Faszák a pályák, jó hogy lesznek kis szigetek, zátonyok, lehet taktikázni. Kiváncsi vagyok hány hülye fog zátonyra futni majd.
Ígéretesnek tûnik, remélem pár hónapon belül elindul a closed beta. Kíváncsi vagyok rá nagyon, a battlestations pacificen kívül nem nagyon játszottam hajós játékkal. Japán ftw
Hátha érdekel valakit. Az a baj szinte alig jönnek hírek, infók, pedig simán jobb lehet a tankos résznél.
A hivatalos oldalon szép lassan jönnek az infók.
A hajók összesen nyolc komponensbõl fognak állni: fõ tüzérség, másodlagos tüzérség, torpedók, légvédelem, felderítõ repülõk, motor, észlelõ/tûzvezetõ rendszerek és maga a hajótest. Ha jól értelmezem (azért ezt jó lenne ha valaki aki tényleg tud angolul ellenõrizné), akkor azokat a modulokat amibõl több volt egyetlen modulként kezeli majd a rendszer.
A tüzérségnél pedig ugyanúgy történhet lõszerrobbanás mint a valóságban, ami azonnali halál. Ha átüti a lövedék a torony vagy barbetta páncélzatot akkor egy bizonyos eséllyel keletkezhet tûz ami berobbanthatja a lõszert. Ha csak megsérül a torony és a lõszer akkor és nem robban fel, akkor csökken a toronyforgatási sebesség és a tûzgyorsaság. A megfelelõ fogyóeszközzel megjavíthatóak lesznek. Meg olyat is írnak, hogy a megsemmisült fõtüzérség tornyára nem vonatkozik a javítás, azt csak a csata után a dokkban javítják. Nekem nem egészen világos hogy akkor egy modulként kezeli-e az összes tornyot, vagy mindet külön.
Ebbõl és az elõzõ listából sajnos sok érdemi dolog nem derül ki.
"nem lesz minden részlegnek vagy toronynak külön legénysége" - Hát ez elég nagy baj.
"nagy valószínûséggel a másodlagos fegyverzet/légvédelmi ágyúk által használt lõszer ingyenes lesz" - Ebbõl sejthetõ, hogy megint a lõszerár lesz majd az egyik fõ tényezõje az anyagi dolgoknak. Ja itt is többe kerül a lõszer mint a hajó...
"a tornyok együtt mozognak/fordulnak, de akkor tüzelnek mikor újratöltöttek, a többi ágyú állapotától függetlenül" - Most akkor nem a játékos adja ki a tûzparancsot? Most akkor egy tûzparancs az összes lövegre vonatkozik és a sérült lõ amikor tud? Akkor nem is lehet megosztani a tûzerõt?
"St. Luis 4es, Cleveland 6os, Baltimore 9es szintûek" - Ebben is megmarad az a böszmeség, hogy minden kategóriában azonos szintig mennek a hajók. Aztán megint azon megy majd a küszködés, hogy találjanak majd 10-es szintû olasz, német CL-t, CA-t, mert ugye az amerikainak biztosan lesz és olyan tragédia nem történhet, hogy egy nemzetnek nincs egy bizonyos szintû hajója. Aztán majd itt is jönnek a fantasy meg sci-fi hajók. És még mindig nem tudom elképzelni, hogy mi a fenét fog csinálni egy Baltimore-osztályú (amirõl már tudjuk hogy 9-es) CA egy tier 9-es (tehát ~45-50k tonnás) BB ellen...
Ami nem volt benne ebben a kettõ hsz-ben az az, hogy lesz páncélátütés számítás, ebbõl kifolyólag páncélzat is. Arról viszont még nincs infó hogyan valósítják meg. A valóságnak megfelelõen vagy egy-egy területre koncentrálják a több azonos funkciójú (például a 3 fedélzetes hajónál egyetlen fedélzetté konvertálják a 3-at) páncélzatot. Meg emlékszem egy olyanra is, hogy a lövedék következõ adatai befolyásolják az átütést: típus, sebesség, tömeg, szél, Coriolis-erõ.
Jó lenne már látni valami game play-t. Mert igazábó még mindig nem tudunk róla semmit.
WoWs - 7.11.2013 - St. Luis 4es, Cleveland 6os, Baltimore 9es szintûek - az alpha magas lesz a gépigén, mert még optimalizálatlan a játék, de egy közepes szintû gép képes egy stabil 30 FPS-re - dolgoznak a többmagos támogatáson - jelenleg négy sérülésképes modul van: tüzérség, torpedók, meghajtás és repülõk - mikor az ellenséges vadászrepülõk találkoznak, ha nincsen más parancsuk akkor tüzet nyitnak egymásra - nagy valószínûséggel a másodlagos fegyverzet/légvédelmi ágyúk által használt lõszer ingyenes lesz (mint hátsó lövészé a WoWp-ban) - nem valószínû, hogy lesznek szárazföldi felderítõk - lehet lesz extra pontokért szállítóhajó vagy valami hasonló, mint WoWp-ban - nem valószínû, hogy lesz ágyúállás a szárazföldön, vagy reptér ami felderítene - a tornyok együtt mozognak/fordulnak, de akkor tüzelnek mikor újratöltöttek, a többi ágyú állapotától függetlenül - a USS Langley valószínûleg 3as vagy 4es lesz - elméletileg a környezet takarhatja a hajót, hogy késõbb fedezzék fel (pl. ha van felhõ, akkor a repülõk késõbb veszik észre, vagy nem veszik észre) - jelenleg a maximális sebesség kb. 36 csomó - idõvel lesznek századok - lesznek az elsüllyedt hajó után effektek, pl. roncsok, égõ olaj a vizen - az elsüllyedt hajó nem blokkolja az utat - a hordozóknak nem kell széllel szemben állniuk a gépek felszállásához - jelenleg a torpedók nem pattannak le a beszögelt hajóról - a jövõben lehet, hogy mikor eltalálják a hidat, akkor kihal a kapitány, de még nem döntöttek a hatásairól - különbözõ típusú pályák lesznek, sarkkörtõl a karibi tengerekig - a hajók egy része természetesen animált - a következõ nemzet a megjelenés után jön - a saját torpedók meg vannak jelölve, az ellenséges nyomot hagy a vízen, de amitõl felfedezik már látható - még nem tudják, hogy külön hitbox-ot kapjon-e a kormánylapát. Egyelõre a meghajtást lehet célozni. - valószínûleg lesz álca - még nem tudni, hogy ha lesz álca, akkor annak lesz-e láthatóság csökkentési hatása - szeretnének valamilyen kilövésjelzést, de nem tudni, hogy lehetséges-e - gondolkoznak a hajók egyéni elnevezhetõségérõl, nem akarnak teljes szabadságot adni, de gondolkoznak a dolgom
http://wot-kpp.blogspot.hu/
- egy támadásból visszatérõ repülõnek kb. 6-7 mp elõkészület (újratöltés benzin/lõszer) és kb. 5-6 mp felszállási idõ kell. A landolás kb. annyi ideig tart, mint a felszállás. Szóval pl. egy 6 repülõbõl álló repülõszázadnak 40 mp elõkészület kell (a harci repülõk kicsit gyorsabban készülnek el, mint a támadók) és kb. fél perc amíg felszállnak. Az adatok koraiak, a tesztek alatt változhat. (de nem nagyon) - tervben van, a másodlagos MI által kezelt fegyverzet kikapcsolásának lehetõsége, és az elsõbbségi célpontok kijelölésének lehetõsége - a lövések esése úgy lesz számolva, mint WoT-ban - a torpedók kilövéséhez nem szükséges tényleges célpont, akkor lõhetõek ki, amikor csak akarjátok - nem lesz minden részlegnek vagy toronynak külön legénysége. Csak a fõ funkcióknak parancsnokai (Hajókapitány, légvédelem, tüzérség, motor, radar, légi szárny, stb.) Hogy hol fognak elhelyezkedni az még nincs teljesen kialakítva. - lehet harci repülõket kiküldeni, más barátságok repülõgépek és hajók kíséretének. - a felderítõ gépeknek nincs fegyverzete - az ágyúk kalibere a történelmi paraméterei határozzák meg - K: "WoWp-ban van aktív légvédelmi ágyú, WoT-ban inaktív bunkerek. Lesz valamilyen aktív partvédelem a WoWs-ban?" V: "A hosszútávú terveinkben szerepel." - K: "A WoWp-ban lévõ prémium hordozón lévõ gépeket lehet használni a WoWs-ban?" V: "Amit lehetséges." - valószínûleg lesznek mini-szakmák, mint dedikált lgévédelmi romboló - mivel több torony lesz, valószínûleg kikapcsolható lesz a sérült torony ( pl. távolra ne vesszen kárba a lövés egy sérült toronyból) - nem lesznek irányítható vasmacskák/horgonyok a játékban - a Yamato maximális alpha sebzése kb. 7ex9 ágyú. Elég bármilyen hajó elsüllyesztésére, ha betalál. - nem lesz olyan, hogy valamelyik típus kevesebb XP-t kap (WoT kijövetelekor volt, hogy TD-k és artik kevesebb XP-t kaptak, mint a többi típus) - a Bubnov és Putilov 1914-es tervek nagy valószínûséggel az Orosz ág részei lesznek - egy hajó elkészítése kb 6ember-hónapba kerül. Tank vagy repülõgépé 1 ember-hónap. - elméletileg a játékosok partra tolhatják a többi hajót (mint WoT-ban vízbe, vagy le a szakadékba) - nem lesz öngyilkossági lehetõség (mint WoT-ban vízbesétálás), dokkba kell kilépni a csatából - vannak tervben kikötõs pályák
Hát nekem sose jött össze a légvédelem, valahogy nem tudtam a repcsik magasságát 2D-ben érzékelni. Másfelõl nagyon elvetemültnek kellett lenni, ha valaki cruiserrel great battleba ment planktonnak ahelyett hogy a bliztkriegben játszott volna tophajót :)
Mondjuk én a CVkhez a végén BOTot csináltam, telenyomtam fighterrel aztán szép kis elfogófelhõt hoztam létre a térkép közepén... :)
Ilyen volt a kezelésük. A normálisabbak rájöttek, hogy vadászokat kell felküldeni, mert azok felderítik a célt és a BB-k egy-két sörtûzzel pillanatok alatt bevisznek annyi vagy több sebzést mint õ egy perc alatt a szarjaival. Pláne úgy, hogy a légifölény miatt az ellenfél nem is látja honnan lõnek rá. Aztán ha elég figyelmes és ügyes az ellenfél akkor lövöldözhetett a torkolattüzekre. :D
A NF-ben legalább volt jó kis légvédelem. Élmény volt lövöldözni a repülõket. Erre voltak külön AA CL-ek, de a sok tornyos tornyos CA-kat is fellehetett szerelni jó légvédelemmel nagyon durva AA CA-kká váltak. De ehhez manuális célzás kellett, autoval nem is lehetett AA-zni.
Nagyon jó lenne ha a fejlesztõknek lenne egy csepp esze, hogy úgy állítanák be, a repülõknek olyan parancsot nem lehet adni, hogy csapatárs gépet bombázzon. Komolyan, ha nem így lesz, lesz olyan idióta aki a saját hordozóját bombázza le a saját gépeivel.
No akkor a WoWs mumusa is megvan , ami a WoTban az arty az itt a carrier lesz. Biztos kapnak majd szép kis ködfelhõt álcázás gyanánt . :D
Navyfieldben vmi hasonló volt a repcsik kezelése.. és persze a saját hordozók nem a védelemmel voltak elfoglalva...
Engem inkább az érdekelne, hogy megy majd ez a valóságban. Tehát az ellenfél hordozója támadja az én csatahajómat mondjuk 30-40 zuhanóbombázóval, és jól megszór, ennyi ellen a légvédelem semmit nem ér. Na most repülõkkel repülõket is lehet támadni, ha jól értelmeztem. Vajon a csapattárs hordózónak lesz annyi esze, hogy a saját vadászgépeit az ellenség repülõi ellen küldje, és így segítse/védje a csatahajókat?
Van egy olyan érzésem: ilyen nem lesz.
Sõt, örülni kell majd, ha nem a saját csapattársam repülõi bombáznak le. A WoT-ból kiindulva én nagyon tartok ettõl.
azzal a különbséggel hogy itt nem lehet közvetlenül irányítani a repülõket
K: Letudnád írni, hogyan mûködik a a repülõgépek kezelése? Sok apró válasz volt, de jó volna egy összefoglalt, elég röviden, pontokban. V: Rövid repülõgépkezelési útmutató. 1. Nyomd meg a gombot, hogy repülõgép-kezelõ módba válts. 2. Válassz egy repülõszázadot (billentyûzettel vagy egérrel) 3. Nyomj egy jobbegeret a játéktéren/kis-térképen, hogy megadd a repülõszázad célját. 4. Nyomj egy jobbegeret az ellenséges hajón/repülõszázadon, hogy megindítsd a támadást. 5. Nyomd meg a gombot/jobbegér a hordozódon, hogy visszatérjen a repülõszázad. 6. Élvezd.
Mondtam én hogy buzeránsok lesznek a repülõgéphordozók. Kattins egyet és mennek a gépek és bombáznak te meg8 túrhatod a fikagolyót, hogy egy klasszikust idézzek)
Néztél már körbe magyarországon manapság? Már tartunk ott ahol a WG jelenleg. Tüntetnek a diákok? Nem számít, majd hazamennek... Meg különben is, ez csak pár 10K-100K ember véleménye, mi ez a többi csendes 9 millával szemben :) Nem vagyok diák amúgy
"Sajnos nem hallgatnak az aktivan forumozo jatekosora, mert azt mondjak hogy az nem a tobbseg. A tobbseg hallgat, aki meg beszel es kritizalja oket azokat leirjak hogy "ez csak par reklamalo ember akik hangos tobbsegnek akarjak beallitani magukat""
Csak én érzem itt átszûrõdni az évtizedekkel lemaradt gondolkodásmódjukat? Az a kevés, aki hangot ad a problémáknak, mind a nyugati imperialisták mocskos bomlasztó szabotõr ügynökei, a csendes többség pedig építi tovább a kommunizmust Sztálin elvtársért.
Akármennyire is utálom az arty-kat, akkor is a játék részei. Most nem azért, de figyelted a fórumokat? Még a patch elõtt, tele volt rinyával, hogy jaj az arty-k használhatatlanok lesznek, kurva anyját a WG-nek. He?!
Sajnos õk is játékosok, és tegyük fel, tényleg lenne egy igazi, normális, valódi arty-nerf. AKkor meg õk mondhatnák, hogy köcsög WG le se szarja a játékosokat, mi az hogy õket nerf-elik, miközben így meg úgy.
A megoldás persze a középúr, a kompromisszum lenne, tehát ügyesen kiegyensúlyozni az arty-problémát mindenkit úgyse lehet elégedetté tenni, de, ez nem fog megtörténni.
De ez amúgy nem a WoT topic, szóval én már most utálom a repülõgép hordózókat, mert a pálya túl végérõl elindítják a szarjaikat, és lebombázzák a Bismarck-omat, és elsüllyedek. Külöben is, köcsög WG, a német hajók sokkal jobbak voltak, de itt persze lenerfelik õket, és a ruszki(pláne, hogy ha nem tévedek orosz hajók nem is lesznek egyelõre benne!) szar ladikok az erõsek!-Na ez az üzenet a jövõbõl érkezett
Nem keptelnek kezelni.... Egyszeruen szerintuk az igy jo. Nem ugyanaz :) Sajnos nem hallgatnak az aktivan forumozo jatekosora, mert azt mondjak hogy az nem a tobbseg. A tobbseg hallgat, aki meg beszel es kritizalja oket azokat leirjak hogy "ez csak par reklamalo ember akik hangos tobbsegnek akarjak beallitani magukat"
Engem leginkabb az arty ugyben tanusitott ignoranciajuk zavar, amikor konkretan az ovetlord altal kiirt "hogyan kezeljuk az artiprobemat" szavazasra volct egy elsopro tobbsegu valasz a jatekosoktol, ezt pedig azota is figyelmrn kivul hagyjak.
Amugy ha kicsit beegondolsz, az ervelesuk nem teljesen hibas... A nagytobbseg tenyleg csondben van es csendben tolja bele a lovet a jatekba... Vajon akkor hulye a wg ha hagyja, hadd fusson a szeker?
Szerintem itt is tettenérhetõ a Wargaming legnagyobb hiányossága, az hogy képtelenek alkalmazkodni a változó helyzethez. Valami fejesük másfél évvel ezelõtt kitalálta, hogy akkor a repülõs jönnön másodiknak, és a hajós a harmadiknak. Idõközben repülõs témában jött és tarolt a War Thunder, és azt szerintem mindenki látja legalább egy fél-háromnegyed éve hogy a WG félre repülõs játék zsákutca lesz. A WG pedig rendületlenül forszírozza tovább, ahelyett hogy leállítanák a fejlesztést a fenébe, és az erõforrásokat a hajós játékuk készítésébe fektetnék, ahol még lehetne keresnivalójuk, ahol meg lehetne ismételni a WoT sikerét.
De WG-ék mindig is képtelenek voltak változtatni és alkalmazkodni, ezért küzd a WoT a mai napig olyan alapvetõ hibákkal, amik már a megjelenéskor is megvoltak. (most az arty problémán egyhítettek valamit, de õszintén, mióta küzd a WoT az eltûnõ lövedékekkel, a többprocesszoros támogatás hiányával, a túl nagy random faktorral, a szar rewardrendszerrel ami vereség esetén szinte semmi rewardot nem ad? Többéves problémák, amiket képtelenek kezelni)
Szerintem a Wargaming mindenképpen úttörõ cég a maga területén, de innen már csak lefelé vezet majd az útjuk. Mióta a War Thunder megjelent a színen, azóta látjuk hogy lehet ezt a mûfajt kategóriákkal jobban is csinálni.
A WoT esetében én is ezt gondolom, Nem sok tankos szimulátorról/ árkádról tudok(bárki tud valami jót, ne tartsa vissza :D), ami meg van, annak nagy része gagyi. Sikerült belenyúlniuk az aranyba.
Repülõs játékok esetében már azért van választék, mind szimulátor (Il-2 szériák pl.), mind árkád (HAWX például) terén. Igaz, ezek nem MMO-k, de azért konkurenciának tekinthetõek.
Hajósból én csak a NavyFieldet ismerem(ebben az esetben is, aki tud hajós játékot, ne folytsa magába), ki is próbáltam, de valahogy más élményre vágyok. Hasonlóra mint a Silent Hunter, csak hajókkal, és úgy látszik, hogy a WoWs elhozhatja ezt.
Szóval elég valószínû, hogy statisztikák alapján hozták össze, hogy a repülõsnek nagyobb a prioritása, de szerintem azzal is lehetne számolni, hogy a hajós játékok piaca meg nem annyira telített. SZVSZ
A WOT telitalálat volt, mert ABSZOLÚT nem volt konkurenciája és a témaválasztás (tankok) is sokakat érdekelnek (pistike játszhat KIRÁLYTIGRISSEL) :)
A hajós téma egyrészt nem egyedülálló az MMO piacon (Navyfield nevû MMO régóta kinn van és most indulgat a 3dsitett rész) másrészt nem érdekel annyi embert mint a Tigrisek (ezt pl lemérhették a navyfield népszerûségébõl is).
Sztem amúgy repülõsbõl sincs sok MMO (hány is van? :) ), és a repülõs játékok azért vmennyire népszerûek. Ebbõl gondolhatták hogy megérheti olyat csinálni, míg a hajósra való igény.. kérdéses.
De nem is értem hogy gondolták. Repülõs játékból mint égen a csillag, a hajós játékok terén meg csak egy hatalmas ûr tátong. Ez egy hatalmas fail a WG-tõl, fõleg hogy a wowp is eléggé beégésnek tûnik, bár a WG-tõl vmi ésszerût várni...
Na igen az jó lenne. A wot-t meg wowp-t leszarom engem csak ez az egy érdekelne a sorozatból. Okosabb lett volna ezt kiadni amúgy mint a repülõs részét az jöhetett volna ezután.
A North Carolina tier VIII-as hajó lesz, 3*3-as 406-os ágyúkkal, 51 km/h, armor 406-178mm?, rate of fire 2; Firing rage 33, 7km, aztán lesz 127 mm-es ágyú, rate of fire 12-15, Firing rage 15,9 km
Fasza...de látnák már a játékot mozgásban.
Google-n találltam, Silent Hunter-t pedig nem játszottam ezért nem tûnt fel. De szerintem az igazi is valami hasonló lessz!
Ez nem World of Warships, hanem Silent Hunter 3. A személyzet a jelzéseik ,és a dokk tuti onnan van. A felsõ feliratnál meg "hangár" van irva dokk helyett, bár ez már csak egy kis szépséghiba ( de innen is látszik hogy máshonnan van kivágva).
Annyira azért a WoWP sem szar. Bár a jótól kilométerekre van. És pont tegnap csak háromból háromszor volt játszhatatlan valami hülye bug miatt...de volt már olyan ,hogy azt mondtam közelít a tûrhetõ szinthez. De hát...akkor is veszet fejsze nyele az már. Elcseszték már azt.
A Warship ellenben szerintem fasza lesz. Oké, a Tripitz tier 7-es...jó tudni. A Prinz EWugen tier 9-es, a Xamato 10-es. És a játékmenet is, hm, repülõgéphordozók? Kiad egy parancsot és támadnak a repcsik? ( vajon mûhold nézete is lesz a repülõgép hordozóknak= arty?)
A célzás és lövés így leírva jónak tûnik.
És több személy is van a hajón. Tüzér, kormányos, kapitány? A többi mi lehet? Torpedós ember?
Nem szabad azt a hibát elkövetni hogy egy repülõs játékot hasonlítunk össze egy hajóssal.
Attól hogy a WoWP szar, a hajósnak nem kell annak lenni.
Érdekes információmorzsa volt a bologon, ezek szerint elõrébb tartanak mint gondoltam. Jó lenne vmi mozgóképet látni :)
A WT arcade egérrel TÖKÉLETESEN játszható, azon nincs mit javítani, így ahogy van fasza. Konkrétan a joyosok sírtak/nak hogy meggyalázzák õket.
Abban viszont "észosztó/fejfogó" barátunknak igaza van, hogy nem tudom ki tud bármit is a WoW irányításáról amikor csak fotoshoppolt háttérképeket láttunk eddig, nulla gameplay cucc mellett.
(amúgyvan youtubeon egy videó, ami WoW gameplaynak nevezi magát, pedig valójában az a magyar hajós/repülõs/tengeralattjárós játék az.. midway vagy mi volt a címe).
Olyan mintha felcserélte volna a neveket:D WT még túl jó is az egér/bill.. wargaming retekben életben nem tudtam élvezhetõre be állítani.. túl sokat nem is erõltettem.. wargaming remek fejlesztésbõl elég volt 1 darab...
WT teljesen jól játszható joy nélkül , az FRB mód az ahol már szükség van rá . Én WT-ben már csak HB-t repülök bill/egérrel és semmi gond nincs így ( meg senki másnak sem , érdekes ).
WoWP-ra meg anno bárki jelentkezhetett és kaphatott alfa hozzáférést , Én is kaptam pedig nem vagyok bennfentes sehol.
Amúgy nemtudom mennyire olvastatok itt utána, mert volt néhány hozzászólás, amitõl a fejemet fogtam xD Elõször is kiemelném, hogy a WoWP nekem se tetszik annyira, de higgyétek el marhára nem lesz veszteséges. Nekem nincs joystickom és kipróbáltam mindkettõt. A War Thunder totálisan játszhatatlan nélküle, még arcade módban is gyakorlatilag csak bombázóval van értelme nyomulni. WG játéka viszont teljesen élvezhetõ egérrel, így mindkettõnek elég lesz a játékosbázis. Aztán a nyílt, ergo játékosok által bekerülhetõ World of Warships tesztet 2014 Q1re írták legkorábban, úgyhogy még baromi soká fogtok bármit is kipróbálni, mivel az alfa a repcsisnél is bennfentes (portálok, magazinok stb emberei) meghívásos volt, ezért lehetett az áprilisi regre augusztusig várni. Ja igen, volt szerencsém olyan 2-3 hétig Navyfield 2vel tesztelni, hát én véleményem szerint az egyhez képest (amivel jó két évig játszottam) jelenlegi állapotában egy nagy rakás szar xD Egyébként kérdés, honnan tudjátok milyen lesz a célzás itt lentebb, mikor én egy büdös gameplay shotot se láttam még belõle, nemhogy videót?
ez nem hinném hogy jó ötlet lenne. sztem olyan rendszert kéne bevezetni mint a WT-nél. ott pár perc alatt meg vagy mindennel, és már játszatsz is. de az a rendszer is jó lehet ami a WOWP-nél volt, annyi különbséggel hogy ott ne az legyen az, hogy jelentkezek áprilisban, és megkapom a kódot augusztusban. (mert nálam ez volt)
Ha lesz is õsszel alfa teszt, vajon kik tesztelhetnek majd? Megint ez a kuncsorgás kódért, vagy...lehetne olyan is, akik régóta vannak WoT-ban meg akr a warplanes-ben kaphatnának automatikusan lehetõséget. De ezt azért nem hiszem
Nekem ez az év egyik legjobban várt játéka. Minden vágyam 380mm-es ágyúkkal lövöldözni egymást. :)
Addig egy kis kérdezz felelek: QA sok érdekesség van itt
Szép trailer de semmi több. Véleményt alkotni róla meg akkor lehet ha minimum láttunk egy gamplay videót. Addig meg ez nem más mint egy ígéretesnek tûnõ koncepció.
én jobban örülnék, hogyha a valódi neveik lennének benne, már csak azért is mert így rálehetne kényszeríteni a játékosokat hogy utánaolvassanak, és így legyen némi történelmi ismeretük, és így talán nem lesz az mint a WOT-ban hogy bemegy a kis 11 éves pisis a PZ IV-esével aztán megkérdi hogy melyik nemzet gyártotta. az ilyenek teljesen kiborítanak!
Hát igen, az NFben nem létezett a matchmaker, kb az volt hogy level1-60 a blitz battle, all pedig a great battle.
Azt választhattad hogy melyikbe mész, de blitzben is pl destroyerekkel sokmnident nem lehetet kezdeni egy skilles BB1 (Revenge, az még befért a level 60ba) vagy a prém cirkálók ellen. Én vagy 3 garnitúra legénységet kihúztam csak hogy a BB1-emmel a blitzben maradhassak.
Great battle az meg szopás, cirkálóval hülye volt aki oda ment, de a BB1-eknek se volt esélyük egy BB5 v BB6 ellen.
Ehhez képest a wot mm maga a paradicsom. Lehet ezért nem sírtam sohase az ellen ha +2 tiere van köztem és a célpont közt, NFben megedzõdtem :)
Én nem akarom a WoT bukását , egyszerûen csak egy jobb harckocsis mmo-t szeretnék mert nekem a WoT már nagyon nem gyere be ( még egyszer : nekem ). Jelenleg úgy látom hogy a Gaijin talán képes lesz olyat alkotni ami majd megfelel mert a WT is olyan ( ismétlem : nekem ).
Ja, hát igen mivel ott a WT a Warplanes*nek kevesebb az esélye, de mi lesz ha a WT-nél is megjelennek a tankok? Sokan, valamiért a WoT bukását várják, szinte örömködve,-nem tudom miért okoz bárkinek örömet, ha belebuknának, nekem más dolgok okoznak örömet, na de mindegy- hát kiváncsi leszek erre is.
Ez is lehet. De a hajók: szerintem érdekelné az embereket egy jó hajós játék. A NavyField2- beta tesztjében játszottam, egyszer! Mert a szerver pár alkalommal inkább nem mûködött /kifagyott a játék már nem emlékszem. Az egy dolog, hogy nem szép, de marha izgi volt. A legjobb hajómat egyetlen lövéssel lõtte le egy sokkal nagyobb hajó, az én lövésem meg mintaha borsóval dobáltam volna. Kb, mintha a WoT-ban a loltraktor egybõl Tiger II-esek ellene menne...elég is volt ennyi belõle. Azóta lehet haladt ott a teszt fázis, és már jobb...de teljesen elvette a kedvem ezzel.
Van egy olyan sanda gyanúm hogy a WG okkal nem tol bele sok erõforrást a repülõsbe. Ugye egyrészt van a WT ami már elõrébb jár (tehát nem lennének egyeduralkodók a piacon, osztozni kéne a játékosokon) másrészt a repülés úgy tûnik nem annyira izgatja a népeket mint a tankozás (tehát jelentõsen kevesebb player).
Szóval szerintem max presztízsbõl nem lõtték még le a WowP-t, a tankot meg tolják továbbra is ezerrel fejnek.
A hajós - sztem az még kisebb játékosállomány mint a repülõs, lásd a NAvyFieldet, ami elteng-leng, de sztem még 5000 player se volt fenn soha egyszere az ÖSSZES szerveren...