Nincs 28 éves PC-m, és értem én hogy next-gen, magas gépigény. De ebben, videó alapján én semmi next-gen dolgot nem látok. Semmi egetverõ. Nem csúnya, de ez a grafika, ez nem igényel szerintem ekkora gépigényt.
Mint a legutolsó CoD esetében.
Mert ha tényleg úgy néz néz ki ,hogy lefosom a bokám tõle, legyen 8 giga ram meg intel i7.
Azért mert a " Next-Gen" miatt nehogy már a 28 éves pc-ddel akarjál játszani.
Next-Gen a mai viszonylatban = szürke kód ereszkedik a fejlesztõkre és elfelejtettek optimalizálni!
Legközelebb már ott tartunk hogy kijön egy limbo 2 next genre ami fekete fehér és ugyanilyen gép kell hozzá. Szánalmas PR bullshit nem fogynak a csúcs inte cpuk meg a ramból is kevés fogy biztos.
Minimum GTX 560 meg hiperlol.
Ha nem fog elindulni a GTX 460 -amon pucéran végigszaladok Pest bármelyik nagy áruházában!
Ja, és az mi már, láttam belõle egy videót, ami egy az egyben Assassin Creed, csak karakterek néznek ki máshogy...Asssin Creed a Középföldén? Hehehehe...ez mi már de tényleg.
A Watch Dogs esetében megértettem, valamennyire de itt nem világos mire föl ekkora gépigény. Félre értés ne essék, nem háborgok miatta bár Radeon 7970-es VGA? Mi a tosz? Na mindegy, de videók alapján...itt mire fel? Se nem olyan szép, se nincs egy nagy nyitott város lemodellezve.
Hát ez pont a murvára nem érdekel kritériumok egyike a szememben egy játékkal szemben. Csak a játékmenet és bérgyilkolós részek jók legyenek (amúgy nekem külön tetszik az emlékezõ ellenfelek ötlete és a kapcsolati rendszerek.... Ez a két elem ami felkeltette az érdeklõdésem a játék iránt).
Amúgy annyira ne örüljünk elõre a Mordor bõrére. Erõsek a sejtéseim, hogy csúszni fog a pécés kiadás. Tudod "adjuk el elõbb konzolra, mert ott nincs warez (XD, nincs a fenét)" gondolkodásmód lehet ismét életbe lép..
Conan világából egy ilyesmi game de durva lenne. Mondjuk LOTR franchise is imádott részemrõl az is igaz:) Star Wars elé nem helyezném bár szoros viszont TES elé Lotro simán.
Lehet le is töltöm addig Lotr online-t csak a hype miatt még nem jelenik meg-.-
Kingdom Come.Hát hallod az amire kész lesz talán már idejét is fogja múlni:) És akkor megint ott tartunk mint pár hete AoC topikban ha még emlékszel rá TESO téma,hogy ez is First person!!Ami engem még mindig nem érdekel:D
Nem lehet mit tenni ez ellen addig még kiadják prev-gen konzolokra is a játékokat. Biztos lesz nektek Ps4 exclusive játékok amik tényleg jó grafikával bírnak.Viszont ezektõl amiket évek óta fejlesztenek multiplatformra ne várjunk sokat.
Nagyon jó sztorinak tûnik. Csak az zavar ma már mindenhol erre a szuperhõs szerû figurára gyúrnak a következõ witcher is az lesz. Jó lenne már egy egyszerûbb talán a csehek új játéka az lesz. De ez is jó lehet.
Lebutított Nemesis-rendszerrel jön a Middle-Earth: Shadow of Mordor X360-as és PS3-as változata.
Rossz hírrel szolgált a Gyûrûk Ura rajongók számára Michael de Plater, a Monolith dizájnért felelõs igazgatója. Elmondása szerint a Middle-Earth: Shadow of Mordor kimondottan a legújabb generációra készült és optimalizálódott, így az X360 és PS3 tulajoknak számos dologról le kell mondaniuk.
"Rövidre fogva bizonyos dolgok teljesen megegyeznek majd a gépeken: az alap mechanika, mint például a harcok, a lopakodás és a mozgás; az irányítás és a játékmenet is. Azonban a Nemesis rendszer nem lesz olyan mély és változatos, mint a PS4, PC és Xbox One esetében."
"A történet megegyezik és az alap játékmenet is, de a Nemesis rendszer olyan hatalmas, hogy a számításokat, a különbözõ tartalmakat és Mesterséges Intelligenciát nem tudják kezelni a korábbi gépek, de megpróbálunk mindent, amit csak lehet kihozni a régi generációból is."
ahogy sejteni lehetett, a nemesis system tekintetében lesznek különbségek a különbözõ verziók között.
Megõrülök, mikor jön már róla valami új infó. Abban a hitben éltem márciusban adják ki, de fogalmam sincs honnan vettem :D Minden nap megnézem a videót. Rongyosra fogom játszani ha végre kijön :D Olvasgattam, hogy sokan már most szidják az AC és Batman koppintás miatt plusz ez a feléledõs szellemes ötletért is. Ha valami jó miért ne lehetne másolni :D Ez a szellemes dolog meg nem értem miért szúrja egyesek szemét. Mintha a harmadik részben nem egy szellem sereg aprította volna fel az ork sereget. Gandalf is visszatért a halálból. Lényeg a lényeg a videó alapján nekem nem fog csalódást okozni, baromira várom.
Érdekes lesz ha TW3 megjelenés körül tervezik kiadni ezt is:o
Hát ez nagyon durva.Most néztem új alpha videot de így az alapján már sima vétel
Pedig a valve szerint nincs a single game-eknek jövõje
a játék kizárólag single-player lesz. én személy szerint nagyon örülök annak, hogy egyre több játéknál (új wolfenstein, alien: isolation, most ez) koncentrálnak kizárólagosan az egyjátékos módra, és nem erõltetnek bele feleslegesen semmiféle coop és egyéb multis módot.
Ránk férne már egy igazán jó LotR rpg, talán majd ez lesz az.
Nem tûnik rossznak az Open World-re nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz bár a videóból kiindulva valószínûleg az AC-re fog az is hajazni.
Akár még elsülhet jól is viszont még ha ez lesz a valaha volt legjobb LotR játék akkor se fogom megbocsájtani hogy valószínûleg emiatt lõtték le a Skyrimes MERP modot
a fejlesztõk pedig 2014-et emlegetnek, valamelyik gameinformer-es interjúban említik is, hogy nem kevés ideje dolgoznak rajta. plusz ne felejtsük el, hogy a monolith AAA kategóriás játékot 2009 elején jelentetett meg utoljára, azóta pedig eltelt 5 év.
az alapján, hogy a decemberi gameinformer foglalkozott kiemelten a játékkal, nem lepõdnék meg, ha kapnánk egy trailert a vgx-en, viszont annak kicsi az esélye, hogy ez a trailer gameplay legyen.
én személy szerint jobban örültem volna, ha az egyik kedvenc fejlesztõcsapatom egy nolf bejelentéssel tér vissza az AAA játékok piacára, de beérem ezzel is. nem vagyok egy kimondott lord of the rings rajongó, viszont egy monolith-féle felnõttebb megközelítés kiegészítve a red dead redemption írójával és egy forradalminak ígért játékmeneti mechanizmussal több mint ígéretesnek hangzik. az mindenképp jó jel, hogy a gameinformer illetékes újságírója azt írta, hogy nagyon impresszív a játékmenet, az egyik legérdekesebb next-gen demó volt, amit látott.
Remélem, összeszedik magukat. Állati sok potenciál van az univerzumban, marha nagy franchise-t lehetne köré építeni a játékiparban is.
bár egyelõre kevés az információ, azt még illik a játékról tudni, hogy christian cantamessa, a red dead redemption írója és vezetõ dizájnere dolgozik rajta.
"hogy bármit, amit teszünk, elõbb vagy utóbb valamilyen következménnyel jár."
Ezt a marketingszövegek kerek 20 éve hallgatjuk és még mindig hiszünk benne?:)
"...ám a Monolith egy érdekes ötlettel állt elõ. Ez a Nemesis System nevet kapta, a lényege pedig az, hogy bármit, amit teszünk, elõbb vagy utóbb valamilyen következménnyel jár. Például ha az egyik összecsapásunk során pár ellenfélnek sikerül megmenekülnie, akkor ezek a rosszfiúk késõbb, nagyobb erõvel visszatérhetnek, hogy bosszút álljanak azért, amiért lemészároltuk a társaikat...."
Ezt már a magyar Babó c kalandjáték is tudta, volt hogy felültem gandalf nyakába vagy a törpöket a trollok bezárták a barlangba mivel nem ölték meg õket és a küldetés nem a sárkány megölése lett hanem a vacak kulcsot kellett keresgélnem a játékban, stb...
Néha még most is elõveszem annyira interaktív amit még nem tapasztaltam egy játékben sem
óriási újításnak hangzik ez a hozd el anyádat is dolog... lvl1rõl lvl5ig fejlõdve ölj meg minden malacot, mert a túlélõk elhozzák az egész kondát. Tényleg "érdekes" ötlet. Remélem, hogy a cselekedetünknek következményei vannak, nem ebben merül majd ki.
Middle-earth: Shadow of Mordor bejelentés - Újra vár Középfölde
Új Gyûrûk Ura játék készül. A Shadow of Mordor egy személyes vonalú elõzménysztori, középpontjában egy bosszúszomjas karakterrel. Írta: Obo Dátum: 2013. november. 12. 19:53 Tweet A Warner Bros. Interactive Entertainment ma jelentette be, hogy a Monolith Productions már gõzerõvel dolgozik a következõ Gyûrûk Ura-játékon. A projekt a Middle-earth: Shadow of Mordor címet kapta, s kronológiailag a Hobbit, valamint az Gyûrûk Ura-trilógia között helyezkedik el, éppen mikor Szauron és serege visszatér.
A Middle-earth: Shadow of Mordor fõszereplõje egy bizonyos Talion nevezetû bátor kósza, kinek Szauron katonái a szeme láttára lemészárolják a családját, majd pedig vele is végeznek -- a történetnek itt persze nincs vége, hõsünket ugyanis a bosszú szelleme lidércként feltámasztja, hogy elégtételt vehessen támadóin. A fejlesztõk azt ígérik, hogy a Mordorig tartó utunkat dokumentáló történet teljesítése során megismerjük a minket kísérõ bosszú szellemének valódi énjét, megtudjuk, mi a Gyûrû erejének eredete, s szembenézhetünk a valódi nemezisünkkel is.
A program a külsõ nézetes akciójátékok táborát bõvíti: lehetõségünk lesz változatos módokon eltenni láb alól a velünk szemben álló orkokat, illetve a bosszú szelleme által ránk ruházott, természetesen fejleszthetõ képességeket is bevehetjük. Eddig tehát teljesen szokványos játéknak tûnik a Middle-earth: Shadow of Mordor, ám a Monolith egy érdekes ötlettel állt elõ. Ez a Nemesis System nevet kapta, a lényege pedig az, hogy bármit, amit teszünk, elõbb vagy utóbb valamilyen következménnyel jár. Például ha az egyik összecsapásunk során pár ellenfélnek sikerül megmenekülnie, akkor ezek a rosszfiúk késõbb, nagyobb erõvel visszatérhetnek, hogy bosszút álljanak azért, amiért lemészároltuk a társaikat.
A fejlesztõcsapat egy dinamikus világot szeretne ezzel megteremteni, ahol a cselekedeteink formálják az eseményeket, a nagy ellenfeleket és azt a jutalmat, amit a célok teljesítéséért kapunk -- a Game Informer beszámolója szerint ez már egy olyan játékmenet-innováció, ami elõrevetíti, mi mindent lehet majd elérni a next-gen konzolokkal.
A sajtóközleménybõl kiderült azt is, hogy a Monolith a fejlesztés során egyeztetett Peter Jacksonnal, a Middle-earth Enterprises embereivel és a Weta Workshop mûvészeivel, hogy a helyszínek, a karakterek és a történet illeszkedjenek J. R. R. Tolkien univerzumába.
A Middle-earth: Shadow of Mordor egyelõre nem kapott megjelenési dátumot, de azt már tudjuk, hogy PC, Xbox 360, PS3, PS4 és Xbox One platformra fog megjelenni.