Sajnos összeférhetetlen a HungaryVFR-rel... A Margitsziget melletti bal part (Az Árpád hídtól a Parlamentig) egy 2D-s terület lett... Ha csak a frissítést nézem, az jóval kidolgozottlanabb a HungaryVFR-nél - úgyhogy számomra ez az első felejtős frissítés az MSFS-hez... :-(((
U.i: Ha kiveszem az "EAST EUROPE - 3D PHOTOGRAMMETRY CITIES"-t, akkor használható a HungaryVFR - de akkor meg mi értelme ennek a frissítésnek? Eleve furcsa volt, hogy ez a része miért csak 77.23 KB(!) méretű???) Utoljára szerkesztette: Vizipok56, 2023.07.27. 20:04:25
Most tesztelem. Eddig tetszik bár nyilván nem hibátlan. De azt összhatás jó. Plusz pont hogy a pesti agglomeráció is kapott fotogrammetriát. (Bár a II. és a XII. kerület meg hiányzik :O) A talajtextúrák is jobbak lettek sokkal. Mennyire lehet ez az update kompatbilis a HungaryVFR-el? Jó lenne abból legalább a repülőtereket használni, mert elég kiábrándító volt hogy Budaörs helyén csak egy mezőt találtam. :(
Közép-keleteurópa az új world map, benne kis hazánkkal. Pécs reptér, Budapest kiemelve.
Rég jártam már itt, pár hete vettem elő újra az FS-t egy év kihagyás után.
Ma Kanadában repültem, egy kb. kétórás utat tettem meg Cessna Grand Caravannal északról, a vadonból egy kis Vancouver környéki reptérre.
Kocapilótaként két furcsaságot tapasztaltam az út végén. GPS útvonalat repültem, amit a World Mapon állítottam be. Ezt rendben követte is, viszont az utolsó waypointra már nem fordult rá a gép - széles cikk-cakkban követte csak nagyjából az irányt. Jó'van akkor, állítsunk be neki egy headinget a megfelelő irányba és kövessük azt - azt sem csinálta, ment össze-vissza. Próbáltam újraindítani az AP-t de semmi hatása nem volt. Végül az utolsó 20 mérföldet AP nélkül tettem meg. Kérdésem hogy zavarodott már meg így valakinél a robotpilóta? Bug volt vagy vmit én csesztem el?
Mikor kikapcsoltam az AP-t jött a másik meglepetés: a gép valami iszonyat lassan orsózott (a rollnak nem tudom mi a helyes magyar megfelelője bocsánat). OK, a Caravan nem egy Extra 300, de most tényleg úgy viselkedett mint egy terhes bálna. Mi okozhatta ezt? Utólag csekkoltam a joystick érzékenységét - rendben volt. Vagy a repülőgépen ment volna el valami hidraulikanyomás? Tapasztaltatok már hasonlót? Utoljára szerkesztette: RedRiot, 2023.07.25. 16:37:47
Bocs, nem állt szándékomban ellenségesnek lenni, pusztán a véleményem írtam le. Amit én tapasztalok az az, hogy manapság a júzerek (nem csak mi, hanem worldwide) mindent akarnak lehetőleg ingyér, vagy gombokért, és ha nem ezt kapják, hőbörögnek. Lásd FB, DC és egyéb bejegyzések, mennyi dühös meg fuckoff emojit raktak már az FS2024 posztok alá. A másik dolog: csinálsz valamit, ami nem egy összecsapott fércmunka, hanem igényes, precíz cucc, ingyen közkinccsé teszed de megadod a lehetőséget hogy aki akar donételhet - és senkinek eszébe sem jut, bezzeg repaintért meg akármi másért kuncsorogni privátban, az megy. Aztán amikor megcsinálod, ahelyett hogy legalább megköszönné, jön a további igényeivel. A rengeteg freeware oldal meglehetősen elkényelmesítette-elkorcsosította az FS társadalmat a hosszú évek alatt én úgy látom. Mindenki húzza a száját ha valami nem pottyan csak úgy ingyen az ölébe. Ha meg mégis odapottyan, teljesen természetesnek veszi, meg sem fordul a fejében másnak mennyi munkájába idejébe egyebébe került. Beszélek itt most természetesen a minőségi cuccokról, nem a percek alatt összetákolt szar fos tartalmakról, amit persze kritizálni sem lehet mert akkor meg te vagy a szar ember hogy hogyan merészeled. Pfff.
nem tudom, hogy miért ez az ellenséges hangnem arrol amit irtam? A trailer kiadása után kb 1 orával linkeltem be ide akkor még nem volt semmi más info , hogy mi ez vagy miért, és leirtam, kb azokat a gondolatokat ami mindenkinek az eszébe jutot amikor meglátta a videot és kb ezért is volt ugyan azok a kérdés válaszok kiadva a hivatalos oldalon . Azt meg végképp nem értem, hogy miért feltételezel és adsz a számba olyan dolgokat amik nem ugy vannak csak te gondolod mögé ezeket? Tájékoztatásul linkeltem .
Bakker, nekem fel sem tűnt, hogy 2024. Én azt hittem, hogy ez valami DLC pakk a 2020-hoz. Én soha nem repültem az FS-sel, de pontosan az ilyen "feladatokat" hiányoltam belőle. A végén még benevezek erre. :)
A 90-es években volt valami kaszkadőrös repcsis cucc. Civil, de ott is jópofa feladatok voltak. Utoljára szerkesztette: militavia, 2023.06.15. 14:07:06
Azt ígérik, megy tovább a 2020 is - kérdés mi lesz a tartalmakkal hozzá? Gondolom érezhetően csökkenni fognak a rá megjelenő cuccok mennyisége. De ez mondjuk logikus is. Bár ha valóra válik a másik dolog is amit igérnek, hogy az ide-oda kompatibilitás majdhogynem teljes lesz, akkor nincs probléma egyik fronton sem. ;)
A 2024 szerintem akkora előrelépés nem lesz sem grafikailag, sem tartalmilag, én is inkább egy payware DLC-ként tudtam volna elképzelni, de lehet úgy gondolták az MS szakemberei pénzügyileg-gazdaságilag így a kifizetődőbb. Lehet ez ellen hőbörögni, de így működik a piac. Sajnos az én tapasztalatom az, hogy manapság a népek mindent akarnak ingyér' vagy legalábbis fillérekért, majd élethosszig tartó supportot. Ha nem ez van, akkor jön az ajajozás hogy ez csak lehúzás meg hogyképzelik ezt ésatöbbi.
Aham. Tehát ha jól értem, megvetted a szimet két éve, és onnantól kezdve leginkább ingyen vagy legalábbis minimális összegért, fillérekért szeretnéd a tartalmakat.
Jelenleg ingyen adják a DLC-ket, új területek pimpelését sőt még néha gépet is. Szerintem kb. látják a vásárlási körbén, hogy aki meg akarta már megvette, tehát innentől bevételre nem nagyon lehet számítani. A kérdés tehát, hogy mostantól akkor ez van, játszatok szevasztok vagy továbbra is fejlesztenek, de akkor kell lóvé. Ja és persze a szervereket is fent kell tartani. Egy 4-5 éves ciklus teljesen vállalható, a kérdés inkább az, hogy a) mi lesz a 2020-szal b) valóban érdemi előrelépés lesz a 2024 vagy csak tényleg rókabőr. A videó alapján ezt ember nem mondja most meg, de van még 1-1.5 év, hogy kiderüljön.
csak a trailert néztem meg, és ahogy a leirás is irta csak később válaszoltak a felmerülö kérdésekre. De attol még fennartom azt az álláspontom, hogy ezt lehetett volna egy ujabb DLC vagy update formájában is kiadni és egy folyamatos fejesztési ciklusra áttálni .
Nem jó helyen keresgélsz. Hivatalos oldalát próbáltad már?
Tehát néhány kivételtől eltekintve minden addon kompatibilis lesz vele, és a Marketplészes cuccaid is elérhetőek és használhatóak maradnak továbbra is. Már egy csomó dev is bejelentette hogy (ha egyáltalán szükség lesz a peccselésre) ingyenes lesz a 2024-ra az apgrédjük.
Szerintem ha ezt így megcsinálják, mindenki kurva jól jár. Csak gondoljunk az FS2004/FSX vagy az FSX/P3D váltásra. Ott se a cuccaid nem maradtak meg, és sokszor újra kellett (volna) vásárolni is őket teljes áron... Tudomásul kellene venni hogy ez egy piac, nem jótékonysági intézmény. Bevételt kell termelniük. Vagy így vagy úgy. És szerintem most ezt eléggé humánusan akarják megoldani. Megint csak azt tudom mondani: gondoljatok az FS2004/FSX időkre: ott kijött a szim, kaptál hozzá négy év alatt max egy darab peccset, oszt' töröld szemed-szád. Közben meg súlyos tizezreket költöttél el különféle addonokra, amit gyakorlatilag dobhattál ki mikor megjelent az új szim.
engem nagyon meglepett, hogy egy uj föverziot addnak ki ilyen hamar, mikozben még a 2020ashoz is sorra jöttek ki a javitások. Azt gondoltam, hogy áttértek egy olyan folyamatos fejelsztési folyamatra ahol minden honapban vagy félévente jön majd ki valami javitás vagy uj gép táj stb és igy tartják majd életben évekig a 2020ast.
Persze gondolom , hogy nem kukázzák azt és csak uj neve lesz a gyereknek, de ki tudja, lehet valamki trukkel már csak a 2024hez lesznek jok a dlc-k, hogy az i sfogyjon majd és a 2020ast valahogy ki tudják vezetni . Mert egyelöre arrol nem találtam infot, hogy akinek megvan a 2020as az majd valami patchel 2024re felhuzhatja ugyan arra a verziora és igy kompatibilis lesz vele.
Viszont ha ujra meg kell enni akkor az elég jo rokabör lesz .
Izgalmasan hangzik! :D Még nem sokat tudni róla, pláne a játékmenetéről, de ha valóban leanimálják minden küldit és mondjuk ezeket szabadon bármilyen feladatot is megcsinálhatunk kedvünk szerint, egy karrier felépítéssel, akkor tulajdonképpen egy roleplay flight simulatort kapunk, mint pl. az Elite Dangerous vagy a Star Citizen. Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2023.06.13. 10:49:45
Köszönöm! Nem tudom,hogy mennyit segít,kipróbálom,de de régebben egész kicsi trükkökkel is sikerült 2x(!)fps növekedést elérnem hasonló változtatásokkal,igaz az másik repszim volt. És az MSFS-t buherálva(nem elbaxva)az ember a saját konfigjához mértem,sokkal jobb teljesítményt érhet el,ha kihasznál minden rendelkezésre álló lehetőséget. És ez ilyen. Üdv.
A win11-ben elég nagy változás volt, hogy erősítettek a játék módon. Játék közben háttérbe szorít az op.rendszer egy rakás funkciót, másként történik a CPU-GPU-MEM kommunikáció, továbbá a déli chip-el az adatfolyam. Alapesetben nem biztos, hogy "optimális"-ak a windows beállításai. Ezért aztán még a nem szakemberek számára is szügségeltetik némi információszerzés. Az egyik ilyen a pl. gyártói ajánlás a win11 játék beállításaira. Rengeteg júzer visszajelzései és a microsoft tapasztalata szerint elég sokat segíthetünk a játékok futásánál ha a hardveres GPU ütemezést KI, a változó képkocka gyakoriságot BE, és az ablakos játék optimalizációt KI kapcsoljuk. A legutóbbit a saját tapasztalataidra kell alapozni. Előfordulhat, hogy nálad jobb ha be van kapcsolva (erősen konfig függő beállítás). Ezenkívül, most már sokkal nagyobb szerepe van a teljesítményoptimalizációnak, ezért szintén vasfüggő, hogy hogyan vannak a beállítások a teljesítménycentrumban. Játéknál alapvetően a teljesítménycentrikus beállítások a jók, de ez elég nagy többletfogyasztást igényel. Szóval nem valószínű, hogy a downgrade a legjobb megoldás.
Én csak az MSFS-sel játszok, annál nem tapasztaltam anno FPS változást (szűk két éve álltam át Windows 11-re) - más játékoknál nem tudom, mi a helyzet.
nyilván tesztről beszélek, de havernál olyan -10% dropot hozott amikor átállt win11-re. Erősen win10 downgrade-elésen gondolkozott mikor utoljára beszéltem vele.
Azért írtam, hogy állítólag mert magam nem próbáltam csak hallottam. Egyelőre kerülöm az átállást, egyszerűen lustaságból elsősorban, másodsorban meg mert még mindig azt olvasom, hogy a win11 alatt lassabbak a játékok, erről neked mi a tapasztalatod a repszimek kapcsán?
Köszönöm az infókat - ezek szerint nem sok (gyakorlatilag nulla) értelme van a prioritás állításának. :-( (A flightsim.to -ra - mint írtam - már több száz file-t töltöttem fel és természetesen mindegyiket becsomagolva, mint ezt is. Csak a fájlküldőre raktam fel exe-ként) További szép napot: Imre
Nem állítólag. A win10 megjelenésekor még nem volt ez a probléma. De ha jól tudom peccselték, bár kernelt javítani elég rizikós. Win11-nél már eleve jól jött ki. Most már a gyorsabb magok a preferáltak. Bár anno pont ez volt a probléma, jóformán mindent az első fizikai magra pakolt mivel a hátsó magok általában kisebb frekivel futnak a felvett teljesítmény miatt. Mondjuk én mindig ugyanarra a frekvenciára lőttem be az összes magot. Most úgy oldották meg, hogy folyamatosan monitorozva van a magkezelés és ha a windows kiutal egy thread-et, akkor futás közben bármikor át tudja tenni egy másik magra. Így elvileg a leggyorsabb futás érhető el. Éppen ezért nálam nincsenek kikapcsolva az E magok. Win10 alatt valóban jobb volt az E magokat kikapcsolni, de nem csak a sebesség miatt, hanem a proci teljesítmény korlátja miatt is.
Annyit tennék hozzá ahoz amit írsz, hogy win10 alatt a P és E magok kezelése nincs jól megírva, ÁLLÍTÓLAG (nincs tapasztalat) az win11 már jobban kezeli, de emiatt az újabb procikon újra értelme lehet a magok korlátozásának játékonként. Nálam pl. abba futottam bele, hogy aranyos módon hátulról kezdte el a renderelő program a magokat használni, csak sajnos ott pont a lassú magok vannak így az a helyzet állt elő, hogy a 13gen procin lassabban futott mint a 10gen-en.
Régebben játszottunk a prioritással, de egy csomó alkalmazásnál problémát okozott (pl. mssql server), ezért inkább hagytuk. Sokkal többet vesztettünk vele, mint amit nyerni lehetett. Én inkább több időt fordítok a beállításokra (főleg táp), ssd-k is gyorsabbak, és a hűtés is ideális. Ráadásul, hogy mostanság a gyors ssd-k 50 fok felett környezeti hőnél hajlamosak a pillanatnyi kiakadásokra, ezt is illik elkerülni. Most már az affinitással sem érdemes játszani, mert pl. az msfs-nél szinte semmi hatása sincs. Egy thread futásakor folyamatosan változik, hogy mely magon fusson, ebbe szólnánk bele. Az adatfeldolgozó alkalmazásainkból is szedegetjük kifelé, mert csak problémát okoznak win10-11-en. Egy közel ideálisan megírt többszálas alkalmazásnak (pl. az msfs ilyen), már nem szükségeltetik a prioritás és affinitásjáték, mert az alkalmazást (msfs) maga a program (windows) kezeli a többi alkalmazással együtt. A win10-11 kernele már nagyon jól meg van írva ezekből a szempontokból, a vízszintes skálázás is már sokkal jobban működik ezekkel a rendszerekkel. Vírusirtó szempontból pedig, már nem elfogadott a "nyugi nincs benne vírus" szemlélet. Nekünk is meg az összes cégnek úgy kell megírnia az alkalmazásokat, hogy ne jelezzen egy vírusirtó sem. Egy időben engem is kiakasztott, hogy állandóan belefutottunk a heurisztikus keresésbe. Az ügyfelek nem lazítanak a heurisztikán (norton vállalati rendszerben már nem is lehet csak kikapcsolni), és pláne nem kapcsolják ki. Ezt el kell fogadnunk. Amúgy nem tudom, hogy hányszor tettél fel vagy küldtél át alkalmazást. De! Sosem EXE-ként küldjük át. Ez jóformán mindenütt le van tiltva. Ha már nem tőlünk töltik le (ott sem EXE-ként van), akkor pl. kétszer csomagoljuk mondjuk RAR-ba. Van olyan rendszer ami belenéz a tömörített állományba is, és ha ott talál EXE-t, azt is kidobja. És ez így van már legalább 20 éve. Úgyhogy valszeg ezért utasították el, és azért nem válaszolnak, mert annyira triviális.
Szia!
Írtam nekik, hogy - mivel a futási prioritást állítja át - a víruskeresők (érthetően) veszélyesnek ítélik, de ez nem jelenti azt, hogy valóban veszélyes lenne, egyszerűen hozzá kell adni a kivételekhez; de nem válaszoltak.Több száz file-t töltöttem már fel hozzájuk, egyikkel sem volt semmi probléma - nem értem, miért lovagolnak ezen... De mindegy, feltöltöttem ide: MSFS priority
A fájlt eltávolítottuk, mert az sérti a közösségi szabványainkat vagy a felhasználási feltételeket. A szerző kérheti az újbóli jóváhagyást, ha a probléma megoldódik. :(
Sziasztok! Több helyen is olvastam, hogy a mikro dadogásokat kis mértékben csökkenteni lehet, ha a program prioritását a 8-as (Normál) szintről a 13-asra (High) növeljük. Ezt meg lehet a Process explorerből is tenni - de körülményes előhívni, megkeresni a processzek közt az MSFS-t és átállítani. Ezért készítettem ezt a kis programot, amire rákattintva a "Flightsimulator.exe" a 13-as szintre kerül (A szimulátornak ekkor már természetesen futnia kell!) Csak Steam verzióban tudtam tesztelni, de a dobozosban is működnie kell!
Adott egy RTX4090-es kártya az alábbi beállításokkal:
- ANTI-ALIASING: NVIDIA DLSS SUPER RESOLUTION - NVIDIA DLSS SUPER RESOLUTION: DLAA - NVIDIA DLSS FRAME GENERATION: ON
Az Nvidia Control paneljén minden gyári értéken.
A problémám az, hogy hiába kapcsolom be az MSFS-ben a V-Sync -et és állítom be a FRAME RATE LIMIT-et 33,50, vagy 100%-ra, az FPS változatlan (ami nem is lenne baj, de míg az RTX3090-es esetében ez ~60%-os energia-felvétel csökkenést eredményezett, most a fogyasztás marad 400W körül. A probléma megkerülhető persze, ha a GPU power limitjét visszaveszem - de akkor sem értem, ez az eddig használt módszer miért nem működik) Valakinek van magyarázata rá?
Köszönettel, további szép napot!
@PhantomAss @nibron, köszi a tanácsokat
Lehet túl magas sebességgel szállsz le, 80-90 km/h -val szépen le lehet tenni és pár méteren megáll, 30-as fékszárnnyal. Amúgy fura de azt vettem észre a navis változatra jobban hat a fékszárny. Az szerintem sem realisztikus hogy 45-ös fékszárnnyal átlebegsz a repölőtéren, ezen finomítaniuk kell a fejlesztőknek.
Leszállni alacsony sebességgel, kilebegtetés végén kormány majdnem teljesen hátrahúzva. Fék nincs, kormányt tartani. Ha kellően lelassult, fékszárny vissza, miután kellően visszament, finoman lehet fékezni. Ancsa nagyon kis sebességgel képes repülni, ezért a földön finoman kell vele bánni. Utoljára szerkesztette: nibron, 2023.05.01. 19:23:41
Nekem a leszállásnál akadtak gondjaim. Ha kilebegtetek rendesen akkor is nehezen csökken a sebeség, de ha fékezni próbálok azonnal orra bukik.
Nekem folyamatosan új posztot jelez pedig nincs. Valamit megint variáltak a kódon ami megint nem sikerült.
Miért tűnnek el a hozzászólásaim?
Nem, nem. Fékszárnyal általában nem szállok fel, azt csak azért írtam mert akkor kisebb sebesség elég lenne neki. Érdekes. Nekem szinte azonnal a levegőben van, nagyon minimális gurulással.
Ha max. féklappal szállsz fel, akkor nem is kell neki nagy sebesség. Ancsika 40 csomó környékén repül teljesen kieresztett fékszárnyakkal. Ha jól emlékszem 48kts a ref. De nem szállunk fel teljesen kieresztett féklapokkal, az életben nem úgy viselkedik a gép mint itt a szimben. Első fokozat az ideális. A másik: gurulsz, forduláskor lehet használni a féket (aláfékezés), amikor irányban vagy a felszálláshoz, akkor már nincs fék. Kényelmesen előretolod a gázkart, oszt mehetsz. Ha túl gyorsan tolod előre, és még nem teljesen üzemmeleg, kirepülhet a dugó, illetve kissé hajlamos az előrebukásra. Főleg ha még a féket is nyomod.
Max fékszárny a felszálláshoz? Még leszálláshoz sem kell, általában 30° amit használnak. 15 fokos kell max egy kisebb reptéren, de én azt sem használom általában. Szerintem nincs ezzel gond, kell neki hely a felszálláshoz. Utoljára szerkesztette: PhantomAss, 2023.04.19. 08:40:52
Nem tudom nektek mi a tapasztalat AN-2vel de én azt vettem észre, hogy a játékban szinte "helyből" felszáll. Tudom kétfedeles meg minden de akkor is kellene neki vagy 120-150m a felszálláshoz. Itt meg bő gázt adok (fékszárny max), kiengedem a fékeket és 2 másodperc múlva már a levegőben is van.
Már le is töltöttem a festést, nagyon tuti lett, köszi!
Tudom, azt is én csináltam :)))))))) Igen, tervezem hogy megmagyarítom a belsejét is, de sajnos nem tudom mi lesz belőle - tele van a 3D modell anomáliákkal :(
Állat lesz :) Pont egy ilyen festésű parkol Budaörsön a Hun VFR mapon. Esetleg magyar v angol feiratot is tudsz készíteni a fülkéhez, vagy az nagyon macerás?
Nem is kell hozzá paint kit, mert van egy teljesen fehér festésű változat, arra lehet dolgozni szépen. Sajnos tapasztalatom szerint az FS2020 beköszöntével jelentősen beszopódtak a repainterek... :))) Rengeteg helyen találkozni értelmetlen mapping-tükrözésekkel (a'lá Carenado, ugye), mapping torzításokkal, amik miatt sok esetben esélytelen a csak tiszta Photoshop munka, mindenképp használni kell egyéb segédprogramokat is. Én azt szoktam csinálni, hogy először MCX-ben alaphelyzetbe rakom az összes animációt, aztán az így kapott 3D modellt megnyitom Blenderben, ott kitörlöm a szükségtelen objekteket (Pl. icing poligonok, crashbox, stb), majd az így kapott lekopaszított 3D modellt átrakom Substance Painterbe és ott elkészítem a festést, végül a kapott textúrákat Photoshopban "finomhangolom", rakok rá AO-t, kézzel kijavítgatom amit a SP elbénáz stb. Meglehetősen pepecs meló, sajna elmúlni látszódnak már azok az idők, mikor egy fél délután alatt össze lehetett dobni egy-egy repaintot.
Letöltöttem, de kipróbálni sajnos csak hétvégén lesz időm... :-(((((
Na próbáltad? Nekem baromira bejön, az egyik legjobban kidolgozott modul lett sztem. És olcsó is. Remélem valaki hamarosan csinál hozzá egy magyar feliratos fülkét a MÉM RSZ festéssel együtt :) Utoljára szerkesztette: PhantomAss, 2023.03.21. 18:03:46
Már csak alig több, mint 8 óra az Ancsáig!... :-))))))))))))) "Sim Update 12 is landing on Tuesday, March 21 at 15 UTC. The next official Developer Stream is scheduled for Wednesday, March 22 at 17:30 UTC."
Sok sikert hozzá! (Kívácsi lennék, egy 4080-ason mennyit javít a VBS letiltása...)
Még a GTX1080Ti-t használod? (Amúgy úgy vagyok vele, hogy ezekben a szűkös időkben minden egyes fps-t meg kell becsülni! :- ) Utoljára szerkesztette: Vizipok56, 2023.03.19. 19:12:37
Egy próbát megér nemcsak RTX4090-nél is - nálam RTX3090-nél kb 5 fps javulást hozott Leírás itt
Csak érdekesség, nyűglődtem a DCS és FS2020 VR teljesítményével AMD kártyával, új driverekkel sokszor lassabb, régivel amivel ment vagy ajánlják se jó ... na minap mérgemben leszedtem az adrenalin driver mindenestől, és hagytam, hogy a windows update kitudjamilyen drivere működjön win10 alatt. Meglepő módon a VR sebesség javult, megszüntek a fura hibák :D Szóval ha AMD-vel szívsz, próbáld ki adrenalin nélkül. Azóta se raktam vissza, az egyedi grafikai beállítások hiányoznak kicsit, de egyébként a reshade sokmindent helyettesít.
Megvan, innen - és már "csak" egy hét....:-) Utoljára szerkesztette: Vizipok56, 2023.03.14. 17:42:05
A honlap mellett elindult a HungaryVFR Fórum is! Bátran írjatok a tapasztalataitokról, ha ötletetek van vagy hiányzik valami, azt az erre külön készített topicban megírhatjátok - eddigi kéréseket már átvittem. A fórum angol- és magyar nyelvű - tartalmat tekintve! Használjátok bátran, még alig van rajta valami, de ez idővel bővülni fog! Aki béta felhasználó, az a béta fiókjával beléphet, a fiók elő van készítve, ráláttok a béta fórumra!
Ohhohó, úgy néz ki tényleg jön az Ancsa a márciusi SU 12-vel. Ezer éve erre várok. link
De azért előnye is van! Próbálj meg 30-40 kts, változó irányú szél mellett egy Icon A5-öst, vagy egy ilyet letenni! :-)
Engem se, de supportálom a dolgot, hátha igaz. Azért majd megnézem poénból, milyen egy ilyen döggel repülni de nem vonz különösebben az airliner / cargo vonal.
Sziasztok! Szerintetek ezzel a d3d11_dll bejegyzéssel kell foglalkozni? Valamint miért piros az FPS ablak? Amennyiben leveszem minimumra a beállításokat, akkor is piros marad...