CD Projekt megint odatette magát. Ennyire részletesen kidolgozott tartalmat, ekkora világot, ilyen hangulatbombát, ekkora tartalomtengert a Witcher 3 óta nem láttam. Ez már az alfa demó alapján is köröket ver 10 másik AAA játékra. Ebben a játékban minden benne van, amiért beleszerettem a videojátékokba.
Évtizedek óta várok egy ilyen játékot! Instant GET! Soha nem rendelek elő semmit, de ezzel kivételt teszek...
Szubjektív vélemény.... De igazad van, a tökletes gémer, minden neki nem tetsző játékkal játszik.
Csak én vagyok válogatós.
Akkora nagy bánzáj volt ez a játék körül, hogy nem ezt vártam. Nem tudom ebbe mi a nagy szám, amit egy másik játék ne tudna manapság. A grafika is éppenhogy elég.
Amúgy elmondom konkrétan mi a baj ezzel. Kint nagyon szép a kocsis dolog, hogy mehetsz a városba.
Csak ugye maga az akció része épületekbe szorítva sötét igényességet mindenféle tekintetben nélkülöző kartondobozokba folyik, kicsit olyan érzés, mintha az autós része kint egy full másik minőség lenne. Egy rész egy másik játékból...
Az meg amikor bent mászkálhatsz, lőhetsz, az semmit nem jelent, nagy 0... sötét egyszerű fém épületekbe, könzerves dobozokban....:S
Egy küldetést láttunk a több százból. Ami nem volt még kész bármikor feldobhatják ezt a pályarészt ha nagyon ez lesz a visszajelzés, de kétlem hogy ez lenne. Pláne ha lopakodás is lesz a válaszható játékmódok között és úgy néz ki igen csak lesz akkor nem véletlen a pálya design.
Eddig az volt a fő kritika, hogy túl világos meg napos. Most már az se jó, ha sötét van? Nyilván a törvénykívüli banda rejtekhelye nem egy üvegfelhőkarcolóban lesz, hanem egy lepusztult épületben, de az is nyilvánvaló, hogy pl. a sok megavállalat székhelye meg nyilván szebb épületekben lesz.
A részemről teljesen pozitív az első benyomás. Az egyetlen kritikám, ami van, hogy nem tudom mennyi lesz benne az rpg elem. Az valahogy nem tetszett, hogy olyan dolgokat próbálnak rpg -elemként előadni, hogy pl. másként oldunk meg egy küldetést. Ez teljesen oké, de engem inkább az érdekelt, hogy a képességek milyen szinten befolyásolják a játékot. Láttam rövid ideig a hackinget meg az engineeringet, de pl. a social skilleket egyelőre nem. Abban biztos vagyok, ha a cyber fejlesztéseket leszámítva a lövöldözés nem skill alapú lesz, hanem a játékos ügyességén múlik majd, mint pl. a deus exben (ellentétben a vampire bloodlines-szal pl.). Ebben azért még várok némi infot, mert egyelőre inkább Deus Ex Mankind Divided, mint Deus Ex 1.
Pont olyan lett mint vártam. Ebben komoly lové van. Ne várd Deus Ex1-et. Nem pár százezres példányba akarják eladni. Látszik megnézték a Bio játékait Bethet már régóta figyelik. Ezzel a játékkal elmennek a csúcsra. Amit ebből a műfajból amit akció rpgnek neveznek ki lehet hozni. olyan játék lesz amit rpg-vel sosem játszott akciójátékos is élvezni tud. Anno a W3 előtt, ami már szintén akció és ügyesség inkább, mint rpg, Mateusz elmondta, minden változik, de a sztori és a karakterek lesz a központ mindig. El kell dönteni teljes áron veszed meg vagy akcióba. Ha még jönne pár Tyranny szerű játék. Nem kérdés ez nálam akciós keretben vásárolandó. De legalább vétel szemben a szar Bio játékokkal. Remélem leülnek majd ez elé és megnézik, hogy kell játékot készíteni. Utoljára szerkesztette: Although, 2018.08.28. 07:08:49
Továbbra sem kéne összehasonlítani a CDP-t és a többi studiot. Hülyeség ,marhaság, faszság.. CDP szökőévente ad ki 1 game-et ez idő alatta többi szarrá fikázott cég akár 15-20+ AAA címet... Nos ha a CDP-cske is ennyit fejleszteni nem lenne idejük ilyesmire. A CDP-cske szökő évente ad el egy játékából x milliót addig a többiek többszörösét.
Kicsit túlzásba esel :) A Bio is 3-4 évente ad ki egyet. A CD meg kb 5 évente. Egy normális rpg-t 3-4 év alsó hangon összehozni míg megírod a sztorit akár minimális non-lineár játékmenettel. Azt lekódolod, meg még grafikát is építesz mármint motort, fejleszted ha sajátod van, nem teszi meg más. Elég rosszul méred fel a dolgokat. Jelenleg a CD-nek nincs két csapatra való programozója, ha lenne akkor párhuzamosan tudna fejleszteni mint a szuper "nagy" stúdiók. De ne aggódj szerintem ha ez kijön utána már lesz.
Itt most nem a biora gondoltam mert az amúgy is kb halott. Hanem az EA, UBI, Activision ...stb nagy halakra.
"De ne aggódj szerintem ha ez kijön utána már lesz. " Szerinted ,de ez nem így működik. Mint mondtam a többi stúdió a pénzre megy nem fog senki szüttyögni 1 game-el mikor évenként jön mindennek az n+1 része ami hozza az aktuális eladási számokat amit kell + multis ótvarokat is csapatnak mellettük azt nincs szükség "világot" megváltó alkotásra.
kevered a fejlesztocsapatokat a kiadokkal. cdp r a fejleszto csapat es a cdp csak azert van, hogy ki tudjak adni a jatekokag es kesobb a cdp egisze alatt legyen uj studioja, mondjuk cd project brusszel.
Összekevered a kiadókat a fejlesztőkkel. Az EA nem csinál játékot, az EA nem stúdió, ahogy az Ubi vagy Blizzard-Activision sem (ez a teljes nevük). Ezek kiadják az egyes stúdiók játékait. Az Ubi pl. egy rakás saját tulajdonú stúdiót tart fenn, az EA részben ezt teszi, de részben meg is vásárol létező stúdiókat (pl. Bio). A CDPR ehhez képest csak maga fejleszt.
Ha stúdiókat hasonlítasz össze, akkor egész más lesz a kép. Bethesda mikor adott ki saját fejlesztésű (!!!) játékot, tehát nem mint kiadó, hanem mint fejlesztő, ahogy a CDPR is. Fallout 4. Az előtt Skyrim. 2011. De pl a Fallout 76, ami idén jön már egy külső stúdió munkája lesz. A wolfik meg az evil within szintén nem saját fejlesztés.
Egyébként én mint fogyasztó, játékos, pont leszarom mennyi pénzt csinál az EA vagy az Ubi. Ha részvényes lennék, biztos nem így gondolnám, de nem vagyok részvényes. Engem az érdekel, hogy jó játékokat adjanak ki és az n+1. Battlefield, Cod, battle royale faszság vagy más online lövölde, sportjáték (ami kb ugyanaz mint a tavalyi kiadás) nem jó játékok, nem érdekelnek. Ha ők ebből meg tudnak élni, more power to them, de én nem fogok három forintot sem elkölteni az új Fifara vagy CoD-ra, mert leszarom.
Ha jó játékot csináln valaki, azt megveszem, ha szart, azt nem. A Witcher 3-at minden kiegészítőjével együtt megvettem mindhárom platformon és végig is vittem mindhárom platformon, mert megérdemlik a pénzt és a támogatást, hogy még több ilyen játékot csináljanak. A SW Battlefrontért a torrent sávszélességét sajnálom, nem hogy pénzt adjak érte. Konkrétan van EA accessem, elvileg ingyen tolhatnám, de azt a fél órát nem éri meg az életemből, hogy letöltsem.
Persze sejtem mi miért van, tapasztalat. De ettől még számomra nem nagy szám. Maga a gameplay-be semmi extra.
Valszeg nekem voltak nagy elvárásaim, illúzióim. Nem számít kik fejlesztik, ha a játék nem mozgat meg, nem látom a mai átlaghoz képest, hogy ez miben több, addig nem nagyon fogok 0day ugrani érte.
De mindegy is, csak egy user véleménye, másoknak meg kellemes szórakozást hozzá. :)
Ezen futott, nem azt jelenti, hogy ez az ajánlott konfig. Nyilván a demóra erős vasat tesznek alá. Nem hiszem, hogy gond lesz a gépigénnyel. A videó pedig nagyon tetszik, felkerült a játék a várólistám élére.
Azt már a többiek is leírták, hogy a szezont kevered a fazonnal. A kiadó és a fejlesztő nem azonos és emiatt a kiadási mennyiség és fejlesztési idő egészen más.
A másik komoly faktor, hogy csak azért, mert költségvetése és fejlesztői létszáma miatt egy projekt / játék szeretne AAA-ként tekinteni magára*, attól még nem lesz az. Miért? Mert olyan játékok, mint a Witcher 3 (PC) vagy az Uncharted 4 (PS4) újradefiniálták ezt a fogalmat azért. Lehet, hogy úgy fogalmazni, hogy vannak olyan játékok, amik annyival a konkurencia felett állnak, hogy lényegében külön kategóriát képeznek. Ha ezek a AAA játékok, akkor a többi valami más.
Lásd futószalagon érkező CoD és egyéb szériák. Csak azért, mert 60 ojró a gamma még nem lesz AAA egy hulladék termék... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.08.28. 09:29:31
Lehet sötét valami, csak legyen nagyobb és kicsit kreatívabb, ha már scifi. Nagyon durván minimal stílus a belső helyszíneken. Részemről. Szóval nekem nem a világos meg sötét a baj, hanem hogy azért pl ahogy kinéz a város, ahhoz képest a belső terek eléggé elmaradoznak azért. Meg ez a doom szerű fight se gyün be már. Kiégtem ezekből a shooterekből.
Valszeg többet reméltem mint ami.
Death Stranding is erre a sorsra jut szerintem. Brutál kiábrándító az ucso gameplay.
Nálam is a hangulat a fö faktor ez a demó teljesen visszaadta a cyberpunk életérzést / mármint amilyenek a könyvek és filmek alapján elképzeljük / szinte tökéletes minden benne.
Ennek a viszonylag rövid gameplaynek is olyan fellingje volt ami ha beránt valakit azt egy jó darabig nem fogja elengedni és a cdpr ismerve ez 100+ óra lesz.
Akit meg nem fog meg ez környezet annak nem érdemes vele foglalkozni, ennyi
Alábecsülőd a siker jelentőségét. Ebben a polkorrekt szarban ami ár a játékipart is elérte és meg kell felelni minden szarnak. Ráadásul a színvonal is évről évre csökken azoknak a CD Projekt ikon lesz. Ez nagyon nagyot fog szólni komolyan mondom. Ha eddig nem is de innentől a CD Projekt lesz az etalon. A részvényeik szépen fognak felfelé kúszni és akik eddig nem az Obsidian szerű cégekhez menekültek és valóban alkotni szeretnének, normálisan azok közül sokak majd a CD-nek akarnak dolgozni. Már most van alkalmazottjuk rendesen a nyugati világból. Ha ez kijön utána bővülhetnek rendesen. Persze az igazi kérdés a megnyomorító szabályozásokat, hogy fogják tudni kikerülni. Mert az "elvárásokat" amiknek a pl. EABio megfelel, azt leszarják. Persze még ott a Beth is, akik tényleg ügyesen lavíroznak DE a C2077 megjelenése új mesterek érkezését is jelenteni fogja az AAA piacon :) Edit: Nyugati cégek zöme jelenleg tök esélytelen a CD Projekt jelentette kihívással szemben, még a Beth is. Utoljára szerkesztette: Although, 2018.08.28. 10:26:12
Nekem a belső terekről meg a designról eléggé a Dredd lepusztult világa jön át. Pont egy ilyen megatoronyban játszódik az is, nem véletlen szerintem a hasonlóság. Nagy, csupasz betonnal borított terek, iszonyat ízlésficamosan, tahón összeválogatott ruházat meg szerkó mindenkin, fullosan igénytelen, maximálisan lelakott lakókörnyezet. Szerintem adja. A cyberpunk életérzés annyira nem mozgat meg, de valahogy a CDPR nagyon elkapta annak a feelingjét.
Mielött még valaki bemenne az erdöbe az itt olvasott sok okosság miatt szögezük le a Cyberpunk 2077-nek semmi köze a deus ex, rage, játékokhoz ezekböl nem vett át semmit.
A játék világát 1988-ban találta ki Mike Pondsmith amit késöbb folyamatosan fejlesztett, bővitett.
Ha már mindenáron valamire hasonlitani kell az legyen a Blade Runner mert abból bevallottan meritett.
Ettöl persze emlékeztethet valakit ezekre de ez alapján mindenre rá lehet húzni ezeket a sablonokat.
Erről beszélek...Amíg a CDP "kihívni" akar meg rajozni addig a többiek pénzt keresnek ugyanis ez erről szól... Szerinted az emlegetett "lesajnált" kiadókat/fejlesztőket mennyire érdekli a cdp amikor a "szarjaikkal" évről évre tonnányi (sokkal több pénzt) keresnek mint a cdp?
A Witcher 3 akkora kasszasiker volt, hogy arra szavak nincsenek és állami (!) szinten kiemelt figyelmet élvezett, mert ott az állam pénz és lehetőséget lát abban, hogy ne autó összeszerelő ország legyenek, hanem szürkeállománnyal termeljenek pénzt. A CDPr munkássága gyakorlatiag a mint, hogy mit és hogyan kéne csinálni.
A másik az, hogy a CDPr hozzáállás nem pusztán anyagi sikert jelent. A Witcher 3 kb. bugmentesen és optimalizáltan jelent meg abban a korban, amikor félkész és bughalom játszhatatlan RTW2-őt adtak ki vagy az évekkel későbbi ME Andromédán röhögött, hogy arra ki bólinthatott rá...
A világra való rálátásod 0, ami annak köszönhető, hogy nem beszélsz semmiféle idegen nyelvet (legalábbis tudtommal).
Semmiféle hazudozás nincs benne. Én az első végigjátszás alatt egyetlen játékmeneti buggal találkoztam, egyszer úszás közben nem tudtam kijönni a vízből. Ennyi. Nem volt CTD, nem fagyott ki. Egyszer sem. Hadd ne mondjam, hogy egyes AAA játéknak csúfolt izék miket produkáltak... A W3 ráadásul egy 2012-ben vett totál középkat gépen Hi beállítás közelében tudta a 30-40 FPS-t hairworks nélkül full HD felbontáson.
Ehhez képest pl. az XCOM2 - egy szutyok turn based game, ami lényegében egy gigamod szintjén állt - a 2015-ös erősebb gépemen beszaggatott. Megalol.
A Wicther 3 annyival a világ felett állt 2015-ben, hogy arra szavak nem voltak.
A nyelvtudásod meg azétr hátrány, mert kb. arról tudsz amit magyar nyelven írnak meg, vagy arról sem. Tehát úgy mondasz véleményt, hogy az évilágon semminek nem tudsz utánanézni vagy utánaolvasni. El vagy saját kis álomvilágodban...
És ki a fenét érdekel, hogy a nagy kiadók (megint, KIADÓK, és nem FEJLESZTŐK, ez megvan?) mennyit kaszálnak? Mert a gamereket biztosan nem, rajtad kívül legalábbis.
Tény, hogy a CDP olyat tett le az asztalra művészetileg, kreatív téren, programozás terén, és úgy en bloc, példaértékű művet alkottak, olyat, ami párját ritkítja, és útmutató jellegű. Szakítottak is pénzt vele bőven, Lengyelországban gyakorlatilag nemzeti kincsként tartják őket számon.
Ehhez az egészhez hogy a fenébe jön az EA, meg a többi nagy kiadó az évről évre ismétlődő középszar, vagy annál is rosszabb vacakjával? Kit érdekel a nyereség ebből a szempontból? Hogy jön egyáltalán ide?
"A nyelvtudásod meg azétr hátrány, mert kb. arról tudsz amit magyar nyelven írnak meg, vagy arról sem. Tehát úgy mondasz véleményt, hogy az évilágon semminek nem tudsz utánanézni vagy utánaolvasni. El vagy saját kis álomvilágodban... "
Kaptunk majd egy órás gameplay.. Ha hang se lett volna rajta ugyanaz lenne a véleményen erről a játékról. Ilyen hájp kb a Star Citizen veszi körül még ,mert ott vannak ennyirl fanatik "védők" hogy bárki aki szóvá teszi ,hogy többet vár mert küldik a k. anyjába ,hogy beteg meg hülye meg minden felhoznak ellene csak hogy védjék a játékot.
Kiskoromba sokat vertek... A kövi kommentedbe ezt is sződd bele ,lehet emiatt nem érzem át a nagy világmegváltást ebben a játékban...Komolyan néha szánalmas amit le tudtok művelni. Van egy véleményed nekem is (más fórumokat is olvasva sokan vannak mások is akik nem látják azt a spanyolviaszt..) elfér itt mindkét vélemény nem csak a magasztalónak van helye.
Nincs ezzel semmi baj, nem tetszhet mindenkinek, de az is tény, hogy az a többségnek tegnap óta merevedése van...
Én meg sem néztem még a gameplay videót. A probléma az, hogy ettől függetlenül írsz vicces dolgokat és kevered a szezont a fazonnal.
A kommenteddel a probléma az, hogy nem ajnározás van. A CDPr minőséget és fejlesztői voltát kezdted minden mással keverni és összemosni. A probléma, hogy a felvilágosítás után is tolod fullba tovább... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2018.08.28. 13:06:44
Engem se zavar ha valakinek nem jött be nem vagyunk egyformák és teljesen igazad van abban, hogy kell az ellenvélemény is. Utoljára szerkesztette: wedge31, 2018.08.28. 13:06:40
Észrevettem már én is ezt a hatalmas hájpot ami ekörül van, végig is pörgettem a gameplay demót. Call of Duty Black Ops szerű lövöldözés (nekem speciel baromira nem tetszenek ezek a jövőbeli csilivili csillogó puttyogó fegyverek, szerintem nincs bennük fizika, nem érzed a feelinget), egy szabadnak mutatott városban.
Még is van egy olyan érzésem, hogy baromi szabadnak mutatja a várost ami a legapróbb részletekig ki van dolgozva, még sem mozoghatsz 500 négyzetméternél nagyobb területen adott pillanatokban.
Ha csinálnak egy GTA szerű free roamot fps nézetben, kisebb térképpel de részletesebb pályával, random, utcára néző lakások kifosztási lehetőségével (eddig még soha nem volt ilyen), akkor jó lesz. Amúgy álljon félre, halkuljon le mert mindjárt Red Dead Redemption 2 :D Utoljára szerkesztette: Mr_no_NaMe, 2018.08.28. 13:07:26
500 méter? Javasolok egy sétát Novigradban...
Csak a viszonyítás kedvéért, ez volt a Witcher 3 Velen fő térképe, töltögetés nélkül. Mielőtt kibővült kicsit keletre. És még volt ezen kívül ha jól számolom 3 további, kisebb.
Azért azt is tegyük hozzá, hogy ez egy kerület volt a sok közül. El is mondta a narrátor az elején amikor felkelt a csaj és kiment az utcára, plusz már az EA alatt mondták (és képeket is láttunk), hogy több kerület lesz. Nyilván pl az elit negyed, vagy az üzleti negyed nem ilyen darkos, mint ez az ipari terület.
Oké neked nem tetszett… nekem lejött szerintem a többieknek is. Nem hiszem hogy mi meg tudunk győzni téged , ahogy valszeg te se minket innetől szerintem értelmetlen ez a "vita"
Lehet, hogy neked nem tetszett, de a felhasználók kb. 95%-nak kurvára. Szóval, ha kérhetlek ne tekintsd magad viszonyítási alapnak. Főleg úgy, hogy nem írtad le, hogy mik a problémáid, erős túlzással csak ideböfögted, hogy szar...
Remélem még 2 évig nem, bár már végigjátszható a főszál még finomíthatnak a sztorin, meg sok mellékszálat belepakolhatnak a 2 év alatt, rengeteg minden finomulhat, inkább szánják rá az időt csak legyen jó.
gondolom a többségünk leginkább még idén szeretne vele játszani.. de reálisabb a 2019..
mondjuk "stílusosabb" lenne, ha 2 év múlva jelenne meg, ha már a Cyberpunk 2020 nevű szerepjáték alapjain készült.. csak hát az meg qrva messze van és kevesen vannak, akik szívesen várnának addig.. (: Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2018.08.28. 16:18:37
Szépen, hangulatosan néz ki, meg minden (a borzasztó konzolos irányítást leszámítva), de ezzel is ugyanaz a fő bajom, mint a legtöbb CDPR (és BioWare) játékkal: nagyon jól látszik, hogy a dialógusokban csak egy optimálisan helyes válasz van. Persze választhatsz bármit, de minden más irány csapda, zsákutca, vagy komoly (quest / XP / előrehaladás / történetszál) veszteség, a multi-történetszövés (pl. lopakodás? távhackelés?) itt is csak egy ügyes illúzió(nak tűnik).
khm
Jó én csak azt mondom, hogy élőben még nem találkoztam olyan emberrel akinek tetszett volna a w3. Ennyi. Az egész ismerősi köröm utálja, pedig eléggé különbözik az ízlésünk. Nem fogom leírni, hogy mi nem tetszik benne, mert nem ez a téma, én csak azt mondtam, hogy ahhoz ne viszonyítsunk, részemről a w3 témát lezártam.
Én csak azt írtam hogy kritikusan állok hozzá a gameplay videóhoz, mert igazából nem derült ki belőle semmi. Nem derült ki, hogy a zsúfolt utcán meddig lehet elmenni, milyen épületekbe lehet felmenni, és van-e akkora szabadság, hogy TEGYÜK FEL, felmennék az egyik épületbe, bemennék egy random szobába, és kinéznék a 4.ről arra a forgatagra, ahol az imént sétáltam. Ezt nevezném szabadságnak, de amit a videóban láttam az kicsit színpadias volt.
A szabadságból még semmi se derült ki, föleg mert itt vertikálisan is lehet majd böven kolbászolni nem csak horizontálisan ezért ezzel a kritikával még várjunk egy kicsit, itt egy misszió került bemutatásra nem volt városnézés.
Hát a t***m tudja mire értette, gondolom nem fog mindenütt hurkákban hullámozni a tömeg (ahogy mellesleg egy valódi városban sem), de a gameplay videóban azért elég sokat kolbászoltak mindenféle töltögetés nélkül, kocsival is (ami inkább poénnak meg átvezetésnek van, de ezzel semmi bajom). A W3-ban meg már eleve tudta az engine hogy fél órát lovagolsz és bemész tetszés szerint a házakba, külön elmondták hogy nincsen töltögetés, szóval akkor tényleg mi a búbánatról beszélünk hogy 500 métert lehet menni..?
Mellesleg engem hidegen hagy. Nyilván a tömeg nagy része kb. agyatlan AI aki annyit tud hogy le és föl sétál random az utcán. Sőt volt ilyen már néhány Hitmanben is (csak nem egy egész városban, hanem egy szűk pályán). De kit érdekel? Az egész nyilván nem egy város szimulátor, hanem egy történetmesélés, egy illúzió, ahol a bejárható területnek meg a tömegnek pont annyi a szerepe, hogy ne rántson ki az élményből egy-egy töltőképernyő, vagy illúzióromboló tök üres utca, ha már egy brutál túlnépesedett megapoliszt választottunk helyszínnek.
Az se nagyon érdekel ha a játékmechanika nem lesz különösebben nagy szám (amúgy amit eddig láttam az nem rossz, sokkal fluidabnak tűnik egy csomó dolog mint pl. a Deus Ex) - itt az egészben úgyis történetmesélés, hihető karakterek, a világ lesz az érdekes. Sajnos szerintem nagyon sokaknak nincsen már fogalmuk arról, milyen is egy jó RPG, vagy egy nagyon feelinges játék, mert a nagy elődöktől lopkodó fantáziátlan iparosmunkák és kőprimitív MMO-k lepték el a piacot...
Csak halkan kérdezem meg azon kívül hogy bele ölnek egy csomo energiát hogy procgen legyen 10 000 lakás amibe be lehet menni, ez a játékmenetben mennyire számítana? Persze jó, meg feature, és a játékosok hány százaléka járná be?
Szerintem tobben, mint saccolod. Lehet persze, hogy tevedek, de reszemrol biztos vagyok benne, hogy a legtobb nagyvarosban jatszodo jatekban a legtobb jatekos elgondolkozott mar azon, hogy de jo lenne, ha az a bejarati ajto vezetne valahova, nem csak textura lenne. Legyen az Fallout, Witcher, Division, Mass Effect, vagy barmelyik random jatek/mmo, ahol jeleneg van, hogy csak disz, egy interakcio nelkuli objektum egy-ket epulet.
Az biztos, hogy en orommel kutatnam at osszes szembe jovo ingatlant, mert hajtana a kivancsisag (es teszem is ezt a legtobb jatekban, ahol ez lehetseges, legyen az varos, urallomas, barmi). Oke, ugyanaz az egy kaptafara keszulo, loot/sztori/erdekesseg nelkuli belso ter eseteben nyilvan hagyom/nam a picsaba az egeszet. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.28. 18:53:15
Szerintem tévedsz, ki a fenének volna kedve több ezer vagy talán százezer? lakást végignézni, mert egy night city méretü városban legalább ennnyi volna, plusz üzletek, raktárak, stb.
Egyrészt rengeteg idö bejárni az összeset és igen egy adott lakótömben valszeg több száz ugyan olyan kérót találnál, másrészt ez egy észszerütlen elvárás egy fejlesztö csapattól. hogy ilyen értelmetlen dologra forditsannak rengeteg energiát mikor a gémerek kb 1% járná be az összes lakást, szvsz
Nyilvan nem tisztem eldonteni, hogy mire forditsanak es mit a fejlesztok - plusz le is szarom magasrol - viszont az teny, hogy en orulnek neki. Ha egyedul kepviselem ezt, akkor tevedtem. :)
Csak felreertesek elkerulese vegett, nem kivanom, hogy realistan abrazoljanak egy megapoliszt tobb szazezer lakassal, hanem azt szeretnem, ha latok egy ajtot, akkor az NE egy textura legyen, hanem ki lehessen nyitni es feltaruljon mogotte valami. Meg mielott belemennenk az irrealis dolgokba. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.08.28. 19:20:16
Pont ez az, hogy ésszerű tartalommal feltölteni már nem tudnák, nagyon unalmas lenne egy idő után az a sok lakás, még ha 30-40 variációt is csinálnának azért feltűnne. Pláne hogy szemét lootoláson kívül nem sok értelme lenne. Azt viszont tényleg lehetne hogy pl minden felhőkarcoló tetejére el lehessen jutni egy kis bámészkodás céljából, meg legyen 2-3 ahol alacsonyabb szintről is kinézhetünk, de pl ilyen volt már sok játékban általában mesterlövészes küldiknél, akkor be lehetett menni bizonyos lakásba és az ablakon kellett kilőni. Már ha csak lesz benne ilyen küldi és szép lesz a város abból az ablakból az is hatalmasat dob az élményen nem kell a lehetetlent elvárni, mert ha megkapnánk ezt a millió lakás bejárható dolgot csak a fika áradatot kapná hogy milyen egyhangú meg miért nem lehet több dolgot csinálni.
azért én azt mondanám,hogy multi nélkül hamar kilesz lőve a játék bármennyire is nyálcsorgató most
Én ugy látom, hogy csak akkor van értelme benyitni valahová ha ott vár is valami érdekesség legyen az npc, küldetés, fejtörö, stb. Százezerszer benyitni valahova 10 kreditért vagy egy energia italért értelmetlen számomra de ez gondolom egyéni preferencia.
mégha 100 óra is az kb 1-2 hónap a legkevesebbet ráérőnek is és pukk,nincs tovább, személy szerint multit vártam volna afféle MMO-t végtelen lehetőséggel
Pedig nem zárom ki hogy lesz benne multi, de ha nem másolják le a gta online dolgait kb olyan multi lesz majd mint a mass effectben, arra a játékra sem a multi miatt emlékeznek meg kétlem hogy bárki játszaná még most is a multit :D
Ha van isten ebből soha nem fognak mmo-t vagy valami multi szart csinálni. A CDPR elég világosan elmondta: ők single player rpg-t akarnak csinálni és semmi mást.
Dunát lehet rekeszteni az mmo shooterekkel, battle royale meg survival szarokkal. Miközben ezt leírom, legalább kettő új ilyen szar jelenik meg a steam store-ban. Nem kell még egy.
Nem volt rossz ez a gameplay, jó játék lesz ez, az nem kérdés...habár az a rövidke autós üldözés/lövöldözés nagyon béna volt, Sleeping Dog nulla fizikás autokázása ugrott be... remélem javítják.
Sleeping Dogs nem is volt annyira szörnyű még, kicsit GTA 4 vagy korábbi szintjén voltak az autós dolgok de azért elviselhető. Nekem viszont a Watch Dogs 1 ugrott be ami szörnyűbb :D Na de attól már talán most jobb a Cyberpunkba és még javítanak is rajta majd biztos vagyok benne most kb csak összefércelték hogy működjön valahogy a demoban.
GTA4 szintjén? A GTA4-ben volt az eddigi legjobb autós fizika, ideért az 5-öt is. A sleeping dogs, meg a watch dogs 1-2-vel egyetemben a vicc kategória.
Engem jobban zavart a baromira alacsony FOV a kocsiban. Persze úgy, h third personban is lehet vezetni, már nem olyan nagy gond, de ha már van first person vezetés, akkor legyen használható az is rendesen.
De hát ez KURVA kontrollerre van fejlesztve első sorban. FPS ami kontrollerre van fejlesztve elsősorban, és itt vége is van sztem.
Lirik csatornáján most mondták,hogy állítólag már kész van csak polish-ing van...ősszel kijöhet
amit majd kapunk: - FOV 55-60-ra optimalizálva a render - Célzás rásegítés, hogy pistike a viccboxjával tudjon headshotolni - Az ellenség majd jó lassan reagál, hogy pistike a viccboxjával tudjon headshotolni - Ui az fasza lessz, az ultrawide monitoromon egyszerre már legalább három skill látszani fog a többiért scrollozzak majd, mert hát pistike... - nem is sorolom mert a felét nem is értenétek...
"- nem is sorolom mert a felét nem is értenétek..."
Biztos lenne egy két szent őrült aki megszerezné a "minden lakásban jártam" achi-t de a nagy többség beszaladna az első házba, aztán esetleg a gameplay közben random 1-1 lakás. Ahogy fent írták marha nehéz lenne megtölteni tartalommal ezeket. Nyilván lehet x színű kanapét meg mitutdom én mit gyártani de magához a játékhoz nem sok mindent adna hozzá. Igazából nem az a lényeg hogy olyan legyen mint a valóság hanem hogy elhidd. nyilván kb az összes fantasy játékban hülyeség hogy 3 perc lovaglásra vannak a falvak egymástól, de gyanítom hogy ott sem sem tenne sok mindent az élményhez még 50km2 erdő. pld a GTA-k jó példák erre 5. ben egymástól x km re bepakoltak mindent ami los angelsben és a környékén van, persze ha logikusan végig gondolod akkor hülyeség, hogy csak 1 pálya udvar van, vagy 2 metró megálló, de az élménynek ez pont elég.