Majd kipróbálom. Most 1.8-as Heavy Metal-t tettem fel, ahhoz még nem jó a mod, ezt próbáltam. Az Ironman-t az utolsó patch-el játszottam végig, az úgy jó volt, tetszett. Egyébként az összes videódat végig néztem a yt-on. Még szerencse hogy rátaláltam, mert különben lemaradtam volna egy újabb BT kiadásról :). A Clan-t azért hoztam szóba,mert ahogy anno az MechCommnander első részében meg volt valósítva, hogy lehetett azokat is salvage-olni és (volt hozzá egy .isu vagy valami hasonló kis file, amit ha bemásoltál akkor a clan-os mech-ek és felszerelés is megjelent a piacon) szerintem úgy volt tökéletes. Értem ezt úgy is, hogy ahogy a Roguetech-ben meg ömlik rád annyi Clan-os cucc vaban,, na az nem jó tényleg, mert összezavar. Meg lehet már nagy összevisszaság is kialakul benne harc közben.
Amennyire tudom nincs, de sem az adott modokban, sem a BT lore-ban nem vagyok annyira otthon, hogy biztosra mondjam...
Köszi. Akkor a 3025 és a 3062-ben nincsenek clan mech-ek és felszerelés?
Extended 3025: Új mechek és egyebek a 3025-os évig a világ történetében (ez a játék alapéve), nem változtatja meg a játékmenetett érdemben (bár persze az új mechek megvariálnak mindent)
Advanced 3062: A világ történetében 3062-ig minden belekerült (több mech és egyéb mint a másikban), illetve elég sok játékmechanikát is befolyásoló elem, valahol félúton a Roguetech-ig.
Rogoetech: A legteljesebb kiegészítő a játékhoz, elképesztő mennyiségő mech és egyéb cucc, millió spec elemmel és mechanikával, tetemes mennyiségű játékmechanikai kiegészítővel. Ez már közel egy teljesen új játék, az alapjátékba bekerülő karrier mód innen eredt érdemben, és ez még csak a kezdet volt. Egyben a játék nehézségét is durván megnövelte, minden harc és minden ellenfél végzetes és kemény, nincs háromszoros túlerő veszteség nélküli legyalulása.
Kipróbáltam (jó éve) a roguetechet, alapvetően tetszik, bár nekem már kissé zavaróan sok cucc és nehézség akadt benne, élvezetes, ám kicsit szenvedős is egyben, ám egy körre érdemes elvinni, ha az alapjáték bejött és akarsz még belőle, ám lehet, hogy a másik kettő élvezetesebb hosszú távon.
Sziasztok! A Roguetech modot próbáltátok már. Meg tudnátok mondani hogy mik a különbségek a 3 mod közt? Link - Roguetech - BattleTech Advanced 3062 - Battletech Extended 3025 - Commander's Edition
Még tényleges flashpointot nem láttam. Az érdemeség vegyes, három mech, egy új terep és a spec küldetések megérnek ennyit? Ha az alapjáték bejött, akkor szvsz igen, ha azzal voltak gondjaid, vagy csak simán azt nézed, hogy ennyiért egy komplett kisebb játékot kapsz, akkor teljesen jogos azt mondani, hogy nem. a Season Pass egy teljes játék árába kerül, megéri, ismét, ha az alapjáték bejött, akkor érdemben a három kieg ad egy második játéknyi tartalmat, ha viszont nem érezted úgy, hogy az alapjáték megérte, akkor ez sem fog rajta segíteni.
Játszottál már vele, milyen? Érdemes beruházni? A Wingames-en a season pass most 11e.
Megjelent a Flashpoint és némi küzdelem után sikerült telepíteni is (aki modolta a gámát, az megszívja, erősen szemetel a játék, a steam könyvtárból és az appdata/local könbyvtárból is törölni kell mindent, hogy friss telepítésed legyen), kaptunk új karrier módot és új küldetéseket, meg persze három új mechet (meg mindent, amit a korábbi patchek hoztak azoknak akik még az elején kiszálltak.)
Itt a link, elvileg van most már sima telepítő hozzá, így egyben és kényelmesen felrakhatod (ha más modot és egyebet nem akarsz trükközni.) Teljesen ingyenes az alapjátékon túl (bár felteszem a virágbolti verzióra is felmegy.)
Azzal számolj, hogy a flashpoint és a hozzá érkező ingyenes patch vélhetően nem lesz kompatibilis vele, így vagy ne enged a frissítést majd, vagy addig fejezd be a mod élvezetét. (És gatyát felkötni, baromi nehéz.)
Sziasztok!
A Roguetech mod honnan beszerezhető? Fizetős vagy esetleg ingyenes?
Valóban nem könnyű, bár szvsz ilyen modot nincs is értelme addig felrakni, amíg az alapjátékot ki nem toltad.
Jó a Roguetech, de egy "kicsit" nehéz, szóval csak hardcore fanoknak, és ha már egyszer végigtoltad:)
Nekikezdtem egy új kampánynak a Rougetech modcsomaggal, igencsak élvezet és speciális darab, számos új fegyver, mechvariáns (amik potensek és veszélyesek), járművek (némelyik csak érdekes, mások eszelősek, mint az Alicorn (Tripla Gauss)) és ezernyi extra cucc a gépekre.
Pontosság terén nem láttaam változást, bár lehet, hogy a jobb melegedés miatt azon egységek, akik eddig két körönként tudtak lőni, most minden körben osztják az áldást, és azt állandó túlerő miatt ez elég durva, főleg, hogy a ppc lőtávja miatt a második hullám bőven érzékelésen túlról is elkezdhet akciózni.
Nekem összességében tetszik a paatch, végre van értelme a nagy lézernek, és a ppc nem egy jó csak nem szeretem eszköz.
Mit szóltok a patch-ez? Szerintem durván pontosabban lőnek azóta. Kilométerekről betalál a PPC és nem győzőm javítani a mecheket. Úgy szakadnak a karok, lábak mintha papírból lennének. Cserében a mi célzott lővésünk megy mindenhová csak oda nem ahová kérem. Ráadásul már a kalózok is csak a nehéz mecheket ismerik. Tudtam volna, hogy ilyen jól megy a kalóz business én is inkább annak állok...
Köszönöm a válaszokat! Pont most gyüjtöttem be egy Kintarot. Már nézegettem, hogy mit lehet kihozni belőle. Az már biztos, hogy erős kompomiszumot kell hoznom.
A linket köszönöm alaposan át fogom tanulmányozni.
http://battletech.rpg.hu/mechfactory_frame.php
Enciklopédiára ez a legjobb,és magyar fejlesztésű oldal. nagyon régóta fut már. (plusz kibaszott sok lore anyag is van fent)
Közepes mecheknél jobban nem igen fogsz találni, centurion vagy shadow hawk ami jó RLM-re, ám 30-40 az, ami felfér max, és lőszer meg páncél terén harmatos lesz, hacsak meztelenre alkotod (minimális páncél), ekkor jó lesz mondjuk 3*15 lrm-re és valahova berakod az ammot meg a sinkeket. Még opció a kintaro, csak nagyon ritka és igazából nem tudod kihasználni az 5 rakéta opciót lrm-el, viszont elborult közelharci egység lehet 5 srm4/srm6 betolásával, csak a péncélzata nem lesz túl izmos ahhoz képest, hogy közel kell menni vele az ellenfélhez.
Ez jó hír! Szeretek szöszölni... :D Tényleg egy jó rakétás medium mechet tudtok ajánlani? Jelenleg egy Centuriont használok, de a fejlettebb rakétáktól elég hamar elkezd túlmelegedni. Jó lenne valamiféle enciklopédia szerűség a játékban, ahol a harckocsiktól kezdve a mechekig minden össze lenne gyüjtve. Szívesen olvasgatnám.
Nem próbáltam, bár biztosan az lesz a következő amivel majd belekezdek a mostani önkorlátolt menet után. Igencsak impresszív, és a terveik még ambíciózusabbak (nemrég sikerült valakinek kihámoznia végső küldetés kétfordulós mivoltát, így hamarosan jönnek majd 2-3-4 részes küldetések, amik közt nincs javítás és felkészülési idő. Ami még hiányzik, hogy menet közben lehessen változtatni a térképen, és akkor lehet majd bolygófoglalós történetett és kampányokatr készíteni.
Nincs időkorlát, bármennyit lehet lazsálni a történet küldetések közt, gyors és hatékony menetben is általában 2-3 év eltelik, mire a végére érsz, ám vannak akik ennél többet töltöttek el az argo előtt...
Hmmmm nekem talán 2-3 fejlövés volt a legtöbb 1 meccsen. Sokszor akkor jön be mikor csak 1 fegyverrel lövök hő gondok miatt és fejes(nem célozva)...mindig pislogok hogy "naaaa, de srácok..." :D
Ezt próbálta már valaki? (Roguetech mod) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2018.06.12. 11:28:45
Olyat még nem találtam. Még nagyon az elején járok és nem is sietek. A főszállal csak az Argo megszerzéséig mentem el, egyenlőre a hajó fejlesztéseket csinálom. Tényleg van időkorlát a játékban vagy mehetek a saját tempóban?
Ezért kell a páncélzott (vagy párnázott?)kabin. Egyébként nálam a rekord headhotos ellen egy meccsben (célzott lövés nélkül), illetve 3 sérült pilóta, még viszonylag az elején, ahol nem volt pilótavédelem.
Fejesek röpködnek mindenkinél (általában messze többet lőnek az ellenfelek, így több fejest iss osztanak, plusz neked jobban fáj, mert 1-2-3 hétre megy a karakter pihenni.) Később a több hp is kevés lesz, ha jól emlékszem a legrosszabb küldiben összesen 10 feletti fejlővésről beszélhetünk a négy gép között szétosztva. Cserébe még a péncélt sem verték le, így a gépek sértetlenül meguszták, csak a személyzet ment hónapos eltávra...
Azt hiszem sikerült rekordot döntenem. A főkari egy küldin belül 3 fejlövést kapott. Még szerencse, hogy az életereje négyes volt legalább. Volt olyan küldetést, ahol a mecheimre egyetlen lövést tudott csak leadni az ellenfél,. Természetesen az is fejet talált... :D Nálatok is ennyi fejlövés esik? Egyébként nekem bejön a játék, harmadik napja nyüstölöm. Rég éreztem ilyet, hogy hasznosan költöttem el 40 eur-t.
A balance terén három fő probléma akad: 1. A játékos kap morál képességeket, az AI nem, így eleve egy igen durva előnnyel indul a játékos (célzott támadás és mozgás plusz guard.) 2. Az AI csak stock mecheket használ, amik jobb esetben nem célszerűek a játék szűk területeihez, rosszabb esetben katasztrófálisak. 3. Az AI maga nem túl meglepő módon homály, és néha még ezen felül bénázik (nem fokuszál eléggé, rendszeresen hátrál és guardol amikor lőhetne is, vagy éppen oda-vissza mozog több körön át.) +1. nem használ +/++/+++ fegyvereket és specc rendszereket, amikor iylet lootolsz, akkor azt utólag, random generálta neked, sokkal viccesebb lenne, ha a +2 stabilitásos srm/lrm az bizony ellened is élne.
Az első kettőt visszadhatjuk a gépnek, és hirtelen kemények lesznek a harcok, az utrolsó kettőt neheztebb, bár vannak jó kezdemények ezekre is. A játék alapja igenjó, néhány full conversion mod bizony majd igencsak megdobja a játék élettartamát.
Szerintem nincs baj a ballanceal. Inkább a drop dolgot nem gondolták át teljesen. Plus az ai is vicces mikor 4 mechel legyilkolsz 10-et. és papírforma szerint füstölgő roncsnak kéne lenned.
Önként használhatsz korlátot, illetve az egyik nagy teljes konverziós mod szeretné, ha megvariálhatná a tonnalimitett. Az biztos, hogy lehet korlátott behozni, viszont ennek csak akkor látják értelmét (jogosan) ha lehet több mechet is vinni, azt viszont nem biztos, hogy ki tudják gorcsolni a rendszerből. Csak erre még vagy 1-2 hónapot várni kell, míg mindenkinek hozzáférhető lesz.
Inkább a küldetés drop limitje lenne jobb és nem a fixen 4 mech.de valamiért nem úgy van megcsinálva a rendszer...
Hmm, kihaltunk rendesen. A főszél után toltasm pár küldetést, ám elég uncsi lett hamar a négy assault mechel gyepálni a 4-6-8-10 ellenséges assault mechet, miközben körönként kettő-három is CT-re kerül, és bulwark miatt megsem hat a viszont válaszuk.
Így kezdtem egy új kampányt, némi megkötéssel: -Szabvány felszerelés -Nincs morál képesség -Nincs fix mech loot, cska a random ad mech darabot, így lassabban fejlődünk -Később korlátozom a nagy mechek számát. Battletech Hardcore
Multit nem próbáltam még, bár egy hete kb. no connectiont ír a főképernyőn.
A főszálat lassan letudom, bár a nagy mechek inkább a nehézségtől függnek (amit persze növel a történet előrehaladása, így segít), bár küldetésektől is függ. a Stubborn Surrender küldiben már 3 koponyánál is adhat assault mechet, az assasinationben 3,5 koponyától jöhet assault és akár csatában is beeshet 3.5 vagy felette pár. A spec bolygóknak nem sok szerepe van, kicsit változik az, hogy mit találhatsz a boltban, illetve ki küldetés forrása, ám bárki adhat kemény küldetéseket. Ez az egyik kicsit problémás elem, elvileg a világ lepratelepén vagyunk, aztán a végén a mi csapatunk két lance szupernehéz mechel bír, meg további tucatnyi komoly géppel, és sima kalózok jönnek atlasokkal meg más assault mechekkel.
Ti tudtok multizni? engem sose enged be sehova. folyamatosan connection lostot ír.....
Nálam még van pár mech amit nem láttam, lehet mert nem mentem elég előre a storyban vagy csak a random számok nem kegyesek... viszont.. átnézve a bolygókat én nem láttam Kurita és Steiner befolyású bolygót(valaki?). Illetve Comstar-osat találtam de küldit nem adott, nekik van valami szerepük tudja valaki?
King crab jó, dual AC20, srm6-osok, armor aztán bele a közepébe (persze ésszel, supporttal). Annál már csak az Atlas-II az erősebb (520-as alfa vs 430 alfa sebzés)
Kétszer láttam, egyszer lábra tudtam menni (2 rész), másodszor csak CT lett belőle de az egy rész is elég. Ám most meg a boltban nézem, hátha van érdekes fegyver, erre ott lapul az egyik polcon három rész Stalker a ponyva alatt, milla alatti áron darabonként. Így most lett egy extra nagy rakétás mechem, végül csak 70 LRM fért fel rá, hogy maardjon páncélra is.
Naja, az egyik legnagyobb veszély a méretesebb mechekre az AC/20 vagy PPC fejes.
Hmmm. Assault mechel is csak story miatt találkoztam eddig. Csak Heayket ad be...nem tudom hogy tudtál összekukázni 1 King Crabet :D
Silver. Nekem a random PPC headshot killek tetszenek, szerencsére én osztom őket :D
Végre sikerült összelapátoltom egy King Crabet, érdekes darab. A négy rakétával eredetileg távolságinak terveztem, csakhogy a négy rakéta az egy oldaltorzóban foglal helyet, így LRM alig férne bele. Megpróbálom a 2 AC/20-as opciót vele (az eredeti változat kicsit felturbózva SRM-l és ML-kkel.) Viszont a lőszerkészlet nagyon alacsony (vagy rengeteg áncél megy a levesbe, ami nem fér össze a közelharci felállásával, ráadásul lassú is, így igencsak kérdéses, hogy valaha is használni tudom majd rendesen.
Részvétem, én már viszonylag hamar elkezdtem az utánpótlás kiképzését:) Nekem legutóbb engem tettek kómába (a főszereplő nem tud meghalni), alig sérült gépemet egy ppc torony hátbalőtte -> crit -> ammorobbanás-> fej lerepült:) Anyáztam erősen:D (Mondjuk én rontottam el, mert bementem hátulról melee attackot nyomni:) Utoljára szerkesztette: silverchain, 2018.05.13. 12:12:54
Fuh..Assault mechet még nem is láttam :D Heavyől is csak szó-szó....
Hja, a most volt egy vicces küldi, három és fél koponya: Atlas, King Crab, Orion és Grasshopper. Nem baj, utána négy és feles küldetés: Cicada, Dragon és Quickdraw, majd erősítésként még három Quickdraw.
Ja, az erősítés elég tág határok közt jöhet, 3 koponyás harcban az ellenfél nagyjából fix erejű, a kérdés csak az, hogy mech vagy jármű jön az adott méretben (és persze kérdéses, hogy egy PPC carrier vagy egy nehéz mech a zavaróbb), viszont az erősítés bármi lehet egy vegyes könnyű-medium lancetől kezdve egy full Heavy lancen át akár egy-két assault mech is beférhet. És van, hogy két erősítés érkezik, akkor aztán teljesen random mit kapsz.
ezek a Battle jellegű contract-ok szívatósak.. én egy sima másfeles koponyással is megszenvedtem..
4 közepes mechemre balról jött 3 közepes + 1 könnyű, fentről 2 közepes + 2 könnyű mech, egyszerre.. ráadásul a fentről jövőket még nem is láttam, de már szórták a rakétákat ezerrel.. és akkor még nem is volt köztük heavy (assault meg pláne..)
Hát ez is eljött. vissza kellett vonulnom az első küldetésemről.... "Csak" egy 2 csillagos Davion Battle contract volt...
Szemből jött 1 Thunderbolt és Cicada(majd 1 Demolisher), aztán hirtelen jobbról megjelent 1 Black Knight. Majd ugyanebben a körben egy második medium lance mech balról 1 Griffin és Hunchback +2 valami(nem vártam meg míg beérnek). Jagermechem -1láb meg ammo explosion. 5. körben inkább nomtam egy taktikai visszavonulást,mert a folyamatos hátrálás ellenére kb egyszerre értek be az arcomba......(Jagermech,Catapult,Orion,Quickdraw volt az összeállítás nálam).
A legjobban a hirtelen -32-es Davion repu fáj..azt még nem tudom,hogy fogom feltornázni...ops Utoljára szerkesztette: Masakari, 2018.05.07. 22:52:53
Comstar tud küldetést adni? 2 bolygót találtam eddig amin aktívak,csak még nem mentem el oda megnézni.
Az jó kis küldetés volt, egyedüli, aminél hagytam, hogy megöljenek, mert először (vakon) sajnos másfele indultam el, mint amerre spawnoltak a kicsi kocsik. :-( Így az egyik elmenekült. De így legalább megismerkedhettem a játék mentési rendszerével! :-D
Aztán másodjára már a spawnjuk felé indultam el, és úgy meglett simán. De tény, hogy mivel a 8 ellen Mech mellett még 2-3 turret is lőtt(ha láttak)/rakétázott, így ebben a küldiben lett a legnagyobb eddig a repair számla. Jóféle küldetés volt. :-) Több ilyesmi kellene a játékba.
Tipp: A kezdőponttól balra elindulsz, és onnan simán kinyírsz mindenkit, a gyors mechek kb 3-4 körrel hamarabb érnek oda, mint a lassúak...
Mechcommanderben úgy volt. .Cár hogy nincsen lehetőség valami előzetes felderítésre vagy valami hasonlóra. Most bedobnak a lecsóba aztán old meg minden infó nélkül. Még nagyon a prioritás sincsen kihangsúlyozva hogy mivel jár ha ez az nem úgy sikerül.
Igen, tonna limit sokkal jobb volna, így értelme sincs a sok tárolónak a hajón, szvsz amikor megnyitod a következő tárolót, akkor kellene nőni a limitnek és utána minden mechbay fejlesztés növelné egy picit (kezdésnek 150 tonna, aztán 200 majd apránként menne feljebb, a végére 600-800 tonna is belefér, persze ehhez, mérten ellenfelek.)
Azért az más, hogy egy frontmechet guardal beküldesz ránézni, és az, hogy a nagy hatótáávolságú fegyverekkel ki tudod szedni az alapvetően jól páncélozott járművet (kb Bulldog védelmű, egy kósza nagy lézer nem elég rá.)
Ezért lenne jobb a tonna korlátozás a 4fő max/küldetés helyett. Ott aztán te döntöd el, hogy 3 nagy assaulttal, vagy 1 nehéz 3 közepes 1 könnyű mechel mész, mert pl az fér bele a 300 tonnába mondjuk. Az egyes főküldetések teljesítésekor meg mehetne feljebb a tonnalimit.
Ez a baj hogy nincsen felderítő mech típus igazán. Pedig az beférne még lehet lenne értelme is akkor kis mechet vinni a küldikre..Jó az LRM meg a nagy hatótávolságú fegyverek de nehéz kihasználni őket pont a felderítés hiánya miatt..
Hát nem tudom, ha nem látsz rá, akkor nem tudsz rálőni. Sensor lock jó lenne, de annak is a range -ben kell lenni hozzá. Ha már SL távban vagy, akkor az már jó PPC/AC2 távnak is.
Ha vigasztal összesen két Mobil HQ jelenik meg (viszonylag hamar), és csak bonusz pénzt ér, ha kilövöd, így ha gondolod lehet hagyni őket. Ha van komoly rakéta erőd (és kellő rakéta mecheken hozzá), akkor simán kiszedhetőek bombázással, ha közelharci mechjeid vannak, akkor érdemes hagyni őket, mert bemenni értük a még meglévő 6-8 mech és jópár torony közé halál.
Én most ott tartok hogy van 8 db ammo create amit fel lehet robbantani de 6-ot meg kell menteni. Van vagy 8 mech ellenségként + a tornyok. Ez nem is lenne nehéz.. mert sunnyogva meg lehet oldani, DE időszakonként megjelenik egy mobil HQ az egyik ammo pontnál amit meg kell állítani a semmi közepén kb céltábla a fejére aki megpróbálja.
De nyugtass meg, hogy nálad nem cövekelt le az a nyomorult a kivonási pont előtt....
Jesus...Az érdemi részt egyáltalán nem értettem mert ötletem sincs miről beszélsz magyarul...Angolul esetleg? Mech nevek?(mindig is sírtam a magyar megnevezésektől,némelyik mechet mai napig nem tudom mi mert annyira szar a magyar megnevezése... . Formáció??? what?!)
Amúgy LRM az mindig is ilyen volt a regényekben is srácok nem tudom mi ez az OP dolog....ahogy a hirtelen armor loss is szinte mindig borulással járt,csak itt a játékban nem. Nekem amúgy kifejezetten bejön. Mech commandert is imádtam,ez is zseniális. Csak kárhogy a terület le van korlátozva az IS déli részére. Ettől függetlenül a szabadon bejárás királyság. Ha lesz is DLC több mech-el és egyé story küldetésekkel az zseniális bővítés lenne. Ellenben én a klánokat nem hiányolom. Az inyomat kukába dobáni az egyensúlyt(sztem nem kell részletezni mire gondolok). 20 órám van már a gameben de Assault mechel még nem találkoztam :O Heavy-vel is csak keveset....félek....Az első Atlas/King Crab sztem nyársra fog vágni.... Utoljára szerkesztette: Masakari, 2018.05.02. 19:28:17
Tegnap volt egy olyan küldi, hogy a kapellán menekülteket kellett kísérni. Ellenfélként volt egy púpos, rozsomák meg még valami kettő, hasonló játékosok. Nem kis áldozatok árán sikerült megfektetni a delikvenseket, és mentem, hogy kísérjem a menekülteket. Már majdnem a menekítési ponton voltunk, mikor szóltak, hogy újabb formáció érkezik, hasonló összeállítással. Akkorra már a négy saját mech-ből kettő már csak sétálni tudott. Gondoltam semmi gond, mire ideérnek, addig menekülők beérnek, transzport leszáll, felvesz és ende küldetés. Erre az utolsó kocsi a pont előtti szaggatott vonalnál megállt és nem ment beljebb, kb. fél centit. Három teljes kört vártam meg, míg meguntam. Az a tetű háromszor jött sorra, szövetséges kőr, de nem mozdult, szépen türelmesen megvárta, míg pozdorjává lövik. Majdnem elsírtam magam.
Tehát: Szerinted OP az LRM (az), ha ekkor nerfelik és így nem lesz OP (és használsz majd másik OP cuccot) az OK, ha nem használod az LRM-t mert OP és használsz más felszerelést az nem OK?
Vagy válassz nehezebb küldetéseket. Az elejétől opció, hogy 3 koponyásakra mész. Igen, le tudzs verni egy full heavy lance-t a kezdő csapattal is akár (mert nem kocentrál az AI tisztességesen, itt a fő gond), viszont lesznek sérüléseid is és nem biztos, hogy pozitív lesz a mérleged a végén.
Még csak most jött ki az 1.0 (vagy inkább mai játékoknál mondjunk 0.98-at), a következő hónapokban biztos lesznek változások.
Arról beszéltünk, hogy a megszerzett dolgot nem használod. Ergó neked van 4 mech slotod a csatára, de te csak 3-ra mész be? Ez butaság. Akkor korlátozzák a slotok számát 3-ra, és tiszták vagyunk. A nehézségi szint egy balanszolt dolgot feltételez, nem valami képlékeny ködös valamit, amit te magadnak "állitasz be" azzal, hogy nem használod ki az opcióidat, amit egyébként megtehetnél. Ez csak frusztrációt okoz, aminek az lesz a vége, hogy a végén kihasználod mégis, és oda a fejlődés lehetősége.
Mondjuk legyen minden Contractre -33% kredit, és -1 prio meg -2 vagy -3 nemprio salvage. És akkor nyugodtan lehet az ellen Lance-iben +1 mech, mert nem borul fel semmi a többlet "lehetőséggel" a nyirbált salvage miatt. Hogy a Reputation pontok feleslegességéről ne is beszéljek.
Ésatöbbi, HEAT treshhold lejjebb vitele (bár őszintén szólva ez nem hiszem, hogy megoldana bármit is, igy is alig melegszenek a Mechek), esetleg ellen dura feljebbvitele...
Ezek semmiben sem befolyásolják a "te megszerzett" dolgaidat.
A koponyák meg az ellen tonnage-ára vonatkoznak, szóval nem nagyon ér semmit, hisz már kb 2 fő sztori szál után full medium lance-l szaladgálsz (kb 200 tonna, ami 3 koponyának felel meg), ami elver simán egy 3,5-4 koponyás enemyt. Már persze, ha odafigyelsz arra, hogy a "kiszemelt" mecheket a legvégén verd le, a lábaik szétlövésével, vagy egyéb, mind a 3 salvage-elhető komponenst megőrző módon (fejlövés, destabilizálás+knockdow amig a pilóta incapacitated nem lesz). Persze ehhez figyelni kell a +stab dmg-es cuccokat a storeban. -> Pl. ezek ritkásabbítása is egy nehézségi fok emelő lenne.
És úgy általában, túl OP az LRM perpill a játékban imo. Nem a sebzése miatt, hanem ahogy a Steady rendszer működik. Egy LRM20+LRM10 instant +3 a steady meterre, amivel alapból Lose Evade lesz, Unsteady, a következő Mech meg már fel is boritja. A maradék kettő meg befejezi Called Shotokkal. Heavy mech ellenfélről beszélünk 3as Steady határértékkel, Medium Mechek ellen. Ezt is lehetne nerfelni egy magasabb nehézségi fokon.
Tessék, csak pár ötlet, amit nem lehet "fogd vissza magad" módon befolyásolni. És nem, még egyszer mondom, az nem opció, hogy nem használok akkor LRM-et. Akkor minek van a játékban?
Döntsd el, könnyű vagy verejtékkel szerzed meg a dolgokat? A kettő egyszerre nem fér meg. És igen, a legkönnyebb nehézség növelés bármely játékban, he nem használod ki a játék gyengéit, vagy akárcsak korlátozod a saját opcióidat. Képzeld, ezt teszed minden játékban, szinte minden esetben a nehézség növelése annyi, hogy az elélenfél több bonuszt kap. Pár extra mech vagy jármű a küldetésen bizony megnehezíti azt, ezt pedig a koponyák számával jelzi a játék.
Értem, szóval a legjobb módja a nehézségi szint növelésének, hogy a játékos verejtékkel megszerzett dolgait __saját maga__ korlátozza. Te se menj játékkészítőnek, balanszolónak légyszi.
mi gátol meg abban, hogy ne a legjobb mecheket vidd, vagy hogy nehezebb küldetésre menj, mint amit a csapatod tud? Három koponyás küldiket is dob az elejétől, sok sikert párat letolni egymás után.
Hmm, egyetlen bajom a játékkal, hogy nem lehet a nehézségi módot állítani, így olyan kis könnyűcske. :-D
Nekem a grafikával nem az a bajom hogy nem szép. Hanem hogy nem átlátható.. a mélység és magasság nagyon nem értelmezhető. Lehet velem van a baj mondjuk. :)
Remek lett szerintem. Akinek tetszett a Mechcommander az ezt is szeretni fogja, ha viszont kétségeid voltak azzal, akkor élhetően itt is problémákba akladsz majd. A mechlimit valóban a nehezebb egységeket preferálja, és itt tényleg volna mit fejleszteni. A mechek szerelése szimttikus (sokban hasonlít az eredetire, egyben a fegyverlimitekkel kihozza a hasonló tömegő gépek közti eltérésket, két 60 tonnás mech nem kap majd egyforma felszerelés, csak mert az az ideális minden esetben.) A grafika valóban nem szuperfényes, ám ezt egy stratégiánál nem tartom jelentős gondnak (ráadásul gyengébb gépeken is elvegetál így.)
Egyetértek, annyi kiegészítéssel, hogy mivel Paradox a kiadó, ezért remélem várhatóak olyan dlc-k, amik ezt módosítják, javítják. Főleg a mech limitet. A hangulat nekem bejön, és szerintem, bár még az elején vagyok, jók a méretarányok.
- körökre osztott harcrendszer (ez a meches stílushoz megy) - pilóták skillrendszere bent van, extra képességekkel - részletes Battletech lore - nagy, bejárható galaxistérkép - random encounterek, változó mellékküldetések - klisés (árulás, aztán bosszú), de épp ezért mégis jó kampánytörténet - rengeteg választható mech - king crab:)
Ami rossz:
- úgyis csak a nehéz/szupernehéz mecheket fogod használni, mert csapat limit van (4 mech lehet küldetésenként), nem tonnalimit, így a könnyű mechek csak eladásra jók, vagy porfogónak a storage-ben - animáció: ha egy mech kriktikus sérülés következtében eldől, az csak simán hátradől, nem veszi figyelembe a találati oldalt (csak számolja). Pl. kilövöd a célpont mech jobb lábát jobbról, akkor nem oldalára dől, ahonnan már hiányzik az alátámasztás, hanem hátra. Majd a következő körben fekel, és lassabban mozog, de a kilőtt lába megvan! (nem szakadt le, mint pl. egy kar) - nincs legénységhang - grafika lehetne kicsit jobb, de ez nem fps, mint a Mechwarrior (Shadowrun-ra hajaz, mert ugyanaz a fejlesztőcspat (Hairbrained)
Szerintem nagyon jó! Tényleg olyan mint a Mechcommander kicsit több rpg elemmel. Ami nem tetszik az a grafika.. Az elég béna lett.. Sok esetben nem is nagyon látom hogy most egy hegy takarásában van a mechem mert annyira béna a terep.