Sziasztok! Elkészültem a játék magyarításával, (természetesen nem a Factions-ról van szó!) Letölthetõ a Magyarítások Portálról: http://magyaritasok.hu/magyaritasok/the-banner-saga/the-banner-saga/2113 vagy a weboldalamról: http://www.teomus.tk/letoltesek.html Kellemes szórakozást mindenkinek!
azt írja az 5. pontban, hogy a parancsikonnal indítsd a játékot
ha nem azzal akarod, hanem az exe-vel, akkor kell a paraméter elvileg, legalábbis én úgy értelmezem a leírást
nekem annó simán indult a parancsikonnal, biztos nem vacakoltam ilyen paraméterezéssel
Csak nem olyan nehez az 5. pontot leforditani es az .exe" utan a parancsikonhoz beirni a -console --saga saga1/saga1.json.z --new_music --offline kapcsolot. :P
egy kissé warezos a kérdésem, de azt hiszem pont nem rajtam fog múlni a fejlesztõ cég sorsa, meg az egy eurós kiesésen. sajnos nincs hitelkártyám csak bankkártyám, és nem is érdekel az internetes fizetés, talán ha 1x használtam valami õrülten egetrengetõ játékért sok évvel ezelõtt, de az se az enyém volt csak segítettek
na ennyi kis felvezetõ után valaki segítene hogy kell mûködésre bírni a játékot ?
1. Unrar. 2. Burn or mount the image. 3. Install the game. Enjoy the new tune :) 4. Copy over the cracked content from the /Crack directory on the image to your game install directory. 5. Play the game. Start it using the shortcut. If you want to start it using the .exe, add the following parameters: "-console --saga saga1/saga1.json.z --new_music --offline" 6. Support the software developers. If you like this game, BUY IT!
Nem tudom, részemrõl a játék minden funkciójába beletartozik az, hogy használhassam a karaktereket amiket akarok. Az egy dolog, hogy lejátszhatok x meccset és nem leszek hátrányban az ellenféllel szemben, de az, hogy ez x darab ugyanolyan meccset jelent az nem szórakozás. A harcrendszer annyira nem ötletes, hogy ezt elbírja (szerintem) és az, hogy még azt a kevés változatosságot ami akad is lekorlátozzák részemrõl élvezhetetlenné teszi a játékot. Akkor már inkább elõveszem megint a Wesonth-ot és nézem a pixelgrafikáját...
"Ez a játék nem egyszerûen pay to win, ez már pay to play."
Ne haragudj meg, de ezzel egyáltalán nem tudok egyetérteni, sõt, pont az ellenkezõjét gondolom. Az elsõ hozzászólásban igazából leírtam, miért. 6-os power level elérése után (amit tényleg pár meccs után ki lehet vásárolni) a játékon belül minden esetben olyan ellenféllel kerülsz szembe, aki csapaterõsség tekintetében pontosan ugyan annyit tud felmutatni, mint Te. Szintén 6-os power levelen minden létezõ képesség elérhetõvé válik (legfeljebb nem a legerõsebb formában, de ez nem számít, hisz szintedbeli ellenfeleket kapsz). Innentõl kezdve pedig igazából annak fontos a fejlõdés, aki nem is annyira a játékot élvezi, hanem magát a fejlõdést. Hisz innentõl kezdve a játék minden funkciója fölött rendelkezel, ha így nem tetszik, és többet akarsz, akkor nem renown-t kell venni, hanem más játékot kell keresni, mert innentõl kezdve akármennyi renownt ölsz bele se fog többet adni, legfeljebb bosszús leszel a beleölt pénz miatt. Persze ez csak a saját meglátásom. Random topik a Steamrõl ugyan errõl 1 Random topik a Steamrõl ugyan errõl 2
"A multi részét azért adták ki, hogy addig is legyen mivel játszani, kapjanak egy képet a támogatók arról, hogy áll a fejlesztés. Tehát nem ez a végleges termék, ez csak egy ingyenes amolyan harcrendszer demó/teszt."
Ez mind tök jól hangzik, csak akkor mit keres benne az a rengeteg valós pénzért vehetõ dolog? Továbbá a fejlõdés sem lenne ám lassú (nekem már az elsõ csatában szintet lépett egy emberem) csak hát mesterségesen lassítják azzal, hogy horribilis mennyiségû tallér kell egy fejlesztéshez (sõt, egyes fejlesztési lehetõségeket is még külön meg kell venni...) amit játszva rengeteg idõ beszerezni.
Ez a játék nem egyszerûen pay to win, ez már pay to play. Nem tudom milyen lesz a késõbbiekben megjelenõ verzió, de ez így jelen formájában szembántóan gusztustalan szvsz, és csak azért lehet jelen egyáltalán, mert körökre osztott taktikai játék jelenleg gyakorlatilag nincs a piacon.
A Kickstarteres pénzgyûjtés nem ezért a játékért ment, ez csak a multi része. 100k dolcsit írtak ki célösszegnek a Kickstarteren és azt mondták, ha összejön, akkor 2012 végére lesznek kész. Ezzel szemben összejött több, mint 700k, ami miatt sokkal nagyszabásúbb lett a projekt, jóval több feature kerül bele, ami miatt késõbb jelenik meg fél-egy évvel. A multi részét azért adták ki, hogy addig is legyen mivel játszani, kapjanak egy képet a támogatók arról, hogy áll a fejlesztés. Tehát nem ez a végleges termék, ez csak egy ingyenes amolyan harcrendszer demó/teszt. Valóban relatíve kevés a kaszt, 12 különbözõ van belõle, ami miatt a játék szavatossága nem olyan óriási. Sir Quno Jedi írta, hogy feltolta a csapatát maxra, ahhoz nagyjából 100-200 gyõzelem kell, ha jól tippelek (én a magam casual 1-2 naponta 1-2 meccs tempójában haladva még csak 8-as power levelnél járok), tehát azért pár napig-hétig jól el lehet vele lenni, hosszú távon viszont tényleg üvölt a további kasztokért, kontentért a játék. Elvileg ahogy közeledik a teljes játék megjelenése úgy fogják átpakolni belõle tesztelésre a további kasztokat. Én egyelõre jól elvagyok vele, olyan 30-40 meccset játszottam le és még egyáltalán nem unom, de úgy gondolom, a harcrendszer maga kellõen ötletes ahhoz, hogy ha már az alapkasztok uncsivá is válnak érdemes legyen visszanézni, ha jön 1-1 nagyobb vérfrissítés.
Nagyon jó Kickstarteres játék volt szerintem a Faster Than Light, illetve én ezt a projektet se írnám le, a harcrendszer ötletes, ha jó lesz a sztori, akkor egy jó single player, ha sok, változatos, ötletes kaszt kerül még be, akkor pedig egy jó multi player mókát is kapunk.
Kipróbáltam még anno amikor megjelent a steamen. Nagyon szép de ennyi az összes erénye. Nevetséges, hogy kiadtak egy stratégiai játékot amiben még csak két darab eltérõ oldal sincs. Mindenki tök ugyanazt a 4 karaktert használja, csak a fejlõdés tér el. Még ezek sem különböznek egymástól markánsan, a taktikázási lehetõség elég minimális. A csaták menete nagyon lassú és ha normálisan akarsz fejlõdni akkor irgalmatlan mennyiségû valódi pénzt kellene beleölni...
Akkor ennyit a hude nagy kickstarter hyperol, 1 ertelmes jatekot meg nem lattam onnan.
Nos én megjelenéskor azonnal lecsaptam rá, feltoltam a csapatomat maxra, majd uninstall, mert észveszejtõen lassú és unalmas. Amíg lehet fejlõdni, addig az ember küzd érte, node azután nem izgalmasabb, mint egy online sakk. ÉS abban legalább nincsenek véletlen tényezõk.
nagyon félretolták ezt a szekeret
ITT VAN egy böngészõs csapattervezõ, ha valaki jobban belemerül akkor hasznát veheti.
Illetve itt egy játékmenet bemutató. A bétából való, azóta több dolog változott, de az alapvetõ játékszabályokat nagyon jól bemutatja:
Tetszik, kipróbálom.
A játékot a Stoic nevû, 3 ex Bioware fejlesztõ által alapított indie cég készítette. Még elõzõ évben kezdtek a Kickstarteren kalapozni egy The Banner Saga címû körökre osztott taktikai szerepjátékra, ami nagy jól sikerült (több, mint 7× annyi jött össze, amennyit szerettek volna). A single játék még nem készült el, de a multi részét free to play formában közzétették a steamen, ez lenne a The Banner Saga: Factions. A grafikát és a hangokat mindenki megtapasztalhatja majd a videón, én inkább a játékmenetrõl és a \"pay 2 win\" jelenlétérõl írnék pár szót.
JÁTÉKMENET A játék egy tutoriallal indul, ami viszonylag jól elmagyarázza a játékmenetet. A játék fizetõeszköze a Renown, ez jár a nyertes csatákért, a megölt ellenségekért, az achievementekért, stb... Természetesen pénzért is lehet venni. Renownból bõvíthetjük a barakkunkat, nevezhetünk a renown díjazású tornára, vehetünk új egységeket és fejleszthetjük azokat 3 szinten keresztül, illetve új skint vásárolhatunk nekik. 4 alap egység van a játékban: Archer, Raider, Shieldbanger, Warrior. Ezek 1-1 passzív képességgel rendelkeznek, illetve bizonyos számú kill után renownért specializálhatóak, így kapnak 1-1 aktív képességet, melyet aztán 3 szinten át tápolhatunk. Archerünk például lehet Bowmaster, aki messzebbre lõhet, Siege Archer, akivel fel lehet gyújtani néhány mezõt vagy Skystriker, aki láthatatlan csapdákat tud elhelyezni a terepen. A nulladik lépés tehát a csapatunk menedzselése: összeállítjuk a 6 tagú csapatunkat, mellyel csatába vonulunk és beállítjuk, hogy milyen sorrendben kövessék egymást az egységeink. Ez után indulhat is a csata. A csata során felváltva lépünk mi és az ellenség, mindig 1-1 egységgel. Az egységekkel mozoghatunk, majd támadhatunk vagy használhatjuk a speciális képességünket. 1-1 egységnek 5 fõ tulajdonsága van, melyeknek van egy minimális és egy maximális értéke, de ezek közt mi finomhangolhatjuk az egyes egységeinket. Armor: felfogja az ellenséges támadások sebzését. Strength: ez mutatja a sebzésünket és az életerõnket is, ha 0-ra csökken, akkor az adott egység harcképtelenné válik. A sebzés számolása nagyon egyszerû: Str-Armor=sebzés, de minimum 1. Willpoer: ezen pontok felhasználásával többet mozoghatunk a terepen, nagyobbakat üthetünk és ezekbõl aktiválhatjuk speciális képességeinket is. Exertion: ez mutatja, hogy 1 akcióra legfeljebb hány willpowert használhatunk fel. Break: azt mutatja, hogy ha az ellenség Strength-je helyett inkább az Armor-ját támadjuk, akkor abból mennyit ütünk le belõle.
PAY 2 WIN Ami miatt igazán szimpatikus ez a játék, az az, hogy érezni rajta, hogy nem azért lett kiadva, hogy ebbõl szedje meg magát a fejlesztõ, hanem azért, mert nagyon sok pénz jött össze a Kickstarteren és szerettek volna kiadni már valamit a játékból. Az alap egységeink 1 szinttel való fejlesztésére pár meccs alatt összejön a renown és így már nem is vagyunk elzárva semmiféle tartalomtól, minden képességet használhatunk, legfeljebb kisebbet sebeznek/kisebb távra hatnak a speciális képességeink, ami azért nem baj, mert a rendszer ad egy power levelt a csapatunknak, ami nem más, mint a fejlesztéseink összege (tehát ha semmit nem fejlesztettünk, 0, ha mindent 3szor fejlesztettünk, akkor 18) és a matchmaking mindig igyekszik azonos power level ellen berakni. Vannak ranked matchek is, ahová ha 6-os vagy 12-es power levellel mész, akkor kizárólag ugyan ilyennel dob össze. A tornára pedig pontosan 12-es power levellel lehet nevezni. Ez nem tudom, mennyire volt érthetõ, a lényeg, hogy a csatákban semmiféle elõnyt nem tud jelenteni az, ha valaki pénzt költött a játékra, sõt, ha pénzbõl gyorsan kivásárolod a nagy power levelt és úgy mész csatába, akkor csupa rutinos playerbe futsz bele, akik feltörlik veled a padlót. Nemcsakhogy nem érdemes, de kifejezetten káros tehát a játékra pénzt költeni, fõleg addig, amíg nem vagyunk igazán rutinosak benne.
A játék ITT szerezhetõ be ingyenesen, ITT van egy wiki, EZ pedig a hivatalos honlap.