Hát...én már láttam, sokan már végig is játszották, miután kint van a játék már vagy 1 hete, nem hivatalosban :D Én csak belekukkantottam, hogy lássam valós-e a kiszivárgott verza. Az.
Amúgy meg teljesen mindegy, mi az év játéka, egyéni szinten ez semmit nem jelent.
Az én gémingem erőteljes válságban van, két hete be se kapcsoltam a konzolt, a Kenát is félbehagytam, nincs ingerenciám játszani, más köt le. Még az is lehet, hogy idén nem nagyon lesz játék, amit végigviszek.
A SW-t majd GP-ban megnézem egyszer, ha a D4 jó lesz, akkor majd egyszer, leárazva nekimegyek. Flight Simulatort toltam kicsit legutóbb GP-ben, egy óránál hosszabb ideig az se kötött le.
HP az tényleg érdekel, ha kap egy jó árcimkét, akkor szerintem az beköszön.
.
Az új Zeldát még nem láttuk, addig nem mondok véleményt róla. Sanszos, hogy ott lesz az élen mindenhol, ez igaz, de ugye én a saját GOTY játékaimról beszéltem. Azon a listán nem lesz rajta, mert nekem már a BotW se jött be igazán (van switchem). Nekem a Starfield az egyetlen jelölt, ami a Jedi Survivort ledöntheti.
Az előző sem volt jobb framerate-ben, nem nagyon akadályozta ez semmiben. Annál a játéknál nem igazán ezen múlik. A Dio4 meg éppen a béta alapján mondom, illetve azt tudjuk, hogy a béta az űrbe repítette az előrendeléseket. Engem is az győzött meg leginkább. De mindegy, mert valszeg a TotK tarolni fog az idén mindenhol. Eladási listákban, értékelésekben, szavazásokban, mindenhol. Utoljára szerkesztette: Moby, 2023.05.04. 10:56:29
A Dio4, a béta után, szerinted év játéka szint? Mert szerintem messze nem az. Zelda 2 persze lehet, de az a switchen van, ráadásul még a Jedi Survivornál is gyengébb frame rate-et tud a preview-k alapján. A performance miatt sanszos, hogy nem lesz az év játéka, de persze, bármi lehet. Még nem láttuk, nem tudjuk. DI2 sose lesz év játéka. Jó kis zombiírtás volt, de kb ennyi.
Egy olyan évben, amikor Dio4 és Zelda TotK jön, ilyenekt leírni, hogy egy starwars játék az év játéka...LOL Mondjuk nálam eddig továbbra Hi-Fi Rush az év játéka, pláne ha már az eredetiségről van szó, de ez a kijelentés sem fog jól öregedni az év végére. De volt itt egy Dead Island2 is, ami ha nem is évjátéka, de legalább mutatja, hogy lehet valami jó játék úgy is, hogy közben technóban és teljesítményben nem egy hányás. Ezek a címek annyit vizet nem zavarnak 2023-ban, hogy a vízfelszín nem fodrozódik meg. 8 nap, és megérkezik a valószínűsíthető évjátéka, és nem fog ezekre nagyon emlékezni senki.
Nyilván hozott anyagból dolgoznak, akinek nem jön be a SW, annak ez sem fog. De a SW franchise-on belül ez a felső 10%-hoz tartozó, eredeti történet. Egy remake-et azért kezeljünk a helyén. Aki végigvitte a régi RE4-et, annak 0 meglepetéssel fog szolgálni az RE4 remake sztorija, mert a játék ugyanaz. Nyilván mechanika, egyes pályák stb eltérnek, de ettől még nem lesz más, új a játék, hanem ugyanazt a történetet mondja el az elnök lányáról, meg a parazitákról, meg Leon hülye frizurájáról. Ettől még az RE4 nagyon jó játék, de akkor sem tartom jó ötletnek régi játékok felújított változatait díjazni, mert valahol az lenne a jó dolog, ha új RE4-ek jönnének, új ötletekkel, új sztorival, nem a régit políroznánk. Nem ezt kéne bátorítani szerintem.
A frame rate-tel van baj, ez igaz, bár 17 fps sose lesz, ha nem resolution mode-ban nyomod, ott meg a DF-nél mért legalja is 972p volt. Mindez RT global illumination, shadows és reflections mellett. Nem minden shadow és reflection RT-d, de a többség az és ez meglátszik a teljesítményen. Performance mopde-ban a native felbontás megy le ennyire, de - az általad egyébként akkor jól leszólt, azóta (ahogy előre megmondtam... nagy pampogásotok között) általánossá vált - FSR miatt ebből nem fogsz semmit se észrevenni játék közben. És ott a játék nagy részer 50-60 fps-n megy ma is. Egyes pályákon lermegy 40-50-re, néha pillanatokra befigyel 30-40 közé, 1-2 mp-re, de kb ennyi. A játék teljesen játszható konzolon. Nem kell a DF-re hallgatni, mindenkinek a performance mode-ot ajánlom a resolution mode-dal szemben. PS5-on a játék 70-80%-a 50 fps fölött lesz. Ez nem ideális nyilván, de azért messze nem az a tragédia, ami pl a pc-n van, ahol konkrétan játszhatatlan sok gépen a játék.
De nem ezért jó a játék, hanem a történet, a karakterek, a harc, a világ, a star wars atmoszféra, a lore-hoz való hűség, a felfedezés, az új játékmechanikai megoldások stb miatt. Mert a pénzedért kapsz egy 30-40 órás szórakozást, ami nem rossz egy single player only játéknál. És ráadásul a játék az elejétől a végéig érdekes, open ended, de nem kell grindolnod, az egész open world opcionális. Akinek az jön be, végigmehet az egész sztorin nulla side content nélkül és teljes élményt kap. És igen, egyelőre idén nem nagyon jött ki semmi, ami megszorongatná.
>Messze a legjobb idén. De még az elmúlt években is top kategória.
Ezen most nagyon röhögök :DD Ez az infantilis szarwarsz szemét, 17fps@640p-be csomagolva mint az év legjobb játéka. ROFL
A történet is jó, meglepően jó. Nem ezt vártam, nem spoilerkedek, de feelingben emlékeztetett az egyik filmre, a jó filmek egyikére, annak a végére. És ez jó jel.
Végigvittem. Minden hibája ellenére erősen GOTY gyanús a játék... Starfield lehet kb az egyetlen, ami megszorongatja, ha nem cseszi el a Bethesda.
A játék amúgy teljesen játszható. Igen, 720p alatt a native felbontás, DE (és ez egy óriási de) FSR felskálázza 1440p-re. Mozgás közben nem fogod észrevenni azt, amit a DF videóban kinagyítva mutatnak.
Már úton a segítség! 1-2 hónap és játszható is lesz. :)
Röviden a lényeg: Quality módban 1728x972 és 2560x1440 között váltakozik, felskálázva 4K-ra, FPS többnyire 30, de van olyan rész, ahol a nagy tükröződő felületeknek köszönhetően a ray tracing miatt lemegy 15-re. Igen, 15-re. Performance mód: 1152x648 és 1536x864 között. Igen, mostani generációs játék 720p alatt. Ok, felskálázza ezt 1440p-re, de nem végzi a legjobb munkát. FPS szűk területeken, barlangokban oké az első bolygó után, de nagy területeken össze-vissza ugrál és sokkal ritkábban tartja a cél FPS-t, mint a quality mód. Sokszor 40 valamennyi, időnként 40 alá is befigyel. Plusz screen tearing dögivel. Quality módban is van, de kevesebb. Egyik fő baj, ahogy lwb is említette, h ray tracing van mindkét módban és kikapcsolhatatlan. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2023.05.01. 10:39:28
Ez a Droid hajó messze a legjobb dolog a Survivor-ba. Csak tatom a számat ahogy ez kinéz.
Akkor megnyugodhatnak a srácok, mert én a vásárlást nem fogom elkapkodni, pedig a terv az volt, hogy megjelenés napján megveszem a játékot, de már előtte hallani lehetett, hogy gond lesz vele, szóval inkább vártam. Megérte...
Pc-n, ha RT off, akkor a tükröződés screen space reflection-nel van megoldva, ami viszont bugos, mint a fene az IGN tesztje szerint. Szerintem ez az oka annak, hogy egyelőre konzolon nem kapcsolható ki az RT. Ha azt fixelik, akkor mindjárt lesz egy performance with RT és performance without RT mode is, ebben biztos vagyok.
PC-n fene tudja mi történt, de konzolon van egy olyan érzésem, h a 60 FPS mód ilyen utógondolat volt és eredetileg 30 fps only lett volna, csak féltek a népharagtól. Amúgy vicc, hogy PC-n kikapcsolható az RTX, szal nem az van, hogy anélkül nem működik a játék és ki hallott már olyant, h konzolon RT bekapcsolva performance módban. Szal teljesn laikusként azt gondolom, h ha kiszedik az RTX-et, akkor az megoldja a 60 FPS alá esés nagy részét.
Kis Jedi Survivor update performance terén: ps5 látszik a legjobb portnak, pc szinte játszhatatlan, series x pedig a kettő között kullog valahol. A konzol előnye (?) hogy a 30 fps quality mode legalább konzisztens mindkét platformon (sőt, series s-en is), de ha performance mode-ot szeretnénk, akkor már egész más a helyzet. Ps5 képes a legjobban megközelíteni a 60 fps-t, de a legtöbbször ott sem sikerül, series x-nek meg open level pályákon szinte soha.
Spoiler-mentesen series x tapasztalat (ránézésre, szemmel mérve, nem szabadítottam a konzolra valami frame rate mérő izét): - kezdőpálya (ez egy lineáris tutorial izé) fut szinte a legrosszabban, ami vicc, mert ugye itt az első benyomás: 40-50 fps - második világ, ami a központi világ is lesz, ide fogunk visszatérni rendszeresen (kb Bogano az előző részből csak szorozva ezerrel): 40-45 fps átlagban, de néha befigyel 40 alá is teljesen értelmetlenné téve a performance mode-ot - harmadik világ (szintén nagy, bejárható terület): 55-60 fps, de nyilván azért, mert eléggé "üres"
Ezek az értékek az open worldre vonatkoznak, zárt helyeken eléri a 60 fps-t mindkét konzol, de a játék jelentős része nem ott zajlik, hanem a nyílt világban. Ezek a számok csak a pc porthoz mérve elfogadhatóak, amúgy nagyon harmatosak, főleg hogy a játék annyival nem is néz ki jobban, mint az előző rész. Sőt, mondanám, hogy pont ugyanúgy néz ki annyi változtatással, hogy valami oknál fogva a RT nem kapcsolható ki, quality mode-ban és perf mode-ban is van, ami érthetetlen. Ha erre lenne egy on-off gomb egy patch-ben, az már +10-15 fps-t jelenten és meg is javítaná a performance mode-ot.
Ha arra gondolsz, amire én gondolok, akkor az 3. nehézségi szinten is eléggé szopás volt. :D
Sikerült a HDR gondot megoldani, h ne basszam szét a beállításokat.
Viszont emlékeztek az előző részben az első pálya mini béka boss-ra, na itt is van valami, nem mondom mi, de itthagyom, mert brutális a legnehezebb szinten :)
Series X-en játszható, performance mode-ban zárt tereken 60 fps, nyitottaknál itt-ott befigyel azért alá érezhetően. PC-n kb játszhatatlan 4090-n 30-50 fps 4k epicen és 1080p low-n egyaránt. Pc-n ne vegye meg senki egyelőre.
.
Jah. Olvastam erről. Nekem nincs gond a hdr-rel. Nem tudom, h tv-től függ vagy mitől.
Az első részt PC-n játszottam végig és nem voltak vele gondok nálam, de most újrajátszottam PS5-ön múlt héten és bugok még mindig. A legbosszantóbb az volt, h az átvezetőkben sokszor nem volt szinkronban a kép meg a hang. Mindezt úgy, hogy ahhoz már nem jön több patch. Elég rontotta az élvezeti faktort.
Akkor ez is technikailag olyan "csodás", mint az első rész volt? Hmm... akkor majd sok-sok patch után megveszem. Remélem, hogy a júniusban érkező Final Fantasy XVI-t nem rontják el ilyen szempontból.
PC katasztrófa. Steamen Mostly Negative. Kb mindenen szarul fut. PS5 verzió ok. Lehetne jobb, hogy őszinte legyek. Mármint az első részt imádtam és játékmenetben ez is eddig nagyon jó, de első bolygón baromira nem tartja a 60 FPS-t. Másodikon már jobb, de performance módban a képminőség lehetne jobb, valamint sok a screen tearing.
Szerk: Elkiabáltam. Második bolygón is addig van meg a 60, ameddig ki nem jutsz nyíltabb területre. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2023.04.28. 13:47:30
Ez most a trend egyébként, de ebbe többet belelátni szerintem felesleges. A nature vs nurture elmélkedés meg parttalan, mindkettőben van igazság - bár nem azért, amit Moby ír -, egyelőre még a tudomány sem egységes ebben. Az tény, hogy vannak olyanok, akik eleve melegnek születnek és az is, hogy a divatból, buliból bohóckodókat nem kell ezekkel összekeverni. A fantázia sem egyenlő a nemi irányultsággal. Ez egy komplex kérdés, nem hiszem, hogy a haldokló sg ps fórumában fogjuk mélységében megvitatni, ami talán nem is baj. :)
Én mindig azt gondoltam, hogy ez egy fejlődésbeli tényező ami a körülmények miatt alakul ki. Ha már a születésünkkor belénk van kódolva az identitásunk az felvet pár kérdést. Akár már születéskor kimutatható is lehetne a későbbiekben és akkor megakadályozható lenne az olyan válás ahol az egyik fél csak később ébred rá, hogy milyen irányultságú.
Visszatérve a játékhoz én nem emlékszek arra, hogy bármelyik nő nagy ráhatással lett volna rá. Szóval fura. Mindenesetre OK, kipróbálja, vagy nem, - ez a játékostól függ - az eredmény ugyan az, gondolom a harmadik részben kapunk majd erre több opciót. Egy DLC-ben lévő szerelmi szálnak nem hiszem, hogy lenne kihatása a későbbi alapjátékra. Mindenesetre furcsa. Tényleg fontos fejlesztés van egyébként mögé rejtve? Megéri az a csók? :D
Eh? A szexuális hovatartozás persze, hogy genetikai dolog. Mi lenne? Döntés, neveltetés kérdése? Ez nem azt jelenti, h abnormalitás, vagy gyógyítani kell. Kék a szemed, barna a hajad, jobban hajlamos vagy hízásra, magasabb az IQ-d, stb. genetikai. Ez nem azt jelenti, h egyik abnormális, másik nem. A másik meg, h mikor nem woke úgy, h közben nem mindenki hetero? Vagy alapból rögtön woke, ha valaki meleg? Megint ez a woke dolog. Amit pedig láttam az LGBTQ "seregből", senki se háborog amiatt, h Aloy leszbikus, a másik banda annál inkább. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2023.04.25. 15:10:19
Nemhogy meglepő, de gyakorlatilag megengedhetetlen. Én nagyon röhögök az egészen, mert az aktivisták még nem ébredtek rá, egyelőre csak a másik oldal zúgoldóik, de szeritnem pillanatok kérdése, amikor ez a visszájára fordul :D Ugyanis mit is mond a játék végiggondolatlanul a woke propaganda mentén? Azt, hogy a szexuális hovatartozás, érdeklődés, identitásunk valójában genetikailag kódolt. Tehát a többségtől való elétérés az abnormalitás, más szóval betegség, amit lehet, és kell gyógyítani. Génterápiával, szűréssel, stb. Na ezzel szembesüljön az LGBTQ sereg, lessz itt még lángoló guerrilla székház :DD
Elisabet Sobeck is leszbikus volt, most hogy a klónja is az lett, azért annyira nem meglepő. Aztán lehet Beta meg pont a másik tábort fogja majd erősíteni, de engem őszintén a párkapcsolatok érdekelnek a legkevésbé egy Horizon játékban. Nekem teljesen megfelelt eddig is az érzelemmentes terminátor Aloy.
Karakter fejlődésébe belefér, első részben mindent egyedül csinált, második részre eljutott addig, hogy azért nem árt ha van segitsége (össze is pakoltunk egy szép nagy bandát a bázison). Gondolom ez a következő lépés akkor, hogy nem egy unalmas robot hanem érzelmei is akadnak. Én azért remélem a 3. részben lesz több opció is, Seyka nekem annyira nem adta. Lehet felőlem leszbikus de akadnak még szimpatikus csajok az első két részben. :)
Gondolom, h azért nem lehet pasival, mert Aloy egy előre meghatározott karakter. Nem olyan, mint olyan RPG játékokban levő karakterek, ahol te generálod a karaktert és testre tudod szabni teljesen és úgy döntöttek, h Aloy leszbikus és nem a játékos dönti el, hogy az-e vagy sem. Azt mondjuk, h eddig miért nem volt románc és most miért van, nem tudom. Vmi olyant magyaráztak még az első két rész esetében a fejlesztők, h nincs románc, mert Aloy nem arra koncentrál, mert túlságosan lefoglalja a világ megmentése. Most, hogy a DLC-ben miért van, azt nem tudom. Nem játszottam még.
Majd talán a harmadik rész megfog. :D Ahogy jön egy új generáció úgy jön egy új Horizon játék is gondolom.. Bár nem tudom, hogy ezt a látványt hova lehet majd fokozni de a PS6 majd megmutatja. A látványért már megéri szórakozni vele szerintem.
Eközben most olvasom, hogy leszbikus kapcsolat van a DLC-ben.. Ok, legyen, de ha erre van lehetőség akkor pasival miért nincs? Mármint.. Sokszor ott volt a szívecskés opció, pl én a nap királlyal szimpatizáltam, azt gondoltam ott lesz valami. Viszont mindenkivel hűvös volt Aloy, Erend is pedig odáig van érte. Nem volt választásunk. Most meg van egy ilyen, és ÁLLÍTÓLAG (én nem tudom) ez a szál összefüggésben van egy jelentős upgrade-del. Hogy az fegyver vagy mi azt nem tudom még, de na ne már! Nincs azzal bajom hogy ha van egy ilyen opció, de: 1.) eddig miért nem volt? 2.) miért van bármilyen fontos upgrade románchoz kötve?
#120312 után #120316 vagyok, ez igen! :D Utoljára szerkesztette: blackfire001, 2023.04.25. 13:08:38
"Guerrilla Games has confirmed Horizon 3 is in development"
Megvettem én is, bár sok mellékküldetés maradt még azért az alapból. Ahogy láttam még új fegyver is lesz, szóval én belevetem magam ez így már biztos. :)
Érdekes lett volna egyébként ha GAIA több klónt hoz létre. Akár minden törzsnek egyet.. Akkor biztos kellett volna a klónoknak akár egymás ellen is harcolniuk, meg hát nem biztos, hogy mind a bolygó védelmében látta volna a megoldást.
Ez a végén nagyon tetszett, hogy maradtak, de az új fenyegetés mikéntje nekem nagyon a semmiből előrántott.. Akár egy új földönkívüli faj behozatala még érdekes lehetett volna az nagyot újított volna. :D A harmadikban majd akkor gondolom gépekkel fogunk harcolni a gépek ellen.. Hát.. Még akár ez is lehet érdekes.
Nekem bejött, a bossharc remek volt, a történet (ami nekem tetszik) tovább bővült. Walter és a sztorija jól felépített volt, bár lehet kicsit őt hangsúlyosabbá tettem volna, nagyon sok dolog csak a hátrahagyott logokból derült ki, amit szerintem az emberek többsége csak elnyomott, nem olvasott el. Nekem az új hátas nagyon adta, rengeteget röpködtem vele. Biztos velem van a baj, de nekem tetszett a játék.
Számomra elég nagy csalódás volt ez a Burning Shores. A nagy bossfight-on kívül semmi emlékezetes nem volt benne, és az se sikerült túl jóra. Remélem több DLC-t nem kap már, mert az biztos hogy még egyszer hozzá nem nyúlok a Forbidden Westhez.
.
Nem felébresztette, hanem megszülte. Pontosabban GAIA utasította Eleuthia-9-et, hogy hozza létre Sobeck genetikai anyagából a gyereket, Aloyt. Igen, HADES miatt, de azt ugye nem fejti ki a játék, hogy hány klón született. És éppen erről beszélek. Az AI abban nem bízhatott, hogy egyetlen klón végig fogja csinálni a műsort. Egyáltalán felnő egy durván életellenes közegben. Az, hogy ez időben így jöjjön össze, arra ilyen egy ezrelék esély sem volna, de oké, ez egy játék, amiben bármi megtörténhet. Csak ha valami fantasztikus, hogy tudományos is, akkor illik némi logikával előrukkolni, valamilyen szinten. Az elsőben nem bukkantak fel ezek aproblémák, hiszen inkább csak kérdéseket vetett fel az a rész, nem megválaszolni próbálta őket. Sajnos nagyon kevés időm volt eddig a DLC-re, de azt a kevést pénzt a mai világban szinte biztos, hogy megéri látatlanban is.
Alloyt felébresztette az AI, nem? Lehet pont azért ébresztette fel mert kapott jelet, hogy úton van a Földre valami és kb 20 év múlva megérkezik... Alloy pedig a bolygó védelme miatt lett létre GAIA által.
Humanity day 1 PS+ Extra. Faszaság. Játszottam a demót és nagyon jópofa. És PSVR támogatott. Demót is úgy vittem végig.
Az űrben máshogy telik az idő (általános relativitáselmélet), de mégha valai ultranagy garvitációs tér közelében voltak is, maximum a földről figyelve telt nagyon lassan az idő nekik, az ő szemszögökből ugyanúgy, tehát 20-30 földi évnél több nem állthatott rendelkezésre nekik erre. Ráadésul mindez gyakorlatilag szabad erősforrások nélkül(az űrben), bár ahogy belekezdtem ebben még talán ad is magának feloldozást a Burning Shores története, de még nagyon az elején vagyok. Ez már inkább a tudománytalan fikció területe. Ráadásul mindez pont akkor (és ez már megint évezredes léptékben), amikor az egyik klón pont sikerre viszi a mestertervet. Nem 100 évvel előbb, nem 100 évvel később, pont akkor. Szóval az a baj, hogy a sztori folytatása rettenetesen hadilábon áll az idővel, az események időbeliségével. És ami igazán zavaró az egészben, hogy nem kapkodás, oda nem figyelés miatt, hanem koncepcionálisan, tudatosan söpri le az időt az asztalról, mert így kényelmesebb az akciókat egymásratolni. Nyilván ez kell ahhopz, hogy játék legyen belőle. És ez meglehetősen szembemegy az első rész "komolyságával".
Értelek. Szerintem amúgy a Földdel nem is akartak már semmit se kezdeni annyira el volt cseszve az egész. Nem akarták megmenteni, hanem inkább eltörölni, újra kezdeni. A tehetőseket meg csak egyetlen dolog, az új bolygó érdekelte. Úgy gondolták, hogy ők az igazi ember faj. Legrosszabb esetben max visszajönnek de addigra már más lesz a Föld. Amúgy meg az idő is lehet másképp telt nekik ott az űrben.
Egy fikció az egész, bele lehet magyarázni sokmindent.
Az egész egy rettenetes hülyeség. Itt egy épkézláb túlélési programot nem tudtak összeácsolni, ami még mondjuk hunyorogva hihetőnek is tűnt az első részben, de hogy ezzel párhuzamosan csillagközi utazás plusz örökélet kifejlesztése instant AZ ÜRBEN, évtizedes léptékben...mkay :D Az egész sztoriból egy ilyen star wars színvonalú infantilis baromság lett, ami egyszerűen fittyen hány az időfaktorra, míg az első rész egész alapját tonképp ez adja. Utoljára szerkesztette: Moby, 2023.04.19. 19:33:12
Mi volt neked bugyuta benne? Ebben a másodikban több komolyságot, nagyobb tétet érzek valahogy. Az első nálam azért volt jó mert újdonságnak hatott. Kiderült ki kicsoda, mi hogyan és miért is van. A környezet és a játékmechnika is teljesen új lehetőségekkel szolgált. A második már ezekre épült, technikailag sokkal jobb, történetileg pedig sokkal inkább szól szerintem az emberiségről. Ez a zenitenses dolog is nagyon tetszik, valamint az, hogy amit az első rész jól tudott azt szépen kibővítette a második.
Nem tetszhet minden mindenkinek ez egyértelmű, nem is szeretnék vitába szálni. Én így látom. Elég számomra csak a főellenségeket összehasonlítani, a tét az ugyan az (elkerülni a pusztulást). Míg az elsőben egy AI ellen dolgoztunk, itt a másodikban már egy csoport, emberek ellen. Ez nekem érdekesebbnek hat.
Nem tudom mikor jutok a végére, vagy hogy hogyan állok. Most szereztem meg a repülő hátast, remélem még azért kiderül sok minden és nem az lesz, hogy majd a 3. részben eldől.. :D
Szuper, megint nem látszik semmi :D
Sztem rém bugyutaságba fordult az elsővel nagyon jól induló sztori. A tavalyi év egyik nagy csalódása volt a HFW.
Én várom, nagyon is! :) Az alap játékot még nem fejeztem be, de nagyon rajta vagyok. Aztán jöhet is a DLC. ** Nekem bejön nagyon a játék, grafikailag az egyik ha nem a legjobb amit valaha láttam. A sztori is tetszik, jó az irány amerre elvitték. Nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog. Pont hasonló dolgokon elmélkedtem barátnőmmel, hogy milyen lenne már hogy ha régebben éltek itt emberek csak elhagyták a bolygót majd terraformálták. Erre tessék, a játék kb erről szól. :D Párszor leült mellém amikor játszottam és látta az átvezetőket aztán elkezdte őt is komolyabban érdekelni.
Szóval szerintem nagyon egyben van a játék, rengeteg a tartalom. A DLC kapcsán csak attól tartok, hogy vajon jobb lesz-e mint a mellékküldetések amiket kihagytam. :D
Amint ez lepörgött repülök is a messzi-messzi galaxisba, de nem sietős az nekem. Használtan majd bezsákolom.