Nem fest rosszul. De butítják a mikromenedzsmentet. Én vagyok az egyetlen, aki egyetemen, az államvizsgára való készülés helyett a bázisain pakolászta a lõszereket, és küldözgette bázisról bázisra a katonákat, hogy egyenletes legyen az eloszlás?
És mi a garancia, hogy az jól fog menni? A bugos, nehézségi szintre nem reagáló jól fut. Találtam egy olyan, ahol a superhuman tényleg superhuman, csak éppen a lövés és pár animáció állítás sebessége nem megy, a képernyõszkrollozás kezelhetetlenül gyors és a képernyõ bal oldalaának pár %-a lelóg.
én kifejezetten rühelltem mikor a katonáimat küldetés indítása elõtt mindig újra fel kellet szerelni a megfelelõ fegyverekkel, tehát konkrétan ez alatt annyit értek hogyha az elõzõ küldetéskor 2 ember lesérült és a kórházba vonult akkor a fölös felszerelést is rá aggatta a meglevõ emberekre a következõ küldetéskor, így gyakran megesett hogy egy katonámon már fegyverszétosztáskor 2 vagy 4 lézerpuska volt én meg nem gyõztem leszedni róla a fölös cuccot.
A sérült hajón az kisebb erõvel támad? Ha nem, akkor értlemetlen az egész.
Pont ezért mondom, hogy az eredeti UFO modellezésén bõven van mit javítani, egy 1:1 reamke 0 fejlesztéssel (persze grafikát leszámítva) az gyalázatos lenne.
74 üzi, azt hittem már meg is jelent ?! :D Remélem lesz annyira változatos a fegyver arzenál, mint az Extraterrestriálsban :D Meg sokrétû a techtree.
Igazából a védelmeknél csak az utolsónak van értelme. Az valami 80%-os pontossággal lõ és 2-3 találattal leszed egy VL hajót. Tehát kell építeni mondjuk 3 tornyot és 1 base shieldet oszt hali. Nem száll le semmi az engedélyed nélkül... =)
Az utolsó elõtti védelem (UFO plasma tower, xcom sonic tower) már necces. 70% pontosság és fele akkora sebzés mint az utolsó. Ezekbõl kellene 5-6 tornyot építeni és esetleg egy shieldet. És akkor is lehet hogy átjön egy lukas hajó. Pénz és hely kidobás.
Ízlésrõl vitázni szerintem abszolút hülyeség. Nem értem miért kezdesz ilyenen vitatkozni, de semmi értelme, és csak magadat minõsíted vele...
Én nem nevetlek ki, se nem próbállak megtéríteni, csak elfogadom azt, hogy más az ízlésed. Azt viszont már nem, hogy az eltérõ ízlésem miatt kinevess...
"Elerium collection from a base defence mission can only happen if elerium pods are generated in the battlescape. If you have 10 units in storage, the game will generate 10 pods in the base, given sufficient space in the object table. But because the way the game automatically converts 1 pod into 50 units at the end of the mission, you're basically getting 5000% more elerium from your own pods (those that don't get destroyed, anyway). None of them come from the aliens! This will only happen in earlier versions of the game. "
Ez elvileg attól függ, hogy van-e védelmi épület a bázison. Ha nincs VAGY van, de egyik sem találja el a hajót, akkor kapsz eleriumot, ha eltalálja akkor nem. Én ezért nem építettem szinte soha ilyen épületeket, hogy legyen elerium bevételem a bázisaimat ért támadásból, az említett játékomnál emiatt rendesen rá is b*sztam.
Persze, mert a csatahajókon rengeteg elerium van üzemanyagnak.
Nekem egyszer olyan volt, hogy megtámadták egyik bázisom, és utána minden órában ugyanazt, annyi eleriumom volt, hogy nem fért el a raktárakban, de akkor is hozzáadta. Csak éppen nem volt türelmem megvárni a védelmi épületek felépülését, úgyhogy abbahagytam azt a játékot.
Bázistámadás nálam szökõévenként volt. Egyszer meg a bázisvédés során a gép nekemadott több száz eleriumot. Csak lestem, hogy mi van.
A most leszedett UFO-m sanszoan az a változat, ami bugos. Supehuman fokozaton még áprilisban sem láttam egy köpenyest sem, sectoidok alig párszor próbálkoztak mind controllal.
Nekem a vége felé már a tököm tele volt, amikor már szinte minden ki van fejlesztve, csak az ûrhajó épül és napi 1x megtámadják az egyik felfedezett bázisomat.
Pénz sem kellett, így gyorsan felhúztam minden bázisban 2-3 PWT tornyot (Pulse wave tower) és egy base shieldet, ami miatt 2x tüzelhettek a tornyok. Így gyakorlatilag folyamatosan lelõtték a védelmek az összes támadó VL hajót! =)
Nekem a TFTD nem tetszett annyira, inkább az elsõ meg a harmadik.
Bázistámadás volt az EU-ban (a mi bázisunkat is támadták, meg mi is támadtuk az ufokét, ha fel lettek fedezve). Több pályás csata is, bár csak egy, Sidoniában.
Azért az extra featurek a TFTDben az UFO EU-hoz képest még:
-Ajtó nyitás 1 AP, anélkül, hogy átlépnél rajta. -Több pályás csaták. Elfoglalt kereskedelmi hajók, bázistámadás, idegen kutatási terület. -Gyorsabban terjeszkedett a gép superhuman fokozaton. -Víz alatti és fölötti pályák. -Nyomasztóbb színvilág. -Keményebb ellenfelek, erõsebb psi támadások. -Nem lehetett egy bizonyos szintnél túl fejleszteni a karaktereket. A legnagyobb érték kb. a célzás és a psi támadás lehetett. Az se több mint kb. 150. -A gauss technológia nem volt olyan ultimate, mint a laser. Ergó a játék elejétõl rá voltál kényszerítve a jobb és jobb fegyverek kikutatására. -A sonic fegyverek nagyobbat sebeztek, mint a plasma mordályok. Ezért a nehézpáncélos katonák sem bírtak ki sok lövést. -A Föld kormányai gyorsabban megszüntették a támogatásokat, ha védtelenül hagytuk õket. Ergo hamar csõdbe lehetett menni, ha nem építetted az elsõ bázisodat a legnagyobb támogatók közé és a másodikat is hasonlóan.
Szerintem nehezebb volt. Bár jobb lett volna, ha a kettõt teljesen egybegyúrva adták volna ki. Tehát bárhol lelõve az ufo játszható terület legyen. Víz alatt, búzatáblán stb.
OFF jó kis Laser Squad remake nincs? =)
Jaja, így én is szórakoztam. :D De a kedvencem az volt, amikor a rákembereket a termolándzsával kaptam el. Ez a fegyver nekem nagyon hiányzott az Extraterestrials-ból.. :)
Nekem is az Apocalypse a kedvencem, azok miatt amiket írtál :) Az elsõ rész végjátékban nekem viszont mindenki pszí mester volt. Azzal szórakoztam, hogy az elsõ meglátott idegent átpszíztem, és azzal leszedtem a környéken levõ többi idegent. Ha elfogyott az AP, akkor a következõ körben hagytam, hogy a társai leszedjék. A TFTD-nek egy jó tulajdonsága volt az elsõ résszel szemben: lehetett ajtót nyitni anélkül, hogy beléptél volna rajta.
Eddig soha nem szöszöltem vele, de most tuactjával vettem fel katonát. Akinél a fire accuracy nem érte el az 55-60-at alapból, annak viszlát. Az ilyen ember max. golyófogónak jó. Ez megy elöl és löveti le magát, hogy a többi lássa az ellent.
Az UFO 1 legnagyobb hibája a recon renszer. Ha egy valaki átlát a pl egyfüsfalon, akkor pálya túlsó részén levõ ember is tudott lõni rá...
Én meg mindig elneveztem a jobban fejlõdött katonákat ismerõsök nevére, és probáltam védeni õketahogy lehet :D aztán ha meghaltak visszatöltötem egy régebbi mentést :D
Én azt is körökre osztva játszottam anno (Apocalypset). :)
Ja, nekem az XCOM végjátékban volt legalább 5 psi specialistám. Körönként fejenként 1-2 idegent tudtak átállítani. Az átállított idegenekkel mentem felderíteni. Õket érte a megszakító támadás a többi idegentõl.
Gyakorlatilag az utolsó pálya felszíni része 3-4 körös volt. A lenti hosszabb, mert hatalmas labirintus pálya a terjedelme miatt is több ideig tartott.
Kövezzetek meg, nekem az XCOM3 nagyon is bejött. Fura a grafika, meg ügye csak egy város van és dimenzió kapukon jönnek, de nekem bejött az új rendszer. A hasalás, a robbanások utáni mélyedések. Az emberek is támadtak a kultisták személyében. De legjobban a realtime része tetszett.
Ha már volt pár igazán pontosan lövõ hõs a csapatban, õket kettesével osztagba kellett állítani és legyalulták a pályát. A legszebb, hogy ha óvatos módot állítottam és fedezék mögé raktam õket, akkor ki-be oldalazva lõtték az ellenfeleket Bruce Willist megszégyenítõ módon.
Körökre osztva már vontatott volt. Túl hosszú pályák, túl sok szintkülönbség. Túl sok ellenfél és túl kevés AP.
Írtam, hogy kipróbáltam. 3. szinten tudtam nagy nehezen végigtolni úgy, hogy mindent felrobbangattam az alien "rocket launcherrel" a végsõ támadás során.
A Terror from the Deep azért volt sokkal nehezebb, mint a sima UFO, mert pl.: nincs örök lõszeres ultimate fegyver az elejétõl fogva, mint az UFOban.
Ugyanis én szuperhumanon már vagy 10x végigvittem PC-n, PocketPCn az elsõ részt és a legelsõ laser riflekel a játék utolsó pályáit is ki lehet végezni. Pontos, erõs, örök lõszer, gyártásához nem kell semmi idegen cucc.
Ráadásul a rákok sokkal keményebbek az XCOMban, mint az UFO bármelyik ellenfelei. Az XCOMos fertõzõgép (tentaculat vagy mifene) repülni is tud és egész kellemes az életereje is, míg az UFOs chyrshlascdvsfwebigyó meg csak gyalogolni tudott, relatíve kevés ÉP-vel.
Akkor arról nem is beszélve, hogy az XCOM-os very large hajókat elég nehéz volt még sonic oscillatorral is levadászni a manta hajófejlesztés elõtt.
Meg szerintem sokkal nagyobbakat sebeztek a fegyverek az XCOM TFTD-ben, és pontosabban lõttek nehezebb fokozaton az ellenfelek. Szóval szerintem nehezebb volt.
+ a több szintes küldetések eléggé idegölõek voltak! =)
Az sem volt olyan nehéz Superhumanben, inkább idegesítõ, amikor a maréknyi embereddel a 4 szintes hajót kellett tövirõl hegyire átfésülni.
A poén kedvéért felraktam az UFO1-et. Még superhumanon is nagyon könnyû, ennyi idõs fejjel. Kell egy sértetlen kis UFO és onnantól fogva gyerekjáték. Ha megvan a laser rifle és legalább a personal armor, akkor nincs akkora aratás a soraidban.
Ameddig nincs psi támadás, addig semmi baj.
vagy jól moddolható, és akkor majd kikalapálják, mint az UFO:ET-t :)
A legerõsebb páncélzatban legerõsebb fegyverzettel brutálerõs crew-mal mentem a bázisnak neki. Egyszerûen nem értettem, hogy hogyan lehet, hogy mindenkit erõlködés nélkül bucira verek, de az utolsó helyszínnel nem bírok.
Hát, ha miután megjelentek a plazmavetõs greyek nem támadtál meg idegen bázisokat, akkor tényleg piskóta, és akkor nem csodálom, hogy az utolsó küldetés teljesíthetelen volt, ha nem szoktál hozzájuk.
Nekem biztos nem olyan verzióm volt, mert azért easy-n ethreal katonákkal alig találkozott az ember. Legnehezebben már az elejétõl jöttek és, ha valami csoda folytán elkaptam egy nagyobb hajtót a földön a tizenx emberbõl álló csoportomat sokszor úgy mészárolták le, hogy ehaj.
Például az a nagyon alap dolog, hogy nem lehet rombolni a környezetet. Vagy hogy az UFOkba nem úgy lehet bekommandózni, mint az alapjátékban, hanem egy külön pálya, ahová bespawnol a csapat. Aztán meginterruptol az élien, és egy lövésbõl kicsinálja a bandát. Meg a biomassza sztori.
Milyen konkrét kifogásod volt? Az Aftermath-hal asszem toltam. Nekem egy dolog maradt meg, túl könnyû volt kivéve az utolsó támadást, mert azt meg lehetetlen volt megcsinálni azon a szinten, amin toltam.
ez egy jó példa volt, bár most nincs kedvem utána nézni de biztos volt valami változás sztem itt sok mindent megfognak tartani a régi sorozatból de mivel konzolokra is készül sok helyen biztos butítások lesznek az egyszerûbb irányítás végett is
A 2004-es Pirates-ben milyen fantasztikusan sok plusz van a 1993-hoz képest? Én azzal nem játszottam, csak az újjal.