Tegnap nekiestem ennek az izének, de ma a hetedik küldetés után feladtam, egyszerûen azért, mert majdnem elaludtam játék közben. Sajnos teljes mértékben egyet kell értsek a 96-os postomba linkelt videoval.
gravitáció, antigravitációs cuccok azok dobják fel igazán az egészet.
2-öt és 3-mat sajnos nem adták ki PC-re. 3-ommal még sosem játszottam a 2. résznek a felééig elvittem a coopot, egyszer rákaptam egy xbox360-ra egy bevásárló központban éppen ráértem és kivittem egy sráccal a felééig:D:D Abban az nem tetszett, hogy szinte végig a föld alatt nyomultak, viszont a hangulata és a történetbeli fordulatok nagyon ott voltak. Hosszát nem tudom megmondani, de a GOW1-nél csak több lehet, mert piszok sok órán keresztül toltuk a sráccal és szerintem az még a játék fele sem volt, ameddig elvittük...
Ez az Inversion ez tényleg baszottul GOW keverék, az egyik résznél még ugyanaz az akciózene szólalt meg:D röhögtem is magamba
élvezetesebb majdhogynem a coopja, mint a GOW-nak. Kissé nehezebb több csapatmunka kell benne, mint hinnéd. GOW-ban leginkább a Berserkernél és a kocsis küldetésnél kellett a társadra hagyatkozni itt meg szinte mindig mivel még a fedezékbõl is kilõhetnek:S
viszont mivel az enyém virágbolti verzió, ezért elég bonyolultan sikerült beindítani a coopot, steam is kellett, hogy a másikat fel tudd venni barátnak meg minden kb
Ez itt egy rafkós rész, nem egyszerû azonnal rájönni, hogyan mész tovább
Nekem is tetszett maga az alapszitu, nagyon szeretem az idegen lényeket és az inváziójukat látni. Egyik kedvenc témám a játékokban, filmekben. Persze a játék hemzsegett a hibáktól, közhelyes karakterektõl, de a hangulata jó volt!
Számomra nagy élmény volt ez a játék. A történet teljesen érthetõ volt végig. Azért tûnik zavarosnak, mert tulajdonképpen a fõszereplõk se tudják, hogy mi történik. A csavarok pedig nagyon kellettek a vége felé, eszméletlen nagy ötletnek bizonyult. Én nagyon várom a második részt. Hülyén hangzik, de az év meglepetésjátéka nálam ez lett kaõásból, pedig a Prototype 2-õt vártam befutónak, hát nem.
Mint írtam nem az volt a baj.. Másik dolog meg hogy sok alkalmazás nem szereti ha nincs virtuális memória Harmadrészrõl pedig az SSD-n a swappelés sem szabadna hogy túlzottan lassítson..
Ja, tényleg volt pár hajmeresztõ harc, de amúgy elég elfogadható a játék úgy összességében. Kezdett nagyon unalmassá válni, de aztán feldobták a hangulatot és újból élvezettel játszottam.
Ami tetszett, hogy lassan 5 éves gépemmel is jól futott a játék. Tetszett a "pokol" rész. Tetszett, hogy a vége epikus volt. Nagyon bírtam amikor kiderült, hogy a föld tulajdonképpen egy a sok közül és egy óriási hajó része. Amúgy elmagyarázná valaki, hogy az idegenek miért csinálták ezeket a földeket és az embereket? Túl jól nem értek angolul és ez nem tiszta. Jó volt az alapötlet is, a gravitációval való játszadozás feldobta a játékmenetet. Tetszett, hogy néha volt kihívás is. A grafika is jó volt.
Negatívumok, hát most nem sorolok negatív dolgokat, mert nincs kedvem hozzá...de az is akadt.
hát én még nem játszottam végig, de ezek a repülõ robotok halálra idegesítenek, még fedezék mögül is kilõnek a hülye rakétájukkal. A fõhõs meg rohadt idegesítõ, hogy mindenkit telibe szar, csak a lánya érdekli. Persze egy csomó játékban meg filmben ez van, de hogy így meglát egy gyereket, le se szarja hogy hogy van, csak a lánya, meglát még egy halom gyereket, baromira nem érdekli hogy mit mondanak, csak hol a lánya...
A vége elõtt van egy durva rész amikor rakétával kell kell kilõni két behemót nyomorékot, és közbe attakolnak a testõrök. (Mondjuk én hardon nyomtam.)
Nekem tetszett a játék - bár a zilliárd átvezetõ anim miatt olyan volt mintha filmet néznék, és sajna az elején elég frusztráló a mennyiség és sok bennük a közhelyesen nagyot mondok effektus.
A történetet sokan fikázzák, hogy nem valami szájbarágós, hát sztem gondolkodni nem kell rajta sokat elég csak odafigyelni: - mi a játék neve - mi a megszállók neve - és a sok kis morzsára amit közben elejtenek.
Egyébként azért lett imho ilyen a sztori mert a fõhõsök se tudnak semmit, csak találgatnak folyamatosan menet közben. A végén a csavar kurva jó volt - persze mindenki sejtette/tudta ezt... de jó volt.
várj én ott vagyok a föld alatt a lava gun most fogyott ki ez az uccsó? ha megadom a saveket és átküldöm megpróbálod te vagy valaki más? (nem tudom hol vannak a savek :D)
A történetnek se eleje, se vége, csak közepe. Mikor a vége felé van egy csavar, arra valahogy már számítottam, szóval meg sem lepett. Ráadásul az egyik Végtelen határok rész pont errõl szólt.
Én valahol a 11.fejezetnél hagytam rá, mikor már 5 percenként fõellenségekkel kell küzdeni. A legvégét meg YT végigjátszásból megnéztem, de nem bántam meg.
Tegnap befejeztem, hát elég gyenge lett az egész. Egyedül a történetben lett volna fantázia de azt is elfelejtették rendesen kidolgozni. Egy összecsapott valami lett az egész, egydül a rombolhatóság dobta fel valamennyire.
Nekem egyedül az utsóval volt gondom, az otthonuk végén vagy hol... rohangálni kell ezerrel és a puska és a shotgun is legyen elektronyos mert a hála a szkriptnek mindig ugyan annyi meg le az életébõl fázisonként, szal hiába lövöd a rakétával.
Ha megdöglik akkor viszont pajzsot fel és rohanás a társ felé :)
jah, de a legidegesítõbb az egészbe, hogy elõször meglett csont nélkül, most meg nagyon kell a trainer. hiába vettem le azóta a fokozatot is
Pedig egy csomó olyat le kell majd gyõzni, marhára unalmas amúgy, hogy ugyanazokat a nagy dög szarokat dobálja be újra és újra, hogy intézd el õket sokadjára is.
föld alatt zúzunk, és van no gravity "úszás" átmegyek a terem másik felére, ott a kék nyíl, de nem száll le, próbáltam freestyle de úgy is leblokkol a láthatatlan fal.
Én egeremnek megadhatom hogy folyamatossan nyomvatartásba maradjon az adott gomb. Legalábbis régebben sikerült ilyeneket, ha jól emlékszem, lehet egérfüggõ a dolog. Nekem Gigabyte GM-M8000 van.
találtam egy bugot a játékban. 36 napja tart a megszállás, de õk megvannak borotválkozva? :D
ha belövöd AHK-ban pl h "RButton::Send {e}", akkor csak egy gombnyomást fog küldeni (mintha 1 ms-re lenyomnád "e" billentyût), hiába tartod nyomva jobb egérgombot, capishe? ha gomb "nyomva tartást" akarsz küldeni, ahhoz meg egy szép hosszú macrot kell összepiszkálnod, ami most így hirtelen fejbõl tippem sincs h hogyan is néz ki.
"autohotkey elsõsorban azért problémás erre, mert alapból csak egyszeri gombnyomást tud, zoom-nál meg ugye lenyomva tartod, amihez külön kell szép hosszú macroval bûvölni."
Wooot?
ööö, nem játszok a játékkal, szóval nem tudom milyen "irányokról" van szó, csak egy gyors workaround-ot írtam az E -> jobb egérgomb problémára, ami mindennél mûködni szokott. autohotkey elsõsorban azért problémás erre, mert alapból csak egyszeri gombnyomást tud, zoom-nál meg ugye lenyomva tartod, amihez külön kell szép hosszú macroval bûvölni...
Hát ok csak ilyenkor bejön a fos kamera ráközelítéses szar, és azt sem látod rendes, hogy hova fog húzódni ,vagy éppen hol is van. Ilyen dolgokkal azért meg lehet ölni egy játékot.
Akinek az Inversion irányítása bünti, próbálja ki a True Crime New York City-t, ahol a numerikuson kell nyomkodni az irányzék gombokat az egér funkcióját betöltve...na az bünti. Bár én azt is meg tudtam szokni egy bizonyos idõ után, szóval egy ilyen "E" jobb egérgomb helyett ahhoz képest nekem már semmi...
Meg a logitech setpoint is egyes egereknél nálam pl (g700) az összes gombot át lehet programozni bármire, de ettõl sajna még az irányok nincsenek megoldva. Autohotkey sem játékos, mert alapból rajt van a nyilakon a kameraforgatás.. (mármint magában a játékban)
ezt legrosszabb esetben is átlõheti az ember az egeréhez való programmal (pl Intellipoint tud ilyet, Microsoft egerekhez), vagy valamivel körülményesebben autohotkeyyel.
Elég fura azt is megszokni, hogy a játék nem engedi a RMB-s minizoomot semmilyen körülmények közt, az E gombot nyomogatva tudunk célozni RMB pedig a gravity...
fedezék rendszer hasonló, mint a GOW, de abban azért jobb volt, habár az tetszik, hogy elbújok kilógok és el tudnak találni. GOW-ban ilyesmi nem volt...Meg itt mindent átlõnek így kereshetek új fedezéket. Nem lett rossz:)
Vízfolyás, mint grafikai elem pocsék lett, de mondjuk ez egy apróság. Sztori elmegy mondjuk az elején vagyok és nem jöttem rá ezek miféle lények és honnan jöttek...miért van ez a gravitációs képességük
Jah úgy igen, de ez tulajdonképpen 2...mert a fedezékbe húzodás és onnan továbbhúzódás, egy és ugyanaz, a futás meg egy másik mozdulat. :D ha így nézem akkor valóban ugyanúgy van, de ez inkább csak 2 féle mozgás.
Hát borzasztó merre haladunk, már megint millió funkció 1 gombra rakva, Space-el vetõdik, fedezékbe húzódik, sprintel meg kit tudja még mi persze ,hogy megint a hülye irányítás okozza a legfõbb nehézséget. Lassan annyi lesz a játék ,hogy nyomkodd a spészt, azért azt mert az a legnagyobb gomb csak megtalálja mindenki.
Hogy lehet azt a kurva nagy páncélos szart megölni a parkolóban, legránátozom utána elkezd folyamatosan rusholni, meg low gravity sugarat lõdözni és hiába lövöm alig sebzõdik.
van ám hangulata a game-nek:) kiszabadultam a barrakokkból most vagyok az üres apartmantnál most van a sniper misszió:)
én is itt tartok most kaptam meg a gravity féle fegyvereket majd folytatom...fasza a hangulata a gamenek Az már kevésbé tetszik, hogy egyesek 6 óra alatt végigvitték:S
na mi van? hogyhogy ilyen kevés hsz van a topikban? kint van a game
Nem olyan ronda.
Nekem az a fõ bajom vele ,hogy ott túlságosan össze van zsúfolva minden, rengetegszer elõfordul, hogy tárazás helyett a használ (e) gombot nyomom ,vagy éppen a guggolás nem esik kézre, WASD-vel el tudok bohóckodni de egy kicsit is nehezebb játékban már nem az igazi.
Én meg várok hozzá valami patchet, mert hogy az egérre nem lehet kirakni a minizoomot az cseppet felkúr agyilag. (meg a jobb-bal nyilat sem fogadja el..)
Nekem összességében tetszett a játék, amit felednék az a sok beerõltetett boss harc a játék második felében, ahol szinte lépten nyomon bevágnak egyet, ha kell ha nem...ráadásul nem egyszer copycat mód ismétlõdõen, mert kellett már harcolni ugyanolyan ellenfelekkel a játék elsõ felében, csak valamivel eltérõ környezetben. A másik "örömteli pontja" a játéknak a társunk mesterséges intelligenciája esetenként...bizonyos kellemetlen helyeken sikeresen elesik és muszáj feléleszteni minél hamarabb - a folyamat alatt legalább nem sérülhetünk meg, de amint felélesztettük rögtön sérülékenyek vagyunk, nem egyszer gyalultak be miatta élesztés után, úgy hogy már semmit nem tudtam tenni...persze nekünk game over van rögtön, neki ellenben pacsi és gyere vissza a harcba komám... Aztán szintén a játék második felének gyönyöre, hogy elég szûkösnek éreztem a rendelkezésre álló muníciót, volt hogy hagytam a szerencsétlen társamat hogy az infinite tárjából gyakja már nekem le a boss életcsíkjának utolsó 3 milliméterét, mert én már nullára állok mindenbõl és dobálni sem tudok rá semmit...és megcsinálta, amíg én gubbasztottam a fedezékben tehetetlenül, R U fuckin kiddin me tekintettel bámulva a monitoromra... A játék végsõ harcában is a legnagyobb nehézséget /gyökérséget/ számomra az jelentette, hogy folyton rohangálnom kellett töltényért bizonyos pontokra, mert egyszerûen kegyetlen gyorsan fogyott...ráadásul mindkét fegyver ugyaolyan töltényt fogyasztott (csak az a 2 fegyvered lehet akkor)...csak lestem hogy wtf nem is használtam a másikat de az is üres, aztán ötlött fel bennem hogy jaaa...zmeg'.
Nem egy dimenzió, mert van hang, kép az már minimum 2 dimenzió :)