Ezt mar kerdezni akartam, hogy Strongholdban a menet kozben esett random lootot muszaj osszeporszivozni, vagy begyujti a vegen a jatek automatikusan? Ladanal van ido odamenni es porszivozni, de neha elrepul az ember egy-egy random esett cucc felett/mellett.
Fun fact: Mindegyik Stronghold boss elhalálozásakor kidobja a "lootot" (amit 1. nagy patchnotesban írtak, hogy hozzáadtak), amit a játék automatán felvesz. Igen ám, de ha te épp facehuggolod a bosst, amikor összeesik, akkor felveszi a karaktered fizikailag a lootot, és duplán kapod meg, mert ugye a küldetés reward as fix autopick. A MW-t és az Epic lootokat is.
Máris jobban megéri a Stronghold az összes hátrányával együtt. :-) Kár, hogy Heart of Rage végső boss olyan hosszú és unalmas és nehéz túlélni ha bemész a lootért. :-D Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.02.25. 15:25:21
8GB ram nagyon necces. 12-vel tolom, de volt, hogy futott háttérben pár dolog (főleg a k*rva ramzabáló Firefox) és konkrétan játszhatatlan lett a game. Ahogy kilőttem minden felesleges dolgot, teljesen simán futott.
Maala köszi az infót! Bár megnéztem és csak olyan 70% volt a luck nekem, de akkor észben tartom, amit írtál. Supply olyan 40% kb nekem, így esik annyi, hogy mindig akad lőszer és reprair, így már egy ideje Ammo Augmenteket se használok. Utoljára szerkesztette: Daermon, 2019.02.25. 06:31:15
Sajnos saját tapasztalatból írom mert Demo 16GB-al jobban teljesített mint most 8GB-al(kiesett közben 8GB ram vagyis megadta magát,persze folyamatban a csere)!
Mi kell a játéknak inkább? Memória, vagy proci? Nekem most 8 giga ramom van nvidia geforce GTX TI 750 4 g ram, és egy i3-as 4160 3600 mhz proci. Lowon elfut, de uj helyeken, robbanásoknál beszaggat néha. Játszható, de nyilván nem az igazi. Tervezek még 8 gigát berakni, az gondolom csökkenti az akadozásokat. Rendesen tölt a wincsi.
Nah, egy kis magasabb szintűeket érintő infó a tegnapi patchel kapcsolatban: Elég sokan észrevételezték, hogy jelentősen csökkent a nem fix MW és Legendaryk száma, erre a főfődev beismerte, hogy bizony elkúrták, majd javították.
Ez még szerintem nem gond, főleg egy PvE játékban, ahol nincs semmi kompetivitás, max megunod, ha nem esik sokáig semmi, és kihal a játék.
Ezzel egyidejűleg jópáran tesztelgették a Support +% Luck skillt, mondván, hogy ha 100% felé mész (tehát 101%-tól már), akkor konkrétan megszűnik működni (azaz olyan, mintha 0% lenne). Én eddig kb. 150%-al toltam, aztán most végre össze tudtam hozni egy 98%-ot (90% alatt csak nem mennék, hogy néz az már ki), és hát nekem is úgy tűnik, hogy sokkal jobb az eredmény. Eddig volt, hogy csak a fix GM-ért kapott MW-t dobta ki, most már azért jó pár extrát is ad. :-) Érdemes a Supply x% Droprate-re is ránézni, már 30% is érezhetően megdobja a dropok számát.
TL;DR: Ne menjetek 100% Luck felé.
Ugyanígy érdemes gyűjteni az x% Harvest Bonus cuccokat, GM2-3-ban bemész harvestelni és ~250-300%-nál 3-4-5 MW Embert ad.
Ja, és mióta rájöttem, hogy ugyanazon component MW és Epic formájából egyszerre is fel lehet rakni, máris nem hiányzik annyira a dupla Herald nerfje, mert visszatértek a jó kis OP sebzések a Stormmal... Cserébe a ~470-es gear levelért. Így már lesz különbség a high level javelin buildek között.
Egyértelműen a jövőben Guild ház, Raid Finder, Social Fun Club és hasonlók kerülnek integrálásra.
Egyebkent rajott mar vki arra, hogy mi ertelme van karakter nemet, arcat, stb. testreszabni az elejen, ha a jatekban nem szamit es a karakter sosem lathato, csak a javelin? :)
Aki akar vegyen fel minket: Szergely83 és Rekotye néven toljuk. For the coinz :)
Később sem lesz másként, a különbség csak annyi lesz, hogy te is sokkal strapabíróbb leszel. :-)
Detto :) Neztem is, hogy a "sarga" hova tunt, en ertettem valamit felre, vagy mi, vagy vegul eltette a cypher kollega maganak? Az alap felszereltsegu storm gyengebbnek tunt, es mar neztem, mikor kapom vissza a rangert, mert ezzel nem fogok tudni boldogulni - gondoltam, de ennel nagyobbat nem is tevedhettem volna... jottek hozza uj kepessegek, tamadasok, komponensek, boostok, anyamkinja, stb. most meg mar azt sem tudom, mit hasznaljak, annyi lehetoseg es variacio van es mindegyiknek az a vege, hogy pusztul a fel vilag. Jo, igaz egyelore alacsony 10- szinten jarok csak.
Premier után, csak megvettem. Engem nem érdekelnek más véleményei; nekem tetszik és hosszútávú szórakozásnak tartom. :)
Kinek kedve lesz csapatni vegyen fel
Haha, ugye? :D Az első javelin-választásnál a demós emlékek alapján (meg az oda nem figyelés miatt) azt hittem, a ranger alapból megvan, és arra jön rá egy új, ezért rányomtam a stormra, jó lesz másodiknak alapon, aztán pislogtam, hogy hol a ranger, azzal akartam menni. De nem bántam meg végül, szórakoztató a stormos játék, maradok vele azután is egyelőre, hogy már megvan a ranger, meg a többi.
A 10 órás trial után ha megveszem a játékot elölről kell kezdeni, vagy elmenti a 10 órát? köszi a válaszokat!
Na megvan nekem is a lvl30 :)
A marksman rifle elég jó overall képességeket (emberke van a status mellett, nem egy fogaskerék) ad, nálam elég sokáig húzta már csak emiatt is (kb 25ig, amikor az első MW-t kaptam).
Hátránya, hogy bugos volt a lelkem, és minden egyes küldetés után a Forgeban úgy jelezte, hogy új fegyver... Ezért amint nem volt már hasznos (más fegyverre is kaptam nagyobb Supply % +Luck-ot), bezúztam.
Reddit szerint kisebb hotfix érkezett, ezeket javítja: - The final boss in the “Return to the Heart of Rage” stronghold and crit path mission will now properly appear if a squad of freelancers wipe before reaching it. - HDR on consoles can now be properly turned on. - Fixed a number of issues that were causing players to crash.
Aha, akkor az csak az épp aktuális freeplay session végét jelenti. Amúgy igen, server restartra utal, nekem is ki szokta dobni Freeplay közben, akármikor lépek be.
Az uzenet 15:00 ora kornyeken jelent meg, es 1-2 percenkent benyomta a kliens, hogy 2:00:00 ora mulva serverleallas (vagy restart? nem emlekszem mar), aztan 01:55:00, stb. Igy ertettem a 17:00-et, mert kb akkorra igerte, de en korabban kileptem a jatekbol, nem vartam meg :)
A dungeon es egyebek vegen csak par sec van, aztan kidob mindenkit, az mas. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.02.23. 17:15:52
Ezt az üzenetet Freeplay-ben nyomta? Mert az csak azt jelenti, hogy a "session" ér véget. (Korábban csak 2 perccel a vége előtt szólt, így megeshetett, hogy akkor épp teleportáltál kifele egy dungeonből, és nem láttad, vagy csak egyszerűen fogalmatlan vagy még és nem lépsz ki időben, és így minden session alatt szerzett cucc odaveszett. Utóbbit tapasztaltam...) :-(
A küldetések legtöbbje ilyen, szerintem Freeplayben érdemes tevékenységnek a "bámészkodás, material, stb" belőni. Kb. mindenhová elmehetsz (Strongholdokat leszámítva), ahol a küldetések játszódnak. És egyébként is, World Event farmmal minden gyorsabb, van, hogy csak 3 Hivet/Scorpion tojástelepet/Lőszerraktárat/stb-t kell kinyírnod, Stormként 1 ultiból megvan, aztán feltakarítod a maradékot, és kb 2. perc alatt meg is van a Treasure chested (GM1 nehézségen, tehát teljes a loot-tábla). Igazából itt van a legnagyobb hiányérzetem, 4 ember egy ekkora világba rohadt nagy pazarlás, lehetne pl. 16 fő, a mostani GM3-at feltolni GM1-re, stbstbstb...
A loot az teljesen véletlenszerű, majd olyan ~20 környékén elkezdenek esni epic gearek, amiken, ha szerencséd van, lesz Supply % Drop és Supply % Luck, amik a kapott loot mennyiségét és minőségét javítják (legalábbis perpill ez a konszenzus, hogy ezt csinálják, csak akkor a Supply % Speed mit csinál? :D Valszeg a Supply gear skill recharge idejét csökkenti, de érdekes a másik 2 legfontosabb statushoz hasonlóan elnevezni)
Egyébként amíg nem voltam 30-as, nekem is Freeplayben esett a legtöbb masterwork (MW), de azóta meg áttolódott ez a Strongholdra... GM1 elég gyorsan megvan, és ~100% körüli Supply % Luck, meg 50% körüli Supply % Drop elég jól adja a MW-ket, mint az esti kép is mutatja (bár az még drop nélkül volt, amin amúgy is dolgozom még).
5*24: Minden javelinnek van 3 egyéni slotja, az egyikben 2féle, a másik 2-ben meg 5-5 féle felszerelés. Ha unlockolni szeretnéd az epic blueprintjét valamelyiknek, akkor menned kell vele 4 (zöld-uncommon), majd 8 (kék-rare), végül 12 (lila-epic) küldetést/world eventet úgy, hogy rajtad van közben a felszerelés. Az 5-5öt párosítva szépen, és megszorozva az epichez szükséges összesen 24-el jött ki a matek... Aztán erre majd rájön a Masterwork Blueprint, amit felszerelve menni kell majd még egyszer 35-öt az unlockig. Jó esetben ugyanúgy párosával... Mert ahogy nézem, hiába gyakorlatileg egy fejlesztett gear az MW / Legendary, attól még nem számít bele a zöld-kék-lila unlockjába... :-( (egyébként a "support" slotban - amiben csak 2-féle felszerelés van javelinenként - nincsen MW / Legendary tudtommal, úgyhogy azokat érdemes minél előbb unlockolni epic szinten, és rerollolni a neked megfelelő statokkal)
Ellenben a fegyverekkel (Cortex / Challenge / Weapons), ahol 50 sima ellenfél (zöld), 25 elite (kék), és végül 10 legendary kell (lila), azonban itt MW blueprinthez is 10 legendaryt kell "megölni", és a kettőt számolja egyben. Ki tudja, lehet, hogy a gear-es rész bugos? Fun fact: csak bele kell sebezni a fegyverrel 1x, és annak kell a kezedben lennie, amikor meghal, ahogy észrevettem.
Ahogy látom egyébként, a HP-csík kijelzése (is?) javításra került a patchben. Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.02.23. 16:58:47
Hja, szpemelte a rendszer, hogy 17:00 korul server leallas lesz.
Hat, csak lvl6 vagyok, probalgattam a rendszereket, craftot, forget, parbeszedeket, stb., atfestettem a javelint, mert kaptam valami preorder skineket, aztan mentem par story missiont, egy contractot meg freeplayben vagy 3 orat. A missionok kozul az utolsot mar privateban, mert meguntam, hogy mint egy szaros betepett vadlud csapat, ugy mentunk - egy repul elol, a tobbi koveti, se bameszkodas, se material, semmi, csak rush.
Storm eleinte nem tetszett, aztan jott hozza par kiegesztito es elerhetove valt par komponens, na ugy mar mindjart mas :) Marskman egyik kezben, geppuska a masikban, skill charge boost cuccok a robotban es szinte nem is lovok, csak a kepesseggel pusztitok. Foleg az ulti tetszik. Eddig hasznalhato loot csak freeplayben esett, gondolom direkt.
At 5x24 missiont mire erted? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.02.23. 16:14:41
Valaki tapasztalt olyat, hogy küldetés közben egyszer csak elmegy a hang, és csak a játék újraindítása oldja meg ? Azt igérték, hogy day1 patchben ez már javítva lesz. Ezekszerint nem sikerült :(
A coint tartsd meg kezdetben könnyen jön még challengeket oldasz fel de utána már sokkal nehezebb lesz beszerezni. Egyetlen dologra tudod amúgy most költeni, kinézetekre a shopban :) A végére ha csak küldetéseket csinálsz meg ilyen kb 150k jön össze, semmilyen farmolás csak annyi hogy megcsinálod a küldetéseket meg közben a challengek teljesülnek.
2-8-16-26 szinten lehet majd, de ezt mondta is a jatek (ha jol emlekszem volt egy felugro tutorial ablak), amikor az elsot valasztod, mert nincs visszaut a kovetkezo merfoldkoig. En Stormmal kezdtem, de mar varom a rangert, hogy jojjon "megint" :)
Fuu de megfogott a game!Abba se bírom hagyni:) Azt nem tudom mikor vagy hogy lehet új Javelint feloldani így új játékot kezdtem de elvileg megmarad a másik mentés. Spoiler amúgy a Jav.unlock vagy lehet tudni?
Na lvl22, és 24 órába telt, hogy vègeztek a main storyval. Pár mellékküldetés maradt csak. Nekem spec tetszett a sztori, a vége cliffhanger, de igy jó, várom a folytatást :) Addig lesz mivel elütni az időt.
Hat remelem, a jatekrol alkotott velemenyetol fuggetlenul senki sincs itt a topikban annyira irgalmatlanul ostoba, hogy barmikor is az egyszeri melost okolja a velt vagy valos serelmeiert. :) A tulajdonosokat, a donteshozokat, a producereket, na oket lehet szidni.
Mondjuk ez az Anthemnek annyira nem róható fel, mert az csak egy looter shooter, de az Andromédának nagyon is. Az elvileg egy sci-fi rpg lett volna, ahol a történetvezetés, az érdekes karakterek a lényeg. A harc az Andromédában jó volt, de egy rpg-ben elsősorban nema harc az, ami eldönti, hogy jó-e a játék vagy sem. Ahogy a Doom 2016-nak sem lehet felróni, hogy gyér a sztorija, úgy itt sem menti a kiadót/fejlesztőt a jó harcrendszer.
Nekem speciel bejön az Androméda, de én akkor a ti szemetekben egy gagyival is megbékéló ember vagyok valsz.. pedig én igényesnek gondolom magam, ezért van PS4 em is az exclusive ok miatt, és szűröm meg a gameket, de mass effect 1-2-3 és az Androméda is engem valamiért becsípett.. nem tudom megmondani miért.-.. Ugyanigy vagyok az ANthemmel is most.. de az én lelkem rajta :)
Daermon. Próbáld végiggondolni a megmaradt lelkes csapatok miket dobtak össze kevésbé látványos motorral. Lásd Tyranny, PoE, mennyi munka volt a karakterekben, a történetben, de mondhatom egy tényleg amatör csapat munkáját a Pathfindert is.
Ne ess abba a hibába, mert valami szépen néz ki vannak benne karakterek meg a Bio nem csinál szar munkát, ugye mindig ezt mondtuk. Gondold végig milyen évet írunk, mennyit fejlődött az iparág mi mindenre lenne lehetőség. És mit látsz? Jó esetben, elfogadható iparosmunkát az egyik legpénzesebb cégtől.
Értem, csak nem értek egyet :) Szerintem nem volt túltolva a dolog, abszolút megérdemelt volt a shitstorm, amit kaptak. Ne próbáljuk a bugokra tolni az egész ügyet, a bugok csak a jéghegy csúcsa voltak, meg a kézzelfogható manifesztációja annak, hogy mennyire nem érdekli se az EA-t, se a Biot, hogy milyen állapotban van a termék, amit kiadnak a kezük közül. Az egész történetvezetés, a játékmenet, a karakterek, és úgy általában minden fontosabb játékelem sok sebből vérzett. Az arcmimika bug csak a mémesített szimbólumává vált az egész dumpster fire effektusnak, ami a játék megjelenését övezte.
Igazából a játék minden eleméről az ordított, hogy "a kiadó le akar húzni még egy jól tejelő bőrt a nagy frencsájzról, úgyhogy ránk parancsolt, hogy dobjunk össze egy folytatást. Szóval múlt hétvégén összeültünk, és összedobtuk ezt. Hát izé... Jó szórakozást!". Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2019.02.22. 16:28:46
Az Andromedának a bugok voltak a legkisebb bajai. Az egész 18 hónap alatt lett összedobva, a sztori és a mellékszálak is tele lyukakkal, a karakterek érdektelenek vagy unalmasak vagy szimpla copypaste-ek az előző részekből. A játék igénytelen, mindenhol az ócsítás látszik: pl. egy 3D arcmodell minden asarira, amit már a 2007-es ME 1 is meghaladott.
Nincs annyi patch vagy dlc, ami egy rosszul megírt történetből és unalmas karakterekből jó játékot tudna csinálni. Nincs itt hatetrain, a MEA nem volt borzalmas játék, csak középszerű. Pénzt is hozott, pluszban zártak vele. De nem hiszem, hogy van olyan élő ember a fejlesztők között, aki ha őszintén válaszolna, ne értene egyet azzal, hogy a MEA-t bizony ők cseszték el.
Nem érted. Az, hogy jelezzük és szólunk a hibákról, az rendben van, mert kell a visszajelzés. A gond ott van mikor már indokolatlanul túlvan tolva a dolog. Így értettem a mondandóm :) Bug nélkül meg soha nem fog játék kijönni, mert nincs akkora teszt csapat, ami mimdent kiszűr.
Szóval az elégedetlenkedő, hisztis játékosok tehetnek róla, hogy a játék egy összecsapott, érdektelen fércmunka lett, nem pedig a fejlesztő és a kiadó. Rendben, ez is egy nézőpont :)
Nekem nem volt akkora bajom az Andromedaval, nem vagyunk egyformák. Mint irtam - patchek után - 7/10 lett nekem, de a tultolt hiszti (főleg az arcok miatt, amit aztán javitgattak) elérte, hogy már a quarian dlc-t se kaptuk meg. Viszont én eleve egy új kezdetként tekintettem rá, és félretettem a trilógia érzetet (én is kb 1-2 évente kipörgetem), eleve nem vártam, hogy felnő majd hozzá az új rész. Ha nincs a hatetrain túltolva, vagy az EA tökösebb és nem kaszát, hanem esélyt adott volna 1-2 DLC-re, szerintem jobb is lehetett volna. De ezt nem tudjuk már meg.
Feltetelezem a MEA-s reszt nem nekem irtad, csak a kommentemhez kapcsolodoan, mert en is ezt irtam (lasd lent), miszerint ha nem lett volna egy viszonyitasi alap (a triologia), picit maskent neztunk volna ra. De igy erezheto volt a kontraszt es a visszalepes, a szinte tokeletes triologia utan (szinten zenesz, evente ujrajatsztom es mai napig elvezem) jott egy se szine, se szaga kozepszeru akarmi, ami onmagaban csak-csak elment volna, de ME reszkent... nagyon docogve.
"Szamomra teny, hogy nagysagrendekkel jobban osszeraktak az Anthemet, mint a legutolso projektjuket, a bermunkaba kiadott, de megis csak az altaluk menedzselt MEA-t. Ami szinten nem volt egy nagyon rossz jatek, csak a sorozat korabbi reszehez kepest volt visszalepes, mert volt viszonylitasi alap. "
Viszotn ezek utan, uj IP-kent az Anthem egesz jol mutat, szamomra legalabbis. Hogy meddig? Nem tudom. Jovo hetfon mar Wrathstone, akkor biztos, hogy lepihen. Aztan marcius 15-en Division 2 (nalam az Div1 az egyik legjobb taktikai looter-shooter - a fedezekrendszer es vele a taktikus mozgasok onmagaban megnyertek), es nem tudom, hogy Anthemre mennyi ido marad. Van egy hetvegeje bizonyitani, vagy ennyi volt es majd egyszer eloveszem megint.
Ami az apexet illeti, csak tippeltem. En meg addig sem jutottam el, hogy kiprobaljam.egyiket sem. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.02.22. 13:49:23
Nem értek egyet, az APEX sikerének oka szerintem máshol keresendő. Én anno megpróbálkoztam a PUBG-vel, megvettem és vért izzadva próbáltam megszeretni, de nem ment. Vontatottnak éreztem a játékmenetet, rengeteg volt az üresjárat, a gunplayt nem tudtam megszokni, a netkód meg rettenet volt. Az APEX teljesen más élményt nyújt, pörgősebb, gyorsabbak a körök, pillanat alatt meccsbe kerül az ember (PUBG-ben ugye eleve volt egy egy-két perces semmittevés mielőtt egyáltalán elindult volna a kiugrálás), gyorsabb és dinamikusabb a movement system, a különböző képességekkel rendelkező karakterek teljesen új színt visznek a klasszikus BR játékmenetbe, a kilőtt játékosokat is újra lehet éleszteni satöbbi satöbbi. Ha nem játszol ilyen játékokkal, abszolút érthető, hogy ezekkel nem vagy tisztában, de ég és föld a kettő, én a PUBG-re rá se tudok nézni, az APEX-szel viszont simán eljátszogatok alkalomadtán, annak ellenére, hogy nekem se a BR játékok a fő profilom, sőt, általában kifejezetten hidegen hagynak.
Másik amit meg kell említenem, hogy sokadszorra hangzik el, hogy az Andromeda nem is volt olyan rossz, csak a hatetrain húzta le, hát ez számomra nettó abszurd. Talán ha nem játszottam volna előtte Mass Effect játékkal, akkor el tudtam volna hülyéskedni 10-20 órát (végig valszleg akkor se vittem volna), de a ME trilógia emlékeivel a fejemben az Andromeda kb. a kaktuszevés élvezeti faktorát nyújtotta. És nem, nem az idő szépíti meg az emlékeket, a mai napig újratolom a trilógiát pár évente, az Andromedának is úgy ültem neki, hogy egy hónappal előtte vittem végig sokadszorra a ME3-at. Én örültem volna a legjobban, ha az Andromeda méltó utódnak bizonyul, mert a DA:O mellett a ME trilógia messze a kedvenc RPG szériám a 2005 utáni időszakból, de egyszerűen élvezhetetlen volt. Szóval az Andromedát felhozni mint példát az elvakult hatetrainek klasszikus áldozataként szerintem elég erős.
Se a pubg, se fortnite, se apexszel nem jatszottam, messzire kerulom a BR jellegu jatekokat, nem az en vilagom, nem en vagyok a celcsoportjuk, nem is minositem oket (nincs ra jogom) es ezert nem tudom (bar nem is erdekel), melyikuk mit tud.
De az apex eseteben azt latom, amit a fortnite sikere eseteben is. Vagyis a jelenlegi allapot elsosorban nem a jelenlegi jatek sikere, hanem az elozo jatekra reakcio. A pubg jott, tarolt, de iszonyatosan, majd az ember egy ido utan megunta (ilyenek vagyunk, hiaba), es kellett valami uj. Ekkor jott a fortnite, mint valodi tronkovetelo a sok egyeb pubg "klon" utan. Ment mindenki oda, de aztan az a lendulet es lelkesedes is kezdett csituni, ezt hasznalta ki most az apex. Ez sem fog tartani sokaig, mert tuti, hogy mar keszul az uj nagy siker :)
Nyilvan ideiglenes pontszamok ezek. A legtobb - tenyleg szakmainak nevezheto - ujsag/portal ezert ir egy elozetes/wip jellegut, majd 1-2 het mulva egy vegleges elemzest a jatekrol. A legtobbjuk 1-2 ev mulva visszater es akkor is "itt tartunk/follow-up" jellegut.
Attol, hogy online/mmo, attol meg van egy kezdeti, premierkor elerheto tartalma. Ez esetben muszaj ezt elemeznie, nem varhat addig, amig x ev mulva lelovik a szervereket es akkor ir egy nekrologot. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.02.22. 12:48:17
Hát, a FNV annak idején 8.4-et ért el metacriticen és 8.5-től lett volna bónuszra jogosultak. Ehhez képest a 7.5 az nem siker. Sajnos a looter shooter genre eléggé telített: Destiny 2, Division 2, Warframe. Nagyot kell ahhoz alakítani, hogy itt valaki meg tudjon maradni újfiúként.
De hát éppen ez az, hogy vannak olyan EA játékok, amiket nem nem húztak le. Pl. BF1 pár éve vagy az Apex Legends idén. Az EA a rossz híréért egyébként keményen megdolgozott és meg is érdemli.
Szerintem mindegyik pontozás/kritika szubjektiv, holisz emberek csinálják. De igyan úgy, ahogy az Andromedanál itt is ugye már megy hatetrain, mert az hoz klikkelést/nézetséget :) Anthem nem tökéletes, ez tény. De aki veszi a fáradságot és figyeli pl a twittert, az láthatja, hogy a BioWaresok folyamat kommunikálnak, tájékoztatnak, teljesen normális hozzáállásuk van. Látják a hibákat ők is... De a net szereti tultolni a dolgokat. Én 34 vagy, még C64-en nevelkedtem. A BioWaret régóta szeretem, szinte mindegyik játékukkal játszottam, ráadásul főleg a maga idejében. Az idő szépít, de a BioWare sose volt hibátlan stúdió. Volt mikor mellé nyúltak. Kiváncsiságból végigvettem őket... BioWare játékok (PC) listája és az én saját, szubjektív értékelésem hozzájuk: Shattered Steel: - Baldur’s Gate 1: 9/10 MDK 2: 7,5/10 Baldur’s Gate 2: 9,9/10 Neverwinter Nights: 7,5/10 SW -KotOR: 9/10 Jade Empire 8/10 Mass Effect: 9/10 Dragon Age Origins: 9,5/10 Mass Effect 2: 9,5/10 Dragon Age 2: 5/10 SW - TOR: 5/10 Mass Effect 3: 8,5/10 Dragon Age - Inquisitor: 7,5/10 Mass Effect - Andromeda: 7/10 Anthem: 8/10
Sose voltak hibátlanok, és sose lesznek szerintem. Az Anthem viszont egy jó kis alap jelenleg egy jó IP-nek, ami szépen felnőhet majd. Én bizom bennük, mert a hibák ellennére jó játék az Anthem.
Neha full randomba toljak a kretent a pontozasoknal ezert is szoktam fogni a fejem, hogy milyen retard dolgok lehetnek pzotiv vagy negativ hatasuak. Arrol nem is beszelve, hogy az online foleg az mmo tipus jatekok mindig hosszutavon ernek be megis pontokat adnak rajuk. Egy sima online lovoldenel meg ertheto, de amikor evekre elore terveznek egy mmo tipusnal nem is ertem, hogy tud valaki pontszamot adni a gamere amikor azok valtoznak.
Nagyon kivancsi lennek az ertekelesekben resztvevo emberek (jatekosok es mediamunkasok) ertekelesi listajara, mert az nagyon sok mindent elarulna. Nyilvan nem a 0 pontozo faszokrol beszelek, de peldaul erdekelne, hogy egy-egy mertekado portal ujsagiroja/szerkesztoje mondjuk minek adna 1/10, 2/10, 3/10... 9/10 es 10/10 pontokat. Hogy lassuk az ertekelesi szempontokat.
Mert akkor nagyjabol lehetne latni, mitol 88 az a lenti videoban, ami a PCG-nel csak 55/100 (utobbira random akadtam, ezt dobta a gugli, nem olvasok rivjukat, meghagyom a hanyatlo nyugat opiumanak).
Az ostoba es egybites emberek szemeben minden EA kiadohoz tartozo projekt eleve hatrannyal es negatv szajizzel indul, teljesen mindegy, hogy mirol van szo, kutyamento alapitvanyrol, jatekrol, jotekony kezdemenyezesrol, barmirol. Fogalma sincs mirol van szo, de mar le is pontozza. Miert ne tenne, keze van, nete van, telefonja van, hat szavaz.
Egyben igaza van a helyi trollunknak, hogy akarmit is csinal a Bioware, amig az EA kotelekebe tartozik, addig eleve hatranybol indul es ha a kovetkezo projektnel beledoglenek a profizmusba es a tokeletessegbe, akkor is utni fogja oket mindenki. De, ezt sajat maguknak csinaltak, ez van, igy jartak. Sosem lesznek mar olyanok mint regen, aki ezt varja, az kb ugyanolyan ostoba es fogalmatlan, mint a 0 pontokat szoro idiotak. Sajnos a jatekipar nem egy rozsaszin leanyregeny, itt nincs happy end. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.02.22. 11:52:33
Mondom ereszd el. Jó szándékból írom. Szebb napjaid lesznek :) Remélem a Micro-obsidian páros okosabban fogja csinálni mint ezek a nyomik az EA-nál. Az a helyzet egy szegmens két széle találkozott. A Bio-t az érdekelte maradandót alkosson. És ezt párhuzamosan is több játékkal, első és másodvonallal együtt próbálta. Az EA-t végletekig csak a buzeráns világképének erőltetése és a számok érdeklik. Ebből csak közepest lehet kihozni. Vagy rosszabbat. Mára leegyszerűsödött a Bio már nem létezik csak el kell fogadni, ennyi.
Figy nalam a 75 pont az a kozepes folotti szint es hiaba imadom most a jatekot mert a jovore is gondolni kell. Sajnos a jatek tovabbi sorsa az updatektol fugg ahogy minden ehhez hasonlo jateknal. Az alapok erosek, de az ember tobbet akar mind story es mind content tekinteteben. Ahogy irtam en sok side activityt is szeretnek mert a pve melett jo lazunli ezekkel. A PvP hianya most meg nem zavaro szamomra, de 6 honap utan lehet orulnek ha bejelentik azt, hogy dolgoznak rajta. Ezek melett megis a vilag csalogato es a combat rendszer es a lore nagyon jo. Csak remelem bovitik is ezeket a dolgokat es annak is orulnek ha egy ACT az egy honap lenne.
Én most egy olyan ember kritikáját néztem meg, aki 50+ órát tett eddig bele és GM2-nél tart jelenleg. Azt hiszem, eléggé alaposan ismeri a játékot. Szerinte is csalódás a játék, jó is lehetne, de csak közepes lett. Egyébként az AI-t ő is kifogásolta.
Yep pontosan ez az amirol beszelek. A mai napig meg egy rendes pont rendszer sincsen. az a jateiparhoz. Szinte az egeszet siman csak az erzelmek iranytjak es bizonyos kiadokat meg a folyamtos hibak melett is istenitenek mig mas kiadott szidnak mint a fene. Nagyon gyerekes lett a sajto es az a gond nem csak a jatekoknal muvelik ezt a bulvar szart hanem szoszerint mindenre ezt lett a megoldas mert a mai embert dramat akar es nem egy velos cikket.
Azért nincs igazatok most ezzel a "haterek csinálják csak a clickbaitet" dumával, mert igazán negatív videót vagy írást egyet sem olvastam. Igazból mindenki középre lövi be a játékot, nagyon senki nem húzza le.
Arra is választ kéne találni, hogy miért pont az Anthemet húzzák le, amikor más AAA játékot meg nem? Apex Legends? EA és AAA, mégis jó értékeléseket kapott. ACO? Top 10-es listában benne van év játékában. COD BO4 dettó. Ott miért nem volt hateuber lázadás? Meg lehúzás? Meg nagy alusipkás összeesküvés?
Sztem tök korrekt kis leírást hoztál itt össze. Hasonlókat gondolok én is, de nem sikerült ennyire összeszedetten megfogalmaznom:)
Ahogy irtam mar parszor semmi gond a kritikaval mert ha megnezted en is talaltam boven fogast rajta es a legtobb a QoL ami bosszanto tud lenni. Viszont nagyon sok olyan kritika eri a gamet ami nemtudom maskeppen irni, de boduletes nagy f*szsagsagokat irnak le vagy hoznak fol. pl az egyik kendvencem az, hogy az AI buta es rakenyszeriti az embert a taktikakra XD
Apexre meg mondom, hogy elvezetes kis game, de azert lett foleg felkapva mint anno a Fortnite a PUBG koraban. Egyszeruen meg akarjak olni a regi "utalt" BR egy ujjal. Persze ertheto is, hogy a media ezt csinalja mert ebbol elnek meg es a media igazabol csak a nep utalatat vagy imadat nagyitja neha fol.