A nyilt vizen a reggeli patch ota kb 10 tormeleket halasztam ki a rafttal, amely tormelekek olyanok, mitn az ARK dropjai, tele vannak kajaval meg blueprintekkel, nomeg arany tallerral. Ha valaki unatkozik, akkor erdemes ezekre is vadaszni, bar sok a capa es a Ship of the Damned korulottuk, de hatha a loot karpotol :)
Persze, vagom, csak az a baj H abbol nem lehet kulacsot tölteni, így meg sokat kell oda-vissza futkosni...
De ez még bele is fer, viszont a "hal helyzet" szörnyű... Semmi bajom a vitamin rendszerrel, mert a többi vitamint pofon egyszerű szinten tartani (főleg mióta kimaxoltam azt a skillt, H 30 % al lassabban fogyjanak) De a D vitamin kínszenvedés...
Vizet tudsz szerezni ugy is, hogy zoldebb/fuvesebb teruletem hasravagod magad (prone) es kezeddel asol kicsit. 3 darab minijatek jon es ad 20-40-60 vizet, attol fuggoen, hogy a harom minijatekban hogy teljesitettel. Sajnos a kulacsot nem lehet feltolteni belole, fogalmam sincs miert nem...
Nem vagom amugy, hogy egyes szigeteken kb semmi viz, meg semmi hal a partok menten, megis egyes jatekosok mar shipyardokat epitenek.... Hogyan???
Sajnos nagyon sok jateknal (sandboxoknal) van az, hogy nem az elore eltervezett modon megy a jatek...:( A legrosszabb, hogy sokszor ez a jatek (foelg az RP resz) rovasara megy....
Na ez a probléma, hogy mit képzelnek el és hogy mit sikerül belőle csinálni. Mint az Ark trailer videó, mosolyogtató hogy ők hogyan képzelték el a PVPt és mi az a valóságban :D
Nezd, nezopont kerdese. Ok egy aranylag nehezen hozzaferheto raktarnak kepzeltek el, amelyben aranylag biztonsagban tudod tarolni a cuccaidat es amelyhez a raid csak nehezen fer(hetett volna) hozza. De pont emiatt a szivossaga miatt lett belole kerites, meg fal, meg mindenfele blokkolo elem. Ok nem igy gondoltak a hasznalatat es ezt kesobb korrigaltak. End of story.
Ket dolgot csesztek el, az egyik, hogy nem azonnal javitottak ezt (meretet, erejet, stb.), amikor kezdett elterjedni ez a szervereken, mert teny, hogy sok-sok honappal kesobb ez igy necces volt. A masik pedig az, hogy a patchnotesbol tudtad meg, nem elotte egy felhivasbol, hogy legyen idod atepiteni a vedelmet.
Nyilvan nem osszehasonlithato a ketto, de ez megint olyan, mint a pillar szpem anno a szervereken. Nem azert volt a jatekban, megis minden szaros kinai es orosz ezt csinalta es vagta tonkre a szervereken a jateklehetoseget, egyiket a masik utan elfoglalva. Azt sem ugy terveztek, valtoztattak is idovel rajta (amit aztan megint kijatszottak, megint valtoztatas, stb.)
Hát figyu, ha valami 2 fal széles és 3 fal magas.... és 10x-20x erősebb mint a fémfal... akkor tényleg cheater vagyok hogy nekem is az jutott eszembe hogy minek építsek házat köré mert semmi értelme.... Szóval nem tudom mi alapján mondták azt hogy ezekkel a paraméterekkel ez not intended use... minden paramétere építókockára utal.. pláne hogy rendes passzív védelem a játékban amúgy sincs...
Ilyen erővel a duplafal is not intended use lehet, azt majd az is eltűnik mert vmi nyomi bal lábbal kel fel a WC HQn :D
Azert legyunk oszintek, a Vault nem keritesnek/"epitkockanak" kerult be a jatekba, foleg nem akkora felulet/eletero/alapanyag arannyal. Nyilvan lehetett volna ezt elozoleg kommunikalni es utana valtoztatni rajta, de en speciel orultem, amikor kezdtek eltunni a vaultbol epitett monstrumok. :)
Hú b+, ha kinaiakkal kell együtt tolni akkor kalap-kabát.... meg 1.5 órás claim... nyami, ez kell a munkásosztálynak :D Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.12.27. 13:28:26
Biztos lesz majd rendes tartalom, gyanítom hogy egyelőre még az early game sincs rendesen megcsinálva (lásd a startter területek állapota), nem hogy a high end tartalom.
Nyugi, a wildcardnál a release plecsnit akkor teszik rá amikor gazdaságilag indokolt lesz, függetlenül attól hol tart a játék fejlesztése. Se feature complete, se minőség nem játszik szerepet, amikor látják hogy az eladások stagnálnak rátolják majd hogy RELEASE hogymegint főoldalon legyenek steamen.
Aztán csinálják tovább a dolgokat, ami a terveikben szerepelt.
Én azért annak örülnék ha jobban figyelnének a játékosok visszajelzéseire, illetve belsőleg gondosabban balanceolnának dolgokat. Az zavart a legjobban hogy állandóan óriási változásokat csináltak, sokszor bejelentés nélkül. Amikor kihoznak vmit sokszor brutálisan OP, egyszer csak rájönnek (lehetőleg hetekkel/hónapokkal később) hirtelen rájönnek és a földbe nerfelik a dolgokat, sokszor rengeteg befektetett játékos időt kinullázva.
Apró példa (hogy ne mindig a flyer nerf, BP nerf, speed nerf, generátor nerf legyen terítéken). Vaultok mérete: ugye eleve el volt cseszve hogy aaaaaaakora volt, de hát évekig nem nyúltak hozzá. Erre bejelentés nélkül, se szó se beszéd, egyik napról a másikra lefelezték a méretét. EZ tök jó. Csak éppen aki a bázisát úgy építette hogy a vaultok méretének volt benne szerepe (pl falként funkcionált), hirtelen egyik patchről a másikra ott lett egy használhatatlan bázissal ami tele lett lukkal...
És ere mit irt egy wildcard admin a hivatalos fórumon: azért nem jelentették be, hogy megbüntessék a "csalókat", akik a vaultokat nem rendeltetészerűen használják....
Aztán ott vannak a redesignok.. belekezdenek vmibe azt félbehagyják (lásd TLCk)
Sokszor a kreativitást büntették ezzel a hozzáállással, ez a mentalitás jó lenne ha kihalna belőlük. De félek nem fog, mert az egész ark fejlesztés során pozitív változást nem mutattak ezen a területen...
Na ezért nem hiszek amúgy az early accessben.... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.12.27. 13:24:14
Ez valami brutál,már alapból kell neki a 100 giga,mi lesz itt később??
Skill újra osztasnal vigyázzatok! Bizonyos skillek pont igenye megváltozott!
7.0 Patch:
Current Version: v7
- Added a new event cosmetic, 'Top Hat'. Permanent skin with 10 applicable uses. Can be purchased from Cosmetic Vendors in Freeports or Travelling Merchants. From the 27th of December, through til the 2nd of January, wearing this hat whilst digging up treasure will result in double the gold. - Improved server performance by adjusting server water thread utilization - Changed declaim period (stealing enemy territory) to 30 minutes from 1.5 hours (requires they have no alive crew or players in the vicinity) - Removed requirement to be on a boat to steal someone's boat after placing the claim flag. Adjusted base value times to claim the boats to be 1 one minute to steal a dinghy, 2hrs~ to steal a raft, a couple hours to steal sloop, and so forth (levelling a ship increases the time it takes to steal that ship). - Rebalanced Skill Point requirements as originally intended, where higher tier skills cost more SP. Forced a one-time 'free' respec to use these new values. - "Low Memory" Launch Option for more reliable <= 8GB OS support. Launch the game with '-lowmemorymode' to utilize this! - Ship collision damage is now disabled on Freeport servers. - Alpha creature spawns are now disabled on Freeport and Lawless Servers. - Item yield and Gold yield from Treasure have been doubled - Significantly reduced Torch and Fire Arrow Damage - Fixed a bug which prevented resources from respawning. Please note when this update goes live, it may be a few hours until they naturally start appearing again. - Diving Attachment now accepts all types of oil - Increased the damage from Dragon Fire AOE and set it to an 8-hour tame time with the token - Equilibrium Buff now gives +20% XP, -20% reduced incoming damage, +30 temperature fortitude, +10% movement speed, +20% melee damage, and takes 30 minutes to achieve rather than an hour. - Fixed a bug which prevented Bottles and Flotsams from spawning - Fixed a bug ocean and deep ocean spawners, including Mermaids, Whales, Ship of the Damned, and Squids. - NPC crew that are recruited in Freeport are now correctly assigned to your team. - Fixed Shovels and Heavy Shields so they no longer damage stone structures - All freeports now have pirate music in town - Scuttling is now tied to the demolishing tribe governance setting and Prevent Demolishing Structures in Group Management Settings - Group ranks now enabled on seating structures, so you're able to have better control of who is able to use those (Steering Wheel and Lt Podium) - PvE Claim Flag contesting now displays the enemy Claim Flag's upkeep time remaining before you can contest it, and provides a proper HUD message to that effect.
Na meg is vettem! Kiváncsi vagyok rá.AZ ARK se indult pompásan,meglássuk milyen lesz ez.
Hat, uj dinok es elolenyek szinte havonta, de kisebb-nagyobb javitasok es fejlesztesek szinte minden ket hetben. Volt sok balance, nerf, redesign egy-egy alrendszernek, stb.
De kozben jottek uj mappok is, uj megoldasokkal, jott fizetos DLC, eventek, jott minden folyamatosan. Ha az Atlast is igy fejlesztenek, akkor annak tudnek orulni :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.26. 23:58:23
ARKhoz hogy jöttek content updatek EA release után? Havonta jött 1-1 nagyobb vagy 3 havonta?
A koncepcioja jo. A jatek jelenlegi allapotara egy klasszikust ideznek: "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas."
Igen lehet mondani hogy ez egy survival game, de szerintem sokkal jobb lenne, ha a survival cuccokat visszavennék és lehetne a felfedezésre, hajózásra stb összpontosítani. Szerintem ez a játék sokkal jobban működne, ha 90%ban nem a vitaminokkal meg kajával/piával kellene foglalkozni.
Hát igen a koncepció jó, de ha ebből valaha is lesz valami az nem most lesz. Engem meg ameddig ennyire extrém ez a vitamin/hunger cucc, addig nem is érdekel
Hat, van egy hatosugara a zaszlodnak, de hogy tobb zaszlot le tudsz e tenni vagy csak egyet, azt passzolom. NA szerveren egyet raktam le, az EU-ra meg keresem a helyet.
Orosz es kinai jatekosoknak nagyon remelem, hoyg lesz kulon szervere (es itt is lesz ping limit), mint az ARK eseteben is. Akkor lett ott is nyugodtabb az elet, amikor eltuntek a griefer anyjukba :)
és még ha jól tudom nincs megszabva hogy menyi területet teszel le így van hogy tiszta piros a sziget mert még a tengere is tesz a barom és továbbra se értem miért kell eu szervere kinai meg orosz játékos
Na akkor, egyelore szolo jatekoskent en most itt tartok es szerintem egy ideig nem is eroltetem tovabb. Connection es egyeb gondokat hagyjuk, az benne van a pakliban egy alpha statusznal, foleg unnep kellos kozepen. Viszont ami a gameplayt illeti, az nagyon cinkes.
Az elso 8 szint a kezdo zonaban aranylag okes, gyujtogetsz, craftolsz, szintet lepsz, stb. azzal a cellal, hogy meglegyen a raftod, amelyre aztan raksz tarolot, agyat, crafting padokat, stb. - figyelve a sulyra, mert a tutaj sem bir el mindent.
A 8. szint utan a jatek uvolt az arcodba, hogy huzas innen, mert nincs itt tobb XP, nincs itt tobb latnivalo, irany a tenger. El is indulsz annak rendje s modja szerint, iszonyu jo feeling amikor magad mogott eltunik a kikoto es ott vagy a nagy budos semmi kozepen, korulotted ameddig a szem ellat nincs mas, mint ocean. Szinten jopofa a tajekozodas is, az iranytu es a terkep hasznalata. A raft kormanyzasa csak eleinte szokatlan, aztan megtanulod es sima ugy.
Es akkro itt kezdodnek a gondok:
Egy: a kezdo zonabol kierve a Lawless teruletre, mind a NA es mind az EU szerveren a szigetek 99%-a mar most foglalt. Ez meg a kisebb gond, hiszen le tudod nyulni barki foldjet, lerakod a zaszlodat es varsz a kozelben masfel oraig, bizva benne, hogy az illeti, akit epp lenyulsz nincs a kozelben (vagy a guildjenek tagja). Amit aztan majd toled is visszaszereznek. Felreertes ne essek, ez egy kalozos jatek (azok meg aztan siman elvettek mindent, amit akartam - ez igy jol is van), viszont a solo jatekosok itt kezdik el igazan megszivni, mert csapat nelkul itt mar nehez. De, tegyuk fel, szerzunk magunkat foldet, ezert partra szallunk es...
Ketto: az osszes szigeten hemzseg a krokodil, a skorpio, a farkas vagy a kigyo, akik nem csak a parton, hanem a hajodon is megtamadnak (kurva nagy az aggro range, es utana kovetnek teged mindenen keresztul - az ARK-ban le tudtal razni dinokat a domborzatot okosan hasznalva, na itt nem, itt baszki utanad repul(!) ha olyan kedve tartja a krokodil, a skorpio vagy akar a kigyo is). Lvl 8-as szinten eselytelen vagy 2-3 ellen, mert altalaban nem egyedul jonnek, nagyot sebeznek es tobbseg mergez is. Ha megis egyedul, akkor meg tuti, hogy 20-30 szinttel magasabb, mint te. Komolyan, lvl128-as alpha krokodil ha kiszur a raftodon, akkor kezdhetsz uj karriert, mert azt az eletben nem szerzed vissza, mert ha neadj'sten a hajodon vagy, amikor kiszur, akkor ott fog kempelni az idok vegezeteig, hiaba respawnolsz az agyadban, mar ugrik is rad, es hamarabb halott vagy, minthogy a kliens atadna az iranyitast az eledes utan. Ha meg mazlid van es egyedul jon, lowlvl is, akkor megolod, viszont hamarosan ujra spawnol es akkor kezdheted elolrol.
Harom: par darab vendor NPC mellett egy darab kuldetes sincs a jatekban, eddig legalabbis nem volt hozzajuk szerencsem. Valoszinuleg en magamat csaptam be akkor, amikor azt hittem, hogy a trailerben latott hangulat egy resze npc, es nem mind jatekos. Hozzateszem, amit a trailerben latunk varos, az az elso 10 percben kiderul, hogy koze sincs hozza, 4 npc all statikusan nev nelkul, szoveg nelkul, vendorkent es ennyi. En tenyleg azt hittem, hogy lesznek kvesztek es npck is - nyilvan nem egy singleplayer jateknak megfelelo minosegben es mennyisegben -, de valoszinuleg en ertettem felre valamit. :)
Negy: Hja, ami a vitaminokat illeti, hajozas kozben mar le se szarja az ember. Ott ulsz meztelenul a vitorlanal, minden erteked a ladaba pakolva, es ha meghalsz mert epp ehen halsz, megfagysz, skorbut, vaksag, faradeknyosag, stb. kapsz, akkor leszarod, respawnolsz az agyban es folytatod tovabb. Amig megint meg nem halsz. A jatek nem jutalmaz, ha mondjuk figyelsz a vitaminokra akkor kapsz buffot, nem, inkabb buntet. Csak onnantol kezdve, hogy van egy raftod, rajta egy aggyal es 1-2 ladaval, kvazi semmi ertelme figyelni ra, mert minek?
Egyedul akkor van ertelme figyelni a vitaminokra, amikor epp grindelsz valami ritka nyersanyagot es nem akarod, hogy a hajodtol/raktartol tavol halj meg.
Es most ott tartok, hogy EU es NA szerveren is eljutottam lvl 10-ig, behajoztam egy rakas szigetet, hogy talaljak magamnak egy kis foldet, ahol felhuzhatom a shipyardomat, de mindenhol minden dugig van, mindenhol 3-4 kroki, kigyo, farkas (kb az ARK osszes non-dino allatai - bar szerintem meg lesznek itt dinok is, nem lennek meglepve) tamadnak ram, egyszeruen eselytelen barmit is csinalni. A hajokazas meg baromi latvanyos es hangulatos, de azert egy ido utan szarazfoldre is lepne az ember.
Mondanom sem kell, hogy a szel midnig a szarazfoldrol ful kifele, ami miatt nagyon sok "Z" manovert kell csinalni ahhoz, hogy egyalaltan elerj olyan kozel a parthoz, ahol mar le tudod dobni a horgonyt.
Es marha nagyot tevedtem az elejen, amikor elhittem vki kommentjet, hogy egy-egy sziget kb. akkora, mint az ARK szigetei. Dehogy. A vicc az, hogy az allatok populacioja szamban annyi, de teruletre kb. az 5%-a. Komolyan, jartam olyan szigecsken, ahol homokon kivul semmi sem volt, es kb 10 zsiraf keringett egy kb 10 negyzetmeternyi helyen. :) A masik sziget teljesen koves volt, se fa, se bokor, se virag, semmi es oda-vissza kergette egymast egy rakas skorpio meg egy alfa tehen (igen, Alpha female Cow)...
Jo lenne a jatek alapotlete es tetszik is a koncepcio, de nagyon sokat kell dolgozni rajta a kovetkezo idoszakban, kezdve az allatok viselkedesevel, populaciojaval es az elohelyeik kialakitasaval, mert amit a random generator kialakitott, az ugy szar, ahogy van. Konyorgom, mar a kezdo zonaban (freeport) is mokas, amikor a tyuk mellett ott setal a parton a tyuk, a medve, a teknos, a lo, a vaddiszno, a nyul meg a fene sem tudja meg micsoda...
Meg valahogy talalok magamnak egy kis foldet a kovetkezo napokban, aztan megnezem a hajoepitest, de szerintem ennyi, 1-2 nagyobb rancfelvarro patch utan folytatom.
Azzal nincs is baj, hogy ettol realisztikusabb es nehezebb. En sem torolnem el a jatekbol, mert fun es nem veszes, de tenyleg balanszolni kellene, mert 60 percnyi jatekbol 40 percig csak a vitaminokkal foglalkozol. Nem az eleterod potlasaval, nem epitkezessel, nem xp szerzessel, nem felfedezessel - hanem azzal, hogy merre talalsz eppen ABCD tartalmu kajat, mert fel oran belul szukseged lesz ra, vagy meghalsz. Ha pedig elkezdesz harcolni, fat vagni, stb., akkor a szervezeted gyorsabb utemben fogyasztja a vitaminokat (plusz a kajat es vizet), igy tenyleg az van, hogy 20 percnyi egyeb teendo utan megint szedheted a gazokat es a halakat.
Es itt jon a kovetkezo gond, hogy jelenleg az Atlas vilagat egy script toltotte fel elolenyekkel es novenyekkel - ebben biztos vagyok, hogy fejleszto egy darab allatot vagy novenyt nem rakott kezzel a helyere, csak a kikotok epuleteit. Rengeteg kis sziget van, ezeken megtalalhatoak a fa, ko, rost trio megfeleloi, de a vitaminokhoz kell neked rakas olyan noveny, amely nem biztos, hogy terem az adott szigeten, akkor pedig igy jartal.
Hust tud szerezni, azzal le van tudva a B (egy a negybol), de peldaul a D-hez halat kell fognod, amelyhez vagy horgaszol, vagy lemerulsz buvarkodni es ugy vadaszol. Elobbihez nem biztos, hogy talalsz cukrot, mitn csali az adott szigeten. Utobbihoz nem biztos, hogy van a kornyeken hal, es mikozben lent uszol es halat keresel, gyorstitott tempoban fogy a D vitamin szinted. Egy-egy halbol aztan nagy nehezen szerzel hust, amely egy, rohadt gyorsan romlik, ketto, alig par %-ot javit a D vitamin mutatodon, vagyis irany vissza a tenger. Na de mivel lent uszkalsz, kozben gyorsan fogy az ABC szinted is...
Hja, a vicc az, hogy a D vitamin hianyaval nem toltodik ujra az eleterod azokkal a modszerekkel, mint alap esetben.
A es C vitamin aranylag egyszerunek tunik, hiszen gyumolcs es zoldseg kell hozza, de ha epp nem terem egyik sem a szigeten, akkor megint igy jartal.
Persze eleinte a fortitudera rakva par pontot javit a dolgon, en legalabbis ugy tapasztaltam.
Szoval rafer egy nagyobb balansz erre az egeszre, szerintem jon is majd boven valtoztatas - de elobb inkabb oldjak meg a bed respawn bugot es a jatek egyeb technikai faszsagait, mert addig inkabb lepakolok egy ladaba halalom elott es respawnolok 50-50-50-50%-so ABCD vitamin szinttel :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.25. 18:05:37
Na kozben annyit kideritettem, hogy - a ladiknak a terheltsege osszefugg a decay idejevel, vagyis minel tobb minden van a ladikon, annal hamarabb kopik. - legutobbi patch elbaszta a dolgokat, igy freeport eseten is le kell dobni a horgonyt, az lassitja a decay utemet, nem eleg csak a part kozelebe kikotni, mint eddig. - vagy belepek egy tarsasagba, vagy csinalok egyet, de a lenyeg, hogy itt sincs solo jatekosnak log, csak tribe/clan/company log van
Mivel jelenleg ez meg csak nem is a beta, hanem a fizetos alfa valtozat, igy ugyis lesz meg temerdek wipe, bug, hiba es patch azokra, igy nem marad mas, mint nagy levego es...
Ja csak kezdőszigeten van 25 fpsed meg kilopják a kaját a tűzből úgy hogy semmit se tudsz ellene tenni
hat igazabol csurig lehet szedni magad mind az osszes etellel (zoldseg, gyumolcs, hus, hal) Illetve ra kell allni meg a kezdoteruleten a fozes megtanulasara, ugy sokkal jobban elallnak a dolgok.
Amugy ertem en, hogy hajos jatek meg minden, de sztm nem erdemes ilyen hamar elhagyni a kezdohelyet.... Ott rengeteg szintet lehet lepni, skillt megtanulni, etc... nyersanyag van dogivel, nincsenek ellenseges lenyek (annyi...) etc... Utoljára szerkesztette: Vampy, 2018.12.25. 16:40:32
AH nekem ez a vitamin baromság ez sok. Végre elhajóztam kezdőszigetről... egy másik kezdőszigetre :D
Mindenem rendben volt de nem találtam sárga vitamint növelő kaját így belehaltam. Még szerencse hogy előtte minden cuccomat beraktam ládába. Ez így marhára nem élvezetes, hogy állandóan a hülye hunger meg vitamin ikont kell bámulni.
Conanba ezerszer jobb volt ez ott is volt ivás meg evés, de fele ennyire nem volt idegesítő. Nem értem deveket miért csinálják ilyenre. Ez kinek fun?
Zatonyokra vigyazzatok, most tortam rajta ripityara a a tutajom...:D
Jo, de ott fel perc alatt volt hazad, falakkal, tetovel, amit lezartal egy pinkodos ajtoval es senki sem nyulta le a cuccodat, csak ha ledozerolta a bazisodat/faladat. Anno a regi vulkan oldalaba epitettunk direkt kozossegi kohokat, hogy azoknak is legyen lehetosege banyaszni es olvasztani, akik kesobb kezdtek es a vulkan peremen mar nem jutott nekik hely :)
Na de itt a kezdo "freeport" szigeten nincs ra lehetoseged (marmint epitkezni), csak amikor majd kihajozol lvl8 utan/kornyeken. Akkor viszont szembesulsz azzal, hogy kb 3 nap utan szinte az osszes sziget minden terulete foglalt es csak baromi nehezen (es mazlival) tudsz magadnak foglalni egy kis foldet. Amely teruletre aztan fel tudsz huzni egy kis hazikot ugy, hogy nem semmisul meg egy ora alatt - bar ez csak hallomas, ma akartam volna elindulni en is, de ahogy irtam, a ladik es a felszereles kuka, kezdhetem elolrol. Amihez igy most sok kedvem nincs, de muszaj lesz valamikor.
Egyebkent amekkora nagynak tunt a jatekter elsore, most latszik csak igazan, hogy mennyire zsufolt minden 30-40k jatekossal... Csaloka volt a korabban linkelt vilagterkep. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.25. 15:08:08
Hat, elkiabaltam. Tegnap delutan meg megvolt, ma delre mar hult helye a ladikomnak, rajta a ket ladaval (nyersanyagok es backup felszereles halal esetere), aggyal, kisszekkel. Log persze nincs a jatekban (vagy csak en nem talaltam), igy utana kell nezni a timernek, mert ez igy sovany.
WARNING! This product is region locked and can be activated only in Europe except for England. Steam gifts on this sale are only redeemable during the sale period and once the sale is finished, you'll not be able to activate them.
Én csak annyit szeretnék hogy ezt a survival cuccot balancolják valamennyire, mert ez nekem nem fun, hogy a játékidőm 70%át azzal töltsem, hogy legyen kajám. Haver még el se kezdte, de ezzel várunk mire komolyabban nekiállunk
Egyebkent HRK-n most meg olcsobb, valami 5.8k pengoert viheto, jo(bb) lesz ez kesobb, ennyit meger. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.25. 13:27:00
Hja meg valami: a raftok idovel "elkopnak" (amolyan decay rendszer), ezert folyamatosan javitgatni kell mert ha a 10 000-es "tartossaga" elfogy, akkor akkor annak annyi.
+minden eheto cuccnal van egy szines nyil az also sarkaban, az jelzi, hogy milyen vitaminra/ertekre hat.
Vitaminoknal arra is figyelni kell, hogy az sem jo, ha keves/elfogy/hiany van es az sem, ha csak egy fajta kajat eszel es tulteng benned az ABCD valamelyike (vitamin mergezest kapsz).
A kek a legneccesebb, mert ahhoz halat kell fogni. Mivel a horgaszat egy kinszenvedes (mar ARK-ban is az volt, itt is maradt az "ulj le egy szekre"), ezert celszerubb fogni par fegyvert es fejes ugrani a vizbe :) Raja, lazac, barmi jo. Nalam sajnos vmi miatt bugos, mert ha a halat megfogom (grab) es felviszem a fedelzetre, akkor nem engedi pick/hatchet egyikevel sem darabolni, igy en a vizben szoktam. De, ott meg nem egyszeru...
Mielott barki is masik szigetre/zonaba menne, legyen betarazva kaja, mert hosszu lesz az ut a tengeren :D
Ladat feltetlen zarjatok PIN koddal, de ez alap minden survival jateknal.
Amin meglepodtem az az, hogy PVE szerveren is nyitott minden workstation/tabortuz/stb., ami miatt barki ki tudja szedni a benne hagyott cuccokat. Volt olyan, hogy epp sutottem a hust, erre jon egy masik jatekos es elvitt belole mindent, meg a szenesedett fat is. Azota kint hagytam a hajot a parttol messzebb es ott sutok/fozok, igy latom, hogy melyik ehes jonne kajaert :) A pozitiv oldala az, hogy ha van nyersanyagod, van skilled/engramod, akkor mas munkapadjan is le tudod craftolni - csak gyorsnak kell lenned, ki tudja ki all a hatad mogott. Hozzateszem, szerintem ez a nyitott dolog kesobb valtozik majd, peldaul a Conan EA idoszakaban is oda-vissza varialtak ezekkel a fejlesztok, ugy lopkodtuk egymastol a szolgakat, hogy orom volt nezni :D
Grafikara nekem szebb mint az ARK es sokkal jobban is megy. A tulelos resz szamomra konnyebb, nem tudom hogy az ARK-os "mult" miatt, vagy tenyleg konnyebb-e...
A Vitaminos dolog elsore eleg xar, amig ra nem jossz, mi mire jo (kek: hal, lila: hus, zold: zoldseg, narancs: gyumolcs) Viszont belegondolva, logikusabb, ARK-ban ha elertel egy szintet es bealltal valamilyen kaja craftolasara, akkor nagyon leegyszerusodtek a dolgok, itt az miatt,h negyfele ertekre kell odafigyelni, sokkal eletszerubb.
Fontos, hogy kezdoszigeten (ahol van kikoto) erdemes kezdeni, nagysegrendekkel konnyebb ugy az eleje! Nemcsak a tutajepites miatt, a kornyezet is sokkal baratsagosabb itt, mint mas szigeteken!
A masik, ha megvan a tutaj, nem kell egybol nakivagni a "het tengernek" mert abbol eleg gyorsan halal lesz... Rengeteg mindent el lehet erni a kezdo szigeten is!! Utana pedig konnyebb (sztm) a tengeren. Persze egy hajos jateknal vonza az embert az Ocean..:)
En komoly bugokkal meg nem talalkoztam eddig. Utoljára szerkesztette: Vampy, 2018.12.25. 11:27:05
Ja tologattam én is, de nekem a survival cucc része nagyon HC egyelőre. Végre megcsináltam tutajt meg ágyat, volt elegendő kajám is erre vitamin mérgezést kaptam és 2 percre rá meghalt kari. Oda minden -.-
ma raprobaltam, (csak 5 percre, lefekves elott :) ) es kezdohely szerveren (M7) zero lagg volt, ugy hogy a Steam 40.000 jatekost mutatott! Szoval ugy latom alakul a dolog :)
Remelem holnaptol sikerul kicsit jobban belemerulni :)
Remélem azért ezeken a survival cuccokon balanszolnak. Ez a vitamin baromság teljesen felesleges és a karakterem állandóan éhen akar halni. Megeszek 5 húst azt kb nem ad semmit, HPt se tölt. Sokat nem toltam még vele szerverek miatt meg nem is nagyon akarok még nagyon belemerülni, de ez szerintem marha idegesítő
Vizkereseshez egy kis tipp: Lehasalva (nem hajolva, hanem teljesen lehasalva) ha zold teruleteken (fuves, foldes, stb. felszinen - vagyis nem sziklas vagy fagyos videken) jobb klikket nyomunk, akkor kezdodik/elindul a vizkereso minijatek, igy lehet kis forrashoz es vele nemi vizhet jutni a kiszaradast elkerulendo a kezdeti szinteken, ahol nincs edesvizi forras a szigeten.
Tenyleg nincs egyelore, sem hangulataban sem latvanyaban.
De, egyelore jatszhato es a patch utan jol is fut most mar a hivatalos szervereken is, cserebe viszont egy (szamomra) fapados es kelloen kaotikus, ark alapjaira epulo vilag az, ami elerheto. Akinek ez tetszik, az jol fog szorakozni vele, akar mar most is. Akinek nem, az messzire kerulje el a jatekot es keressen mast, van szerencsere ezer masik jatek, amiert fizethet, ezert ne tegye. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.24. 14:10:52
Annyiban azért igazat adok a negatív véleményt adóknak, hogy jelenleg a játéknak kb köze nincs ahhoz amit a trailerben mutattak,mintha két különböző dolog lenne. Eléggé No Man Sky effekt a jelenlegi helyzet. Lehet hogy 1,5-2 év fejlesztés után ez is jó fasza lesz, bárcsak úgy lenne.....
Ha tényleg 19 éves vagy akkor még kisgyerek voltál amilyen évszámot emlegetsz. De viccet félretéve. Nem fanboy vagyok, inkább csak kíváncsi leszek, hogy mit hoznak ki egy 20 eurós játékból. Manapság sokkal kevesebb tartalommal bíró játékok azok amik jó értékelést kapnak.
Nem akartam meg venni a játékot, csak érdeklődő vagyok. Viszont a videó kapcsán a Fallout 76 jut az eszembe. Azt szétszedték teljesen, annyi, de annyi negatív kritikát kapott.
Ehez képest az egy atom csúcs játék. Igaz nem egy árkategória, de akkor is. Kíváncsi vagyok mikor lesz játszható a játék...
Az egyik legidegesítőbb streamer volt. Plusz a szerver lag ami látható ami jelen esetben nincs. Remélem azért volt kijózanító, hogy nem kell ilyen idiótákat nézni mert ezek szinte lezüllött kocsma hangulatot csinálnak mindenhol. Közel sem tökéletes játék, de az a csávó és társai szánalmasak akik amit abban a stream-ben csináltak. Szerintem legalábbis.
Se a CS, se a WoW nem a penzugyi modellre irtam, hanem arra, hogy mind a ketto egy-egy mod volt, abbol lett kesobb onallo, fizetos jatek, mint az ATLAS - meg akkor is, ha a CS pont most lett ingyenes, amelyet az ostoba csurhe le is pontozott gyorsan, de ez megint mas sztori.
Nem értem, hogyha a való életben az emberek megnézik, kipróbálják hogy mit vesznek, akkor a játékvilágban miért megy ennyire a vakon megveszem mielőtt láttam bármit belőle mentalitás.... olyan könnyen fel lehet ültetni a tömegeket a hype vonatra. Elképzelhetetlen hogy odaadjam mondjuk a péknek a pénzt hogy figyu, itt van 500 forint, süssé' nekem valamit sak azért mert ő azt mondja hogy király pék és tudja mi kell nekem.
Annó amikor az EA kezdődött, gondoltam magamban ki a franc fogja szórni a pénzt hatodkész játékok kipróbálására, ez egy halott ötlet - kb mintha a torta helyett külön megenném a lisztet, a tojást, a sütőport és leönteném mellé a tejet mielőtt hagynám hogy a szakács megsüsse a finomságot. Azt tessék, mostmár az a fejlesztő a hülye aki 1.0-s játékokat ad ki. Az egyértelmű volt, hogy az csak marketingduma hogy majd részt vesznek a játékosok a fejlesztésben, meg figyelünk rátok (van ilyen is, 10-ből 1, a többinél az early access annyit jelent hogy korai hozzáférés a pénztárcához :) )
Na, ezért nem szabad season passért fizetni sohasem. Főleg azelőtt, hogy tudod, hogy milyen dlc-k jönnek.
Szerintem ezt a "játékot" a bethesda szponzorálta, hogy lássák az emberek, vannak náluk gerinctelenebb, inkompetensebb faszok is a piacon. A CS meg azért szar példa, mert az ugye ingyenes modnak indult, abből lett egy külön játék. A WoW meg előfizetéses rendszeren megy, az alapjáték alapkliense ingyen van, ellentétben ugye az ARK-kal meg a dlc-ivel meg a season passével ...
Az meg hagyjan, de amikor epp fat szedsz vagy kovet termelsz ki es elfut melletted egy jatekos, vagy egy kosza allat, arra is rafordul a karaktered, pedig te epp a fat/sziklat utotted... Nem neztem egyelore, de remelem ki lehet kapcsolni ugy, hogy en jeloljem ki az autolock targetet az ALT-tal.
hat, engem tovabbra se engedett be EU-ba igy megint mentem az US oldalra, ott hiba nelkul ment. Megint. Jo, a ping 110 korul mozgott folyamatosan, de hat az egy alom jelenleg az EU-shoz kepest :) Az a baj, hogy az EU-ban nem haltam meg, igy mindig a kikothoz rakna, mig az US-ben tudtam valtani idoben zonat es Lawless mappon kezdtem. Onnan meg sima ugy.
Szoval siman lement most 2 ora egyhuzamban, gond nelkul es ARK utan gyerekjatek az eletben maradas. Foleg ha szerzel kapitanyt, aki elvisz a szigetrol (mert raft nelkul nehez). Hat talaltam, es akkor engem itt vett meg kilora vegleg a jatek :) Jo, nem sajat hajo de akkor is. Szerencsere van valasztek boven. A fedelzet meg picit hianyos, de a kollega (aki epp alszik a dekkben) azota mar dolgozik rajta.
Ami viszont nem tetszik, az az elolenyek kaosza. Semmi racio nincs az egeszben, olyan, mintha random generalt lenne az egesz. A tengerparton medve, mellette zsiraf, mellette ket malac, egy majom, nemi siraly, esetleg kigyo, meg majom, meg a franc se tudja, az egesz lexikon A-tol Z-ig. Ez igy konkretan faszsag. Foleg ugy, hogy ezekbol minden otodik alfa (lasd ARK), es meg csak meg sem tamadjak egymast, mint az ARK-ban. Egyszeruen nincs osszhang.
A motor az aranylag jol muzsikal, bar nagyobb tomegnel kezdodik a hulyesege. Nem tudom hogy tesztelte a csokos streamerekkel, vagy a zart tesztekre meghivott tobbi idiotaval a Wildcard ezt, de anno a zsufolt ARK szerveren felepitett megapoliszoknal sem volt ekkora lag/lagspike, mint itt. Hosszu tavon gondban lesz a jatek sajnos.
Apro tipp kezdoknek: ha a parton nincs sok ko (stone es variacioi), es nem akarsz ongyilkos lenni egy-egy sziklat boxolva, akkor irany a sekely viz, a felszin alatt a parton mindig van egy rakas. En sokadig torott kez utan jottem ra :)
Beléptem Official szerverre és nekem tetszett. i7 és nvidia 1060as Laptopon elég jól fut. Hallottam, hogy a készítők az ARK-hoz köthetők (Kiváltak vagy hasonló), így nem csodálom hogy az ARK motorjára építve adnak ki játékot. Ilyen a Dark & Light is, de elnézve a feature-öket, ez egy frissebb motor a D&L-hoz képest. Érdekes ez az Alt gombos target módszer. Az oké hogy belockolja, de hogy autorunnal követi is, az kemény és látni a célkereszten, ha elbújna a bokorban... PvP-ben ez durva azért. Kíváncsian várom az elkövetkezendő hét történéseit (lévén ünnepi időszak). Vajon mennyire fognak dolgozni a szerveren/problémákon?
A kék 3 tabbletta ikon jobboldalt lent azt mivel lehet növelni? A többit bogyókkal tudom, de erre még nem jöttem rá. Egyébként most egész stabil a szerver. Több mint fél órán keresztül nem volt semmi gáz.
Hat, otodjere rakja ujra a gportal, az is bugos... :) De ha epp nem reinstall megy, akkor folyamatosan starting - online - offline - starting - online - offline kb. ket percenkent.