Terror missionokban bírom hogy az ufók sosem hibáznak. Most is a pálya másik felérõl lõtte halálpontosan szitává a full coveres civileket az ellen. Persze utánna ledaráltam minden UFO-t de 3-4 civilt mindig kinyírnak elõtte. Bár a végeredmény így is OK-ra jön ki.
Na ez meg a másik, elso hónapban max. 1 muholdat tudsz felloni. Még ha az elején jon egy ufo, és eladsz mindent sem fogsz tudni egy plussz uplinket felhúzni és muholdakat gyártani hozzá (eleve 20 nap a gyártási ido).
Hát tény, hogy az impossible fokozat ritka szopatós, de csak az elején. Én csak ott basztam el, hogy rosszkor telepítettem a kamuholdakat így sok ország úszott el. Classic ironman egy víg játszótér még, de az impossible ironman na az a tényleg a lehetetlen küldetések közé esõ kategória. Annyi dolognak kell összejönnie, hogy módosítások nélkül az már tényleg idegtépõ!
Hát én komolyan nemtom te milyen játékkal játszol, de engem az esetek 90%-ában 1 lovéssel szedtek le a sectoidok cover mogott a korai játékaimban (természetesen missuk sose volt), utána dontottem úgy, hogy no cover, falak mellett stb.
Jó lájték let az tény, de ez a sok skript,meg logikátlan játékmenet, kamerakezelés,az emberek kiválasztása stb elég sok bosszadalmat okoz. Nem is értem hogy lehet ezt Ironman módban játszani. Egy rossz lépés,gránátdobás,kifagyás és kezdhetsz minden elölrõl. Ha tökéletes lenne a játék akkor megérteném. De ezekkel a hibákkal visszatöltés nélkül nem nagyon lehet játszani.
Egy tapasztalt (major vagy colonel rangú) sniper katona offense értéke nagyon magas és könnyedén talál el célpontokat még úgy is, ha nincs a zsákjában scope. Egy colonel rang +40 offense értéket jelent (már a major is 35 körülit), ami egy jó puskával bizony igen biztos találati esélyt generál (még 60-as alap 60-as offense-rõl indulva is 100-as lesz a csókának, amihez ha hozzáadjuk a scope és egy laser sniper rifle/plasma sniper rifle aim bónuszát az már bõven kiüti a light cover adta elõnyöket is és jócskán visszaveszi a hard cover elõnyeit). Már csak egy magaslati hely kell (teljesen mindegy, hogy felgyalogol/mászik, kampóval jut el a céljáig a sniper vagy archangel armor-t használva emelkedik magasra) és onnan lõdözzön a sniper, mert akkor még további találati bónuszokat kap, arról nem is beszélve, hogy bizonyos magasság fölött egész egyszerûen a célpontok felejthetik elfelé a cover védelmüket.
Arra kell ezután csak figyelni, hogy ne legyen közel a célpont mikor puskával akarsz lõni, mert akkor romlik a találati esély de nagyon (14 egység meg igen nagy táv és gyakorta, ha nem marad leghátul a sniper, akkor bizony ezen a távon belül lesznek a célpontok, szóval romlik az esélye).
Magyarán aki sniper használatában gondolkodik, annak elõbb pozicionálnia kell a lövészét aztán lövöldözni vele, nem csak hátul hagyni azt várni hogy majd valamit felmutat, mert ekkor az esetek többségében nem fog jól szerepelni.
Amúgy meg kezdetben a sniper szépen belegyalogolhat az ellenfél arcába és pisztollyal végezheti ki a gaz idegeneket (akiket a többiek meggyengítettek). Vagy kiüldözöm egy flush-sal a fedezékébõl a célpontnak kiszemelt idegent (netán úgy röptetek egy gránátot, hogy elvigye a fedezéket de ne károsítsa az idegent) és a sniper máris vígan telibe kapja nagyon messzirõl is.
Én nem tapasztaltam, hogy impossible fokozaton sniper-ekké váltak volna a sectoidok. Az az 5 pont offense bónusz amit kapnak (már classic fokozathoz képest, bár ott még nincs bónuszuk) nem okoz akkora minõség ugrás (igen a 65-ös alapról felmegy 70-re az offense a sectoidnak, ami igen azt jelenti, hogy a sima gyengébb cover-bõl jó eséllyel kikapja a célpontját és a komolyabb cover esetén is elég jó esélye marad erre). A thin man már más kategória, annak ott már +10 offense bónusza van ami nem gyenge (bár így sincs még 100 közelében sem a kérdéses érték).
A hard cover meg nem jelent biztos védelmet. Ha olyan angyon aggódik valaki az esetelges találat miatt, akkor aktiválja a védelmet (amikor lelapul a fedezék mögé) ami majd duplázza a cover elõnyeit és így nem is nagyon találják el a fedezék mögött lapító manust, max ha nagyon közeli célpont akkor megkerülik (cumi, mert ekkor a találat mellé garantált lesz impossible fokozaton a critical hit) vagy odavágnak egy gránátot. Plusz azt se feledjük el, hogy az idegeneknél nincsenek class-ok és így nincsenek nekik extra hátrányaik úgy mint például az assault vagy a sniper katonák esetén. Ezért tudnak elég jó eséllyel kaszálgatni és találni (cserébe közel sincsenek olyan különleges képességeik és variálható felszerelésük mint a katonáinknak).
A régi játékokban sem voltak olyannyira pontatlanabbak az idegenek, csak mikor nem szûk helyen ment a harc, akkor a világ másik végérõl lövöldöztek gyakorta ami nagyon leamortizálta a találati pontosságukat (ez igaz volt oda-vissza szóval nagy távolságra átlagos értékekkel bíró katona nem vitt be sikeres találatot). 10-12 egységnyi távolságból már jóval ritkábban (már ha egyáltalán) lõttek mellé õk is. 6 egységen belülrõl meg csak a mocskos nagy mázli tudta megvédeni az embereket a találattól.
Szóval én nem érzem hogy csalna a gép. Rosszul megírt és felesleges dolgok vannak a játékban szép számmal ez kétségtelen és tagadni is felesleges lenne. De speciel azokat a minimális bónuszokat amiket a magasabb nehézségek osztogatnak nem érzem csalásnak.
A lényeg hogy elég sok logikátlan dolog van benne.
Jaja. A régi UFO játékoknál nem volt ennyire pontos az ellenfél.
Pont ez a lényeg bazz, vanilla impossible fokozaton nem sniperkedsz, mert a sectoidok fél pályáról kiszednek 1 lovéssel, igazából fogalmam sincs, hogy Saga Jr, hogy csinálja.
Colonel Sniper. Arra értem hogy maxos. Az mindent visz. :) Csalást úgy értem hogy ad a gép az ellennek + célzási értéket. Simán lõnek 70-80-assal. De az az érdekes ha full fedezékben vagyok akkor is sokszor kiszednek. Pedig az -40. Plusz a páncél stb. Erre értem hogy csal a gép.
Ja. :) arra én is. Eddig max 16-17 ellen volt egy pályán. De maxos sniperrekkel nem volt kihívás. :) Messze a játék legjobb emberei. A tûzállót én sem értem. A mérgezés az okés de ez nem értem én sem.
Nem lenne az nehéz ha nem pánikolnának már mindjárt az elején az országok. Meg hogy nagyon csal a gép. Én csak ezeken módosítottam egy kicsit. A sebzés, életerõk stb maradtak.
Tuti mélyebben van.Én is próbáltam, de akkor nincs töltény hozzá.
Free Camera jó nálad? Sajnos ha aktiválok egy képességet akkor ugyan úgy visszaugrik az emberre. Meg a több szintes ufoknál is a legfelsõre ugrik mindig. Nagyon zavaró.
valószínûleg akkor mélyebben bele kell nyúlni a fájlokba, ami kétlem, h most lehetséges, arc thrower is csak azért rakható pisztoly slot-ba, mert valamikor így volt kitalálva készítõk által - de próbálj meg itt körbekérdezni.
Igen, ezt csináltam, de így nem megy. A shotgunnal lõ rá a stunt gombbal, viszont sose kábulnak el tõle (1% esély van rá), ráadásul a hatótáv is ugyanaz.
jaaaaa, megszokasbol soha sem lovok le a viz folott UFOt :D:D:D tenyleg nubsag de amugy szerintem - azt hiszem mar irtam - tok keves nub ufo van az egesz jatekban mindig cska buzi abduction meg terrorok vannak, en pedig szeretek vadaszni :d
Hát ja. Ez a pach nem hogy javított még szinte rontott a játékon. Ez az ember kiválasztás olyan szar benne. Miért nem lehetett portrék az emberekrõl és csak arra kattintasz. Sokkal gyorsabb lenni a kiválasztás. Meg hogy pl a hátsó sniper overwach-olni betehetnéd akármeddig. És nem ugrana vissza mindig a kamera minden körben rá. Egyszer megadnád és úgy maradna amíg manuálisan nem szakítod meg. Rohadt idegesítõ.
...és persze a patch nem csak hogy átrakja quicksave gombját, de kinyírja a bázison a lehetõségét. /slowclap
ennek mégis mi a fene értelme volt, kedves Firaxis? mert a bázisépítésnél az ember nem kúrhat el dolgokat és akarhat neadjisten visszatölteni egy gyorsmentést?
Hát ez kész, kiszedtem mindkét opció elol a pipát, nyomtam egy applyt, bezártam, toroltem, futtattam xshapet, most meg 45 fokokat fordul a kamera és normálisan mukodik
Na megvan, egyszerre kell lenyomni a qt és az et, és azt felengetni amelyik irányba nem akarod, hogy forduljon a kamera, a másikat meg egy fél másodperccel késobb.
Van pachelve. Tegnap néztem repülve át lehet menni rajta. De ahogy leszállnék kiakad. :) :D
A harc elõtti állapotból töltöttél vissza (tehát mielõtt a harcba indulnál és felszállna a bázisodról a csapatod), vagy harc közbenibõl? Mert utóbbi semmit nem ér.
Esetleg csináld azt, hogy az ajtó közelébe érve legalább 1 embert zavarj át rajta mielõtt átadnád a kört. Ha meg ez sem megy akkor hagyd a fenébe az egészet. Nem létfontosságú a battleship kirámolása. Menj inkább neki a temple ship-nek.
A visszatöltés nem segít rajta. Mindig egy bizonyos határnál akad ki. Nagyon idegesítõ. Megpróbálom máshogy lelõni és akkor lehet jó lesz.
Nem kell hozzá mod, anélkül is elõfordulhat, hogy kiakad (nem akar véget érni az ellenfél köre) ott a játék (kicsi rá az esély de ismert hiba az alap, patch nélküli változatnál). Nekem speciel a második végigjátszásnál (még modok nélkül) elõjött a hiba. De csak simán visszatöltöttem az állást a csata elõttrõl és újra indítottam a csapatot meg a csatát azt utána jól mûködött (nem tudom hogy sima visszatöltés segít vagy sem harc közbeni állapotról, mert nem használok harc közben mentést ahogy autosave-et sem).
Késõbbi játékok során nem találkoztam vele, pedig ott már voltak módosítások is érvényben.
Sziasztok. Másnál is kifagy a játék egy battleship-nél mikor át kell menni a két kapun és menni az irányító központ felé? Mintha egy határ lenne. Mindig csak ott fagy ki exe hibával.
Magyarításról tudni már valamit? Elkezdte már valaki?
másnál amúgy elvileg nem volt gond (legalábbis még nem olvastam sehol), de valamiért az én gépemet update1 nem szerette elsõ nekifutásra (lehet piszkált fájlok bekavartak), azóta nem próbáltam bár nem is olyan hihetetlenül hatalmas dolgokat javít, szóval épp tudok nélküle élni.