Inkább a készítőkről tárul elénk elég élénk kép, a személyiségzavaros alienektől kezdve, a dekorációs őrületen , az exhibicionista mozgáskultúrájú karaktereken át , jön össze ez a nevetséges egyben lelombozó látvány .
Blizzard se fantasy , mint inkább "animu ", ez is az , erre buknak az infantilis idióták az usa-ban .
Azért tegyük hozzá, hogy nem csak akkor szorít az idő, amikor van számláló: pl. a megtorló küldetéseknél sem mindegy, hogy merre indulsz el, mert néha nagyon nehéz azt a 6-ot összeszedni, nemhogy több is maradjon a végére... Néha meg össze tud hozni olyan leosztásokat a gép, amikor az adott felállásban nem lehet az adott körszám alatt (8-12) megcsinálni a küldetést - még ha a csapat java ottmarad sem. (főként elmaradt kutatás-gyártás/pénzhiány esetén - az ember esze megáll: a Földért, az emberiség fönnmaradásáért megy a harc, de a pénzt, ami romba döntötte a civilizációt, azt nem lehet elhagyni - , de az alulképzett csapat is tényező tud lenni) A legnagyobb poén az volt, amikor az evakuációs zóna alatt teljesen megszűnt a tető és azt a kezdő pontra rakta vissza, mindezt 2 körrel a vége előtt...
A másik, hogy a küldetésekre teljesen más katonák kellenek, mint a végjátékra, ahol a küldetésenként 1-2x használható skill-ek már nem sokat érnek, de addig meg nem lehet eljutni nélkülük - pl. sav-/plazmabomba a salvo-val és utána a (bluescreen-es,) shredder lövés (netán Saturation Fire-val), egy körben, azért tud alkotni (páncéltalanítás, ami után jöhet a deadeye a sniper-től... ) a nagyobb dögökön, de a véget nem érő végjátékban a sima, nehéz lövészek már tovább kihasználhatóak (már, ha a célzásra van pakolva rendesen (scope + Perception PCS)); de akár a kószákat is itt lehetne megemlíteni: a küldetésekben nagyon hasznos tud lenni a lopakodásuk (nagy kár, hogy ettől ugyan nem fejlődnek, mer' nem jár érte XP), de a végjátékban inkább már csak nevetségesen haszontalan az...
Sz'al, nálam a "pszichopatákkal" (belőlük 2-őt szoktam vinni (Domination), meg kettő 2 Haywire Protocol-os gyógyítót és így mindig teljes az "elővéd" a végjátékban ) együtt a 10-12 ember a minimum, amit felhasználok/végigjátszás: ha elérte az ezredesi rangot, akkor kispadra kerül az egyén (vagy megy át-/továbbképzésre), hogy a többi is fejlődhessen. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2017.07.08. 19:32:49
Én 8-9-et szoktam, általában... 2-2 ranger/gunner, és a rangereknek kell 1-1 tartalék... Meg ami még marad. :-) Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.07.08. 11:11:44
Egyebkent nem ertem a szamokat. Annyi serules volt az alapjatekban is, hogy mar ott eleve 10-12 embert rotaltal, hattal esely sem lett volna, meg serules nelkul is kellett, hogy legyen 1-1 hacker, medic, stb. egyedi subclassok :) Itt meg bejon a kepbe a kimerultseg is, hat nem 12, hanem 15-20 lesz a barakkban az ugrasra keszen allo katonak letszama.
"The game forces you to build a very big roster of characters. You can’t just rely on six heroes. You’ll develop 12 heroes or more."
Ennél a résznél azért hangosan felnevettem. :D Egyébként elég power creep szagú az egész ez alapján az interjú alapján... Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.07.08. 09:35:26
Hat, gondoltak azokra is, akiknek feladta a lecket a jatek :)
> One option we’ve added is, “Double the timers on missions. Double the timers on the strategy layer.” - itt meg a teljes interju Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.07.07. 18:30:17
Egyre inkabb ugy erzem, hogy inkabb EW fele "kieg" lesz ez, mint sem "mezei" DLC :)
Ahogy már írták előttem: megfelelő fegyverek és magasabb rangú katonák megléte után szabad csak a DLC-s küldiknek nekivágni, amiket akár teljesen ki is lehet hagyni és csak a fegyvereket, amiket behoznak, használni - ezek miatt csökkentették az alapjáték jó pár dolgának erejét, hogy "hasznosnak" tűnhessenek! Annyi igaz, hogy az alapjátékhoz képest kezdenek "elkurvulni" a készítők az egyre OP-bb tartalmakkal, amik nem biztos, hogy megfelelően illeszkednek az alapjáték sémájába... (ez a Long War 2 legnagyobb hibája is egyben)
Igen az, de nem bánom... ugyanakkor nagyon sajnálom, mert az alap X-com 2 nme volt rossz, még ha gyengébb is volt mint az első rész... de pl, amit Malaa írt, az sem segített ( Gas Grenade), csak jött a szemét... de leginkább ez a Ruler-es dolog idegesített fel... :(((
Jo, ez most csak hirtelen felindulas :) Lesz (lett volna) meg ilyen kilatastalan harc (foleg ha ironmanban nyomod), de kesobb, amikor lenyugszik az ember, akkor csak idegesiteni fogja a gondolat, hogy meg lehet azt csinalni, es akkor majd ujra nekifogsz a most szerzett tapasztalatokkal felvertezve. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.07.04. 12:20:17
Uninstall lett a vége, ezzel ez a bossfight nevezetű szívatással a játék tönkre lett téve, bánom, h pénzt adtam a DLC-kért, közük nincs az X-com világhoz.... :((((
Érdekes A Viper barlangos küldin túl vagyok... nem is értettem az egészet... álltak ott mint egy faszent, nem is lőttek vissza.. pulykavadászat volt...
Mert ez bossfight. Vagyis vonalzófight, akarom mondani Ruler harc. Vagymi.
El kell odázni a Viperbarlangos küldetést, amig van már valami stabil Mag fegyver \ predator armor kombód, és utána megfelelően előkészülve (6 emberes Overwatch) várva aktiválni a Rulereket. Aztán mehet a haddelhadd. A Viper Ruler általában úgyse éli túl a barlangot, vagy ha igen, akkor az első kinti küldin meghal, mert olyan kevés HP-val menekül el. Berserker Queen taktikát már elmondtam.
Jön még majd az Archon Ruler, ott nagyon sok taktika nincs, mint OW-ban várni, sniperrel aktiválni, és figyelni arra, hogy ne legyen egy 4x4-es mezőszettben 1nél több embered. Különben kapsz a nyakadba egy szoppantyút.
A 12 kör a te körödben számolódik, nem a Ruler körében. Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.07.03. 18:05:04
Ha van nálad Gas Grenade/Bomb, vagy Acid Grenade/Bomb, vagy esetleg Incindiery Gren/Bomb, akkor dobd rá úgy, hogy minden körülötte lévő mezőt blokkolsz, így az AI-ját összezavarod, semmit nem tud csinálni, és te szarrálőheted (kb 30% HP-ig, aztán kaput nyit, és elszalad).
A következő küldetés kapcsán szeretném a segítséged kérni:
- Adott egy városi pálya,ahonnan egy embert kell kimenekíteni 12 kör alatt. - Egyszer csak megjelenik egy hatalmas zöld szörny, rengeted xp-vel. - Én egy körben csak 1(!!!) emberemmel tudok lépni...
Egyszerűen esélyem nincs, az a dög egy dobbantásával nagy csomót sebez... meg miért nem tudom mozgatni az összes emberemet az adott körben?
Köszi a válaszod, Papa Utoljára szerkesztette: Papa01, 2017.07.03. 17:29:42
Éppen ezek segítségével (mondjuk az szemétség volt, hogy nem lehetett felette átvenni az irányítást. :) ) tudtam túlélni a küldit... a baj az volt, h túl korán mentem oda... de már mindegy, megvan... :)
Köszi az infót! :) Most jutottam el a bazi nagy 2 lábú lépegetőig.... hát kemény lesz az biztos, 5 fős a csapatom, a fegyverek nincsenek moddolva még. Mondjuk idáig sérülés nélkül jutottam el. Hosszú csata lesz. :D
Alapjátékban könnyű küldetés, csak nem egyből kell megcsinálni. Kell várni, amig lesz 5-6 embered (amúgy is mindenki automatikusan szintet lép a küldi után), így Shent leszámitva a legjobban tudsz kijönni.
Sotit, Cannont használó emberek kellenek a nagy dmg miatt, sima Rifle-t és Snipert használó embereket kerülni kell. Rifle-t vihetsz, ha már van Mag fegyvered, mert elég lesz a DMG, hogy 1 lövésből kinyírd a robotokat.
De persze ezt elsőre nem tudja az ember. Egyébként ez a Shen's Last Gift DLC küldetése.
Nem hiba... :) konkrétan az az effekt zavar, amit játékbetöltéskor hallani... ami ugye elég sűrűn előfordul....
A Steam akció alkalmával megvettem az eddigi DLC-ket és elkezdtem az újrajátszást már Commander fokozaton... elég durva... Pl, úgy hogy kb a 6. küldi egy robotgyárban játszódik és a támadó robotok folyamatosan termelődnek...érdekes, ez a küldi nem is rémlik az alapjátékból.... csak úgy tudtam megcsinálni (szerencsére), hogy az egyik emberemnek szintlépéskor megadtam azt a tulajdonságot, amivel a robotok felett át lehet venni az irányítást néhány körig. Egyébként szerintem teljesíthetetlen ez a küldi... :) Az embereim keveset mozognak, elavultak a fegyvereik és nem tudnak lőni.... az ellen bezzeg.. :D
Nekem spec semmiféle zúgás nincs, lehet hogy valamelyik hangbeállításodra allergiás a játék. A legtöbb problémát a túl magas minőség okozza. Hülyén hangzik tudom. Hangszórók/tulajdonságok/speciális/ alapértelmezett formátum. Ezt jobb hagyni a gyári 16bit/48000Hz-en mert hanghibákat okozhat. Esetleg még konfiguráld újra a használt eszközöd beállításait. Utoljára szerkesztette: Grifid71, 2017.06.30. 17:10:25
A játék betöltése közben hallható búgást/zúgást nem lehet kikapcsolni valahogy? Engem rettentően idegesít...
Az egyik DLC-vel jönnek spéci ellenségek. Ha jót akarsz magadnak első végigjátszásra kihagyod, legalábbis én szívtam vele rendesen. Volt olyan állás amit sokszor betöltöttem hogy ne bukjam el a csapatom, mondjuk egy gyújtógránát elég jól bántja őket.
Egyetértek az előttem zólóval. Tanulj bele az alapjátékba a DLC-kkel, csináld végig, vagy legalábbis addig, míg tetszik. Aztán tedd rá az LW2-t és felejtsd el, amit addig megtanultál az XCOM2-ről, mert ez egy egész más játék. Mások a prioritások, amivel haladni lehet. Jobban át kell gondolni minden lépést.
Szigoruan maganvelemeny: Minden jateknal, igy az XCOM2-nel is nalam alapveto dolog az, hogy elobb mindig mod nelkul jatszom vegig, vanilla allapotban, esetleg official DLC-kkel - azert, hogy lassam, mi a kiindulasi pont. En emiatt azt javaslom, hogy elobb mindenkeppen az alapjatekkal jatssz, azt probald meg vegigvinni, es ha vegeztel, akkor kezdj neki a LW2-es vegigjatszasnak! Arrol nem is beszelve, hogy teljesen mas elmenyt fogsz kapni, vagyis nem ismetles lesz, hanem teljesen uj jateknal fog tunni, illetve az LW2 kampany sokkal (szamomra legalabbis, masnak nem) nehezebb, illetve nagyobb kihivas, talan ez a jo kifejezes.
Sziasztok. Korábban játszottam az X-COM előző részével, most a leértékelés miatt megvettem, jöttek hozzá a DLC-k is. Mivel dicsérték, ezért letöltöttem hozzá a long war 2 modot is. Szóval normal fokozaton játszom, tehát a második nehézségi szinten. Ezzel együtt vért izzadok. Bár még csak pár órám van benne, félelmetes mennyire nehéz. Az X-COM is nehéz volt néhol, de ez valami kegyetlen. Kérdésem az hogy a LW2 modot használjam-e, vagy az csak a vérprofiknak van. Illetve mit veszítek játékélmény szempontjából, ha csak a sima DLC-s , hivatalos játékot nyomom? Továbbá ha az LW2-őt ne, akkor melyek azok a modok, amelyek nem csalások, hanem csak a játékélményt növelik. Segítő választ előre is köszönöm.
Egy hete 60% leértékeléssel adták a teljes csomagot, 26 € volt a digital deluxe verzió, abban csak a resistance warrior pack nincs benne, az összes eddig megjelent többi viszont igen. De most is le van értékelve a Reinforcement pack is, 50%-kal. Az három DLC: Anarchy’s Children, Alien hunters, Shen’s last gift. Utoljára szerkesztette: SaGa, 2017.06.24. 08:21:58
Sajna gyenge vigasz! Simán suttyomba leszedett ufok lehetnének. Hiszen ha hozzuk az un. terrorokat, akkor ott tudnak rólunk az ufok nyilván! Tehát ugyanígy lehet titkos egy ufo lelövése, és aztán a misszió!
A mai világban nem divat évekig játszani egy játékot, mert hetente meg kell venni 15.000hufért a következőt, de ez így sajna illúzióromboló! De ez a végletekig le van egyszerűsítve! Nah mindegy!
Mentsegukre legyen szolva, itt most mi vagyunk a suttyomban operalo gerillak, igy hulyen venne ki magat - szerintem -, hogy a titkos muveletek mellett meg ufokat is kergetunk. De az ketsegtelen, hogy lehetne tobb szcenario es/vagy interakcio :)
Huh, nekem is hiányoztak a bázistámadások (oda-vissza), és az UFO lelövése, és az ufo missziók, a kicsitől a nagyig! Ezek szerint ezt a vonalat végleg elfelejthetjük! :(
A mai kor követelményeihez van butítva! :( Amúgy amolyan félnosztalgiának majdnem tökéletes! :)
Újratöltöttem a missziót, és igen, ott már volt zöld mező! Az első betöltésél teljesen máshogy nézett ki a dolog, és nem volt zöld mező sem! Érdekes! :(
Sziasztok! Huh, nagyon vártam anno a játékot, aztán elfelejtettem megnézni, mikor jött ki a játék! Nézem, február! Örültem, hogy szuper, pont kijöttek akkor a kiegészítők is! Aztán nézem, 1 éve február! Na bumm! :)
Szóval lenne egy kérdésem! Az ellenfél gyárának lerombolásához honnan tudok x4 vagy c4-et szerezni? Ott kóvájgok már 1 órája, de nem találok semmit! :( Előre is köszi :)
Leszállt UFOk elleni küldetés egy volt összesen - sajnos - mert nagyon tetszett. :) Bázistámadás: Nem, a bázisom ellen értettem. Codex: Köszi, a következő végigjátszásnál használni fogom a Flashbang-et. Gatekeeper: Azt tapasztaltam, ha nyitva van a pajzsa sokkal sérülékenyebb... illetve volt olyan katonám aki nem egyszer 1 lövésből kivégezte. Miután lettek pszi katonáim, a sztázissal egy körre hidegre tettem és úgy már simán kinyírható volt. (2 kör alatt.)
Ami nekem nagyon bejött a Run and Gun majd a dupla lövés talán Quick shot volt a neve. :) Na és persze a Mind Control. :)
Leszedett helyett leszállt UFOk elleni küldetések vannak - bár tény, hogy nagyon elvétve, amolyan felturbózott Supply Raid lenne egy kis objective-vel -, a bázistámadás pedig elvileg a Facility/Blacksite (ha az élienek ellen érted), vagy a Retaliation/Avenger Defense (ha az XCOM ellen érted) lenne.
A klónozós izékre (Codex) dobj egy Flashbanget, és nem tud klónozni, meg teleportálni, elég könnyű utána kinyírni. A hógolyó, gondolom a Gatekeeper tényleg kemény dió, előbb talán Adventeket kell kinyírni a közelében - távolságot tartva a hulláktól -, hogy köv. körben feltámassza őket, aztán Chain Shot a Grenadiertől. Flashbangre ő is elég érzékeny.
Andromedon nem gáz, amíg nem vagy 4x4-es (5x5-ös?) mezőn belül az embereiddel, mert akkor nem dob rád Acidot, hanem vagy lő, vagy közelharcozik. Miután meg meghalt, könnyű elintézni, ha van Bluescreen Roundod pár emberrel. Ami a végjátékban eléggé ajánlott, én általában a Shredderes Grenadieriemre szoktam rakni, Chainshottal még egy Sectopod is majdnem kifekszik. De csak majdnem. :-( Egy Andromedon Shell viszont csak egy Chain Shot. :-D Rangerre is jó lenne, de náluk Talon Round van. Utoljára szerkesztette: Maala, 2017.02.25. 11:46:27
Ez egy nagyon szuper játék! :) 74 óra volt az első végigjátszásom, de ha megvettem a DLC-ket is (és kész lesz a honosítás), újra elő fogom venni. Ugyanakkor szerintem az első rész, jobb (X-Com-osabb) volt.
- Nagyon hiányoztak a légicsaták - Nagyon hiányoztak a leszedett ufo-k elleni küldik - Ugyanez igaz a bázistámadásokra is
Az újításokban én nem láttam akkora lehetőségeket, bár érdekes volt látni egy ilyen vonalat is. A lövések %-os valószínűsége egy vicc... jobb lenne, ha ott se lenne, akkor nem húzná fel magát az ember rajta! :) Szerintem az ellenfelek közül a legkeményebbek a "hógolyók" és az sárgás/zöldes valami volt, ami mérgező anyagot lőtt ki és miután kinyírtad, kezdhetted előröl, mert "feltámadt"... Na és persze azok a klónozós izék.... :)
Egy Rookie-t kell beleraknod, aztán szépen húzhatod fel, alapjátékban még csak küldetésre sem kell mennie, és idővel eszméletlen OP lesz. Solace, Stasis, Soulfire, Void Rift, Mind Control, ezek az igazán OP képességek.
A PSI laborba hogy lehet katonát betenni? Köszi a válaszokat! :)
Papa
A titok nyitja az, hogy amíg Concealed vagy, addig nem kapsz erősítést.
Szóval a megfelelő taktika az, hogy osonsz-osonsz, aztán amikor 2-3 kör alatt be tudod fejezni az egészet, akkor kijössz a maciodúból, és befejezed. Általában az első erősítés a 4. v 5. körben jön.
Amúgy nemcsak, hogy folyamatos az erősítés, de egy idő után körönként jön 8asával. :-D Akkor váltottam a Network Tower taktikámat a jelenlegi OP tax-ra. :-D
Ez a folyamatos erősítés az új LW2 frissítésben kb lehetetlenné teszi a játékot. Egyszerűen nem lehet haladni a katonákkal, mert minden körben azzal vagyok elfoglalva, hogy az újonnan jötteket lövöm. Ezt nem tudom, hogy melyik agybeteg találta ki, hogy ez default legyen, ne pedig valami extra opcionális nehezítés.
Ah, ne is mondd, tegnap Ambush troop columnban, meg előtte HQ Raiden is úgy elbambultam, hogy a Shinobim aktivált egyszerre 14 ellenfelet... HQ Raidben meg is halt a best grenaiderem... 34% High Cover hit by Viper, kthxbai. :-D
LW2-ben ennyire nem lehet mókázni Specialisttel, ott nem kapsz plusz lépést Skulljack használata után.
No igen kiveve ha LW2-t jatszol mert ott ha behuzol meg 1-2 podot veletlenul a specialistaval, akkor annak szinte biztosan squad wipe a vege. Ugyhogy max az alapjatekban ilyen hasznos ez a cucc.Long warban az assaultok run and gun skilljet is nagyon nagyon korultekintoen lehet csak hasznalni.
#1255 : en komoly bugba nem futottam bele egyik verzional sem, szoval nalad lehetseges hogy 1-2 mod zavar be. (az utolso kuldetes igen, de ott ha sokaig varsz akkor a jatek keptelen kezelni 30+ ellenfelet normalisan)
A skuljack-et csak a két küldetésben tudod használni (adv.officer, meg az a vibrálócsaj) utána már nem, tehát mindenképpen ki kell fejleszteni a skullmining-et. Az amúgy nem hátrány hogy előre rohan sőt :), képes a max távolságra is elrohanni, és ha nem sikerül még lehet vele egyet lőni, de amúgy is ha nem sikerül sebez 2-őt tehát kivégzésre is jó :) , sőt én a harcot úgy kezdtem mindig hogy előszőr skullmining mert hátha sikerül és akkor 'oneshootolja', holott hagyományos fegyverekkel lehet 2 ember is kellene rá! Én 3 emberre is teszek ilyet, főleg a oneshoot miatt, gyakorlatilag ranger-t csinál a specialistből, meg az intel is jól jön persze.
mert sajna simán előfordult, h kivágott a desktopra mikor nyomott volna egy autosave-et de én meg már tekertem a képernyőt vagy ha animációt játszott le. (és miután nem lehet elkattintani a kezdő firaxis/unreal engine videókat kellemesen meg is gyűlöltem őket :) ) most nyomtam le az utolsó küldit és ott simán eljátszotta h az épp repkedő psionic/sniper-em beragadt vmi láthatatlanba és onnantól nem lehetett mozgatni. jópofa játék (minden butítása ellenére is) és jó lenne belekezdeni egy ironman-be, kíváncsi vagyok hol véreznék el végleg :) de így nem igazán van kedvem.
A csapatösszeállító képrenyőn tudod a katonáidnak adni. Vagy egy közelharci embernek adod - alapjátékban pl. Ranger -, vagy, ha már megvan a Skullmining is, akkor a Specialistnek, mert a Hackinget is emeli +25-el, igy könnyebben tudsz hackelni majd vele.
Hátránya, hogy amikor használni fogod a skulljack\skullmining képességet, akkor a specialisted előre fog rohanni, és mivel csak 70% a siker esélye (mindig), lehet, hogy hoppon maradsz. :-)
Skulljack-ot hogy lehet az emberemnek adni? Jól értem, ez valamiféle eszköz, amivel fontos idegeneket tudok elfogni? Kifejlesztettem és le is gyártottam, de itt megakadtam. Köszi a válaszokat! :)
Valoszinuleg megvan mindenkinek mar, de a klasszikus XCOM most ingyenes meg egy-ket napig a humble bundlen. A regi DOS verziorol van szo, amelyen felnottunk :)
Amikor kijött, egyszer kifagyott (az XCOM2), de aztán mire visszaléptem már frissített, és azóta no para.