hát azért nem horrornak mondani kicsit erõs. Ez igaz, hogy a 2-ben Nicole az inkább röhejes volt, de mondjuk nem is tõle féltünk. Igazából egy horror ral mindig úgy van az ember, hogy az elején ijesztõ, aztán hozzá szokik, nyílván az elsõ rész közepére is már az ember szinte futott végig a pályán... A filmekkel is az a baj (azon túl hogy a 80%-uk gagyi), hogy nincs meg a kellõ... hát... tehetsége a rendezõnek, hogy hogy kell megfogni az embert pszichésen. Az agyon kínzott, és liter számra tocsogó véres emberek nem horror, hanem szadizmus, és ott az ember inkább undorodik, mint megijed. Egy jó horrornak az alapja a megfelelõ zene és hangok. A kellõ ijesztgetés: (csak, hogy a játéknál maradjunk) amikor már tudjuk hogy mi van, szellõzõkbõl jönnek a nekrók, nem ijedünk meg, már-már futunk a pályán, amikor az egyik ajtó nyitáskor egy hulla esik elénk, vagy ránk, az azért kizökkent minket, és szerintem hatásos, még ha nem is ijed meg rajta mindenki). A bizonytalanság: mi van a sarokban, mi van a sötétben, mik ezek a hangok? jó idõben használva nem feltétlenül rettegünk, de érezzük azt a kellemes borzongást. Játékoknál ez még jobb, mert mi irányítunk, filmnél kénytelenek vagyunk bemenni a szobába, ha a hõs úgy akarja. Bele lehetne még menni a horror különbözõ típusaiba is, de az hosszú lenne. Maradjunk annyiban, hogy mûfajilag, ez azért horror, az, hogy sokan már piszkosul megedzõdtek (példának okáért ezek szerint te is) arról már a készítõ nem nagyon tehet.
Azt mondja el valaki, hogy az achivementek között láttam olyat amiben "Dead Space 3: Awakening"-re hivatkozik. Ez mi?
Nem véletlen, az volt az achievment neve, ha megöltél egyet, hogy "Clever girl!" , utalás JP 1. részére,mikor a vadász ugyanezt mondja :) Tényleg úgy viselkednek mint a raptorok
Szerintem a DS sosem volt horror, helyette inkább akció van minden mennyiségben. A második részben Nicole olyan gyengén volt megcsinálva, hogy félelem helyett inkább halálra röhögtem magam. Szeretem ezt a játékot tényleg, de a harmadik részre már azok a minimális félelemkeltõ elemek is eltûntek amik voltak és nagyon sok a bestia... Horror atmoszféra helyett inkább ránk küldenek még +20 necromorfot. Kevés az újítás, de változatosabb és szebb a látvány. A Bench nagyon sok idõt elvesz. Viszont én ennek ellenére egyáltalán nem értékelném rosszra ezt a részt sem, mert azért élvezetes.
ez igaz, csak azért a 2.-kal példálóztam, mert az elsõnél alap volt hogy gyakorlatilag egy új horror korszakot indított, és egy remekmû lett, de a kérdés az volt, hogy a 2.-ban is tudja azért tartani a szintet, és ha azt vesszük azért tudta, és ez értékelendõ, de ez a 3.... pénz beszél, a kutya ugat
Én a Dead Space 3 révén néztem szét a Dead Space 2 DLC-i között és jöttem rá, hogy kihagytam a single DLC-jét (Dead Space 2: Severed). Gyorsan bepótoltam és egyetértek, az kb 10x nyomasztóbb. Amúgy is az egy remek DLC.
Az elsõ optional mission-nal Geely (HA jól írom)ûrhajón kér az egyik ajtóhoz egy "torque bar"! nah és azt én merre találom mert már végigjártam a hajót de semerre sem lelem!pls
amúgy, most játszom újra a 2. részt, és egyre jobban kezdek csalódni ebben a 3. részben. Valaki mondta, hogy ez is félelmetes, csak már meg vagyunk edzve, és már nem félünk tõle... hát nem a szart nem, a 2. részben most tartok ott ahol vissza kellett menni az Ishimurára, hát alig vánszorgok a pszichés Nicole csesztetése meg a néha elém guruló tartályok miatt! (brr, de jó ismét borzongani :) )
nem volt, csak az elején, aki be akart jönni, de kettényiszálta
hali! szeretném kérdezni hogy scrap metalt és fegyver alkatrészt hogy lehet szerezni? (most kezdtem a játékot az ûrhajón vagyok a fagyos bolygó elõtt). ládákat ki lehet nyitni valahogy amelyiken ilyen világító jelvan(fehér ládák).elõre is köszi
tököm a játék nyomorult mentésrendszerébe... eltûnt másfél órányi játékom tegnap estérõl, sokkal korábbra szól a mentés, holott többször is felvillant a mentés jel a sarokban...
valaki mondta, hogy itt volt elõször, hogy liftben volt ellenség... hát a 2-ben is volt, még be is ugrik hozzánk egyszer
A testükbe mászik egy bogár, azokat lödd le amilyen gyorsan tudod, ha nem végtelenszer belemennek a halott testekbe.
az gáz hogyha egybõl a terra novára mentem, és nem a 4es Chapterhez? gondolom, a 6. chapter csak akkor nyílik meg, ha a terra novát is végigvittem, meg a másik hajót is
" se kezük se lábuk és tovább lõnek "...
Addig lödd öket amig el nem pusztulnak itt nincs trükk.
Help! Ott tartok ahol egy átjárón kellene a csapatnak átmenni de leszakad és fõhõsünk egyedül marad.Egy repülõfélével katonák érkeznek akik ellenem vannak,de nem tudom õket lelõni.Egyszerúen nem pusztulnak el.Már se kezük se lábuk és tovább lõnek.Mit kell csinálni???Segítsetek.
jah hát azt nem tudom pontosan,de még az is lehet:)
Ez is eredetileg már döglött volt, de a rövid videó elején ha nem is láthatû a szemközti FALBÓL jönnek a kis bogarak érthetetlen okból és belemásznak a hullákba.
A falon lévõ dagi hogy ottvan hogy visszatöltve a checkpointot nincs a falon mert hiányzik a közepe...vicces.
Igen ezért is bizonyíték rá hogy nem globális hiba ami mindenkinél fennááll. Hiszen nem a játékkal van a baj, továbbmenne az de valami fps-el kapcsolatvban bugot, sõtt bugokat eredményez.
Ja már értem. ÉS a pömpölõm is megmaradt. Valszeg azért lesz, mert ha frapst bekapcsolod, akkor õ erõszakosan akarja a 30fpst, de mivel nincs annyi, ezért csak kevesebbet jelenít meg... amúgy meg olyan, mintha 30on menne. Valami ilyesmi.
Gondolhatod hogy lementem pestig meg vissza, nem hittem a szememnek, mert amugy ha erre nem figyelek fel én is ott elakadok mert nekem sem ment át. De hála ennek megy.
Ja és nézd meg a másik videót ott ki-be kapcsolgatom a fraps-ot és aszerint megy a bug illetve megszünik!
Tegnap kipróbáltam a co-op-ot. Én szeretek co-op-ban játszani, így szeretem azt a részt, de hogy milyen rohadt körülményesre csinálták meg, az borzalom (ez a horror nem a játék). Elõször is, mikor valakihez csatlakozni akarok akkor a szûrön egy két paraméter beállítása után bedob valakihez. Ez ki találta így ki? A Resident Evil 6-ban ilyenkor egy lista jön fel és én dönthetem el kihez akarok csatlakozni. Itt meg egybõl bevág... bevágna, de nem lehet egybõl csatlakozni. Meg kell várni, míg a partner egy checkpointhoz ér. Mindeközben csak egy fekete képernyõt látunk kiírva, hogy várjuk meg míg a partner checkpointhoz ér! Nem látjuk mit csinál, hol tart, SEMMIT. Az is lehet, hogy az illetõ megállt és elhúzott kajálni, közben otthagyta játékot. Vagy fél órát barkácsol a munkapadon, vagy… ezer oka lehet, hogy valaki habókra várjon (még 5 percet sem vagyok hajlandó várni). Ha végre bejutunk és megy a móka az oké. Para faktor a nullánál is lejjebb esik, de hát a közös hent is jó móka. Amiga másik random ki nem lép. Ekkor vagy kilépek én is vagy visszadob egy korábbi checkpointra. Jó esetben. Ha co-op küldit csináltuk akkor visszadob a világ végére,... lábam se éri a földet. Ez így elég katasztrófális. Arról nem is beszélve, hogy sokszor hosszan kraftolgatnak az emberek. Persze ha van kéznél haver, aki pont akkor pont veled pont azt akarja tolni. Akkor tök fasza… biztosan.
A pozitívum. Viszont az nagyon jópofa, hogy Calver hallucinál a co-op küldik alatt (legalább is az egyikben biztosan). Olyan dolgokat lát, hall amik nincsenek is ott. A partner játékos viszont se nem hallja se nem látja õket. Amikor ugyanezen a küldetésen Isaackal voltam csak azt láttam, hogy a Calvert irányító játékos össze-vissza forog, meg persze Calver karaktere beszél... "Isaaaaaaac do you SEE THIS??" Sokat dob azon a küldetésen.
Ha végighallgattad a creditet, akkor a végén Isaac megszólal, szóval õ biztosan túlélte, és talán Carver is. És igen, a megállított necro hold küldte szét a jelet a többi markeren keresztül, hogy odacsaljon valakit, hogy kapcsolja ki a gépet, ami megakadályozza a convergence befejezõdését, és egy újabb necro hold keletkezését. Ehelyett mi befejeztük, amit Tau Volantis eredeti lakói elkezdtek, és megsemmisítettük a holdat. Kíváncsi vagyok, hogy a folytatásban a tényleges Marker anyabolygót is meglátogatjuk végre, vagy elviszik a Földre a történetet, ahol az Unitológusok átvették a hatalmat, és mellettte az Earthgovval harcolnak minden kolónián?
Az utolsó pár fejezet, mikor az alien gépnél mászkálunk oda-meg vissza, azt nem élveztem túlzottan. Elég tré rész volt. A játék többi része (leszámítva a prológust, mikor a városban mászkálunk, azt nem élveztem) az rendben volt. A végén volt pár durva roham is. A Belezõmet már úgy a 13. chapter óta nem is tudom használni, mert "kevés volt" hozzá. Egy két dolog nem tiszta: az egyik videón beszélt a fószer egy ilyen bolygóközi hálózatról. Azaz több ilyen bolygó (hold) is van? Mert ha jól vettem ki az alienek lefagyasztották a "holdat" és az egész nekros pusmogás meg egyebek azért volt hogy idetereljék a jónépet és aktiválják a overmind-ot. Szóval nem tudom... Isaac a végén az ûrben lebegett? Mert hogy elõtte légkörben mászkált az tuti, hisz lélegzett. Calvel az meg elszállt, mint a gyõzelmi zászló. Nekem amúgy úgy tûnt nem halt meg Isaac (még), mert a csajt hívta. Nekem a vége kicsit túlzó volt és sok. Ez a mondjunk már valami még nagyobbat, még monumentálisabbat..
Én eddig is tudtam és mondtam hogy nem szabad elõre rendelni semmit, pláne hogy semmivel nem olcsóbb.
Tegnap megvettem és nem csalódtam benne. Este kezdtem el, sötét szoba + 5.1 füles, nagyon hangulatos. De még szoknom kell két dolgot: - RDR után furcsa visszaszokni TPS-re olyan mintha félszemû lennék, mert nem látom a bal oldali képet - Automatikusan fejre célzok, de az itt nem ér semmit.
az aliens:colonial marines egy jo pelda miert nem szabad habokra preordertelgetni
szerencsere Dead Space 3 megeri a penzet
sztem meg töltsd le, és ha 1 óra után valóban tetszik vedd meg.
persze ha mindent mindig megveszel, vedd meg azonnal..
Nem veszti értelmét, mivel az ilyen Necromorph holdakból teli van a galaxis. Mivel ezek is valahonnan erednek, van kezdetük, szerintem lehet, hogy ennek a forrásnak a megtalálása lesz a cél, mivel Tau Volantis, amint kiderült a végére, NEM a Marker anyabolygó.
Attól még maradt ezeregy necro akiket lehet pusztítani. Nem volt róla szó,hogy ha a hivemind elpusztul,akkor mi történik, mind hirtelen "lekapcsol" vagy élnek tovább vidáman. Bármi lehet
mirõl fog szólni? Mert ha utána játszódik, akkor elméletileg már véget ért az egész Necromorf mizéria. Azok nélkül, viszont elég nehéz elképzelni még csak egy DLC-t is.