hogy egy adott faj végtelen erõforrással rendelkezik, és akármennyi hajót bármikor újra elõ tud állítani.
Akkor nem én vagyok az idióta Ha jól vettem ki a fórumról akkor frissebb infók júniusba várhatóak. Mondjuk ha az is olyan lesz mint ez a mostani akkor inkább nem mondjanak semmit.
"Also with the Capital-Ships, by the way – that there is still, one steers them only no more directly from the bridge. What is there, no comparison is likewise too former. Not only in graphic regard, but in view of the functions of the ships. We distribute now, however, for instance, better, while we do not kill the player immediately with the whole range of the play. "
De ez fogalmam sincs mit jelent konkrétan. Mintha Googel fordítóval csinálták volna.
Én is azért várom hogy most mi van, mert ha elcseszik a nagy hajókat nekem, akkor ez nem az én játékom lesz. :P
Nekem mondjuk pont a nagy hajók miatt tetszik ez a játék. Ha nem lehet rombolókat vezetni (csak ilyen kis vadászokat -mint az összes többi játékba) akkor bukta.
Persze ha úgy lesz Tomonor ahogy mondod, és közvetve mégis irányíthatjuk õket akkor oké. De én se ezt vettem ki a szövegbõl.
vezetni fogjuk tudni olyan formában, hogy benne ülünk, és a hídon lévõ embereknek adjuk ki a parancsokat hogy merre forduljunk. Kezd tetszeni a dolog :3
Krawall.de : On what points did you muck the game out? Bernd Lehan: I mustn't say too much on this. One example: In previous games you could steer the capital ships on your own, from the bridge. You cannot do this any more. It was some content which didn't make lots of fun. Of course, it was cool. That was why we did it in the previous games. But somehow it was something what could only be seen by a small part of the players, and those, who had got so far, didn't do it (steering the capital ships) for a long time. And such things won't be included this time.
Késõ van, de ügye nem azt mondja hogy nem fogunk tudni cap shipeket vezetni?
A az ego fórumán lefordítottak egy 3 oldalas interjút, amit Bernd Lehanel készítettek. Nem másolom be mert sok lenne, de van benne pár érdekes dolog.
A legfontosabb kérdés, ami mindig vita tárgya a multi. Nah az nem lesz benne semmilyen formában.
És tényleg minden esetben hagytad is veszni a Centaurt? Vagy csak eljátszottad aztán úgy is visszatöltötted 2 perc múlva? :-)
Én pl XTM-ben mentõcsónaknak használtam a Starburst-ot a Centaur MKIII-asomhoz. Ha már nagyon amortizálódott a Hull akkor el lehetett pucolni a Starburst-el és ez számomra életszerûbb mint az újratöltés :) De valóban minden játékosnak mások az igényei és általában megtaláljuk azt a Mod-ot, vagy Script-et ami ezeket az igényeket kielégíti ;)
nem volna rossz bár vissza sírom azt az idõt amikor egy split raptorba be lehetett dokolni egy m6 al a reunionban meg egy sima vadásszal a centaurba :(
Kíváncsi vagyok, hogy a hajóosztályok átmennek-e valami változáson.
"-ships can have external upgrades/components that are destroyable "
erre vártam :D így már nagyon jó lesz hajókat lõni legalább nem csak annyit kell ügyeskedni hogy találd el a hajót hanem a fegyvereit pajzsgenerátorát meg hasonlókat lövöd majd :D
Feltettek még egy 10 perces videt, ami szintén német, de ezt fordította valaki:
some infos from vid:
-universe will be bigger (km wise) with lone hidden places and stuff to find (unlike in previous X)
-ships can have external upgrades/components that are destroyable
-story wise: An event caused the shutdown of quite a few gates, so many were isolated. The games starts about 10 years or so after that event in one collony. (sounds like there is only one gamestart then)
- the menu thingy again: instead of having a textside with several options you have a subordinate who you can talk to (applies to stations as well),
- you still can build stations (for those expecting a freelancer^^) Killjaeden
Igen én is örülnék ha nem lehetne pár óra alatt, bármit megvenni, hanem tényleg meg kéne dolgozni érte. Ha meg ideje is lenne a gyártásnak az még egy plusz pont lenne. De elvileg a napokban kapunk majd új infókat (bár ebben mostanság kételkedem). :D
Hát ez eddig nem sok info, nagy mellédumálás az egész. Bírom ezeket a milliós számokat, mégis mi értelme van? Inkább legyen 200 NPC, de azok legyenek kidolgozva. Azt hittem mutatnak majd valami jó kis harcolós videót, meg ûrhajókat, interfészt, stb... Jó ha jövõ karácsonyra kész lesz.
Hát ez így nem sok. A több millió npc kicsit durván hangzik, biztos egymás klónjai lesznek és az interakció ki fog merülni egy néhány változós sablonban, ahogy most is, pl. merre van a legközelebbi shipyard? :-D
Azt mondjuk üdvözölni tudnám, hogy a nagyon nagy hajók beszerzése (M7 és felette) és ûrállomások építése sokkal sokkal nehezebb és hosszadalmasabb lenne, hogy már nagy szónak számítana, ha van a játékosnak két ûrállomása meg egy fregattja. Ez a semmibõl felhúzunk egy leverhetetlen flottát, csak pénz kérdése téma nagyon nem reális. Semmi nem gátolta meg eddig a játékost abban, hogy vegyen egyszerre húsz M2-es rombolót, ha volt elég pénze és reputációja, pedig ezeket le kell gyártani, olyan nincs hogy egy faj készleten tart ennyi nagy hajót várva arra, hogy majd egyszer valaki megveszi. Meg kelljen rendelni és mondjuk 200 ingame óra múlva érte lehet menni, ahogy mondjuk a PHQ-ban is gyártva van.
Itt egy vid tegnapról. Hát nem sok és ez is németül van, ezért bemásolom az egyik kommentet ego fórumról.
AWESOME!!! i'm too tired to translate right now, (3:24 am) but some things he mentioned are soo ****** gr8, i have to tell right now: first... how big the whole thing is, blows off the expectations of this thread so far...he talks about millions of ppls with their own daily life and how the player can interact with'em..."sometimes there are thousands of ppl in this place, or in another and so on"...
then: it will have a plot to introduce the player to the game, that plot will bi extremely thrilling and gr8 and after that it will become the open sandbox game. a gameplay structure we know well:) he adds, that first, when u interact with npcs and their daily lives, by trading fighting and stuff, you alrdy influence the universe, and when you start to build stations or bigger things, your influence will go further, and so on...
next thing...: he would like to see it on mac, but it is clear that WHEN it would get to mac, it will not be for the release date of the game... maybe later...(to not confuse u: it will of course get released for pc^^)
then he was also asked if there were cockpits... he says, that its not possible to talk about that alrdy, but (and that sounds like a very interesting point...or maybe also a disappointing one i rly don't know...but i stick to interesting^^) there will be one cockpit for sure, and it will be brilliant!.... -> in this answer he also stated, that as i already mentioned, is not allowed to talk about things in detail, and that we need some patience...but not that much cos very soon more info will be revealed:)
good night! zetharyn
Hát ahogy nézem ma is info nélkül maradunk. :S
Nah még 30 perc ha minden igaz, remélem a hivatalos oldalra is feltesznek már valami képcsomagot, vagy egy 20 perces vididt. :D
mondjuk most hogy mondjátok nekem is regisztrálva van a TC-m xD
Szerintem új kapuk vannak, biztos majd meglehet találni a régieket is 1-2 helyen, vagy talán majd még menni is fog talán 1-2 csak a nosztalgia miatt. :D
Nem új kapukat építettek? Úgy tudom, hogy a Xenontól lenyúlt fejlett navigációs és kapu nélküli ugrótech segítségével rakták ki az új kapukat, a régiek teljesen inaktívak, egosoft fórumon mintha ezt olvastam volna, de most nem találom, lehet tévedek.
Ja aztán úgy omlott össze, hogy a rendszerben nincs SPP, akkor fújhatod. Önmagukban a rendszerek 80-90% nem képes ellátni magát, ha csak az állomásokat nézzük. Gyakorlatilag amiben nincs SPP és bánya az a rendszer jó eséllyel nem önellátó.
Sztem a kaja gyár a legéletképesebb koncepció egy ilyen játékban. A legtöbb user tudja, hogy mi az a kaja, és hogy KELL. Kell valami kapaszkodó a sekélyes gondolkodásmódúak számára is. Elvégre el kell adni a játékot valahogy ... Mellesleg, miután összeomlott a kapurendszer elég nagy mázlinak számít, ha van egy kajagyár az ûrben - lakható bolygó meg sehol... Ez persze extrém példa, mert ugye senki sem számított a kapurendszer összeomlására.
Néhánynál biztosan, meg vannak bolygó nélküli rendszerek is, igaz nem sok, de kevés kivételtõl eltekintve fõleg sûrûn lakott naprendszerekben vannak a kapuk, meg ha megnézed az univerzum térképen a rendszereket, akkor láthatod, hogy bizony sok millióan, néhol milliárdan lakják azokat, na ott tuti lehet kaját termelni lent is, mert nem az a 3-4 ûrben lebegõ cucc fogja kitermelni ennyi ember számára a kaját, ami egyébként befér 2-3 nagyobb TS-be.
Pont ezért írták újra az egészet, mert már képtelen volt kezelni a régi motor. Én egyébként örülök a nagy állomásoknak, hiszen több értelme van mint 5 állomás egymás közelében.
Jaja, egyetértek. Semmivel sem tudtak többet, mint a commonwealth állomások, pedig a Terranok jól modernebb népség, elvileg kisebb helyen el kéne férnie több cuccnak, úgy értem elektronika, modul téren, lásd a Teladi hajók is azért olyan nagyok, mert nagyok a berendezéseik. Egyébként a bazi nagy bázisaikat simán tele kellett volna rakniuk fegyverekkel, ez egy nagy talány nekem, hogy a hadi ûrállomások miért nincsenek felfegyverezve és pajzsban sem voltak erõsebbek a kisebb commonwealth társaiknál. A termelõ Terran állomások mondjuk többnyire normál méretûek voltak.
Az a baj ha értelmetlen a dolog, mert hiába voltak a terran állomások 50km-esek, ugyanannyi cucc, meg ugyanolyan méretû hajók tudtak dokkolni, cserébe folyton szaggatott + útkeresési hibák tömkelege.
Tehát ha nagy állomásokat akarnak oké, csak akkor legyen értelme (pl az új gyárak a meglévõ állomásokhoz kapcsolódnak).
Sokkal zsúfoltabb lesz az ûr, az már látszik, lesz sok csillagköd is, meg ezek a bazi nagy állomások keményen meg fogják izzasztani a VGA-kat. A TC-nél már látszott, hogy a megaállomásos dolog felé veszik az irányt, egy néhány Terran állomásnál nagyon elszálltak méretügyileg.
Reális stílust nálam a Xenon és Kha'ak hajók jelentik, semmi csicsa, csupa funkcionalitás, dizájn le van tojva, az ûrben amúgy sem fontos, ohgy áramvonalas legyen a jármû (Borg kocka rulzz). Teladi még hasonló, bár az már picit szedett-vetett.
Van a topicjában az egosoft fórumon egy rakás új screenshot, de fényképezõgéppel lettek lefotózva, szal nem valami jó minõségûek, de már ezekbõl is látszik, hogy ütni fog a játék grafikája nagyon. Ha jól látom akkor mintha az X3-as Argon Tradin Station, vagy legalábbis egy része újra fel lenne használva és lesznek egyedi ûrállomások, egyik oldalára fel van írva nagy betûkkel, hogy Welcome to Venus Ville.