Ennyibõl nem tudunk okosat mondani. Az tény, hogy a játék nagyon bugos, ettõl még lehet van valami megoldás. Van egy AMD Dual Core Optimizer nevû könyvtár a játékban, azzal lehet érdemes operálni, hátha.
Az mennyire normális, hogy a gém úgy fut, mint egy rakás szar? Nem valami komoly eyecandy, emiatt gondolom, hogy valami gebasz lehet az oka.. Dishonored, új NFS, meg a legtöbb dolog egész emberszerû, de ez játszhatatlan..
Gép valami 6magos amd, ati6950, meg 8 giga ram..
tápolt scope nem aim-et ad, hanem 10% extra critet. SHIV-ek meg tudtommal erõsen bugosak perpill.
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy a fejlesztett távcsövet hogyan lehet megkapni? Mert Én kifejlesztettem , de ugyan úgy csak plusz tizet ad az AIm bonuszra mint a sima! Illetve érdekelne , hogy a plazmás shivet miért nem lehet berakni a csapatba?
Nem. Élõlények közül csak õ nem fogható el. A robotok (sectopod/disc/drone) szintén nem béníthatóak és foghatóak el. Noha az utolsóhoz (Drone) lesz a foundry-ban egy megoldás, hogy lehessen irányítani (arch thrower-rel el kell találni, utána amíg ki nem nyírják velünk lesz, a végén megsemmisül).
Ethereal hulla kutatása adja a psi armor-t a gyártható cuccok közé. Védelme HP terén sokkal rosszabb mint a titáné (a skeleton-nal van egy szinten vagy egy kicsivel fölötte), de cserébe ad bónuszt más dolgokra mint például pszí-re meg def-re (ha jól emlékszem tán még mobilitásra is ad egy kis extrát).
par kerdes veteranoknak: 1) a sectopod/cyberdisc/cyberdisc javito kis robot, ethereal (vagy ebbol cska 1 van a jatekban?) elfoghato? - van ertelme - van valami reseach beloluk? sarga/piros sugaragyu esetleg?
2) a nagy mutonok ?heavy? plasma puskaja ua mint a plasma puska, vagy ezeket is erdemes elfogni? ugyenez : sectopod atomlezeragyuja lesz az embereknek ?
ubertuti, letehetetlen a jatek, ami nem tetszik talan: az a resze a jateknak, hogy a vadaszgepeket alig kell hasznalni, nincs tul nagy mozgas a legterbe mint az eredeti jatekba ahol ugye tobb fronton is zajlott esemeny, nemritkan egy idoben 2 contact.... hiaba van minden foldreszen egy emp cannonos firestorm, ha azok az eletben nem repultek meg...
Ugyanúgy hatnak, mivel ezt csak az áldozat/célpont Will értéke és a támadó Will értéke határozza meg. Ha a támadóé nagyobb akkor jó eséllyel megszívja az áldozat (nem biztos, de esélyes).
Biztos védelem a mindenféle agymacerálás és psi sebzések ellen az lenne, ha minden egyéb nélkül 130-140 fölött lenne a will értéke a katonának (ekkor már csak az uber ethereal tudna rá hatni, amit egy psi páncél vagy egy sapka már negálhat, a kettõ együtt még jobb). Legalábbis normál vagy easy nehézségen. Classic fokozaton legalább egy 10-es, míg Impossible fokozaton legalább még egy 20-ast emelj az értéken, mert kapnak akkora bónuszt a sectoid commander-ek és ethereal-ok a maguk psi kapacitására.
Elég egyszerû a dolog. Változtasd a properties részleget a következõre: Properties[0]=eWP_Pistol,Properties[1]=eWP_Secondary,Properties[2]=eWP_CantReact,Properties[3]=eWP_None,Properties[4]=eWP_None,Properties[5]=eWP_None
Ekkor átkerül a pistol slot-ba az arc thrower.
TreDoR: A mindfray-re mindig 100% az esélyed (mert mindig talál) és sebzésként is mindig 1 csík fog villogni. Azonban ahogy nálad is úgy az ellenfélnél is mindig lesz esély arra, hogy negálva legyen a dolog. Ez csak a célpont és a támadó fél will értéke közötti különbségtõl függ. Minél nagyobb a különbség a te javadra annál biztosabban lesz sebzés. A tuti sikerhez úgy 40 ponttal kell meghaladni a célpont will/psy értékét/védelmét. Ha ennél kisebb a különbség a támadó javára akkor egyre nagyobb eséllyel fog hárítani/negálni a célpont. Ezért is kell psy satyekot is a fejébe húzni a pszíknek nem csak psy armort rájuk aggatni. Ez a két kütyü együtt 40 pontot dob a will értéken és így már egy sectoid commander is könnyedén szivatható az aprólékokra meg mindig hatni tudsz majd..
Az mi, hogy kiírja mindfray 100% 1 hps mutonra, erre mindfray failed?
Hm. Most rávágtam egy shredder rakétát, utána meg egy simát egy csoportra ( 3 heavy floater, 1 berserker, 1 sectopod) és a sectopod egyiktol se sérult.
a végsõ nagy szobánál vagy osonj be bal oldalt és csalogass ki pár idegent, majd az ajtóban állva durrantsd le a bent maradt haverjaikat... vagy fuss be töketlenül, ölj meg mindenkit, aki tudna flankelni (nem a szoba másik felén van), hajíts be a bent állókra egy smoke grenade + telekinetic field kombót, és kacagj halkan ahogy mindenki mellélõ
arra gondolok, h ha a játékon olyan bugyi van, bevág neked két abduction-t hasonló helyszínekkel, aztán hoppá, a havi 60$-t adó India fölé lõhetsz is kapásból szatellitet ha nem akarod, h otthagyjon. (ami nekem teljesen felesleges, tekintve h Ázsiával kezdek)
btw ini tanulsága szerint kihagyott abduction impossible-n *hárommal* növeli az adott országban a pánikot, több nehézségi szinten csak kettõvel az országban, egyel a kontinensen.
hja, lehet majd deep pockets csere meglesz, nexus tanulsága szerint ez nem csak nekem jutott eszembe plusz tényleg elég felesleges, vége felé supportok medikit mellé ugyan cipeltek scope-ot, de használni nem nagyon volt lehetõségük, mindig inkább ment a suppress/smoke/mindfray, alig használtak puffogtatásra plazma puskájukat.
még annyit kérdeznék, hátha tudod: arc thrower pisztoly slotba módosítás hogyan mûködik, hogy kell elõhozni? még sehol nem láttam ehhez konkrétan leírást
Mi az a panic roulette? A pánik ugyanolyan hatású (már az abduction/terror/le nem lõtt UFO/lelõtt szatellit) a nehézségtõl függetlenül. Csak a kezdõ pánik level tér el a classic és az impossible fokozaton a normál nullás értékétõl.
A deep pockets-re igazából nincs szükség, mert a hasznos eszközök száma az a nullához közelít. Szóval ha neked nem szimpatikus cseréld nyugodtan egy másik képességre. :)
Ha meg több tárgyra vágysz akkor egyszerûen növeld meg az ini fájlban a páncéloknál a small items számát 1-rõl 2-re. Így az adott páncélt viselõ baka 2 kis tárgyat vihet magával. Ennél több ugyan lehet, csak használni nem tudod a többlet tárgyakat, mert csak kettõt fog a program neked megjeleníteni a harc közben (és hogy szebb legyen a dolog, a harc után kukázza/elveszi a nem használt tárgyat amit aztán senkinek nem tudsz odaadni).
dede, mondom, direkt teszteltem pl h rand=2-nél 0-1 will jött szintenként, stimmel amit leírtam, csak annyit nem tudtam elõször, h rand lehet 0 is.
utána meg is csináltam magamnak a saját kis véletlenszerûség csökkentõ modomat: - fix will növekedés, sok az elején (közel max), kevés a végén - 100% psi-s katonák, de kevesebb slot - több steam vent, mert nem vagyok híve az energiarulettnek sem - impossible -> normal geoscape, mert kemény harc jöhet, de pánik rulettel már a tököm tele van. normalon kap az ember ingyen OTS-t, szóval arról is levettem az árat meg egy napossá tettem, valamint kap alapból szatellitet, annak az árát meg alien containment-rõl szedtem le. - minimum fél évre magamra haragítottam random number god-ot
bár utóbbiban annyira nem vagyok biztos, mert elsõ küldit most sikerült pont egy karcolás nélkül lezúzni, a lehetõ legszarabb pályán (metro), ráadásul úgy, h vaktában eldobott (gondoltam h ott vannak) gránát 3 unszimpatikust cincált meg istenesen és szedte le az összes fedezéket elõlük, majd a csapat tagjai 80%+ találati eséllyel kivégzõosztagként õket
Na, részemrõl unistall. MOD-dal az imp is elég könnyû, bár a végén azért néha az a rush amit lenyom az ellen nem semmi. Ellenben MOD nélkül tényleg lehetetlen megcsinálni. Orrba-szájba csal a gép. 5 próbálkozásból nem tudtam megcsinálni az elsõ bevetést sem egy olyan pályán, amit és jónak tartok. Egy lövéssel szedik ki a teljes fedezékben álló embereimet, 25%-os találati aránynál szénné lõnek. Nekem a 65%-os lövésnél a nyílt terepen álló ellennél 3-ból semmi. Szopasson mást.. Ennyi elég volt. Nem rossz, csak nincs rendesen belõve a nehzéség. A classic tök könnyû, az imp. szó szerint lehetlen még visszatöltögetéssel is, nemhogy ironman módban.
Elrontottam.
Az iRandWillincrease nem a not created equally-nál figyel be, hanem annál a másik opciónál ami véletlenszerûvé teszi a fejlõdéskor a statokra (offense, will és így tovább) kapott értékeket. Legalábbis ezt tapasztaltam. Ennek hiányában sokkal alacsonyabb mértékû volt a katonák will értékének emelkedése (1-2 pont OTS nélkül, max 5 pont OTS-el, de ha a random is be volt kapcsolva akkor már bejöttek magasabb értékek is).
Az iRandWillincrease csak akkor játszik szerepet, ha be van kapcsolva a second wave-bõl a not created equally, vagy ennek hiányában a feladatokért kapható katonákra lesz érvényes. A toborzottakra nem.
Továbbá nem adódnak össze a rand értékek, hanem csak a nagyobb érvényesül. Szóval egy manus will növekedése az lesz egyszer a class szintenkénti növekménye + az iRandOTSWillincrease (ha nem éri el a rand miatt az érték a minimálisan meghatározott iBaseOTSWillincrease értéket akkor azt kapja meg a manus). Ha be van kapcsolva a random karakterek opciója akkor játszik be a iRandWillincrease az OTS verzió helyett, tehát többet lehet kapni.
megvan, hogy mit nem láttam - az itteni kétlábú hülyeséget írt, a rand "dobhat" nullát is, szóval iRandWillIncrease=6 az 0-5, iRandOTSWillIncrease=4 pedig 0-3.
valaki nálam bölcsebb homályosítson fel will mûködésérõl... iniben (ill DefaultGameCore.mod, de értitek) van ilyen, hogy:
iRandWillIncrease=6 - ez alap, szintenként véletlenszerû növekedés, 1-6 iBaseOTSWillIncrease=2 - iron will extra, fix +2 iRandOTSWillIncrease=4 - iron will extra, még +1-4
ez eddig 4-12 kellene hogy legyen, ami stimmel, mert egyik katonánál sem láttam még ennél kisebb illetve nagyobb ugrást... ellenben, pár sorral lejjebb, ahol a katonák szintenkénti tápolódását írja, minden szinten van egy olyan, hogy:
iWill=2 - avagy szintenként +2 will.
mind a négy érték állítható, és mûködik. így elvileg 6-14 will-t kéne a kétlábúaknak kapniuk/szint, ha csak nem buktam meg általános iskolai matematikából és égetem itt most rommá magam... nos, én a büdös életben nem láttam még ilyet. soha. direkt kipróbáltam 150 new guy-os katonán, senkinél nem volt 14-es, de még 13-as will növekedés se.
mit nem látok?
ezt meg pontosítom: ghost (100%) + killer instinct (+50% crit sebzés run and gun alatt) + rapid fire + alloy cannon = egy kör alatt halott sectopod, szegénynek van kõkemény 30 HP-ja classic-on
majd akkor módosításnak nekiesek, még asszem annyit fogok bemodolni, h fix legyen a szintenkénti will, mert csípi a szememet. kamera közelítés/távolítás már megvolt, igazából azt akartam megpiszkálni, ha alapból ne 1.0-es értéken, hanem pl 1.5-n kezdjen, akkor nem kéne folyton egérgörgõt rángatni h normális távolságban legyen.
jutalom piszkálgatásával én is hasonló eredménnyel jártam, enum fájlokat tippem sincs lehet-e (és ha igen, hogy) piszkálni, úgy néztem egy olyanból (xcomstrategygame.upk-n belül) nézi ki random melyiket adja be mennyiségeket (pénz, tudós, stb) láttam, azt könnyû átírni.
Az aim assault climb az szintkülönbségekre vonatkozó módosító. Hogy pontosan mennyivel csökken a távolságon túl egységenként a találati arány azt még nem találtam meg (nem az ini-ben van). A close range az a lövész aktuális helyzetétõl mérve számolódik szerintem. Legalábbis eddig ha közelebb mentem akkor nõtt a találati esély.
1. A +50% az a csapatok számára és ezáltal az összlétszámra vonatkozik, nem a csapatot alkotó lények száma növekszik meg (tehát maradnak a 2 és 3 fõs egységek, csak több lesz belõlük). Az ellenfelek mindegyike kap még plusz Hp-t mindegyikük kap pluszokat a kritikus sebzés esélyére és aki korábban nem kapott az biztosan kap bónuszt a találati pontosságára). Már a katonáidra érvényes további -1 HP mellett (összesen -2, sima -1 a classic nehézségen van).
2. Nem, de eszement könnyû. Különbség igazából nem is létezik (ha végignézed a panic abduction értékeket, mind 1-es), illetve csak a starting panic level-ben van. A classic csak 8, az impossible 16, míg a normál az 0-ról indul (tulajdonképpen nincs is pánik, legalább 2 alkalommal kell egy helyen abduction legyen hogy elérje a 4-es szintet vagy az 5-öst a pánik ha esetleg a kontinensen volt már valami egyéb buli is). Ha már könnyítést akarsz akkor írd át az impossible starting értékét neked tetszõen alacsony számra.
3. Van errõl szóló topik a nexuson az xcom mods részlegben. Mind a közelítés mind a távolítás kitolható (a közelítés olyan 200%-al a távolítás meg többel).
4. Passz. De mivel csak a lehetõségét adja meg a dolognak a program és nem garantálja, hogy minden abduction ufo-t megjelenít és így rájuk is startolhatsz így sok értelmét nem látom (hacsak nem akarsz még tovább könnyíteni a játékon, mert ezek az ufok beleszámítanak a havi limitbe). Abduction küldetések lesznek, legfeljebb ha mázlid van akkor 1 vagy nagy mák esetén akár 2 ufo is megjelenhet amire rárepülhetsz (ugyanakkor korlátozva van az egy idõben megjelenõ ufok száma így olyan sosem lesz hogy mindet megjelenítse).
5. Véletlenszerûen generálja le a jutalmat (már próbáltam módosítani a típusokat, kicsit változatosabbá tenni azokat, illetve törölni/átírni a felesleges, katonákat adó variánst, de az mindig kifagyáshoz vezetett). A mértéket módosíthatod de, hogy mikor mit ad azt max visszatöltéssel befolyásolhatod még mielõtt az abduction küldetéseket beadná (magyarán mentesz azt amikor nem tetszik a hely és/vagy jutalom akkor visszatöltöd a korábbi állást azt reménykedsz hogy más jutalmakat fog osztani).
Kibaszott durva. Nagyon csoportok, +1HP az ellennek, -1HP neked. Szinte mindig kritikusat hazudik be az MI. Egy karcolás és pánikol az egész csapat. Classic ironmaman átgázoltam az ellenfélen, MOD nélkül totál esélytelen voltam imp. szinten.
A Warspace vagy milyen mod azért nehezít. Egy csatahajó ellen totál óvatosan mentem, de olyan szintû rush-t nyomott le az ellen, hogy egy kezdõ és egy tapasztaltabb emberem is otmaradt és kett másik komolyan lesérült.
Igen, van olyan MOD, ami lehetõvé teszi, hogy elfogd az abduction hajót. A bibib az, hogy az elején nyápic vadászok erre képtelenek. Ez a játék végét könnyíti, hiszen mindet leszeded. A játék elején meg brutálisan nehezít.
pár kérdés, mivel lassan végére érek classic végigjátszásnak (és már rég végére értem volna, ha nem ugrok vissza az elejére minden kicsi elkúrásnál):
1) impossible harc mennyivel durvább, mint classic kiadása? fejjel a falnak, vagy csak +50% ellenség (és ez pontosan hogy mûködik - 2 fõs csoportból lesz 3, 3 fõsbõl 4-5?) és -1 hp saját embereidnek + egy kis extra ellenfeleknek? classic-on pofátlan sebességgel és karcolások nélkül gyalulom már le a legnagyobb csapatokat is, kéne egy kis kihívás 2) valaki alkotott már olyan modot, ami impossible harcot kombinálja normal geoscape-el, vagy rám vár a megtiszteltetés? (nehezebb harc jöhet, de a tököm kivan pánik-rulettel már, még ha röhögve sikerült is mindent országot egyben tartani classicon is) 3) kamerakezeléssel valaki már játszadozott? konkrétan azt akarom elérni, h alapból nagyobb távolságra legyen a lelkem a csapattól, úgy még talán az ugrálása sem lenne olyan szörnyûséges 4) egyes modokban az a lehetõség, h lelövöd UFO-kat mielõtt nekiesnének abduction/terror küldiknek pontosan hogy mûködik? 5) próbálta-e már valaki esetleg módosítani abduction/council küldik jutalmát? nem a pénz/embermennyiségre gondolok, hanem pl belenyúlni úgy, h ne adjon se pénzt, se ki-bebaszott heavy-ket, akiket mostani végigjátszással egy életre megutáltam (minden küldetés azt akart rámtukmálni. MINDEN.)
ha valakinek van bármelyikre bölcs válasza, ne tartsa vissza magát :) elõre is kosz
telekinetic field ász, dense smoke-al tápolt smoke grenade-el volt, h tõle 3 méterre lévõ ellenfél képtelen volt eltalálni puszta közepén "felejtett" shotis katonámat
btw ini-kben lévõ CLOSE_RANGE (14) pontosan hogy is mûködik? ennél nagyobb távolságtól (mozgásnál számolt kockák?) kezd csak esni a fegyver pontossága elvileg, ASSAULT_AIM_CLIMB (4) értékével kockákként?
A program random generátora egy vicc. Vettem 4 katonát. 3 heavy egy sniper, mikor ezekbõl van most is a legtöbb...
Én most ilyen classic-impossible fokozaton játszok (de inkább classic), és csak 1 heavyt viszek magammal általában (kivétel a terror kuldik), sniperekkel jobban lehet aprítani.
A mindfray leghasznosabb része, hogy baromi pontos és még lõszerbe sem kerül. Mindcontrol helyett pedig szerintem a telekinetic field sokkal hasznosabb még a közvetlen melletted állo ellen sem biztos, hogy eltalál és elég nagy területet lehet vele lefedni.
1) Archangel kizárólag snipernek, az összes többinek ghost armor. Simán az ellen mellé is beállhatsz nem vesz észre, nem tudom Schiwo milyen tapasztalatokat szerzett. A ghost nem csak a láthatatlanság (1 körig és nem szabad lõni) miatt jó, de ad a mozgásra is bónuszt meg a defensre is.
2) Megéri de kizárólag assaultnak.
3) mindenkinek csinál olyat, nem árt egy célpontra legalább 1 vagy 2 másikkal is rámenni egyszerre. Murphy nem alszik.
A heavykrõl nem értem miért színdják egyesek, nekem Õ volt az egyetlen aki eddig 39-et critelt Colonel rangban mikor plusz sebzést kap a fegyver alapján. Ghost armorban legalább annyira hasznos mint egy assault. Nem beszélve mikor a fusion launcherrel a temple shipen a 2 sectopodot egyszerre sebezte min 24-el. Vagy mikor egy abductor bejáratánál lévõ 9 ellen egy csoportban kapott normál rakétával 6-ot, növelt sebzési buborékban. Én eddig egyszer sem hanyagoltam el a heavyket.
A mindfray, bár nem sebez sokat, rendelkezik más elõnyökkel is, amik miatt több szinten is hasznos képesség. A sebzés mellett például rontja a célpont mozgását (felezi) meg az offense terén is gyengíti õt. Szóval ha nem is öl könnyedén, attól még taktikai haszna is van, nem is kicsi.
A control-t megszakítani nem lehet. Arra viszont jó hogy felfedd az irányított idegennel a többi ellenfél pozícióját illetve õk végezzék ki a kontrollált lényt. Mondjuk a telekinetic field azért erõs vetélytárs és harcban egyértelmûen jobb, mint az irányítás.
Az alloy cannon lõtávja nem kicsi. Ugyanakkora mint a heavy csúzliknak vagy puskáknak, tehát 27 egység. Ami miatt messzire pontatlan az nem a fegyver lõtávolságához, hanem a játékban lévõ close range-nek köszönhetõ. Ha az assault katona ennél távolabbi célpontot lõ akkor erõsen csökken a találati esélye (pontatlan lesz). A legrövidebb lõtávja a sima shotgun-nak van. Az összes többi fegyver, még a pisztolyok is, messzebbre tudnak pontosan lõni.
Mióta Sniperemnek meglett a double tap és Plasma Sniper azóta õ játék legnagyobb ásza. Skeleton armorral felmászok a házak tetejére és onnantól 1 lövés 1 halál. Még a legdurvább muton is megfekszik elsõre. Ha elég a célpont körönként 2 vel is lehet vele csökkenteni az UFO-k számát.
1. megoszlanak a vélemények, szerintem az Archangel hasznosabb, de az is csak a snipereknek... a Ghost jó lenne, ha nem szúrna ki a láthatatlan módban az ellen, és szépen be lehetne keríteni... de kiszúr, és ugyan úgy fedezékbe rohan, max a "rohamosztagosokat" nem lövi, de akkor inkább már Titán páncél
2. assaultok kezébe való ultimate puska.. kis lõtáv, brutális sebzés, megéri
3. hajjaj.. a kommentek negyede arról szól, hogy a lövések pontosságát/pontatlanságát szidják
Mindfray akkor lehet vicces, ha a csapat összes tagja psion, az egy körben 30 sebzés mondjuk nem tom, annál van-e tévesztési esély, nekem mindig sebzett..
a Control-nak viszont volt egy hülyesége, miszerint addig nem engedte lõni az irányított élient, amíg te irányítottad... viszont ha elmúlt róla a control, akkor egybõl lõni kezdett még abban a körben... nem tudom, hogy valahogy meglehetett-e szakítani a kapcsolatot, nekem nem jött össze
Hali, lenne pár kérdésem: 1. Ghost vagy Archangel armort érdemes megvásárolni? 2. Alloy Cannon mire jó, megéri kifejleszteni? 3. Nektek is csinált már olyan csodás dolgokat, hogy 98%-os találati aránynál mellélõtt a csóka? vagy teljes értékû fedezékbõl kritikus találattal kilõ az ellenfél?
Hallod, 1x sikerült nem tudatosan megmalmoztatni :D Volt 2 aszim aminek volt a 4-lépésre védekezõ lövés képessége, teljesen véletlenül egymással szemben helyezkedtek el. Mivel rengeteg célpontom volt, valamit kikellett találjak hogy úszhatnám meg a dolgot, és annyira jutottam hogy belelövök akkor pont bejön az egyik ilyen csókám közelébe, így is volt de arra már nem számítottam hogy azzal hogy majd védekezõleg belelõ akkor a másik lõtávjába is beér :D na az is rákúrt egyet de még mindig élt, volt egy fószerem az ellenkezõ irányban így egyet rálõve újra beért az elsõ emberem 4 kockájába aki ÚJRA rálõtt! Ekkor már megfeküdt. Szal egy körön belül egy ember 2x is rátud lõni a 4-lépéses védekezõ képességgel :)
szövegértelmezés? mondom nehéz NEM megölni - alloy cannon lazán lepuffantja a 15 hp-ját egy lövésbõl, de ha mázlid van és nem critel, akkor is elindul elõre a lelkem, amibe tuti belehal. konkrétan 3 v. 4 embert kellett megfogásához használnom alap pisztolyokkal meg mindfray-el, mert olyan szerencsétlenül tûnt fel (még 2 aktív assault mellett, akik ha odébb is mentek, akkor is belerohant reaction fire-be és kipurcant), h az istennek sem akart életbe maradni mire eljutottam volna kiütésig, research credit meg kellett belõle.
a random number god ebben a játékban egy végtelenül gonosz és kiszámíthatatlan entitás. én is erõsen szitkozódtam, amikor egy meccsen keresztül nonstop 75%+ lövéseket mellé lõtték kedves karaktereim (és lépten-nyomon kishíján bele is haltak)... majd utána sorban kinyomott nekem két hármas adag psi katonát, mindenki aki bedobtam testingre gifted lett (aminek alapból az esélye will/4)
berserkert el lehet fogni, csak rusholása miatt szopatós, nem tudom hányszor futottam én is neki, assault-ok mindig szétszórták Close Combat Specialist-nak hála nagy területen (plusz mivel alloy cannon egy lövésbõl leszedi)
ellenben ha mindig ugyanúgy próbálod, nem fog menni - itt nem mûködik a "visszatöltök, hátha másodszorra bejön" elv. ellenben ha valami mást cselekszel elõtte másik karakterrel, könnyen összejöhet.
Azért még MOD nélkül is elégé régi UFO-s hangulatom volt ma. 3 Emberem 80%-fölötti találati valószínûséggel (az egyik 92%-volt) zsinórban hibázta el az ellent.
Más. A Berserkert le lehet bénítani? 80%-os arány mellett vagy 20 alkalommal próbálkoztam de még 1HP-nál sem fekszik meg sosem.
Imp. szinten nekem kibaszott szar volt a random generátor és volt olyan, hogy 3 heavyvel jártam bevetsére. Azért táp, mert az elsõ egység ami 2. szinten is meg tudja csinálni, hogy kétszer lõ. Azért az nem olyan rossz dolog...
Soha nem gyenge a rakéta. A csoportos muton bandákat lezúzza annyira, hogy utána a többiek is szétcincálják õket. Ha nem halnak meg, akkor is lebont minden fedezéket.
psi még viszonylag az elején jó, de én sem vagyok késõbbi képességektõl elájulva - viszont gyönyörûen illik assault-hoz, amikor sok kis hp-s dög van (vagy akár egy muton, csak messze), nem durrogtatsz rájuk alloy cannon-al, hanem szimplán megsütöd a buksijukat ezért éri meg igazából elején letakarítani alien bázist, mert akkor mindfray nem csak hasznos, de még vicces is.
mind control-nál nekem inkább az csípi a szemem, hogy ha az ellenfél meghal a te kontrollod alatt, azt a játék úgy számolja, mintha egy katonád halt volna meg (növeli pánik esélyét), ha viszont túléli, kedvesen megfordul és fájdalmat okoz.
Nah, most jutottam el legtovább a játékban: felboncoltam egy Ethereal-t és lelõttem egy Battle Ship-et, Firestorm plazma ágyúval úgy letakarította, hogy jó volt nézni.
Ami viszont a legjobb ebben az állásomban, hogy minden ország még megvan és mind felett van mûhold, csak kettõ van 3-as pánikszinten, a többi mint 1-es en van.
Ami a pszionikát illeti én többet vártam volna tõle: kicsit gyengének tûnik. Ha egy olyan csapatot vinnék amiben 1 pszionista sincs akkor is simán legyalulnám az ellenséget. A Mindfray a maga 5-ös sebzésével késõbbi szinten kb semmit nem ér, a Mind Control nagyon lutri, nekem nagyon ritkán sikerül. A Psi Panic még eddig nem jött be, 1-2 embernél próbáltam aztán meguntam és a többieknek a Psi Inspiration-t tanítottam.
Sokkal egyszerûbb ha a pszionikát inkább csak kivégzésre használom, addig meg lövöldözök lézerekkel és plazmákkal. Mondjuk az Archangel páncélos mesterlövész mindent visz, egy csomó pályán elég csak a kezdõn felmenni a legmagasabb szintre és onnan puffogtatni.
lehet... ha lelövöd a játékban lévõ legmorcosabb hajót mire azt össze tudod hozni, már lesz firestormod + emp/plazma ágyú, szóval nagyon-nagyon végjáték. de ne aggódj, úgy sem lesz a heavy sokkal jobb
Egyébként impossiblen sectopodot sebzi a rakéta? Demoban nem sebezte, ironman módban meg nem volt merszem letesztelni :S Classicon egyszer ralottem rakétavetovel az egyikre próbaképp, ott sebezte.
Nemtom, nekem captain rangig jutott el a játék végéig, azért is keményen megdolgoztam vele, amikor vittem magammal mindig az ugrott be, hogy "na berakom a noobot is hátha véletlenul eltalál valakit". Persze classicon nálam is alap volt a 2 sniper majdnem minden kuldin (terrorokat kivéve).
Prof William: Bõven. Esetleg mellé 1 interceptor tartaléknak, bár nem szükséges.
TreDoR: Jók azok a sniper-ek a legnehezebb fokozaton. Kezdetben az enyém is csak takarított pisztollyal mert eltalálni messzirõl nem tudott semmit. Aztán amint elérte az õrmesteri rangot utána megtáltosodott és egyre jobbá vált. Bár az vicces, hogy szinte mindig a legvacakabb lövészeket osztja be sniper-nek a program...
Ja, de azt már jó sokszor leírtam, hogy cyberdisket/sectopodot heavyk simán darálják. Snipert impossiblen 1-et használtam hébe-hóba mint írtam, kb. senkit nem talált el.