Gondold ezt. Ha játszottál tes játékkal akkor tudod milyen lesz ez. Ezt elmondták a legelején TES rendszer lesz. mutatok egy példát hogy értsd mirõl beszélek. http://www.youtube.com/watch?v=ErwUbS-N9ko Ez egy assa a jellemzõje az hogy átlag játékosnak még nem is a legbénábbak mint én szinte az is lehetetlen hogy szembe tudjak fordulni vele. És ezzel sem vagyok egyedül idõnként bele is szédülõk rpgkel startégiákkal játszottam a fejemet használva nyertem és nem tökéletes billentyûkiosztással maximális sebességen pörögve. Ez még nem is nagy szám ennél sokkal "rosszabbak" vannak. Ami még biztos indulásnál ezek el fogják lepni a pvp szervert. Pláne azt is figyelembe vehetjük ez az a pvp amire vártak. Egy biztos max a pve szervert probálom majd ki ha lesz külön ahol csak raidelni lehet az imperial területet:) Az swtor az én világom max a conan :) De tényleg szuper kis pvp lesz :)
Nem egy nagy de ez nem megvásárolt hanem nézõi szavazatos :) http://bestmmorpg2012.com/ Az biztos nem azt jelenti a beírok ezzel játszanának. Mert már régi de vagyunk elegen még :)
"Mondok egy példát a conan rendszere olyan hogy van programozott evades is de megnõ ha tényleg elugrasz,"
En nem mondok peldat, Olvass utana a "finesse" pontoknak, es a finesse pontok altal elerhetove valo jelenleg csak "ultimate skill"-nek nevezett dolognak a TES Online cikkek rendszerrol szolo reszeiben.
Ezzel csak alátámasztottad amit eredetileg írtam. Olyasmirõl mondasz egyértelmû verdiktet, amit még kb. maguk a készítõk sem tudnak biztosan, lévén sehol sem áll a fejlesztés, senki sem látta, senki sem próbálta és annyi idõ van még hátra, hogy akár még a feje tetejére is állhat az egész. De akár még egy meglévõ mmo pvp rendszerében is ha megváltoztatnánk akár két elhanyagolhatónak tûnõ tényezõt, teljesen más összhatást adna a játék, nemhogy két teljesen különbözõ játékot összehasonlítva. Amúgy meg játszottam én is a conannal, de annál lassabb, statikusabb pvp-t nem tudom láttam-e már.
Olvastam Fred, de igazad van. Meglátjuk de miért zavar ha azt mondom hogy nem az én világom. Már a conanba se pvpzek. Nem megy csak szédülök meg remeg a kezem ahogy próbálom követni azokat akik begyakorolt figurákat nyomnak messze gyorsabban mint én és egy ponton észreveszed hogy remeg a kezed. hidd el ez se lesz jobb :) De nem kell gyõzködnöd minden idõk legjobb pvpje van kilátásban végre nem csak ostrom van mint a conanba hogy idõre odamegyünk és 2 óra elrepül ahogy 50 vs 50 ellen az valami csodálatos :) Itt meg nagyobba és még történet is meg le is kell gyõzni az örzöket elösszõr hát csodálatos lesz de öreg vagyok ehhez már :)
Nem zavar, hogy a TESO nem lesz a te vilagod. Sot...
Nem akarlak meggyozni. Ahogy Chris is irta, leszamitva az 50 ujsagirot oktoberben, illetve e ZOS es a Beth fejlesztoit, senki sem latta a jatekot futas kozben (oke, volt egy prezentacios prealpha video, amely 80%-a scriptelt volt, illetve volt 20% massziv pvp jelenet, utobbi elo emberekkel a video kedveert). Csak azokra tudunk alapozni, amelyeket az interjukban elmondanak a keszitok, foleg Firor es Sage, illetve amit anno leirtak a sajtoesemenyen resztvevok, akik ezzel a prealpha verzioval jatszottak 3-4 orat. Kozte egy regi kedves ujsagiro ismerosom, akit orakon keresztul faggattam tavaly, pofatlanul es gatlastalanul, hogy mondjon valami olyat, amelyet nem irtak le millioszor eloszor. O csak annyit mondott, hogy "ezt latni kell". Ettol fuggetlenul lehet, hogy iszonyu nagy bukta es csalodas lesz az egesz, hiszen a TES eladasok 75%-a konzolon tortenik, akik kozul kevesen mmo-znak. Vagyi nem eleg, hogy a 25% pc-s gamert meggyozni, hogy invesztaljon majd a TES Online-ba, hanem a PS3/XBOX usereket is ra kell erre venni. Ez pedig csak ugy fog mukodni, ha az mmo-ban azt kapod, amit szeretsz. Ez nem a SW, hogy a nevvel barmit el lehet adni...
Egy szoval, en csak annyit kerek toled, hogy elobb ezeket a cikkeket, interjukat hallgasd meg, olvasd el, majd csak utana vonj le kovetkezteteseket, vagy alkoss velemenyt nyilvanosan.
Azt nem kerem toled, hogy jatssz a Conanon kivul mas mmo-val is, pedig az osszkep miatt erdemes lenne, mert igy picit egyoldalu.
Már elég arcade lett a pvp összehasonlításul 1-1.5 évre még ötletelve meg tudtam nyerni pár menetet most úgy nézet ki egy hónapja hogy 18-0 ott hagytam abba. Mindenki igazából abból állt a játék hogy pörgettem az egeret mint az állat hogy szembe legyen velem aki támad de még egy guardian is körbeszalad valahogy. Színtiszta arcade most már az is csal a rendszer maradt az nyer aki jó cuccba van és gyors. Minál gyorsabb annál jobb a jó build alap.
Altough, ha mindenképpen írni akarsz valamit, legalább használj írásjeleket, vagy tagold a szövegeid. Kérlek. Néha többször is el kell olvasni, hogy megértsem mirõl beszélsz.
Még mindig nem olvasod el amit írok de nem baj. Nem cak a connal játszottam de hajtogasd :)
Akkor ne csak a AoC-al példálózz. Egyébként már megszoktuk hogy mindig azzal jössz és õszintén szóval már bazi fárasztó ( szerintem mindenkinek ). A túlzottan hamar levont következtetésekrõl már nem is beszélve.
Sok a nyitott kérdés az biztos. Ami szerintem fontos lesz milyen szinten tagoldónak majd a felszerelések, milyen szintûek lesznek az abilityk és egyebek. És ez lesz a nehéz majd mert több irányból ellentétes nyomásnak lesz kitéve a Zenimax. Conan azért szeretem említeni mert anno 2009-ben õk kihozták a tökéletes rendszert amit egy rpg és egy arcados is tudott élvezni. A kulcs az volt hogy a ruhák meg a felszerelések nem nagyon változtatták meg a dolgokat csak a build meg a te képességeid esetleg ötletelésed számított nem volt mindenkinek tökéletes de mind az rpg mind az arcados tudta élvezni. Szóval szerintem ez lesz a kulcs. Hiába skálázza a különbözõ szinteket ha a felszerelés sokat nyom a latba. Erre majd figyeljetek ne hagyjátok hogy az arcade rajongók nyomására, egy részük érthetõ is fõleg aki sokat játszik az elõnyt akar. De ha ez bekövetkezik akkor semmit nem fog érni a skálázás mert az lesz amit én is éreztem üthetem a jó cuccba lévõ isten-császár ellenfelet de semmi esélyem nincs. :) Szóval meg lehet jól csinálni. De a skálázás az csak akkor jó ha ténylegesen lesz esélye annak akit felhoznak a magasabb szintre :) ez egy fontos dolog szerintem és ezt sajnos szinte minden mmo üzemeltetõ elrontotta már.
Lehet ez jobb példa. A TES arról szól hogy koncentrálsz felemeled a pajzsot figyelsz és megfelelõ ütemben ütsz, emögött persze ott vannak a statok de ettõl még ez alapszinten egy szem-kéz koordinációról szól pvp-ben meg pláne. Míg pl a conanba alapvetõen rpg rendszer van és arra jön rá pár extra dolog ez egy arcade rendszer rpg elemekkel, nem véletlen hogy Tommy és a többi nagy pvp-s epekedve várja :) Játékstílus kérdése mit szeretsz amiket én megnyertem egy az egyes meccseket az mind a stratégiáról szólt, tudtam mit fog csinálni az ellenfél. És kiszámoltam hogy élhetem túl az elejét és utána mit fogok csinálni, ez pár éve még mûködött a conanba. Ez rpg a számok a matek amikor állhatsz egy helyben is akár bár nem tanácsos azért. Amire talán a ma az SWTOr a legtökéletesebb és imádom mert az én világom. Az hogy a conan pvp-jét szeretem az a magasabb kihívás miatt is volt. Gyorsan fel lehetett mérni mi az arcade játékosok elõnye a jó szem-kéz koordináció, és itt találkoztam nagyon jókkal jobbakkal mint amiket az SWTOrba láttam. Pontosan tudtam hogy nem gondolkodnak sokat elõre meg van a tökéletes build a max dps és minden a tökéletes kivitelezésen múlik. És azt is felmértem nem sok esélyem van de nekem elég volt az is ha 6-ból 2x tudtam nyerni. Mondhatja Fred hogy nincs igazam de tökéletesen biztos vagyok benne a TESO már a Tommyék világa lesz, jól érzik ezt, és ha egy rpg-s rendszerben se volt esélyem ellenük itt még kevesebb lesz :)
Kivitelezés egy taktikát jelent. Pl egy spanyol hox bevált taktikája a hox spellek és kard egyidejû alap használata volt. És ez elég volt neki ánégy vereségbõl megtanultam. És kiszámoltam mit tudok ellene csinálni milyen egyedi saját buld kell erre az esetre. Erre nem volt felkészülve, mivel menet közben nem gondolt erre elsütötte az összes manáját és stamniáját az én karimnak nem kellett volna túlélni és az esetek többségében így is volt. :) Nekem ez egy probléma megoldás volt, ki tudok találni olyat amivel egy nálam sokkal jobb ellen is van esélyem vagy nem . :)De légyszi ne kelljen már ennyit írnom :)
AMindössze arra próbáltam célozni ez két teljesen különbözõ játékos réteg de az mmokban közös területen játszanak én élveztem és most is élvezem az swtorba idõnként :) Ha valaki nem azzal tölti az idejét hogy a pvp forumon magyarázza hogy szar az egész akkor ezt élvezni is lehet az a gond hogy amennyire látom a pvpsek zöme k/d warrior. És innentõl emberi tényezõ van amirõl Fred már egy másik forumba beszélt. Ettõl függetlenül felmérem mi az amire már nincs értelme elindulnom :)
Ezt már nem értem, azt látom és értem is az mmos-ok többsége nem játszik solo játékkal és nem is érdekli ezt tudom. Ha játszol egy standard mmoRPG-vel akármelyikkel a karaktered egy helyben tud állni és ha megfelelõ szintû vagy ha nem akkor egy kis mozgással a feladat megoldható. A TES egy más koncepció már 1998 óta. Ha nem emeled fel a kardod vagy pajzsod akkor lemegy a hp-d alapvetõen ez ami a TES-t megkülönbözteti a többi rpg játéktól 1998-óta. Nyilván finomítani fogják. De ettõl még egy TES rendszer lesz akkor nem azt írták volna hogy tes rendszer. Alapvetõen különbözni fog szinte minden más mmorpg-tõl mivel nincs aggro nincs tank nincs hagyományos class rendszer. Legfeljebb a GW2, de az sem ilyen mértékben mivel a vidok alapján úhy láttam az hangzatos hogy más de valójában nem. De TES nincs másik. Bagatellizálhatja Fred ahogy akarja attól még ez egy kibaszott nagy differencia a többi mmorpghez képest. Félúton az akció játékok felé.
Játszottam minden TES résszel . Sõt játszottam Darkfall-al és Mortal-al ...na most akkor mi van ? Tudod egyáltalán mik ezek ? Ugyan úgy van bennük taktikázás .
Ha Running lesz a HG, akkor Although szemelyeben, asszem megvan Maniac is :P
Nem állítottam, sõt dawnguard boss harca meglepett. De ettõl még nem egy hagyományos rpg ahol benyomod a paust na mindegy vagy állsz egy helyben. Jesszus nem azt mondom hogy rossz hanem más és az arcade játékosoknak kedvez. Jesszus komolyan......Ez nem volt sose hagyományos rpg. Nem véletlen hogy egyetlen elder scrolls nincs ebben a szigorúan vet rp oldalakon az elsõ 20-ba.
És ha a tatkika alatt egy Bioware boss harcot értünk akkor az más szint mint amit a zenimax-Bethesda fel tud mutatni. Ennek a játéknak is meglesz a saját rétege de tuti nem swtor rajongókból fog állni.
Hát írjátok nyugodtan hogy nincs igazam és ennyi :) Nagyjából leírtam mit gondolok errõl megint elkövetve a hibát hogy magyarázkodok. Már rég megtanulhattam volna Odrhn barátomtól hogy le kell szarni ki hogy érti félre amit írok vagy magyaráz bele :) Sõt...
Összehasonlítod az almát a körtével és ez alapján egy dinnyemagról azt mondod, hogy ebbõl bizony pontosan egy 60 cm élû, oktaéder alakú karfiol lesz. Ezt leszámítva semmi baj azzal amit mondasz.
Sajnos szótárt nem tudok hozzá adni de tetszik a levezetésed, te legalább írtál valamit. :) Nem, az alma, alma a körte, körte ez pedig egy körtére épülõ mmo lesz. :) Röviden. A kimenetel sokféle lehet fõleg ha a Zenimax nem veszi komolyan amit mondott lesz és mégse lesz, látod ez is egy kimenetel bár szerintem ez az az eset amikor Tommyék joggal akarnák levenni a fejüket, de ezt tényleg nem lehet látni elõre :)
5.old. De lehet a tomstrom alt is az övé. Nagy pvp rajongó a conaba is játszik el szoktam olvasni az írásait. Több altja van mindet nem tudom megjegyezni.
Miért van az, hogy ebben a topicban több szó esik A conan-rõl, mint a sajátjában?
pont ezt akartam írni az swtorról :D abban bíztam a hirtelen sok hsz láttán, hogy majd Fred írt pár okosságot a játékról (ami végülis meg is történt, csak elveszett a többi játék forgatagában)
na de amiért valójában benyögök: grat a bannerhez Fritz, szuperjó lett
és szokás szerint szép lassan ide talál minden mmo nomád
nah...igazából Although hozzaszólasai felét skippeltem... FPS nézethez egyébként annyit hozzátennék, hogy mintha valahogy úgyolvastam volna, hogy igen lesz, de nem egészen a szokványos ??? hogy csak egy bizonyos szintû feature lesz és táán a fegyvert nem látjuk a kézbe ?(de lehet ezt csak álmodtam) + Although nemtudom miért mondod erre ajátékra lentebb, hogy PvP orientált, mikor éppen, hogy nem az és nem is szeretném...fel is lennék bháborodva, ha azt helyeznék jobban elõtérbe.
Egyébként ha jól emlékszem annál a csatajelentnél az volt a furcsa nekem, és azért se hittem volna, míg nem voltam hogy azok real playerek, mert mind középkori szerû páncélban feszített (?) az biztos, hogy NPC-nek tekintettem a java részüket - (bár az meg ja hülyeség lenne ugye)
nem mindig jók v érdekesek a concept artok, de az a kevés ami ebböl kijött az kurvajó...nyilván nem új egy sem...bár akad 1-2 ami "elbújhatott" a szemek elõl.
a videoban a csatajelenetre rakerdeztek az egyik fejesnel, o mondta, hogy osszeguberaltak az osszes melos a Bethesdatol es a ZOS-tol, meg a bufes is beszallt, es gyorsan elore legyartott karakterekkel nyomtak egy pvp csatat. A resztvevo kb 200 karakter mindegyiket egy-egy ember iranyitotta, es ezt raktak bele a prealphas videoba. Persze, lesznek npck is, orseg, patrol, stb majd, ahogy az lenni szokott.
FPS nezet ugyebar kozkivanatra kerult bele, eredetileg nem lett volna. Emiatt aggodik is mindenki, hogy milyen lesz. azert csak jo lenne latni a ket kezunket, ahogy azt megszoktuk. Sajnos semmi info errol, szerintem gozerovel dolgoznak rajta, hiszen van mit bepotolni. De megigertek, hogy lesz. (ugyanez volt a sajat haziko vasarlassal es beredendezesevel, mint az egyik jellegzetes TES motivum, az is kesobb akartak belerakni, de ugy nez ki, hogy mar a premier napjan belekerul)
egyébként on-topiknál maradva, meglestem pár napja újra az ESO announcement teastert, ahol asszem csak a logó ábrázolódik ki, és krvajó zene megy alatta...szokásos TES minõség, egybõl meg is akartam szerezni, de csak egy ismeretlen "változatú" piano változat van fent. https://www.youtube.com/watch?v=I6m9-Dret0U vs ez https://www.youtube.com/watch?v=Aa23VoB_5QQ
Belegondolsz a három frakció háborújába ez alapvetõen pvp alapra lett kigondolva. Meg is lehetne csinálni hogy nincs pve pvp szerver :) Mivel gykorlatilag swtor, conanba látott warzones megoldást jelent a pvp. A fejlõdõ terület védet terület. Persze jó lesz ez úgy mint pve mint raid célpont. De az igazi élmény ebbe a pvp lesz, aki egyszer belekerül egy ilyen ostromos eventbe az nehezen szabadul belõle. :) Felejthetetlen dolog. :)
Szerintem pont ezért nem lesz külön dedikált pve/pvp server , teljesen felesleges. A saját területén mindenki szépen el tud himbilimbizni pve-ben a központi területen meg megy az ereszd el a hajam large scale pvp. Legjobb megoldás mert nem kell senkinek sem azon nyûglõdnie hogy hová menjen.
Igen én is így látom pont a másik topicba pár napja említette Fred a pvp-s problémát nem lehet kezelni. De igen pont így. Persze az elsõ hetek, hónapok nehezek lesznek, amikor ruszki meg egyéb állatfaj tömegével jön és tarol. És mocskos módon játszik. De létszámkorláttal meg egyébbel lehet ez ellen is védekezni hogy ne legyen olyan mint az aocba volt hogy 56 rohanták le a 24 fõs helyõrségünket. :) Persze az is fun tud lenni néha :)
Valami ilyesmi. Egészen elképesztõ felejthetetlen élmény. Siege. Abban biztos vagyok a képek és az infok alapján a TEs változat jobb lesz :) Ezt aki nem látott még ilyet élõben, az semmiképp ne hagyja ki :) Azt tudom amin én voltam nem egy ott a 2-3 óra úgy elrepült hogy észre se vetted és ezt még a pvp max szinten utáló rpsek egy része is baromira élvezte. :) Ezt nem lehet elmondani mennyire jó döntés votl ez a Zenimaxtól hogy egy ilyenre építi rá a játékát :) Ezzel nagyon kevés mmo tud majd versenyezni. A pvpsek szempontjából biztos :) nekem kb 48vs 48 jutott itt meg lehet lesz 100vs100 is :) Az milyen durva lenne :)
Te melyik világban élsz, Hyborián?
A 48 vs 48 siege ekkora dolog 2013-ban? Már a 2002-ben megjelent DAoC-ban is volt több száz emberes siege meg mass rvr, nem is beszélve a 2009-es WAR-ról, Aionról, meg a GW2-rõl most, vagy akár a PS2-rõl(jó tudom az mmofps).
Komolyan égnek áll a hajam már tõled. Kezd kicsit unalmas lenni minden topicban a konenezésed, még ha a WoW-ot istenítenéd, valahol megértem, de egy majdnem halott, BUKOTT játékra ennyire rápörögni már nevetséges.
Egyébként lehetne hadba szállni azzal amit mondassz, merthát ugyanolyan sõt nagyobb/jobb okai vannak a 3 frakciónak a PvE-re, Cyrodiilra, mint amiket te a PvP mellett felsorakoztatsz... Mind2re teljesen reális alapok vannak helyezve az tény, de azt is hidd el, hogy elõbb lett meg (szerintem) "szirodill" lórja történe (kimondottan ESOra nézve) a pvre, mint pvpre...
ha normális logikus felépítést gondolom, bár tökmind1, még egyszerre is alakíthattak ezeket, nem számít...lényeg, hogy a PvP-nek is kedvez a helyzet, mint történetileg, mint pedig földrajzilag ugye:)
De hogy most akkor húú ilyen olyan dirr durr atom lesz azt kétlem - SZÁMOMRA!
A WoWba a bg is kb ugyanez volt, jó azon kívül AoE meg minden sokkal jobban kibõvítette a lehetõségeket...de az alap maradt valamenyest nem ?
Egyébként meg nyilván a fejlesztõk is tudják, hogy vannak olyan játékosok akik a PvP-tõl függenek és azt is marha jóra akarják megcsinálni. Legyen, oké meg minden...kíváncsi leszek, mert mondom személy szerint PvP élménnyel csak nyerhetek (de ha önmagában csak az a jó és csúcsszuper, akkor nem hinném, hogy annyira megfogna, megtartani, hogy csak a PvPért éljek)
Valahogy így látom, saccolom az az arányt, hogy a játékosok milyen beállítottságúak (hardcore v akarmilyen szinten) : 70% (PvE) / 30% (PvP)
Sorry ostromba nekem csak ez jutott:) mivel az swtorba meg a TSw be nincs a riftbe nem jutottam odáig ennyi. GW2-t tudom de azt se fogom kipróbálni. Hidd el vannak bõven elegen aki sose voltak ilyenbe :)
Lehet neked van igazad, nem tudom, de ez szerintem a három frakció harca csak pvp szinten képzelhetõ el. Pve szinten hogy valósítod meg? egyszer te rohanod le a fõvárost a másik héten a másik szövetség? Pve szinten csak is raid lehetne egy imperial citys. Pvp szinten viszont az elfoglalt várost meg is kell tartanod :)
Van megoldas, lasd GW2 fele rendszer. Bar a pvp ott is korlatozott helyeken erheto csak el, de pl a skalas rendszerrel siman kivedheto a genkeles. Ha egy max level ugy dont, hogy visszamegy b*szogatni a kicsiket, akkor egy ilyen skalazos rendszernek koszonhetoen, nem 50 kontra 10-es szintu gyilok lesz, eselytelenul a kicsi szamara, hanem 11/12 kontra 10-es. Es ha esetleg egy masik lowlvl karakter is csatlakozik, akkor bizony a genkelni vagyo ketszer is meggondolja, hogy marad e. Ezzel elkerulheto lenne az, ami anno ment a wowban vagy mas nem vedett zonas mmoban.
Ami a TESO pvp csatait illeti, harom oldalrol fognak csatlakozni a jatekosok. De, hogy a valoszinusithetoen tobb tizezer egyszerre pvpzni akaro jatekos hogy lesz elosztva (instanceolt Cyrodiil, vagy egy map es queue, vagy megnovelt jatekos szamot elbiro rendszer es egyszerre mindenki mindenkivel), nem tudni. Annyit mondtak elojaroban, hogy az olyan esetekre, amikor az egyik oldal lenyegesen kevesebben van bejelentkezve Cyrodiilba/ra, akkor a gyengebb oldalt a rendszer erositeni fogja picit. Vagyis a letszamhatranyt ellensulyozando, lesznek extra npc-k, vagy az adott objektum (erod, siege weaponok, resource bazisok, stb) eletereje megno, esetleg gyorsabban jon a resource az epitkezeshez, stb megoldasokkal probaljak elerni azt, hogy ne legyen olyan szituacio, mint amit hasonlo mmo-kban tapasztalhatunk, hogy kialakul egy 10% vs 30% vs 60%, ahol a 10 es a 30 instant kapja a szopoalarcot. (es csak remelni lehet, hogy picit nehezebb lesz az eu francia szervereken jatszo "kanadaiak" munkaja is :))
omfg, minel elobb kell hazigazda, Runningra+1, altrot hozzaszolasai es folyamatos spamnje mar most kezd eltantoritani a topiktol, pedig meg csak annyit tudunk majd lesz egyszer egy teso.. Fuck Connan!!
Szerintem a lényeget megoldották a legsúlyosabb, a pvp powerlevel itt már biztos nem fog mûködni. Ennyi elég is lehet egy részét olvastam amit írtál, szerintem mind jó lehet. Ha tényleg jól mûködik a level scaling akkor minden megoldás jó lehet. Amit mai szinten ki lehet találni azt a Zenimax megtette. Ennél többet nem várhat senki sem.
nos ez remek dolog, a gw2 pvprõl nem olvastam pont, mivel a lore nem érdekel. A quest rendszer az tudom hasonló lesz szintén a TES-be a gw2-höz. Igen ez alapján ezek szerint arra hasonlít leginkább csak a harcrendszer lesz más egy kicsit. És nyilván ez nem egy social játék lesz mint az.
Mondjuk a GW2 megjelenés elõtt pont az SWTOr-ba lettem leszúrva mikor azt mertem írni technikailag jelenleg a Gw2 les a csúcs az mmok között. Akkor pont a quest rendszer újításairól meg a guild rendszerrõl olvastam, még gondoltam is rá ha egy normális loréval jönne ki nem békaemberekkel meg fenne tudja mikkel, akkor még érdekelne is :) Nos a TES-nél a lore is rendben van.
Ez csak vélemény, És az alapja mindössze az hogy nem gondolom hogy a Zenimax fog erre hangsúlyt fektetni. Én így gondolom aztán majd kiderül. Tény kevés az info ehhez még. De amit a leendõ játékos rétegrõl elképezlek az sem az ami alapján tennék erre fogadást. Ez kemény harc rendszer lesz. Azt meg tudom hogy az Európában levõ roleplayer ismerõim ez kb300fõ, aki még játszik, zöme most a GW2-ben van :) Õk ezt várták :) Csak a szociál rész érdekli õket. Erre a GW2 wiki volt amit olvastam a kedves kiadó hangsúlyt is fektetett. Nem hiszem hogy az akiknek ez a harcrendszer feküdni fog érdekli a social dolog. De meglátjuk :) Nem azt mondom kizárom de nem fogadnék rá most mint arra hogy tutira kemény start lesz :) Valóságos rohanás ki éri el elõsször a fõvárost :) Erre viszont fogadok :) Ez errõl szól nem a social feelingrõl :)