Aki megtalálta mind a 7 (vagy 8?) obelsziket, és nem angolul játszik, az ne csodálkozzon hogy nem találja a kincset, teljesen hülyeségek vannak benne. (magyarban, németben biztos), nekem is meg kellet nézni angolul mit ír, úgy már megtaláltam.
Azok a képességek a presztízs klassz képességei, ergó elõször el kéne érned, hogy presztízs klasszba lépjen a karid és csak utána lesznek meg ezek a képességek. Nyilvánvaló. A presztízs klasszba jutás viszont körülményes, mer quest-quest-és-quest. :D
Az azonban tényleg hót szenyaság, hogy az ember mágus nem maxolhatja a tûz szférát.
Igazán kedves vagy Saga hogy ilyen hosszan válaszoltál ;) Abban igazad van hogy túl könnyûek lettek az RPG-k a sikerorientált felé ment a világ . Az Arkániában benne voltak a gothic képzési rendszerei mégse voltak aktívak merthogy már nincs rá igény. Ncoren az volt az egyik kritika az egyik letöltõtõl hogy hát ebbe nincsenek videók 5 percenként és hogy gyenge a bevezetõ animáció :) Az is oké hogy nincs nyíl a küldetéshez hogy oda menj mert ott van. Ez is a szájbarágós , értem én. De az szerintem nem jó irányító elv hogy megyek keletre meghalok 4 szer , na akkor erre túl erõs megyek nyugatra ott is meghalok 4 szer oké feladós, akkor észak, és ezt 100 méterenkét eljátszom. Nincsenek a küldiknek konkrét helyeik,keresd meg a meteort! hol? az erdõben :) na jó de bakker... :)ez így most ilyen kóborlunk azt majdcsak találunk valamit. Miért lenne az baj ha betennének egy varázslatot hogy mittomén Megérzés és amikor bemész valahova kiírná ilyen erõs lények vannak benn. Minek teljesen feleslegesen frusztrációt belevinni a játékosokba? Nem az a baj ha nehéz hanem az ha lehetetlen... felesleges vele foglalkozni. Sokszor fognak egy lényt amit ugyan le tudok nyomni , de ha már 8at tesznek belõle és özönlenek akkor már arra nem mehetsz. Elmenekülni meg nem lehet. Egy normál csatába ha látod hogy rosszul álsz menekülõre fogod , itt elmegyek és nem szakítja meg a csatát akkor se, így sokszor lenyomok 6 lényt és még mindig nem enged menteni pedig nincs ott már senki... Most Karthal körül találtam élhetõ környezetet csak ehhez kb 100 bukott csata kellett... Ezt megfelelõ játékelemekkel kikerülhetõ lenne. Meg az indítható karakterek nincsenek kiegyensúlyozva. A tûz a legerõsebb a többi a közelébe sincs, az ember varázsló meg nem max olhatja a tüzet. Pl az ork Vadász-nak az az elõnye a leírás szerint hogy csapdát tud lerakni 5 et sebezve meg szigonyal odahúzza a varázslókat. Na most ezek hol vannak ?:))) mert hírét se láttam... A Béta rész amit teszteltek ki van egyensúlyozza és amit azt átlépted felborul minden egyensúly...
Nem lehet, hogy a patch végre javította a dolgot (mert volt egy idõközben a megjelenés óta)? Jó volna, bár igazából nem oszt nem szoroz, több alternatív útvonal is van.
Nincs is. A játék fájljai között nyugodtan megnézheted ha kíváncsi vagy a dologra. Egészen pontosan a StaticData könyvtáron belül a MonsterStatisticData.csv-ben. Ott le van írva minden karakterisztikájuk, védelmük, támadásuk, specialitásaik. Ha nem vagy kibékülve az ott leírtakkal akkor akár módosíthatod is, gyengítve vagy erõsítve azokat. Simán egy Notepad++-al megoldható a dolog. Így jóformán bármit át lehet írni, a kasztokat, a skill-eket vagy amit akarsz.
Elemental forge (a szem az a kis tavacska ami körbeveszi a tornyot), 3. szint a sárga színû hosszú híd (a másik oldala az air shard-nak van fenntartva). Beviszed, ráböksz az ajtóra, kinyílik, megcsinálod a feladatot (középen van pár benyomódó kapcsoló a földön azokat kell mind aktiválni a rálépésekkel), majd ha ez megvan akkor az elõkerülõ lépcsõn felsétálsz és aktiválod az "oltárt". Jön az elementál, lenyomod majd örülsz a belssing-nek (minden csapattag kapja a komoly resistance növekedést és light esetében lesz a bandán egy folyamatos csapdakeresés így nem kell elsütni innentõl ezt a varázslatot mert mindig a hatása alatt állnak majd).
Ennyire azért nem kell elkeseredni. Úgy esett, hogy ez most nem a te játékod, nem a te preferenciáidat látod érvényesülni, hanem egy eddig szokatlan, kemény és nehéz játékkal szembesültél. Van ilyen, nem kell elszomorodni meg haragudni. Az elmúlt évek (mit évek?, évtized!) szájbarágós, mindent a játékos kiszolgálására felépítõ megoldásai, a folyamatos sikerélményt kötelezõvé tevõ programjai sajnos ide vezettek. Itt bizony kemény a helyzet, igazi régi vágású RPG-ket idéz ez a játék a nehézségével. :)
Állítólag ez már így is nagyon visszafogott ahhoz képest amilyen az EA során volt amikor nyüzsögtek a lények és lépni is alig tudtál tõlük.
Warrior nehézségen (ami magasabb árakat, +50%-os HP-jû átlag ellenfeleket, +10%-os HP-jû champion és +20%-os HP-jû boss-okat jelent ráadásul 20-al nagyobb pofonokat kap be az ember) nem egyszer szívtam a fogam de nem volt kezelhetetlenül erõs a játék. A visszajelzéseket olvasva (az Ubi saját MMX topikjában) nekem az jött le, hogy általában a legtöbb gondja azoknak van akik elaprózzák a fejlesztést, mindenfélére pakolnak, rossz felszereléseket használnak, nem összpontosítják csapásaikat adott ellenfelekre és erõltetnek egy taktikát amirõl úgy gondolják beválik, holott lényegében minden fajta ellenfél ellen mást kell használni. Bár szép számmal vannak akik a sokkal alacsonyabb nehézségi szintekhez szoktak hozzá a játékokban (meg elvárják hogy legyenek quest marker-ek meg egyéb extra útmutatók és könnyítések egy ennyire pici területen játszódó játékban), azért nem kevés fórumozó akad akik szerint a warrior nehézség sem olyan rettentõ nehéz (és csodálkoznak azokon akik az adventurer nehézséget túl keménynek találják).
Sok múlik a jó felszerelésen (seahaven-ben igen jó cuccokat lehet venni, bár a játék során ritkán vettem cuccokat, a begyûjtött pénz nagy része piákra ment el és supply-ra), hogy hová és mikor megy a csapat (meg persze mennyire fejlett, mennyire specializált) de semmi kivitelezhetetlen nincs a játékban. Például Seahave-bõl mikor kijöttem elõbb bementem az erdõbe és az ottani lényeket gyepáltam, Karthal környékére oda sem mentem jó ideig. Aztán vissza Portmeyron-hoz, kirámolni a szellemekkel teli helyet (ez önmagában +1 szint volt vagy talán 2 is ami nagyon komoly segítség).
Ki kell tapasztalni ki ellen mit kell bevetni és célirányosan használni ezt a tudást. Ki lehet választani a célpontot magadnak így például mikor Karthal környékén felbukkannak a feeblemind-ozó varázslók mindig õket lövöm meg ütöm elsõként (ha közel jönnek akkor a light magic közelharci támadó varázslatával aminek a fizikai elemét nem lehet blokkolni a light része ellen meg kb senki nem rendelkezik védelemmel).
Na meg persze az sem mindegy milyen követõket szervez be magának az ember. Egy bodyguard iszonyat mód meg tudja dobni a csapat túlélési képességét harcok során, mert extra hárításokat ad így védve a támadásoktól a brigádot. A Seahaven mellett a mezõn dekkoló ork szintén hatalmas segítség azzal, hogy minden nap egy pihenést lehetõvé tesz készletek fogyasztása nélkül. Ez jókora bónusz amit okosan használva jelentõs könnyebbség és potion spórolás érhetõ el. De ugye ott a Sorpigal kocsmájából elhozható szakács is, aki szunya után igen masszív tulajdonság bónuszokat adogat jó hosszú idõre (ez megint csak jelentõsen javítja a harcban nyújtott teljesítményt).
Védelmi varázslatok kezdetben vacakok, felrakni is felesleges azokat (legalábbis warrior nehézségen inkább csak mana pazarlás volt a támadó varázslatok alkalmazása helyett ezeket használni sajnos, úgy kb 10-es skill fokozatig de igazán csak master szinttõl lesznek valóban jók). A light magic páncél varázslata csak bizonyos mennyiségû sebzést nyel el (mindig elõbb elfogy ez a mennyiség mint lejárna a varázslat). Ennél ezerszer jobb lesz ha van a bandában earth magic specialista aki folyamatosan nyomatja a regeneration-t, meg majd kicsit késõbb a stone skin-t. Ezek mellé kiegészítõnek már jó a már említett light magic védelmi varázslat. A szeles lövedékek elleni védelmet szintén felesleges macerálni kezdetben, nem ad akkora kitérés/védelmi bónuszt a lövedékek ellen. Késõbb jobb lesz az is.
A kutyaszorítók túlélésére nincs tuti recpet csak ha úgy érzed valaminek jönnie kell akkor rákészülsz (kinn a vadonban nem ez az általános, inkább zárt helyen fordul elõ de ott is az igazán veszélyes az ritka). Az ilyen helyzetekre kell tartalékolni a piákat nem azokra a meccsekre ahol már messzirõl láthatóak az ellenfelek. Mondjuk onnantól, hogy van fire ball, késõbb egy vonalban pusztító tûzfolyam, terep magad elõtt lefagyasztása, meg egyéb genyó varázslatok (a játék kezdetén például életmentõ tud lenni a dark magic-bõl az a csuklyás köpenyt ábrázoló varázslat ami miatt az elsõ találatok az embereid ellen sikertelenek lesznek) jelentõsen könnyebb lesz a helyzet.
Bár írod, hogy szerinted nincs átmenet és hirtelen óriási ugrás lesz az ellenfelek szintje/ereje tekintetében, szerintem ez nem így van. Van átmenet az ellenfelek szintjei között. A fejlõdés nyomon érhetõ. Nincs 10 szintnyi ugrás azonnal, csak ha rossz helyre tévedsz (de még akkor sem nagyon). Az elsõ fejezetben lényegében végig a te srácaid a legerõsebbek, mert az ott elõforduló ellenfelek az esetek többségében 4-6-os vagy annál kisebb szintûek és csak úgy a negyedük megy e fölé 10-ig (ebben benne vannak a boss-ok is, kivéve a küklopszot és a sárkányt). Ha azt alapnak vetted akkor persze, hogy érnek komoly meglepetések. Nem véletlenül kaphatóak annyival komolyabb cuccok Seahaven-ben.
Az elsõ fejezetben inkább gyûjteni kell a pénzt nem elkölteni. Csak talált cuccokat használni és így mikor átérsz lesz pénz jó felszerelésre. Nem kell elsõre beszerezni a tízezres cuccokat (találni fogsz majd azoknál jobbat), jók lesznek kezdetben azok különlegességek nélküli változatai is. A legjobb eszközök meg úgyis kripta fosztogatásból és barlangokban dekkoló szörnyek kinyírása után érhetõek el relic-ek formájában.
Aztán ugye amint átérsz a második fejezetbe (aminek elején az elemental forge-ban 10-es szintû dark elf egységekkel lehet pofozkodni vagy ha akarsz akkor gyengébb elementálokkal is) akkor az elsõ ellenfeleid között ott lesznek a fejlettebb milicisták (a sátor körül, 8-11-es szint), majd az elsõ komoly szembe jövõ lény a manticore a maga 12-es szintjével (ebbõl mindjárt lesz pár amint kijössz Seahaven-bõl és elindulsz az úton Karthal felé), a shadow panther 11-es, az elit wolf szintén 11-es, minotaur 12-es, a facehugger 14-es, a black guard és a dark wizard 15-ös szintû, az õket kísérõ wolfhound szintén 15-ös (ezek dekkolnak Karthal elõtt), szellemek, csontik és ghoul-ok alap nem elit változatai 14-16-os szintûek, késõbb a goblin és ork csapatok alap változatai 16-18-as szintûek lesznek Crag alatt és körül. Azt a legkeményebb helyeken jönnek majd a 20 szint körüliek (tûz és shadow elemental, griff, küklopszok, sárkányok, tápos dark elf egységek, elit black guard csapatok).
basszus, elfelejtettem, hogy hogy kell a szilánkokat a kohónál aktiválni. mármint, msot viszsamentem mert meglett a fény, meg i szereztem és mondja a küldi h '' vigyem viszsa a kohóba(szem)'' hova is kell ezt?
Az early-t simán mondhatjuk demónak. A "patch" meg volt az egész játék!
Én kezdek nagyon kiábrándulni a játékból. Egyszerûen frusztráló ami folyik. Lehet abbahagyom. Teljesen el van rontva seahaven után a nehézségi szint. Elõször azt hittem valóban csak az a baj hogy az elveszett város túl nehéz de nem mindenhol az. Átmegyek a hídon bekapok 2 tigrist a hátam ögé szembe meg két sötét varázslót meg 2 lovagot. át a varázsló életpontja több mint 500 pont 5 kör mire lenyomom a full harcosaimmal. ez vicc. Az én varázslóim meg 70 életponttal ficánkolnak. Meg az milyen hogy védi a harcosaim ütéseit egy varázslóóóóóóóó. Egyszerûen nincs olyan hely a játékba már akit le tudok nyomni. a 10 szintû ellenfelek után hirtelen megjelentek 20 szintûk és semmi de semmi átmenet... ÁÁÁhhhh Ez egy szûk hardcore réteget fog így csak érdekelni. Amikor mondod hogy 20 ór alatt végig nyomtad.. ezt? God moddal a fõszálat? Ebben a normál mód máshol az ironman modnak felel meg és nem is tudom lejjebb venni a nehézségét. A szituációs helyzetekkel meg az a baj hogy szép szép csak ha stratégiailag játszanál soha nem kerülnél olyan szitkba hogy a hátadba engedsz veszélyes ellenfeleket.. és amiatt kutyaszorítóba kerülj
Szerintem pontosan ugyan az a warezos meg az eredeti játék a patch után, szerintem csak félkészen pakolták a lemezre.
sztem kicsi rá az esély, mert ugye te azt töltötted le, ami a dvd-n van. na most mikor az eredetit(dvd) feltelepíted, akkor egybõl tölt hozzá 8 gb-i update-t, ami a te warezos mentéseidnél nem volt és sztem emiatt nem fogja felismerni.
Tudja esetleg valaki, hogy viragbolti verzio menteseit lehet-e hasznalni eredeti verzioban?
Mostanaig viragbolti verziot probalgattam, hogy megnezzem, tetszik-e a jatek, erdemes-e beruhazni ra es most jutottam el odaig, hogy a kerdesre egy hatarozott igen a valasz.
Tegnap este végigértem. Összefoglalva nagyon hangulatos lett meg minden csak nagyon rövid ez így. Pár egyedi poént,minigamet egy kicsivel több olyan animációt mint a póknál azért hiányolok. Mire elkezdene tudni pár dolgot a csapat már vége is. Ami kimaradt az a shrine-os küldi,mert az valahogy nálam nem indul be. Se 8adikán,se az összes többi napon nem történik semmi az Ashás szobornál. A másik dolog,hogy a légvarázslatok közül a nagymesterit sehol se tudtam megtanul. Cragbe mondjuk nem is találtam könyvtárat,pedig kb. 10szer végignéztem. Jöhetne pár mod, DE gyorsan vagy a 11.ik rész. :)
én is most kezdtem növelni a mágusok életét mert egy ütés rátettem a kitéréses titán csizmát meg tele védelmi spell volt itt valaki aki leirta a filet amiben meg lehet nézni a találós kérdések jelszavait bevágná megint. kissé aggaszt hogy túl sokat hagyok ott:)
Ha nincsenek tauntolva, akkor mi alapjn választanak ellenfelet a szörnyek? A tököm kivan, hogy mindig a legerõsebb karakterem, a mágust ütik, ami persze kb onehit
Az, hogy warez verziód van. Amit leírtam a belinkelt hozzászólásban azt csináld meg és tovbb mehetsz.
Sziasztuk. a griff utazásnál akadtam el,ez bug vagy én vagyok béna!?
Igen, Utolsó mondások: "Na még ezt a sárkányt megölöm " :) Nekem az az új ebben hogy szituációs helyzetek vannak. és nem mászákálnak a szörnyek a labiba, ilyet még nem láttam.
Szerintem nem kell ettõl több segítség, mert akkor pont a játék lényege veszne el. Én is szívatom magam már vagy két napja. :) Keresem a megfelelõ ellenfeleket, de aztán mindig haladok kicsit. Érdemes odafigyelni arra is, hogy a pontokat mire pakolgatod, mert az miatt is "beállhat" a játék. Számomra pl. az is a móka része, hogy kitapasztalom mi mire való és úgymond a saját hibáimból szeretek tanulni. Na meg néha a Tietekbõl. :) Mindent egybevetve teljesen szerethetõ a game minden hibájával együtt, késõbb úgy is javítják bõvítik majd. Jut eszembe: a szintlépõs tárgyak is tök jó ötlet. Nem rémlik, hogy lett volna ilyen máshol. Számomra az volt a legörömtelibb, hogy sokszor merültem el órákra a taktikázásokban és ismét feltûnt a "na még ezt megcsinálom..." érzés is. :)
Ez egy ilyen játék, persze akár lehetett volna valami segítséget bele tenni de gondolták nem kell. Nézd meg a Dark Soult, nah azok után ez egy easy game. :D
Kezdek bedepizni a játéktól. 20-ból ha 5-ször nyerek úgy hogy mindnen védelem rajtam van. Kijöttem az elvszett városból mert a 4. szint túl nehéz A martalócok az erdõbe túl nehezen, visszamentem sorpigalhoz a küklopsz túl nehéz, a kardot visszaszerezni túl nehéz... :( Szóval valami szint limitet vagy valami jelzést kitalálhattak volna ami mutatja merre van keresnivalóm mert ilyen fokú mazoizmus a nagy tömegeket biztos nem fogja vonzani...
Mivel kb 4 féle szín lehet (lila, kék, zöld meg sárga) csak így ha nekiállsz felváltva ráncigálni az oldalsó karokat akkor elég hamar meglesz a kék szín, utána már csak be kell forgatni középre a vízvezetõket. :)
Elõbb addig kell trükközni a két szélsõ kapcsolóval míg kék nem lesz a víz abban a két oldalt csörgedezõ csõrendszerben, aztán a középsõ kapcsolóval be kell forgatni középre. Ekkor visszahúzódnak ezek a kapcsolók és oda lehet menni a nagy akármihez amibe a víz folyik és aktiválni.
Megint elakadtam :( Meglett a víz szilánk be is mentem a kohóba ahol 3 kapcsoló van meg két oldalt folyik a víz meg egy lezárt ajtó tovább. Na most bugos vagy nem tudom de csak a középsõ kar mozgatja egyszerre a "patakocska" alját. Itt minek kellene történnie?
elkezdtem csinálni a városokban fellelhetõ képzések listáját, Sorpigal és Seehaven kész. nem akartam telenyilazni, szóval értelem szerûen ott a hely neve illetve a szöveg érinti a rublikáját is(általában a sarka)!
Kis segítség a hordókban található löttyökhöz (stat amit növelnek - a lötyi színe a leírás szerint mikor használni akarja valaki): Destiny - purple (lila) Might - dark red (sötét vörös) Magic - dark blue (sötét kék) Perception - white (fehér)
Air resistance - pulsing white Dark resistance - pulsing black Earth resistance - pulsing green Fire resistance - pulsing red Light resistance - pulsing yellow Prime resistance - pusling purple Water resistance - pulsing blue
Ha a hordó maga rotten vagy chipped painted típusú, akkor esélyesen csapdázott, így ha túl alacsony a próbálkozó karakter perception értéke akkor pont ellentétes hatást fog kapni (nem növekszik hanem csökken a stat). A csapdák egy-két kivételtõl eltekintve harmatgyengék (15-ös perception már elég az elkerülésükhöz). A többi hordó típusnál még nem szaladtam bele csapdába.
Izé... Két ajtó. Nem tudom miért emlékeztem háromra. A Lényeg hogy az alsón keresztül bejutsz gond nélkül majd. A felsõ meg majd késõbb nyílik ki.
Három oldalról lehetne oda bemenni. Az egyik oldalon van a félig nyitott pókhálós ajtó, na az nem nyílik. A másik oldalról majd kinyílik az ajtó ha kipurcant a pók, így marad a harmadik megoldás az alulról megközelítés egy másik termen át, ahol már nincs ilyen gond de ott rengeteg élõhalott is lesz.
Lost City 3. szintjén hogy lehet kinyitni az ajtókat a köztes szobához? a német térkép szerint ott van a Crystal Spider, aminek kellene a szíve, és a fire shard is.
én leütöttem 2 öt gyorsan , utánna tudsz mozogni ha nem áll meletted senki , be egy folyosora hogy csak 1 irányból jöjjön az áldás, aztán fireball festival. Tank tauntol + aoe+ regen.
lost city 2 szintjérõl le lehet menni a 4. szintre ott meg tudod szereni a kövi shardot meg 20k goldot kb :P
MaRee: Lesz még olyan helyzetben részed szerintem, mikor nem megy valami mert gyenge egyenlõre a csapat, olyankor hagyni kell és késõbb visszamenni oda. Lesz pár hely ahová lazán be tud sétálni az ember de ha nem figyelt a fejlesztésre (például sok mindenre osztogatott pontokat nem pedig csak 1-2-t tolt fel maximumig majd léptette feljebb a skill besorolását), nincs elég és megfelelõ varázslata, piája, felszerelése, akkor simán elporolják az ott tartózkodó lények amiket késõbb még ujjgyakorlatnak sem lehetne majd nevezni.
Szerintem töltsd be az utolsó autosave-et aztán folytasd onnan a játékot, elhagyva a túl erõs lények lakta helyszínt és kicsit megerõsödve térj vissza oda. Mondjuk ha van elég pénz akkor érdemes felszerelkezni Seahaven-be mert a legerõsebb cuccok többségét (fegyverek terén legalábbis) bizony ott lehet megkapni. Ismétlõ számszeríjak, leaf/silk sword-ok mind mind a végsõ kategóriát képviselik. Esetleg csatangolj és menj be a kriptákba (mauzóleumszerû ajtókkal vannak lezárva). Azokban nincs ellenfél, csak logikai feladványok/csapdák amiken átvágva magadat mindig egy relic tárgyra bukkansz. Ez is nagyon sokat tud dobni a túlélésen.
Harcban buff-ok közül elsõsorban az inner fire jön jól (extra erõ), az eagle eye (perception növelés), a stone skin és a light magic páncélzat varázslata. Ha szellemek is vannak akkor kell a tûz expert scsoportjából a védõ varázslat ami alatt nem lehet feeblemind/sleep/paralyzed állapotba kerülni. A nyilaktól védõ varázslatot én speciel nem használtam. Nem úgy a regeneration-t, késõbb meg a party heal-t.
sárkánylovag: Javítanom kell magamat. A magic a sebzésekbe beleszól, emeli pár százalékkal a max sebzést. Igazán nagy haszna majd valóban magas értéken (50 felett, de még inkább majd tárgyakkal feltolva 100 fölött) lesz. Az apró, 25-50%-os extrák helyett jobban jár az ember a magas skill általi alap sebzésnövekedéssel (1 skillpont többet ér mint 4-5 magic pont a sebzés tekintetében).
sárkánylovag: Nem kell tenni varázslóknál perception-re csak aztán ha közelharcba kerülnek nem kell csodálkozni ha nem találnak el semmit fegyverrel.
A varázslatok erõsségét valójában az adott iskola skill-je határozza meg, nem a magic karakterisztika. Ugyanaz a varázslat más erõvel csapódik be 7-es és 10-es skill értéken. A magic ebbe alig szól bele (pakoltam tele varázslómat már +6-os magic értéket adó cuccokkal de semmivel nem prezentált jobb hatásfokot mint elõtte), nem úgy az idõtartamokba. Azokra jelentõsen kihat. A sebzéseket azonban a skill értéke befolyásolja/skálázza fel.
A föld alatti városnak 3 kijárata is van. AZ egyik seahaven-be visz, a másik portmeryon elsõ szintjére a kastélyon belül, a harmadik karthalba. Ez utóbbi sok haszonnnal nem jár, mivel a rács ami lezárja a helyet csak a túloldalról nyitható és a fõ sztoriban jut csak el az ember a túloldalára annak a rácsnak. Abba a városba másik csatornabejáraton kell majd bemenni amint megkapja azt a feladatot az ember.
MaRee: Jó kérdés. Talán ahhoz lehet köze ki kezdte a harcot és neki kell kezdenie a kört is magától, nem neked átváltani rá és akkor tudsz majd mozogni és persze amíg ez meg nem történt addig senki nem cselekedhet semmit mert akkor a mozgás kiütve. De például ha van fejlett mercenary a csapatodban neki van spéci képessége amivel soron kívül is tud mozogni 1 lépést a csapat. Ha mondjuk elõtte mozogtál akkor ezt a skill-t aktiválva máris 2 négyzetet lehet haladni egy körben.
cikasz: Keress titkos ajtókat (van belõle a második szinten néhány). Azokat kinyitva és belépve a kis rekeszbe kinyílnak majd az ajtók. De arra a helyre felesleges bemenned ha nincs a csapatodban crusader akinek oda szól a promotion küldetése. Xp gyûjtésre jó csak más esetben a hely, nem kell foglalkozni az ott lévõkkel egyébként.
nomiss: Pedig ott kell lennie az arany kulccsal nyitható ajtó mögött a hosszú terem után ami tele van élõholtakkal. Az ajtó mögött van egy kis ládikó és abban van a shard.
Avenger: Focus-hoz nem kell ez tény. Se az egykezes kis ékszerhez hasonlító bizbaszokhoz sem a kétkezes bot változathoz. Azok automatán találnak de a sebzésüket alapvetõen nem befolyásolja semmi. Majd a magic focus skill grandmaster szintje fogja többszörözni a sebzésüket (a master meg ha jól tudom leehtõvé teszi egyszerre 2 kis focus használatát is).
MaRee én is ott akadtam el. Nem lehet kikerülni szituációs helyzet. Széllel elfújod a lovagokat+ légvédelmet fel az ijászok ellen és utüd varázslókat. igy kellene de igy se megy :) a sarokba a két iszonyatot lenyomva továbblehet menni a 3. ra de az is necces. Csak nem értem hova visz a Lost city, mert eszi a kaját rendesen lehet még nem vagyunk elég erõsek hozzá...
Úgy vettem észre, hogyha bármelyik szomszédos mezõben áll ellenfél, akkor már nem lehet mozogni csak fordulni.
Mágus és preception: Nekem 5 az értéke így 13as szinten és focus-al minden ütés talál(nem tudom, hogy ez bug e, vagy nem kell focus-hoz a prec). Távolra meg varázslat, vagy mana ital ivás, amíg közel nem ér az ellenség.
esetleg leírná valaki hol van lost city 4 szinten a water shard ? megszereztem a golden keyt is de nem találom mindent körbe jártam... esetleg a ládába amihez egy szó kell ?
Sziasztok. A két város között kb félúton van az a megátkozott romok. Abban van egy barátságos szellem is a második szinten. Ott van két ajtó amit nem lehet kinyitni meg azon a szinten van 2db véres papirlap a 4-bõl. ott mit kell csinálni? köszi.
Mitõl függ, hogy harcban tudok-e mozogni? Konkrétan most Lost City második szintjén azon gondolkodok hogy keresek valami god mode cheatet, vagy leütöm a monitort. Kb tizenhetedjére töltöm vissza azt az állást, mikor belépek az ajtón át a barlangba, és jobbról 2 elite milita, balról 2 elite íjász, hátulról 2elite mágus. Kb agyon buffolva bemegyek, a második körig hülyére verik a partimat, és tölthetem be megint. Gondolkodtam, hogy a mögöttem levõ 2 mágust leverve vissza lépkedek az ajtóba hogy egyszerre ne tudjon 4 ellenfél 2 oldalról támadni, hanem csak szembõl. Természetesen nem tudok lépni semerre ilyenkor, pedig van hely. Ez mitõl van?
A Varázslónak nem kell perception A végzet a varázslatok Kritikus sebzése A Szellem a Max mannát és a Mágia meg a varázslatok erõsségét növeli.
Na betévedtem az erdõbõl ebbe a titkos föld alatti városba,de jó nagy szívás elfogyott a kajám és nem tudok fenn kijönni :) Hova vezet ez fel ? Egyszer majdnem kijutottam Karthalba de egy rácsos ajtót nem tudtam kinyitni. Nagyon erõsek a lények bent.
Az a baj nagyon nagy az erdõ és elég gyenge a Nagytérkép és nem igazán lehet tudni hogy jutok el a küldikig csak úgy kószálsz hátha valamire ráakadsz. Kicsit erõsebb rávezetések kellenének a játékba.
Úgy néz ki van egy feladatsor a szétszórt shrine-okhoz is, noha ezt nem kapja meg csak úgy az ember. Jó idõpontban (minden hónap 8. napja) kell használni Asha szobrát (merthogy ez az õ napja, a szobor helye a Tower of Enigma és az Elemental Forge között) azután indul el a feladat.
Ha megvolt Asha szobránál az ima, utána minden egyes adott sárkány szobránál el kell mondani egy imát a megfelelõ idõben majd ha ez kész, utána visszatérni Asha szobrához és jutalmul megkapható a relic heavy armor.
Arkath napja minden hónap 4. napja, Shalassa napja minden hónap 6. napja, Ylath-é állítólag lehet az elsõ és a hónap utolsó napja is. A többiekét ki kell tapasztalni. Úgy tûnik nem sok köze van ennek az imádkozós dolognak ahhoz, hogy melyikükrõl van elnevezve egy adott nap.
Én speciel adtam nekik távolsági fegyvert is meg közelharci eszközöket (focus-ból van egykezes meg kétkezes is) tudnak használni amiknél bizony kell a pontosság. Nem egy alkalom lesz amikor kifutsz a varázspontokból vagy olyan ellenfél jön szembe ami ellen pont nem érnek semmit a meglévõ varázslataid mert olyan erõs a védelme. Ilyenkor marad a távolról lõni meg közelharcban verni taktika.
De ha akarod akkor teheted destiny-re is a pontot a jobb kitérés miatt.
Én a közelharcosaimnál (mercenary és a scout esetében is) a 2 Might/1 Perception/1 Vitality illetve 1 Might/2 Perception/1 Vitality megoldást használtam felváltva. Plusz általában õk kapták a mindenre 1 pontot adó italokat is (a varázslóimnak meg adtam a HP és a mana növelõ löttyöket). A mágiahasználóknál meg 2 Magic/1 Perception/1 Spirit és 1 Magic/1 Perception/1 Spirit/1 Vitality ment szintlépésenként felváltva.
Miután kitapasztaltam melyik színû hordó mit is jelent (tehát milyen tulajdonságot növelõ lötty van bennük, ami akár csapdázott is lehet ami magasabb perception-nal kivédhetõ) onnantól célirányosan ment ezek alkalmazása is a csapattagokon.
Igen, igazad lesz, szerencsére még az elején járok, mivel többször újrakezdtem, mire megtaláltam a számomra legszimpatikusabb csapatot, meg kifürkésztem a játékmechanikát is nagyjából. :D
A perception mindenkinél fontos mert alapvetõen meghatározza a találati esélyeidet (nem csak a távolsági harcban de a közelharcba is beleszól). Szóval tessék azt is növelni a harcimarciknál, ne csak a might és a vitality emelkedjen. HP-t úgyis tudnak szerezni skill növelésbõl is, ám a pontosságot nehezebben hozzák be csupán skill-ek által.
Köszi, ilyesmire gondoltam én is. Most azt nem tudom mi a fenét csináljak, mert pont nincs olyan a csapatban akinél fontos lenne a perception, és azért a titkos helyekre meg be akarok jutni. Dwarf Defender, Elf Bladedancer, Dwarf Runepriest, Human Freemage Mondjuk a defenderek nem jönne rosszul a perception, csak hát más statot fontosabbnak érzek ott.
Inner fire expert tûz varázslattal meg emelhetõ a might. Az is megoldás ha felveszed Sorpigal kocsmájából a szakácsot, õ minden pihenés után hosszan tartó jelentõs stat növekményt biztosít.
A szükséges értékek egyes csapdák/titkos ajtók hatástalanításához 14 és 58 között mozognak. Az elsõ fejezetben inkább a 20 alattiak fordulnak csak elõ. Késõbb helyszíne válogatja, akár egy helyszínen belül is jelen lehet a két szélsõséges eset.
Esetleg a páncél viselése bezavarhat (csak tippelek, ilyen gondom sosem volt, de hátha arra is kihat a páncélok büntetése).
Igen. A típustól függõen might vagy perception vagy magic kell magas legyen. Van varázslat ami ideiglenesen megemeli a perception-t (ez a stat a fontos a fogaskerekes titkos ajtók nyitásához), név szerint az eagle eye (expert szintû air varázslat). A repedést mintázóhoz magas might kell míg a fennmaradó félkörök és középen pont típusúhoz meg magic érték szükséges.
Ha nem sikerül akkor kevés az illetõ adott tulajdonsága.
A titkos helyekre való bejutás függ a karakterek statjaitól? Volt egy fogaskerekekkel jelölt hely, ahol alig boldogultam. Nyomkodtam minden karival, mire egyszer az egyiknek nagy nehezen sikerült. Logikát viszont nem találtam benne, mert a perceptiont direkt feltornásztam elõtte az egyik karival, és még csak nem is annak sikerült bejutnia a titkos részbe.
Nem az az egyetlen relic pajzs, lesz majd késõbb másik is ami más, egyes esetekben sokkal jobb is mint az amit a földrajzi ismeretekért kaptál (bár a sun shield majd expert tudást igényel).
A shield skill növelése meg jó dolog, mert sok bonuszt hoz minden egyes befektetett pont (növeli a blokkolás esélyét, emellett az expert/master és grand master fokozatok is adnak némi extra bonuszt legyen az plusz blokkolási esély vagy mások védelme). Mondjuk ez alapvetõen igaz minden skill esetében. Minél nagyobb az értéke annál jobb.
Az új Dragon age jó lesz abból van egy hosszabb videó az üt. A Blackguard jött ki ezzel együtt, az nem rossz , meg a wasteland2 sõt ez a vikinges Saga is itt van most nem panaszkodhatunk. De a DLC nek is nekimentek nem ? Biztos lesz ehhez több DLC is. Kösz a térképes válaszokat kaptam rá egy szintlépõs pajzsot. Onnan nem sok értelme van pajzsot növelni nála ha ad egy szintlépõs pajzsot amit alappal használhatsz :)