Egyből? Vannak Forward outpostjaim is már, meg ahogy mondod lehívtam azt a bányász-droidot vagy mit, az szépen el is kezdte lézerezni a talajt, de nekem nem tűnt fel, hogy egyből kaptam volna X nyersanyagot. Ettől függetlenül elhiszem, hogy így van, csak furcsa :) azt vártam, hogy órákon, napokon vagy hónapokon keresztül megy és folyamatosan adagolja a cuccot.
Le kell hívnod forward outpostokat, ezután már a kocsival tudsz bányászni. Ha találsz lelőhelyet, megnyomod gombot és egyből megkapod a nyersanyagot. Azt az inventoryban tudod megnézni, miből mennyi van.
A bányászat hogy működik? Még a leges legelején vagyok, most indítottam be az atmoszféra processzort Eos-on. Útközben párszor SAM rám szólt, hogy milyen kitűnő hely ez a bányászatra, megnéztem a grafikont és lehívtam a bányagépet vagy mit. szóval ez most frankó meg minden, de ezután mi lesz? Hogyan kapom meg a nyersanyagokat és mikor? milyen időközönként? automatikusan gyűjti valahova vagy el kell jönnöm Eos-ra érte?
Buta vagy még mindig. Itt is ronda nők voltak, mint amilyen Aloy, mi? :D
Én örülni nem örülök, nem tartom magam kárörvendő embernek, mindazonáltal azt kell hogy mondjam, hogy bizonyos fokú elégtételt érzek. Ez a játék ennyit ért, egy ilyen zseniális múltat figyelembe véve meg főleg nem lenne igazságos, hogy kasszasiker legyen egy ilyen összecsapott produktum.
Na végre valami jó hír.. Legközelebb megtanulják, hogy SJW-t még a közelébe sem engedünk egy jó sorozatnak. Már csak a Dragon Age széria bukása kellene.. és akkor elégedett lennék.
Annyi, hogy lényegében a control az amit TIM (Illusive Man) akart elérni így ha azt választottad akkor azt tetted amit ő akart. Van benne valami de én nem értek egyet ezzel teljes mértékben, hiszen ő másképp használta volna a reapereket mint Shep tette és így a végkimenetel is teljesen más mint akkor lett volna ha TIM irányít.
Éljen, éljen és harmadszor is éljen. Bocsánat, de én a "pezsgőt bontok" közé tartozom, és joggal örülök most. És ha ez a rész AAA videójáték gyártás szemétdombjára kerül, az legalább figyelmeztető jel a többi fejlesztő cégnek, hogy ilyet többet ne.
Ha pl. előzménysorozat lesz, akkor nem. De ha folytatás, akkor sem feltétlen gond, ha kánont kell választani: megtörtént az már egy rakás játékban. Szinte biztosan a destroy lenne a kánon, mert a control az TIM-es befejezés, a szintézis meg elcseszett.
A helyzet az, hogy az emberek szeretik a megszokott dolgokat. Az ismerős érzés, karakterek, a nosztalgia érzése felturbózhatja az eladásokat és ezt az EA-nál nagyon tudják.
Lehetséges. Én örülnék ha maradnának, csak mondjuk egy 5-6 éves ugrással amikor már tudunk közlekedni a clusterek között. De majd kiderül. A tejútbeli folytatás azért necces mert akkor esélyesen ki kéne nevezni egy befejezést "kánonnak" akkor meg azon menne a hiszti hetekig, tudjuk milyenek a rajongók. :)
Én is ezt gondolom. Annyival kiegészítve, hogy ha ma kéne fogadnom, akkor azt mondanám, hogy az a ME már nem az Andromédában, hanem a Tejúton fog ismét játszódni. Ha nem is Sheparddal, akkor a régi társakkal.
Mert a nosztalgia bizony jó üzlet és az EA elsősorban pénzt akar csinálni.
Nem, ebből az lesz, hogy most három évig semmi, új IP, meg valószínűleg új Dragon Age, közben csend, aztán bejelentik az új Mass Effectet amit ismét a régi csapat készít, mindenki örül. Ennyi. :)
Valahol undorok magamtól, hogy ezt írom, de egy kicsit "örülök", ennek a hírnek - persze, csak ha igaz. Látványosan látszik, hogy baromság volt kiadni egy komplett játék fejlesztését, annak a csapatnak, akik mind ezidáig DLC-kket fejlesztettek, és szimpla "support" teendőket láttak el.
Tartok tole, hogy jelenleg nem errol a bevett szokasrol es kotelezo letszam csokkentesrol van szo. Sajnos.
Ha igaz mindaz, amit a Kotaku leir (azert valljuk be, a Kotaku az az ipar Blikkje valahol, de... ugyebar nem zorog a haraszt), szoval ha igaz, akkor ebbol nem nagyon lesz folytatas,nem hogy az Andromeda sztorival, hanem az egesz Mass Effect franchise keretein belul. Nem hal meg az IP, faszsag lenne, mert annal sokkal tobbet, de egy ideig nem nagyon lesz ujabb sztori.
En speciel sajnalom, mert nekem tetszett, mas pezsgot bont, mert ezt kivanta a premier ota. Ez van. Majd ujrajatszuk a triologiat, akinek tetszett a MEA, az meg ujra eloveszi azt is es idovel szepen tullep mindenki, mert lesznek helyettuk mas studiok meg jobb jatekai. :)
Cinizmust félretéve, valamiért nem vagyok meglepve...
96%-kal végigjátszottam, csak a jelöletlen küldetések maradtak ki.
Nekem tetszett a játék bár tény, hogy eddig a ME2 viszi a prímet.
Voltak benne jobb és rosszabb küldik is, de olyanok voltak a trilógiában is. A szexjelenettel azért megint új szintet lépett a BW, elértek a Witcher szintjére, a következő részben már pornó lesz ha így folytatják :)
Várom a folytatását és a dlc-ket.
A második végigjátszással viszont várok pár peccsnyi időt, voltak ugyan benne zavaró bugok, de annyi azért nem mint amennyit előadtak a hater-ek megjelenéskor. Utoljára szerkesztette: Fenrir, 2017.05.10. 13:21:33
Hol lehet megnézni,hogy hol (hány százaléknál) tartok a történetben?
Én elkezdtem az ME1-et, ha végeztem jön a másik kettő. :-) Ég és Föld sajnos...pedig az 1 minden szempontból elmaradott már technikailag, de mégis valahogy baromi jó az egész. És élvezem, hogy mindenkit szétb*szok a Meko-val! :-D
Érdekes, imádom a ME univerzumot, de kb 30 óra játék után abbahagytam és nincs erőm, kedvem folytatni. Kár, pedig tudom, hogy hogyan szoktam játszani, ha valami bejön, abba se bírom hagyni. Az ME2-t pl. újrakezdtem azonnal mikor a végére értem annó.
Na nekem ennyi volt, Kadara tette be a kaput. Nem is az animáció, hanem ezek a gyerekes dialógusok. Mintha 12 -éves idiótáknak készítette volna a Bioware. Le is töröltem. Ezt nem is tartom Mass Effect-nek, Ha ME -zni akarok, akkor majd előszedem az első 3 részt.
Lehet folytatni utána. Amint kezdenéd azt a küldetés a játék is megemlíti.
Ha végigjátszom a főküldetést akkor vége a játéknak (mint a korábbi ME részekben) vagy be tudom fejezni a kimaradt küldetéseket?
Reméltem hogy majd kapunk valami ágyút a nomádra de nem. Minden egyes csetepaténál ki kell szállni és lődözni. Max elgázolni lehet az ellenellet de az is nagyon nehézkes.
Ez kb olyan mintha csata közben kipattanunk tankból hogy egyáltalán lőhessük az ellenséget.
Tkp. mi a tökömért nem lehet lőni a Nomáddal, mint anno a Meko-val? Vagy majd jön DLC-ben? Baromi idegesítő, hogy ha lövik a járgányt, ki kell szállni belőle a harchoz.
Én is végig vittem. Hosszúnak hosszú... de csak azért mert tele van fetch-questekkel az egész, és sajnos nem csak a töménytelen mennyiségű copy-paste task olyan. (hagytam is azokat egy idő után) Sajnálatos számomra, hogy a Dragon Age Inquision mintájára készült. A mennyiség a minőség rovására ment szerintem itt is. Szép nagyok a bolygók... csak nagyon gyorsan unalom fullad, hogy olyan mint egy mmo ahol 10 méterenként van egy csoport re-spawnoló ellenség. Az open world harc meg baromira nem működik, az ellenfeleknek ott a sok fedezék, a játékosnak meg semmi, és amit kiszállsz a nomádból amúgy is rád futnak mindannyian. Csak Ryder megfekszik 2 lövéstől ha nincs fedezékbe. A környezeti veszély meg csak frusztráló. Nem egyszer haltam meg amiatt a remnant elektrolit vagy mi miatt... Megemlíteném, hogy szerintem baromi gyenge írói munka, párbeszédeket is beleértve. Illetve csak szerintem hasznosították újra a trilógia főbb történeti elemeit, le se lehetne tagadni.
6/10 mert egy középszerű, bugtenger. Nagyon sok hibába belefutottam...
Z,C es X gombokat ismertem, de az istenert nem tudtam rajonni, hogyan tudom csorikaimat visszahivni. Aztan vegul a "ha kelloen messzire tavolodom, akkor ugyis kovetnek" taktikat alkalmaztam, tobbnyire mukodott.
speciel iranyitani minimalis szinten tudod, ahogy talan a me2-tol is, Z-vel gyik C-vel masik tarsat tudod adott helyre kuldeni X-szel midnkettot egyszerre, nyomva tartva ezeket a gombokat akkor meg visszajon hozzad az adott karakter.
Egy kérdés a társak fegyvereit hol lehet beállítani? Pár napja vettem meg a gamet, előtte kitoltam a trilógiát. Nagyon jónak tűnik most fedezem fel az első bolygót (Elos). A multi is tetszik na de a sztori mód a király :D
Köszi:) Úgytűnik elkényelmesedtem fedezék kérdésben a "division" közben ahol ilyennel nem kellett foglalkozni. Természetesnek vettem hogy ezzel nem nekem kell foglalkozni :o .
ahogy irta Daermon is, ilyenkor megnyomod a bal ALT-ot :) nem a jatek hibaja ha nem nezitek at a keybindingset, de szerintem tutorialban is mutatta :) hasznos dolog az az oldal valtas, hasznaljatok!:)
Valóban, de ha például jobbra lövöldözöl a fedezékből majd az ellenfél miatt balról kellene akkor nem fordul át a karakter, igy viszont nem látsz rá. El kell hagyni a fedezéket és másikat keresni vagy fedezék nélkül harcolni. Van megoldás , például kifejleszted a bariccad-t de nem okvetlen soldier "talenten" akarsz lenni ... ez egy hiba ami nem igazán hatalmas gond de idegesítő tud lenni.
mar olvastam korabban is itt, meg talan mashol a fedezekrendszerre panaszt, erdekes mod nekem semmi bajom vele :) kozel mesz fedezeket ado targyhoz aztan bemegy magatol, jobb klikkel meg kibujik ideiglenese es tudsz lodozni (azthiszem ezt is jelzi valami nyilacskaval, ha jobb klikkre ki tud bujni a fedezek mogul :) amugy tok egyertelmuen jelzi mikor vagy fedezekben, ott a shield icon kozepen, ha fedezekben vagy.
"trilogiatol annyiban kulonbozik, hogy jobb a harcrendszere"
Mondjuk a fedezékrendszer szerintem sokkal rosszabb az Andromédában. Sokszor nem is tudom, hogy fedezékben vagyok vagy sem, a classic-ban ez sokkal egyértelműbb volt. A fegyverek módosíthatósága és fejlesztése viszont lényegesen jobb lett.
Vagy forditva, a koncepcios rajzokon lathato arcokkal lehet jobban jart volna a jatekosok azon resze, akik szova tettek a tarsak "kinezetet", igy viszont a gyartasnal ment felre valami. Ahany haz, annyi kilincs.
Van a nexus-on egy jó kis kamera mód, engem zavart, hogy mikor előveszem a fegyvert nagyon közel hozza a kamerát, ha viszont a fov értékét felhúzom, akkor ha elteszem a fegyver és kizoomol és szinte "halszem optika" lesz. Ez a mód tökéletesen orvosolja.
ez am a diskurzus... valaszoltal arra hogy megis mit vartatok ettol a jatektol?
trilogiatol annyiban kulonbozik, hogy jobb a harcrendszere, nyilt vilagu bolygok lettek a linearis csomapok helyett (ez miert is rossz?) mas a story (trilogia lezarult, get over it)
rpg elemek kb ugyanugy megvannak, soot talan jobban (pl parbeszedeknel, most mar nem csak annyi a valasztas hogy renegade vagy paragon, jatszhatod a hosodet lazan, erzelgosen, megmondosan, racionalisan. Ezzel hozzateve a karakterhez azt a szerepet amit te szanni akarsz neki. Kulsodet nem valtoztatja meg, de pl a codexben a Lexi fele Ryderrol szolo bejegyzes folyamatosan valtozik/valtozhat, attol fuggoen miket reagalsz a parbeszedeknel. Tarsakkal ugyanugy lehet beszelgetni mint a korabbi reszekben is, folyamatosan valtoznak, fejlodnek ahogy haladsz a storyban, illetve a legacy missionjeikben. Igenis vannak befolyasolo dontesek, ahogy a korabbi reszekben is. A korabbi reszekben sem minden dontes volt olyan aminek sulya volt. Most is megvannak a biowares aprosagok, pl mar rogton az elejen a bortonben ulo turianrol alkotott dontesed is visszakoszon a jatek soran kesobb. Romancok is megvannak, soot talan tobb is mint volt, tarsakon kivul is van csomo, skill rendszer es inventory rendszer is sokkal rpgsebb, mint a korabbi reszekben volt).
A mimika realisan nezve, cseppet sem rosszabb mitn volt a trilogiaban, ez ugye nem feltetlen negativum hisz a korabbi reszekben is eleg volt, persze fejlodes nem artott volna (amugy erdekes mod az elso 2-3 oraban tenyleg tele volt fura ilyen csucsoritos arcmimikaval, ami nekem is szurta a szememet, de vagy hozzaszoktam, vagy csak valami gebasz van a jatek elejen, ami eleg blama, hogy miert pont az elejet baltaztak el ilyen teren)
kint a vilagban bandukolva torteno karakterek kozti parbeszedek is marhajok, attol fuggoen kiket viszel, vannak vicces parok pl peebee, drack, vagy vannak komolykodo felnottes temaju parbeszedek pl drack es vetra, de pl peebee corat is jol szokta oltogatni ryderrel kapcsolatban :)
Loyalty es a priority missionok is rendben vannak, van jobb es kevesbe jobb is. Zene is teljesen jo, bar az ambient zeneket nagyon halknak talalom valamiert, de mar DA:I nal is ez volt ugy emlekszem. Codex is szarasig van olvasni valoval, raadasul rengeteg bejegyzes kesobb frissul ahogy haladsz a storyban, es uj infokat talalsz. Side questek kozt is van rengeteg fele, vannak poenosak, erzelmesek stb. nem mind mmos gyujtogetos, igazabol abbol van a legkevesebb, es azok inkabb csak az ilyen completionista jatek miatt vannak benne, mert minden bolygon gyujteni kell hozzajuk, tehat azoknak van akik tenyleg minden aprosagot szeretnek osszegyujteni/megcsinalni.
Szeretnek latni egy hasonlo listat, arrol hogy mi az, amit vart az, akinek nem jott be, talan utana megindulhatna ertelmesebb diskurzus is annal mint hogy neked tetszik nekem nem.
Még egyszer: te megtaláltad a játékban, amit kerestél, így neked nem rossz játék. Más viszont mást keresett, és nem találta meg, így neki rossz játék. Éééééérted. Különbözőek vagyunk. De te ennél a gondolatmenetnél megakadsz félúton, ott, hogy aki nem azt keresi, amit te, az hülye.
igen, csak tudod mennyire idegesito es unalmas mar hogy uton utfelen szidjak az andromedat, mikozben egyaltalan nem rossz jatek, total nem erdemli meg azt amit kapott/kap meg mindig. neha betelik a pohar, es ki kell uriteni.
nem akartalak meggyozni, csak erdekelt, eleg egyertelmuen leirtad hogy neked mi a velemenyed, teljesen elfogadhato, mivel legalabb megprobaltad, nem ugy mint altough. viszont ha nem vagy idomilliomos, akkor... :)
Az angara-felszabadítós küldetéssoron voltam túl. Tudom, bármit írhattam volna, most fog jönni, hogy "pfuuhjj te hülye, csak azután indul be a játék". Kímélj meg. Ha egy játéknak 20+ óra kell, hogy beinduljon, az az én könyvemben nem jó játék. Persze, lehet, hogy majd 30 óra után vállalhatóra emelkedik a játék minősége (kétlem), de ennyire nem vagyok időmilliomos. Inkább játszom valamivel, amit nem kell hetekig nyúzni, hogy játékélményt adjon. Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2017.04.25. 23:56:35
Nem, én értelmes diskurzust szeretnék látni. Sajnos ezt nehéz úgy, hogy az egyik fél valami ismeretlen eredetű felsőbbrendűségi komplexusban szenved, és amint ellenvéleményt lát, megpróbálja ledarálni a beszélőt. Ilyenkor annak is ki szokott nyílni a bicska a zsebében, aki egyébként eredetileg nem akart belebeszélni, csak kíváncsi volt a véleményekre.
#3923: Erre hadd ne reagáljak, sarkítasz, szavakat forgatsz ki, hátha attól úgy fog tűnni, hogy neked van igazad. Sajnos nem ilyen egyszerű.
viszont azzal egyet ertek, hogy nem tudom minek kellett ennyi naprendszer a jatekba, a 80% total felesleges, mert nem lehet semmit csinalni bennuk. Bar ezek olyan sok fejlesztesi idot sem vettek el, szoval nem nagyon ment mas rovasara, max tenyleg annak, hogy berakjanak egy hanar alibi fajt.
Gondolom azert lett ennyi naprendszer, mert hat pathfinderek vagyunk, aztan akkor keressunk mar tenyleg ezt-azt, de ertelme tenyleg nincs tobb, foleg hogy nem lehet leszallni rajuk meg csak olyan modon sem mitn me1ben a makozas (en azt is elveztem pedig)
es igen, mi ertelme van olvasni azt amirol ilyen velemenyed van? ilyen sok a szabadidod, hogy van olyan dolgokkal foglalkoznod, amit utalsz? es akkor en vagyok a fanboy te meg nem vagy hater :D
A prioritások mindenkinek mások. Ez az, amit továbbra is képtelen vagy megérteni, bár láthatóan meg se próbálod. "Amit én szeretek, az a lényeg, aki mást szeretne, hülye". Há' jó, ez is egy álláspont.
elnezest, nem azzal van bajom hogy ha valakinek problemaja van, rengeteg probelmat meg tudtam erteni es nem is reagaltam azokra, viszont az ilyen kaliberuekre muszaj votl, hogy "jaj miert nincs benne meg legalabb 3 uj faj, inkabb legyen kevesebb bolygo" lol? mikozben a faj kb semmit nem ad a jatekelmenyehez, meg a jatekhoz (foleg az ilyen bena alibi fajokkal amikkel tele van a trilogia), max a lorehoz, mikozben a bolygok aktualisan tele vannak tartalommal es elmennyel. prioritasok nincsenek rendjen.
A jó öreg "ha nem tetszik, el lehet menni" fordulat. Nem, még mindig nem így működik. Egyébként azért szóltam csak hozzá, mert röhejes, hogy aki azt mondja, hogy problémája van a játékkal, azt egyből savazni kezdik egyesek, mintha bizony itt az évszázad játékáról beszélnénk. Ami nagyon messze van az igazságtól, de még ha igaz is lenne, akkor is lenne joga a játékosoknak ellenvéleményt megfogalmazni anélkül, hogy egyből le lennének támadva. Szóval nem kell ez az "oltogatnak, én vagyok az áldozat" szöveg, mert pont te kezdted ezt a "haters gonna hate" marhaságot. Ha te fel vagy jogosítva, hogy haterezd azt, aki kritikát fogalmaz meg a játékkal kapcsolatban, akkor én fel vagyok jogosítva, hogy lefanboyozzak, mikor nem vagy hajlandó elismerni a játék nyilvánvaló hibáit :)
amugy 20 ora alatt meddig jutottal? hany loyalty missiont csinaltal meg (ezek tobbnyire nagyon jok)? mennyi romancot? fostoryval hol alltal? hany bolygot lattal? csak erdekelne hogy Eosnal tovabb jutottal el pl? csak mert nekem speciel azutantol tetszik piszkosul miutan segitettunk Angaraknak es elnyertuk Ayara valo bejutast. onnantol sokkal jobb lett szamomra legalabbis a jatek. Es speciel en meg midnig nem ertem a vegere, 125 oranal jarok (ingame load games ido) es valami 78% koruli completion.