Nem épp a legjobb dolog egy játéktól elvonni azt, ami miatt szerették az emberek. A Resident Evil is jó volt régen, aztán az utolsó rész óta mintha egy teljesen más játék lenne (jónak még jó, csak mi nem ezt vártuk). A Dead Space-bõl most kivették a horrort, mert vkinek nem tetszett annyira. Most megkérdezném az EA-tól, hogy mégis hány ilyen visszajelzés volt, hogy ilyen irányba kelljen elvinni ezt a játékot. Az ötletek nagyon jól vannak kidolgozva, de ez egy horror játék az ég szerelmére, nem egy akció. Ettõl függetlenül várós.
Újabb hír :D: Opcionális tartalom a Dead Space 3-ban
A Dead Space 3-ban búcsút intünk az elsõ két rész linearitásának, és teret engedünk a felfedezés élményének, mert a játék pályái telis-tele lesznek opcionális lehetõségekkel.
Steve Papoutsis, a Dead Space 3 producere elárulta, hogy bár a játék nem lesz olyan félelmetes, mint elõdei, tartalmi szinten az élmény nem hogy csökken, sokkal inkább nõ. A harmadik felvonásban ugyanis nyugodtan elcsászkálhatunk a hatalmas pályákon, új utakat és mellékküldetéseket fedezve fel így.
"Lesznek alternatív útvonalak a játékban, csak azért, hogy elmenj és körülnézz rajtuk. A nyitottabb környezethez egyébként a kooperatív játékélmény adta az inspirációt. Fontossá vált, hogy több mindent tegyünk a programba, hogy a játékosok több dolgot csinálhassanak és sokféle élményt tapasztalhassanak meg. Rengeteg a motiváló tényezõ, mely rávesz a felfedezésre. Ezek közül sok elõrevetíti majd az eseményeket és az esetleges ijesztegetést. Ha elhagyod az A-tól Z-ig megtervezett utat, olyan helyre jutsz, ahol semmi sincs scriptelve, elõre meghatározva. Emiatt pedig ugyanannyira félsz majd átmenni egy ajtón, ahogy annak idején a Dead Space 2-ben."
Steve hozzáfûzte, hogy a kampányt játszva is érezzük majd a kétségbeesettséget és a bezártságot, mert a hideg, hófúvásos pályák is legalább olyan félelmetesek tudnak lenni, mint a szûk folyosók. Ez mint szép és jó, kár, hogy az EA szerint a Dead Space 3 már nem lesz horrorjáték, mert az elsõ két részt túl sokan féltek végigjátszani.
A havas, hideg, fagyos terep tényleg ijesztõ és nyomasztó tud lenni. Ott van rá a Cryostasis bizonyítéknak. Én attól ijesztõbb, klausztrofóbiásabb játékkal még nem játszottam. Ez al-küldetéses dolog is jó, bár eddig is lehetett és kellett járni mindenhova, minden apró cuccot összegyûjteni. Így olyan lesz, mint a BioShock.
Újabb hír: A Dead Space 3 népszerûbb, mint az elõdje
A nagy többségnek tetszik a kooperatív Dead Space ötlete, hiszen sokkal többen rendelték elõ a játékot, mint a második részt.
Úgy látszik az EA jól döntött, mikor kooperatív móddal látta el a Dead Space-sorozat harmadik részét, hiszen a második részhez képest majdnem ötször annyian rendelték elõ a játékot. A 2010-es adatokra támaszkodó eredményt a kiadó gazdasági konferenciáján hozta nyilvánosságra Frank Gibeau, az EA Labels elnöke.
Mint arról korábban beszámoltunk, az EA azért ad egy társat mellénk, mivel a felméréseik szerint a játékosok túl ijesztõnek találták a sorozat elsõ két részét. Annak érdekében tehát, hogy minél több emberhez juttassák el Isaac Clarke kalandját, kevesebb ijesztgetés lesz, s az akció nagyobb szerepet kap, ami viszont érthetõ módon nem tetszik a rajongóknak.
Új trailer:
Dead Space 3 hír: Hivatalos megjelenési dátumot kapott a játék. Ezen adatok szerint Amerikában 2012 február 5., Európában 3 nappal késõbb jelenik meg a játék. Ezen kívül a Gamescom-on mutattak egy kis gameplay bemutatót, melyben a fegyverek készítésérõl volt szó, vagyis anyagokat kell hozzá gyûjteni, hogy új fegyvert hozzunk létre, fejlesszük azt, vagy netán 2 fegyvert gyúrjunk össze, megjegyzem elég jól összerakott résznek tûnt. Ezen kívül és az alant lévõ traileren kívül mutattak még egy másik jelenetet is, melyben egy felrobbanni készülõ hajóból kell kimenekülnünk, majd az ûrben kell utolérnünk társainkat még mielõtt bekövetkezne a robbanás. Eddig úgy néz ki, hogy a horror még mindig benne van a játékban, látván a trailert, úgyhogy nem kell aggódni az elakciózódás miatt.
Nagyon jó ez a trailer dobtak egy csontot a régi fanoknak.
Brutális! Isaac-nek lesz pár új gönce meg mintha valami casual ruhája is lenne. sok a vágás az elõzetesben, de úgy fest több idõnk lesz hajón/állomáson, mint csak a fagyos bolygón. Eszembe jut miért is szeretem úgy a Dead Space-t (is): megvan benne az igazi sci-fi feeling.
Azok, akik elõrendelik a Dead Space 3 limitált kiadását, két csomagot is kapnak. A First Contact Bundle-ben a First Contact Suit található, amit az SCAF mérnökei építettek kifejezetten arra a célra, ha viselõjének hosszabb idõt kell vákuumban töltenie, illetve abban az esetben is védelmet nyújt, ha idegen lényekkel találkozik. A ruhát arany színnel és extra vastag páncélzattal bolondították meg a tervezõk. Ehhez mind színben, mind pedig funkciójában passzol a Negotiator névre keresztelt fegyver, mely szintén az SCAF mûhelyében született meg. A titkos szerkezet a hivatalos papírokon tudományos eszközként szerepel, de Tesla-ágyújának és lézerének köszönhetõen inkább egy halálos támadófegyvernek felel meg.
A Witness the Truth Bundle mellõzi a fényûzõ arany színeket, s egy harcedzett gúnyát, illetve egy modifikált fegyvert ad az elõrendelõk kezébe. A Witness Suit a Tau Volantison megfordult bányászok hagyatéka, kik miután egy rejtélyes leletet találtak, furcsa írásokkal a ruhájukon kerültek elõ, s azt állították, hogy „látták az igazságot.” Persze ismerve a játékot, ez az igazság csak rosszat jelenthet, így kész szerencse, hogy a ruha mellé az AL-2 gépkarabély módosított változatát is megkapjuk, egy hasznos kis sörétes puska kiegészítõvel.
Az EA kíváncsi arra, hogy mégis hány variáció születhet meg, így a hivatalos oldalon elindítottak egy játékot: aki a legkreatívabb fegyvert képes elkészíteni, annak alkotása bekerül a teljes játékba, illetve õ maga egy vendégszerep idejére feltûnik a programban.
És Pár Új Kép:
A Gamescom-os bemutató demó, enjoy :D:
Jó képek, ott a fegyver benchtool-t látjuk a 6. képen? Jobb lesz, mint az ME3-é. A 7. kép meg kicsit LOL.
Van fegyverkésíztõ nyereményjáték is, lehet barkácsolni bármilyen fegyvert, elnevezni és leírást adni róla. A szerencsés nyertes DS3 játékot és egyéb ajándékokat kap, na meg azt hogy fegyvere bekerülhet magába a játékba! Infók a hivatalos oldalon.
Dead Space 3 "Weapon Craft" (fegyver barkácsolás) trailer:
Jó lesz, bár ahogy ismerem magam ugyis 90%-ban csak a plasma cuttert fogom használni.
A nekromorfok sokkal ijesztõbbek, mint korábban, köszönhetõen annak, hogy egyre jobban emlékeztetnek az emberre. Kemény jelenetekben nem lesz hiány a jövõ februárban megjelenõ Dead Space 3-ban - a féltucat új kép legalábbis errõl tanúskodik. Spoiler! Hõsök sisak nélkül!
A Dead Space 3 még kétfõs kooperatív módban is ránk hozza a frászt - ezt garantáljuk. Az okosabb ellenfelek ellenszere a komoly tûzerõ, ezen nincs mit szépíteni. Remek akció-horrornak néz ki a Visceral játéka, mely 2013. február 5-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra. Hõseink még a sisakot is leveszik a kedvünkért.
Hír: Nagyon sokáig is nyüstölhetjük a Dead Space 3-at
A Visceral Games munkatársa azt ígéri, hogy akár 100 órát is eltölthetünk a Dead Space 3-mal.
A manapság megjelenõ játékok többségében kifejezetten jónak tekinthetõ, ha 10-12 órás játékidõt kapunk, így különösen érdekes a Visceral Gamestõl Yara Khoury kijelentése, miszerint 100 órányi szórakozást lelhetünk a Dead Space 3-ban.
Khoury az AusGamers csapatának nyilatkozott a Dead Space-széria legújabb tagjáról, s azt ecsetelte, hogy milyen sok tartalommal tömték meg a játékot. Egyrészt ugye ott vannak az opcionális küldetések, melyek eléréséhez le kell térnünk a történet által megszabott ösvényrõl. Aztán ott van a fegyverkészítés, amihez nyersanyagot kell találunk, ezeket pedig csak a pályák minden egyes szegletének felforgatása után találhatjuk meg, illetve ne feledkezzünk meg a kooperatív módról sem.
„Aki szeret fegyvereket készíteni, az szó szerint 100 órát is eltölthet a játékkal. Ha fel akarod fedezni a mellékküldetéseket, és ha egy társaddal újra akarod játszani a történetet, sok idõt eltölthetsz a játékkal. A Dead Space 3 már sokkal inkább a döntésekrõl szól.
Azt szeretném mondani, hogy a program jóval mélyebb a játékmenet terén, s úgy gondolom, hogy a játékosok észre fogják venni, hogy a sorozat elsõ két részéhez képest nagyobb az újrajátszhatósági faktor.”
Duplaplsuzjó.
kicsit olyan BioShock/Mass Effect mixnek fest így.
Dead Space 3: A Legnagyobb Kihívás, Újra Megijeszteni Az Embereket
Egy interjúban a játék executive producere az újdonságokról, a kooperatív küldetésekrõl és az AAAA szabványról beszélt. A cikk a hirdetés után folytatódik Steve Papoutsis, aki Visceral Games fejlesztési igazgatója számos érdekességet mondott el a Dead Space 3-mal kapcsolatban. "A legnagyobb kihívás, hogy továbbra is frissen tartsuk a dolgokat, hiszen ez már a harmadik rész, és azok a dolgok, melyek jellemzõek a franchisera, már nem biztos, hogy megijesztenék az embereket. Azt mondanám tehát, hogy igen, a legnagyobb kihívás az, hogy ne tudják, hogy mikor fogjuk õket megrémíteni."
Azt mondták nézzek a napba, azt mondták vicces lesz....
Steve beszélt a hangokról is, és elmondta, hogy ha jobban megfigyeljük, az elsõ részben a történések és a hangok, valamint a zenék egy kicsit disszonánsak voltak, és nem feltétlen erõsítették az ijesztõ pillanatokat. A harmadik részben azonban sokkal jellemzõbb lesz mindez, karakteres témákkal és komoly zenei megerõsítéssel fog operálni a Dead Space 3. "Az szeretnénk, hogy egy AAAA játékot tudjunk a játékosoknak adni, amilyen eddig még nem volt. Igen, sokan mondják, hogy AAA és blablabla. Nem. Mi túlkívánjuk lépni az AAA kategóriát, hogy egy magasabb szintre léphessünk." Arra a kérdésre, hogy a havas világ lehet-e olyan rémisztõ, mint a folyosós, az volt a válasz, hogy egy havas, jeges világ azonnal rengeteg ötletet ad, mert a hideggel összefüggésbe lehet hozni a félelmet, például egy hóviharban, ahol semmit nem lehet látni. Nem tudni, hogy mi jön szembe és ez egy kiváló módja a feszültségkeltésnek. A ropogó hó és a reccsenõ jég kellõen félelmetesek tudnak lenni.
Army of Two: Dead Space
Végezetül szó esett a kooperatív módról, ami "teljesen más élményt ad, ha egy barátunkkal játszhatunk. Az, hogy kommunikálhatunk a társunkkal, egyfajta kölcsönhatást eredményez, ami más jellegû izgalmat és feszültséget válthat ki, mintha csak egyedül rettegnénk a monitor elõtt."
Windows XP (SP3), Vista (SP1) vagy Windows 7 2.8 GHz processzor 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista vagy Windows 7) NVIDIA GeForce 6800 vagy jobb ATI X1600 Pro vagy jobb 256 MB V-RAM és Shader Model 3.0 támogatás DirectX 9.0c 10 GB szabad hely a merevlemezen
Hivatalos? Az Origin-en már rég fent van, de ez gyakorta az elsõ játék gépigénye. Gyakorta ha ugyanazt az engine-t használja - már pedig azt - akkor reális.
Ha a i7-GTX600-as géped akarod fényezni ott lesz rá a Crysis 3. Semmi baj, ha aDS3 gépigénye olyan baráti lesz, mint az elõzõeké. Legalább nálam is menni fog.
dehogy akarok én fényezni semmit, csak hát anno annnyira nyomták hogy bizony dx11-es karit kell venni mert minden abban jön ki,a dx9 szar,meg a többi süket duma...
Az új hardvereket valahogy el kell adni. A DS az egyik példa rá, hogy DX9 alatt és régi gépekre szabva is lehet aránylag szép és élvezhetõ játékot fejleszteni.
Kiderült, hogy melyik házi készítésû fegyver nyert a "barkács versenyen" és lesz benne a játékban. Csekkoljátok a videót. Enjoy :D
Íme néhány újabb ingame kép :)
Dead Space 3 Limited Edition Gameplay Trailer.
Ezek azok a cuccok, amik a fegyverkészítõ versenyben az elsõk lettek? Vagy ezek unlockok, amik késõbb elérhetõk a játékban? Vagy spéci pre-order cuccok?
Felkerült a netre a Dead Space 3 elõzményeit bemutató regény borítója. A Dead Space: Liberation-ban John Carver története elevenedik meg, azaz hogy mi is történt vele az Uxor-on:
Ezen kívûl még néhány screenshot az új ruhákról, fegyverekrõl. Fõszerepben Isaac és Carver:
egy perccel voltam lassabb:D
Így most megnézve lehet hogy mégse lesz annyira rossz.Féltem tõle hogy nem adja majd az elõzõ részek nívóját
Akárhányszor kapunk egy újabb videót, mindig egyre jobbnak és jobbnak ígérkezik ez a játék. Lehet hogy kisebb a parafaktor, de még mindig iszonyat hangulatos én már szívesen kipróbálnám :)
Dead Space 4: Valószínûleg Frostbite 2 hajtja majd és next-gen cím lesz
A HipHopGamer - micsoda idióta név - munkatársai egy rövid videóinterjú keretein belül mikrofonvégre kapták Chuck Beavert, avagy a Dead Space 3 egyik vezetõ fejlesztõjét, hogy az aktuális témák kitárgyalása mellett a jövõt is feszegessék néhány kérdés erejéig.
Ennek köszönhetõen szóba került már most egy esetleges Dead Space 4 is, amelyet Chuck szerint szinte biztosan az Electronic Arts jövõbeni legtöbb címét meghajtó Frostbite 2 grafikus motorra fognak megírni.
A fejlesztõ elmondta továbbá, hogy a Dead Space 4 - már amennyiben természetesen lesz ilyen - biztosan csak a következõ generációban jelenhet meg, így nagy a valószínûsége annak, hogy PlayStation 3-on és Xbox 360-on a harmadik felvonás lesz az utolsó Dead Space videojáték.
Egy ideje motoszkál már egy gondolat a fejemben, ti mit gondoltok, nem lenne jó, ha a következõ dead space játék elõzmény lenne, akár carver, akár valaki más szemszögébõl, mondjuk altman (http://www.sg.hu/listazas_msg.php3?id=1241993209&no=1773)?
Új Hír (Forrás: PC GURU): Kivágott lehetõségek az Xbox 360-as Dead Space 3-ból
A Dead Space 3 Xbox 360-as kiadásában az általános parancsok mellett achievementet is kaphattunk volna a káromkodásért.
A Dead Space 3 is csatlakozott azon játékokhoz, melyek részlegesen kihasználják a Kinect által nyújtott lehetõségeket -- ám szerencsére a Visceral Games mellõzte a nappaliban való hadonászás ötletét, és a jóval inkább felhasználóbarát utat választva hangutasításokkal látta el a játékot.
A kész termékben a periféria birtokában lehetõségünk lesz arra, hogy a szólista-, de fõleg a kooperatív módban parancsokkal segítsük az utunkat, fedezéktüzet, újraélesztést, töltényt kérve, vagy ide-oda küldve a társunkat -- lett volna azonban ezeknél sokkal érdekesebb használati módja is a Kinectnek. A csapat elgondolkozott azon, hogy achievement járjon, ha ijedtünkben káromkodunk egy jóízût, illetve a kamera a legijesztõbb pillanatokban egy fényképet készített volna, akárcsak a vidámparkokban a hullámvasúton. Sajnos ezekbõl végül semmi sem lett.
Kitudódott, milyen teljesítendõ célok várnak majd ránk a Dead Space 3 Xbox 360-as verziójában. Legutóbb a Dead Space 3 kooperatív játékmódjáról és az Xbox 360-as verzió lehetõségeirõl adtunk hírt, most pedig befutott a teljes, és éppen ezért SPOILERES achivement lista is.
Az alábbi öcsik még nem lõnek le sok poént, úgyhogy nyugodtan megnézhetitek õket, utánuk pedig következnek a veszélyesebbek.
Get On My Level (10) Teljesítsd a játékot bármilyen nehézségi fokozaton.
The Explorer (25) Teljesíts minden választható küldetést.
Aren't You Thankful? (50) Teljesítsd a játékot Hardcore módban.
Epic Tier 4 Engineer (40) Teljesítsd a játékot Classic módban.
Survivalist (40) Teljesítsd a játékot Pure Survival módban.
Gun Collector (25) Gyûjtsd össze az összes fegyver alkatrészt.
The Professor (25) Gyûjtsd össze az összes régiséget.
The Librarian (25) Gyûjtsd össze az összes audiobejegyzést.
The Armorer (25) Gyûjtsd össze az összes fegyvermódosítást (circuit).
There's Always Peng! (50) Találd meg Peng-et.
My Buddy (10) Nyerj ki erõforrást a szerelõpadnál egy Scavenger Bot-ból.
Metal Detector (30) Telepíts sikeresen Scavenger Bot-okat a 15 Erõforrás Területen.
Strapped (10) Kraftolj egy fegyvert.
Circuit's Edge (10) Adj egy módosítást a fegyveredhez.
EMT (25) Kraftolj egy Nagy Egészség Csomagot.
Full House (25) Kraftolj egy fegyvert 2 eszközzel, tippel és tartozékkal, az összes módosítási helyet kitöltve.
RIG Master (50) Javítsd fel teljesen a RIG-edet.
Master Plan (25) Készíts egy tervrajzot, mely legalább 2000 tartozékból és módosításból épül fel.
From the Jaws (10) Mentsd meg a koop bajtársad egy kivégzéstõl azáltal, hogy megölöd a támadót.
Share and Share Alike (10) Használd a RIG-et, hogy átadj valamit a koop partnerednek.
Medic! (10) Éleszd fel koop társad 10 alkalommal.
Ghosts of the Past (25) Nézz szembe Carver összes démonával azáltal, hogy csak a választható küldetéseket teljesíted a kooperatív módban.
Architect (10) Ossz meg egy tervrajzot koop partnereddel.
Axes High (20) Ölj meg 30 ellenfelet Fodder fejszékkel.
Payback (15) Ölj meg egy katonát saját gránátja, vagy rakétája felhasználásával.
Go for the Limbs! (10) Csonkíts meg 500 élõ ellenfelet, végtagjaik levágásával.
And Then We Doubled It! (10) Csonkíts meg 1000 élõ ellenfelet, az elõbbihez hasonlóan.
Slow Mo (10) Ölj meg 50 ellenfelet, miközben sztázisban vannak.
Blast Corps (10) Ölj meg 30 ellenfelet, robbanás használatával.
Shootbang (10) Ölj meg 30 katonát fejlövéssel.
Empty Chamber (10) Ölj meg 30 ellenfelet közelharcban.
Dropping Acid (10) Oldj fel 50 ellenfelet savban.
Electric Lawnmower (10) Ölj meg 30 ellenfelet áramosított Ripper pengével.
Overpowered Healing (10) Használd a gyorsgyógyítást 20 alkalommal.
No, akkor most tessék vigyázni, jönnek a SPOILERES öcsik.
Stranger in a Strange Land (10) Teljesítsd a Prológust.
Space Odyssey (15) Éld túl az elsõ ûrsétádat.
Critical Mass (15) Szerezd vissza a hajót.
Snow Crash (15) Érd el Tau Volantis-t.
Intestinal Fortitude (25) Gyõzd le a Hive Mind-ot.
Hydra (15) Végezz a Snowbeast-tel.
Together as One (15) Szereld újra össze Rosettát.
Infernal Machine (15) Érd el az ideges szerkezetet.
Shoot for the Moon (50) Gyõzd le a Holdat.
Under a Buck (10) Lõjj rá a szarvasfej trófeára az Admirális Negyedében.
Space Ace (20) Legalább 70 célpontot lõjj ki Tau Volantis felé tartó utad során.
Hungry (20) Érd el a Waystation szivattyúszobáját anélkül, hogy észrevennének.
Drill Sergeant (30) Teljesítsd a Drill Szobát, sebesülés nélkül.
Weedkiller (30) Egy szimpla mérgesgáz-felhõvel ölj meg 5 Cyst-et a Biológiai Épületben.
Aliens (15) Gyûjtsd össze az összes idegen régiséget.
Close Encounter (10) Ölj meg 10 idegen nekromorfot.
Gamestar.hu
Nem rég az IGN jóvoltából felkerült az internetre a játékból 3 db videolog, vagyis 3 hanganyag, melyek valószínûleg a játékban is szerepelnek majd. Enjoy :)
Piece By Piece
Freezing Soldiers
They Must Eat
Új videó egy elõrendelõi fegyverrõl, a Tesla Enervator-ról, a videó megtekintéséhez be kell lépni a youtube-os fiókba:
És egy új, 6 és fél perces gameplay videó kommentárral. Enjoy :)
Ezek szerint Január 15-én Xbox-on, Január 22-én pedig Ps3-on is elérhetõvé válik a Dead Space 3 játszható demója. Sajnos a demó PC-n nem jelenik meg, ettõl függetlenül akinek van Xboxa v. Ps3-a, az bátran tegyen vele egy próbát.
na akkor várjuk.leírom majd a véleményem a játékról miután demoztam egyet xboxon:)