Sziasztok. A játék szerintem kifejezetten jó. Kezdem kitapasztalni a lehetõségeket. Austin Bailey már említette, hogy ha a végállomás nem a depó akkor sokkal jobban lehet ütemezni a járatokat. A jármûvek folyamatosan teljesítik az útvonalat és csak akkor állnak be a depóba, ha már jócskán 50% alatt van a kondíciójuk. Természetesen ennek ellenére is kell tartalék, de nekem ez így sokkal jobban mûködik. A keresztezõdések sem olyan nagy problémák, ha bizonyos szögekben építed az utakat (általában kis szöget bezárva) akkor megjelennek csíkozott területek amikkel befolyásolni lehet némely sáv viselkedését. Kvázi meg lehet vele akadályozni jobbra vagy balra kanyarodást róla, illetve rá. Én az utolsó állomásokat mindig az általam épített utakra rakom, legtöbbször egy egyirányú buszsáv, személyautó forgalom nélkül. Egy ilyen út alkalmas lehet busz, troli és villamos együttes végállomásának is, komolyabb forgalmi fennakadások nélkül. Ha gondoljátok majd hozok képeket is. A tutorial várost teljesen újraértelmeztem, kitoldottam a várost egy komplett elõvárosi résszel és hasonlók...
Valószínûleg nem. Nem arra mondtam. Csak mivel én eddig nem játszottam sanboxszal, ezért nem tudom hogy ott milyen beállítások vannak, hanem csak a kampányból tudok kiindulni. Amúgy most éppen kb 2 hete nem is játsztottam vele, mert kellene eépítenem egy metróvonalat, de nem tudom, hogy hova.
A megállók elhelyezkedésével is lehet ügyeskedni. Nekem van hogy 2-3 lámpán is átmegy a villamos egy sugárúton, ha nincs túl közel egymáshoz két megálló. Persze középen vezetve.
nekem is kilépeget fatal error of GC hibaüzenettel. De változó, hogy mikor. A küldetéssel kapcsolatban amúgy annyit, hogy nem érdemes "utánam a vízözön" elven sietõsen megoldani a küldetéseket, mert a következõ küldetésben a saját vállalatodat kell folytatnod. A CIM 1 sem volt az a játék, amit villámgyorsan végig lehetett nyomni, de a CIM 2 ehhez képest is egy kicsit lassabb tempóra van szabva ráadásul távlatosabban kell gondolkozni. Én általában órákon át keresem a megfelelõ nyomvonalat.
Nem azért borul a menetrend. A menetrend mindenképpen borul. A lámpánál állás nincs belekalkulálva a menetidõbe. A másik, amitõl borul a menetrend az az, hogy a vonalakon a jármû általában nem a 15 perc egész többszörösei idõ alatt ér végig, vagyis a az utolsó és az elsõ járat között kevesebb mint 15 perc van. (kevesebb, mint a beállított indulási idõ) De nekem például olyanom is történt, hogy a feltorlódott villamosok elállták a depó bejáratát, és megállt a forgalom. Azon a vonalon 1 órás követésnél sûrûbbet nem is tudok bevezetni. Alapvetõen a keresztezõdésekkel van a legnagyobb probléma. Ugyanaz a probléma, mint a CXL-ban, hogy nincs szétváló sáv, hanem különbözõ szélességû utak vannak, amik mindenképpen keresztetõdéssel kapcsolódnak egymáshoz. És ezek a keresztezõdések minden irányból minden irányba kanyarodást tesznek lehetõvé. A kis utak esetében táblák, a nagy utak esetében meg jelzõlámpák vannak. Egy jelzõlámpa 3 játékbeli percig piros, ami hihetetlenül irreális, mivel a valóságban egy jelzõlámpa nagyjából 60-90 másodpercenként vált, továbbá 2 megálló között 2-4 keresztutca van, vagyis az ideálisan szátosztott megállók közötti 7 és fél perces menetidõ akár +12 perc is lehet, ha mindenhol beszopja a pirosat. Ráadásul mivel a jelzõlámpákat egyáltalán nem tudod hangolni (pedig eredetileg tervben volt, ugyanúgy, mint a balesetek esetére megadható kerülõút), ezért még zöldhullámot sem tudsz kialakítani a jármûveidnek. Így gyakorlatilag az a paradox helyzet áll elõ, hogy a nagy utak használhatatlanok a felszíni tömegközelekdés számára, szemben a két sávos utakkal, mivel ott csak táblák vannak a keresztezõdésben, vagyis az aktuális forgalom függvényében halad át a jármû.Ráadásul arra is külön figyelni kell, hogy a megállót ne tedd túl közel a keresztezõdéshez, mert akkor az álló jármû belóg a keresztezõdésbe, és áll a forgalom.
Offline-ban egy idõ után módszeresen kilép hogy a rohadás essen bele. Nem tudom azt a rohadt elsõ kampányt megcsinálni!
Igaz, csak az egész akkor bukik, amikor valaki nem normál tempóban játszik. Én a harmadik fokozattal tolom, nincs egy órám egy egész napra :( Ilyenkor viszont borul a menetrend; a 15 perces csúcsidõben pl. egymást követik a járatok.
Arra viszont rájöttem, hogy ha a buszvezetõnek nincs megengedve, hogy a maximális utasszámnál több utas szálljon fel (eddig 100%-on játszottam), akkor nem is romlik el olyan hamar egy jármû.
Ha érdekel valakit,a 10 - 15% magyarosítás,akkor látogassatok el a Facebook - Cities In Motion 2 magyarosítás honlapra! Jelenleg 10 - 15 % van fel töltve,de van sokkal bõvebb magyarosítás is! Az majd akkor lesz elérhetõ ha legalább eléri a 10 liket,akkor azonnal publikálom!
amúgy észrevettétek már, hogy a map editorban sokkal többféle utat lehet csinálni, mint ami a játékban fel van ajánlva?
egész kicsi ívben is meg tud fordulni. Én beeröltettem egy 1 vágányost egy 2 sávos út fölé, ami 4 helyen derékszögben kanyarodik. Tiszta Chicago
Nekem pont jók a depók kapacitásban. Én most éppen egy olyan megoldást fejlesztettem ki, hogy a vonal elsõ és utolsó megálója ugyanaz, amit egy hurokba építek, és a vonalhoz T-ben csatolom a depót. Itt az a logika, hogy az utolsó megálló utûn bemenne a depóba, aztán kijönne az elsõ megállóba, de az ugyanaz mint az utolsó volt, így a jármû gyakran kihagyja a depót, és az utols/elsõ megállóról megy a másodikra. Rendszerint akkor, ha a depóban nincs jármû, vagy rosszabb állapotúak vannak. Így azok tudnak javulni. 25 jármûhöz tartok kb 3-4 tartalékot, így mindig van 100%-os a depóban, emiatt minden jármû beáll pihenni egy kicsit, viszont ha valahol forgalmi gond vagy bedugulás adódna, akkor a kármûvek elmennek még egy körre, sõt még a tartalékok is be tudnak állni egy fordára. Elég jól mûködik, de csak olyan vonalaok, amiknek nincs túl sok közös szakaszuk más vonalakkal. Jelenleg fél órás indulással üzemel a rendszer
Többek között végre lehet egérrel scrollozni a képernyõ szélén...
Ez így elég problémás :( Az elsõ részben legalább lehetett javítást beállítani. Ráadásul ott nem nyomultak fel az utasok az elsõ jármûre, pláne, ha egymás után jönnek. Nekem van egy trolijárat, ami nagyon kihasznált, ugye a maximális ülésszám 30, de 60-an férnek el; ilyenkor viszont romlik a mûszaki állapot. A minimális követési idõ pedig 15 perc, ami néha kevés. Hiába indítok kettõt egyszerre, minden utas az elsõre száll fel, a második pedig követi, szinte üresen.
A depókkal az a gond, hogy nagyon kevés jármû fér bele, és van, amikor a csúcsidõ végén (vagy este) sorban állnak az úton, mert nem férnek be.
Nagyon sok jó dolog van ebben a játékban az elõzõ részhez képest, de sajnos van, amit elszúrtak.
Nekem változó; vannak két depós viszonylataim, és körjáratok is. A két depóssal annyi a gond, hogy a második szinte semmire nem használható. Ha rakok bele tartalék jármûveket, nem érek vele semmit, mert csak a fõ decentrumból indít. Javítani sem lehet a másodiknál. Metrónál viszont hasznos lehet, mert nem mindig lehetséges hurkot építeni.
Elérhetõ a 10-15% magyarosítás a facebookon! https://www.facebook.com/Bata78?ref=hl
most már nem kell sokat várni,és letölthetõ lesz a Kb.:10-15% magyarosítás A facebook-on!
Sziasztok ahogy ígértem,egy bõvebb magyarosítás lesz letölthetõ! Kb.:10-15%-nál van! A facebook oldalon Cities In Motion 2 Magyarositása ezt a közösségi oldalt keressétek itt lesz elérhetõ a letöltés!
Én meg a szerelõknek, de fõleg az ellenõröknek felnyomtam 15/20%-al a bérüket. Behozzák a kiadást
nekem a leghosszabb 21 km volt, 1 nap alatt tette meg (najó, inkább fél) a villamos..volt benne kb 30 jármû, a rövid (kb 8km-es) szakaszra nem mindig jutott elég villamos, de hosszún mindig volt legalább 4. Az emberek mégis boldogtalanok voltak, sokat kellet várniuk
Amúgy ti milyen hosszú vonalakat építetek, és 1 vagy 2 depóval?
szerintem sehogy. Ha a depóban van tartalék jármû, akkor az megy helyette. Vagyis kb annyi tartalék jármû kell a depóba, hogy a vonalon végigmenõ jármûnek a menetidõ alatti leamortizálódását pont kijavítsa addig, mire a menetrendben újra õ jönne. Nekem az a tapasztalatom, hogy kb a forgalmban lévõ jármûvek 1/3-át, 1/4-ét kell a depóban tárolni ehhez. Persze függ a vonal hosszától is.
Vannak ilyenek,de az hogy ellopják valakinek az accontját,az undoritó! Letöltöttétek már a fájlt,próbáltátok,ha igen mennyire hó? Ha valakinek valami meg látása van,javítás szempontjából,az írja meg,és javítom!Ha valakinek ötlete van azt is meg halgatom!
Szia! Gratulálok ha nem magyaros (prejorativ) módon be is fejezed, bocs. Az elsõt is elkezdte valaki, de csak annyi "hasznom" volt belõle, hogy a honlapjukon ellopták a steam accountomat. Pedig le sem töltöttem azt az 1-2%-ot. Mondjuk én is hibás voltam, nem vettem komolyan a böngim figyelmeztetését... Addig is elvagyok az angollal.
Még egyszer bocsi az elõlegezett szkepticizmusomért, de ide kívánkozott. Az elkezdett magyarítások néhány százaléka van csak befejezve, a minõségrõl nem is beszélve, nagy tiszteletem a kivételeknek!
Sziasztok! Elkezdtem a Cities in motion 2 magyarosítását,jelenleg 5% van kész. (menük,és a beállítások készen vannak,az editorba is a menü magyar lett). Folytatom tovább,és holnap is szeretnék feltölteni egy bõvebb fordítást. A LETÖLTHETÕ LINK:http://data.hu/get/6436344/strings_hu.xml További szép napot mindenkinek!
Szerencsére épülnek maguktól. Nem az van, mint az elsõ részben, hogy a lakók elkezdik utálni a céget, és hajléktalanná válnak a kilakoltatottak. Lebontasz egy házat, kettõ épül helyette. :)
Csak utána még vigyázhatsz arra is, hogy az új utcák is le legyenek fedve.
Egy nagy problémám van: nem tudom, hol lehet beállítani, hogy a jármûveket hány százalékos állapot után javítsák. A kihasznált viszonylatokon nagyon hamar tönkremennek a viszonylatok. Az elsõ résznél ennek megvolt a módja a menüben, de az újban nem találom. Ilyenkor tényleg csak az segít, ha új jármûveket veszünk?
Ma egész nap az toltam a játékot. A következõ pár dolog az, ami tényleg rohadtul ideegsítõ. 1, Keresztutcák: Borzalmasan hoszzúvá tesz a menetidõt, hogy van egy hatalmas város, ahol csak elvétve zöld a lámpa, és 3 méterenként van keresztutca. Amúgy meg a kanyarodó autók még mindig a pirosn hajtanak át 2, Menetrend: Semi értelmét nem látom sajnos, mivel a pirosnál veszteglés következménye, hogy egyre több jármû kell ugyanarra a vonalra változatlan menetrend mellett, mígnem eljön egy pillanat, amikor meg a depó elõtt állnak tizen a jármûvek. Rádásul a menetrendi számok és menetidõk is horrorisztikusak. A vonalaimon a villamosok nagyjából 20 óra alatt mennek végig, a menetrendben peig 2 órás követés van beállítva, ami kb 3 megállónyi távolságot jelent két jármû között. Ebbõl kifolyólag például semmi értelme beállítani a csúcsidei sûrítést, mert a reggeli sûrítõ járat a vonal végére este fél tízkor érkezik meg. Ezen kívül a program még mindig nem tudja, hogy ha valakinek eg szakaszon két jármû is jó, akkor szálljon fel bármelyikre 3, Depók. Alapveõen jó ötlet, én telephelyeket csináltam volna, ahol mondjuk van 8 vágány, és a villamos be tud állni a szabad vágányokra. Ami viszont rohadtul idegesítõ, hogy depó nélkül nem lehet vonalat építeni, illetve ezzel összefüggésben a mostmár nemcsak a villamos nem tud tolatni, hanem a metró is elfelejtett. Így vagy mindent tele kell raknidepóval, vagy hurkokat kell építeni mindennek a világon. 4, Villamos: Ha már a trolinak van vezetéke, akkor a villamosnak miért nincs? Továbbá. A villamos miért csak úton tud menni? Áthidaló megoldásként ugyan el lehet kezdeni a sétálóutcával átszani, hogy avillamos nyomvonalát kicseréljük sétálóutcára, így nincsenek rajta lámpák, illetve így tudunk villamoshidat építeni, de ettõl már azt hiszem drágább, mint a metró magasvasút üzemmódban Ezen kívül amúgy fasza játék, remélem lesz hozzá sok javítás, meg kicsit felturbózzák az üres látványt, de szerintem sokat fogok vele játszani.
A múltkor utat építettem, és épült pár ház. Hogyan csináljak még többet?:D Vagy hogy kezdjek neki egyáltalán?
Most meg elkezdett lefagyni és kilépni. Hozzátarotzik a dolgohoz, hogy tegnap lett újrarakva a gépem, win 7-ttel (xp helyett) és azóta semmi nem mûködik.
basszus, nem enged továbblépni a tutorial 8-as pontjától, ahol a menetrendet kell beállítani, pedig már mindenhogy állítgattam. Ha rámegyeke a next-re, akkor ugyan engedi továbbmenni, de a következõ sandboxnál újra a tutorilat kezdi el
Üdv. Ma megvettem a saját példányom, de valahogy az 1 nekem jobban bejött. Ez a depó nem igazán szükséges, de megért 3500Ft-t A multi vajon miért nem elterjedt. Multiznék, de nincs haverom, akit ez a game érdekelne. Aki torrentelte, az vegye meg.
Hol aktiválhatok DLC kódot a Steamen belül? És néhány keresztezõdésben csak én nem tudok villamossínt lerakni?
Sziasztok!
Lenne kedves valaki feltenni egy másik helyre is azt az apró kieget ? Line Statistics Plus 5.7 ... majdnem letöltöttem a www.cimexchange.com-ról de nem jött le, másodjára meg már azt írja, hogy a letöltés limitálva ... nem enged. A böngészõvel viszont nem találok más forrást hozzá. Köszi.
Nem is jártok a valóságtól távol ... Ma találtam meg a kézikönyvét, amiben így írnak a gépszükségletrõl: Meglepett engem is ...
Operating system : Microsoft Windows XP/Vista/7/8 or OSX Snow Leopard 10.6.3 Processor: 2 GHz Dual core System memory: 3 GB Hard drive space: 2 GB Graphic card: nVIDIA GeForce 8800, 512 MB RAM or ATI Radeon HD 3850, 512 MB RAM
Sound Sound card and speakers Controller support 3–button mouse and keybtoard
DirectX: 9 or above+
--------------------------------------- Recommended Microsoft Windows 7/8 or OSX Snow Leopard 10.6.3 or later
Processor: 3 GHz Quad core System memory: 4 GB RAM
Hard drive space: 2 GB Graphic card: nVIDIA GeForce GTX460,1 GB RAM or AMD Radeon HD 6850, 1 GB RAM
Sound Sound card and speakers Controller support 3–button mouse and keybtoard
szerintem túlmelgszik valami a gépedben, és lekapcsol.
A wayponttal tudod megszabni, hogy két megálló között milyen útvonalon menjen a busz, ha nem felel meg az amit a gép felajánl.
mire jók a waypointok?..mert erre még nem jöttem rá...
sziasztok.. nálam a játék fél óra után állandóan lekapcsolja a gépem.. mi ennek az oka? Simcity legújabb része simán fut gépemen, ami nagyobb rendszerkövetelményt kér..
Vkinek vmi ötlet? (természetesen eredeti a játékom steamrõl)
Ha valaki találkozik 1.15-nél újabb patch-el tegye már közzé! (Leginkább offline szenvedek vele) Köszi!
Nekem is rengeteg grafikai problémám volt. Megoldást nekem az jelentette, hogy 4gb memória helyett 6gb ram van + szerintem kell neki a lapozó file. Azóta semmi problem.
ilyen nekem is volt a metróval, és csak vissza kellett hozni a járatot az induló depóba, azonnal elindult..egyszerre 3, mert már 3 órás lemaradás volt xD
Nektek is van olyan, hogy nem indulnak el egyes járatok? Van elég kocsi a depóban, de némelyik járat egyszerûen nem indul... Például csúcsidõben egymás után 15 perccel kellene indulnia 2 villamosnak, de egyik sem megy...
Én már az elsõ küldetésnél elakadtam mikor az iskolát és egy lakóépületet kell összekötni. Ez meg is történt, de a küldetés nem jelzi. Viszont az ui sokkal rondább mint az elsõ részbe, olyan fapados...
Nekem alapból tetszik a játék -bár kissé elfogult vagyok.-
Viszont lenne egy kérdésem, Sandbox-ban csak nekem nincs reptér és vasút állomás ? Vagy ez, hogy mûködik nekem kell kiépíteni ? Ha igen akkor ezt, hogy tudom megvalósítani ?
Elõre is köszönöm!
közben megnéztem a bemutató streamet, és abban mondták hogy nem lehet utat upgradelni, csak a megállókat és a depókat úgy hogy rájuk helyezed az újat
DE gondolom egy teljes pályát átívelõ metróra kb 4 órát ad a játék 4.00 az én elméletem szerint akkor az 40.0 perc. Sajnos az ilyen idõ felgyorsítós dologba nehéz normálisan integrálni a menetrendes mókákat.