Hm. Elsõ blikkre, néhány kép után kizártnak tartottam, hogy rombolható lesz a terep, de aztán megláttam ezt a képet, és most egy kicsit reménykedek, hogy mégis.
Nem lenne rossz ez az ingyenes, csak állandóan átmegy non responding state-be. Eddig háromszor próbáltam hadjáratban csatázni a földön és kétszer ez lett a vége.
Viszont jó ötletek vannak benne!
Csak körökre osztott taktikai rész lesz, vagy valós idejõ is, mint az Apocalypse-ben? Errõl mit tudtok?
És tudod, hogy csata közben mikor csinálják ezt? Max. hallivúdban...
Vannak elég nagy marhaságok. Pl. a jármûvek mitõl adnának nagy látóteret? Mióta világ a világ a páncélos egységek rákfenéja az, hogy a jármû körüli tér ellenõrzését segítség. A külsõ videókameránál eddig jobbat nem találtak. Anélkül meg pont fordítva kellene modellezni...
Urak, EZT ismeritek? Nem tudjátok, van házzá fordítás? ÉS az igaz, hogy csata közben nem lehet menteni?
Köszi a válaszokat! :)
"Szanálták az akciópontokat (brühühü). Lényegében két "akciópontunk" lesz körönként. Amit mozgásra, lövöldözésre vagy célzásra használhatunk fel. Pl.: Mászka-lövés, Célzás-lövés, Mászka-mászka"
WTF? Ennyire lebutítani :_=/!)
"Csak egy bázisunk lesz, viszont vehetünk szatelit (radar) lefedettséget és hangárokat építhetünk az egyes országokban."
Látom nekik is az agyukra ment az Extraterrestrials, GG
Ezt még az ufo 1-ben is eljátszottuk a haverral. Amikor már megvan a 26 fõs avanger, felszereltem egy interceptort stingerekkel. Kivártam egy very small hajót, a stingerrel leszedtem (erõsebb fegyvertõl azonnal megsemmisül). Leszálltunk a hajón mindenkinek a fekete elsõ páncélja volt, meg az alap nem lézer fegyverek. Save, megkerestük az egyetlen alient. Psci controll, összes fegyvere, gránátja letesz, pálya végébe eldug, pánic pánic.
Innentõl szétválasztottuk a csapatot egyenlõ létszámban kétfelé, elgyalogoltunk mindenkivel az ellenekzõ sarokba. Oszt mehet a hent! =)
A gáz csak az volt, hogy ha a létszámból már kifeküdtek jópáran, többen elkezdtek örjöngeni, meg pánikolni, de hát ügye ez a valódi háborúban is elõfordul! =D
Amúgy van UFO kétszemélyes játék. Valami sufni fejlesztés. Csak neten lehet játszani és csak egymás ellen. A graf és a fegyverek ugyanazok, nagy városi pályák. Éjjel-nappal vegyes.
Azt akkor gondolom nem tudni hogy lesz-e multi. Az nagyon meg tudná dobni még a hangulatot, ha lenne co-op, mint két játékos 2 osztagot irányitana a játékban, vagy akár az egyik játékos lehetne az alienekkel is. Jó kis csatákat lehetne nyomni :D
Meg mi az, hogy egyáltalán nincs muníció?
Az milyen flash, a mikor egy új bázist létrehoztam, vettem 10 újoncot, a szónikuskarabély szállítmány már beért, de csak a feléhez tudtam lõszert küldeni. Aztán megtámadták a bázist és a szerencsétlen zöldfülûek 1-1 kibiztosított gránátot szorongatva reszkettek a barakkban az ajtó körül, míg a lõszerrel rendelkezõk az ajtót védték.
Egy hõs kinéz, felderít. Ha háttal áll az ellen, akkor két-három srác kiviharzik, gránát eldob, visszarohan. Ajtó biztosít fegyverrel.
Ha az ellenfél kipurcant, akkor a lõszertelenek rárepültek, mint a dögkeselyûk...
"Sajnos a csapatszállítóból való kilépés után sem fogják egybõl plazma bombákkal pofán lõni a csapatot. Nahát!"
3 vagy 4 héttel ezelõtt eljátszotta velem ezt a játék, egymás után 3 küldetésen át a repülõt elsõnek elhagyó katonámat mindig ketébeszelte egy plazma nyaláb, a harmadik esetnél már eleresztetem egy hangos k...anyád káromkodást... szomszéd át is jött megkérdezni mi a probléma.
kár hogy nem lesznek különbözöl lõszertípusok, én is imádtam a rakétavetõvel elégetõ rakétákat lövöldözni.
•Lesznek pszionikus képességek! Ooozaraboozara, gyere csak ide te kis nagyfejû sectoid. Dobd el szépen a plazmaágyút. Nagyon jó! És most fordulj meg. •Visszatérnek a sectoidok, mutonok, cyberdiszkek és lesznek ugye a thin menek (öröm lesz eltörni õket). A felháborodottan hörgõ, a tankokat egy nyisszantással bekrepáltató CHRYSALISOKAT ki ne hagyják! •Az idegeneknek is meglesznek a maguk képességei (perkek). •Pánikolás során sajnos nem fog elõfordulni, hogy az érintett katonánk valami bolygózakkantó ágyúval kinyúvaszt mindenkit a csapatban. •Sajnos a csapatszállítóból való kilépés után sem fogják egybõl plazma bombákkal pofánlõni a csapatot. Nahát! •Az egyes testtartások, mint kúszás, guggolás, ácsorgás megmaradt. •A jármûvek óriási tûzerõvel bírnak, kiváló fedezéket nyújtanak és nagy látóteret biztosítanak. Nem kapnak XP-t és ha szétlövik, gyárthatunk újat. •Szanálták az akciópontokat (brühühü). Lényegében két "akciópontunk" lesz körönként. Amit mozgásra, lövöldözésre vagy célzásra használhatunk fel. Pl.: Mászka-lövés, Célzás-lövés, Mászka-mászka •A megmaradt akciópontjainkat kör végén ugyanúgy hasznosíthatjuk, mint régen, azaz ha valaki a látóterünkbe kerül, akkor kap a pofájára egy jókorát. •Gránátok lesznek! Sebesülések is. Mindenki vérezni fog! •A mesterlövész puskákkal egy lövés egy körbe telik. A késõbbiekben lehet perket venni, amivel mozoghatunk és lõhetünk is egy körön belül. •NEM LESZ KÜLÖN MUNÍCIÓ! ÁÁÁÁÁ, hogyan fogom így felgyújtani a búzamezõt, benne egy rakás sectoiddal?!?! Gyujtós, páncéltörõ és fullexplozív gatlingot a népnek! Minden egyes újratöltés egy teljes körbe telik viszont annyiszor tölthetünk újra ahányszor csak akarunk. •A fedezékeket komolyan kell vennünk... •A cikk szerzõje szerint a lefogó tûz észbontó, de kegyetlenül zabálja a muníciónkat, azaz miután kilõdöztük magunkat, ott fogunk sok-sok körön keresztül egy helyben állni, az ufók legnagyobb örömére. •Csak egy bázisunk lesz, viszont vehetünk szatelit (radar) lefedettséget és hangárokat építhetünk az egyes országokban.
Info ugyanonnan! =)
XCOM: ENEMY UNKNOWN INFÓK!!
(Neogaf) Megjöttek az elsõ infók a GI legfrissebb számából, ne is szaporítsuk a szót, lássuk a mennyei mannát:
-A missziók nagy rész procedúrális módon generált, tehát minden végigjátszás új szituációkat teremthet. Lesz egy pár "sztori" misszió, amelyeket kis ingém átvezetõkkel is színesítenek. -Fog of War. Minden pálya úgy kezdõdik, hogy nem látsz semmit. Pláne, ha még elég kezdõ a csapatod. -Az ellenségek felbukkanása is randomizált. -A szállító egység neve SHIV, természetesen lehet majd alakítgatni, turbózni. -Sectoidok és Mutonok minden mennyiségben. -A bázis kép az elõzõ hírbõl pontos. Oldalnézeti kép, nem felülnézeti. Az újonnan felfedezett alien technológiákat bázisépítésnél is felhasználhatod. -Volt egy olyan bemutató példa, hogy a Japánok már az invázió elõtt felfedezték a lézerfegyvert, mert fenyegetve érezték magukat. Az ilyen események is randomok lesznek. 16 állam fogja finanszírozni a XCOM egységet, ezekkel persze jóba kell lenni. Egyes országok több pénzt, más országok (pl. afrikaiak) inkább nyersanyagot adnak. -A sznájper egységeknek lesz egy specialis vonóhorguk, amivel fel tudnak mászni épületek tetejére! -A nehézfegyveresek új képessége a fedezõ tûz. -A kommandósokat rengeteg féle fegyverrel lehet felszerelni a legkülönbözõbb módon, erre kiemelt figyelmet fordítanak. Amikor meghal egy-egy kommandós, lesznek mini átvezetõk. -A tapasztalatlan ügynökök könnyen pánikba esnek és örült módon kezdenek viselkedni, ha valami durva szituációba kerülnek. -A PC verzió interfésze máshogy fog kinézni, mint a konzolé. Követendõ példának a Dragon Age: Originst verzióit hozzák fel. -A környezet rombolható. -Egy bemutatott szituációban egy kommandós meghalt és ezért a többiek nem kapták meg a bónusz tapasztalati pontokat. Ennek ellenére a mesterlövész fejlõdõtt és különbözõ képességek közül választhatott: Squad Sight (tud lõni, olyan célpontra, amit egy csapattársa lát) valamint Snap Shot(mozgás után is tud lõni, alapból ilyet nem tudnak a mesterlövészek) -Alapból nem tudsz felvenni egy specifikus klasszt. A frissen toborzott zöldfülûbõl késõbb lehet minden hájjal megkent specialistát faragni. -Az erdõs képen látható öltönyösek valójában idegenek, nevük "Thin Man" és nagy ugrásokra képesek. -Nehéz lesz a játék, de lehetõség lesz mentésre és visszatöltésre. Attól független terveznek egy Ironman módot, ahol nem lehet majd visszatöltögetni az állást. -A Firaxis hangsúlyozza, hogy nem rebootolnak, ugyanaz lesz a játékmenet alapja, csak modernebb technológiával, fegyverekkel, audióvvizuális hatásokkal stb.
info: Hardwired
Asszem blaster launcher, a 9 way pontos irányítható.
A hajó falát én is megpróbáltam átlõni, de 12 db heavy plasma sem bonotta le. Arra már nem emlékszem, hogy a lifeteken engede e feldobni gránátot vagy sem.
Nekem az X-COM interceptor is tetszett. Kicsit túl könnyû volt a csata.
De az enforcer kb. 10 percet élt a gépemen.
Kéne már egy jó kis Incubation remake is!
"Így jár az ember, ha high explosive-ot dobál mindenhova, meg két cyberdisc elszáll egy benzinkút mellett."
ezen könnyesre röhögtem magam XD
high explosive-ot csak a lezuhant ufo küldetésekor szoktam használni, mikor az idegenek megbújnak az emeleten, 1. emelet falát kilövöm 2.robbanóanyagot bedob 3. vár a robbanásra eredmény -1 szint.
A legutolsó terror siteon legyaktam mindenkit, csak olyan válogatás nélküli volt, hogy -260 ponttal végeztem a gyõztes csata után. A civilek felét én öltem meg. Így jár az ember, ha high explosive-ot dobál mindenhova, meg két cyberdisc elszáll egy benzinkút mellett. Eh...
Nekem is jó az X-com 1-3, az Interceptort meg az Enforcert nem próbáltam. Akció meg még biztos lesz késõbb is, én pl. két éve vettem meg szintén akcióban 2 fontért a teljes sorozatot.
Akkor most mûködik a steames verzió vagy sem. Értem ezalatt hogy SEMMIT nem kell rajta beállítanom. Én marha meg nem vettem meg pár hete 1 euroért gondoltam jó lesz késõbb, akciós volt:SSS
ha van valami gondod, esetleg itt se megy superhumanon akkor itt lehet szóvátenni
én a tftd vettem meg, akcióban 1,6ért, jó ha nézi az ember az akciókat de látom te nem vagy valami nagy steam vásárló nálam semmi gond nincsen, én is csodálkoztam hogy jól fut, scroll is jó
"És egy egyszerû mezei usernak? Ha nem értenék hozzá, akkor rájuk borítanám az asztalt. Azért elég nagy pofa kell ahhoz, hogy egy ~ 20 éves játékért adjak 5 eurót és még én szórakozzak velel."
már ne haragudj de ez a pc feeilng nem a steam privilégiuma
Az, hogy valami régi dosboxszal indítja el és szimplán alacsony a framerata és akad. Megkerestem az exe-t és a saját doxboxszal beállítom, ahogy kell.
Nekem ez nem gond. És egy egyszerû mezei usernak? Ha nem értenék hozzá, akkor rájuk borítanám az asztalt. Azért elég nagy pofa kell ahhoz, hogy egy ~ 20 éves játékért adjak 5 eurót és még én szórakozzak velel.
Ha fizetek, akkor egy klikk és menjen. Ha erre nem képesek, akkor ne csinálják. Pont.
Mevettem. Frankó, hogy nekem kell a saját dosboxszal belõni, mert a gyári beállítás szart sem ér...
Azért valahol szomorú, hogy ha a gyerekem megkapja az elsõ számítógépét, abban lesz kb. egy 32 magos biológiai processzor és a proci cache lesz annyi, mint akkoriban egy szuperwinyó.
Semmi különlegeset nem fog átélni. Míg az "öregek" szemébe könny szökött, amikor megvették az elsõ személyi számítógépet a csemetének, a fél havi keresetükbõl németbõl kiselejtezve. Aztán a locsolkodó pénzembõl spóroltam hangkártyára, hogy ne a speaker csipogjon. És a köv. pénzembõl vettem 512 KB!!! bõvítést az S3 Trió V64+ os videókarimba, hogy elérjem az EGY MEGÁT!
Hogy az unokabratyóm áthozta a 8 db. 1M-s EDO-ját, mert nekem 16 fért el és ketten együtt már tudtunk játszani a Duke3D-vel, meg a commanche-al.
Ezek mind tudományos fantasztikumok voltak a szemünkben és a szüleink szemében is.
Ma meg...
gondolom a support végett, nekem regelve van a kártyám nem paypalal szoktam fizetni
Mit kérdezget paypal fizetesé esteén a steam? Mi a lófaszért adjam meg neki a címem és a telefonszámom...? Van paypal accountom, akkor mit kérdezgeti ezeket? Mi köze van hozzá....?
Ha már van 3-4 bázisod, majdnem minden ki van fejlesztve. KB az utolsó hajót építed és még másfél hónap hogy eljuss az utolsó pályára. Pénz csillió. Az egyik idegen felderítõ megtalálja a fõbázist/hajó építõ bázist és napi 1x legalább megtámadja 10-14 rák/muton támogatva a kis lebegõ halálosztó csészealjjal/nagy lapos halálosztó csészealjjal.
Tudod kinek van kedve 10 mp-enként nekikezdeni egy fél órás csatának, csak hogy megépüljön a hajód, amivel odakenhetsz a rohadékoknak.
Elõre ki kell építeni a védelmet. Ha jön a hajó, talál-talál-mellé-shield miatt még 1x lõhetnek a tornyok-talál megsemmisült. És pörög tovább a Földgömb.