Jaja. Az egyik vasat szed, a másik meg alumíniumot, berilliumot és hélium 3-at. A vas megy erre a másik helyre. A nyersanyagokat arra használom, hogy bázist építsek. Egyelőre csak ki akartam próbálni. Nameg a hajógyár. Most majd kereshetek olyan helyet, ahol van réz, mert a hélium 3-hoz nem tudtam tartályt tenni. Asszem a réz hiányzik. De nem gond, mert leraktam egy olyan modult, amivel egyszerűen tudok a hajóba/ról pakolni és abba megy az anyag. Mondjuk csak 200-as a raktere, de mindegy neki, hogy gáz, folyadék vagy szilárd. Amellett, hogy ez a része nincs úgy kidolgozva (de nem is egy zacsi), a konténerek tartalma is baromi kicsi. Én el tudok cipelni alapból 135 kg-ot az első szinttől kezdve. Egy ilyen rohadt nagy kockába meg csak 75 kg érc megy. Amúgy ehhez yt videót néztem, mert nem akartam szenvedni vele. Legalább az alapokat tudjam. Jah és eléggé korlátozottak a lehetőségeim az égitest kiválasztásánál, mert hideg holdra már nem engedett építeni, csak mérsékeltre. Még csak nem is extrém hideg volt.
Hajót lehet a semmiből építeni és elnevezni? Mert az van, hogy bár a Razorleaf így fejlesztve elég jó hajó lett (egyszer nem lőttek bele a hullba), ellenben az ellen szeret meglépni, ha meglátja. Átnevezésre nem láttam lehetőséget. De amúgy is attól tartok, hogy a játék egy olyan azonosítót használ hozzá, hogy mindegy, mire nevezem vagy hogy építem át, akkor is belekalkulálja az elpucolás faktort. Ez azért gond, mert 15 hajót kellene lelőnöm, hogy szintet léphessek repülésben. És még nem tudom, hogy mi lesz az az utáni szint követelménye.
Köszi a tippet! Legközelebb nem foglalkozom a kintiekkel. Ha nem lövök rájuk, talán észre sem vesznek. Mit értesz dokk és fedélzeti nyílás alatt? Bent voltam a hajóban. "Töltőképernyővel". Szerintem az már nem a dokk.
"Általában elég hamar felszállnak a hajók, esélyem sincs odaérnem."
Ne harcolj, csak rombolj be a belsejébe, ne a dokkolóba, hanem a fedélzeti nyíláson át be a hajóba. Ahogy megölsz kinn valakit, azonnal menekül a pilóta. Ha felszáll és a dokkban vagy, kiesel :) Ha bent vagy ilyenkor, már darálhatod is le a népet és viheted a hajót (feltéve, hogy tudod vezetni). Ha nem, nos, akkor gondok lesznek... :D
Mondjuk lehet, hogy én kicsit lazábbra fogom. Sokszor a kérdéses részekre nem megyek rá, mert amúgy tényleg annyit beszélnek, hogy egyszerűen nincs kedvem még azt is olvasni, hallgatni. Lehet, hogy nem is a gépi fordítással van a gond, hanem, hogy eleve vacak a szöveg. Néha olyat olvasok, hogy nem tudom hova tenni. Aztán meg olyan választ kapok egy-egy megszólalásomra, hogy nem értem, hogyan jött ez most ide. A beszédnél is vannak azért durva dolgok. A legtöbbször a rábeszélésnél tapasztalom, hogy mondok valami meggyőzőt, de nem agresszívat. Elméletileg. Aztán a válasz eleje mindjárt felindultságból fakad, majd hirtelen a következő mondatnál tök nyugodt és igazam van és megnyertem a rábeszélést. Szóval igen, vannak ilyen durvaságok is. Ennek ellenére akkor is tetszik a játék.
Az önálló hajókról jut eszembe, hogy azért elég vicces, hogy olyan szállító járkál két outpost-om között, ami alsó hangon is 100k+ lenne. Ráadásul a két hely 600 méterre van egymástól. Elég idegesítő is az állandó le/felszállást hallgatni. A hajtómű, meg nem sebez. Bár ez esetben éppen szerencse.
A hajómat megnézegettem átépítési szempontból a platformon. A platformra nem tette ki, csak a kék jelölőt, hogy oda kell mennem a kövi küldi folytatásához, 600 méterrel odébbról viszont eltüntette.
Könnyen lehet. Bár az is igaz, hogy ez a hajó foglalósdi is érdekes dolog. Általában elég hamar felszállnak a hajók, esélyem sincs odaérnem. Tegnap végre odaértem egyhez, lelőttük a kívül lévő legénységet, majd bementem a hajóra. Ellent nem láttam, de egyszer csak azt hallottam, hogy felszáll a hajó és teret is vált. Voltak erre utaló fényjelenségek is. Megtaláltam a pilótafülke ajtaját, kinyitottam és instanthalál lett. Visszatöltés után már más volt a leszálló hajó és el is ment azonnal. De aztán jött a kövi, ahol valaki elvitte. Mondjuk előtte azért sikerült kifosztani. De a hűtőbe nem néztem be. Majd legközelebb.
Most, hogy mondod rémlik, hogy egy küldi után egy furcsa szám jelent meg a bal felső sarokban. Talán az első behajtós Landry-nek?
@Pista bá: megkaptam 300 felett. Ezzel a részével nincs is gond, valószínűleg konzisztens a dolog. Csak hát szétqrták a játékom. Ezen nincs mit mérlegelni.
@RJoco: nekem nincs gondom az angollal. De, ami itt le van művezetve, az már kiveri a biztosítékot. A különféle akcentusok miatt az egyébként is nehéz és sok szöveg mellett, ki van zárva, hogy mindent meg lehessen érteni realtime (a munkám során folyamatosan beszélek pilótákkal a világ minden részéből). Rengeteg a szöveg, szerintem is túl sok már egy játékban. Ezt már én sem szeretem, mert ez olyan mint amikor sok bába közt elveszik a gyerek. Ahhoz, hogy tudjam mit miért csinálok, végig kell mennem szinte az összes kérdésen. És mire végig érek, jobbára elfelejtem mi volt a kiinduló bonyodalom, mit is kellene éppen tennem. Arról pedig már ne is beszéljünk, hogy ahol ilyen sok a szöveg, ott hiba is lesz szépszerével. Itt is belefutottam már nem egy ellentmondásba. De ilyenkor is ami a legjobban zavar az az együgyüség. Példul amikor meg kell vkit győzni.
@RJoco: a 9/11 hatásaként már most dolgozunk a pilóta nélküli gépeken, legkésőbb 25 év múlva már természetes lesz. És akkor még csak 2050-et írunk. A játékban a Siren is az. Hát ezt is hazahívta a gazdája.:)
Én még nem fejeztem be, viszont nekem is Alien ugrott be pár képet láttam csak töltőképernyőn . Odáig el sem jutottak, sokan megint csak a negatív hypera ugrottak fel. A Fallout 76 is nagyon jó játék. Döcögősen indult, de mára nagyon jó játék lett. 800 óra játékom van benne, de úgy érzem van még mit tennem ott. Viszont most félre van téve, mert szeretek új játékokat kipróbálni és ez a játék nagyon jó.
Most fejeztem be a Vanguard küldetés sorozatot (jó hosszú). Aki erre azt mondja, hogy nem ez jó játék, az furcsa... Imádom az Alien filmeket és itt elég szépen visszajött feeling (legalábbis nekem)
Az összetettebbet meghatározhatnánk... Mindenesetre számomra sokkal szimpatikusabb volt a FO4 építkezés, még annak ellenére is, hogy belepistult a gép. Az biztos, hogy ott kicsit felhasználóbarátabb volt. Itt ahogy Zozo is mondotta: KIDOLGOZATLAN!
Nem azt mondtam, hogy ne is legyen beszélgetés a játékban, hanem azt, hogy az én angoltudásommal többször dobta vissza az agyam az órajelet, mert túlhevült! Nyilván nem én vagyok a mérvadó, de akkor is soknak érzem. Vagy fogalmazzak úgy, hogy a harc és a párbeszédek aránya erősen felemás. Szerintem az összes fóátban pont elegendő mennyiségű volt a háttéranyag.
Amúgy, úgy néz ki végeztem a játékkal, vagy legalábbis a fő szállal. Néhány mellékszálacska maradt és az ACSI-k között látok pár dolgot, ami esetleg nagyobbacska küldetésre utal. Van is egy, amire az internet sem tud értelmes választ adni. Majd valamikor rápróbálok megint. Most "C" vágányra kerül...
Jocó! Elbújt egy B vagy C képesítésű pilóta a hűtőszekrényben...
Megépítettem első outpost-omat, mindjárt leraktam a hajógyárat is, jó sok minden van benne. Kapásból adott a pajzsos raktér is. Ezzel a részével is rendesen el lehet tölteni az időt.
Hogy is van ez? Nem tudtam elfoglalni a hajót, mert nincs meg hozzá a sklillem, de mindenkit lelőttem. Miután leszálltam, a hajó elrepült...
Köszi. Igen, ilyen helyeken valóban meg-megjelent a bázis bólya lerakási lehetősége, csak nem igazán értettem miért és a Marson pont nem terveztem ilyesmit. Ez jóval összetettebb cuccnak látszik már most, mint a FO4 és láthatóan tanultak a modderektől is a fejlesztők, sokmindent beépítettek és hozzáigazítottak a világhoz, ami ott moddal került bele. Ami még vicces, hogy a Morrowind és az Oblivion kivételével én egyetlen TES-ben vagy Beth féle FO-ban (az eredeti, axonometrikus nézetűekben igen) nem vittem végig a „fő küldetést”, inkább éltem a kitalált karakteremhez illő életet a mellékküldetésekből a sokszáz órán át összeválogatott, összehangolt modokkal, de itt úgy tűnik legalább egyszer végig kell vinni a fő szálat is, de a mellékküldetések, activityk is jóval összetettebbnek tűnnek, mint azokban, hisz ott simán kimerültek abban, hogy menj el valahová, csapd le akit ott találsz és hozdd el ami nála van.
"Lenne egy kérdésem: a Marson tűnt fel, de valami bolygón is találkoztam vele: scanner módban kóborolok a terepen, kültéren és megjelenik a Pb vegyjele, a talaj a scanner körén belül szürkére vált. De nincs „érctömb” vagy „gázkupac”, amiből ki lehetne termelni az ólmot. Van erre valami mód? Vagy kell hozzá valami skill? Még nagyon az elején járok, épp végeztem az Old neighborhood küldetéssel, plusz néhány marsi activitivel. "
Ide kitermelo egyseget kell lerakni epito modban, kvazi egy minibazis kell lerakni es ugy termeled ki.
"Ehhez mondjuk az is kellene, hogy pl simán át lehessen emelni a folytatásba (NG+) a korábbi menet utolsó mentését és ezek az apróságok is mennének vele."
Erre spoilerek nelkul nem adnek teljes valaszt, de mindenkeppen nezd meg/juss el odaig, ezzel promoztak a jatekot a fejlesztok, hogy ahol egy masik jatek veget er, na a SF akkor kezdodik! :)
Nekem ezért (is) tetszik jobban a SF mint a Fallout 4. A Fo4-ben az első 1-2 kietlen kopár óra után már a fél karomat odaadtam volna egy barátságos arcért és párbeszédért, de nem, csak mentem-lőttem, mentem-lőttem. Itt az első 2 órában többet beszélgettem, mint a fél Fallout 4-ben. Az RPG nekem a világ megismerését (is) jelenti, ehhez engem érdekel, hogy pontosan mi a napi problémájuk az itt élőknek.
Más kérdés: nem jövök rá, hogy működik a környezeti károsodás. Az űrben lebegve már kétszer is találtam elhagyatott űrhajót vagy űrállomást, amire dokkolni tudtam, de a fedélzetre kiszállva semmilyen szkafander/felszerelés nem bírta az ottani mérgező levegőt, korróziót, elkezdett vadul sárgulni a HP csík, vissza kellett mennem a hajómra, nehogy meghaljak - beöltözve. Próbáltam figyelni, hogy az adott károsodás elleni cuccok legyenek rajtam, nem használt. Ti mit csináltok ilyenkor?
Szerintem is pont ebben lépett túl a Bethesda önmagán némileg ezzel a játékkal. Nem egy tőlük megszokott, minimális RPG beütéssel fűszerezett FPS-t gyártott (nekem a TES sorozat és a FO sorozat is ilyen), hanem egy RPG-t, amiben a harc csak arra az esetre maradt, mikor végképp nincs más megoldás. Itt kidumálhatod magad, ráveheted az ellenfelet, hogy ne akarjon harcolni és a küldetés úgy is sikerrel zárul. Ráadásul kvázi random, szembejövő NPC-től is tud esni érdekes hátterű feladat. Lehet, hogy már azzal le is zárult, hogy beszélgettél vele és adtál neki egy szabad szemmel is látható összeget, hogy normálisan fel tudja nevelni a gyerekét a Marson, de ez is ad egy jókora reputációt a téged kísérő társadnál. Igen a FO4-ben is „osztályozták” a társaid az egyes lépéseidet, de itt úgy tűnik ennél többröl van szó. A lore körülírása, taglalása valamennyi Beth játékban nagyon jól össze van rakva. A TES-ről szokás, viccesen mondani, hogy a törtélenméből éretségizni lehetne, annyira részletes, de ez nem vicc. A Falloutot csak azért nem említem, mert ott a lore nem a Beth munkája, örökölték az eredeti fejlesztőtől és túl sokat nem tettek hozzá, viszont rengeteg utalást beépítettek a játékokba, amiből kikövetkeztethetőek a háborúig vivő lépések. Plusz én egyfajta amerikai társadalomkritikának tudom be, pl azt, hogy miből lehet gyakorlatilag minden házban találni valamennyit? Lőszer és üres italos üveg. Lehet, hogy csak belegondolom, de nekem ez kritika, amivel a világ történeteit megírók illetik az amerikai jelent. Ami nálam az abszolút csúcsra emelné a Starfieldet ha a tetteinknek olyan szinten lenne következménye, mint a Mass Effektben, ahol pl az első részben egy küldetés mellékes mozzanatának kivitelezésétől (lelősz-e egy banditát vagy futni hagyod, megmented-e a felderítőket vagy inkább a társadat, stb) függően a későbbi részek egy-egy jelenetében vagy segít valaki, vagy hátráltat. A fő történetszálon nem változtat semmit, csak épp abban a pillanatban fellélegezhetsz kissé, vagy nehezebbé válik a dolgod, de ez is sokat hozzátesz a játékélményhez. Ehhez mondjuk az is kellene, hogy pl simán át lehessen emelni a folytatásba (NG+) a korábbi menet utolsó mentését és ezek az apróságok is mennének vele. Persze ettől gyaníthatóan csak még inkább szükség lenne a mentéseket tisztogató segédprogramra, ami sajna az összes Beth játéknál szükséges, hogy a feleslegesen bennragadt objektumok ne növeljék kezelhetetlen méretűre. Amúgy én szeretem a FO4 építgetősdi részét, a tárgyak darabokra szedhetőségét, összerakhatóságát, a települések felhúzását, az alapanyag utáni kutatást, stb… Tényleg: a fejlesztői pultnál látom, hogy pl ragasztóra is szükség lesz bizonyos dolgokhoz. Hol, miből lehet ragasztó szerezni, gyártani? A FO4-ben abból van a legnagyobb hiány, mert szinte mindenhez kell, folyamatosan pótolni kell.
Lenne egy kérdésem: a Marson tűnt fel, de valami bolygón is találkoztam vele: scanner módban kóborolok a terepen, kültéren és megjelenik a Pb vegyjele, a talaj a scanner körén belül szürkére vált. De nincs „érctömb” vagy „gázkupac”, amiből ki lehetne termelni az ólmot. Van erre valami mód? Vagy kell hozzá valami skill? Még nagyon az elején járok, épp végeztem az Old neighborhood küldetéssel, plusz néhány marsi activitivel.
Én egyetértek veled. Ezek adják azt az ízt, amitől nem unja meg az ember és simán eltol pár órát úgy, hogy észre sem veszi.
A múltkor is csak fel kellett volna törnöm egy gépet és bejuttatni egy szoftvert. De befele menet leálltam a titkárnővel dumálni. Ebből az lett, hogy elmentem egy fószerhoz, akinek meg segíthettem szórólapot terjeszteni. Végül vissza a titkárnőhöz, ahol lezártam a történetet és végre megcsináltam a dolgom, amiért odamentem.
"Tegnap közel három órán keresztül nem használtam egyáltalán fegyvert és ebben benne volt egy normál méretű küldetés is. Biztos, hogy ennek a játéknak ezt kell tudnia? Ezt szoktuk meg a korábbiakban? Esetleg az erre fordított energiából (Szöveg, történet kitalálása, szinkronizálása, karakterek animálása, stb) nem lehetett volna inkább a klassz építős fejlesztős ficsőrre "áldozni?""
Hat, en, aki minden konyvet, feljegyzest, kukaba kidobott kis bizbasz fecnit is elolvas, en speciel igenylem ezeket es pont ellentetesen latom, mint te :) En spec. akkor lennek szomoru, ha nem igy lett volna megoldva. Tudom, valoszinuleg en vagyok a kisebbseg, de szamomra a jatekokban (a Bethesda felekben meg aztan plane) a jatekelmenyt nem csak a kalandozas, harc, epitkezes, stb. adja, hanem a lore, a hatterben futo folyamatok megismeres, a szereplok kozotti kapcsolatok, az egyes esemenyek kozotti osszefuggesek, stb. kiegeszito infok megtalalasa, olvasgatasa, feldezese. Ezekbol kvazi egy ujabb tortenet all ossze, amivel semmi teendo sincs, persze, nincs jutalom, xp semmi, de kiegesziti azt, amit tapasztalsz.
van baja rendesen ennek a jateknak, en mar elengedtem. sok mindent meritett a no man's sky/elite dangerous/star citizen/fallout jatekokbol, de semmi sincs normalisan kidolgozva. hogy a szar engine miatti teljesitmeny-rol meg ne is beszeljunk. krimi amit a konzolokon nyujt, 30 FPS... 2023-ban... (azt' meg az sem stabil Series X-en)
Egy kicsit a céljelölőkről: Egyik feladatban el kellett mennem New Atlantiszra. Ott több helyszín van és választhatunk, hogy hova tegyen le a játék. A kiválasztottam a jelöltet, ahol is vonatra kellett szállnom és ezt kapjátok ki: El kellett utaznom a KIKÖTŐBE (!!!!!!!!) Ahova egyébként is kerültem volna, ha csak simán leszállok! Itt még nincs vége. Fel kellett szállnom egy npc hhajóra, amivel el kellett utaznom valahova. KONKRÉTAN AZÉRT KELLETT FELSZÁLLNOM, MERT AZZAL KELLETT UTAZNOM!!!! Hova mutatott a jelölő (mindeközben) A PENGÉRE!!!!! Nekem ne mondja senki, hogy nincs baj velük. És ha már itt tartunk. Engedjük el ezt a linkes kérdést!
Nibron! Az XP pontokat is megkaptad hozzá? Mert az úgy már mérlegelendő! :-)
Jajj! Majdnem elfelejtettem: Az agyam leolvad a sok dumától. Persze megoldhatnám, hogy a párbeszédeket a lehető legrövidebb módon rendezzem, de egyrészt kíváncsi vagyok, másrészt lehet hogy ezáltal információhoz jutok, ami később egy másik párbeszédben jól jöhet, vagy konkrétan plusz küldetést is adhat. Nade! ahhoz, hogy bejussak egy célszemélyhez a TITKÁRÁVAL TÍZ PERCET KELL (!!!) beszélnem? Tegnap közel három órán keresztül nem használtam egyáltalán fegyvert és ebben benne volt egy normál méretű küldetés is. Biztos, hogy ennek a játéknak ezt kell tudnia? Ezt szoktuk meg a korábbiakban? Esetleg az erre fordított energiából (Szöveg, történet kitalálása, szinkronizálása, karakterek animálása, stb) nem lehetett volna inkább a klassz építős fejlesztős ficsőrre "áldozni?"
Olvastam mar mastol is, hogy belefutott ebbe, valamelyik bugos ellenfel adott ennyi xpt neki. Kellemetlen meglepetes lehet, ha hirtelen a vilag erre a szintre van skalazva.
Nem semmi! Bemegyek a hajóépítőbe. Feltűnik, hogy elég spéci cuccokat tudok használni. Na mind1, kis csere-bere után kapok acsit. Megyek érvényesíteni, és akkor látom, hogy a szintem 334. Amikor utoljára láttam tizeniksz volt. Hát a qva anyját. És ott tartok, hogy most hoztam el a shuttle-t a börtönből. Csak nem azzal szeretnék menni a bálba, ezért átváltottam a Frontier-re. És ha már ott voltam, picit szerelgettem. Na most a fsz tudja melyik mentésig kellene visszamennem, mert azt azért lássuk be nem voltam ilyen jó.
Ki kell jelölni őket és ha 500 méteren belül leszel akkor csak nyomni kell az interakció gombot. Mindkettőre igaz. Szkenner nézet és akció. Nem tudom nálatok milyen gombokon van... Talán "F" és "E"
Sziasztok,űrbányászat hogy zajlik?ok szétlöttem az aszteroidát,a benne lévő érc kapott jelölöt..de mivel tudom behozni a hajora? Ugyanilyen kérdés a szétlött hajok alkatrészének a saját rakteredbe szipkázása?
Googléztam..de vagy én vagyoka béna vagy nem tudom de nem találtam még konkrét válasz... Minden helpte elöre is köszi...
Hát, ez az outpost engem is kiidegel. Én nagyon szeretem a bázis építkezést, de ezt megcsinálom, működik, aztán pár perc múlva nem. Remélem csiszolnak rajta a közeljövőben.
A kapcsolat másik vége egy feladat. A Marson a leszálló platformon van három ugyanolyan konzol, mint a kereskedő platformon. A középső az enyém. Most legutóbb amikor elvesztettem a kapcsolatot, itt tudtam helyrehozni. Tehát ez nem a saját eszement ötletem, hogy egyik helyről a másikra szállítsak... Ez a feladat! Bocsánat! Nem szállítani kell, hanem a linken kell átküldeni!!!
Már alig várom, hogy belekezdjek az építkezésbe! De tegnap úgy elkóricáltam, hogy találtam egy bányát. A bejárásával rengeteg idő elment és most úgy meg vagyok pakolva, hogy sokáig fog tartani visszamenni a hajóhoz, ami úgy 1,5 km-re lehet. És az áruátadás nyílt terepen sem működik akárhogy. Ahogy néztem, 200 m-en belül kell lennie a hajónak. Legalább is akkor ment, messzebb nem. Aztán jöhet az eladás, majd kell keríteni egy aranyos égitestet, ahol érdemes bázist építeni. Találtam egy szimpit, csak baromi hideg van és asszem nincs légkör. Vagy nem barátságos. Szóval lehet, hogy nem ez lesz az.
>> Kitermelő egység - kisgömböc (sárga) - kék tartály a platformon. >> A kék tartály nálam NEM MŰKÖDIK! Nincs interakció! >> Külön csak neki van egy kitermelő! Semmi máshoz nincs kötve!
Akkor probald ki azt, amit irtam, hogy ne kosd a kek tartalyt termelore, bontsd azt a linket, majd a kis gombocbe (sarga) manualisan rakj be 10-15 heliumot. Akkor sem?
Illetve, cargo link masik oldalan is ugyanugy megvan minden, uzemanyag kek tartalyokhoz?
En elhiszem, hogy frusztralo es tenyleg tul van bonyolitva, de biztos, hogy valami apro lepes maradhatott ki, amire ha rajossz, csak nevetni fogsz (max kinodban :D) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.09.11. 09:58:35
Megvolt!!! Kitermelő egység - kisgömböc (sárga) - kék tartály a platformon. A kék tartály nálam NEM MŰKÖDIK! Nincs interakció! Külön csak neki van egy kitermelő! Semmi máshoz nincs kötve!
Amúgy megint mintha jó lenne, mert az elküldött mennyiség nőtt, de olyan kis mértékben, hogy az is lehet, hogy eddig is működött, csak nem vettem észre. Nem csak viccelek! Nem működött. Az a baj, hogy ha most működik, márpedig működni látszik, akkor viszont nem tudom, hogy mitől lett jó! :-) Nem vagyok ennyire hülye! Legalábbis remélem, de nem látom benne a metódust. A logikát meg nem is keresem. Mert az szép, amit írsz és valóban úgy működhet, csak mire odakerülünk, hogy valósítsuk meg... És ez a tempó... Már szégyellem leírni. Mint egy túlélő játékban.
Jocó! Szabadságon vagyok elseje óta. És még leszek is két hétig. Szerinted? A szánalmas nyomorult életemben nem sok lehetőség adódik szórakozásra. Illetve: Itt élek a nagyfaluban, ha kiteszem a lábam az ajtón pénzbe kerül. És akkor még az is ott van, hogy kivel? EGYEDÜL??? Akkor már inkább itthon bosszankodok... Az első hét maga volt a mennyország. De most péntek óta egyre zaklatottabb vagyok. Már rosszabb az idegállapotom, mint amikor eljöttem szabadságra. Most ecseteltem egy cimborámnak, aki csak építkezni akart a játékban, mert nem érdekli a sztori... ESZÉBE NE JUSSON!!! :-D
Azt pöllö tudtátok, hogy egy helyőrségen-bázison, csak két leszálló egység lehet? Egy kereskedelmi platform, CSAK EGY másikkal lehet kapcsolatban?!?!? Ha azt akarjuk, hogy két helyre exportáljon, vagy két helyről importáljon, akkor ebből kettő kell. És ha azt hiszitek, hogy oda mi magunk is leszállhatunk, akkor KURVÁRA TÉVEDTEK! Nálam egy kereskedelmi és egy "szerelő" platform van. oda sem teszi a hajót, de oda legalább be tudom hívni, az AMÚGY SEHOL SEM LÉVŐ hajót. Annyira sehol nincs, hogy a rakteret sem érem el virtuálisan!!!! Ha most csinálnék egy gyereket. (NEM MEGSZÜLETNE, csak a nemzésről beszélek!!!) Akkor ő holnap különbül megoldja ezt a részét a játéknak! Nincsenek rá szavak, hogy mennyire férc munkát adtak ki a fejlesztők a kezeik közül! És ez még az úri modorom. Egy felebaráti társaságban másképp fogalmaznék. De ne higgyetek nekem. Nyugodtan álljatok neki és próbálkozzatok. Bármikor aláírom, hogy nekem nem szabadna ilyen játékkal játszanom, de még nem érzem magam ennyire demensnek. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.09.11. 09:15:31
Szerintem töröld le a maradék mentéseket is. Bár biztos, hogy nem rosszabb, mint meló után arra kimenni a parkolóba, hogy valami ************** körbekaristolta a kocsid. A játék legyen a legnagyobb gondod.
"A kék tartályban nem tudom megnézni, mert ugyan előjön a menüje, amikor közel megyek hozzá, de INAKTÍV. Hiába nyomom a "HASZNÁL" gombot nem történik semmi."
Mert nem kap heliumot, rakj le neki egy kulon gas storaget, tegyel bele nemi heliumot es azt kosd ossze a kek tartallyal.
Annyira nem veszes. A lenyege, hogy minden kitermelt cuccot tarolni kell, igy a termeloegysegeket osszekotod a tarolokkal. Aztan mar csak ezeket a tarolokat osszekotod a transzferrel es kesz is. A transzer (cargo link) es a termeloegysegek is uzemanyaggal vagy arammal mukodnek, ezt kell meg biztositani mindig. Aramot a generatorbol, uzemanyagot meg egy tarolobol.
Azert erdemes kulon taroloba rakni a naftat, ami onalloan uzemelteti a transzfert (neha majd ujratoltod, vagy annak is csinalsz onallo termeloegyseget), mert ha a gyujtovel kotod ossze, nem biztos, hogy onnan jut belole, hiszen a gyujtobol kvazi azonnal atkerul a piros "export" kontenerbe, igy nem marad annyi, hogy uzemeltesse a transzfert/cargo linket.
Én még ilyen szar, tetves, szemét, fos, húgy munkát nem láttam, mint ez az építkezős szállítmányozós rész ebben a játékban! Szétkötöttem mindent, nehogy bármi összeakadjon. Aztán elkezdtem szépen bezsinórozni a dolgokat. Van négy hélium kitermelőm. Abból egy a hajókat tankolja (kék tartály) három a kis gömböcöt tölti, ami a KIMENŐ konténerre van kötve! Nem akart jó lenni. A vezérlőpultján átváltottam egy másik helyőrségre, akkor jött egy hajó, de nem vitt semmit. Vissza akartam váltani a szidóniára, akkor szólt, hogy nem tudja átkapcsolni, mert épp használatban van. Akkor elment a hajó. De valami elromlott, mert eltűntek az összekapcsolási lehetőségek! Elmentem a célállomásra (Mars - Sidonia) ott az egyik konzolon rajta a céljelölő de ott sincsenek lehetőségeim! Nehogy nekem valaki azt mondja, hogy csak nálam van ilyen! Hogy tisztázzuk. Az általad egyes számú gömböcben van hélium. A kimenő (piros) konténerben is van hélium. A kettes számú gömböcben is van hélium! Mindenhol van hélium!!!! A kék tartályban nem tudom megnézni, mert ugyan előjön a menüje, amikor közel megyek hozzá, de INAKTÍV. Hiába nyomom a "HASZNÁL" gombot nem történik semmi.
Ezt a szemét munkát én nem merném kiadni a kezeim közül. Mocskos szar szemétláda banda!
Az előbb töröltem a 423 mentésemből négyszázat. Rezeg a léc, hogy a többi is megy a levesbe. Már tényleg csak a szenvedés maradt a játékból. Emellett nem tudok jóízűen harcolászni sem! Megmérgezte az egész játékot.
AJÓANNYÁT. Nem tudom, hogy ennél jobban meg lehet-e bolondítani. Így leírva logikus is lehetne, de ennél egyszerűbb is... Szóval szarrá kell kötözgetnem... De mégsem, mert akkor meg az lehet a baj! :-D AGYRÉM. Mindenesetre életet mentettél. Első dolgom lesz kipróbálni. Majd referálok!
"Más.: Aki otthon van bázisépítésben, az vessen már egy pislantást erre a dejóra. Van egy küldetés, amiben létre kell hozni egy összeköttetést az egy helyőrségünkkel, ami héliumot termel és le kell szállítani kb 700 egységnyit. És működött is egy darabig, de elcsesztem. Mit csinálok rosszul? Azt nem tudom, hogy van-e benne rontás, de biztos, ami biztos..."
Huh 13 perc :) nem nezem vegig, inkabb leirom tomondatokban. Biztos, hogy ezeket csinaltad te is, de hatha kimaradt vmi. 1. termeld ki a heliumot geppel (adj neki aramot, ha kell). 2. Epits egy helimhoz illo storaget (gas?) legyen ez az 1-es es kosd ossze a kitermelovel. 3. Epits egy cargo linket (inter-t, ha masik rendszerbe kell szallitani) es kosd ossze a storage 1-gyel. Ekkor a kitermelt helium bekerul a piros kontenerbe. 4. Epits egy masik storaget, legyen ez a 2-es, ezt is kosd ossze a cargo linkkel (a fuel resszel, kek tartaly). Ez lesz az a helium, ami az uzemanyag es ami nelkul nem fog menni a transzfer. Toltsd fel heliummal ezt a 2-es storaget. Termelot is kothetsz ra, de az bekavarhat. 5. igy meglesz a szallitasra szant mennyiseg is, es lesz uzemanyag az erkezo es tavozo hajoknak.
De jó neked! Engem meg lassan minden idegesít benne. Nem haladok egyről a kettőre. Most olyanba botlottam, hogy a raktér növelő képességhez 50-et kell ugrani. ÖTVENET!!! nem ám úgy, hogy egyik irányba ugrasz öt szektornyit, aztán vissza és ezt ötször. EGY FRÁSZT. Egyesével szépen. Hát mi ez, ha nem farmolás?!?!? Ilyen dolgok egy túlélő játékban vannak.
Már vagy ötször kiáltottam fel, hogy letöröllek a ... .... .... te .... ... a MENTÉSEKKEL együtt!
Jocó! A pengelevélre bizony kellenek a nagy hatótávú puskák! De amikor lecseréltem és összefutottam az első ellenségemmel, ami 1.5 másodperc múlva már néhai volt, akkor felvihogtam!!! :-)
Más.: Aki otthon van bázisépítésben, az vessen már egy pislantást erre a dejóra. Van egy küldetés, amiben létre kell hozni egy összeköttetést az egy helyőrségünkkel, ami héliumot termel és le kell szállítani kb 700 egységnyit. És működött is egy darabig, de elcsesztem. Mit csinálok rosszul? Azt nem tudom, hogy van-e benne rontás, de biztos, ami biztos...
Ja igen. A jelölő mutat arra a folyadéktartályra, de minek???? Mi a lószerszám köze van a küldetéshez? Merthogy a hélium, bár itt a valóságban folyékony állapotban tároljuk-kezeljük, de a játék gáznak veszi!!! Tényleg nagyon tele van a tököm a játék butaságaival. Már szinte csak azokat látom és nem tudok benne örülni semminek. Pöllő. vettem és rommá fejlesztettem egy olyan puskát, amivel egy lövés egy ellenség. Úgy ölöm meg száz méterről, hogy azt se veszi észre, hogy meghalt! Nem vicc! Volt épp most egy delikvens, akit egy bányában fejbelőttem. NEM TÖRTÉNT SEMMI! Biztos ami biztos ezt megismételtem még négyszer (ötös tárja van) SEMMI! Jó, akkor ez biztos egy "OLYAN NPC" akit nem ölhetünk meg, mert köze van egy küldetéshez. Odamentem és kifosztottam. Merthogy már elméletileg nem élt, de állt a lábán és mozgott - lélegzett. De ugyanúgy mint egy hallottól el lehetett venni mindent. Szóval... Vannak furcsa dolgok. Most éppen kidobott az asztalra, azért büntetlek benneteket betűkkel! :-D Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.09.10. 22:01:03
Ugyanigy vagyok en is vele. Latom a baromsagait a jateknak, de valahogy megis beszippantott. Hulyesegnek tartottam es kamunak, amikor mondtak a tesztelok anno, hogy kell 10-20 ora, hogy beinduljon. Hat tenyleg. Jelenleg annyi mindent akarok es mar az frusztral, hogy nincs idom es nem tudok egyszerre mindent (is) csinalni.
"Már úgy érzem egy tervet ki kell dolgoznom, mert csak nagyobb lesz a káosz. "
Nem fog menni :D Kiprobaltam, 10 perc utan borult a terv, mint a Bethesda jatekaiban altalaban. Penteken elindultam A pontba, ahova 4 rendszeren at vezetett az ut. Na a negy rendszerben kaptam megint feladatot, menet kozben, koztuk erdekeseket, igy vasarnap este ugy vagyok, es nem hogy nem csinaltam meg a tervem, azota van harom uj terv, hogy mit akarok kirobalni es megtenni. Koztuk egy igen erdekes kerdessel foglalkozo kuldetes, kinek mihez van joga ugy 300 ev tavlatabol.
Es akkor a 1000 bolygobol osszesen jartam vagy 15-on... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.09.10. 22:01:13
Én lassan 50 óra játékidőnél tartok, de sok mindenem nincs. Mindenbe kicsit belekapok :) Járok erre is arra is, tiszta káosz. Már úgy érzem egy tervet ki kell dolgoznom, mert csak nagyobb lesz a káosz. Szuper városokban jártam és jó küldetéseket csináltam. Néha csak úgy felkiáltok, milyen frankó ez a játék. :) Asszony meg csak néz mi a bajom :D
Nem bántam meg a pénzt, nagyon jó játék :)
A CapsLock dologra én is véletlenül jöttem rá, először azt hittem bug a séta közti típusok. :)
Tervben van egy bázis is, de annyi mindent csinálnék. Úgy érzem magam mint egy kisgyerek a cukrászdába, minden sütibe beleharapok és megyek tovább. :D
Köszi! Erről nem tudtam, nem figyeltem.
Ki gondolta volna, hogy a CapsLock bekapcsolásával lehet sétálni? Elmentem kocogni és véletlenül rájöttem. Sétánál az o2 sem fogy, ha túl vagyok terhelve. Sőt, visszatölt.
Ahhoz képest, hogy a Razorleaf-nak milyen hírneve van, nagyon gyengusz hajó. Az a canon az elején, nem sokat ér. Mire lőtávba ér az ellen, már nincs pajzsom. Hamar le is cseréltem lézerre. Meg feldobtam még két 3300-ast és lecseréltem a rajta lévő automatákat is normálra. És kapott egy nagyobb rakétakilövőt. Persze erősebb reaktorra és pajzsra is váltottam. Az egyedüli jó dolog a hajóban a B-s hajtómű, amit még fel sem tudnék szerelni. Így, hogy nincs sok értelme a fegyvertárnak, szerintem lecserélem valami másra, mert a műhelyben a pultok között lavírozni nem olyan jó és folyamat a legénység is útban van.
Elso vegigjatszasnal minden a'la nature nalam, de a kovetkezo karriernel azzal kezdem - ha megjelenik addig a CK -, hogy csinalok egy modot es leveszem az osszes nyersanyag sulyat nullara - mint a loszernel -, es majd azt mondom magamnak, megorokoltem a ESO/FO76-os crafting baget/scrapboxot :)
Jajaja. Így már minden tiszta. Persze közben megtaláltam a széfet is. Arra gondoltam én is. De amikor megkaptam a szobát észre sem vettem,hogy van benne. Azt meg végképp nem gondoltam, hogy feneketlen. Minden hajót rogyásig raktam raktérrel eddig. NA AZ NEM ELÉG!!! :-)
A The Lodge, a Constellation csapat fohadiszallasa, a fo sztoriban az elso egy ora utan oda erkezel meg a Uj Atlantiszon, miutan Barrett es Lin ott marad a Vectran vagyhol, te meg viszed az Ereklyet a Atlantiszra.
Amikor csatlakozol, kapsz egy kulon szobat (a legtavolabbit, hat persze), es abban van szef es storage.
Nem tudod onnan hasznalni craft soran, vagyis oda akkor ne rakj nyersanyagot - azt hittem fegyverekrol, ruhakrol beszelunk. Akkor inkabb a hajodra rakj plusz rakteret, annyit, amennyit elbir a reaktor es a motorteljesitmeny.
Egyebkent erdemes a tenyleges nyersanyagokat megtartani csak, az egyes alkatreszek baromi sokat nyomnak, egyszerubb neha ujragyartani oket, mint sem tarolni - kiveve a ritkasagokat. Pl egy adaptive frame 1.2 kg, kell hozza 1 aluminium (0.38 kg) + 1 iron (0.45), igy azt pl jobb, hanem keszen tartod, mert tobb helyet foglal. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.09.10. 13:32:47
És a nyersanyagokat is mindenhonnan elérem benne? Mert nekem nem kacattal van tele a rakterem, hanem olyan dolgokkal, ami a fejlesztéshez - építkezéshez kell!
Kicsit restellem ezt a kérdést, és biztos tudom is rá a választ, de.: Mi is az és hol is van az a "Const. HQ?" És azon belül merre van a széf?
Ezt jó tudni. Elég gáz. Ha a másik hajón van fegyvertár modul, vajon, akkor is elvesznek? Eleve az gáz, ha a szállító rakterét megtömöm, akkor a kisebb vadászba már semmit nem lehet gyűjteni a harcok után. Igazán értelmetlenné teszi a több hajó tartását.
Megvettem a Shieldbreaker hajót ... és, easy mode on. B reaktor van benne, tehát kell pár szint Piloting, de az autólézerágyúk célzás nélkül legyalulnak bármilyen pajzsot, csak a hullt kell szélőnni manuálisan.
70% alá se ment a pajzsom azóta.
Vigyázz a fegyvertárral, mert az ott lévő dobozokban tárolt fegyverek egy hajóváltásnál elvesznek és nem is kerülnek a hajó rakterébe. El sem lehet őket onnan adni. Nekem egyedül a mantis ruha maradt meg kompletten egy ilyen váltásnál. Amúgy meg, nem is tudtam, hogy nekem van ilyen hajóm, amíg el nem loptam egyet, ami bánácska volt és el akartam adni.
El lehet benne tévedni. Megtartom későbbre. Most elvagyok a pengével. Valami dereng, hogy egyszer mintha mondta volna valaki, hogy kapok egy hajót, de kb leszartam. És ha már itt tartunk: Ez a hajó váltogatási módszer nem hogy kiforratlan, de használhatatlan béna fos! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.09.10. 07:33:04
Akkor te még nagyon az elején vagy. 1. Ha bekapcsolod a szkennert (f), akkor azt is látod, hogy milyen messze van tőled. Amúgy talán érdemesebb a hajóval az űrbe menni, térképen kijelölni és a közelben landolni. 2. Bug. Esetleg egy kilépés-visszatöltés segíthet. Vagy ott kell hagyni, ha ő sem tud kárt okozni benned. 3. az AID-ok nem tudom mit érnek, nekem sokat még nem használtak, a gyógyulási idő így is hosszú. Bár épp csak egy ficammal voltam így, mert mással elmentem dokihoz. Új Atlantiszon a lakónegyedben van, aki 750-ért mindenből kigyógyít azonnal.
A levegőben megállás inkább csak elcseszett játékmechanika. Én is észrevettem és baromi idegesítő. De asszem nem állsz meg ténylegesen, mert lefele haladsz. Csak a lendület tűnik el, ha leveszed az ujjad a gombról.
Csináld meg Sam-mel a feladatot Akila City-ben. Ezt úgy most aktiválni is tudod, csak beszélni kell vele, hogy készen állsz. A robot eleve nem megy veled. Később meg Sam-et a hajóra lehet hívni és beáll a kísérődnek. Nagyon hasznos, nem lövöldöz bénán, mint Sarah és nem áll eléd, mint Visco. Terhet is tud cipelni. A robot engem is idegesített. Folyamat majrézott, hogy túl tiszta célpont vagyok és igen, gyakran elém állt, így én nem tudtam lőni az ellent, de annak a golyói bezzeg eltaláltak, mert annyira meg nem takart ki a robot. Amúgy a hajónál kiadhatod neki az utit, hogy akkor most maradj itt. Illetve elvileg ezt bárhol kiadhatod neki.
"Kérdés: Hogy lehet a bolygófelszínen levő ismeretlen vagy ismert állomásokat kijelölni waypointnak, hogy tudjam merre van merre menjek?"
Scanner nezetben nyomd meg a use gombot (e betu pc-n) a celponton, akkor felkerul a hudra az azonositott jele a helynek (rom, epulet, leszallt hajo, akarmi), de csak akkor veglegsedik, ha oda is ersz (akkor lesz fast travel is oda).
"Másik kérdés: Sokszor van olyan bug, hogy az ellenség beragad sziklába, nem lőhető, csak rángatózik?"
Nyilt bolygofelszinen random generalt taborokban neha megesik, de nalam eddig csak parszor fordult elo, akkor is csak robotok.
"Ha valami sérülést szendevek, de nincs nálam olyan AID, ami jó rá olyankor mi a szitu? Pl fulladtam, köhögtem, egészen addig amíg a hajóra vissza nem mentem. Ott meggyógyulok?"
Serulestol fugg. Egy huzodas vagy enyhebb serulest kihordasz labon, ha alszol. Tudobajt es a komolyabb, maradando seruleseket mar gyogyitani kell a varosokban a dokiknal. (vagy ha van nalad gyogyszer arra, akkor azt hasznald).
"A kísérő robotot hogy lehet leállítani? Harcolni nem megy, de állandóan elém, belém áll, és nyavalyog, hogy rossz hallani a lövöldözést."
Neha az elso alkalmakkor bebuggol. Adj neki fegyvert + 1 darab hozza illo loszert (annyi eleg barkinek, onnantol vegtelen mennyisegben puffogtat) es a tarsad inventory nezeteben nyomd meg a hasznal/felvesz gombot (B), akkor majd elkezd lovoldozni is. Ez minden tarsra igaz.
Ma toltam egy kicsit, addig jutottam, hogy elvittem az artifact darabot a Constellációnak. De addig a kolónián bolyongtam kicsit, felfedeztem ezt azt. Kérdés: Hogy lehet a bolygófelszínen levő ismeretlen vagy ismert állomásokat kijelölni waypointnak, hogy tudjam merre van merre menjek? Másik kérdés: Sokszor van olyan bug, hogy az ellenség beragad sziklába, nem lőhető, csak rángatózik? Harmadik: Ha valami sérülést szendevek, de nincs nálam olyan AID, ami jó rá olyankor mi a szitu? Pl fulladtam, köhögtem, egészen addig amíg a hajóra vissza nem mentem. Ott meggyógyulok?
Egyébként azt tudtátok, hogy ha ugratok a bolygófelszínen a levegőben meg lehet állni ugrás közben és kanyarodni is lehet? Mágia.
A kísérő robotot hogy lehet leállítani? Harcolni nem megy, de állandóan elém, belém áll, és nyavalyog, hogy rossz hallani a lövöldözést. Utoljára szerkesztette: coolpet, 2023.09.09. 22:57:06
Hibabejelentéshez mindenképp regisztrálnom kell náluk vagy van más út is?
Már éppen kezdtem kinőni a Frontier rakterét, mikor végeztem Akila várossal, meg egy csomó feladattal és az űrben pár állomást ki is hagytam, ahova majd vissza kell mennem. Úgy döntöttem, ideje elmenni a Mantis-ért. Ez a Sam gyerek nagyon érti a dolgát. Nem tudom, hol szerzett minigun-t, lehet, hogy én adtam neki, de nagyon használta :) A hajó első útja mindjárt új Atlantisz volt, ahol rengeteg időt eltoltam a hajóátépítésre. Most már 1200 a cargo és kapott még egy szintet, de a formát még meghagytam.
Közben rájöttem, hogyan lehet munkaállomásokat teremteni a hajó belsejébe. Hát nem a szkennerrel, úgy tűnik. A hajó "lakó" moduljánál rá kell menni a szerkesztésre és megjelenik a segítségben, hogy a nyilakkal lehet változtatni. És szépen át is írja a nevet az infó panelnál: lakónegyed, tudományos laboratórium, műhely, all in one fekhely, fegyvertár, kapitányi szállás, számítógépes mag, irányítóközpont, gyengélkedő. Először sokat visszatöltögettem, de a sok zárfeltöréstől ma már nem igazán fog az agyam, úgyhogy rászórtam az összeset és bejártam a hajót. Majd egy visszatöltéssel megint nulláztam. A lényeg, hogy a műhely adja a pultokat a felszerelés és fegyverek fejlesztéséhez, gyógyszerhez és építőelemek készítéséhez. Szóval 4 pult van benne. Amit még használhatónak találtam, az a fegyvertár, ez extra helyet biztosít, ahova lehet pakolni. Ez a hajón volt, nem is bontottam el. Erre került egy "raktér" modul, hogy az oldalára tudjak pakolni vékonyka 300-as konténereket, a tetejére meg felbiggyesztettem az új pajzsgenerátort. Mindezek a 2-es hosszúságú modulban elérhetőek, a 3-asban nem. Azokban nincs semmi hasznos. Az 1-est sem nevezném hasznosnak, hiába írja, hogy raktér, nem nő a raktér. A nova 3-asban van fejlesztői modul, mint a Frontier-en. Csak ki kell választani. A modullistában már lehet a nyilakkal pörgetni, hogy mit szeretnénk letenni, nem kell lerakás után vele vacakolni. Arra érdemes figyelni, hogy ha elkezdjük állítgatni akkor a TAB ellenére nem fog az eredetire visszaállni, hanem megtartja, ahol áll. Szóval, ha elfelejtettük, hogy mi volt az eredeti, akkor talán az "Undo" segíthet. A hajón lévő modul típusának a változtatása ingyenes.
Teljesen egyetértek veled. Én is egyre többet nyomom, már olyan 50 óra körül járok (27-es szinten), és egyre jobban élvezem, a nyilvánvaló hibái ellenére is. A forradalom elmaradt, de egy tisztes játék lett belőle. A NMS-ban én se tudtam megbarátkozni a rózsaszin és hupikék fűvel, fával és a torz, vicces lényekkel. Ha olyan grafiája lenne, mint a Starfield-nek sokkal jobb lehetne.
Egyre többet játszom a játékkal és egyre jobban tetszik. Nem is értem a sok kritikát. Persze mások vagyunk más igényekkel. A gyorsutazás nekem is nagyon tetszik, nem kell unalmas kilométereket gyalogolni vagy repülni.
Szerintem jobb mint a NMS, azt mindig kicsit gyerekeknek tartottam. Mesebeli lények, növények és minden bolygón élet. Ez a játék közelebb jár a valósághoz. Hiszen a naprendszerünkben is csak a földön van összetett élet eddigi tudásunk szerint és nem is gondolnám hogy túlságosan gyakori lenne.
Ez a játék egy remekmű, persze nem tökéletes.
Úgy gondolom nagy időrabló játék :) Mostanában amúgy sem kötött le egy játék sem huzamosabb ideig.
Nem is kettő. Én már könyvekből vagy négyet találtam.
És az miért lenne jó nekem? Volt elég feladatom, de még így is várnom kellett 1-1 feladatnál, hogy ismét lehessen folytatni. Találtam egy jó széket, aztán vártam.
A múltkor olyan bugba futottam, hogy a Marson nem kellett űrruha, most meg olyanba, hogy hiába vettem fel, mintha ott sem lenne, pedig kellene.
Szóval a föld nem is olyan üres mint gondolnánk. Akila városában menjetek be a könyvesboltba, és ott megkell venni két könyvet, ami a földel kapcsolatos, ha megvan akkor lesz két új leszállópont a földön, ajánlom megtekintésre.
ugorj el a venuszra, varj 1 orat a szekben, ugorj vissza :)
Hogy ezeknek a kereskedőknek mindig kevés a pénzük! Találtam egy csomó csempészett cuccot és nem tudtam eladni, mert elfogyott a kereskedő pénze. Pedig csak kb. 15k lett volna. Szerencsére van más tennivalóm is a városban. Ha hamar végeznék, akkor max valahol alszok vagy ücsörgök egy-két napot...
Hajókikötőben kell, ott áll egy hapsi a környéken ott lehet hajót javítani, szerkeszteni, esetleg venni.
Viszont lopni is lehet (nem a hajókikötőben) én most loptam egy pöpec kis hajót. :) Ott is figyelni kell, mert van olyan hogy nincs képesítésed a hajóra . Magyaránt kevés a készséged hozzá.
Amatőr alatt azt értem, hogy ők ugye egy mod-agregátor oldal, nem fejlesztők, pláne nem a BGS vagy MS alkalmazottai. Ezt csak azért írtam le, mert a reddit linken már arról megy a hiszti, hogy a "hatalom elnyomja a kisembert" meg ilyenek. Szerintem a nexus eldöntheti, hogy a saját privát weboldalán, ahol ingyen kínál neked letöltési lehetőséget, mit enged fel és mit nem.
A szőke nekem is "megvolt." Na-de ne öntsük ki a fürdővízzel a gyereket! Azért a 24 percért És az első után az összesért nem keveset kell ám gürcölni. Abból a gürcölésből már meg lehet az a tapasztalati pont, ami a hempergésből adódik. Én mindig dobom azt a segédet, amelyiket magamévá tettem. Megyek sorban.
A bázis felét eltüntetős hibára a játék újraindítása volt a megoldás.
Arra nem fogadtam volna, hogy a hajón is építkezhetek.
Teljesen új hajó gyártását hol lehet elkezdeni? Próbálgattam a hajómodulokat, de folyamatosan "lopja" a pénzem. Ki érti, hogy miért nem a végén kell fizetni? Tudok úgy csempészni, hogy abszolút kikerülöm a patrolt. Kihagyja azt a részt, gondolom bug.
Amúgy pár napja azon agyalok, hogy találkoztam-e már ennél rosszabb vezérléssel. Mert ez simán aláver a telefonos cumóknak is.
Neked valami extra bugod lehet, ilyent én nem tapasztaltam.
A hajón a lakásmoduloknál lehet válogatni és ott lehet olyan modult kiválasztani ahol van személyzeti állomás.
Hajóépítésbe még nem mertem belevágni, csak nézegettem. Ahogy látom elég összetett dolog az is.
Ja, ja úgy kell építeni. Ott sem nagyon folytam bele még. Van egy kis bázisom pár dologgal. Jó pár dolgot ami kell építéshez és nem találsz, a kereskedőnél lehet venni.