A gond csak az, hogy pl. az általam kedvelt műfajok szinte egyike sem jáőtszható konzolon (4x/körökre osztott stratégia, komolyabb rep./space szimulátorok, RTS, City Builders, összetettebb Tycoon/Menedzsment játékok, Poin & Click adventures stb., nem beszélve a remek indie felhozatalról). Most arról nem is beszélve, hogy a kontrollert rühellem (maximum arcade játékoknál hasznos, de azokat meg utálom). Vagy mondjuk számomra kevés nagyobb élmény van, mint amikor a profi HOTAS-omat szorongatom egy komolyabb szimulátorban. Szóval ez nem arról szól, hogy a PéCé jobb vagy a ViccBox, hanem arról, hogy milyen játékokat és vezérlőket preferál az ember! Mert hiába kényelmes az ágyból játék, ha eleve nem akarok ágyból játszani, mert semmi olyan játékom nincs, amit így is lehet élvezni. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.29. 22:40:43
Belegondolunk a topic oldalon is látható kommentekbe, végig gondoljuk milyen elvárásaink voltak egy solo rpg kapcsán akár 10 éve. És most 4K monitor vagy nem 4K tökéletesen mutatja amit már a W3 megjelenésénél is mondtam. CD-s srácok tökéletesen ráéreztek a skyrim után mit kell csinálni. Megtanulták nyugattól amit meg kell és Mateusz elmondta mi lesz amihez mindenképpen ragaszkodni fognak ha minden mást le fognak butítani. És itt is tökéletesen látszik mennyire jól mérik fel a dolgot. Annyira biztos voltam már a W3 előtt is ők lesznek az AAA piacon az új mesterek. Egyszerűen azért mert azt csinálják amit a nyugati társaik a nagyok csak jobban. Saját motorral, nem csak a látványra mennek, tartalom is van. Miközben a Tyranny csak megjelent és valódi mélységgel rendelkezik a mai AA játékokhoz képest. De nem az amit a tömeg akar. Szóval kijön a C2077 és tarolni fog. Nem kicsit. :) Ez a topic is bizonyítja így lesz :)
Jó lenne ilyen játékot tolni, ám sajnos ezt ma már nem kapod meg első vonalas forrásból, mert a grafikai és egyéb költsége egy ilyen választásnak elfogadhatattlan. Nem fog egyetlen fejlesztő sem egy csomó grafikát és hangok legyártani azért, hogy aztánm a játékosok fele ne láss azokat, ráadásul minden ilyen valódi választás termeli ezeket. Az age of Decadence valódi választásokat ad (már karakterválasztásnál eldől egy csomó elem és utána is választhatsz), ám cserébe a játék kevesebb, mint negyedét láthatod egy bármilyen teljes menet során, egy nem tökéletes alatt (mint az első lenne) pedig kevesebb mint a tizedét fogod látni (pedig vagy 20 óra egy kör legalább), ezt egy W3 vagy CP2077 méretű játék fejlesztője egyszerűen nem vállalhatja be.
A W3 az egyik, amit még nem láttam (ott van a GOG account-om alatt, csak még nem töltöttem le). Azért is írtam, hogy a "legtöbb". A W1-W2-re biztosan igaz, azokkal játszottam, a W2 volt a legrosszabb ilyen szempontból. A ME1-2 is hasonlóan hullámzott, a jó/rossz pontok beszívása csak arra terelt, hogy az optimális választást keresd, nem érte meg szélsőségesnek lenni.
Nincs bajom azzal, ha egy játék egyetlen sztorit akar elmesélni és végigjátszatni, ezeket is csípem, ha érdekes a történet (pl. W1). Baj akkor van (nálam), ha a választás lehetősége csak illúzió, mert az opciók nem valós és egyenrangú döntési helyzetek (a mellékes kérdezősködések itt nem számítanak). Amikor mindig van egy optimális választás és a többi az csak hátrányosabb lehet. Például ebben a demóban szívesen megnéztem volna, mi történik, ha nem érdekel a Militech csaj vonala és: - ...megrohanom a rejtekhelyet és erőszakkal elveszem a drónt. - ...belopakodok és ellopom a drónt. - ...felbérelek egy dekást, kiüttetem vele a védelmi rendszert és a fickók elektronikáját és elviszem a drónt. Szintén felesleges körnek érzem azt, amikor a csaj testőrei lenyomnak és ott az opció, hogy erőszakoskodsz velük, miközben végig sugallja a játék, hogy ezek felső ligás figurák. Az optimális választás csak a meghunyászkodás, minden más esetén (vélhetően, a demó alapján) súlyos hátrányokkal fizetsz, esetleg kampó is a karakternek és kezdheted újra. Mi értelme ennek? Ez csak a szabad választás illúziója és rossz szájízt hagy maga után. (Mellékes, de kíváncsi lennék arra is, "lejár-e" pl. ez a quest egy idő után, ha nem mennék utána. Csomó játékban a végtelenségig lehet halasztani és itt is úgy tűnt, nincs korlátja. Ami a CP világában elég nagy hülyeség és hangulatromboló lenne.)
Ha több választást nyújt nekem a játék, legyen egyenrangú tétje. Pl. (hipotetikusan más quest kezdéssel) Dixie-nél akarok bevágódni, vagy a Militech-nél? (Vagy megtartom magamnak és keresek egy harmadik csoportot?) Dönts, de a másik oldalt már nem fogadhatod el. Mindkettő feljárat a magasabb körökbe és egyenrangú útvonalak, de a döntésnek valódi súlya, árnyoldalai is vannak.
Nekem 27 collos monitorom van, fullHD, de ott a pixelességet már látni lehet. Határeset, de oda már azért kellene a nagyobb felbontás, de per pillanat nincs semmi kedvem 3-400 ezret belefeccölni egy 4k monitorba meg a VGA-ba ami képes meg is hajtani. Majd ha kicsit emberibb lesz az ára.
És felvállalnád annak a kockázatát, hogy a dollármilliókból évekig fejlesztett játék azzal kerül a címlapokra, hogy egy vicces kedvű troll milyen ganéságot tett bele. De írták korábban mások is, ezt procedurálisan is tudja generálni egy jól megírt szoftver, sokkal kevesebb mintából.
Engem nem kell meggyőznöd. Eszem ágában sincs 4k-ra váltani. Az én indokom elsősorban az, hogy ár-érték arányban nevetségesen rossznak tartom. Ha figyelembe vesszük, hogy mennyivel több (és drágább) erőforrást igényel, illetve azt, hogy cserébe élvezeti szinten mennyivel nyújt ténylegesen többet, akkor az eredmény szerintem nagyon lehangoló.
Csak gyanítottam, hogy jönni fognak a tech emberek, akik elmondják, hogy márpedig négyká alatt nincs is élet, és csak a csóró, ostoba, kitaszított mutáns páriák játszanak FULL HD-ban manapság :D
A közel üléssel (köv komment) meg a bajom az, hogy az emberi szem érzékenysége és látószöge adott. Nincs értelme igazából a 4k-nak. Semmi. Akkor kép esetén, ahol látod a difit, akkor meg a képet nem látod át. A részletgazdagság, felbontóképesség és FOV hármasa nem teszi értelmessé a 4k-t A piac menekülése bulshittel támogatva.
A nagy méretű kijelző nem játékhoz vagy mozizáshoz, hanem munkához kell, ahol n+1 ablak miatt munkatér kell, de nem kell egyszerre az egész képernyőt nézni.
Reálisan nézve 24-32 colnál nagyobb képernyőnek nincs semmiféle gyakorlati haszna az esetek 99,9%-ban. Akkro már VR, mert repszimnél a hatalmas képernyő helyett az sokkal reálisabb és olcsóbb is lesz, mert az nem 4K...
Semmiféle okot nem látok arra, hogy én pl. nagyobb monitort vegyek a játékhoz. Az otthoni munka/hobbihoz kellene csak esetleg.
ON Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.08.29. 14:08:23
Mondjuk én akkor már úgy képzelném el, hogy előbb csinálnék egy lakástervezőt kismillió opcióval, és a játékosok megcsinálják azt a több százezer-millió lakást, amiből a játék indításakor random kiválaszt X-et, majd az adott területre betölti a berendezések típusát/helyét, és az engine majd elhelyezi.
A lootot pedig nem a készítő dönti el, hanem random generálja a játék, hogy "fair" legyen.
Kérdés, hogy mennyire lenne megoldható a folyamatosság mellett, mert ugye ez az elsődleges a mi kis sandbox világunkban.
Ebben mondjuk egyetértünk. A 4K-hoz nagyon nagy kijelző kell (65+) vagy nagyon közel kell ülni a monitorhoz / tévéhez, hogy lásd a különbséget. De összességében én is parasztvakításnak tartom.
hát engem kilóra megvettek, ráadásul ha az ember ismeri a CP2020-at, akkor meg pláne nagyot üt.
OFF
A 4k értelmeten parasztvakítás és drága. A grafikai fejlesztők nem tudták vakteszten megmondani, hogy felskálázott 1080p ---> 4k-t vagy valódi 4k-t látnak a kijelzőn. Akkor meg minek?
Az ilyen streamelős megoldásokkal az a baj, hogy pont az értelmét veszi el a nagyképernyőnek. Én anno azért vezettem át a nappaliba kábellel, hogy 4k-ban tolhassak játékokat, de ugye ez streamelve csak nagyon brutál net mellett lehetséges.
Egyszerűbb megoldás venni egy ps4 prot mondjuk és akkor nemcsak ez a gond van megoldva, hanem mindjárt hozzá is férünk egy rakás exkluzívhoz.
Sokáig szórakoztam a HDMI kábellel de hagyjuk... maximum filmnézésre jó, de a játékra egyáltalán nem. Eleve a billentyűzet meg az egér hülyén néz ki melletted (pedig abból is vettem wirelesst), de baromira nem az az érzés.
Valahogy az fps irányítását kéne megoldani egy egyszerűbb billentyűzettel vagy egérrel és jó enne minden
szerk.: meg aztán azt kihagytam, hogy PS4 multiplayerben nem létezik olyan, hogy cheat. Mindenkinek ugyan úgy megy a játék, mindenkinek ugyan olyan lehetőségei vannak. Ez sem utolsó dolog. Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2018.08.29. 07:16:48
Ízlések és pofonok, én pl. imádom az építős sand box survivor játékokat. Kb. 5-6 éve csak azokkal játszom (Kivéve a Witcher sorozat, minden része azért bekerült a Steam Fiókomba). Neked ezek fantáziátlan játékok, nálam meg pont ezért favorit. Pontosan azért mert rám van bízva, az én fantáziámra hogy hol, milyen módon, milyen "építészeti stílusban", milyen védelmi mechanizmussal tákolom össze az otthonom. Van pár gama amiben ez egészen jól meg lett oldva (Conan Exiles, Rust, ARK, sőt jó volt a H1Z1 Survivot változata is ebben, főleg az első években). VAn pár amibe 1000 óra körül és oylan is amibe 1700 óra felett beletoltam. Egy Witcherbe ki tenne bele 1000 órát ? CSak a fanatikusok :) Kellenek ezek is, de kétségtelen, hogy kell a minőségi single player gama remek történettel. Nem lehet kiváltani ezt a stílust sem semmivel. Anno a Witcher 1-2 részét többször kitoltam egymás után, teljesen betaláltak. Ám valahogy a III. résznél elveszett a varázsa a játéknak, nagyjából a sztori 2/3-ánál kifulladt és nem vittem végig, addig is volt pár részlet ahol a francba kívántam (pl. amikor ha tetszett ha nem Cirivel kellett tolni) pedig megvettem mindkét DLC-t is még az elsőt a megjelenéskor előrendeltem, a másodikat amint lehetett, annyire motivált voltam. DE kifulladt... nem toltam végig, a DLC-kbe bele sem szagoltam és valsz már soha nem is fogom újra feltelepíteni.. De egy Conan Exilesben akár képes vagyok két hetente is nulláról indulni, más szerveren, akkor is ha minden orosz, vagy spanyol rajtam gyakorolja a raid tudományát :) Imádok építeni, tervezni, otthont teremteni. A Cyberpunk 2077 be fog valószínűleg találni nálam, tetszik amit eddig láttam róla, de nem tudnám 100%-ban kijelenteni, hogy biztosan meg fogom venni (nem, nem fogom letorrentezni sem, ha tényleg érdekel akkor STEAM). Azért a megjelenésig biztosan lesz alkalmunk többet is megtudni majd a játékról, de pl. ez alapján a gameplay alapján én nem döntenék a vásárlás mellett. Ahhoz ez édeskevés volt :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2018.08.29. 06:56:43
Elvileg ugye pc-t is ki lehet vezetni nagy tévére meg wireless controller is van, szóval ott is lehet ugyanezt csináni. Persze ez elég nagy macera, ha a gépet amúgy rendesen asztalnál is használod: átdugdosni mindent stb, pláne ha a tévé másik szobában van.
Amúg egyetértek, én is ezért szoktam konzolon játszani, még akkor is, ha jóval szarabb a frame rate, mint pc-n. Egyszerűen kényelmesebb fetrengeni a nagy képernyő előtt, mint a monitornál. De van egy rakás játék, amit nem olyan jó konzolon játszani: pl. minden point-and-click vagy klasszikus izometrikus rpg (DOS pl) és rts, plusz az fps-ek.
15 év pc gamelés után megvettem életem első komolyabb konzolját (anno még PS1-el kezdtem) egy PS4-et.
Most kövezzetek meg azért amit most mondani fogok, de ágyon fetrengeni a kontrollerrel, a wireless kontrolleren egy gombot megnyomni, 1 másodperc után ugyan ott folytatni ahol tegnap abbahagytam az azért priceless. Olyan élményt ad, amit egy pc sajna nem tud. Haverom 1 évig nyúzott ezzel, elküldtem a francba, de mikor a ps4 exkluzív játékok miatt megvettem a konzolt, be kellett kussolnom mert totál a hatása alá kerültem.
Egy dolgot viszont tényleg nem értek: hogy lehet konzolon fps-el játszani. Az istenért se áll rá a kezem az analog célzásra, egyszerűen olyan vagyok mint egy óvódás aki dartsozni akar. Ilyenkor jó az auto aim, mert ha pcn játszanék, tudom magamról, hogy 8 év csézés után bármilyen fps single player játékot akár hogy megcsinálok ultragecihard modon fél hpval, tehát nem zavarna a "csalás"... így jobb megoldás híján legyen auto aim aztán kész.. de azt tényleg tanúsíthatom, hogy ha megveszed a konzolt, akkor egyre nehezebben ülsz le görnyedni a gép elé valami játékkal, ha ott a kényelem a hálóban.
Egyetértek! Ha meglátok még egy ilyen szart ahol fát kell vágnom, hogy abból ajtót meg falat csináljak, akkor felakasztom magam. A képzelőerő teljes hiányában szenved a fejlesztők 95%-ka. Az MMO lövölde baromságokról nem is beszélve...
"Amíg a CDP "kihívni" akar meg rajozni addig a többiek pénzt keresnek ugyanis ez erről szól."
Nem CSAK erről szól! Legalább is, vannak még emberek, akik a nyilvánvaló célként kitűzött üzleti sikert, minőséggel párosítva képzelik el. A CDP ilyen cég, ilyen tulajdonosokkal. Az EA tulajdonosai meg szimplán maffiózók, akiket a pénzen és mondjuk gyerekek kifosztásán kívül kb. semmi más nem érdekel. Persze nem is hasonlítható össze a két cég, mivel az EA kiadó, öltönyös buzikkal és managerekkel az élen, akiknek tök mindegy, hogy játékprogramot vagy műanyag kiskacsát értékesítenek, a lényeg kizárólag a profitszerzés, mely cél elérésének érdekében nagyjából bármire képesek. Itt két világ találkozik és úgy tűnik, te ez utóbbit kedveled. Egészségede...De fogadd már el, hogy mások kicsit felnőttebb módon gondolkodva, az értéket is teremtők táborához tartozó fejlesztőket támogassák. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.08.29. 02:09:28
A W3-ra a helyes válaszos állítás egész egyszerűen nem igaz.
Én olyan RPG-t még nem láttam, ahol a harcrendszer és craft ne csak díszitő körítés lett volna. A W3 sem lett kivétel. Mintha két eltérő banda csinálta volna (minőségileg) a sztorit, a voice acting-et és a grafikát (jó) és egy másik az item és craft rendszert a harcrendszerrel (indifferens és hulladék).
Még mindig le vagyok ragadva Tyrranynél. Sokszor. Régimódi és mégis új. minden skill és minden attribnak van összefüggés hálója ha rámész megmutatja mi mivel függ össze részletes leírással. Tudom a sok akciójátékos hülye gyereknek ez sem elég. A világ meg. A questek, a non lineáris játékmenet ahol a döntéseid tényleg 100 felé visznek. És mondom az obsidian B csapata csinálta és mégis. Karakterek zseniálisak, a mellékquestek a felépített "érzékelés" rendszer ahogy egyre rafináltabb rejtek helyeket fedezel fel. A millióféleképpen felépíthető csapat. A fő karakter fejlesztés a leadership részt is beiktatva. Fő sztori megismételhetetlen és annyira de annyira nem felel meg az elvárásoknak. Stb. Stb.
Nem várok ilyet ettől mert ma ez nem trendi. Kár ebbe az irányba elmenni, Peturz. Nem ez az eladható. Meg a POE. A Cd ráérzett mi az ami eladható és elvárás. Nem lesz "bonyolult" már a W3 sem az nagyon nem az. Már ha néhány normális fejtörő lesz benne mint a W2-be volt és komolyan az agyam eldobtam tőlük. Nyoma nem volt a w3-ba már. Mint a végjáték mellékpályáján belebotlasz. Lesz jó sztori, jó karakterek fényévekkel jobbak mint amit a mai Beth vagy Bio tud. Lesz tökéletesen megalkotott világ. Ahol nem minden ajtó lesz nyitható de bővíthető ajtóról ajtóra. Élni fog. Éltetni fogják őket el lesz ájulva mindenki leszámítva az itt is látható legvadabb realitás szimulátort váró akció játékosokat. Egyszerűen azért mert jó lesz. Nem lesz Tyranny nem lesz PoE, PoE2 még talán, főleg nem, DAO sem. De sokkal jobb lesz mint a konkurencia ma tud. Utoljára szerkesztette: Although, 2018.08.28. 23:16:03
Biztos lenne egy két szent őrült aki megszerezné a "minden lakásban jártam" achi-t de a nagy többség beszaladna az első házba, aztán esetleg a gameplay közben random 1-1 lakás. Ahogy fent írták marha nehéz lenne megtölteni tartalommal ezeket. Nyilván lehet x színű kanapét meg mitutdom én mit gyártani de magához a játékhoz nem sok mindent adna hozzá. Igazából nem az a lényeg hogy olyan legyen mint a valóság hanem hogy elhidd. nyilván kb az összes fantasy játékban hülyeség hogy 3 perc lovaglásra vannak a falvak egymástól, de gyanítom hogy ott sem sem tenne sok mindent az élményhez még 50km2 erdő. pld a GTA-k jó példák erre 5. ben egymástól x km re bepakoltak mindent ami los angelsben és a környékén van, persze ha logikusan végig gondolod akkor hülyeség, hogy csak 1 pálya udvar van, vagy 2 metró megálló, de az élménynek ez pont elég.
"- nem is sorolom mert a felét nem is értenétek..."
amit majd kapunk: - FOV 55-60-ra optimalizálva a render - Célzás rásegítés, hogy pistike a viccboxjával tudjon headshotolni - Az ellenség majd jó lassan reagál, hogy pistike a viccboxjával tudjon headshotolni - Ui az fasza lessz, az ultrawide monitoromon egyszerre már legalább három skill látszani fog a többiért scrollozzak majd, mert hát pistike... - nem is sorolom mert a felét nem is értenétek...
Lirik csatornáján most mondták,hogy állítólag már kész van csak polish-ing van...ősszel kijöhet
De hát ez KURVA kontrollerre van fejlesztve első sorban. FPS ami kontrollerre van fejlesztve elsősorban, és itt vége is van sztem.
Engem jobban zavart a baromira alacsony FOV a kocsiban. Persze úgy, h third personban is lehet vezetni, már nem olyan nagy gond, de ha már van first person vezetés, akkor legyen használható az is rendesen.
GTA4 szintjén? A GTA4-ben volt az eddigi legjobb autós fizika, ideért az 5-öt is. A sleeping dogs, meg a watch dogs 1-2-vel egyetemben a vicc kategória.
Sleeping Dogs nem is volt annyira szörnyű még, kicsit GTA 4 vagy korábbi szintjén voltak az autós dolgok de azért elviselhető. Nekem viszont a Watch Dogs 1 ugrott be ami szörnyűbb :D Na de attól már talán most jobb a Cyberpunkba és még javítanak is rajta majd biztos vagyok benne most kb csak összefércelték hogy működjön valahogy a demoban.
Nem volt rossz ez a gameplay, jó játék lesz ez, az nem kérdés...habár az a rövidke autós üldözés/lövöldözés nagyon béna volt, Sleeping Dog nulla fizikás autokázása ugrott be... remélem javítják.
Ha van isten ebből soha nem fognak mmo-t vagy valami multi szart csinálni. A CDPR elég világosan elmondta: ők single player rpg-t akarnak csinálni és semmi mást.
Dunát lehet rekeszteni az mmo shooterekkel, battle royale meg survival szarokkal. Miközben ezt leírom, legalább kettő új ilyen szar jelenik meg a steam store-ban. Nem kell még egy.
Pedig nem zárom ki hogy lesz benne multi, de ha nem másolják le a gta online dolgait kb olyan multi lesz majd mint a mass effectben, arra a játékra sem a multi miatt emlékeznek meg kétlem hogy bárki játszaná még most is a multit :D
mégha 100 óra is az kb 1-2 hónap a legkevesebbet ráérőnek is és pukk,nincs tovább, személy szerint multit vártam volna afféle MMO-t végtelen lehetőséggel
Én ugy látom, hogy csak akkor van értelme benyitni valahová ha ott vár is valami érdekesség legyen az npc, küldetés, fejtörö, stb. Százezerszer benyitni valahova 10 kreditért vagy egy energia italért értelmetlen számomra de ez gondolom egyéni preferencia.
azért én azt mondanám,hogy multi nélkül hamar kilesz lőve a játék bármennyire is nyálcsorgató most
Pont ez az, hogy ésszerű tartalommal feltölteni már nem tudnák, nagyon unalmas lenne egy idő után az a sok lakás, még ha 30-40 variációt is csinálnának azért feltűnne. Pláne hogy szemét lootoláson kívül nem sok értelme lenne. Azt viszont tényleg lehetne hogy pl minden felhőkarcoló tetejére el lehessen jutni egy kis bámészkodás céljából, meg legyen 2-3 ahol alacsonyabb szintről is kinézhetünk, de pl ilyen volt már sok játékban általában mesterlövészes küldiknél, akkor be lehetett menni bizonyos lakásba és az ablakon kellett kilőni. Már ha csak lesz benne ilyen küldi és szép lesz a város abból az ablakból az is hatalmasat dob az élményen nem kell a lehetetlent elvárni, mert ha megkapnánk ezt a millió lakás bejárható dolgot csak a fika áradatot kapná hogy milyen egyhangú meg miért nem lehet több dolgot csinálni.
Nyilvan nem tisztem eldonteni, hogy mire forditsanak es mit a fejlesztok - plusz le is szarom magasrol - viszont az teny, hogy en orulnek neki. Ha egyedul kepviselem ezt, akkor tevedtem. :)
Csak felreertesek elkerulese vegett, nem kivanom, hogy realistan abrazoljanak egy megapoliszt tobb szazezer lakassal, hanem azt szeretnem, ha latok egy ajtot, akkor az NE egy textura legyen, hanem ki lehessen nyitni es feltaruljon mogotte valami. Meg mielott belemennenk az irrealis dolgokba. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.28. 19:20:16
Szerintem tévedsz, ki a fenének volna kedve több ezer vagy talán százezer? lakást végignézni, mert egy night city méretü városban legalább ennnyi volna, plusz üzletek, raktárak, stb.
Egyrészt rengeteg idö bejárni az összeset és igen egy adott lakótömben valszeg több száz ugyan olyan kérót találnál, másrészt ez egy észszerütlen elvárás egy fejlesztö csapattól. hogy ilyen értelmetlen dologra forditsannak rengeteg energiát mikor a gémerek kb 1% járná be az összes lakást, szvsz
Szerintem tobben, mint saccolod. Lehet persze, hogy tevedek, de reszemrol biztos vagyok benne, hogy a legtobb nagyvarosban jatszodo jatekban a legtobb jatekos elgondolkozott mar azon, hogy de jo lenne, ha az a bejarati ajto vezetne valahova, nem csak textura lenne. Legyen az Fallout, Witcher, Division, Mass Effect, vagy barmelyik random jatek/mmo, ahol jeleneg van, hogy csak disz, egy interakcio nelkuli objektum egy-ket epulet.
Az biztos, hogy en orommel kutatnam at osszes szembe jovo ingatlant, mert hajtana a kivancsisag (es teszem is ezt a legtobb jatekban, ahol ez lehetseges, legyen az varos, urallomas, barmi). Oke, ugyanaz az egy kaptafara keszulo, loot/sztori/erdekesseg nelkuli belso ter eseteben nyilvan hagyom/nam a picsaba az egeszet. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.28. 18:53:15
Csak halkan kérdezem meg azon kívül hogy bele ölnek egy csomo energiát hogy procgen legyen 10 000 lakás amibe be lehet menni, ez a játékmenetben mennyire számítana? Persze jó, meg feature, és a játékosok hány százaléka járná be?
Hát a t***m tudja mire értette, gondolom nem fog mindenütt hurkákban hullámozni a tömeg (ahogy mellesleg egy valódi városban sem), de a gameplay videóban azért elég sokat kolbászoltak mindenféle töltögetés nélkül, kocsival is (ami inkább poénnak meg átvezetésnek van, de ezzel semmi bajom). A W3-ban meg már eleve tudta az engine hogy fél órát lovagolsz és bemész tetszés szerint a házakba, külön elmondták hogy nincsen töltögetés, szóval akkor tényleg mi a búbánatról beszélünk hogy 500 métert lehet menni..?
Mellesleg engem hidegen hagy. Nyilván a tömeg nagy része kb. agyatlan AI aki annyit tud hogy le és föl sétál random az utcán. Sőt volt ilyen már néhány Hitmanben is (csak nem egy egész városban, hanem egy szűk pályán). De kit érdekel? Az egész nyilván nem egy város szimulátor, hanem egy történetmesélés, egy illúzió, ahol a bejárható területnek meg a tömegnek pont annyi a szerepe, hogy ne rántson ki az élményből egy-egy töltőképernyő, vagy illúzióromboló tök üres utca, ha már egy brutál túlnépesedett megapoliszt választottunk helyszínnek.
Az se nagyon érdekel ha a játékmechanika nem lesz különösebben nagy szám (amúgy amit eddig láttam az nem rossz, sokkal fluidabnak tűnik egy csomó dolog mint pl. a Deus Ex) - itt az egészben úgyis történetmesélés, hihető karakterek, a világ lesz az érdekes. Sajnos szerintem nagyon sokaknak nincsen már fogalmuk arról, milyen is egy jó RPG, vagy egy nagyon feelinges játék, mert a nagy elődöktől lopkodó fantáziátlan iparosmunkák és kőprimitív MMO-k lepték el a piacot...
A szabadságból még semmi se derült ki, föleg mert itt vertikálisan is lehet majd böven kolbászolni nem csak horizontálisan ezért ezzel a kritikával még várjunk egy kicsit, itt egy misszió került bemutatásra nem volt városnézés.
Jó én csak azt mondom, hogy élőben még nem találkoztam olyan emberrel akinek tetszett volna a w3. Ennyi. Az egész ismerősi köröm utálja, pedig eléggé különbözik az ízlésünk. Nem fogom leírni, hogy mi nem tetszik benne, mert nem ez a téma, én csak azt mondtam, hogy ahhoz ne viszonyítsunk, részemről a w3 témát lezártam.
Én csak azt írtam hogy kritikusan állok hozzá a gameplay videóhoz, mert igazából nem derült ki belőle semmi. Nem derült ki, hogy a zsúfolt utcán meddig lehet elmenni, milyen épületekbe lehet felmenni, és van-e akkora szabadság, hogy TEGYÜK FEL, felmennék az egyik épületbe, bemennék egy random szobába, és kinéznék a 4.ről arra a forgatagra, ahol az imént sétáltam. Ezt nevezném szabadságnak, de amit a videóban láttam az kicsit színpadias volt.
khm
Szépen, hangulatosan néz ki, meg minden (a borzasztó konzolos irányítást leszámítva), de ezzel is ugyanaz a fő bajom, mint a legtöbb CDPR (és BioWare) játékkal: nagyon jól látszik, hogy a dialógusokban csak egy optimálisan helyes válasz van. Persze választhatsz bármit, de minden más irány csapda, zsákutca, vagy komoly (quest / XP / előrehaladás / történetszál) veszteség, a multi-történetszövés (pl. lopakodás? távhackelés?) itt is csak egy ügyes illúzió(nak tűnik).
gondolom a többségünk leginkább még idén szeretne vele játszani.. de reálisabb a 2019..
mondjuk "stílusosabb" lenne, ha 2 év múlva jelenne meg, ha már a Cyberpunk 2020 nevű szerepjáték alapjain készült.. csak hát az meg qrva messze van és kevesen vannak, akik szívesen várnának addig.. (: Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2018.08.28. 16:18:37
Remélem még 2 évig nem, bár már végigjátszható a főszál még finomíthatnak a sztorin, meg sok mellékszálat belepakolhatnak a 2 év alatt, rengeteg minden finomulhat, inkább szánják rá az időt csak legyen jó.
Lehet, hogy neked nem tetszett, de a felhasználók kb. 95%-nak kurvára. Szóval, ha kérhetlek ne tekintsd magad viszonyítási alapnak. Főleg úgy, hogy nem írtad le, hogy mik a problémáid, erős túlzással csak ideböfögted, hogy szar...
Oké neked nem tetszett… nekem lejött szerintem a többieknek is. Nem hiszem hogy mi meg tudunk győzni téged , ahogy valszeg te se minket innetől szerintem értelmetlen ez a "vita"
Azért azt is tegyük hozzá, hogy ez egy kerület volt a sok közül. El is mondta a narrátor az elején amikor felkelt a csaj és kiment az utcára, plusz már az EA alatt mondták (és képeket is láttunk), hogy több kerület lesz. Nyilván pl az elit negyed, vagy az üzleti negyed nem ilyen darkos, mint ez az ipari terület.
Csak a viszonyítás kedvéért, ez volt a Witcher 3 Velen fő térképe, töltögetés nélkül. Mielőtt kibővült kicsit keletre. És még volt ezen kívül ha jól számolom 3 további, kisebb.
Észrevettem már én is ezt a hatalmas hájpot ami ekörül van, végig is pörgettem a gameplay demót. Call of Duty Black Ops szerű lövöldözés (nekem speciel baromira nem tetszenek ezek a jövőbeli csilivili csillogó puttyogó fegyverek, szerintem nincs bennük fizika, nem érzed a feelinget), egy szabadnak mutatott városban.
Még is van egy olyan érzésem, hogy baromi szabadnak mutatja a várost ami a legapróbb részletekig ki van dolgozva, még sem mozoghatsz 500 négyzetméternél nagyobb területen adott pillanatokban.
Ha csinálnak egy GTA szerű free roamot fps nézetben, kisebb térképpel de részletesebb pályával, random, utcára néző lakások kifosztási lehetőségével (eddig még soha nem volt ilyen), akkor jó lesz. Amúgy álljon félre, halkuljon le mert mindjárt Red Dead Redemption 2 :D Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2018.08.28. 13:07:26
Engem se zavar ha valakinek nem jött be nem vagyunk egyformák és teljesen igazad van abban, hogy kell az ellenvélemény is. Utoljára szerkesztette: wedge31, 2018.08.28. 13:06:40
Én meg sem néztem még a gameplay videót. A probléma az, hogy ettől függetlenül írsz vicces dolgokat és kevered a szezont a fazonnal.
A kommenteddel a probléma az, hogy nem ajnározás van. A CDPr minőséget és fejlesztői voltát kezdted minden mással keverni és összemosni. A probléma, hogy a felvilágosítás után is tolod fullba tovább... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.08.28. 13:06:44
"A nyelvtudásod meg azétr hátrány, mert kb. arról tudsz amit magyar nyelven írnak meg, vagy arról sem. Tehát úgy mondasz véleményt, hogy az évilágon semminek nem tudsz utánanézni vagy utánaolvasni. El vagy saját kis álomvilágodban... "
Kaptunk majd egy órás gameplay.. Ha hang se lett volna rajta ugyanaz lenne a véleményen erről a játékról. Ilyen hájp kb a Star Citizen veszi körül még ,mert ott vannak ennyirl fanatik "védők" hogy bárki aki szóvá teszi ,hogy többet vár mert küldik a k. anyjába ,hogy beteg meg hülye meg minden felhoznak ellene csak hogy védjék a játékot.
Kiskoromba sokat vertek... A kövi kommentedbe ezt is sződd bele ,lehet emiatt nem érzem át a nagy világmegváltást ebben a játékban...Komolyan néha szánalmas amit le tudtok művelni. Van egy véleményed nekem is (más fórumokat is olvasva sokan vannak mások is akik nem látják azt a spanyolviaszt..) elfér itt mindkét vélemény nem csak a magasztalónak van helye.
És ki a fenét érdekel, hogy a nagy kiadók (megint, KIADÓK, és nem FEJLESZTŐK, ez megvan?) mennyit kaszálnak? Mert a gamereket biztosan nem, rajtad kívül legalábbis.
Tény, hogy a CDP olyat tett le az asztalra művészetileg, kreatív téren, programozás terén, és úgy en bloc, példaértékű művet alkottak, olyat, ami párját ritkítja, és útmutató jellegű. Szakítottak is pénzt vele bőven, Lengyelországban gyakorlatilag nemzeti kincsként tartják őket számon.
Ehhez az egészhez hogy a fenébe jön az EA, meg a többi nagy kiadó az évről évre ismétlődő középszar, vagy annál is rosszabb vacakjával? Kit érdekel a nyereség ebből a szempontból? Hogy jön egyáltalán ide?
Semmiféle hazudozás nincs benne. Én az első végigjátszás alatt egyetlen játékmeneti buggal találkoztam, egyszer úszás közben nem tudtam kijönni a vízből. Ennyi. Nem volt CTD, nem fagyott ki. Egyszer sem. Hadd ne mondjam, hogy egyes AAA játéknak csúfolt izék miket produkáltak... A W3 ráadásul egy 2012-ben vett totál középkat gépen Hi beállítás közelében tudta a 30-40 FPS-t hairworks nélkül full HD felbontáson.
Ehhez képest pl. az XCOM2 - egy szutyok turn based game, ami lényegében egy gigamod szintjén állt - a 2015-ös erősebb gépemen beszaggatott. Megalol.
A Wicther 3 annyival a világ felett állt 2015-ben, hogy arra szavak nem voltak.
A nyelvtudásod meg azétr hátrány, mert kb. arról tudsz amit magyar nyelven írnak meg, vagy arról sem. Tehát úgy mondasz véleményt, hogy az évilágon semminek nem tudsz utánanézni vagy utánaolvasni. El vagy saját kis álomvilágodban...