Ha olvasod a PH-t, és elolvastad a linkeket amiket adtam, akkor miért beszélsz ekkora zöldségeket? :D
utolsó utóirat: Ugye nem gondolod, hogy a Ferrari kirakja a Facebookra, ha OMW kúton tankol Shell helyett ugye? Picikét naiv vagy, de nem akarok személyeskedésbe belemenni ;)
Ez most mi, de most komolyan? Tényleg ennyire nem megy át, mi az, hogy partnerprogram? :) Szerinted amikor elindítasz egy játékot, akkor miért van az elején AMD, (nincs ATI!) nVidia, vagy éppen Intel logó? Egy stúdió miért dönt úgy, hogy ezeket kiteszi?
A Mantle csak ATI supported és sosem lett szabvány, ellenben a DX12 az. És bár az elv hasonló nem a Mantle-ből indul ki (csak próbálják összemosni, de igazából saját fejlesztés)
Még egyszer: nincs olyan, hogy ATI! :) A Mantle az AMD(!) saját fejlesztésű grafikus API-ja. Nem szabvány, mert tisztán és világosan megmondták, hogy a Mantle arra válasz, ami a szabvány API-kban nem elérhető. Nem mellesleg a Vulcan, ami viszont szabvány (Khronos Group) egy az egyben a Mantle (!!!), gyakorlatilag pár sor eltérés van a programban. A DX12 esetében pedig nemcsak az elv hasonló, hanem a felépítés is.
Elképesztő, hogy milyen magabiztos vagy annak ellenére, hogy az ismereteid meglehetősen hiányosak. Csak azt tudom javasolni, hogy nézz utána annak amiről beszélsz, mert össze-vissza kevered a dolgokat. Ezt nem piszkálásból írom, egyszerűen csak egy javaslat. Vagy ne fórumozz piásan, ez is egy opció! :D Utoljára szerkesztette: Solt, 2015.09.24. 23:21:08
Van itt esetleg olyan társaság aki szokott együtt rallycrossozni? Mi páran a VSR-ből minden este csapatjuk, esetleg vegyíthetnénk picit a mezőnyt ha van még ilyen brigád :)
"Az életben pedig köszi boldogulok és pláne nem ide tartozik" Ezt vedd semmisnek félreolvastam késő van :D Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.24. 22:55:03
Nem vitatkozok veled tovább, ennek nem itt a helye (és értelme sincs, mert a PH-t olvastuk mi is...), bocs az eddigi offokért mindenkitől.
utolsó utóirat: Ugye nem gondolod, hogy a Ferrari kirakja a Facebookra, ha OMW kúton tankol Shell helyett ugye? Picikét naiv vagy, de nem akarok személyeskedésbe belemenni ;) Az életben pedig köszi boldogulok és pláne nem ide tartozik. A Mantle csak ATI supported és sosem lett szabvány, ellenben a DX12 az. És bár az elv hasonló nem a Mantle-ből indul ki (csak próbálják összemosni, de igazából saját fejlesztés). Minden más ott van a PH!-n, vagy külföldi oldalon ahonnan ők is fordítják ;)
De, pont úgy működik ahogy leírtam, nem is igazán értem, hogy ha ezekkel ennyire nem vagy képben, akkor mi alapján alkotsz véleményt? :) AMDNV
hogy egy játék inkább a videókártyából dolgozik, egyáltalán nem zárja ki a processzor hibáját
Nincs olyan, hogy egy játék innen, vagy onnan dolgozik. A játékokban látható jelenetek kiértékelése elsősorban a CPU feladata, a GPU (VGA) ebből készít egy képkockát. Amikor egy játék annyira CPU igényes (szoftveres DX limit), hogy nem érkezik elég adat a GPU felé (értsd: nem megy 100%-n), akkor beszélünk szoftveres CPU limitről. Például DCS, ArmA, FSX, BF4 multi DX11 alatt. Próbáld ki, hogy az ArmA3-t feltolod 10KM-s látótávra, és máris ott tartunk, hogy bármilyen CPU-t teszel alá, minden összeszarja magát. A kérdés csak az, hogy mennyire.
Milyen processzor hibáról beszélsz egyébként? Ha a CPU hibázik, lefagy, újraindul, kékhalálozik a rendszered, ha a GPU-d hibázik, akkor jönnek a grafikai anomáliák. DE, itt most a teljesítményről volt szó! NV kártyákon beesik az FPS, mert valószínűleg az AMD logó miatt a GCN architektúra volt a fő prioritás az optimalizálásnál, de ugyanúgy előfordulhat az is, hogy driverből fogja majd javítani a teljesítmény csökkenést az NV. Valószínűleg az egyik frissítéssel érkezett egy olyan effekt, számítás, bármi, ami finomítást igényel még NV-re vagy a fejlesztők felől, vagy a driver felől. Ennyi a történet, és ehhez az égvilágon semmi köze az AMD processzornak! :)
A ram, de még a hangkártya hibájából is kifagyhat vagy produkálhat hibákat a játék, akkor levonhatjuk a következtetést hogy hangkártyaigényes a játék?
Rendszer memória hibából nem produkál hibát a játék, szimplán kékhalál. Vram hibából jöhetnek képhibák, hangkártya hiba miatt pedig hangakadás, recsegés, beakadás, stb. Ebből nem az következik, hogy hangkártyaigényes a játék, hanem az, hogy a hangkártya szar. Ha vram hiba van és csíkozik a kép, akkor nem vram igényes a játék, hanem a vram szar! Nem is értem ezt a mondatodat! :))
A CPU vagy GPU igény kifejezést a teljesítményre, tehát a megjelenített képkockák számára értjük, nem pedig a hibajelenségekre! ;)
A mantle meg egészen másra való mint írtad (eleve nem is a procihoz, hanem a videókártyához van) és meg is bukott. A DX12 lesz itt a megváltás ha végre elkezdik használni.
Nézd, szerintem nézz utána alaposan a dolgoknak, mert nagyon rosszul vagy informálva. ITT szépen le van írva, hogy mi a Mantle. Pontosan a DX 9/11 okozta szoftveres CPU limit feloldására találták ki. Olyannyira megbukott, hogy gyakorlatilag ennek köszönhető a DX12, a Vulcan API tulajdonképpen a Mantle egy az egyben, a VR-hez szükséges AMD LiquidVR (nem megyek bele mennyire fontos) pedig szintén a Mantle-re támaszkodik. Sőt, a továbbiakban ha bármelyik pénzes fejlesztőnek olyan ötlete támad, amire a szabványos API-k alatt nincs lehetősége, nem marad más mint a Mantle. Kívánok neked ekkora bukásokat az élet minden területén! :)
Na most a #1185-ben pedig gyakorlatilag leírtad, hogy mi a gond a jelenlegi DX szériával, pontosan ezt a jelenséget nevezzük szoftveres CPU limitnek. Azért szoftveres, mert nem a CPU gyengesége okozza a limitet, hanem a DX felépítéséből adódó szoftveres környezet. Ha érdekel a téma, javaslom alaposan nézz utána, mert jelenleg nem én vagyok az, aki butuska megállapításokat tesz! :) Utoljára szerkesztette: Solt, 2015.09.24. 22:07:02
"Intel CPU-val ugyanúgy gond van, pontosabban a szoftveres CPU limit a probléma fő oka, lásd ArmA, DCS." Ez is butuska megállapítás sajnos. A szinkron és aszinkron elvű működések közti különbségeknél kell keresned a megoldást :) Röviden és nagyon bután megfogalmazva, a DX12 elvileg el fogja tudni végeztetni a tényleges aszinkron számításokat a processzorral, így nagyon egyszerűen fogalmazva a terhelés és a feladatok közel egyenlően oszlanak majd el a magok között. Most nagyjából úgy néz ki egy armánál pl, hogy az első mag mgeszakad a második olyan 70%-on pörög a 4. meg már alig. Ideális esetben mindegyik zötyöghetne 60%-on és problem solved ;)
Bocs az offért befejeztem! :) Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.24. 21:00:31
Bocsi de nekem is Intel van :D Lényeg, hogy visszaolvastál.
@Solt: Gondolom akkor a céges autók meg mind Fordok nem? Hisz az is pénzeli a DiRT Rallyt... Igazából nagyon nem így működik, ahogy leírtad és attól, hogy egy játék inkább a videókártyából dolgozik, egyáltalán nem zárja ki a processzor hibáját. A ram, de még a hangkártya hibájából is kifagyhat vagy produkálhat hibákat a játék, akkor levonhatjuk a következtetést hogy hangkártyaigényes a játék? Az a baj, hogy olyan összefüggéseket látsz amik nincsenek :) A mantle meg egészen másra való mint írtad (eleve nem is a procihoz, hanem a videókártyához van) és meg is bukott. A DX12 lesz itt a megváltás ha végre elkezdik használni. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.24. 20:54:59
Nagyon egyszerűen, úgy, hogy az Intel, AMD, NV támogatja a fejlesztést vagy anyagilag, vagy extra szakmai segítséggel. Amikor elindítasz egy játékot, és ott a három logó valamelyikével találkozol, akkor azt az adott játékot a logó tulajdonosa támogatja, tehát ilyen nagyon is van! ;) Most az ebből adódó minőségi különbségekbe nem mennék bele mélyebben, nem óhajtok AMD vs NV vitát generálni, de az jól látható, hogy az utóbbi cég által támogatott játékok látványosan szarabbul vannak optimalizálva.
Na a mai nap már nem keltem fel hiába, megtudtam, hogy a számítógép nem csak videókártyából áll, köszönöm! :) A processzor természetesen számít, de jellemzően olyan játékokban van érezhető különbség, ami processzor igényes mondjuk a nagy nyitott tér, a kis millió objektum, vagy éppen a nagy számú onlány játékos miatt. (DCS, Arma, GTA, BF, stb) Na most a Dirt-re ezek közül egyik sem illik igazából, tehát elmondhatjuk, hogy nem egy CPU igényes játékról van szó. Volt olyan példa, akinek gyenge CPU-val és AMD kártyával jól futott, tehát az a következtetés, hogy AMD CPU miatt fut szarul a GTX970-n, téves!
Tény, hogy az AMD CPU-k egyszálas teljesítménye gyengébb mint az Intel CPU-k egyszálas teljesítménye, viszont ebből a játékok jó részénél semmi nem látszik, mivel előbb van GPU limit, mint CPU limit, tehát az, hogy minden játékban az AMD processzor miatt van gond, megint csak rendkívül téves általánosítás, kijelentés.
Intel CPU-val ugyanúgy gond van, pontosabban a szoftveres CPU limit a probléma fő oka, lásd ArmA, DCS. Ennek a feloldására születtek a Low-Level API-k, lásd Mantle a BF4 alatt, ahol számos AMD CPU tulaj könyvelhetett el jelentős javulást. CPU igényes játékokhoz DX9/11 alatt Intel CPU jobb választás, de attől az AMD nem lesz szar, mert az átlag cső játékokhoz offline ár/érték szempontjából még mindig jobb választás, főleg, ha azt a pénzt amivel olcsóbb egy AMD CPU + alaplap a VGA-ra költjük.
A véleménnyel nekem semmi gondom nincs, inkább a kijelentő mód zavart, mert igazságtalannak érzem a kijelentésed annak ellenére is, hogy nekem Intel CPU van a gépemben. ;)
Ha valamelyik beállítást (azt hiszem a shadereket) túl alacsonyra veszed, akkor folyamatosan ilyen anomáliákat produkál, próbáld meg azt feljebb tenni. Ha nem jön be akkor csekkoltasd a steam-el a játékfájlokat. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2015.09.24. 00:10:44
Két dolog: 1. Egy játék hogy lesz AMD-s vagy Inteles? Ilyen nincsen... 2. Szerinted a proci nem számít ebben a sztoriban? Egy számítógép nem csak videókártyából áll ám, ráadásul mindig az AMD procisokkal van baj optimalizáltság terén MINDEN játékban nem csak itt...
3. bónusz: nyilván a készítők utána fognak járni és meghegesztik, hogy az irodai gépeken is jó legyen, addig is vagy Intelt kell venni, vagy várni amíg jön a patch. (És akkor most jön egy csomó AMD user és leírja, hogy neki milyen szuperül fut, majd eltelik pár hét jön a patch és a kollégánál is jól fog menni, mert javítják.) CSAK érdemes tudni, hogy tényleg mindig ezekkel a nyavajás AMD procikkal van a gond, minden játéknál minden fórumban. Sajnos máshogy működnek (eleve szar elven ezekhez a mai játékokhoz) és nehéz optimalizálni rájuk bármit is.
ui: Nem vagyok se fanboy se hater, vidkarim nekem is AMD, meg a céges gép is, csak ez a tapasztalatom. Intel > AMD, AMD = probléma, ha játékról van szó.
uiui: Ez csak az én véleményem, nem tények, nem biblia, vitába lehet vele szállni, vagy ha nagyon nem szimpi figyelmen kívül hagyni.
Látom sokan írják, hogy jól fut a játék. Nekem is megvan a fix 60 fps, DE grafikai hibák tömkelegével találkozok... van, hogy az esti égbolt egyszer csak átvált nappalra, de olyan is előfordult, hogy átláthatatlan csíkok jelentek meg. De ezek csak néha fordulnak elő, az eső viszont ÁLLANDÓAN villog. Ahol leesnek a cseppek, ott egy fehér textúra paca jelenik meg egy villanás erejéig. Kibaszott zavaró.
Először azt hittem, hogy a videókártyám szarakszik, de azóta sok órát öltem bele más játékokba és tesztekbe, és sehol sem volt még egy apró hiba sem. Komolyan tanácstalan vagyok mi lehet ez.
Egy HD6970 videókártya van a gépemben Q9550 procival. Az oprendszer Vista 64 bit.
Most olvasom, hogy lesz egertamogatas is a menuben ...mi a fene folyik mar itt ?!:)))
Adott egy AMD-s játék, ami a kinézetéhez képest egyáltalán nem rendelkezik horror gépigénnyel, annyira nem, hogy egy 290X-n mindent maxra (tán egy extra effekt van ami off) rakva is beton stabil 60 FPS van, sőt pár kivételtől eltekintve NV-n is jól megy. Még le is írja, hogy eddig jó volt neki is a GTX970-n, (tehát NV kártyája van!) erre te közlöd, hogy az AMD a szívás tárgya csak azért, mert van mellette egy FX8350.
970, fx8350 mellett nekem sem jó most a játék. Ahogy nézegettem a pályákat az este és a por az ami főként agyoncsapja az fpst, akár low akár ultra. Nyilván ennek 60.0 fpsel kellene mennie minden körülmény közt egy ilyen gépen. Ment is, de 3 update óta nem megy. Valamit a fejlesztők csesztek el.
Nem sokára jön az új frissítés a Finn pályákkal! + 1-2 új autó(?) A Finn pályák veszélyesek... ;) https://youtu.be/VmldcCYK3Ew
Jah, most van dogivel.
Plusz a kezdetektol sajat FFB plugin-nel megy, vagyis nem rF1-erzes a kormanyzas es az FFB. De alapbol a gumi es egyebek valoban rF1, de mivel minden auto egyenkent piszkalgatnak, eleg jol ossze van rakva. KInezetre nem rossz, az AI boven jo, tartalom is van, de persze nem a divatos, tucat fajtabol (az ugy is van mashol). Az "uj jatek" meg eleg kodos. Bejelentettek, volt/van elofizetesi kampany, de mi az engine, azt nem tudni. Deformalodo gumikrol es egyebekrol voltak mar infok, ami vagy sajat lesz vagy rF2 licensz. Eleve ossze dolgoznak az ISI-vel, igy barmi megtortenhet.
De ennek is az a hatranya, hogy elegge telitodott a piac, nagy a "konkurencia", ez is inkabb szimes cucc, a tartalomert sem fogjak olni egymast az emberek (a palyak 90%-a teljesen ismeretlen a nagyatlagnak – pedig nagyon jok!!!!).
Neha megyek vele 1-1 versenyt, de mar annyi szim van, hogy foallasban kellene tolni a szimezest:D
Licensz talán nincs, de ez a gumi rohadt messze van az rf1 től ,ez tutibiztos ...
Ha lenne rF2 licenszük, akkor csak említették volna a Kickstarter kampányukban...
Hat oda semmi nem jon sajna... De nekem gya us ez a gumi is lehet ezek megvettek isitol... Gondolkodom is rajta, hogy meg kellene neznem ezt a jatekot.
Intel C2D E8400 + Radeon HD5830 + 4GB DDR2 RAM-mal tolom, közepes beállítások mellett simán megvan a 60FPS, rallycrossban vannak gondok, de az annyira nem is érdekel. Ha valami, akkor ez jól van optimalizálva.
Lehet tudni valamit arról, hogy mikor foglalkoznak a játék optimalizálásával? Mert eddig olvastam, hogy kapott pár javítást rallycross mód stb. de a grafikáról nem látok sehol semmit és az optimalizálásról! Mindenhol olvasom, hogy geforce 970 meg full erőmű kell neki, de még azon is szarakszik néha. Nektek mi a véleményetek? Nagyon nyomnék egy jó rally-s játékot már, de a gépem nem egy erőmű!
Kicsit passzívak voltunk,szóval íme a "heti" VSR league menetrend : VSR_hu Időpont: 2015. szeptember 20. (21:00-től) - szeptember 27. (21:00-ig) Szakaszok : 12 szakasz,van minden Szervizpark: Minden 2. szakasz után Autók: WRC
Mentem vele pár kört, hát így már aztán totál béna vagyok, fék kormány kuplung váltó kézifék meg csúszik mindenfelé az autó ... :) a váltó fogaskerekeit megigazgattam rendesen ...
De én nem tudom mi ez, szim vagy nem az, de jó autóval, földúton, jól belőtt FFB-vel én nem nagyon találok kivetni valót benne !
Juppíí, végre van H-váltóm és kuplungom is ! :))
v0.71 Patch Notes
Additions PVP - Session Visibility - When setting up an Online Custom Championship there is now an option to make the lobbies closed so only players who were either invited or on your friends list can join. PVP – Race collisions can now be turned off when creating a custom lobby. PVP - In a lobby, the user can now specify who they would like to communicate with via the Voice Channel option IE Everyone, Friends or no one. Audio Options - There is now an option to set the chat receive volume. Audio Options – Voice Chat can now be turned on or Off. Controls – Users now have the option to enable Push To Talk for voice chat.
Fixes HUD Fix – Rear view mirror in Rallycross is now correctly placed when using either internal camera. Game Fix – Tooltip to repair a puncture now functions correctly. PVP Fix – Players who jump start when in the staggered grid position can no longer collide with other users. Save Fix – Fix for the game not saving when the player has entered 6 leagues.
Hali. Valaki tudja hogy lehet a játékba át írni a pénzt hogy több legyen?
Setupok vannak valahol? Annyi mindent lehet állítani hogy nem nagyon merek belepiszkálni.
Köszi. Erre voltam kíváncsi :) Esetleg abban tudsz segíteni még hogy a Warez topikot hol találom ennek a játéknak? Ha van. Elég rég jártam már itt az Sg és sokat változott. Köszi ha tudsz segíteni.
Valszeg fut W10-en, a Win "engine nem nagyon valtozott" a Win7 ota (nem a koritest kell nezni, az csak parasztvakitas;P). Amugy meg felesleges is, a Win7 Prof Eng tokeletes cucc! :P Foleg a 8-10 eves gepemhez:DDDD
Most pontosan nem ez a gond. Azt hogy 8 ig van a támogatás ki írva az egy dolog de esetleg valakinek el indul e 10 en. Igaz a BF3 nak is a támogatás 8 ig van de mégis fut tökéletesen a w10. Én ezt csak kérdeztem mert ha valakinek fut 10 is akkor nem ez a baj.
Hali mindenkinek! Tud valaki segíteni? Először is nem tudom jó helyen írok e. Az a bajom hogy mikor indítom a játékot el indul és csak a Dirt Rally felíratnál meg fagy a kép tehát nem tölt be a játék. Le szedtem egy másik crack ot ami procihoz javasoltak mert sok ilyen gond volt. Tud valaki segíteni? Még esetleg arra gondolok nem e az a baj hogy Win10 en nem fut a játék mivel támogatás csak 8. van. Előre is köszönöm a segítséget.
Nem mondtam hogy jo, mert nekem sem tetszenek az ilyen "megoldasok", csak azt, hogy talan az igaziban is lehet valami hasonlo megoldas, es ez a resze is annyival rosszabb, mint a tobbi, de ez igy szar lett;)
Elofordulhat, hogy ezek igazabol is ilyenek vagy hasonlok. Kicsit logikus is lenne, mert ha ezeknel mar nagyobbat kell kanyarodni, akkor mar ugy ios durvan kanyaodnak, oda mindegy:DD
ezeknek a kitcaroknak, meg a mai WRC-knek miért van olyan fura döglött rész a kormányon középen???
Nem ffb, kormányzás... középen olyan mintha holtjátéka lenne, utána meg kanyarodik mint a barom ...totál használhatatlan...Vagy ezekben gyárilag sem lineáris a kormány, ? :))
Helló ! Van valakinek olyan rajtam kívül hogy nem ismeri meg a kormányát a játék ? Egy 10-12 éves ( ) Microfos kormányom van,tudom irányítani vele a játékot,de a beállításokban csak "direct input device"-ként jelenik meg. Így finombeállítani sem tudom,és akkor holtjáték van,hogy élvezhetetlen a progi. (ezenkívül oké minden) Régebben próbáltam x360 kontroller progival,amit itt ajánlott valaki,de az sem segített. Minden másban PCars,Assetto Corsa -meg persze a régebbi cuccok- tökéletesen működik. Vagy esetleg valaki tudja hogy melyik .ini fájlban lehetne ezt átírni,mert én nem találom -ha lehet egyáltalán-. Köszönöm. u.i: tudom hogy le kellene cserélni ezt a retró kormányt,de olyan jól bírja a strapát...
Mikor kijott se kuplungom se h valtom nem mumodott, legutobb h valto mar ment kuplung nem, most kuplung jo valto megint nem :))) Huhetetlen cm mit ossze nem szenved az iranyitassal, itt is es F1-nel is .
Annyira azért nem rossz! Elég jól beállítottam a kormányom, nem egy AC vagy Lfs, de lehet vele játszani. Online is kipróbáltam, teljesen jó a "netkód". Optimalizálták a futását is, nálam az RX esőben csak rajtnál esik le 60 fps alá.
kipróbáltam, nem érdekes, ilyen rossz játékkal még soha nem mentem betonon mint ez, Nem akarom többet bekapcsolni se a krosszt :)))
Az előző update is tartalmazta az összes járgány (kivéve hillclimb gépek) RX default setup fájlját, tehát a lehetőség adott a többi a cm-en múlik mikor engedélyezi. Utoljára szerkesztette: Musicking, 2015.08.25. 20:09:18
Valaki játszik esetleg még rajtam kívül piros momo-val?:)
Kicsit pangtunk mi is. Íme a "heti" VSR league menetrend : VSR_hu Időpont: 2015. augusztus 21. (10:45-től) - augusztus 28. (17:00-ig) Szakaszok : 6 db görög, 6 monte Szervizpark: Minden 2. szakasz után Autók: WRC