Nemtudom en altalaban a "szaksajto" velemenyere nem adok es el is mondom miert. Mert sokan kozuluk jatszani se tudnak rendesen es elfogulatlan tesztekre se kepesek. A legtobb amit a modern szaksajto csinal ma mar, hogy felszines irasokat csinalnak es inkabb click bait cikkeket hoznak le a reklambol valo profit novelese vegett. Ami engem elszomorit nagyon. A Meta szamok meg soskzor csaloak mert 0 es 10-es pontszamoakt adnak pl a jatekosok.
Nekem sem az AL, sem a COD BO4 nem tetszik, de ez a stílus miatt van inkább. Nem szeretem a BR és a multi only shootereket úgy általában. Ettől még mindkettő minőségi munka és mindkettő jó pontokat kapott a médiától és a felhasználóktól is. Tehát valamit jól kellett, hogy csináljanak. Példának csak azért hoztam fel őket, mert az egyik ugye EA, de mindkettő AAA és ha valaki az Anthemet kritizálja, az nem feltétlen azért teszi, mert minden népszerű vagy EA játékot utál.
Daermon,. Nem lesz jobb és ezt te is tudod ahogy én is. Ugyanaz lesz mint az Andromeda után legfeljebb annyi a különbség ha kialakul egy megfelelő stabil létszám életben marad a játék meg talán kevés fejlesztés is lesz. Én eleresztettem ezt a céget, és így már annak kezeltem ami. Még tudatlanságból mivel leszarom a gagyi multi rohanás világot. Ebben még jó is lehet, gondoltam. De a többség úgy gondolkodik mint lwb. Hater kampány lesz az EA ellen ami már lassan10 éve megy. És ez tetszik nem tetszik kihat az eladásokra is.
Ja, mert a Meta felhasználói értékelése nagyon releváns, úgyhogy csak kb 2 órája lehet irni oda :D Pár hét mire a Meta értékelései értékelhetőek lesznek. Most még főleg a trollok irkálnak, mint mindig :)
Hasonló véleményen vagyok én, de én megadtam rá a 8/10et :) Freeplaybe amugy hamarosan bekerül a jelölés (waypoint), úgyhogy könyebb lesz mutatni ki mit akar és hol.
Szerintem nagyjából lényegtelen. Anno mondtam mikor a skyrim után az EA elkezdte átvinni a zúzdák felé a Bio-t ez nem lesz ennyire egyszerű mert a Bio mögött hardcore rpsek sokasága van. Még mindig. Azóta ezzel az öszvér megoldásokkal dolgoznak. Azzal a különbséggel mára a profi sajtó is beléjük rúg. Lásd Andromeda és most az Anthem még inkább. Ránéztem Buck barátomékra a gamebansheen, ők is a régi Biot siratják. Az van váltani kell, átnevezni a céget mert nagyon rossz sajtója van már az EABionak. 62-es kritikus 2,6-os felhasználói pontszám. Mivel ez össze fog függni az eladásokkal semmiféle fejlesztés nem lesz, csak amit mondtam mikrotranzakció.
Apex Legend messze van a 9/10-tol es nem veletlen pontoztak tul most az ujsagirok is. Egyszeruen a nep mar egy ideje megakarja olni a Fortnite-ot es vegre jott egy jatek ami atcsabitott sok ember. Ezt kihasznalva az ujsagirok is maris gyartani ekzdtek a clickbait es csabito cimeket. Csak induljal ki a Gamestartbol, hogy mennyire elfogultan tudnak teszteket irni vagy az, hogy hibasan megirt cikkeket forditanak at magyarra esz nelkul csak azert, hogy meglegyen a click count a reklamokhoz. Ha meg neked a COD BO4 minosegi jatek akkor nemszolnak sokat ehhez. :D Utoljára szerkesztette: Zarache87, 2019.02.22. 10:56:31
Latom megint sokan felultek a fake news vonatra ezert irok egy wall of textet :P
Az Anthem vilaga nagyon jol lett osszerakva itt gondolok az alapokra. Mert a sok felfedezetlen terulet,Shaper Relicek es Cataclysmak miatt nagyon nagy a potencial a jatekban story teren. Boduletesen nagy mar az alap lore is es vannak olyan dolgok is feljegyezve benne amikkel meg nem is talalkozunk meg.
A Story nem egy BioWare szint ez teny, de azt se feledjuk, hogy a jatek storyja nem ilyen rovidre lett tervezve hanem hosszutavra amit folyamatosan bovitenek. Ezzel a ropke 15-20 orajaval megis kellemes csalodas volt mert nemelyik karakter nagyon jol kidolgoztak vagy eros valtozoasokon ment keresztul. A ket legkiemelkedobb karakter szamomra Dax es Mathias volt akiknek a torteneteik es hatter anyagaik nagyon jol ki lettek dolgozva.
Day egyik tortenete konkretan egy eleg erdekes anomaliat feszeget ami az Emeraldban tortent. Az Emeraldban torten jelenseg kivalto oka nem teljesen tisztazott. Csak azt tudjak, hogy a Hearth of Rage okozhatta. Miutan a kuldetes sorozattal vegzunk es megmentjuk az embereket eleg erdekes dolgok derulnek ki. Eloszor is az emberek akik eltuntek nem oregedtek Valami olyan helyen voltak ami ures volt akar limbonak is nevezhetjuk. Viszont egyszerre lattak a multat,jelent es a jovot is azon a helyen. Ebbol jon az egyi kerdekesseg mert Dax nagynenije is a tulelok kozott volt es latta a jovonket es azt, hogy mekkora hosse valunk(ami varhato egy ilyen tipusu gameban).Viszont az igazan erdekes az a teny, hogy a nagyneni es Dax is mas dolgokra emlekszik. Igy arra gondolhatunk, hogy masik nagynenit hoztunk vissza akar egy alternativ vilagbol, de sajnos a story itt nyitott marad egyenlore.
Mathias egy eleg egyedi es kiemelkedo arcanist es miutan az egyik relic a szemelyiseget 3 reszre ossza onnet lesz igazan erdekes a tortenete neki. Ha vegig visszuk a 3 Matthias kuldeteseit ott megismerunk egy uj enemy frakciot akik szinten a shaper relickekre palyaznak. Persze egyenlore nem uj ellenfelekkel talalkozunk mert csak felberelt ellenfelek ellen harcolunk. Viszont ez az uj enemy fenyegetest jelent es ez is egy nyitott szal marad.
A random npc-k az utcakon sok erdekes storyval tudnak szolgalni azok melett, hogy a frakcio pontokhoz is segitenek minket. Arrol nem is beszelve, hogy nemelyik kuldetes vagy frakcio loyality mennyire valtoztatja meg Fort Tarsis kinzetet. Ebbol az a legkimelkedobbek a Legion of Dawn koportrek,Yarrow-nal a emlek fal az elesettek torteneteirol es az alliance system szobaban kihelyezett relikviak. A relikviak kozott talalhatunk olyan koponyat aminek a tulajdonosaval meg nem harcoltunk viszont nemi informaciot mar tudunk rola szerezni.
Kicsit visszakaranyodnek a storyhoz is, de mivel a fo tortenetet erinti megint spoiler ala rakom.
Ugye mar az elejen tudtuk, hogy mi tuleltuk a hearth of raget par evvel ezelott es azt is tudjuk, hogy mi tortent Freemarkal. Viszont a teljes story alatt kiderulnek olyan dolgok amikrol eddig a lore szerint azt tudtuk, hogy vege van mar. Az egyik ilyen a Legion of Dawn mert hat a story vegeztevel jelenleg mi a Legion osvenyen haladunk es ha kialunk minden probat egynapon mi is a Legion tagjai lehetunk. A roadmappol itelve talan ACT 03 lesz az egyik ehhez kapcsolodo story. Akkor ottvan meg Owen tortenete. Ugye kedvenc baratunk a feltekesegi rohamaban elarult minket es ellopja a Javelin of Dawnt. Ha ez nem lenne eleg lepakaltak Monitorral is persze bargyusaganak meglesznek a kovetkezmenyei. Viszont a story vege fele Owen megbanja a tetteit es bocsonanata jelul megmenti baratunkat es az egy signetet is. Owen storyja is nyitott marad ezek utan mert nemtudjuk, hogy mi lesz a Javelin of Dawn-al es azt se, hogy Owen tortenete hogyan alakul tovabb. Illetve a Javelin of Dawn kardjat nem talatuk meg pedig az eppen olyan eros mint maga a ruha mivel nagyon nagy az esely, hogy egy Cataclysma jelensegbol kovacsolhattak. A Legion of Dawn es Helena tortenetet megismerhettuk nemileg persze az is kiderult, hogy ez az ut jarhato lesz ahogy mar feljebb is irtam igy ez is a jovo zeneje. Monitor tortene lezarul ugynezki pedig van meg potencial a karakterben es nem csak az erdekes boss fight. Viszont ami a lenyeg ugynezki olyan ellenfelek is vannak a vilagban amikrol az emberek nem is tudtak. Mert ugyhittek kihaltak es 500 evvel ezelott Helena kiirtotta oket. Mivel a story vegen mutatnak egy tetemet egy felderitorol egy Urgh-rol aminek nem kene mar leteznie. A lote szerint is csak mesekben tunnek fel meg mondokakban. Ok voltak azok akik regen rabszolga sorba taszitottak az emberiseget es most visszatertek. Illetve meg az utolso nyitott szal maga Anthium a fovaros. Mert a Monitor elleni csata es tovabbi munkassagain felkeltettek az ottlevok figyelmet.
Szoval ahogy a spoiler alatt is olvashato tomoren a story eleg sok helyen ad lehetoseget a folytatasra ahogy ezt terveztek is. Aki csak a story miatt venne meg a jatekot annak azt mondanam varjon meg egy learazast es addig is bovul meg a content.
A jatekban jelenleg 3 stronghold,3 tipusu contract (itt a frakciokra gondolok nem a mennyisegre),3 tipusu legendary contract(szinten a frakcio 3 tipus es nem a mennyisege) es a free play.
Strongholdok
Szerintem a Tyrant Mine-t nem kell senkinek se bemutatnom mivel ez a legeso stronghold es a betaban is ez volt jatszhato. Szerencsere ez a legkonyebb is amolyan tutorial stronghold ami hozza szoktatja az embereket a csaptmunkahoz. A Scar es a masik Stronghold sokkal erosebb Boss mehanikaban es ezaltal elvezetesebb is. A Strongholdok rewardjan folyamat hangolnak mert mostmar a boss is dropol es a ladak drop rateje lejebb lett veve, hogy ne csak azokat csinaljak az emberek. Cserebe Grand Master fokozaton garantalt a Master Work drop a mission vegen.
Contractok A harom meglevo frakciotol tudunk majd contractokat felvenni ezek ugye a Arcanist,Freelancer es a Sentinel. Mig a contracok neve ugyan az mindig a kuldetesekbol tobb is van. Ha eleget megcsinalunk ezekbol akkor kaphatunk Legendary contractokat amik nehezebbek az atlagosnal es Grand Master I-en durvan 90% eselyel adnak Master Work itemet.
Free Play Ez itt ugye a teljesen nyilt vilag ahol arra megyunk amerre akarunk persze a terkep korlatain belul. Egyedul a dungeon-be valo bemetelkor van loading, de itt meg a 10s-t se eri el. Viszont itt tudnak mini eventeket hozza adni ami par napja meg is tortent mert az Outlaw elszaporodott nagyon. Arra is kiternek, hogy a helyszinek mint a Eden Tree vagy a Legion terulete nagyon jol kivannak dolgozva. Persze van tobb szep terulet is csak nem mindegyiknek emlekszem a nevere :P A hangok es a latvany itt nagyon kijon viszont az is, hogy az allatvilag nem olyan nagy. Viszont ha mas online jatekokat veszek alapul akkor ez egy megszokott dolog sot sok open world single player jatekban is elenyeszo az allat vilag.
AI Az AI nagyon jo a jatekban csak sokan a easy es normal fokzat utan itelik meg. Meg Hard fokozaton se mutatja ki a foga feherjet az AI mert az enemy tipusatol fugg, hogy mennyire lesznek okosak es precizek. A normal egysegek nem sokat fejlodnek a fokozatok kozott, de az Elite es Legendary teljesen mas szinten vannak. Nem csak a HP/DMG novekszik meg naluk hanem pontosabbna lonek,taktikaznak es tobbet hasznaljak a skilljeiket. Hard fokzoaton elvetve belefutunk egy egy legendary enemybe, de Grand Master fokozaton mar akar tobbe is es eleg erdekesse teszik a jatekot. Arrol meg ne is beszljek, hogy rengeteg Elite enemy van mar GM I-en.
Es szerintem most johet a lenyeg a pro es con.
Pro ⦾ A jatek az utolso patch utan megszebb lett es brutalisan nezki esoben. Sok uj efektet is kapott amitol elragado lesz a vilag. ⦾ A Javelinek egyedisege es mozgasuk nagyon el lett talalva. Repules es vizalatti reszeknel nagyon lehet erezni a kulonbsegeket es a sulyokat. ⦾ A fegyverek eleg valtozatosak es meglepoen sokat javult a gunplay a demo utan. Az ellenfelek is visszahokolnek vagy segre ulnek bizonyos fegyvertipusoktol. A Master Work itemek meg felpezsditik a sima gunplayt. ⦾ A kepssegek eleg valtozatosak es nagyon jo erzes egy megfelo build hasznalata. ⦾ A Story a multijatekokhoz kepest nagyon eros es kiemlekedo sot van olyan SP game is ami nagyon messze van tole. ⦾ A karakterek valtozatosak es erdekesek is persze azert van par idegesito karakter. ⦾ A combo rendszer nagyon jol ossze lett rakva es erdekes csapatmunkara kenyszeriti a jatekosokat. Gondolok itt arra, hogy a tuz es jeg utni tudja egymast(egy alapveto dolog meg is a legtobb jatekban nyomat se latni ennek). ⦾ Az AI nalam nagyon eros pozitivum persze csak nehez fokzoaton.
Con ⦾ A jatek menu-rol es map-rol uvolt a konzolossag nem olyan sokoldalu sok helyen illetve egerrel nem a legkenyelmesebb navigalni. ⦾ Van akinek meg mindig vannak optimalicazios problemai. ⦾ A filterek opciok hianya es a konzolos gomb nyomva tartas idegesito nehol. ⦾ Eltunik a hang veletlenszeruen es ujra kell inditani a gamet. ⦾ Tegnap bebugolt a coin reward a daily questeknel es joval alacsonyabb a jutalom mint kene. ⦾ Free Play-ben nincsen opcio, hogy csapat leaderkent egyedul menjek ki vagy ha kimegyek megkerdezze a tobbi tagot ki akar maradni. ⦾ Eleg sok QoL hiba ezekbol parat fentebb megemlitettem mar(viszont ezek konnyen orvosolhatoak).
A loadin time-ot kulon kiemelnem mert eleg sok cikk arra is hivatkozott. Drasztikusan csokkent a loading time az utolso patch ota es mostmar ugyan annyit kell varni mint mas hasonszoru jatekoknal. Illetve meg azt is megjegyeznem, hogy a legtobb cikk olyan dolgokra is kitert amik mar fixalva is lettek vagy egyszeruen hulyeseget allitanak. Persze van par ertelmes megszolalasuk is, de egyenlore uvolt a cikkek tobbsegerol, hogy a tesztelo nem sok idot fektetett a jatekba es az EA miatt egy nagyon jo clickbait flame wart tudnak meginditani.
Zaraskent meg azt is hozzafuznem, hogy a jatek minoseget az fogja meghatarozni, hogy az ACT-ok milyen tempoban jonnek es a sima grind mellet milyen mellek tevekenysegek lesznek. Mert hiaba gazdag a lore es elvezetes a jatekmehanika ha a tomeny pve unalmas lesz. A patch elott adtam volna 70 pontott a jateknak viszont most 75 pontot megerdemli. NA igynezki egy normalisan megirt teszt ami kiter a jo dolgokra es a rosszra is.
Akkor egy kicsit a jovorol is mert nemsokara jonnek a Vanity ladak a strongholdokba. A vanity ladakat kulcsal lehet majd kinyitni es daily kuldetes adhatja majd. Minden strongholdvegen lesz 4 lada es eselyunk lesz arra, hogy a 100 kozmetikai targybol kapjunk valamit. A csapat tagok ladai is adhatnak nekunk kozmetikai targyakat igy novelve az eselyeket. A kozeljovoben uj support skillek is jonnek majd. Illetve márciusban maris indul az ACT 01 ami elhozza a guild rendszert es meg sok mas dolgot.
Igen, ez registry key hiba, damati leírta, de én még a registry editor-ba is benéznék, hagyott e még hátra valamit. Tudod, regedit - parancs. :)
A jatek felrak egy korabbi VC++ csomagot is, amit hasznaltak a fejlesztes soran, amelyet a win10 rendszerint nem szeret es eloszeretettel lebeszeli rola a origin/steam/stb klienst. Nem lehet, hogy neked ez hianyzik esetleg?
Ami meg lehetseges, hogy a security rendszered blokkolja az Origint es/vagy Anthemet, azokat rakd be a kivetelek koze, mind az exe-ket, mind az esetleges teljes konyvtarat. Hatha.
Ez a lényeg aki figyel úgyis látja mit jelent az EA. Új tartalmak? Persze ha többen megveszik mint a kis papírosukon van. Ez a cég egy temető. Az utolsó két dolog amit fejlesztettek, az az ő koruk előtt jött ki és lehet szerződéses feltétel volt. Még valami kijött a DA:I-hoz. Az Amdromeda már abszolút ez a minden szempontból degenerált banda volt, meg se vettem. Ez az amit lwb-nek írtam, el kell engedni a Bio már nem létezik. Vagy fel kell fogni úgy amit írtál és én is céloztam rá zúzda, és abban még ez a bio maradvány se rossz. De tudni kell mit veszel meg. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.02.22. 09:24:39
Egyebkent nem ertem, hogy miert "nem jo" egy 6-7/10 pontos ertekeles, azt meg foleg nem ertem, hogy erre miert irja azt valaki, hogy "bukta"?
Szerintem boven jo egy kiindulasnak ez az atlagos, (annal talan picit magasabb) ertek, amely mutatja, hogy se nem tokeletes es korszakalkoto, de se nem egy osszecsapott gagyi valami. Nyilvan a vizfeju EA fejeseknek nem eleg, mert nekik az isten penze/osztalyzata sem eleg, ami nem hoz instant 500 misit az elso napon.
Szamomra teny, hogy nagysagrendekkel jobban osszeraktak az Anthemet, mint a legutolso projektjuket, a bermunkaba kiadott, de megis csak az altaluk menedzselt MEA-t. Ami szinten nem volt egy nagyon rossz jatek, csak a sorozat korabbi reszehez kepest volt visszalepes, mert volt viszonylitasi alap. Itt nincs, ez most indult, a 6-7/10 kiindulasnak jo, majd a kovetkezo fel ev/egy ev donti el, hogy innen csokken vagy no a szam.
A jatek picit olyan, mint 15 eve a wow. Ahogy anno a Blizzad osszelopkodta a jobb otleteket az akkori kinalatbol, majd osszegyurta es csinalt belole egy mmot, ugy lopta (meritett ihletet) a BW most a tobbi piacon levo jatekbol es gyurta ossze egy jatekka. Semmi olyan nincs benne, amit nem lattal volna mar mashol. Es ez nem feltetlen baj, mert konnyebb megszokni es belerazodni, konnyebb eldonteni, hogy kell e vagy sem. Az egyetlen gond vele az lehet, hogy mara a jatekipar keptelen felmutatni ujdonsagokat, maximum csak egy-egy alrendszerben van nemi innovacio, es az Anthemben sincs sok olyan, amire azt mondod, hogy na ilyet sem lattam meg (en legalabbis a beta es a tegnap hajnali fel oram alatt nem lattam, de attol meg kesobb persze szembe johet velem, benne van a pakliban).
Ez megint az a jatek lesz, amelyet megveszel, elvagy vele par hetet, esetleg honapot es aztan evente visszatersz majd. Nyilvan lesznek, akik bekoltoznek es 24/7-ben grindelik a szinteket, geart, mittomenmit, de a kozosseg szerintem surun fog frissulni, cserelodni. Foleg ugy, hogy manapsag a gamer generacio olyan, mint egy szaros drogos: ami anyagotk ap, azt feleli villamgyorsan es mar remegve varja a kovetkezo megjeleno jatekot, mert kell, kell, kell, kell. Aki meg esetleg ott marad egy projektnel es leszakad, annak a helyere jon 10 uj ember :)
Itt sok mindenben igazad van, de amit azért én nem nagyon értek (miután elolvastam x reviewt), hogy miért hozzák fel többször egy lövöldés játékban, hogy lőni kell? Ez nekem kicsit olyan mintha egy BF játékban az lenne a probléma, hogy miért nem lehet leülni és megbeszélni a dolgokat? Minek kell mindig lövöldözni?
Nekem a történettel nagyon nagy bajom nincs. Ezt is többen mondják, hogy hát nem egy nagy durranás. Jó volna tudni, hogy mit akarnának? Csavaros, iszonyú mélyésgekbe menő, rengeteg választási lehetőséggel bíró valamit akartak, ahol az összes döntésed kihatással van a világra és a történetre? Mert ha igen, akkor eléggé el vannak tévedve, de azt is szeretném látni, hogy ezt mondjuk technikailag hogy tervezik kivitelezni egy multi játékban?
Az lehet, hogy a karakterek statikusak...már abban az értelemben, hogy mindig ugyanott állnak. Na, bumm. Szerintem ezzel együtt iszonyú élethűek a karakterek. Lehet én látom rosszul, de én rég talákoztam már ilyen karakterekkel. RDR2-ben volt ilyen meg God of War-ban, az rendben is volt, de egyik sem multi. Én nem nagyon láttam mást. Főleg MMO/multi téren.
Panaszkodnak többen arra is, hogy micsoda grindfest az egész: hát, nem tudom. Nem nagyon éreztem ezt. Aki ilyet mond az nem nagyon játszott olyannal ahol tényleg grind volt. Egyelőre ott tartok, hogy 3 titán szart kell megszereznem, az egy kicsit nehezebben megy, de nem azért mert grind, hanem mert béna vagyok ellenük és kelek-fekszek.
Ilyeneket is írnak, hogy nem lehet stringholdba menni csak 30 után. Az is hülyeség, az egyik hamarabb megnyílik és amúgy van a sztoriban annyi küldi, hogy elvisz és nem feltétlen kell a legjobb cucc a szintezéshez.
Szintezés/gear: erről is panaszkodnak, hogy hát ugyanazt kell csinálni csak nehezebb szinten és akkor lesz jobb loot....oké, ha ez új, akkor az illető nem játszott még MMO-val vagy shooterrel sem. Mert mondjuk az nem grind, amikor BF-ben vagy hasnlókban achievmenthez van kötve egy fegyver vagy ruha unlock és ott kell baszakodnod, hogy összejöjjön 500 headshot, az tök jó meg izgalmas???
Nem azt mondom, hogy hibátlan a dolog, mert nem az. Ami viszont zavar az az, hogy hülyeségeket közölnek tényként és sírnak.
Még nem értem a végére, csak lvl22 vagyok, így az én írásom sem teljesen mérvadó mert az end game részt még nem ismerem. Viszont amit tudok az az, hogy a szintezés kellemes időtöltés és nem unalmas.
Win 10 64-bit-en tökéletesen fut, és a procijával sincs baj. Meg kell nézni a log-ban a "bug report"-nál mit ír a Win, mi a leállás oka. Driverre tippelnék, de látatlanban ez csak egy tipp.
Lwb-nek most igaza van, ne haragudj. Én mint Anthem "fanboy" mondom, hogy nekem sem ér többet jelenleg ez a játék 6,5/10-nél, teljesen reálisak a pontszámok, és a kritikák. Hogy "felületesek" a tesztek ? Hát persze hogy azok, a pozitív kritikáknál dettó, ez az erős verseny miatt van a gamer újságírásban, végigjátszásra nincs idő mert a "nép" jövő héten a legfrisseb game értékelését várja, különben elmegy máshová olvasni. (Hogy ez így működik azt a játékos közösság magának köszönheti, de ez egy másik téma). Ettől függetlenül ezek a tesztek első benyomások, a játékbeli "életérzés" bemutatására tökéletesen jók, és relevánsak, és bizony az általános véleledést is tükrözik, tetszik nekünk ez éppen vagy nem. A RDR 2-meg jelenjleg fényévekkel jobb játék most mint ez ne is haragudj, úgy mondom ezt hogy engem meg a "western era" mint környezet hagy egyébként teljesen hidegen, de a tartalom meg a történet magasan veri az Anthem-et jelenleg, ha már megint single gamet hasonlítunk multi-hoz, ami ellen korábban még te is tiltakoztál... :) Sok a hiba, kevés a tartalom, és egy magamfajta 40-felé közeledő "veterán" számára átlagos, és kissé "gyerekes" a történetvezetés, pont mint az Andromeda-ban. (Egyes karaktereket legszívesebben tarkón lőnék, hogy ne beszéljenek többet...XD). Egy looter,shooter-nek egyébként még jó, (Mert egyébként a versenytársaknák a színvonal még ennél is alacsonyabb) de Bioware-ként ez a kigondolt "történet" gyenge. A lore-ban elásva magad javul a helyzet némiképp, ott előjön a ME-ből szokott színvonal néha, de ehhez nagyon kell akarni szeretni ezt a játékot... Ez van,ettöl még én is szeretem ezt a játékot, bejön a keret világ, meg a környezet, ennél sokkal szarabb indulással is jöttek nagyon jó játékok (lásd No Man Sky, ami az induláshoz képest ma egy qrva jó game) ha most nekiállnak gőzerővel a tartalom gyártásnak, és figyelik a játékos közösságük visszajelzéseit, fél év múlva nem is emlékszünk ezekre a hiányosságokra, de 6-év fejlesztés után én azért nem háborodnék fel mert a többségnek bizony nem tetszik a "szívünk csücske" (Az enyémé is XD),mert bizony jogosak a kritikák... Én sem szeretem a "hater"-eket, de az elvakult rajongást sem, és ettől még lehet kedvelni az Anthem-et, én is azt teszem. ;)
64-bit Windows 10? Amugy a procid erdekes, nem vagyok intel szakerto de a tied 3 ghz alatt van, az ajanlott minimum meg 3 ghz felett. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2019.02.22. 08:48:53
Jaja, minden újság, leírás hülye, csak mi vagyunk a villamos. :) Mert a népszerű dolgokat meg az EA-t utálni kell. Ezért kapott az Apex Legends 9/10-eket ... izé ... mert ... profit!
És ugye ezért vezeti a népszerűségi listákat meg az év játéka listákat az olyan hipster indieségek, mint a RDR2, meg a COD:BO4. Mindkettő abszolút rétegjáték páremberes kis garázsstúdióktól.
RDR2 sztorija klisés? Wtf? Hány olyan western történetet ismersz, ami arról szól, hogyan esik szét egy korábban egymáshoz lojális bűbanda, hogyan esik darabokra egy korábban mindenki által tisztelt karizmatikus bandavezér, hogyan lesz a jószándékból végül egymás után katasztrófa és katasztrófa és hogyan változtatja meg az életét egy gyilkos rablónak egy az életében bekövetkező nagy esemény, törés.
Mert én egyet sem. A tipikus western az a jön a pisztolyhős és mindenkit legyőz, megmenti az ártatlanokat, aztán a végén pisztolypárbajban legyőzi a gonoszt és ellovagol a naplementébe, illetve ha kicsit komor véget akarunk, akkor közben ő is halálosan megsérül és hősi halált hal. Ehhez képest
Arthur Morgan a jó befejezésben egyszerűen belehal a tuberkolózisba. Ja full klisé, hogy a western hős tuberkolózisban hal meg ... És ezután még 2-3 óra történet minimum van Marstonnal. Vagy több.
Patch után sem indul a game,ugyan azt írja ki. :( Pedig tényleg mindent megprobáltam már.
A rendes teszteket akkor érdemes megvárni.
Amúgy milyen béna revjúk ezek pfff Kritika hátán recenzió DE beszámoló ill.ismertetés fogalmát NEM ismerik ezek a szánalmas semmitmondó non gamer brigádok
70 kornyeken van es olyan dolgokat sorolnak fol amiknek a 70% javitva lett XD Sot az ujsagirok tobbnyire quick playen jatszottak. ;)
Illetve ahogy atnyalaztam az egeszet par ertelmes megszolalas melett csak nonsense faszsagot irnak mint rovid a story egy MMO type gameben amit eveken at bovitenek. Ehhez kepest ugyan ezek az ujsagirok a full klises RDR 2 storyjat istenitettek. Nem azt mondom, hogy rossz volt csak teljesen kiszamithato volt annak aki mar latott western filmet es legtobszor lapos volt az egesz megis a western stilushot ezek hozza tartoznak. Vagy masik baromsag hosszu a loading XD Igen hosszu volt amin a demo ota alitottak es a patch megint lejebb vette. A Warframeben hasonlo ido alatt toltok be vagy lasabban csak, hogy egy peldat is irjak.
Szokasos EA elenni clickbait cikkek mar jonnek egy ideje igy varhato volt, hogy a tesztek ererdmenyei is ezt tukrozik. Mivel sokszor van az, hogy az ujsagirok nem mernek szembe menni az olvasok erzeseivel szemben. Khmm RDR 2 botranyos mehanikait pl seholse se soroltak fol. Amugy az RDR 2-t azert hozom fol mert nemregi game es nagyon eros pontokat kapott megis nagyon sok dologban ephogy csak az atlagot surolta es sok megis majdnem ev jateka lett.
Én evvel a véleménnyel nagyon egyet tudok érteni. Ps játékok amúgy még szinte általában a legjobbak és azok nagyrészt SP játékok. De kb felejthetetlen darabok mint Uncharted, Horizon zero vagy last of us , GOw stb..... Én vágyom sp gamekre is ezért tolom most az új metrót is de az Anthemtol sokat várok BioWare jellege miatt. Remelem egy jó Coop élmény lesz, és nem “kozelezo” beállni és Division jellegűen játszani.
Pedig tudom ajánlani, hogy végigvidd őket mégegyszer most is. A ME pl. elég szépen öregedett, nemcsak pc-n, de xboxon bc-ben elérhető az egész trilógia és ma is megállja bőven a helyét. Épp most vittem végig mindhármat egyébként, nem a nosztalgia beszél belőlem. Az ME3 vége még mindig eléggé meh, de az út odáig bőven megéri. KOTOR vs ME. KOTOR egy körökre osztott, de real time rpg, ahol PnP rpg tulajdonságokon alapult a harcrendszer. A ME ehhez a legközelebb talán az első résznél állt, de ott sem volt már körökre osztás, hanem szabad célzás és lövöldözés. A KOTOR egy RTwP rpg, míg a ME egy TPS-akció RPG. Más stílus.
Nem Asimovot hasonlítasz Bankshez vagy akárkihez, hanem Asimovot egy mcdonald's menühöz.
Én nem akarom senkinek megmondani, mivel játsszon. Azzal töltöd az idődet, amivel akarod, ha neked ez tetszik, more power to you. Arra válaszoltam csak, amit leírtál, hogy a KOTOR-féle SP élményeknek már vége, mert változtak az igények. Ezt mondogatja az EA vezetés és ezt találta mondani legutóbbi az XBOX vezér is. Egyiknek sincs igaza, ezt meg az eladási statisztikák mondják. A top 10-be tavaly csak egyetlen multi only játék fért bele pl (COD BO4). Ezek inkább a CEO-k vágyai, mintsem a valóság. Mert egy Apex Legends pl., ami egy teljesen jó BR játék, meg is érdemli érte a dicséretet az EA, az tizedannyiba se kerül, mint mondjuk egy Uncharted került a ND-nak. Aztán meg több pénzt hoz. Sajnos én nem úgy ítélem meg a játékokat, hogy melyiken keresi a legtöbbet a kiadó, hanem hogy nekem melyik tetszik jobban.
Abba most nem mennék bele, hogy kinek, mire van pénze. Ez itt nem pénzkérdés.
Dehogynem olyan az ME is, mint a KotOR. Egy szép, kicsit fakó emlék, amit még véletlenül sem akarnék elcseszni egy mai végigjátszással. Egyébként tényleg lehetetlen az összehasonlítás, hisz az egyik egy már meglévő univerzumot bővített ki egy teljesen új irányba, amit adott esetben akár 20 éve is szeretett az ember (vagy 10, esetemben), a másik meg egy teljesen új történet volt. És itt meg is állnak a különbségek, legalábbis számomra. Aztán aki akarja, megpróbálhatja megmagyarázni, hogy neki miért más a kettő, én inkább csak örülök, hogy mind a kettővel játszhattam egy jót anno.
Kis kategóriaváltással: Most miért hasonlítanám össze Asimov Robotikáját Banks Kultúrájával? Almát a körtével? Mind a kettő megfér egymás mellett, mind a kettő fantasztikus. És ne férne oda melléjük valami modern új? Dehogynem. Ahogy ők is odafértek a Dűne mellé. Ettől viszont még nem fog változni az, hogy amelyiket először olvastam, az mindig is kedvesebb lesz a piciny szívecskémnek, mint a többi.
A többi blablaáról is elmondom a véleményemet, ha már kérdeztél:
Leszarom. Keresek annyit, hogy meg tudok venni X játékot. Hogy most ez egy SP játék, amivel 100-1000 órát játszom (XCX 2, Final Fantasyk, XCOM 2), egy coop játék, amivel 500 órát játszom (MHW), vagy egy full online MP cím (mmo-k, BO4, OW, Smash Ulti)? Nem nézem, ezt meghagyom a fillérbaszó olcsójánosoknak... Ha nagyon fillért akarnék dugni, akkor kiszámolhatnám, hogy az SP játék, ami csak engem érdekel, vagy az MP játék, amiben több 100 óra hip-hop elröpül, miközben a haverokkal játszom, éri meg jobban... De őszintén nem érdekel, inkább csak játszom, játszunk, amivel szeretnék, szeretnénk, és meghagyom olcsójánoskáknak, hogy megpróbáljanak visszahúzni a posványba, amiért képes vagyok élvezni azt a játékot, amit ők nem.
Attól, mert te ilyen-olyan kifogással szeretnéd magadnak megmagyarázni, hogy ezt, vagy azt miért nem szereted, más még lehet, hogy ezeket az kifogásokat pont telibetojja magasról.
Egyébként abba belegondoltál, hogy a gyűlöletedet a sok Fifa- és NBA-imádóra kellene irányítanod? Ők tették lehetővé, hogy az EA azzá az óriássá váljon, ami ma. :-D Hogy képzelhették anno, hogy játszanak imádott focijuk virtuális megfelelőjével, nem tudták, hogy az egész iparágat tönkreteszik ezzel?! :-D Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.02.21. 07:41:12
"Az a nagy harci helyzet koma hogy te marha okos vagy most igy majd egy hettel a headstart utan"
Az a nagy helyzet, komám, hogy ugyanezeket már szombaton is el tudtam volna neked mondani, pár órával a saját startom után.
Nem nekem mondtál ellent, hanem a tényeknek, koma, ez itt a nagy harci helyzet. Talán ha a twitches hősöd szánt volna pár órát a lore megismerésére, akkor nem jajveszékelt volna gyök2 IQ-val átlátható problémákon. És te se írsz butaságot ebből fakadóan... Hisz te meg ki se próbáltad, csak ismételgeted azt, amit más mond.
Mea culpa, hogy ha már észreveszem, hogy ostobaságot írsz, megpróbállak kijavítani. :-) Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.02.21. 07:16:31
Ezt ezerszer lehet hallani, de ezredszerre sem lesz igaz. Attól még nem igaz valami, hogy sokszor leírják. Akkor lenne igazad, ha ma is jönnének ki KOTOR szerű játékok, de azok mind beleállnának a földbe, mert a kutyát nem érdekelné már, meg mert "az igények változtak", az "emlékek megszépültek" stb stb. Ehhez képest KOTOR-szerű játék utoljára a ... KOTOR volt. Azóta meg se próbáltak hasonló space operát játékra vinni (és nem, a ME nem olyan, egyébként az is óriási siker volt, amíg el nem baszták az Andromedaval).
Ugyanezzel a faszsággal érvelt/érvel az EA már évek óta. Hogy a mai játékosoknak már nem kell SP játékélmény. Ehhez képest a tavalyi év legtöbbet eladott játékai mind-mind SP játékok voltak (sok közülük konzol exkluzív ráadásul!): RDR2, Spiderman, God of War. Az emberek ma is szeretik a jól megírt, jól összerakott SP élményeket. Csak a kiadók nem szeretik, mert azt - ellentétben egy multi shooterrel - nehéz és költséges megcsinálni. Kell hozzá ihlet, mert anélkül jó történet nincs, iparosmunkával nem lehet könyvet írni és egy jó játék története egy jó könyv vagy film történetéhez mérhető. Kell hozzá egy rakás pénz, hogy AAA élmény legyen a játék: motion capture, szinkron stb. Mi kell ezekből egy BR játékhoz pl? Vagy akár egy looter shooterhez? Ráadásul az utóbbiak tele vannak mikrotranzakciókkal és pl. az EA már tavaly is több pénzt keresett mikrotranzakciókon, mint tényleges játékeladásokon. Ezért tolják a képedbe ezeket a játékokat és ezért tömik a fejed azzal, hogy te változtál meg, neked nem kellenek ma már KOTOR-ok,akkor is csak azért tetszett, mert "tizenéves voltál" (én mondjuk huszonéves voltam, akkor nekem miért tetszett?).
"Nem latom hogy amikor a main story egyszercsak megall akkor valahonnan ra kellene jonni hogy side missionokben folytatodik tovabb de errol sehol semmilyen iranymutatas vagy utalas nincs?"
Nettó hazugság. Szépen ki volt írva, hogy freeplay-ben kell a Tombokat kinyitnod. Attól, hogy akit néztél, egy rusholós kalapkabát és esccel átlépett rajta, még nem a játék a hibás. Vagy benne van a Journal-ban is. Lehet, minimális ésszel rendelkező twitchereket kellene nézni. :-)
Revive-ra megint csak az agyat kellene megtornasztatni, Brinnek vannak folyamatosan Sentineles küldetései, akik elég gyakran elhullanak küldi közben... Akár Solo/Hard fokozaton is tökegyszerű, ha ez a napi. Nyilván GM1-en még egyszerűbb, mert ott csak ezért vannak. :-D
Multikillt meg nem egy adott támadással szedsz össze, hanem egy rövid időintervallumban, kb 5-10 mp alatt kb 10-15 ellenfél (Stormmal 2-3 Primer-Detonator kombó attól függően, mennyi -%idő van rajtuk)... Kismillió olyan helyzet van, hogy épp beteleportálnak az ellenfelek egy csapatban, Bármivel egyszerű összehozni, talán interceptorral a legnehezebb szerintem (de a Venom Spray csodákra képes, főleg most, hogy patchelve lett az irányíthatósága). Persze ezt kitapasztalni saját próbálkozásokon keresztül lehet jól, nem mást nézve...
Szóval talán azért kellene játszani a játékkal, hogy ha valami balfék azt mondja, hogy "ezt nem lehet", akkor ne bólogass jó birka módjára, hanem fogd a fejed, hogy ilyen alsó tagozatos dolgokra hogy nem jön rá magától. És Unfollow.
Semmi sem lesz már KotOR szintű. Legalábbis nem hinném, hogy bármikor újra fogok tudni tizenévesen játszani bármilyen játékkal (Pedig de jó lenne :D). Szóval nem a játékok minőségével van a baj, hanem az ember fejében... Az enyémben, a tiédben, a többiekében. :-) Az igények megváltoztak, változnak folyamatosan, az emlékek megszépültek, és örökké ugyanolyanok maradnak. Ezért nem fog a kettő sosem találkozni.
Nah, a patchel GM1-ben 1, GM2-ben 2(, és GM3-ban 3?) loot a stronghold end bossokból garantáltnak tűnik.
Végre nem lépkednek ki az emberek a rohadt egyszerű Slave Tyrant elől, merthogy ők csak boxot farmolni jöttek be. :-D
Meg eltűntettek egy csomó bugot, helyette jött egy pár új... nem lehet revive-olni a másikat, és egyéb nyalánkságok. :-D De a MW farm könnyebb lett egyértelműen. Mondjuk a nehézség% és a loot% eltűnt a leírásokból, vajon miért... :-D Utoljára szerkesztette: Maala, 2019.02.21. 02:20:34
Igazabol ha emlekszel eleinte leneztek minket es csak par ember beszelt velunk. Szepen lassan viszont noveltuk a hirnevunket es az a pletyka is szarnyra kelt, hogy anno tuleltuk a Heart of Rage-t. Ezert lesznek egyre baratsagosabbak az emberek. A Cypherek meg hibbantak mind :D ez a Cypherseggel jar.
Nekem pont ez a gondom, mindenki "túl egyedi", mintha az egész tábor válogatott különcökből állna. Valamilyen szinten még ez is érthető lenne, normális ember nem sokáig bírná abban a világban, viszont a párbeszédek nekem nagyon nem tetszenek. Mindenki úgy beszél veled mintha valami világmegváltó hős lennél akinek azonnal el kell mesélniük a legféltettebb titkaikat... én meg csak pislogok, hogy vénember ki a fenét érdekel hány embert áldoztál fel a legöregebb lakos címéért.
Freelancer. Freelancer.. Freelancer...
A világból ki tudnak kergetni az npck, pedig az eddigi Bio játékoknál nem igazán volt ilyen gondom (talán az andromédában éreztem így magam)
sztem Fayebe Haluk tolja a javelint, de amugy szuper a nő! ;D Dax v Tassyn -nal is beérném. sztem Brin is cuki. tuti karakterek, akinek nem tetszik nem tudom mit vart pontosan, de izlések és pofonok ..
ui - nekem még ami nagyon tetszik, h a főhős mindenkinek nagyon jól, elég jó stilussal válaszolgat. sztem jók a párbeszédek. (én a segitő, egyetértő, kiváncsi válaszokat szoktam adni és teljesen jó)
Dax minden kuldetese erosen tartja a szinvonalat es nagyon jopofa karakter. Kuldetesek alatt is fog majd beszelni es nagyon ottvan a szerren a csajszi. :D Yarrownal a emlekfal is nagyon jo. Ahogy csinaljuk a kuldiket ugy kerulnek fel a falra az emberek tortenetei, hogy hogyan haltak meg. Illetve a hely is alakul. En azt mondanam Dax-alé romancoznek, de lehet minket is lekoptatna :D
Most találkoztam Daxal, hát kurva nagy volt a “belépő” beszélgetés vele :D Most 2 napig kórosan kevés időm lesz, de hétvégén viszont kamatostul pótlom :) Haluk, Mathias, Faye is nagyon rendben vannak, Yarrow voicactingja az egyik legjobban eltalált dolog szerintem. Tassyn karaktere is rendben eddig. Ha lenne románc benne, akkor azt hiszem szinte tuti Fayeba tolnám a Javelint... Bár Tassynban is van valami... Majd meglátjuk, ha a sztori végére érek.
Igazából nem értem, hogy mi a gond ezekkel az npckkel mert sokan mondják, hogy laposak. Szerintem meg mindegyiknek külön egyénisége van és a szinkron is fasza, de a mimika, gesztusok, stb nagyon jól el lettek találva. Szerintem élőek ezek a karakterek és ez nem baj.
Már játékokban sincsenek sokkal bonyolultabb beszélgetések meg feladatok. Mert azért az, hogy fázok és kéne 5 fakasbőr hogy ne fázzak, az nem az. Éhes vagyok, de 10 hús megmenti az egész kurva falut a télre, az sem az. Oké, nagy mélységekbe nem lehet menni, de lehet reagálni legalább. Nem tudom, hogy az mennyire kozmetikai elem, de azért sok szerepjátékban is is az van, hogy választhatsz bármit, a végén 2 lehetőséged lesz: 1. elvállalod a küldit, 2. visszajössz később.
Nagyon mély karakterfejlődést és történetszál módosulásokat amúgy sem várnék.
Azt nem tudom, hogy meddig tart a lelkesedés (és ez lesz itt a döntő dolog) mert ezt akkor tudom majd csak ha eljutottam a sztori végére meg elkezdődik az ún. end game. Ha az csak agyatlan grind és 3 küldi ismételgetése egyre nagyobb szopatásokkal takítva, akkor nem lesz nagy siker. Ha tudnak valamit rendszeresen hozzáadni, akkor kitarthat a dolog. Ezt tényleg csak az idő mondja majd meg.
Azért szerintem azt is érdemes látni, hogy ez nem feltétlen az a játék ahol tizen órákat el lehet tölteni. Szerintem egy pár óra lövölde (max) elég és akkor újra kedvvel áll neki az ember a következő sessionnek.
játék jó szerintem ami baj van és külföldi fórumok is írják az ez - Mission ends, loading screen - Tediously slow post mission briefing - Loading screen into Fort Tarsis - Loading screen into forge to equip new gear - Loading screen out of forge, walk over to javelin - Loading screen into mission select - Loading screen into mission és ez kicsit zavaró másik meg mikor lassan tölt be a játék és valaki a csapatból előrerohan mert ugye nem vár minek akkor mire betölt újból betöltés jön mert oda visz a tömbiekhez
Nem minden karakter tetszik ,de vannak nagyon jol eltalalt karik mint Dex,Haruk,Yarrow es Matyi a tudos(persze o csak a egy bizonyos mission utan lesz erdekes karakter). A story meg boven uti az atlagot es eddig az ME3-nal jobban bejott. Viszont lehet az is ra jatszik nalama a storyra, hogy a lore-ba beleastam magamat. Illetve azt se felejtsuk el, hogy a storynak nem lett vege mert folytatodik minden ACT-al.
@Kancsalborz Amugy majd a penteki start jopar dolgot javit illetve a ajtek is gyorsul majd es remeljuk a marciusban indulo ACT-al kiderul, hogy milyen utemben adagoljak majd a dolgokat.
Illetve ma lesz live stream itt a link. A forras linkje itt van illetve este 10 orakor lesz ez nalunk. Lehet kikerul a patch notes most majd.
@Iwb Koszonom, hogy te sajat magad vallod be, hogy csak egy agyatlan fogaszto vagy. " Pontosan ezért vannak ún. újságok, egyéb források, ahol mások megteszik helyettem azt, hogy kipróbálják a játékot, megnézik a filmet, meghallgatják a zenét, meglátogatják az éttermet stb." Egy onallo velemenyre nemfutja mert majd masok ugyis megmondjak neked mit kell gondolnod. Amugy jolenne ha az offolast befejezned mert a flame wart amit lemuveltel itt az mar abszurd es gyerekes.
nekem kurvara tetszett 1-2 npc/story, igazi bw irast toltak (pl. a neni aki a fiat varja vissza, a 3 fele valt matti, you hear me? yarrow, brin, a corvusos szoke csaj, faye, owen, prospero)
sztem teljesen bw-sre vannak megirva es a voiceact is allat. sokak irtak, hogy nem tetszik a freelancer stilusa, en 100%ig tudtam vele azonosulni.
lehet hangulat kell hozza, es nem kell tultolni, de nyugiban orom vegigbeszelgetni a missiok utan ezeket a storikat. en mindig kivancsi voltam hogy mi lesz a folytatas. persze ha vki rushban van azzal nem lehet mit tenni....
szerk ui: sztem a fo stori is nagyjabol rendben volt a cliffhangernel a vegen pedig teljesen BW erzesem volt, sztem kurvara eltalaltak Utoljára szerkesztette: EFRM, 2019.02.20. 11:19:10
Bár nem nekem szólt a kérdés, de valahol érintve érzem magam:), bocsi.
Nekem egyébként tényleg tetszik a sztori is és a karakterek is. Elég sok féle emberkével beszélgetünk, mindegyik más, spoilerek nélkül, de van egy-két csavar is a sztoriban. Nekem ez eddig bejön. Egyelőre csak lvl 20 mert nincs sok időm játszani, de eddig nekem tetszik (ami azért furi mert én meg úgy álltam neki, hogy:na, megnézem ezt a szart... Aztán meg itt ragadtam.
Destiny 1-2-vel játszottam, ott sem volt jobb a sztori..sőt...
Ok, abban igazatok van, hogy nem RPG, ha így hirdetik, akkor az hülyeség mert köze nincs.
Hibák vannak: ami engem zavar az az, hogy esténként többször kidobott. Mi lesz majd ha megjön a nagyobb tömeg? A töltési idők tényleg hosszúak, ha jól hallom, akkor ezt majd megoldják. Strongholdban, néha szar helyre tesz ez idegesítő..kellene egy olyan opció, hogy ne csatlakozzon már elindult sessionbe. Ha van ilyen, akkor én nem találtam. Consumables craft nekem nem akar működni, valamit sztem nem csináltam meg hozzá. Kicsit lehetne átgondoltabb a menürendszer.
Amikor egy "parbeszedben" megjelenik a fanboy vagy a hater kifejezes - akar pro, akar kontra -, akkor az a tarsalgas sajnos abban a percben ertelmet veszti, teljesen mindegy, hogy milyen valos erveket vagy valos ellenerveket tartalmaz a komment... :(
Korrekt leírás. Benne van minden pozitívum, és negatívum, kb. ugyanezeket tapasztaltam, + talán még az ssd-n is hosszas töltőidőket, de az alapok rendben vannak. Reméljük a Bioware-nek sok ötlete van contentre, és akkor kb. fél év múlva rendben lesz a játék. Zarache87 : +1. :)
Ne haragudj, de ez orbitális faszság. Van is rá ellenpont: "ha annyira utálod a játékot, minek játszottál vele 10+ órát". Mert ezt szokták a fanboyok emlegetni. Ha nem játszol vele 10 órát, akkor nem értesz hozzá, ne legyen véleményed, ha játszol vele 10 órát, akkor látod, mégsem olyan rossz, mert 10 órára lekötött, ami ma már nem kevés idő egy AAA játék esetében. Ebbe a játékba én megyek bele, köszi.
Pontosan ezért vannak ún. újságok, egyéb források, ahol mások megteszik helyettem azt, hogy kipróbálják a játékot, megnézik a filmet, meghallgatják a zenét, meglátogatják az éttermet stb. Hogy én ezekből le tudjak vonni következtetést, hajlandó vagyok-e magam áldozni rá pénzt, fáradságot.
Üdv mind. Kipbálnám a gamet mielőtt meg venném,ugyre van ez a 10óra trial,de ugyanazt írja ki telepítés után mint a beta alatt = probléma van a játék beállításaival,és hogy rakjam újra. :( Mehh.....Beta alatt 4xer tettem meg,nem ment. Most azt hittem már menni fog,de sajnos nem. :( Esetleg van rá valami megoldás?
○ A Trialos lada nyitas mar fixalva lesz penteken amikor a jatek megjelenik. ○ Ha zavar, hogy mas ember goyrsabb tempot diktal jatszhatsz egyedul. Amugy meg a tokoreszo emberek miatt ez nagyon is hasznos. ○ A Main Story side missionjei Agent questek es kulon vannak jelolve. Az osszes Critical mission a fo storyt tolja elore. Persze ha jatsznal a jatekkal ezt tudnad. ○ Multi kill barhol megoldhato a jatekban ha van dmg-ed es ertelmes builded. Colossusal es Stormalal meg gyerekjatek. Persze megint nem sajat tapasztalatot eltel at hanem halottad vagy lattad valakinel. ○ Downed Javelin quest Free Play alatt vagy Stronghold alatt Hard-on ossze jon konnyen. Free Play-ben event alatt Stronghold alatt meg ugyis valaki a foldet nyomja. ○ Collectible az Collectible egy gyujtheto targy. Ami minden a itemeken es a matikon kivul. Pofon egyszeruen megvan Free Playbol szinten.
A QoL-nak annyi koze van a fenti dolgokhoz, hogy nemelyik partytot hulyebiztossa kell tenni illetve a ladas dolognal ertheto a dolog. Storm Ult glith demoban is benne volt es mondtak mar a premier start elott, hogy a Day 1 pőatchel lesz javtiva. Az meg, hogy valaii a ladakat nyitogatta free playben, hogy konnyen legyen meg a masterwork az a sajat faszsaga. Mert GM3-on csak a lada utvonalat kovette mert mindennek egy hit volt.
Szoval ja a tomeny hater duma folyik itt egyesek szajabol mert a BioWare most nem singleplayer gamet csinalt hanem egy multit es ez faj nektek. El kell engedni mert majd jon a dragon age ami szinten single player lesz es akkor nyugi van. Viszont ez a szarra offolas es a total bullshit beirasok mert valaki nem ert egy mehanikat mar vicces es teljesen off tema. Arrol meg nem is beszelek, hogy feljebb lazan rad cafoltam az osszes allitasodnal, hogy mi mennyire mukodik "rosszul". Az egyeduli a trial lada challange ami retardalt viszont ugyan ennyire retardalt az is, hogy a story egyik oda tartozo resze csak a party leadernek lesz kesz. Szinten a startra fixalva lesz.
Engem is sok minden zavar mint az, hogy az allat vilag nem annyira nagy viszont egy multi gameban az optimalizacio miatt kerdeses mennyit tudnak ebbol megoldani. A salvage borzasztoan lassu es a mass salvage meg ennel is lassabb mert buta konzolos modszert csinaltak hozza. Consumable craft enyhen kaotikus mivel nincsen filter opcio es omlesztve van minden. A fegyvereknel a filter opcio konzolos es korulmenyesebb mint amilyennek lennie kene. A felguro eventek gyakorisaga valamikor nagyon jo, de neha egyszeruen van ures jarat es mivel a mappon nem jelzi oket nagy tavolsagbol igy olyankor zavaro lenne ha egyenlore nem kene informaciokat vadaszni es felfedezni. Van par ember akinel a procit progeti a jatek nagyon valamiert. A strongholdban ha masokhoz csatlakozol be neha rossz helyre rak. A Banner sav neha eltunik a squadban. A menuk teljesen konzolra vannak kihegyezve, de nemlileg javitottak mar rajta amit szinten csiszolnak meg. A hang neha elmegy ez egy tipikus frostbite bug amit minden alkalommal bentfelejtenek. Inty-nek a ket rugo skilljenek van matrix modja amikor levegobol hasznalod es teljesen belassul a skill es sebezheto vagy. Grandmasteren borzasztoan rossz, de penteken szinten javitva lesz.
Amugy en se allitom, hogy tokeletes lenne a game mert content nelkul, sok sok QoL nelkul (jopar funkcio nem igazan pc szinten van), tovabb bovulo story nelkul, mellek tevekenysegek nelkul ami az agyatlan grind melett lehet csinalni a jatek megfog halni. Viszont az alapjai nagyon elvannak talalva. A mozgas,gunplay,skillek,perkek,elementalok reakciot,repules,hangok,latvany,karakterek,story bizonyos resze,a hatalmas lore,combok,idojaras es az aprosagok mint a pokhalo eltomiti a turbinat.
Szerintem ebbol a hosszu iromanybol latszik, hogy nem vagyok vak es latom a hibakat, de attol meg a game elvezetes es eros alpjai vannak. Ha ezeket orvosoljak es foglalkoznak vele akkor egy eleg eros game lesz. Ha nem akkor szezonalis jatek vagy halott game lesz.
Nagyon nagy a tempo, le kellene lassitani mert nem marad szufla a jatekra. Megis miert kellene szemelyesen jatszodjak a jatekkal ahhoz hogy lassam, hogy bar a jatek rakenyszerit hogy a csapatban minden egyes tag ugyanazon a pontjan legyen az adott kuldetesnek de ha ki kell nyitni 15 ladat mindig csak es kizarolag annak az egy jatekosnak szamitja fel a ladanyitast aki kinyitja? Ez neked QoL? Nem latom a youtube twitch felvetelrol hogy nem lehet lelassitani es sajat tempoban menni a csapatban mert aki elol rohan allandoan triggereli az out of mission boundary warningot es az aki le van maradva allandoan folyamatosan kapja azt a rohadt idegesito faszsagot a kepebe? Nem latom hogy amikor a main story egyszercsak megall akkor valahonnan ra kellene jonni hogy side missionokben folytatodik tovabb de errol sehol semmilyen iranymutatas vagy utalas nincs? QoL: csinalj 3 multikill-t amit a jatekban egyetlen zonaban lehet osszehozni ami eppen emiatt agyon van zsufolva azokkal akiknek pont ez a quest step kell es egymas elol probaljak lopkodni a mobokat es igy senkinek sincs meg a multikill akar orakig? Menj es keress downed javelineket akarhol hogy fel elesszed es akkor az a megoldas hogy a partybol a tobbiek egyenkent lefekusznek hogy egy masik valaki felelesztgesse oket es ez igy megy korbe amig a partyban mindenkinek meglesz? Szedj ossze 10 collectiblet amit nem definial a jatek hogy pontosan mi is szamit collectible-nek mig vegul rajosz hogy a sziklafalon levo runak lesznek azok... ez baratom nem Qo,L ez veretes faszsag a javabol ez nem a Biowaretol keves hanem ugy altalaban egy tisztesseges iparosmunka jatekfejlesztotol. Megertem en hogy nem hallod amiket masok irnak mert uvolt a javelin trusterje de ettol meg nem az ellenvelemenyezok a mentalisan lassuak/serultek.
Tetszik vagy sem jopar ember idekivancsiskodik akiknek regi kellemes emlekeik fuzodnek a Bioware brand-hez, merthogy az volt valamikor es pont hogy Daermon kezdte el azt hogy az Anthem erenyeinek a sorolasa helyett mas jatekokat kezdett lehuzni merthogy azok mekkora szarok az Anthem meg mekkora jo. Az en hozzaszolasom celja annyi volt hogy ne ilyen okorseggel aljon elo. Masoknak meg az faj hogy mive kurvult a jatekfejleszto csapat, megint masoknak az EA penzlehuzos taktikaja es tudod mit? ennek itt mindnek helye van ezen a forumon mert az Anthem egy BIOWARE jatek az EA egisze alatt. Remelem ti nagyon jol meglesztek egymassal ebben a csodalatos jatekban amit a legtobb "divathiszti" streamer(teljesseg igenye nelkul: DatModz, Teawrex, xGladd)mar gm3 460+ gearben megunt es felretett, nekik ennyi ido is eleg volt hogy megtalaljak a storm ulti glitchet vagy a leghatekonyabb ladafarmolo utvonalat amivel egy korben legalabb 3 mastercraft cucc kiesik nekik(a mastercraft itt a forumban irtak szerint ritka?!). Amugy a storyt is vegigneztem egynel tobbszor de arrol mar inkabb nem is irok. Mint ahogy arrol sem hogy miert kapott kiemelt figyelmet pont ez a jatek akkor amikor az EA szenaja a tozsden nem volt tul rozsas utobb, amikor az Activision kidobta a Bungiet mert nem tejelt olyan jol ahogy szerettek volna es amikor a Blizzardot kifutyultek a blizzconon a Diablo Immortal bejelentesekor. Orulj a javelinednek es remeljuk abban igazad lesz hogy foltozzak majd annyit az anthemet amenyit a Destinyt a 2ik evben bar nem lennek meglepve ha akkor amikor(ket harom honap mulva?) beall az Anthem a foldbe hirtelen elokerulne par story dlc ami most meg a fiokban lapul es az arcimkejet varja.
Mire kellene emlékezzek? Ha arra gondolsz,hogy volt egy közös játékunk ahol még anno kétlábbal rúgtuk seggen a negatív kommentelőket akkor igen,emlékszem:) Na most ez semmit nem változott.Max te aki átvetted a más szerepet:)
Engem rohadtul nem érdekel ki csinálta a játékot,soha nem is érdekelt. Én pont egy ilyen játékra vágytam régóta amit megcsináltak.Pontosabban egy ilyen Sci-fi játékra. Más stílus mint a többi és kell egy ilyen is nekem! Az hogy neked nem tetszik ez minket nem érdekel.
Ha azt akarod Bioware mást csináljon írjál nekik,mi itt semmit nem tudunk kezdeni ezzel a "problémával".
Funcom pl.mára körökre osztott stratégiát gyárt.Na azzal nincs bajod?
Ezzel a játékkal csak az a gond, hogy úgy mond nem Bioware szint. Nem egy következő Kotor vagy Mass Effect. Egy tucat shooter looter amivel biztos lesz aki szivesen elbohockodik majd de ennyi. Nem lesz év játéka, valszeg még jelölésig sem jut. Még az új Dragon Age-el megvárom mit csinálnak, ha az is ilyen középszerű lesz akkor tényleg kijelenthető, hogy ez a Bioware már nem az a Bioware.
Nem értem.. most vettem meg a hupilila páncélt.. elővételben :) Meseszép.. most mér kell kipécézni minket? :))) Még egy okádékzöld-ön gondolkozom, vagy egy borzasztó barnán,... hisz csak x.1000 ft :)
Nem az a baj ha valakinek nem tetszik az ami másnak igen és még ennek hangot is ad,de a te hozzászólásaidban csak azt látom, hogy kb. meg se akarod érteni mit írnak mások és csak a magad igazát pufogtatod már régóta. Hidd el én is nézek majd review-kat, viszont köszönöm,de majd én hosszabb távon eldöntöm saját magam hogy nekem ez a játék jó vagy nem jó (és szerintem vagyunk még így jó páran). Utoljára szerkesztette: Darkman86, 2019.02.19. 20:18:15
Igyvan nyilvanos forumon barki megoszthatja a velemenyet amit epito jeleggu es tapasztalat alapjan jott. Viszont amit ti paran csinaltak tipikusan az az eset, hogy nagyzoltuk a dugassal es megkerdezik es milyen volt? Hat en meg nem dugtam, de a batyam mar igen. Ennyit is er azoknak a velemenye minden jatek alatt akik a teljes verzioval nem jatszottak legalabb 10 orat es csak a Youtuberek hulyesegeit karogjak mert nincsen sajat velemenyuk.
En is latom a hibakat a gameben mert van benne, de QoL hiba a legtobb ami potolhato a content meg, hogy milyen surun jon az meg a jovo zeneje. Aki teljes storyt vagy teljes story kibontakozast vart egy tobb evre tervezett multiplayer jateknal az mentalisan serult vagy csak nagyon gyenge agyban. Viszont a hiszti amit itt paran csinaltak rohadtul off topic es bekene fejezni.
Ha én kötekedni járok ide, akkor te az echo chamber miatt. Sajnálom, de egy nyilvános fórumon nemcsak pozitív véleményekkel fogsz találkozni. Ilyen az élet. Ahogy elnézem az első review-kat, az Anthem esetében az enyém még az egyik legvisszafogottabb vélemény, amivel találkozni fogsz.