Újra játszottam ezzel a szarral hát megint bebizonyosodott hogy egy hulladék játék, nem érdekel ki mit mond akinek ez bejön az még életében nem játszott jó játékkal, csak sajnálni tudom le is töröltem a gecibe csak sajnálni tudlak titeket, ha ezt élvezitek. Nekem senki ne mondja, hogy a mi oldalunk 5-6 killel meg 4000 pontok vannak, a másik oldalt meg a fele játékos legalább 15,20,43 kill-ek és 20 000 meg 14 000-res pontok. Ez el van csalva ez a játék, úgy minden az egész unbalace-olt fos vagy túl erős a fegyver aminek kicsi a rate of fire-je vagy túl gyenge nincs közép út. Lövöm a gyereket, most is ahogy meglátom ő rám fordul hármat lő és végem NEM vanguardal. Egyszerűen hányok ettől a játéktól és akkor be van magyarázva hogy csináld ezt meg azt ezzel a kártyával. 1vs1 es helyzetek totál használhatatlanok. Olyan szar mint az új filmjei star warsnak nevetséges az egész.
Egyáltalán nem mindig, nyilván ha egyedül vagy és csak te lövöd akkor igen, ha másokkal is harcol akkor be lehet mögé menni és lőni, ha rád is fordul, akkor a többieknek van háttal, ez a lényeg, be kell keríteni amennyire lehet.
Csak az a gond, hogy ha elkezded lőni az AT-t egyből rád fordul és ki is lő sec-perc alatt. Szal annyira nézegetni meg elemezgetni ahogy te mondod nem lehet.
A játék töltőképernyőin szokott írni tippeket angolul, pl járművek gyenge pontjait, egyébként pedig viszonylag látványos ahogy fogy a hp-ja ha a hátát lövöd, ha valaki nem vakon játszik, egyértelmű a különbség számára hogy sokkal gyorsabban fogy a hp-ja az AT-ST-nek ha hátulról lövi. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2018.04.24. 17:01:27
És honnan is kéne tudnom hol a gyenge pontja? Sztem neked is mondták vagy láttad vhol, amúgy nem tudnád magadtól. Én pl. a láb csuklójára "térdjére" tippelnék gyenge pontnak, mert vékony és egy statikailag egy csukló szal ha azt kilövöd el kéne borulnia a picsába. Mert a fülke hátsó részt is le lehetett volna burkolni akármilyen vastag páncéllal. De hát itt pont fordítva van, mint a való életben lenne. Ezek szerint, amit le lehet burkolni vastag páncéllal azt nem burkolják le, amit meg nem lehet azt meg igen.
Craiten is lehet, többször van hogy ugye hátrébb kerülnek a rakéták és ezzel egyidőben előbbre kerülnek az ellenséges spawnpointok, a területet 40 másodperced van elhagyni kb, én ilyenkor többnyire előre indulok és az AT-AT-k mögött megyek a felszín felé, nem fel, csak az egyik árokból kilövök, többször szedtem már le így egyedül is lépegetőt, mert nem vette észre hogy hátulról lövöm és nem fordult meg hogy leszedjen.
Egyébként pedig Craiten ott van a speeder erre, csak hátra mész messze, aztán hátulról közeledve megsorozod, egy sorozattal fel lehet robbantani egy frissen spawnolt lépegetőt is, és míg az övé került 2500 battle pontba, addig a tied 200-ba.
Az AT-ST inkább olyasmi, hogy egy jobb csapatot egy nehezebben elfoglalandó ponton átsegít, könnyebb haladni vele, de ha a csapat gyenge, az AT-ST egyedül semmit nem ér, pár mádosperc szétkapni, takodanán sokszor még a területre sem ér be, nemhogy elfoglalja, míg nálam pedig ki kell szállnom belőle mert a kastélyba már nem tudok vele bemenni :) Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2018.04.24. 15:44:52
Járművet hátulról lövünk, azt hittem ez alap meg világos mindenkinek. Egy ügyes játékos ki tudja mozogni az AT-ST-t úgy, hogy mindig mögötte legyen és simán leszedje egy fél perc alatt. Oké, ez a Crait-en nem lehetséges, de Endoron, Takodana-n, Tatuinon, Kashyyykon simán megoldható csapatmunka nélkül is.
Tattoine-t szinte mindig megállítjuk első fázisban, viszonylag egyszerű a képlet, Cantina-t kell védeni, oda kell menni a legtöbb embernek, pár fő nyilván mehet a Junkyardra is, hogy azért 1 kósza idióta ne foglalja el, de a Cantina az elsődleges, mert ott tető van a fejed felett és nem tud kitakarítani onnan a lépegető, aki bejutott az biztonságban van tőle bent és csak a gyalogságtól kell tartani.
2. fázisban ugyan ez a helyzet a bazarral, azt kell elsődlegesen védeni, bár ott több a hely hogy mögémenjen a lépegető és az utánpótlást elvágja, de ha bent vagy, biztonságban vagy, a marketplace-t feladjuk azon ritka alkalmakkor, amikor eljut a támadó a 2. fázishoz.
At-ST, viszonylag egyszerű, a háta mögé kell kerülni és a tarkóját sorozni, ott sokkal több sebzést kap be mint szemből, oldalról kevesebbet, de még mindig többet mint szemből. 4. sniper fegyver a 3. disruptor moddal, hátulról pár lövés és fel is robbant az AT-ST. nyilván nem 1 vs 1-ben kell menni, hanem ha megint csapatban játszol, akkor a többiek segítenek, ez is állandó ts információ, hogy merre van az ellenfél at-st-je és esetleg hogy áll hp-val, mert akkor megyünk rá ha úgy van.
Minden pályát szinte napi szinten simán megnyerünk, és minden pályán napi szinten simán megállítjuk az ellenfelet az első fázisban, szóval nekem hiába mondod, hogy bármi op vagy bármi erős vagy bármi lehetetlen, csapattagok kérdése az egész. Amivel mi végigfutunk megállás nélkül támadó oldalon, és jön a sírás hogy az AT-ST de túl erős, azt a következő körben röhögve felrobbantjuk.
Tegnap is volt egy pontosan ilyen eset, 2-en voltunk, még ts sem volt mert a srác csak játék közben bejelölt régebben és azóta gyakran rám joinol, egy bulgár srác, elég ügyes, vele voltam csapatban. Mivel ő tudtam hogy ügyes, lövi a rakétákat a lépegetőkbe Craiten, én gyorsan összeszedtem 6000 pontot és mentem is hátra Leia-val a hangárba, hogy spammeljem a jobb egérgombot és takarítsam el a snipereket / AT-ST-ket. kb 50-es killstreak, ment is a sírás persze hogy OP, még az AT-ST-t is kilövi 1 vs 1-ben, stb stb, meg csaló vagyok, mindig eltalálom ilyen távolságból, aztán a csapattársa világosította fel hogyan működik a secondary shot Leia-nál. Ok, kör vége, beírtam hogy sorry, tudom milyen op, ez van, most hozhatjátok ti is. Hozták, én hoztam AT-ST-t, fél szemmel észrevettem a pajzsot a hangár bejáratánál, odazommoltam, rámlőtt egyet, és így már látszódott a piros hero jel a feje felett, azonnal szétlőttem a területet, rakéta, bombázás, mindent rányomtam, szegényke meg is halt rögtön. Pedig kint voltam nagyon messze tőle, őt magát nem is láttam szinte, csak a sötétben a piros jelet a feje felett. Be is írtam neki hogy na lám, mégsem annyira OP az a Leia :)
Az más kérdés hogy felrobbantam 4x kb az AT-ST-vel, mert annyi sniper meg speeder lőtt, hogy esélytelen volt hosszabb ideig életben maradni, de ha ügyes vagy közben lőssz eleget ahhoz hogy hozhasd a következőt.
Vannak egységek amik erősebbek mint a többi, ezeket elsődleges célpontként ki kell lőni csapatmunkában, aztán mehet kénye kedve szerint mindenki darálni. Nincs olyan pálya amit ne lehetne simán megnyerni, majd ugyan olyan simán megvédeni, az egész csak csapat kérdése. Én néha még drukkolok is nekik mert annyira unalmas mindig az első körben sikeresen megvédeni és szívesen játszanék a többi részen is néha mint védő. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2018.04.24. 14:42:48
Tudom lehet így is csapatban, de én ennyire komolyan nem nyomom, mert annyira nem érdekel, viszont a tatooine-on a lépegetők ellen szinte semmi esély nincs, meg nem is nagyon tudják kinyírni sokszor, szinte ő viszi a mecset. Amikor tudok beülök vmeik "repülőbe" és azzal lövöm szét majd a végén kamikaze bele egyből ki fexik, de sokan ezt se csinálják meg, csak lefoglalják a helyeket a "repülőre" és repkednek fent. Viszont itt jön képbe, hogy a gyalogság nem tudja a lépegetőt se kinyírni, mert hát mivel? Azt tudom, hogy van ion gránát, de alig használják. A battlefront 1-ben volt esélye a gyalogságnak a járművek ellen, ezért volt jó, hogy volt rakéta kártya alapból, de itt sztem nincs is. És bármelyik pályán jön egy lépegető, szinte onnantól nem is tudnak mit kezdeni vele. Sentryvel vmit sebez, de egyből kiszed olyan lassan mozgok olyankor. Asszem az officernek van, amit lerak turret-et, csak amit rakétát lő ki az vmit ér ellene. De a legtöbb mecsen pl. tatoineon, mondom lépegetővel simán verik a brigádot. Lehet azért mert túl speciális kártyák kellenek hozzá hogy kinyírják és ezért nem is foglalkoznak vele a többiek csak mennek a gyalogságot írtani.
Egyébként mint minden multiplayerben, itt sem nélkülözhetetlen, de ha van, az segít és előny. Csak nézz 2 egyszerű példát.
Kamino, azt írtad utálod, és már az első pontot is alig lehet elfoglalni. Ts-en vagytok 4-en, ott az egyik jó taktika, hogy rögtön teljesen bal szélen végigszaladtok, be az épület hátuljába, és a nagyterembe már hátulról mentek be, 4-en, és sorra lövitek hátba a teremben védekező embereket. Vagy csak eláljátok a respawnról visszaszaladók útját elvágva az utánpótlást. Ezt randommal nem csinálod meg, mert alig van kommunikáció. 2. fázisban, ahogy bejött a gunship, az azonnal target, ts-en csak bemondod, és ahányan vagytok lövitek azonnal, mert ha nincs leszedve az kiírt mindent, én is volt hogy hősöstűl írtottam vele ki fentről egy 5 fős csapatot ami akadály nélkül foglalta az egyik pontot.
Vagy csak szimplán szétszórva vagytok erre arra, és valaki bemondja hogy hol kellene segítség mert kevesen vagyunk, és respawn után arra megyünk, vagy merre mozog az ellenfél hőse, és arra megyünk, levadásszuk.
Esetleg lövitek explosive sentryvel a lépegetőt és bemondja a csapattársad hogy ne rakd el, megy bele azonnal a következő.
Egységek elosztása, pl Tattoine, az egyik AT-ST megy oldalról vagy előlről és az utánpótlást vágja el, a másik a másik a tetőt nézi, nem egymást agyontaposva szerencsétlenkednek.
Te írtad hogy van hogy azt sem tudod honnan lő valami camper, egyikünket lelőtte, az már adja is a drótot hogy honnan lőtt, te úgy mész be hogy tudod hol van.
Szóval rengeteg apróság, amit játék közben nem kezdesz el írogatni, de elég jól jön menet közben megbeszélve.
És alapjában véve, az összjáték nagyon is hogy fontos ebben a játékban, egy vesztes meccsből 3-4 játékossal ts-en összedolgozav sima győztes meccs lesz a következő körben. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2018.04.24. 13:50:35
Attól, hogy vannak benne támadó/védő pontok, attól még egy darálós/arcade játék, így értettem. Nem a játék stílusomra értettem, hogy leszarom a objective-eket és megyek darálni, pont ellenkezőleg én arra megyek, mert abból van a pont. De maga a gyilkolás benne nekem, elég nehézkes néha.
És pont ezért szopsz Galactic assaultban, mert csak össze vissza lövöldözöl ahelyett, hogy a feladatot csinálnád. Részben az a probléma a játékkal, hogy túl sok hozzád hasonló "leszarom mi a feladat, csak össze vissza futkározok és darálok" játékos játssza.
Én teamben az ilyen egyszerű darálós multikban pl. ez, cod, bf nem játszok, mert sztem nincs értelme. A csapatban mozgós játék az arra épített játékra jó pl. squad. Meg nehogy már egy darálós multiban csapatban keljen dolgozni, nem megvetem azokat akik csapatban mozognak, de én fölösnek tartom, mivel ez inkább egy egyszerű lövöldözés folyik és ahhoz is kéne alakítani a játékot, az összes battle-field/front sorozatnál ez így működik. Lehet igazad van, többet kell taktikázni, de én nem abban látom a megoldást, inkább az hogy össze vannak sűrítve egy pontra az emberek túlságosan.
Nekem szinte mindig pozitív a k/d arányom, amikor nem akkor is amiatt, mert nem lövöldöztem, hanem a feladatot csináltam és csak rakétát lőttem el majd soroztam a targetet. Gyakran van 10/1 felett is. Ha neked nem megy, továbbra is benned van a hiba, nem a játékban, a játék ugyan azt az eszköztárat és lehetőségeket adja neked is, mint a szemben álló félnek, ha neki megy, és neked nem, akkor a hiba nem a játék, hanem a te tudásod, ezt kellene végre megérteni. Ok, néhány esetben esetleg hatalmas a különbség a 2 csapat között és ilyenkor vérfürdő van, de ilyenkor is azért a saját csapatodban elől vagy.
Válts kasztot, válts fegyvert, találd meg azt amivel jó vagy és azzal játsz, nálam ez az officer / SE44 kombó. Amikor az assaultot vagy specialistot szinteztem fel level70-re, akkor én is középmezőnyben voltam, mert egyik kaszt és azok fegyverei sem álltak igazán kézre, gyengébb volt a k/d arányom, több 1 vs 1-ben haltam meg mint szoktam, amit officerrel lehozok 1 vs 1-ben vagy akár 1 vs 2-ben is, azt ezekkel többször is elvesztettem. Ahogy végeztem, és visszamentem oficerre, amivel jól megy, ugyan úgy jól teljesítettem, megvannak a killstreakek, sokszor ha meccsek elindulnak nekem "kell" respawnt nyomni hogy meghaljak és hozhassam a hőst, mert halál nélkül megvan a 6000 battle score, mert önerőből nem tudtak lelőni, de hozni akarom a hőst, így vagy befutok a spawn zónájuk felé és 10mp múlva meghalok lövöldözés közben, vagy csak respawn.
Az ilyen soha nem tudtuk bevenni dologtól mindig röhöghetnékem támad, tény hogy nem egyedül játszom, hanem a játék során összebarátkoztam pár emberrel akiket online ismertem meg, és így általában mindig vagyunk 2-3-4en vagy többen akár együtt, és 4 ember együtt játszva már elég ahhoz, hogy a sok összevissza rohangáló retardált között akik még az objectivehez sem találnak oda, megteremtsük a különbséget a csapatok között, így szinte minden pályát mindig végigviszünk, legtöbbször gond nélkül, és szinte minden pályán megállítjuk az ellenfelet legtöbbször az első fázisban, így sajnos elég nevetséges amikor valaki panaszkodik, hogy lehetetlen. Sírás helyett barátkozz másokkal, ha már online játszol, és talán nem csak random retardáltakkal kell majd együtt játszanod. Én általában nyitott vagyok az ilyen barátkozásra online játékokban, persze vannak rossz tapasztalatok bőven, de ha valaki értelmes akkor hívni szoktam ha találkozunk online. A legutóbbi mókás volt, HUNvalami nevű srác HvV-ben ellenfélként, ráköszönök hogy "szia" válasza az volt hogy "köcsög", amire a csapattársam is ír magyarul, válasza "te is". Kicsit mogorva lehetett mert éppen szanaszét vertük a csapatát, de ha ilyen hülye, hogy "szia" helyett ezt írta, akkor magára vessen, a következő körben jöhetett volna velünk a random hülyék helyett, de inkább úgy döntött hogy szopni jobb.
Ez nem igaz, mert pl. a battlefield 1, 3, 4-nél is a k/d 1 körül és felett szokott lenni a legtöbb meccsen szal akkor hogy történhet meg? Ha szted az nem lehet mindig. Nem azt mondtam, hogy mindig annak kéne, de a legtöbb meccsen igen annak kéne. Lehet más játékmechanikája van a játéknak, amiben én nem vagyok jó, de én ezt nem hiszem el, úgy kellene megcsinálni mint a többi fps-t a többinél nincs probléma mert megértem a dolgokat hogy miért nem megy pl. insurgency. De lehet azért is nehezebb sőt biztos, mivel annyira hülyén van a játék megcsinálva hogy egy csomó ember van 1,2 pont körül és azt kell védeni/támadni amivel nincs probléma csak kicsi hozzá a pálya és nem eloszlik el a nép pl. battlefieldben conquestnél, operationnél vagy a battlefront walker assaultnál nagyobb a pálya jobban el van osztva a nép itt meg bevan szűkítve, és még fel darabolva a nagy pálya is, és a végén már azt se tudod ki lő merről aminek az a következménye ha szűkitve van a pálya akkor jobb sebzést kéne a fegyvernek vagy/és jobb hitboxot. Mert az hogy beállnak campelni egy pontra és mire meglátod honnan jönnek rég kiszednek na ezt minden hülye megtudja csinálni. Pl a galactic assaultban tatooine pálya egy káosz lehetetlen bevenni 1x voltam olyan körben ahol az első hullámot megcsinálták tovább nem. Életemben nem láttam ilyen szar pályákat amik itt vannak. Kaminoról nem is beszélek mert az a másik. Utoljára szerkesztette: janik, 2018.04.24. 11:07:39
Az az igazság, hogy megint ostobaságokat írsz, csak gondolkozni kellene egy kicsit, és rájöhetnél magad. Soha nem lesz mindenkinek pozitív a kill / death arány. Ha neked az, az ellenfélnek nem, ha neki igen, neked nem. Az hogy mindig mindenkinek az legyen, lehetetlen, már persze ha az assistokat is ide nem számolod, akkor nyilván lehet, de azt nem hívnám kill-nek. Ha szar vagy a játékban, akkor azért van, mert béna vagy. Én is az voltam az első pár héten, belejöttem, majd neked is sikerül, ha nem, mint mondtam, single player, az való neked.
Bármit meg lehet magyarázni, de azt nem, hogy a legtöbb játékos és itt is leírták páran, hogy nincs meg a 1.0 kill/death se, ami ha vki jó fps-ben össze szokott jönni egy idő után, de itt elég nehezen jön össze, mert vmi rohadtul nem oké ebbe a játékban. Nem fogom elemezgetni a szituációkat meg osztani az észt közbe meg csak bemagyarázod magadnak a dolgokat, mi hogy micsoda, a végkifeljett az ha játszok vele, hogy többet ölnek meg mint én bárkit ez a lényeg. Nincs sikerélménye az embernek, így le is fogom szarozni a játékot, nem azért játszok vele hogy szopassam magam. Ettől a szartól fényévekkel jobb játékok is vannak, hogy ezzel a hulladékba több időt tegyek, de az első része jobb volt sztem. Csak azt sajnálom, hogy pénzt adtam ezért és nem lehet visszakérni.
Az a baj hogy az általad írtak nagyon nagy része butaság. Az ellenfélbe csomót kell belelőni neked meg 3 lövés és véged, ez már ne haragudj, de mennyire kell már hülyének lenni hogy ilyet írjon az ember? Mindkét oldal ugyan azt a 4 kasztot és ugyan azt a 4 x 4 fegyvert használja, ha esetleg papírnak érzed magad máshoz képest, talán válts kasztot olyanra aminek több a hp-ja, ha gyenge a fegyvered akkor talán válts fegyvert olyanra aminek nagyobb a sebzése. Mindenki ugyan azt használhatja mint amit Te is, ha nekik megy vele, neked nem, akkor a hibát nem a játékban keresném.
A hitbox egy rakás szar? Lehet hogy igazad van, de nekem nem tűnt fel a dolog, viszont tudod a hitbox szerintem mindenkinél ugyan az, tehát ha neked szar, akkor az ellenfelednek és nekem is, ha csak neked nem megy vele, akkor megint nem hiszem hogy a játék a hibás.
Aimbotos akad valóban, de nem annyi amennyit te írsz, gyanítom inkább az a hisztis fajta vagy akit ha bárki lelő az aimbotos csak és kizárólag, mert mint írtad Te akkora pro top elit vagy hogy téged csak csalva aimbotolva szar hitboxal unbalancolt hp-val és fegyverrel képesek megölni. Nem, valóban akad heti 1-2 aimbotos akivel összefut az ember, de ennyi, a többit csak kifogásként használod hogy mást hibáztass a hiányosságaid beismerése helyett, mint a minden unbalanced meg szar hitbox is.
Spawn, van 1-2 pálya valóban ahol többet kell futkározni, kb Kashyyyk, azon kívül a többi viszonylag oké, de az meg egy baszott nagy nyílt terület, ott nem örülnék ha állandóan a sniperek célkeresztjében spawnolnék szóval talán jobb is így.
Herok tömegmészárlása és csak velük nyerik meg a meccset, de komolyan, mennyire kell ostobának lenni ahhoz hogy ilyet írj? Nem vetted még észre hogy mindkét oldalnak van hőse? Tehát hiába a hősök, minden meccset veszít egy csapat hősök ide vagy oda. Szimplán a játékosokon múlik az egész, sokszor van hogy szétverjük az ellenfelet, ott nem az a különbség, hogy van-e hős már az első phase-ben sem, hanem pl az hogy támadóként mi 10-en vagyunk a ponton foglalni, a következő körben védőként meg az ellenféltől 1-1 ember jön, a többi össze vissza lézeng, gondolom a hősöktől rettegve a hitboxot átkozza egy sarokban.
Butaságokat írsz, menj játsz singleplayer játékokat ahol úgy van megcsinálva a játékmenet hogy te lehetsz a nagy világmegmentő hős, ahogy a hozzászólásodat elnézem, a multiplayer nem neked való. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2018.04.24. 10:07:17
Már ne haragudj, de amit leírtál, annak 95%-a vagy user error, vagy szimplán hülyeség. Az egyetlen, amivel egyet tudok érteni, az a kevés fegyver, mivel a tartalom az tényleg hiányzik a játékból.
Hol lenne a 2 jobb mint az 1? :D egy rakás köpet az egész játék, egy csomót kell belelőni mire megdöglik az ellen egyszerűen esélyem sincs ebben a játékban, pedig kurva régóta játszom pc-n és rengeteg fps-t játszok ranglista elején bent vok általában ennél kb. 3x voltam az első háromban eddig, míg az bf1-ben szinte minden 5. körbe simán. A hitbox egy rakás szar csomó találatot meg se ad. míg az ellen 3 at lő azt végem, hagyjuk már. Nincsen sok nagy pálya, a kicsik élvezhetetlenek, mert campelés megy végig. Fegyverek sebzése rohadtul unbalanceolt. Ja és alig van benne fegyver szinte nincs is mert mire megkapod a következőt már nem is játszok a játékkal többet. Televan aimbot-os köcsöggel akik beállítják hogy csak kicsit segítsen rá ami ebben a játékban pont elég annyira pontosan kell lőni az ellent és nem lehet észrevenni annyira hogy ne bassza meg az EA ha reportolod. 5 perc alatt fel tud baszni ez a játék annyira unfair. Arról nem beszélve mi a szar ez a spawn hogy az elejéről kell előre futnod a frontra, az 1-ben volt egy partner szt amellé spawnoltál. Meg ezek a fos hero-k olyan tökegmészárlást csinálnak hogy szinte csak velük nyerik meg a mecset. Az egyben bejött egy hero 10 ember közé kinyírták egyből, nem, itt nyom két skill-t meg kettőt csap azt viszontjános. Utoljára szerkesztette: janik, 2018.04.23. 22:20:45
Ha valaki esetleg már nem tolja a játékot, szerintem a legutóbbi update-ért érdemes visszanézni:
Megint ki lehet oldani a Leia Hoth skint ha valaki lemaradt volna róla a múltkor.
A kapcsoló ott van, csak nem írja ki hogy nyomd, hosszan kell nyomni és a megfelelő szögben kell állni és akkor nyitja - zárja, szoktak ezzel szórakozni, bezárják a targetet oda és sokan nem tudják hogy ki lehet nyitni így nem tudják megölni. Magam részéről jobban szeretek Luke vagy Maul lenni ott és kint lelökdösni a semmibe az embereket, az jobb poén.
Csak nekem tunik tul nagynak Bespin HvV-re? Mintha "elfelejtettek" volna lecsokkenteni hozza a jatekteret a map-en.
Az elejen, amikor bekerult a map, egy random emberkevel sikerult beragadnunk az egyik lift-be. Lehet, hogy bug volt, vagy csak mi voltunk benak, de nem talaltam semmilyen kapcsolot, amivel ki tudtam volna nyitni az ajtot.. :D Utoljára szerkesztette: MrStokes, 2018.04.03. 12:58:38
Hát még nem jöttem rá én sem. Lassan van 100 K belőle. Elvileg majd cicomázni lehet vele a karaktereket, nemsokára asszem jön a frissítés. Mondjuk nekem kiba nem hiányzik. Eddig legalább a kevésbé használt karik SC-jére lehetett költeni ha a crate-kből összejött elég crafting part. Ez így már lassan egy hónapja egy hulladék.
Azota amiota bele tették Bespint XD a játékba . kb 1-2 hete tették be a mapot, Blast, heroes vs villains , egy darabig rocket jump cargo map is volt , és persze Aracade. a kezdetektöl
Abszolút egyéni preferencia kérdése. Én nagy BF fan vagyok, de a BF1-től kábé agyrákot kaptam, most lett letörölve egy hónapja, egy percig se hiányoltam azóta se. Ennek ellenére sokan szeretik. A Battlefront 2 viszont kifejezetten bejön, pedig az első részt túlbutítottnak és unalmasnak találtam. Ennek ellenére rengeteg fika éri a játékot, többek között a játékmenete miatt is. A CoD lenne az egyetlen, amire azt mondom, hogy objektívan is rossznak tűnik, legalábbis amit eddig olvastam/néztem róla, ezt támasztja alá. Nézz YT videókat, és azok alapján döntsd el, melyiknek tetszik a legjobban a stílusa.
Persze nem szerintetek szeretném venni hanem teljesen önálló akaratból!:)
Sziasztok kicsit OFF lesz a témám!Szerintetek egy kis kikapcsolódós online lövöldét szeretnék venni.A kiszemeltjeim: -ST Battlefront 2 -Battlefield 1, vagy 4 -Cod WWII Esetleg persze lehetne más lövölde is,de szerintetek melyik az a játék amiben nem cseszi szét az élményt a csaló vagy a játékmechanika!?Köszi előre is!ON
Nem sok minden változott, de PS4-en dúrván optimalizálták a játékot. Amellett, hogy sokkal élesebbek a textúrák még gyorsabb is lett. Kifejezetten öröm játszani vele. :)
Na most tölt valami új verziót kíváncsi vagyok mi lesz benne. Már több mint 30 000 creditem van, meg a 120 crafting pontomat sem tudom már mire költeni.
Zürhajós pályákból is utálóm a droidosakat bármelyik oldalon, én is alig várom, hogy túl legyek rajtuk. :(
Mondjuk lehetne rendes szerverkereső is unom hogy sose tudok azon a mapon játszani amin szeretnék, baktassak állandóan végig az összesen.Így is al8g van időm tolni.
Nekem tetszik.
Nézőpont kérdése, a nagy tömegnek sokkal jobb az új fejlődési rendszer, tegnap kaptam pl 11 skillpontot az officerrel, de igen, ezt írtam prohardveren, egyrészt jó abból a szempontból, hogy amivel játszol az írtó gyorsan fejlődik, amivel nem játszol az viszont nem fejlődik. Az eddigi jó volt abból a szempontból hogy bármivel játszottál bármi fejlődhetett, csak cserébe 1 hét alatt kaptál annyi skill pontot mint most 1 vagy fél nap alatt.
Hero-t ne a GA-ban fejlessz, hanem menj be egy HvV-re, 1 meccs fél skillpont, játszol ott pár kört és megvannak a kártyák kéken amivel már nyugodtan elvagy GA-ban is.
Egyértelműen leírták hogy meddig lehet CP-ot gyűjteni és mikortól jön az új rendszer, még ingame is olvasható volt a hír a főmenüben. Én félre is tettem 5120 CP-ot, amit majd áprilisban ha megkapok skill pontra konvertálva akkor remélhetőleg ráköltöm azokra amikkel nem játszom és nem fejlődtek... bár igazából, ha úgysem játszol vele minek fejleszteni, nem tök mindegy milyen a szintje?
Hát ezzel az új fejlődési rendszerrel adtak egy pofont a szírnek, szerintem. Tegnap bementem, azt hittem csak áprilistól rakják fel, addig begyűjtöm a SC-okat a zűrhajókra. Hát nem, már felrakták az új pöcst.
Csak néztem, mint hal a szatyorban. Úgy tűnik el kell felejteni, hogy az egyik class-sal felhúzod játszható szintre a másikat a kezdeti gyötrelmesen szenvedős rész fölé. Mentem 1-2 kört heavy-vel, kaptam is két pontot, amivel fejleszthetnék, de csak heavyt, ha jól láttam. Fasza, az viszont nagyjából ki van maxolva, nem fogok értelmetlen SC-kat fejleszteni, amikkel az életben nem játszom. A zűrhajóimról meg leszedte némelyik SC-ot, mert azok még nem voltak 20-asok. Azzal, hogy a heavy-vel gyűjtögetett crafting pontokkal nyomtam fel a őket kb 1 hét alatt elértem a 16-os szint körülit, de nagyon kellettek a fejlesztett SC-ok.
Herok tápolásának még nagyon neki sem álltam, tök gyík mindegyik, szal értelmetlen bevinni őket a meccsbe. És ez úgy tűnik hosszú ideig így is marad.
Amúgy mostantól mi a faxomra fogom költeni a creditet, amit nyerek, meg a crafting pontokat? Átgondolták ezt az egészet egyáltalán? Mert nagyon úgy tűnik, mintha az új fejlődési rendszernek csak a felét rakták volna fel.
Amúgy a grafikán PS4-en érezhetően javítottak, hogy valami meget is írjak.
20.000+ pont előny, új saját rekord, hétvégi kép. Mielőtt még más is limitálni akarja a használatát nyugi, az utolsó 1 percben voltam Palpatine kb, amikor már egyértelmű volt hogy nyerünk, akkor oké, mostmár nem az objectivvel foglalkozom hanem Palpával bementem a tömegbe kicsit irtani, 1 perc alatt meg is haltam vele de már nem respawnoltam mert látható volt hogy mire odaérnék úgyis vége lesz :)
Ha valaki akar csapatban magyarokkal játszani, 3-5-10-15 fő, változó mikor mennyien vagyunk, illetve mostanság pár jobb külföldi is rájött hogy érdemes felvenni és ránk joinolva játszani jó csapattal, akkor nyugodtan, origin nevem ott a képen, de sírás rívás nem érdekel, olyan jöjjön aki jót játszani / szórakozni akar.
Külföldiek csak ránk joinolva bejönnek, csapat inv és ts csak magyaroknak :) Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2018.03.14. 11:58:18
Értem mit írsz, de szerintem baromság, azért mert te és a csapatod béna volt és egy nyomorult hőst nem tudtatok kinyírni amikor ez baromi egyszerű, még tarthatom hülyeségnek azt hogy korlátozni akarod ki mivel meddig játszhat :D
Igen, nyilván unalmamban ilyeneket találok és trollkodom a fórumot, amin amúgy rendszeres író vagyok :D :D :D Sajnálom hogy nem hiszed el, majd legközelebb lövök róla képet hogy Fanboy Jack másba köthessen bele. Az Uralkodóval 88 kill volt, Bossk-kal 64 a Naboo-i pályán, ennyit pontosítok még. Arról, hogy mennyire voltunk bénák fogalmam sincs, nem 19 haverommal játszottam hanem random emberekkel.
És amúgy értelmezd már amit írok, de ha nehéz, akkor meg nem muszáj fórumoznod: nem azt mondom, hogy túl erősek a hősök, hanem hogy a régi BF-ekben a játékmechanika úgy volt megoldva, hogy senki nem foglalhatta be egy egész meccsre őket, mert egyre gyorsabban fogyott az életük magától, amit el lehetett odázni ha valaki jól tolta, de nem a végtelenségig. Itt pedig semmi korlátja nincs a hősök használatának.
Az a baj hogy butaságokat írsz, 1.2 patch eléggé lenerfelte a hősöket és már nagyon könnyen halnak, a játékosok pont amiatt szoktak panaszkodni hogy bejönnek egy hőssel és azonnal meghalnak kb. Ésszel és óvatosan játszva lehet mostanság csak hőssel tovább élni, ha nálatok 2 ember is 80 killt csinált vele, akkor ti a legbénább 20 játékos voltatok akiket a játék össze tudott válogatni, nagyon nehéz egy nagyon jó vs nagyon gyenge csapattal játszva is 50-nél több killt csinálni. Én konkrétan egyszer láttam 80+ killt eddigi játékom alatt szóval ne haragudj meg ha kicsit kétkedve fogadom hogy nálatok rögtön ketten is.
Nem kell fanboykodni, nyugodtan el lehet fogadni a jogos kritikát, az viszi előre a dolgokat :) Az, hogy ha van egy OP játékos egy dolog, de ha még kap pluszban OP karaktert, amit örökre megtarthat (hiszen jó játékos, nem fogják kilőni egyhamar), akkor ott seggbe van kú.. rúgva a játékegyensúly. Értem én hogy neki fun de az egy-két player a kb. negyvenből.
Egyenlő pályák, egyenlő esélyek, én biciklivel megyek. Utoljára szerkesztette: gebali, 2018.03.11. 06:53:28
Esetleg ne legyen korlátozva hogy téged hányszor lőhetnek le? Ha valaki egyszer lelőtt onnantól 10 percig tőle nem kapsz be sebzést? Írok is az EA-nek hogy azonnal vezessék be.
Most hosszú idő után visszamentem tolni és azonnal elegem is lett belőle. Nem csak immersion breaking de egyenesen frusztráló, hogy a jobb játékosok mekkora előnyre tehetnek szert csak azért, mert a hősök ideje nincs lekorlátozva. Ha egy skillesebb player lehozza Palpatine-t vagy Bossk-ot, akkor csá, már csak ágyutölteléknek vagy jó onnantól kezdve. Most két player is volt, akik 60-80 kill hoztak le egy sima meccsen, úgyhogy amint vége lett, léptem is ki a francba.
Finn egy sima lövöldözős hős minimális heallel, vannak helyzetek amikre jó, de amíg ilyen bugos OP a dc15, addig nincs értelme behozni őt vagy Phasmát mert egyszerűen kevesebbet sebeznek mint a dc15. Egyébként nem rosszak, bár igen, ha lehet hőst hozni de csak őket lehet, akkor többnyire inkább én is passzolom, Palpatine vagy Rey ha nem választható akkor gyakran nem is választok inkább másikat, esetleg Bossk vagy Yoda még.
Mai Palpatine védekezés death staron, az első 100nál elhullottak, 37 kill abból itt volt.
Tegnap jött a FW frissítés PS4-re, és ezzel összefüggésben vagy nem, de kb éjfélig elérhetetlen volt az EA server. Kicsit megijedtem, hogy megint egy nagy bug, de éjfél után már minden működött, kellet is még egy két gyors menetet nyomni! XD
Na közben mondhatni szintet ugrottam. A heavyvel abálom mostanában rendesen a népet, általában az első hatban már benn vagyok 20-30 killel átlagosan, bár pont még nem jön annyi, hogy dobogós helyre kerüljek, nem is arra megyek rá.
A heavy-vel, így kifejlesztve már szembe lehet szállni a hírókkal is, de azok persze kimaxolva, jó kezekben sajna verhetetlenek továbbra is. Véleményem szerint shooterből Leia mindent visz, kardos erős csávókból Luke, az Emperor, de főleg Maul a sukár. A többiek nekem nagyon tölteléknek látszanak, nagyon kevesen fogják valszeg pont pl Finn-t kimaxolni, szerintem.
Lassan megint visszatérek a röpülgetéshez is, de ott még sokat kell fejleszteni, szerencsére a heavy viszont hozza a pénzt rendesen.
Szar ügy ha neked nem jött be, szerintem nagyon megérte az árát, én remekül elvagyok vele minden nap Galactic Assaultban, mást nem is nagyon megyek.
Több oka is lehet, pl az egyik hogy 4 hős lehet egyszerre bent, de az eredeti trilógián kívül a többi idősíkból nincs 4 hős. Dark side oldalon az 1-3 részből van egy Palpatine és egy Maul esetleg Vader még de az már nagyon megerőszakolva férne oda csak, Disney korszakból egy Phasma és egy Kylo. Light side oldalon csak az első 3 részből van hiány, oda max Chewbacca és Yoda megy.
De ennyi erővel akkor lehetne amiatt is problémázni, hogy akkor Yoda ne lehessen Naboon, mert nem harcolt ott, Palpatine csak a death staron lehessen, de ott is csak a saját szobájában Vader és Luke mellett mert ő sem harcolt ezen kívül máshol, ami a játékban van.
Ha elkezdünk ennyire kritikusak lenni, akkor mindig lehet találni hogy na akkor ez se, az se, stb, nekem pl semmi bajom nincs azzal hogy keverve vannak a hősök az viszont zavarna ha mostmár korlátoznák időrendben őket.
Berakom ide is, úgyis pangás van, szerintem új saját rekord, ekkora pontelőnnyel még soha nem nyertem, ráadásul védő oldalon, az ellenfélnek voltak AT-ST-i, renteget rakétát lőttem el + explosive sentryvel utána az objectivet, utána officerrel védtem a 2-3. fázisban, majd egy kis killstreak Rey-el a végén.
Az előző hozzászóláshoz: engem 2 hete vasárnap vettek fel ingame, véletlenül egy szerverre és oldalra kerültünk aztán magyarul is elkezdtünk írni chaten, azóta velük játszom ott a ts-en minden nap, nagyon jó társaság, játszani is tudnak, szóval ajánlom mindenkinek aki csapatban szeretne játszani.
Na akkor tapasztalat, csak hogy ha valakit érdekel még a téma. Az USB-s fejhallgatókhoz mind van jack. Mégpedig azért, mert ezek az usb-n keresztül csak rezegi meg világítani tudnak. Ergó, semmi értelme.... Mondenesetre sikerült megoldani a hangkártyás problémákat, az elején zajos volt, de most már az se, szóval....
Itt kérdezném meg, hogy ki szokott taktikázva TS-el megerősítve játszani? Aki szeretne csatlakozni, annak bedobom ide az origin felhasználómat, nyugodtan egyen fel :) Miller86HUN
Nekem is azóta van gondom, mióta az új géphez járt egy 5.1-es hangkártya, így mikor a HDMI be van dugva, 3 helyről akar szólni a hang, ami kicsit felakasztja a windowst. A Mikrofon meg katasztrófa. De lehet veszek egy olyan fülest, ami dupla jackes és még usb is van rajta. Problem solved :D
Nekem semmi bajom nem volt eddig a jackes headsettel, mondjuk SW-nél előjön heti 1-2 alkalommal egy olyan hiba hogy elmegy a hang és azt csak a játék újraindítása oldja meg, de hogy ennek ehhez van-e köze, passz.
Azt mondjátok meg nekem, hogy használtok-e headsetet és ha igen, akkor USB-et vagy Jackeset? Mert szopok az 5.1-es hangkártyával és nem akarok beleszaladni egy felesleges karikába jackes headsettel. Érdemesebb lenne az USB-et venni? Kevesebbet szívnék vele? Gondolom a programok is jobban kezelik mint a jacket a windfos
Nekem az egyik kedvencem a Hoth pálya, főleg lázadó oldalon, az X-wingekkel szabadon szadizhatom a földi egységeket. Kevés az ilyen szempontból ennyire jó pálya, Starkiller és Maze még ami ilyen, Naboo, Crait és Kashyyyk nem annyira jó ilyen szempontból, ott túl sok a fedezék / épület. Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2018.02.15. 09:35:57
Én gyűlölöm a Hoth-ot, legalábbis az első harmadát. A második már szórakoztató, a harmadik meg korrekt.
Hát emberek, a Craiten tegnap voltam először, de hogy az milyen feelingesre lett megcsinálva és epicre, hát beszarás. A Hoth az kb egy hulladék, talán az egyetlen easter egg a Wampa átjárók vagy barlangok, de kb érvényesülni nem lehet azon a pályán. Beléptem At-At-ba is de volt hogy kidobtak belőle és arra figyeltem fel hogy ott rohangálok egy szál officerbe a hoth pálya közepén a csipások meg éppen jól szórakoznak a céltáblán a mellkasomon.... Vannak kreténségek azért a játékba...
Igen, Crait-en a hátsó ágyúk tényleg brutálisan sebeznek, de ha a csapatod nem lövi a rakétákat, akkor ott ülsz benne feleslegesen, illetve én ki szoktam szállni hogy addig se támadják, csak akkor ülök be ha látom hogy lövik a rakétát. AT-ST ellen is sokat sebez, de megint ha a csapatod olyan hogy ti vagytok fölényben, mennek a rakéták, akkor oké, de ha a dark side van fölényben sniperekkel, vadászokkal, AT-ST-kkel, akkor gyorsan kilőnek onnan.
A Hothon az is jó módszer hogy előre rohansz a lépegetők vonaláig, bármelyik oldalon vagy, aztán belépsz egy ágyúba és irtod az ellent. De én sem szoktam eröltetni a nagy lépegetőkbe beülést.
A Crait pályán a lázadóknál hátul vannak elég dúrva ágyúik, 2-3 db, azokba is érdemes beszállni. A nagy lépegetőket is meg lehet velük állítani, ha megfelelő számú ion találatot kapnak, de ha bejönnek a tyúklábú lépegetők azokat is könnyen szétkapja. Még a vadászokat lehet vele ritkítani, de ahhoz azért kis ügyesség is kell.
Ezen mar gondolkoztam, hogy akinek sok pontja van az sorozatosan ujra tudja venni adott jarmuvet, ezert talan nem artana valami kis par sec-es cooldown, hogy ne lehessen ujravenni es akkor talan masnak is lenne lehetosege megvenni, de ez EA-nak mar lehet tul bonyolult lenne...
Hoth-on nem szoktam rámenni arra, inkább sniperrel balról a hegyről lövöm azokat akik felszedik a rakétát, az AT-AT-t annyira nem szeretem, meghagyom annak aki igen, csak a Starkiller mapon szórakozom a kocsival és respawnnal, de pl tegnap 3an nyomtak egyszerre respawnt rá lázadóként, mert látszott hogy elsem indultunk még kb és 97 volt a megmaradt egységek száma, ott 1 pofára esett, mert csak 2 lehet bent egyszerre :)
Az első harmad után amikor már az emelkedőre kell felfele menni Hoth pályán, ott már beleülök ha épp van, de ott már nehéz bekerülni, persze szerencséd lehet bármikor, csak annyi kell hogy pont akkor kerülj respawnhoz a választható egységekhez, amikor a jelenlegi sofőrt kirakta belőle a rendszer, ez vak szerencse. Illetve nyilván ha a sofőr nem respawnol szándékosan azonnal, hogy visszaülhessen, akkor onnantól szabad a pálya a következő meghalt és respawnoló játékosoknak amíg bele nem ülnek, én nem szoktam, vigye aki akarja, egy kör bőven elég ilyenkor nekem.
kb 5 hete van meg a játék, eleinte persze még a hero-kat unlockoltam a creditből, aztán mire azok készen lettek, láttam egy youtube videót hogy hero-t kell nyitni mert a craft alapanyag a fontos a ládákból, szóval úgy csináltam, nyitok 1-1 starfightert is néha, de nem sokat játszom azzal, a starfightereimen van a legkevesebb kártya, a legjobbak is ilyen 10-15-ös szinten max. Heavy-t használok elsősorban, ott a 3 használt kártyám lila, sok hőssel van már 3 x kék, illetve enforcer kékes lilás, vagy az a csoport amiben az at-st van szintén, általában összevárok egy 25-50k creditet és egyszerre nyitom el, aztán abból 1 kiszemelt valami kártyáit felhúzom amennyire lehet, a legtöbb amit össze tudtam várni eddig 75k volt, utána elfogyott a türelem :)
Én alig pár nap után a starfightert kezdtem kinyitogatni, mert dob herot is, troopert is és a trooper messe nem dob annyi jót, hogy ne kettőt vennék a másikból. Majd ha már a többivel megvagyok, akkor trooperezek, mert úgy látom a drága pénzt nem érdemes a trooper ládára költeni.
Szerintem ugyan annyi jön, így nem éri meg nyitni, herot kell nyitni, esik az alapanyag, craftolod ami kell, mondjuk én összevárok egy 25k creditet minimum hozzá, a legtöbb egyszerre 75k volt, ott már nem bírtam tovább. De iszonyat gyorsan elfogy az is.
Az officeres trükközés Starkiller mapra értendő, ott 200 a kocsi amivel aztán lehet carmageddont játszani, esetleg Hoth még a speedrunner szintén 200, de azzal én semmit nem tudok eltalálni, a többi gép drágább. Starkilleren, Hothon, vagy Maze kastély pályán szeretek lázadó x-wing lenni, ott előnyben vannak azok a gépek, és sokszor szabadon szadizhatom szét az ellen frakciót.
Pl maze kastély pályán a domb, sokszor nem a birodalmiakból vadászgépes, a védendő pont felett felfele repülök merőlegesen, amint kiérek a pályáról, vissza lefelelé merőlegesen, minimum sebességgel, és szitává lövöm a védendő pontot és környékét, a saját csapattársaidat látod, na annak az ellenkező oldalát kell lőni :) Van hogy nem találok el semmit, de ugyan ilyen gyakran van hogy 2-3-4 kill. Pár kör alatt megtapasztalod milyen magasságban kell felhúzni hogy ne fúródj földbe.
Starkilleren ugyan ez, a lépcsőt lövöm szitává és 2-3 killek jönnek belőle.
Hoth-on többnyire a lépegetőket lövöm amikor lőhetőek, azok között a többi vadászt, at-st-ket, vagy ha nincs más akkor a snipereiket.
Pár nap gyakorlás után viszonylag belejöttem, eleinte nagyon nehéz volt egyáltalán meglátni hogy mi van a pályán, de ahogy hozzászoksz már egyre jobban megy és mostmás sokszor az a gond hogy túl sok célpont van :) Persze van még hova fejlődni vele, pl Naboo házak között engem kiszedtek sokszor, de nekem az nem nagyon megy még, egyszer egy LAAT-t igen, az le is csalózott és kilépett, pedig csak merőlegesen mentem rá és egy rakétát is kapott, bele is haltam mert nem tudtam már felhúzni a gépet, de megérte :D
Egyébként vadászgépbe azért nagyon nehéz, mert nagyon korlátozott számú lehetséges, illetve sok pontot ad, szóval aki volt vele, az az esetek nagy többségében rendelkezik annyi ponttal, hogy azonnal viheti is az újat, szóval kihalásos alapon tudsz bekerülni oda, ha valamelyik mégsem akar újra azt hozni, vagy pont úgy haltál meg, hogy te már repsawnolhatsz, és választhatsz, ő pedig pont úgy robbant fel hogy már halott, te választhatod helyette, de neki még kell 1-2 mp mire újra kiválaszthatná.
Ugyan ez a helyzet az AT-AT és egyébb védendő kísérendő cuccokkal, kirakja a gép belőle, csak nyom egy resapwnt hogy meghaljon és választja újra.
Amikor kezdtem csak trooper ladakat vettem egy jo darabig, aztan amikor mar megvolt a kartyak nagy resze, akkor atalltam a hero crate-ekre.
Azota en is csak ezeket veszem, mert, ahogy irtad ez a legolcsobb, a crafting alapany jon itt is, viszont nagyon ritkan ad uj kartyat es a legtobb az duplicate. Az engem is erdekelne, hogy a trooper ladabol tobb crafting anyag jon-e es ga igen, akkor mennyivel tobb (biztos nem 2-szer annyi).
Vicces dolog ahogy bukfencezik körbe körbe az ember, de elég hasznos. Hero vs trooperben is többször volt hogy a hőst 1 vs 1-ben megöltem mert hiába hadonászott a fénykarddal, nem tudott eltalálni, jókor bukfenceztem mindig arrébb, van persze hogy nem jön be és ilyenkor 1 vagy 2 ütés, azonnal annyi, illetve zárt kis helyen nehéz, de nyílt terepen simán van esélyed fénykardozós hős ellen. Egyszer 1 vs 1-ben kinyírtam Palpatine-t, valaki elől menekült szóval utána mentem, kb harmad hp-n lehetett, majd jött Dart Maul, de nem talált el sem az ugrással, sem a dobással, a fojtás elért de az meg nem ölt meg, és mire utánam ugrott megint el tudtam bukfencezni, fél hp-n volt már és inkább menekülőre fogta, kb 15-20mp múlva visszajött, de megint nem ment neki, alacsony hp-n volt, megint elmenekült, akkor a másik oldalamon jött 4 droid (Naboo 40 fős galactic assault) elkezdtem azokat lőni heavy + pajzs kombóval, és láttam a minimapon hogy a kis sunyi Maul megint közeledik, de ott már nincs mit tenni, lőttem tovább a droidokat, hátha leszedek 1-2-t mire elér és megöl.
Egyszer pedig Vaderrel voltam 1 vs 1-ben amikor szintén elemekült, epic volt amikor pont úgy bukfenceztem hogy ő pedig a fénykardot dobta felém és az én monitorom úgy látszott mintha felettem repült volna el, kár hogy nem videóztam a játék közben.
Sarkoknál állva szokták még használni, fedezékből épp kibújva, ellövöd amit akartál aztán bukfenc fedezékbe, sokszor haltam meg úgy hogy nálam már bent voltam fedezék mögött, gondolom nála még nem, ez van, így talán gyorsabban bent vagy.
Illetve vannak hogy heavy + pajzsom ellen úgy próbálnak nyerni assault vagy officerek 1 vs 1-ben hogy ugrál bukfencezik körbe körbe, és reméli hogy túléli overheat-ig, aztán amíg újratöltök megpróbál leszedni, de többnyire nem megy, 1-2x azért bejött nekik.
Én pont a legolcsóbb 2200-as Hero-t veszem, mert hogy jó essen arra az esély kb nulla, de igazából az csak bónusz ha bármi esik, a 35-50 craft alapanyag kell / box, abból upgradelem amit akarok. A trooper ládából több alapanyag esik? Utoljára szerkesztette: Raulblanco7, 2018.02.12. 15:16:05
Beleszaladtam Én is a TL50 secondary fire-ral, azt hiszem 200 kill kellett a fegyver unlockhoz, még 150 a secondary fire-hez, végre meglett, erre nem unlockolódik, ment a report, kb 1 hét telt el, most a múlthéten kaptam meg, mellé valami ládával amiben volt kártya, credit, craft meg 4000 credit, hogy ez szerver szintű volt vagy nekem a report-ra a válasz és megoldás, azt nem tudom, de minden ilyen bugos archivement javítva lett nálam.
Nem kell gránát, az teljesen random hogy betalál-e. Sima officer, spawnolásnál elnyomod a boostot a tömegbe 200-350 pontért és mehet is a respawn, majd a carmageddon :) Első rend oldalon én is ezt szoktam, Ellenállóként már nem pocsékolok erre 1 életet a 100-ból.
Vannak kártyák amik adnak bónuszt, illetve heavy-nek a defender ami ad pontot találatra, játék közben is van egy csík alul ami felmehet 2x-re, azaz a dupláját kapod a pontokból mert pl a groupoddal együtt mész vagy mert csináltál ezt azt. Ezek a többlet pontok elkölthetőek hősökre és special trooperekre, de a listában csak a hagyományos bónusz és szorzó nélküli pontszámaid lesznek beírva, ahogy mindenki másnál is.
Amit én tapasztaltam, hogy assaulton kívül még nem mentem más kasztal de a heavym már 15 körül van. Szóval a kiegészítőktől függ milyen szintű a játékosod. Egyébként én 8-as szinten vagyok. A színek sorrendje szürke - Zöld - kék - lila. Ha ilyen színű a mod, az jobb mint az előző és ugye a modok erősségétől függ, hogy a karid milyen színű.
Nekem meg olyan kérdésem lenne, hogy ezek az elugrálások ilyen kódolható képesség vagy boxon működik vagy hogy van, mert én ha a spacel ugrálok, nem látom, hogy jobbra balra bukfenceznék...