tul sablonosak a kuldetesek, siman lehetne tobb felfedezendo hely odakint is, vagy valamit csinalni a kuldik alatt, nem csak h atkutatod a szobakat, beszelszazt ennyi...
amugy egy ido utan mar dog unalmas a ruhak es a kacatok gyujtogetese
Kezdek rájönni mi ez a megunás, márciusban kezdtem. Most van a fő bunkerben 100 lakó, a bázisom tökéletes, nincs mit átépíteni, és már se a DC attack se a skorpió attack nem okoz gondot, 8 erőművel nem megy le nullára az áram, és 16+ sebzésű fegyver van mindenkinél, még az 1 szintűeknél is. Tele vagyok pénzzel, mert 4-5 emberrel/robottal gyűjtöm folyamatosan, és csak fölszámoltam raktárom felét is, túl sok volt a kisautóm. Meg az üres állandóan égő szobám. Van 24 szuper-dwellerem, majdnem minden stat maxxon, a karizma csak ami általában nem, és már 30-as 40-es szintűek. Csinálom a questeket, nevelem ki az új szupereket, és nincs igazából célom, csak hogy a lehető legtöbb venegance meg jófajta outfit le legyen gyártva. Most jönne be gondolom célnak a legendary dwellerek begyűjtése uzsonnásdobozokból :)
De nem hagyom abba, mert eddig sem vettem túl szigorúan, csak két nap alatt hirtelen nagyon kiüresedett, kedvem támadt újrakezdeni, de akkor sem csinálnék semmit másképp, hisz ez egy tökéletes állapot.
A karizma a rádiózáson és a terhesség gyorsításán jó még bármire? Küldetéseknél a beszélgetéseknél számít valamit? Utoljára szerkesztette: Hirthalion, 2017.05.02. 21:06:49
Bottle and Cappy. Megéri? Több kóla, de több Deathclaw. Én az egyik játékomnál megcsináltam a másiknál csak az elsőt, hogy ne tünjön el (nem tudom mit jelent a limited time) mert ott még alig van védelmem.
A többség azért megcsinálja, nem? Nem tudom mennyivel kevesebb lenne a DC támadás, nekem napi 3 megvan úgy hogy nem megy napi 24 órában a játék. És nyilván akkor mikor épp kiküldtem 3 csapatot az összes stimpack-kal kalandozni :)
Jogos, csak ha elfelejtem mielőtt elmennék otthonról , akkor nincs kedvem belépni napközben telefonról. És általában elfelejtem :P Bár az android a fő platform, mert telefonra kerestem offline játékot, viszont esténként többet rendezkedek a bázison.
amúgy van valami plusz a steam verzióban? vagy már nincs is külön launcher a játékhoz és már csak mobil és steam érhető el? már régen játszottam és már nincs fent a bethesda féle
Dresszkód, és nincs káosz, egyenruha minden szobába, a tanulók meg 10 szintenként másik ruhát kapnak. lehet egy cérnáért ilyen olcsó fél órás ruhákat gyártani, hamar megvan. más ruhát kap akit dobozból kaptam, mást akit befogadtam, és ha van child specials állatom megint más ruhát kap az aki magasabb SPECIAL szinttel született. Így a kiképzőszinten sincs káosz. Az első két nemzedék meg ősz hajat kap, így első látásra tudom ki az öregek, akiknél még nem volt ideális íve a képzésnek, és nincs sok életük. Ők a mobilis nemzedék, oda kerülnek ahová épp kell az ember, de fölös az állandó személyzet. A szuper-dwellerek meg akiknek ideális volt a kiképzése és már első szinten maxon volt minden SPECIAL, valami extrém hajszínt kapnak. Még soha nem zavarodtam bele :P Még akkor is tudni fogom ki kicsoda ha mindneki 50-es szintű lesz, bár akkor már majdnem mindegy mert addigra úgyis majdnem minden SPECIAL a maxon lesz mindenkinél.
Azért nem rakom fölülre a raktárakat, vagy az overseer office-t mert azoknak nem kell áram, ne vegye el fölöslegesen a hasznos szobáktól. De ha megvan az atomerűmű úgy nézem nem lesz többet áramhiány.
Túl hamar visszahívod, én 1-2 napig hagyom kint, és míg eleinte csak 1-2 kupakot talál késöbb már százassával szedi. Nálam most 6000 körül van a Mr-nél.
Én kettő robotkával már nem kezdeném újra, mert ki tudja az újnál mikor jönne össze, pont ugyan annyi pénz újrakezdeni, mint ezt átszervezni. És a lebontásból is jár vissza némi kupak. És most már vannak magasabb szintű lakóid is a küldetésekhez. vagy a védelemhez.
Ha két Handy van csinálnék egy erőműszintet három erőművel, meg egy büfé/víztisztító szintet. És onnantól nem kell figyelned semmire.
Az első szint most nálam ami a legjobban bejött két plussz erőmű, ahol nem mindig van ember, ide rakom azokat a 40-50 szintű első nemzedéket akinek épp nincs dolga, mert nem megy se a 'fegyvergyár', se a 'szabóság' mert nincs alapanyag. És nincs a végén lift, így lassítja a támadásokat. A másodiksor a büfé/víz szint, de nálam már a kert van a büfé helyén, és a harmadik szint az erőműszint. Ez a két (három) védvonal elég a kintről támadók ellen.
A raktárszint és a kiképzőszint közé meg hagyok két sor szünetet, azon nem megy át sem a tűz, sem a patkány. de ha sok pénzed van ajánlom ide a 3 fodrászatot 3 őrrel, zárószintnek.
ezt az újjáépítést és nem javaslom + nem is nagyon tudod megvariálni, mert ahhoz elég szépen le kell bontani az egész vaultot, az meg nem olcsó... érdemes újat kezdeni, ha úgy érzed, hogy ezt elrontottad
én általában ott szoktam, hogy megunom hogy lassan megy minden és elkezdem őket összeereszteni aztán jönnek a porontyok, hiába nevezegetem el őket egy idő után már követhetetlen és akkor teljesen megunom :DDD
annyival kiegészíteném, hogy az overseer roomot érdemes a legelső szintnek a végére tenni, mert ott úgy sincs sok variációs lehetőséged és pont kitölti az egész sort
nekem az alap kezdés mindig az első szinten: kapu+raktár+office room Utoljára szerkesztette: Balázs 17, 2017.04.30. 22:15:14
Hát nem sok pénzt hoztak. De nem lett semmi bajuk viszont. Kezd lenni egy kis pénzecském úgyhogy gondolkozok a bázis újjá építésén,van valami jó tippetek hogyan építsem fel úgy hogy jó is legyen?
Ugyan úgy hívod vissza, mint az embereket, de gondoom már megtaláltad. Nem tudom mi van ha odakint megy tönkre, mert még nem volt rá nálam példa, de gondolom ugyna az mint az emberekenél, 2000 kupakért visszakapod.
Nekem a negyedik már fölös, én azért küldtem ki, és annyi már a 'zöld' lom, amit összeszednek az emberek, amit azért sajnálok eladni is, mert hátha még jó lesz valamire, (témákhoz, lehet kell majd a sárga holmik legyártásához is jó sok zöld) hogy lassan nem tudok több raktárat lerakni, és Mr. handy nem hoz haza lomot a kupak meg a felfedezésből jön a legjobban.
En azt sem tudtam, hogy ki lehet kuldeni felfedezni :) Sose meg sem fordult a fejemben, hogy felfedezzen. Ha vegre kaptam egyet kuldetes sorzatot vegen, vagy ladabol nyitva ment begyujteni az adott szintre.
Ha a fölvett küldetésekre gondoltál, igen, de csak a küldetés végén. Ha felfedezőre őt is, és megmarad a nála levő holmi is, de sokkal több, mint mikor a bunkerben hal meg, olyan 1000 körül.
Ha meghal kint küldetés közben fel tudom támasztani? Ha lesz majd pénzem egy szintre rakom az erőműveket meg egyéb vackot,de most épp nincs rá pénzem. Utoljára szerkesztette: Plata, 2017.04.29. 19:56:02
Az adott szinten mászkál, igen, de magától nem liftezik, azért érdemes egy szintre rakni a begyűjtendő dolgokat, és amíg mászkál föl le, begyűjti, nem neked kell rá figyelni percenként.
Mikor még kicsi volt nálam a bunker és csak egy szobákból álltak a termelő-szintek nem mászkált el, és sokkal gyorsabban is gyűjtött.
De a lakószinten biztos nem csinál semmit, csak látom mindhárom erőmű nálad más szinten van :)
Ha úgyse használod begyűjtésre ki lehet küldeni a terepre is de csak kupakot gyűjt, cuccot nem. Viszon nem is tömi tele a raktárt kb semmire sem jó kisautókkal.
És Mr. Handy miért a lakószinten van? Ott nem csinál semmit.
Ha már van kettő inkább egy erőműszintet csináltam volna 3 erőművel, meg egy büfé-víztisztító szintet, hogy ki is legyen használva az automata begyűjtés.
50-től meg majd már jön a radskorpió is, és az elől nem győzöd majd kimenteni, mert úgyis mindig oda azokba az üres szobákba megy megy át a skorpió, ahová menekítetted, megfigyelés :) Nem egy gyors reagálású hadtest, lehet lement volna ha tovább tart a támadás. Nálam pl nincs is őr az ajtóban, mert semmi hasznot nem hajtanak, az első szoba nálam az első védvonal, egy plusz erőmű. a másik három főerőmű mellé. Az plusz áram mindig jól jön 50-60 lakó fölött.
A képhez: szerintem egy lift bőven elég, középre én már nem rakok, mert kiszámíthatatlanná teszi a Deathclaw támadást. És annyival nem lesz lassabb a közlekedés, hogy hiányozna. És sok liftszobával többet kell gyorsan átnézni ha jön a mysterious stranger ;) Utoljára szerkesztette: Hirthalion, 2017.04.29. 17:59:13
Az előbb is jött raider attack le tettem a legalsó raktárba erre nem ment le a gyökér. De ott volt a lángszórós meg mittom milyen ágyús pasi az ajtóban így gyorsan lerendezték őket,nem is tudtam hogy meg lehet javítani ha felrobban.Vigyázok rá.Ha tudok.Pénzem azért nincs most mert gyorsan építettem pár edző termet és le pakoltam az őreimet edzeni.
Mivel tele vagyok kupakkal, engem nem zavar ha öngyi akar lenni, megveszem újra. 6-8 ezerrel jönnek vissza a felfedezők, belefér a 2000 kupakos javítás. De a támadás elött mikor már ütik az ajtót húzd le egy alsóbb szintre, és akkor nem lesz karcos a búrája. és ha vége magától visszmegy a szintjére. Én attól féltem csak mikor felrobban a 'mini-nookie' sebzi az embereim, de még most nem tudom ez így van-e mert már épp mindneki sérült akkor a szobában, nincs időm megfigyelni. Utoljára szerkesztette: Hirthalion, 2017.04.29. 17:47:26
Nekem jött 2 Mr.Handy,de a hócipőm tele van vele,öngyilkos idióta.Ha jön valami támadás előre megy harcolni és őt ütik,hiába van két őr az ajtóban akkor is őt ütik.És nem lehet gyógyítani.
Hát, nekem is a második igazából a sokadik, mert még az első egy nagyon szerencsés bunker volt, majd mindben volt valami hasznos állat, felszerelés vagy egy jobb ember, már az első felfedzőt legendary golyószóróval küldhettem ki, így el lettem kapatva. De a másodiknál a sokadiknál sem esett semmi, 1-1 stimpack vagy 50 kupak, kösszép..., fogtam két nap után töröltem, újat kezdtem, és ott sem. Addig töröltem újra és újra kb az első 12 uzsonássdobozig, míg nem kaptam már az elején valami használhatót a kezdéshez. Főleg az állatokra hajtottam, nem pont a 'boldogító' macskára, annál azért vannak sokkal hasznosabbak is. Aztán mikor már az elején 20 lakónál bejött egy olyan objective amiért Mr. Handy járt, tudtam jól döntöttem, és az maradt a végleges :) Pedig az uzsonnásdobozok ott sem voltak túl szerencsések, egy 25%-os wasteland caps macska miatt tartottam meg 3 napnál tovább. De az elsőben meg Mr. Handy nem volt, azt hittem csak pénzért lehet venni a shop-ban. Utoljára szerkesztette: Hirthalion, 2017.04.29. 17:43:15
Jah de egyszer kaptam egy cicát mint pet. 30%-al növeli a boldogságot. Egyébként ilyen most az építményem.
Nekem még semmi értelmes nem jött,se luch box-ból se küldiből.Még kezdő bunkerépítő vagyok,második bunkerem építem mert az elsőt nagyon elcsesztem.És erre egyből rájöttem. Bár gondolom a második sem túl jó. Utoljára szerkesztette: Plata, 2017.04.29. 17:28:39
A játék sajátsága, hogy tele van titkos statisztikákkal, pl azt sem tudod megnézni mennyi is egy lakód élete, vagy mi mit is csinál pontosan, mi mitől függ, így a megfigelés elég fontos szerepet kap. Még te is találhatsz valamit.
Én ezért is hagytam ott az első bunkert túl sok mindent csináltam rosszul, úgy hogy nem tudtam semmiről, pedig ott van egy legendary dweller is, meg egy ' questfelező ' és egy +3-as child specials kutyus :) De nem töröltem, majd jó lesz hard nehézségi foknak az újraszervezése. Utoljára szerkesztette: Hirthalion, 2017.04.29. 16:58:39
Nem is szoktam, már minden random küldetéssel találkoztam, és mindig ugyan ott vannak a halálfejesek... Ezért nem szeretem az egyszobás benzinkutat az 1-2 kampósrémmel, pont a legnehezebbet kell lecsapni critical nélkül :) (és nyilván amikor már csak pár stimpack van az embernél...)
De már a fölvett questeknél is addig hurcolászom ameddig nem találkozom halálfejjel. Lehet pazarlás, mert 2-3x is feltöltődött volna a bossig, de ki tudja mi van a következő szobában... Olyan sok időt úgysem visz el ez a játék, mert csak várakozás valamire, belefér egy kis elhúzott akció. Ha már 10 órákat várok rá néha, ugye :)
Criticalhoz annyit hozzatennek, hogy nem feltetlen muszaj azonnal elloni/aktivalni. Ha tudod, hogy a kovetkezo szobak valamelyikeben jon/johet a boss, akkor inkabb hagyd, es csak nala hasznald, mert annyi ido alatt nem fog "visszatermelodni" a lehetoseg. Mivel rendszerint az osszes karakter 1-2 kor elteressel, de egyszerre kapja meg, igy a bossnak nem sok eselye van, ha mind a harom karakterrel ot tamadjatok (iranyitottan) es betalalnak a kritikus sebzesek. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.04.29. 15:30:42
Z33noo-t kiegészítve, A magas PERCEPTION esetén több tárgyat, ruhát fegyvert talál, szerintem erre nem a LUCK hat, mert ha magas a LUCK de csak 1 a PERCEPTION egyértelműbben kevesebb a holmi
Azért is érdemes magas ENDURANCE szinttel indítani az embert, mert elég sok szintet fog odakint lépni, és minél nagyobb annál tobb lesz szintlépésenként az élete, én 10 alatt nem is külsök ki senkit.
A LUCK meg legfeltünőbben azt befolyásolja, mennyi kupakot talál (amúgy a kritikus sebzés gyakoriságát is, ha random küldetést talál, szerintem nem a PERCEPTION-tól függ, az csak a 'célkereszt lassító')
A CHARISMA végül is meg plusz XP-t hoz, ha sikerül barátkozni
Én úgy szoktam hogy 6 első szintűt egyből berakok kondizni, felhúzom maxra a PEL-t, kapnak 6 jó fegyvert és a +5-ös wasteland gear-ben kiküldöm őket 1-3 napra. Mivel az A és az S 1-2 szokott csak lenni, ezekkel nem fogadom el a random küldetéseket, mert így elég nehézkesek. Mire visszajönnek már 30 körül lesz a szintjük, szintlépésenként majdnem a maximális lehetséges életpontot kapták a 15 E miatt (+7-es E ruhám eddig csak egyszer volt) és folytatom velük a kiképzést, jön a ami kimaradt. (SCIA) És így már jobban fogják bírni képzés közben a patkányinváziót is :) És tele leszek kupakkal és holmival. És ekkor kezdem csak el a questeket is, velük. Az első nemzedék meg a gyárakban robotol, mivel nekik jóval kevesebb lesz 50-es szinten is az életük és a végén meg azért bedurvul pár quest.
Ja igen, én preferálom a Soldier Uniform-ot, mert S-E-L-re ad pluszt, de lehet van jobb is nekem ez az elérhetö legjobb. Arrol nem találtam semmi infót, hogy a Heavy Armor-ok páncélzata (vagy bármi páncél) bármit is számitana...
STRENGHT - Erő Befolyásolja hogy mennyi felszerelést tud magával cipeli, ergó, mennyi ideig tud kint lenni a Wastelandson. End 10-el rendelkezö dweller, mindig a fegyver által tudott legnagyobb sebzést okozza
PERCEPTION - Észlelés A kritikus sebzések gyakoriságát növeli, küldik alatt lassabban mozog a "célkeresz mutató" ami által könnyebb a nagyobb krit-et kivitelezni, wastelands-en jobb eséllyen talál érdekes helyeket
ENDURANCE - Kitartás A dweller életpontjára van hatással. lvl1-es dweller 105 HP-val kezd, kis endurance mellett lvl50-re 450 HP-ja lesz, max enurance mellett lvl50-re 850 HP-ja lesz. (vagy kb ilyesmi, van rá pontos képlet, ezek csak megközelitö számok) Wastelands-en 11-es vagy nagyobb Endurance-val rendelkezö dweller jelentös mértékben kevesebb rádioaktiv sugárzást kap
CHARISMA - Csáberö :D A Wastelandsen élö civilizált népekkel való találkozást segiti elö.
INTELIGENCE - Ész ... Az iménti civilizáltakkal való kapcsolatfelvételt segiti, valamint jobb eséllyel talál Stimpackot és Radaway-t
AGILITY - Gyorsaság Küldetések és felfedezés során is azt befolyásolja, hogy mennyi lövést tud leadni a dweller mielött az ellenség lövöldözni kezd, illetve egy megfutamodás során, mennyi sebzést tud elviselni, kikerülni.
LUCK - Szerencse Gyakorlatilag mindenre hatással van kis mértékben. RUSH esetén a szobában lévö dwellerek átlag luckja segit a sikeres rush-ban, termeléskor CAPS-ot ad ha sok a luck. Wastelands-en segit a több és jobb felszerelések, fegyverek megtalálásaában, az érdekes helyek megtalálásában, küldetések alatt a Crit gyakoriságát növeli.
Bocs a regényért, de igy kerek a történet. Szerintem minden fontos, DE A LEGFONTOSABB (szVsz) END, LUCK, utánna PER, STR, AGY, végül INT, CAR (ismétlem ... szvsz) :D
Ha küldök ki embereket felfedezni vagy elküldöm őket küldetésre melyik statot érdemes húzni? Milyen ruhát adjak rá?
Csak az alapokról szoktak magyarul értekezni. Nincs magyar Wiki-oldala, se 'magyarítása' De szerintem erre is való egy ilyen oldal ;) És még angolul is elég hiányos, nincs minden megmagyarázva ami a játékban van.
Srácok nincs valami magyar útmutató a játékhoz? Esetleg magyar nyelvet lehet valahogy varázsolni hozzá?
A fodrászhoz csak egy embert lehet hozzárendelni, a véletlenszerű események is úgy látszik ezért 'gyengébbek' abban a szobában, elég rá egy ember is. (tűz, patkány, csótány) Egy sor fodrászat a raktárszint és a kiképzőszint közé elég hatékony védvonalnak tűnik [ha nem is a legolcsóbb szoba], 3 ember magas INT-el és HP-val (+AGI?) elintéz minden lentről terjedő bajt külső bevatkozás nélkül. [tesztelve] A boldogság szint nem túl nagy, de vagy cserélgetni kell őket, hogy ne emózzanak, vagy lehet föl kéne vinni a karizmát is.
Ezért nevezem el egyénileg általában olyan magyar(?) nevekkel a lakókat amiket mai modern szülő nem ad a gyerekének, ha jót akar neki, és aszerint, hogy kb milyen karriert szánok neki. (azért Dzsenifer meg Renátó nálam sincs :P) A hét vezérből hat nálam mind az erőműben dolgozó izmos legény, Vilhelmina és a többi fura nevű csaj meg mentek a büfébe. Illetve szobánként adok nekik egyforma egyenruhát, amiből meg nincs még hat az megy a földerítőkre, így ránézésre tudom ki hová való ha véletlen áthúzok valakit máshová, és milyen SPECIAL-t húztam föl náluk, tökéletesen átlátható. Nem gondoltam volna hogy ennyibe kerül a borbély, így azt most egyenlőre amíg nincs minden fölépítve hagyjuk. Onnantól jönnek az egséges bajszok, meg hajszínek. Kasztosítok, meg talán egy kicsit babázok, épp csak életrajzot nem írok már, nem? :)
Amíg be vagyok lépve arra az időre meg szerintem kikapcsolom kifelé a rádiót, hátha kisebb eséllyel vonza majd be a DC hordát. Ha ki vagyok lépve akkor is elég új lakókat toborozni.
De de, csak bejaraton keresztul "ajtostul" rontanak be a DC-k, rosszul fogalmaztam :)
Sajnos sosem esett le a letszamom, inkabb nott. Sot, kirugni is csak akkor rugok mar ki embert, amikor dugig van a vault, uj lakoepuletet nem akarok felhuzni (direkt nem akarok max letszamot, ezt is alig latom at neha mar), viszont a visszaerkezo csapataim mar nem tudnak beallni a bejarat elotti sorba, mert tele van az is. Ilyenkor kirugok valami lowlvl mokust a raktarakbol (ott szoktam atmenetileg tarolni a felaldozhato nepeket), es rakok be helyere egy ujat.
A korai fazisu vaultomban volt olyan, hogy felallitottam a csapatokat, de a DC-k az elso lifttel elindultak lefele :) es en meg neztem bamban, hogy baszki, nem ez volt a terv. Azota hagyok az elso emeleten egy csali eromuvet.
Volt olyan - hamvaban halt - tervem is, hogy szintenkent csak 1 lifetet rakok be (szelekre), es valamilyen szinten kotott utvonalakat alakitok ki - amolyan balrol-jobbrol-lift-jobbrol-balra-lift - de olyan sokaig vandoroltak igy a lakoim, hogy nem ert ennyit a DC-k elleni vedekezes.
És régi játékosként sem tudod mi van ha újra lemegy a létszám 50-60 alá? :) Amúgy én is csak akkor játszok, ha 'muszáj' nem ülnék le elé órákig otthon a laptop előtt. Így meg soha nem gond, ha valakire várok, és egy órát késik :) Kár hogy nem közös a mentés a telefon és a PC-s verzió között.
"spawnolo DC-k" Nem csak kívülről jöhetnek? Nemá....
Én arra gondoltam tegnap, [mert szintén elgondolkodtam hogy (1 v. 2?) lakószobát rakok az ajtóba, [amiből könnyen fölállnak hadrendbe, nem kell lépcsőzni] de inkább mégis az atomerűmű soron kívül az ajtóban legyen első szintű normál erőmű. Amíg várnak a támadásra a csajok, addig is termelnek némi plusz áramot, az meg sosem árt. A harmadik szint már helyezkedős abból is, de az első ha jól emlékszem nem.
49 fölött már én se fogok rush-t nyomni, mert utálom a radskorpiót, és nem éri meg a kockázat. Elég a spontán megjelenése... Maximum ha quest a rush, és már nem tudok aznap többet ingyen törölni. 49-re már megvan a 6 max STR az erőműben, vízre és uzsonnára meg elég 2-2 ember. Pörög a termelés 1 percenként kész és gyűjti Mr. Handy. Nálam elég gyakori a lenti szinten spontán raktártűz, napi egy biztos bejön. Vajon mi alapján lehet ez? Biztos figyel valamit. Lehet az áramhiány? Általában lent nálam sötét van...
Nekem volt olyan elrendezés, hogy 4 szinten is grill party-t tartottak az emberkék az üres szobák miatt :) Mivel nem russolok és a lakónegyed magától még csak 1x gyulladt ki, a raktár meg 1x sem így nem lesz gond a tűzzel. A rágcsálók már több gondot fognak okozni, de lesz raktár szint ami ki lesz tömve raktárosokkal, azok majd bespejzolják a patkányokat kajának :)
En is ugy csinaltam, hogy a alulra raktam tobbsegeben lakhelyeket, rakatarakat, es a cha/int/luck trening helyisegeket. Utobbiakat azert, mert oda mar csak azokat kuldom, akik a SPE es A treningen atestek es elertek a 10-es szintet. Igy, amikor lent vannak a CI es L-t novelni, akkor mar meg tudjak vedeni magukat onalloan, ha ott spawnol egy radskorpi vagy valami ragcsalo.
Kb. egy eve kezdtem a vaultot, meg a PC-s premier idejen (vagy nem tudom, mikor volt mar, de azt a savegamet hoztam at steamre), es csak meloban jatszok vele :)
A vedelmem nekem ugy mukodik, hogy magas skillekkel (+ jo sebzesu agyukkal) rendelkezo embereket raktam a felso szintre. A kapuban van 2 orszem, majd kozvetlen mellette egy living quarter, benne 6 darab csajszi (igy nem lesz terhes egyik sem) majd jobb oldalon van egy eromu. Ez azert fontos, mert amikor meg friss volt a vaultom, lattam, hogy a spawnolo DC-k mindig jobbra tartottak egyesen az eromuig, ahol duhajkodtak egy sort, majd mentek le a masodik szintre a kajaldaba. Ezert ezen utvonalra csoportositottam a legjobb katonakat es felszereleseket es igy a kajaldaba mar csak 1 DC vanszorogott el, es ott meg is halt. Kesobb 10-es katonakkal es PA+agyukkal mar addig sem jutnak el.
"Küldetések meg néha elég bosszantóak. Csinálj 5 perfekt critet. Csináltam küldetés során 1-et, de nem számolta el." Elszámolja, csak néha a felderítők spontán küldetései nullázzák a folyamatban levő objective-eket. Gondolom betöltési bug. Elszámolta, de sajna épp akkor nullázta is nálad. Bunkeren belül nincs crit, legalábbis nem a küldetésekben látható módon. Vagy maximálisan rá kéne zoomolni? Láttál már olyat?
Olvastam egy angol fórumon, mikor kerestem ezt a létszámos dolgot, hogy ő is bekapott egy támadást, kihalt a bázisa fele, és dühében az összes maradék emberét kiküldte a pusztába meghalni, így ezek szerint nincs már semmilyen limit.
Ezt a másodikat én is úgy csináltam, hogy kihagytam mindennek előre a helyét. De azon gondolkodtam, lehet jobban megéri 2/3-as szintű szobákat használni néha a hármas helyett, így lehet áttervezem. Az egyes szintűek képzésére biztos, mert őket a fejlesztett szobák alap csótánytámadása is megizzasztja, hiába vannak rá hatan, és nem is mindig vannak hatan. Meg nem is néz ki jól a sok 3-as szoba.
Én azért rakom rétegesen [egy raktárszint egy edzőszint vagy erőforrás], mert ha egyberakom legalura a raktárakat, meg a körleteket, évekig tart a tűz vagy az állat-invázió. Vagy le kell küldenem az embereket, de mire leérnek, már másik szoba ég, és addig meg semmit nem lehet csinálni a bunkerben, míg riadó van. Így meg ha tűz van a raktárban, a fölötte lévő szobába ha átterjed el is oltják.
Ugyanakkor ha kicsi a reaktorkapacitás, tényleg jobb, ha minden ilyen szoba alul van, mert akkor csak ott nincs áram. De Nukleáris erőműnél ha van 3 már egyre ritkább az áramhiány. Kiderül, max én is rombolok. De raktárból úgyis több van, mint 'aktív' szobából. A sok begyűjtött kacat :) Pl minden fegyverből elrakok hármat, mert bejön egy olyan quest, hogy csak 32-es pisztolyt vihetsz, ami nyilván nincs, mert alig sebez és már rég szétszedtem.. akkor elmegy vele pár óra míg legyártom. (van ilyen quest)
Ha minden raktár leaglul van nem kell túl sokat kell görgetni a Mysterius Stranger-t keresve? ;)
Mivel betelt a bunker előtt a várósor, be kell őket engednem, így hamarosan ki fog derülni, a kérdésemre a válasz is, mert ezzel megvan az 59 akkor már nyilván legyen egyből 60. Szegény öregek :P
A szisztéma részben a sima Falloutra hajaz. AGI miatt nő gondolom az akció pont pool (már ha van ilyen) és a visszatöltődés, vagy csak úgy veszi a program, hogy aki agilisebb az gyorsabb is. Valamelyik töltőképes felirat tanácsolja is. Régen lekorlátozták a felderítők max számát talán 5-re. Ez most el van akkor törölve? Nem próbáltam. Én csak 2 3 fős csapatot futtatok és 2 felderítőt.
A bunkert elkezdtem átépíteni logisztikailag. Lefúrtam a legalsó szintre és elkezdtem a semmire nem használható lakókörzeteket odapakolni. Mivel 200 fő a max, 5 ből kijön a teljes lakosság. 4 már meg is van, a régieket fentről meg elbontottam. Ha ez kész jön majd 5 raktára szemétnek. Ha betámad valami állathorda, odalenn elrandalírozhatnak magukban. Végül a felső szintek átrendezése jön majd úgy, hogy a ha találok robotot az használható is legyen, mivel most eléggé össze - vissza vannak a szobák és 1 szinten csak 1 termelős van csak, így nem lehet kihasználni jól az auto begyűjtő képességét. (quest adott 1-et).
Küldetések meg néha elég bosszantóak. Csinálj 5 perfekt critet. Csináltam küldetés során 1-et, de nem számolta el. Gondolom akkor a bunkerban kéne, de azt meg a fene se fogja lejátszani, hogy kivegyem a fegyvereket a lakosok kezéből, hogy a criteléshez megfelelő mennyiségűt üssék az ellent. Már az ölj meg 10 raidert puszta kézzel küldetést is kidobtam, mivel nem mutatja előre a várható támadókat. DC-ket meg azért puszta kézzel leírtani vicces lenne...
Hát, nekem a kampósrémek simán ledarálják az első két szintet nukllásra az első verziómnál, az egy becsődölt állapot volt (szintén 85-ig mentem el) Azért kezdtem újra és maradtam 49-nél, hogy mire elérem a hatvanat legyen egy életképesebb nagy hp-jú lakosságom. Meg legyen elég pénzem egyből lerakni a jobb erőműveket egyből fejlesztve. Ugye én tényleg nem ülök előtte órákig, és eddig tényleg arról szólt, hogy soha nincs áram, mire pótlom, jön a skorpió, majd mikor visszalépek a quest képernyőről jön a DC horda... Nem fogok én se többet ennyi kupakot gyűjteni, de egyáltalán nem volt nehéz, tizenvalamennyi felderítő rohangált kint egyfolytában. 10 (L) és 10 (E) szinttel +3-as ünneplőben, dőlt a pénz, míg nem játszottam vele. És most már én is a kertet rakom majd az ajtóba, nem a vizet. Tényleg jobbnak tűnik védekezésre az (A) mint a (P).
Tűzoltásra meg az (I) nem tudom neked föltünt-e,ezért én arra is képzem az embereket, főleg az erőművekbe, ott sok a rush és a tűz.
Csak vízre nem kell Mr. Handy, mert víz hiányom soha nem volt, azért raktam mindig azt az ajtóba, hogy ne azon a szinten mászkáljon amit a legtöbbet támadnak kívülről, mert drágább mint a feltámasztás.
De én tényleg arra lennék inkább kíváncsi, ha újra lecsökken a lakosság, abbamaradnak-e a támadások, mert inkább a skorpió ami mégis jobban zavar :) 49 ember nekem bővel elég elquestelgetni, nyugisan, hisz még úgyis tanulom. De az atomerőmű (meg a 2-es szintű outfit workshop is) kéne már 49-nél is :)
+Amiről még nem találtam megbízható infót, ha egy fegyverhez (S) kell legyártani, akkor azt magasabb (S)-sel bíró jobban kezeli? Mert mintha az intelect-es fegyverrel csak azok gurigáznának és lőnének vele kétszer, akinek magas az (I) szintje. Amúgy meg ritkábban.
Szerintem túlbonyolítod. Nekem 80+ lakosom van épp, de sose volt 30k-nál több pénzem. Kb. 1,5 hete játszom. 2 sima felderítő és 2 csapat fut folyamatosan. Támadásokkal sose volt gondom. Mindenkinek legalább 6-8-as fegyvere van. A bejárathoz raktam a farmot meg az ebédlőket, így a magas Agi-s csókák hamar leabálnak minden támadót. Az ajtó utáni első farm és a második étkezde szobában van csak nehézfegyveres csapat (lángszórók, gaus, plazma, lézer). A DC-k a legerősebb támadó banda, ha jól tudom, de ők is el szoktak hullani a 2. szoba végére.
Áram, meg vízgondok voltak kicsit, de csak figyelni kell és fel kell húzni +1 megfelelő szobát. Annyi léből már simán menne neked. Utoljára szerkesztette: Malachit, 2017.04.20. 13:13:02
Üdv, végigolvastam, de csak megkérdem: Oké, 60-tól jönnek a kampósrémek, de én már a radskorpiót sem szeretem, mert leszívja az áramot, és egy alkalmi mobiljáték ne arról szóljön, hogy belépek a buszon, áramfejlesztés, áramfejlesztés, majd kilépek, és mikor belépek megint csak áramot fejlesztek, játék helyett, de ha jön a rush minden harmadik megint csak skorpiót hoz... [mivel nincs elég ember, nincs maximumom az öregeknél se az str se a luck] ezért megálltam 49-nél, és megy a tréning, a kupakgyűjtés. De mi van akkor
mert már várnak kint az ajtó elött 8-an, van 8 uzsonnásdobozom, direkt nem nyúltam hozzá, nehogy mindbe legendary dweller legyen :P és még mindig ott van a % twin chance kutyus, [kár hogy nem lehet mellé +2 child specials kutyát is rakni]..
hogy gyorsan elmegyek 60-ig, felépítek két nuclear reactort, hármat.... netán kockáztatok, és elmegyek 70-ig a kert és a fegyvergyár/páncélgyár fejlesztések miatt [ha van elég kupakom erre]
800.000-et tettem félre eddig, de még ki kell számolnom, nehogy elfogyjon a cél előtt
majd a felső két szobába csoportosítom az 'öregeket' az alulképzett 40-50-es nemzedéket, és hagyom, hogy szépen lassan kihaljanak a támadások miatt, és így lemegy a létszám újra 49-re. Lehet elég 3 támadás is a jobb fegyverek nélkül....
Folytatódni fog a deathclaw és a radscorpion támadás, vagy jól gondolom (remélem) újra nyugi lesz mint az elején?
Mert akkor ebből a 49 kiszintűből megteremteném a biztonságos alapokat, és elkezdhetnék végre rendesen játszani :P
Olvastam, hogy valaki elküldi az első pár nemzedéket, és a 'super dwellerekkel' újraszerezi a bunkert. de azt nem olvastam, hogy megszünnek.-e ezek a durvább támadások. Mert most a sok 3-as szintű 3-as területű tréningszoba zabálja az áramot, [bár nem sokat gyorsít a fejlesztés, lehet inkább ritkábban kéne belépni, és maradni az alap szobáknál, de már így is lassú] s a 3db sima erőmű is épp csak elég. a 6-ra meg nincs emberem, hiába van fölépítve, mert akkor nem tudom kikkel gyűjteni a kupakot, s bekavar a 'max-endurance-leveling'-be. De így Ha kilépek és később vissza folyton sötét az egész bunker.... majd jön a random skorpió...
Illetve nekem annyira nem 'szerepjátékos' ez az emberek kirakása, hisz mindet ismerem már névről is, de az hogy csatában elhunytak az öregek már sokkal könnyeben beadható magamnak ebben a kegyetlen világban :)
De át se akarom verni magam, hogyha egyszerre elérem a 60-at akkor hiába megy le újra 49-re mert már tudják hol lakom... akkor inkább maradok a lassabb haladásnál.
Sziasztok. Valami Nuka Cola Quantum csalást nem tudtok? Pénz meg páncél meg stb nem kellene csak az, hogy fel tudjam a küldiket gyorsítani, mert szerintem ez így unalmas, hogy 10 órát kell várni egy küldire...
Direkt funkcioja nincs - illetve en sem tudok rola. Viszont ha jon egy tamadas "alulrol" - patkanyok, csotanyok, skorpik, stb. -, vagy ha tuz ut ki, akkor hamar fel tudjak venni a harcot veluk, mint akkor, ha masik szobabol kattingatod at az embereidet.
Illetve en ott szoktam ideiglenesen tarolni azokat, akiknek nincs konkret helyuk - a barakkba meg nem akarom oket berakni (bebiket nem feltetlen akarok), mert hat ezek mint a nyulak :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.11.24. 09:19:24
hali lehet nagyon amatőr kérdés, de még csak nem rég kezdtem a játékot
már szinte mindent értek, de egy valamit nem
miért lehet a raktárba embereket tenni? köszi :)
na most csinált egy olyat a progi, hogy egy mission-t lenyomtam, mire visszaléptem a shelterhez a feladataim nullázódtak... mármint az objektivek....fasza
reméljük még foglalkoznak vele és érkezik patch :)
Nem, az a limit. De sajnos elég gyorsan elfogynak a kódolt küldetések, és marad a napi meg a heti, akkor meg úgyse tudsz háromnál több csoportot kizavarni.
Nem jó a 3 rakéta, mert egyszerre sebeznek mindenkit, és bár egyszerre puszul el az összes ellenfél (kivéve a bosst), addig mindegyik tud rátok támadni, és főleg, ha sokan vannak az rengeteg elkerülhető sebződés. Egy-egy erősebb világítós radscorpion vagy alpha deathclaw pedig teljes tűzerőt igényel, jobb hamar átesni rajta, mert bitang nagyokat sebez.
A rakétás-bombás fegyverek a teremben az összes ellenfélre elosztják a sebzésüket, tehát ha 24-et sebez, és 4 ellenfél van, akkor mindegyik 6-ot kap. Ha 2, akkor 12-t, ha 1, akkor arra a teljes 24 jut. Emellett vannak az egyszerre sebző fegyverek (szinte az összes ilyen) amik egyben sebeznek, és ha egy ellenfélnek 1-2 hp-ja van, akkor is belecsapják a teljes sebzést. A közelharci fegyverek is ide tartoznak, csak ott néha irányítani kell a dwellert, hogy odamenjen pofozkodni. Végül vannak a sorozatvető fegyverek (minigun, gatling laser), ezek a sebzésüket szépen egyesével osztják ki, így ha egy ellenfél "elfogy" menet közben, akkor a maradék a következő ellenfélbe megy, így nem pazarolja a sebzést.
Ez alapján a legjobb fegyverek típusonként: Dragon's Maw plazmavető - 25,5 átlagsebzés Fire Hydrant Bat közelharci - 25 átlag MIRV fatman - 24,5 átlag Vengeance gatling laser - 23,5 átlag
Összességében csapatnak a 2 Dragon's Maw + 1 MIRV vagy 3 DM a "szokásos" felszerelés. Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2016.09.20. 07:44:39
azt vettem észre, hogy azok a fegyverek amik pontosabbak azok hatékonyabbak, hiába kisebb a sebzésük.
pl minigun 22-es sebzéssel.
valaki vett észre ilyesmit? :)
Rugj ki valakit, a leghaszontalanabbat :) (Amikor "kiviszed" a pusztaba megragadva egerrel az adott lakot, akkor ott van egy piros ikon, katt arra. Elkezd majd sirni, aztan fogja a borondjet es elmegy duzzogva.)
A szaporító program eredményeként elérte a 200 főt a lakók száma, de van egy terhes lakóm és egy alak meg kint áll a mejáratnál. Ezekkel mi lesz? mert a terhes nem szűl, a másikat meg nem lehet behívni, de elzavarni sem.
Elég vacakul van megcsinálva a játék nehézsége, a normál túl könnyű, míg a survival egyszerűen nevetségesen nehéz. Folyamatosan tűz van, 6-an 1 perc alatt nem tudják eloltani és még vagy egy tucat stimpacket is beléjük kell nyomni. 3 szoba hosszú, fejlesztett med-bay-jel nem voltam képes az orbitálisan nagy stimpack használatot kielégíteni. Vagy az energia igény... szintén 3 szoba hosszú maxra fejlesztett power plant 6 emberrel, mindenki +S ruhákba, de mindig áram kimaradás van, összesen 7 helyiséggel. Kitöröltem a mentést a fenébe, pedig volt egy legendary emberke meg fegyver is. Teljesen értelmetlen az egész, egymás után jönnek a raiderek ha éppen nincs tűz. Lehúzzák mind 3 csíkot, aztán fél perc se telik el megint jönnek. Utoljára szerkesztette: JethroHUN, 2016.08.04. 19:06:47
Arra jó hogy ha beteszed pl az áram, víz, vagy kaja készítőkhöz akkor neked nem kell klikkelgetni hogy begyűjtsd hanem ő végigmegy CSAK vízszintesen és begyűjti.
Hát vannak bene érdekes küldetések, Alpha deathclaw és a pizsama kötelező
Gondoltam ra, hiszen mindig tele van minden szarral a hatizsak ha visszaternek, de most inkabb legyartattam. 15-20 perc/darab volt a gyartas ugy, hogy odaraktam a crafting statiohoz minden elerheto magas Staminas emberket.
#108 Beallithatod, hogy az adott szinten (vizszintesen) levo termelo egysegekbol automatikusan begyujtse a nyersanyagot (kaja, aram, medpack, viz, stb.) Erdemes ugy epitkezni, vagy ha mar szetszortad a termelest, akkor atepiteni egy picit a bazist.
Hja, es nem tudod "gyogyitani", de ha meghal, majd feltamasztod es ujra teljes eleterovel zakatol az adott szinten. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.07.23. 11:18:48
A Mr. Handy robot mire jó azon túl, hogy beszáll a védekezésbe? És javítható-e, mert sérült.
gyártás helyett lehet hogy egyszerűbb let volna kiküldeni egy embert :) gagyi pisztolyt hamar összeszednek
Nekem spec pont tegnap volt egy olyan 30-as szintu kuldetes, amiben 1-2 sebzesu (rarekent talan 1-4) 0.32-es pisztollyal kellett megolni egy molerat "bosst", mindezt 22 oras gyaloglas utan. Azt a kvesztet pl nem tudtam megcsinalni (elkezdeni) csak ugy, hogy legyartottam gyorsan ilyen lofasz fegyvert, harmat, majd hajra. Szerencsemre az elso szinten osszeszedtem ket shotgunt, igy lecsereltem a kezdeti vackokat, igy ha lassan is, de sikerult teljesiteni a feladatot. Alap esetben a szokasos sebzesu fegyverekkel 5 perc lett volna mindez.
Egyebkent igen, minel tobbet sebez, annal jobb. Aztan mar csak azt kell eldoteni, hogy melee/ranged, vagy aoe/single target tipust szereted es abbol adni a legnagyobb sebzesut a kezebe. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.07.22. 13:37:28