Marst es Cydoniat leszamitva - ami brutalisan hosszu - nekem 2-3 sec egy-egy loading screen.
Abban igazad van, hogy meg lehetett volna oldani kvazi egy placebo effektussal, mint a csoben utazas/leszallas az uralomasokra az NMS-ben, vagy a wowban anno a fovarosok H vagy L alaku varoskapui, amit mire megkerultel, mar be is toltotte a belso reszt a kliens.
Abban is, hogy a repules kihagyasa egy kihagyott ziccer, ez nagyon faj es meglepodtem, hogy nincs. Imadok a NMS-ben vagy az Eliteben a felszin felett navigalni (es karomkodni, amikor nem tudok leszallni egyenetlen felszin miatt), vagy kigyorsulni az urbe es menni nyilegyenesen a kovetkezo bolygo/rendszer fele. Nagyon sajnalom, hogy itt ezt kihagytak - megertem a koncepciot, de baromira sajnalom.
Viszont a random tartalom, a sztori, a vilag reszletessege, stb. egyeb lehetosegek szempontjabol szerintem a SF elorebb jar, mar-mar olyan Bethesda szinten telepakoltak minden szarral minden szart :D Az SF random, tobb szintes vagy hatalmas layouttal rendelkezo bazisaihoz kepest az NMS random bazis egy haromkockas lego visko, amely kb mindig ugyanugy epul fel es amiben van kb 3 interakciora kepes dolog, a tobbi csak disz (egy nanite, egy-ket tarolo vagy tech cucc). Az SF fele lomokat nincs az az isten, hogy elbirna egy gep, szerintem tobbszaz ora utan a vilagban szethagyott es nem despawnolo cuccok fognak meg gondot okozni a jatekosoknak, lasd az Oblivion ide vonatkozo (targyak + veges id az adatbazisban) problemajat anno.
Alairom, hogy nagyon hulyen oldottak meg a felszint is. DE olvastad a cikket ezzel kapcsolatban? Egy idiota (jo ertelemben) rajott arra, hogy ez a nyomorult Bethesda majdnem 1:1-ben modellezi le a bolygokat.
Ugye az szokott lenni az ultimate "kifogas", hogy ha leszallok es latok egy hegyet, nem tudok elmenni odaig, mert 10 perc seta utan jon a "megallj tabla". Ha melle kattintok, es ott szallok le, akkor meg nincs ott a hegy. WTH?
Na, a csavoka fogta es nem egerrel kattintott, ami kvazi a "landing place" ikon miatt eleve lehetetlen, hanem konzolbol ment at a szomszed szektorba. Es puff, ott volt a hegy, amit az elozo szektorbol latott korabban. (talan a nyitott zonak mod ezen segiteni fog, de az meg elfustolteti a rendszert, mert nem lesz az a mennyisegu memoria, amit ezt kezelni tudna). Ezt megint elcseszte a Beth, mert ha nem ekkora nagy mertekben gondolkodik, hanem kisebb leptekekben, nem lett volna gond.
Ne kerdezd miert dontottek igy, passz. 1000 bolygonal egy single playerben, ahol senki sem eloz meg vagy "claimeli" a bolygokat, felesleges ez a fajta elaprozasa a dolgoknak. Lett volna bolygonkent 10-50 tile (nagysagtol fuggoen), aminek a felszinet egysegesen a jatek legeneralt volna az elso rendszerbe erkezes utan, majd a random tartalmat meg leszallas utan.
CP grafikalilag ott volt a toppon, sztoriban is, de meg annyi random kontent sem volt benne, mint a NMS vagy SF-ben, ott minden statikus, par utcai harcot vagy random megbizast leszamitva. Nem hasonlitanam gameplay szempontjabol az SF-hez, csak grafikailag, abban biztos, hogy jobb volt. Performancetnem tudom, 1060-asom volt akkor meg, nem birta, orultam a 30-40 fpsnek vagy a nagyon lebutitott grafikval 50-60-nak. Akkoriban meg az a kartya volt a slager, most a 3060 kornyeke, ahhoz kepest a SF jobban megy, mint az 1060 ment par eve :) Mas kerdes, hogy 3060-nal ultran gyonyoru a CP, a SF ultran meg ad 30-40 fpst. De, valtani kell, az nvidia is feladta a 3xxx szeriat, venni kell 4xxx-eseket es nem lesz gond.
Hja, es lattad a fizikat az SF-ben? Minden nyomorult targy rendelkezik vele, es ugy szallnak szana szet, hogy orom nezni (lowgrav bolygon foleg). Ned meg a krumplis videot, ha mast nem. Ennyire jo fizika nincs egyik emlitett jatekban sem. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.09.06. 20:53:02
főleg a teljesítményre gondoltam,meg hogy amd megvette ,és arra fejlesztettek,így nvidia karikon nem olyan mint kellene. azért mondtam,hogy adok nekik pár hónapot,hátha sikerül kipatchelni,addigra jönnek faja modok is. a töltő képernyő meg szinte a bethesda névjegye,a skyrim és a fallout 4(ezt most tolom,de abbahagytam mert rebesgették hogy jön valami nagyobb frissítés,de még nem találkoztam vele,sztem előveszem és folytatom :) ) valóban zavaró volt ezekben is,de sztem nem okoz akkora törést mint amekkora sírás van belőle. pár órát játszottam a virágboltival,én látom benne a potenciált,bázisépítés,hajóépítés,látom a bugokat és a grafikát is. sok kritikával egyetértek,még ha kevés játék tapasztalatom is van. folytatom a fallout 4et,behúztam az összes dlct,mire ezeket végigtolom ,addigra pont jó lesz ez is :) Én azt mondom várjunk pár hónapot aztán hasonlítsuk a CP2077hez...már vannak vidik fent youtubeon hogy cp vs starfield, és azokat a hibákat rója fel a starfieldnek(pl ha belelősz a vízbe akkor nem fröccsen,ha belemész nem csobban stb) amit anno a cp vs gta5 vidikben toltak ,és a cpben sem volt a megjelenéskor,csak későbbi patch adta hozzá :) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.09.06. 20:22:19
Hát az azért már eléggé rendbe lett rakva egy éve kb. Amúgy nekem nem volt semmi bajom már a vanilla-val sem látványilag. Pár visual bug volt de azokkal együtt lehetett élni. Messze jobban nézett ki az a játék 2 éve, mint ez most. És ezidőalatt eltelt két év. És azért 2023-ban egy no man sky után egy ilyen kinyitok egy ajtót és loading screen, elérek egy bolygó szélére loading screen, kimegyek a bolygóról az űrbe loading screen belépek a légtérbe loading screen irgalmatlan ciki. Tipikus az az eset amikor van egy 20 éves motor amibe bele kell valahogy tákolni a no man sky-t. Hát hogy is mondjam nem nagyon sikerült. Azért ma már elvárható hogy ne legyen ennyi loading screen vagy ne ilyen pofátlan legyen meg lehet az oldani okosba is felhőkkel, liftekkel stb. Szóval szerintem ez az a tipikus játék amit inkább a hype tart életben és nem maga a játék. Ha ezt egy indi csapat csinálta volna, akkor egy 70-75 % lenne az értékelése, és szerintem kb annyit is érdemel. Ami egy JÓ érték. Nem remek, nem kiemelkedő, JÓ. Ha lesz sale talán meg is veszem, de ez a 70 eurós ár szerintem pofátlanság ezért. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2023.09.06. 20:03:38
A Sáskával pont ugyanúgy buktam meg a vámon, mint előtte. Szerencsére NEON-nál teszteltem. Így nem csak a mostani és nem csak az én elkobzott cuccomat loptam vissza! :-) Biztos van ezen jelzavaró? Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.09.06. 20:00:52
a cp mikorra is lett rendesen kipatchelve? fél év? :) nekem is 3060 van,sztem erre is várok pár nagyobb patchet aztán karácsonyi akcióban behúzom.
Abszolute nem normalis. De attol ez mar ilyen marad. Trukkozni kell, es akkor egy alsokategorias kartyan is elfut (aranylag) szepen. Vagy refund es next game. En nem vartam csodat a 3060-asamtol, igy trukkozok, es teljesen jo a vegeredmeny. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.09.06. 19:33:02
Egy kis segitseg aki az Empty nest kuldit csinalja, mert hajlamos bebugolni : konkretan amikor felveszed az artifactot a jatek nem erzekeli rendesen, quest logba azt irja mar hogy get back to Lodge de a kek pointer ott marad a foldon. Na mindegy gondoltam en, majd megjavul menet kozben es visszamentem a Lodge-ba, aktivaltam az artifactot es NEM TORTENT SEMMI a quest pointer meg mindig oda mutatott ahol felvettem az artifactot. Akkor lassuk mit tud gugli baratom, hat azonnal kidobta hogy refund request mert game breaking bug, najo ez nem segit, tovabb, aztan reddit post, lapozom es jo a kozepe tajan ott a megoldas
setstage 000114C9 920
ez egy konzol parancs amit kezileg kell beadni es akkor a pointer a helyes statusra ugrik, utana mar megy minden rendesen.
Jaigen, a konzol aktivalasa kikapcsolja az achievementeket de allitolag van ra mod amivel vissza lehet allitani oket. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.09.06. 18:48:36
"Amúgy épp ma ötlöttek fel bennem is azok a kérdések, hogy mi lesz a régi hajóval? A legénység tudja vezetni? Oda tudom hívni valahova? Van mód a váltogatásra?"
Van, de csak egy aktiv hajod lehet, a masik addig pihen. Legenyseg mindig az aktiv hajon van, a Crew Capacity alapjan tudod meghatarozni, hogy csak a napot lopjak vagy a skilljeiket hasznositjak szolgalatban.
"Oké, hogy nem az űrre van kihegyezve a játék, de egy űrcsatát mégiscsak jobb lenne erre a célra készített hajóval csinálni, nem egy böhöm nagy szállítóval. Nem lenne hülyeség a két hajó."
Lesz tobb hajod is, pont ez a lenyege, amit irsz. Egyik kamion nagy rakterrel, a masike gy vadasz nagy tuzerovel es manoverezesi lehetoseggel, stb, amilyen celt csak kitalalsz, epithetsz arra egy hajot.
"Amúgy a két hajó moduljait össze lehet valahogy hozni vagy az egyik nagy veszteséggel történő eladásra megy mindenképp?"
Nem. Sajnos vagy eladod vagy upgradeled, nincs szetszereles es masik hajora atpakolas. Ez igaz a fegyverek/pancelokra es azok modjaira is.
"Azért az elég csúnya dolog, hogy ami modul lekerül a hajóról, azért kapok mondjuk 600-at, de, ha újonnan venném, akkor kerülne 2700-ba. Most csak mondtam valamit, de ugye itt elég rendesen a többszöröséről van szó."
Elott esetleg repair? Akkor is olcso? Ugyanaz a gyarto? Hozzateszem, hogy mindenre igaz ez, hogy az eredeti arnak toredeket kapod meg, kiveve a garancialis/elallasos vagy "buyback" jellegu eladasokat. Egyebkent ezekre is hat a skilled, amivel a kereskedo olcsobban arul es dragabban vesz toled, nem tudom mi a neve fejbol.
Azért ami elvitt egy cp2077-et annak el kéne vinni egy ilyen 10 évvel ezelőttinek kinéző izét is szerintem (főleg hogy a loading screen-ekkel lehet memóriát is spórolni).
Akkor a karid kevés neki. Mondjuk a 3060 az előző generáció közepe-alja volt. DLSS mod-ot vagy FSR-t próbálj. Én is azzal tolom 2080 ti-on.
A teljes test FO4-ben az egy mod. Itt is lesz, ha már most nincs. Egyébként tudomásom szerint nem volt külön holster weapon gomb, hanem a reload-ot kellett hosszan nyomni. Skyrimben nyilván volt, de ugye ott nem volt újratölthető fegyver, mert fantasy ...
Hú de sok kérdőjel. Kezdem a sajátommal. A raktérből átpakolt a szentem, de volt a régin egy ARMOURY amiben voltak tárolók, amikben voltak fegyverek. Igazából nem indokolt a múlt idő, mert még nem tudom, hogy elvesztek, avagy sem. de nem kerültek ás az újba!!!
ÉSAKKOR... Váltogatni tudod a kikötőmesternél a hajókat. A modulok összehozását kifejthetnéd bővebben... A modulokból elméletileg olyat raksz, amilyet akarsz. Ízlés dolga. A lekerülő modulok úgy tudom, hogy 100%-ban vannak felszámítva. Azért kapsz értük kevesebbet alkalmasint, mert kevesebbet érnek.
És megint csak saját nyűg: Azt látom, hogy a fenekében lévő raktérnek van pajzsa, amire lecserélhetném (ugyanolyan formájú) annak meg nincs. Akkor gondolom ez az egyik turpisság a csempészáru elrejtésére. És a jelzavaró??? Merthogy nem engedi a pajzsot csak simán ápgrédelni, de lecserélni a hajóépítő felületen letudom. DE NEM MERTEM!!! Lecserélhetem? Kicsit sok időbe telne letesztelni, ezért kérdezem...
Amúgy épp ma ötlöttek fel bennem is azok a kérdések, hogy mi lesz a régi hajóval? A legénység tudja vezetni? Oda tudom hívni valahova? Van mód a váltogatásra? A raktér tartalmát úgy kell mozgatni, mint, ahogy a robottal csinálom? Ez mondjuk most megválaszolásra került. A gond, csak akkor van, ha úgy vagy, hogy a 3000-es raktér fele üres, de egy ilyen manőver miatt már nem is pakolhatsz bele többet, pedig kellene. Oké, hogy nem az űrre van kihegyezve a játék, de egy űrcsatát mégiscsak jobb lenne erre a célra készített hajóval csinálni, nem egy böhöm nagy szállítóval. Nem lenne hülyeség a két hajó. Amúgy a két hajó moduljait össze lehet valahogy hozni vagy az egyik nagy veszteséggel történő eladásra megy mindenképp? Azért az elég csúnya dolog, hogy ami modul lekerül a hajóról, azért kapok mondjuk 600-at, de, ha újonnan venném, akkor kerülne 2700-ba. Most csak mondtam valamit, de ugye itt elég rendesen a többszöröséről van szó.
Azt valamikor bejelölted, hogy kiemelt szükséged van rá. Valamelyik munkaállomáson van rá lehetőség, hogy a rendelkezésedre NEM álló cuccokat megjelöld és a kalandozásod során azokat jelöli kék nagyítóval!
Amikor meglett a sáska, akkor ugye rögtön bele is ültem, és a régi hajóról az utasok, a legénység és AZ ÖSSZES KACAT átkerült a sáskába. Igen ám, de régi hajónak mint mondottam volt majdnem 3000-es raktere volt. a sáskáé meg... Pardon. Tévedtem. 2500-as volt. Szóval a BOROTVALEVÉL-nek meg csak 420, de ez nem zavarta a játékot és belegyömöszölte az összes mindenemet! :-D Borotvalevél ide, vagy oda, nekem ez a csónak SÁSKA marad!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.09.06. 15:23:25
Mit jelent egy tárgy mellett a nagyító ikon? A felkiáltójel az gondolom új tárgyaknál van ott, vagy nem?
Dank-ezer-sőn!!!
Akkor a sáskát választom
És az illegálisra az info: VOLII rendszer NEON. Innen röhögve vissza lehet lopni az elvett cuccot. Azt nem tudom, hogy érdemes-e az elfogáskor fizetni (legelső lehetőség a párbeszédben) vagy elég csak hagyni magunkat. Annyira pitiáner az összeg, hogy én mindig perkálok. És ha visszaszereztük a motyót, akkor balra az üzletsoron a túloldalon van egy rossz arcú kereskedő, aki mindent megvesz. Jobbára pénze is van.
Még a barkácsolásra,: A legkevesebb kárt az okozza, ha a kutatási képességet teljesen kifejlesztjük.
És igen.: Bázist is szívesen építenék, de ahhoz is képesség kell... :-)
Nem mondtam. Azt írtam, hogy más játékban, ebben nem. Én először valami Akira city-be kerültem a fogdába. Itt már voltak küldijeim. Utálatos kis porfészek. Úgyhogy visszatöltöttem. Aztán Atlantison fogtak el. Ezzel indul a Crimson Fleet rész. Oda be is kerültem és a tagfelvétel után azonnal meg is vettem a pajzsos rakteret. Amúgy lehet találni trader flottát. Ott nincs szkennelés, el lehet adni. De meg ne kérdezd, hogy hol. Én is csak neten olvastam. A Crimson Fleet-be kerüléshez volt egy szívszorító epizód. Nagyon sokat hozzáadott a játékhoz.
"Mintha azt mondtad volna, hogy van arra képesség - képzettség, hogy ha leszerelek valamilyen módosítást egy fegyverről, akkor visszanyerjek nyersanyagot. Na azt nem találtam."
Ilyen nincs a jatekban, sajnos semmit sem lehet szetbontani nyersanyagert. Eladod vagy lecsereled a modokat rajta es ennyi, amit lehet csinalni.
Idovel a craftra epits egy bazist es tarold ott a szajret. Ne a hajodban, mert ha elkezdesz outpostokat epiteni a ritkabb lelohelyekre, akkor hamar dugig lesz a ladik.
Lennének kérdéseim: Jocó! Mintha azt mondtad volna, hogy van arra képesség - képzettség, hogy ha leszerelek valamilyen módosítást egy fegyverről, akkor visszanyerjek nyersanyagot. Na azt nem találtam. Meg azt a rakteret és pajzsot sem, ami elrejti az illegális cuccot. Ezzel kapcsolatban írtam, hogy vissza lehet lopni. Naja. Csak nem Atlantiszon és a Marson. Valami egyéb helyen, amit hirtelen meg sem találtam. (Jegyzetelnem kéne!) Van egy hely, ahol a fogdában a kincsesláda mellet "ébredek" és a közelben nincs őr. El is lehet adni a motyeszt.
Kicsit nyögvenyelős a fejlődés a játékban. Rengeteg dolgot fejlesztenék, de egyszerűen nem haladok. Farmolnom kellene a tapasztalati pontokat. És akkor ugye: Szerezzem meg a képességet. Fejlesszem is ki. NYERSANYAGOKBÓL! És amikor megvalósítom, akkor ahhoz is egy csomó nyersanyag kell. A hajóm dugig van nyersanyaggal, (Közel 3000-es raktér!) de valami mindig hiányzik. (most épp ragasztó és polimer)
Ha csereled le az adott hajomodult, akkor megorzi. Ha igen, akkor talan bekerul a cargoba.
Az eredeti hajón van raktér konzol és értelem szerűen raktér is (a reaktor alatt) pont a kapitányi széffel szemben szemmagasságban a falon van konzolja. (SZÍNES)
A kuplerájra már én is gondoltam, de megőrzi a játék? Nem fogja lesumákolni? Elvégre nincsenek kötve semmilyen tárolóhoz.
A bója dolognál figyelni kell, hogy ne legyünk közel egy npc bázishoz! Nálam "R" ha inaktív (szürke) akkor odébb kell menni.
Egyebkent, ha nem ragaszkodsz a volumetric lightinghoz, amit az fps miatt ugyis low-ra raksz 3060-on, akkor akar ki is kapcsolathod teljesen, rengeteget fps van a jatekbeli low es az .iniben beallitott "semmi".
doku-starfield mappaban hozd letre a skyrimbol is ismert StarfieldCustom.ini-t, majd ird bele a lenti ket sort es probald ki igy. Nalam igy high beallitasokkal (reflect es effect akarmi medium), 75 screen res es 69 sharp mellett (crowd density a cpu miatt low tovabbra is), 55-60 fps atlantison vegigszaladva is.
A terkepen "felszin nezetben" tudsz kattintani es waypointot lerakni, ami aztan megjelenik a hudon, nem erre gondolsz?
A beacon egyebkent nem a bazis epitesi helyet meghatarozo, kvazi legelsonek lerakando epuletelem, nem azt keri, hogy azt rakd le vhova?
Hajoepiteshez: minden varos mas cuccokat kinal. Erdemes a sajat bazisra lerakni egy hajo epito platformot, mert ugy nagyjabol elerheto minden gyarto minden cucca (nem mindegyik, csak a tobbseg).
Manoverezes hasonlo az Eliteben latottakhoz, vagyis hajozas kozben a bal oldali sebesseget mutato savokban a telitetteken (kozepe) tartva a tempot tudsz a legjobban manoverezni a hajoval. Ha lassabb vagy gyorsabb, akkor a manoverezesi kepessege is csokken. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.09.06. 00:27:36
A kapitányi széf és a raktér nem ugyan az. Én csak ma fedeztem fel, hogy van kapitányi széfem. Lehet, hogy a régi fülkében nem volt? Tedd a raktérbe. H, majd F, aztán Q. A robotba is pakolhatsz, meg, ha vannak egyéb kísérőid, akkor ők is tudnak cipekedni. Rakteret állomáson, kikötőben tudsz felszerelni. Nem mindegyiken. Új Atlantiszon van. Meg én találtam egy nagyon jó űrállomást is, de térkép nélkül meg nem mondom a rendszer nevét. A Marson is vannak jó cuccok. A pilótafülke is ad rakteret, ha lecserélnéd. A hajóépítés viszont nem egyszerű, mert a modulok csak bizonyos pozícióban hajlandóak állni. Remélem ezt módosítják majd, mert szerintem értelmetlen, hogy egy téglalap formájú konténert csak oldalsó csatlakozással lehet pakolni. És csak egy felfogatási pontja van. Ezzel a részével simán el lehet tolni 1 órát, aztán lehet, hogy nem is fog tetszeni vagy nem olyan lesz belül, amilyet szerettél volna. Érdemes előtte menteni. Általában, ha már ilyen helyen vagyok, akkor mindig megnézem, hogy nincs e jobb reaktor, JD, pajzs. 800 kg fölött viszont több leszállótalp kell. A leszállótalp egy hajtóműve 200 kg terhet bír el. A Frontier 4 talpa 800 kg-ot. De most olyat vettem, hogy egy talpon két hajtómű van, így a 3 talp elvileg 1200 kg-ot bír el. A manőverezhetőség is érdekes. A nagy hajtóművek nagyobb tolóerőt képviselnek, de kisebb manőverezhetőséget a kis hajtóműhöz képest. És a játék ezt számolja. Nem tudom, hogy mennyire lett volna jó 4 kicsit feltenni. Elvileg sebességben ugyanúgy max 150, de, hogy milyen a gyorsulása, meg a boost, arról nem ír semmit. Inkább maradtam a két nagynál, két kicsivel kiegészítve. Sajnos olyanból nem lehet kettőt rakni, hogy reaktor, pajzs, JD. És az osztályoknak egyeznie kell. Ha A osztályú a reaktor (másikhoz skill kell), akkor nem tehetsz hozzá B osztályú hajtóművet, hiába tudnád megvenni és skill sem kell hozzá.
Valahogy előhoztam ezt a jeladós cuccot. Lehet, hogy Q-t kell nyomni? Állítsd szkennerre és próbálgasd a gombokat. Az egyikre megjelenik.
Srácok, ha túl so a cucc, nem tudok gyorsutazni. Lepakoltam a hajón a kapitányi széfbe, de közel sem fért be minden. Van más rekesz is vagy lehet fejleszteni?
Más: Van egy küldetés, hogy hand scannerrel állítsak beacont. Na azt hogy kell? Hand scanner üzemmódban nem látok ilyen opciót
Az jó, akkor majd meglesem. Amúgy sem akarok egyszerre sokkal menni. Meg, ha más nem, akkor eladhatom szerintem a kalózoknál is. Kérdés, hogy ki fizet jobban.
Azt a nyavajás G tűzgombot meg nagyon át kell állítanom. Túl gyakran váltok szkennelősdibe harc közben.
Minden esetre ez gyalázat amit műveltek. Pl az RDR2 az én kártyámon (RTX3060) egy 10th Gen I7 procival 4K felbontásban ultrán is megvan az átlag 50 FPS. És a game sokkal jobban néz ki és nem most jött ki.
Ez meg egy 15 évig készült játék, és medium - low-on 75% upscale to FHD FSR2-vel van meg a stabil 60FPS. Néha 50.
Kívánom hogy patcheljék, és hogy legyen sikere. Modolgatni nem szeretnék, rakják bele amit kell.
És meg is van a pajzsos raktér. Meg a jelzavaró is. Nem tudom, hogy ezek összeadódnak e, kettőt tettem rá. Egész pofásra sikerült megcsinálni. Most nem tudom pontosan, hogy 1500 vagy 1700 a raktér, de 24-et ugrik. Jó ez az állomás. Mondjuk a pilótafülke asszem nem fog annyira tetszeni, szegényes a kilátás, viszont négy tagnak van állomás. Még a lakóterek kellene bővíteni, mert az csak két tagú.
De jól jött ez a csempészett áru. Mindjárt megnyitotta az utat a védett cargo felé. Igaz, hogy elveszett a térkép. Nem tudom, ennek lesz e később kára.
Szia! Skilles a cucc. Ki is írja, hogy milyen skill kell. És akkor nem kizárt, hogy még ki is kell fejleszteni egy állomáson. De így az elején annyi mindenre kellene a skill, hogy nincs elég mindenre.
Első körben én szét akartam szedni az egész fegyvert. Más játékokban megszoktam, hogy alkatrészekre lehet szedni, amikből más fegyver építhető. De itt nem így működik, még lőszert sem lehet gyártani. Bár van már rá mod.
Ez a StarUI mod tök jó. Sokkal jobban átlátható a dolog. Mindjárt látom is, hogy a hajóm 1090-es cargója megtelt és én is 160 fölött (ez a határ jelenleg) járok. Most kell keresnem valami eladót, aki tele van lével és megveszi a cuccokat. Úgyis találtam egy feketepiaci árut, amit el kell passzolnom. Jó volt ez a farmos küldi. Rengeteg űrharc, aztán állomáson lövöldözés. Az ügyes ellen elfoglalta a GalBank egyik hajóját és ott volt a 4 széf vagy 20k-val. Szépen be is gyűjtöttem :D A farmosok úgyis csak 5 ropit adtak a rengeteg lövöldözésért. Ez szerintem nem fedezi az elhasznált lőszert.
Sziasztok! Fegyver módosításokról kérdeznék.Találok a játékban moddolt fegyvereket, amelyeket a weapon workbenchnél szét is bontok, gondoltam majd a rare fegyvereket módosítom velük, de nem engedi a játék. A Fallout 4-ben leszedhettem a modokat, és átrakhattam a legendary fegyókra, a Starfieldben miért nem szerelhetem fel a modokat még a sima fegyókra sem? Ez is skillhez lenne kötve, vagy researchelni kéne?
Van már gépi fordítás, arra pont jó amit írsz, aztán holnaptól nekiáll pár arc lektorálni javítgatni, de nem olyan rossz már most sem.
Bocs, valamivel kevertem. Azt hittem, hogy a Fallout 4-ben van magyar nyelv. De most rákerestem és a steam szerint nincs.
Amúgy ma már lehet, hogy nem kell éveket várni. Itt az AI őrület.
Jobb lenne többet érteni a beszédekből, főleg a rábeszélős résznél, mert így majdnem pont olyan, mint a Detroit: Becom Human. Annyival jobb, hogy van időm odatartani a telefont és legalább a válaszokat megérteni. Aztán vagy bejön, vagy nem.
Várható magyar nyelvű frissítés hozzá vagy nincs nagy esély rá, hogy a bethesda megcsinálja?
Ilyen útjelző problémával még nem találkoztam, pedig van pár küldim. Olyannal már igen, ha egy küldin belül van több feladat, akkor mutathat több irányba is.
Olvasgatva itt a hsz-eket végre van valami, ami nekem egyértelmű volt. Ez a hajóépítésnél a szintek használata. Nálam alap beállításon R és F. Ez már csak azért is jó, mert a hófutóban a daru is ezzel megy fel és le.
Viszont kicsit elcseszték. Van, hogy lejjebb kell vinnem, lerakom a modult a helyére, majd kérek egy újat, amit egy szinttel feljebb akar csak lerakni, így megint lejjebb kell vinnem, hogy azonos szintre kerüljön, mint az előtte lévő.
Azt még szokni kell, hogy a kiszálló és a dokkoló síkját semmi nem haladhatja meg egyik, másik irányban.
A marson fixen van egy vevő, illetve kettő is majdnem egymás mellett. De ugye speckó raktér meg jelzavaró kell a hajóra, hogy legyen esélyed hogy átmenj a scan-en leszállás előtt.
Csempészésbe bele se kezdj, ha nincs shielded cargo a hajódon, mert 100% a lebukás veszélye minden bolygónál. Ha van, akkor sem árt a deception skill, hogy az esélyeid növekedjenek a scanner becsapására. Trade Authoritynál kell tudomásom szerint eladni a csempészett cuccokat.
Én egy distress call küldetés combat pályáján találtam eddig egy contraband csomagot, gondosan eldugva egy pult alá. Csak még lövésem sincs, kinek tudnám eladni, ezért nem mertem felvinni a hajómra. Gondolom, questelés-ek közben jól be kell nézni a szekrényekbe, pultok alá.
Biztos, hogy a procim/nk is keves, ez teny, de egy kis buveszkedessel mindenhol megvan a stabil 60, egyedul Atlantis 50-60, plusz azok a nagyobb varosok vagy random taborok/helyek, amelyek nagyok, tele vannak mozgo objektummal es kulso, nyitott terekben vannak. De 50 ala akkor sem nem nagyon megy, bar neha volt, hogy benezett 45 kornyekere.
DLSS modot hasznalom. A tobbi mar csak beallitas kerdese, fejbol mar nem tudom pontosan idezni, de megprobalom. - Nalam minden opcio high alapbol (a preset az ultra, onnan modositom), kiveve: - Screen res: 69 (feluton a high (62) es az ultra (75) kozott) - Crowd density - low (cpu miatt ne maszkaljon libasorban millio nevtelen npc, low meg realisabb is) - Shadow - medium (ad nemi +fps a highhoz kepest) - Reflection - medium (szinten +fps) - Volumetric L. - low (nagyon fps gyilkos alsokat. kartyan, mint az enyem) - Sharp - 69 (ez mindig annyi szokott lenni nalam) - Motion blur - medium (alapbol utalom ezt az effektet, de kell, hogy elmossa picit azt, amikor 60 ala beesik az fps)
A jovo evben en is beterveztem a teljes konfig cserejet, erzem, hogy szukseges, de mivel annyira nem egetoen, nem sietek vele.
Néztem pár tesztet és a mi procink (te i7 8700-ad vagy az én i7 7700-am) kevés neki. A kommenttárs i5-öse újabb, szinten 6 magos proci, de annyival nem sokkal jobb, mint a miénk, 10-20% diffi kb az internet bölcsessége szerint. 3060 nyilván nem 4090, de azért 1080-1440p-n fsr-ral simán tudnia kellene a 60 fps-t egy jobb procival. De könnyen tesztelhető a cpu bottleneck. El kell menni az első városba, new atlantis és sétálni az utcán. Ha ott 40 körüli a dolog, de mondjuk a tutorial bányabolygón megvolt a 60, akkor sanszosan cpu a ludas. Az tény, hogy nvidia nincs jól optimalizálva ettől még.
(De ez legalább jó alkalom arra, hogy fejlesszek. Ki is néztem egy szintén ddr4-es buildet, hogy legalább memóriát ne kelljen újat vegyek, egy i7-13700k elég jól el kell, hogy vigye a játékot a 2080ti-omon. Mert ehhez a géphez tök felesleges most új kártyát vennem, a cpu-t meg a lapot kell előbb lecserélni. Ráadásul ez az egész új ssd-vel együtt is 300 kilóból megvan, amiből fél kártya jön ki a 40-es széria tetején ...)
"Hajószerkesztés egy rémálom. Mire rájöttem, hogy/hogyan kell használni a szintező gombokat... (R és W)"
Igen, amikor en is rajottem, az sokat lenditett a folyamaton. A vicc az, hogy egyebkent jelzi a jatek a ket gombot, csak hat ki vette azt eszre :) A hajo ala fordulva a kameraval es ott rendezgetni a dolgokat, nalam az meg, ami necces.
#321 Nem tudom, nalam i7-8700 es 3060 12gb, a proci az keves, de 50-60 fpst highon kihozok belole siman modos DLSS-sel meg nemi .ini barkacsolassal. Kollegamnak sokkal jobb procija van, i9-tizenvalamennyi, most all vkartya csere elott igy o is meg 3060-nal nyomja es neki is annyi. Nvidia kartyakon egyelore nem muzsikal ugy, ahogy illene.
CPU bottleneck lesz az. Ha több fps-t akarsz, akkor azon fejlessz, a 3060 el kellene vigye 60 fps-en, pláne ha rátolsz némi fsr-t is. Nyilván nem 4k-n, de 1440p vagy lejjebb nem a gpu-d a hibás.
Fegyverelrakás meg nincs alsótest ugyanaz, mint minden korábbi bethesda játékban. Falloutban sem volt lábad fps módban és a fegyvert is ugyanúgy a töltés gomb hosszan nyomásával tetted el.
Ha tudom, (Persze tudhattam volna, ha veszem a fáradtságot) hogy van ilyen téma, már rég elrontottam volna a hangulatot. (ITT IS) :-) Nagyjából mostanra mindenki képbe került a játékkal... Annyit tennék hozzá, hogy bár nem volt kérdéses, hogy én ezzel játszani fogok, nekem 15 órámba került, mire bevonzott. Addig csak finnyogtam. És az sem tett jót a viszonyunknak, hogy hatszor kellett nekifutnom a bevezetőnek, mert folyton kifagyott a játék. (AMD VGA.) Ezt játszottam pénteken 2:30-tól 4-ig Majd észrevettem, hogy van új drájver... Azóta röccenés nélkül megy.
Sírva fakadok az útjelzőktől is! Főleg, ha több aktív küldetés van: "Bakker! Nem is ide akartam jönni!" És ezt rendszeresen előadom. Nagyjából kétszer kell ellenőrizni, hogy biztos oda visz-e, ahova akarom. Mivel én úgy játszom a játékot, hogy minden sarokba benézek, ezért adja magát, hogy a helyi mellékküldetéseket is behúzom. Így aztán nem csoda, ha 4-5 aktív van. (Bocsánat! Aktív csak egy van, de az összes környéki küldetést mutatja.) És az ugyanennyi jelölőt jelent. Ha nagyon összezavarodok, vagy nem egyértelmű, akkor átváltok: "Mutasd csak a jelenlegi (AKTÍV) küldetés jelölőjét." változatra.
40 óra után, már kezdi sejteni az ember, hogy mit is kellene csinálni! :-DDDD
Köszi! Akkor marad a próbálgatás. Ez sajnos egy nagyon fájó pont, hogy ilyen alap infókat nem tettek bele. Úgy érzem, hogy direkt ellustulták, mert majd a közösség úgyis megcsinálja.
Már nekem is eszembe jutott, hogy játék közben kéne jegyzetelni. Pl. arra a jó kis állomásra visszatalálni, ahol most a hajót fejlesztettem.
Azt sem értem, hogy a raktér moduloknak miért csak egy illesztési pontja van. Így középre nem igazán lehet berakni. És erőteljesen korlátozza az egyéb modulok elhelyezését is.
JD esetén lehet, hogy itt a trükk. Mostanában térképről nyomom az utazást, de az elsőnél nem így tettem, csak kijelöltem a célt és valahogy én indítottam a meghajtót. De, ha nem volt rá energia, akkor nem ment. Most meg van, hogy kapásból a bolygóra érkezem, annyira gyors. Hozzáteszem, ez nem akkora baj. Ha hiányzik a leszállósdi, akkor előveszem az ED-t vagy SC-t. Itt megjegyzem, hogy nekem az is jobban bejön, hogy nem kell a metróra várni, meg végignézni az utazást. És a szkenner megmutatja az utat is. SC-ben meg gyakran fél óra, míg elvergődöm a kikötőbe és akkor még találjam meg a hajót is és tudjak felszállni.
Guggolni CTRL, mint a legtöbb játékban. Ugrani meg Space, mint a legtöbb játékban. Feküdni szerintem nem lehet. Legalábbis nem tűnt fel, hogy lehetne ilyenre gombot beállítani.
Ha közvetlen egy fedezék mögé mész, akkor célzásnál felkukucskál. Falnál meg nem tudom. Annyira nem hiányzik, kivétel, mikor a robot folyamat pofázik, meg elém áll, mert könnyű célpont vagyok.
A trécselés már csak azért sem hiányzik, mert nem csinálták meg a magyar feliratot rá. Örülök, ha a küldik szövegét megértem. Gyakran a ráhatás sem sikerül, mert nem értettem mindent, így csak tippelek, hogy mit kellene nyomni. Aztán vagy bejön, vagy nem. A megoldás asszem a gyakori mentés lesz. De kinek mi. Van aki ezzel szereti elütni az időt. Csak nem fog haladni mással.
Van DLSS mod és van optimizalt .ini a nexuson, azzal high settings-szel is menni fog a 55-60 fps Atlantison vol.fog. low es shadow mediumon. 3060 ennyit tud kihozni ebbol, alapbol, a modokkal jobb a helyzet.
R betu hosszan nyomva, mint minden eddigi Bethesda jatekban.
Beszelgetes es egyeb kozben nem telik az ido, ez single player.
Banyaszoknak a vilagon semmi szerepuk, az a tutorial elso fel perce. Kesobbi idokben is a nem nevesitett npckkel nyugodtan beszelgethetsz, de semmi ertelme, nincs szerepuk. A nevesitetteknek mindnek van valami funkcioja, vagy akkor, vagy kesobb, azok valodi npc, neha par mondattal, neha felveheted oket a hajodra, neha kuldeteseket adnak, stb.
Elmagyarazta a jatek pedig, csak tetszett volna nem tovabbnyomni. A reaktorod termel X energiat, ezt tudod szetosztani a rendszerek kozott, hogy melyik legyen erosebb es melyik kevesbe. Fegyverre rakott sok pont gyorsabb visszatoltest jelent, ahogy az enginere rakott pont is nagyobb vegsebesseget, stb.
Alsotestet akarsz nezni, ott a tps nezet, itt nincs, jol lattad, hogy nem lattad.
Lassu pisztoly, de nagyobb sebzes, de kicsi tar kontra gyorstuzelo, de kis sebzessel, de nagyobb tarral. Matekold ki, nem csak a sebzes szamit.
Amig le nem szallsz Atlantison es be nem soroznak a Constellationba, addig a tutorialt csinalod, egy csoben haladva elore.
Nem csak plusz 1-2 orat, hanem 10-et, legalabb, hogy kinyiljon a vilag.
Ha eddig nem gyozott meg, es meg 2 ora alatt vagy, nyomd a refundot, ez kesobb sem lesz masabb. Ha wiragbolti, vagy GP, akkor nem szoltam, nem oszt, nem szoroz.
#312 Sajnos a legtobb modulnal nagyon fapados a tooltip, nem nagyon lehet latni a tartalmat, csak tippelgetni. Erdemes elmenteni elotte es lerakni egymas melle a modulokat egy teszt hajoban es megnezni, hogy melyik mire jo, es azt jegyzetelni. Az uesps sracok mar hegesztik a wikit, lesz hamarosan komolyabb adatbazis is, plusz az SKSE csapata is kesziti a Starfield SE-t, igy ahogy megjon a Creation Kit, lesz normalisabb menu es interface, legalabb egy Sky UI fele atlathato akarmi.
A forgatas nekem is hianyzik, viszont a legtobb modulbol van fuggoleges es vizszintes verzio is, igaz, mas a design a legtobb esetben. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.09.05. 00:22:08
Köszi a tippeket, Jump drive még nem volt, csak térképen utazgatás. Ami zavaró, hogy az űrcsatában a lock csak akkor van, ha a hajó orra előtt van a cél. Az űrben miért? orrkamerákkal célzunk? Nincsenek forgó tornyok, meg homing missilék? :)
Az R-t hosszan kipróbálom. Gugolás mi? Fedezékből, fal mellől jobbra balra kihajolás hogyan kell? Erre még nem jöttem rá.
A trécselésről annyit, hogy ez nem egy RPG űreposz? Bármelyik Falloutban ha nem akartam akkor is 20 dialóg volt és sok mindent megtudtam. Vagy a Skyrimben, már már sok volt, itt meg rejendezik 1 rövid mondattal, ez van és kész. Pl te figyu mi az a konstelláció? Válasz: Bámultad már az eget, a sok fényes csillagot? Na azok vagyunk mi. Mi nélkülünk az univerzum egy káosz lenne. És pont :D
Az üveget nem lehet szétlőni (Digiscreen amire rajzolnak, megfogja a golyót). A scanner minden szirszart mutat, ugyanazzal a színnel, nem tudod mi a hasznos, mi nem. Nincs filter mire ne glow-oljon. Az itemeknek nincs leirásuk, mi micsoda. Egy folder mondjuk egyértelmű, de pl a digipick-re úgy jöttem rá mi az, hogy fel kellett törnöm ez széfet. addig csak nézegettem mi a szent kutyagumi az.
Azért egy kicsit tovább gondolhatták volna ezt a játékot.
Gépigényes játék, az biztos. Tippre én 16:10-es 2K-s felbontáson játszom, a beállítások high és ultra. 50 FPS alá nem megy. Engem nem zavar, döccenés, lag nem látható, tapasztalható, érzékelhető. Szerintem ezt egész jól megcsinálták más játékhoz képest, ahol hiába megy 100-zal, ha hirtelen beesik 80-ra és észreveszem. A VGA egy 4080. Nincs rajta OC gyárilag sem. Ha átrakom a játékot a 4K monitorra, ott azért már eléggé visszaesik az FPS ilyen beállítások mellett. Az úgy már nem játszható. Viszont a hajóépítő úgy működik jól. És ott azért az FPS-sel sincs gond. Az egyedüli gondom, hogy hajóépítés közben nem tudok monitort váltani.
Fegyvert eltenni úgy tudsz, hogy hosszan nyomod az R-t. Ez először nekem sem volt világos, de valamiért egyszer hosszan nyomtam az R-t és elrakta. Bár én más lehetőséget akartam előhívni. Jah, ez úgy 10 óra játék után volt...
A hajó energiájával alapvetően szerintem nem kell foglalkozni. Nálam 3 csík megy az energia fegyverekre, 1 a rakétára, a pajzs mindig max-on és a maradék a hajtómű. Az első ugrásnál nekem kellett áttolnom a JD-re a pöttyöt, addig nem ugrott. Most már van legénység, úgy nézem, ők megcsinálják helyettem. Vagy nem tudom, hogy mi történt. Érkezés után megint fel kell tolni a hajtóműre a szabadot, mert onnan veszi el a JD-hez. Jah, nálam JD a Jump Drive. Bár lehet, GD-nek kellene inkább hívni a gravitációs hajtómű után?
A géppuska azért gyorsabban lő. A kispisztoly meg lehet, hogy nagy kaliberű.
Miután hozzájutottál a hajóhoz és leszállítottad az ereklyét, kb. azt csinálsz amit akarsz. Az emberekkel meg nem kell sokat trécselni. Az egyik játékban sincs kidolgozva.
Goldoltam elolvasom a hsz-eket, de itt nézeteltérések vannak. Belekóstoltam én is kicsit a gaméba. Karakterkreálás 3 perc, grafikai setup 1 óra. De most komolyan gyerekek. minden mediumon, Dinamic Resolutiont kell használnom 75% FSR2-vel, hogy Volumetric Lightnincs nélkül meglegyen a kb fix 60 FPS-em?
I5-12400F + RTX3060 12GB + 32GB DDR4@3200 És nem szép a játék. 2023-ban ilyent...
A menü kezelése elsőre fura. A fegyvert nem tudom eltenni :) hogy kell? :) Ha elkezdek körülnézegetni, miközben jön a vevő és a főni vár az airlock-ban, fél órán át is némán áll ott és csak vár. A bányászoknak akárhányszor hozzájuk szóltam, ugyanaz volt a dialógusuk. Most vívtam egy űrcsatát, de nem vágtam hirtelen a hajó rendszereinek energizálását, mit is akar. FPS nézetben véletlenül nézegettem lootolás közben magam elé és hát, hol az alsótestem? Bakter. Az első kispisztoly amit kapok sebez 11-et, amit találok géppuska meg 4-et. A tűzoltó szekerce meg 14-et? Hol a balansz? Tök úgy érzem, hogy még fél óra után is a tutorialban vagyok, nem enged se jobbra se balra, és a dialógusoknak is egy vége van akármit választok.
Lehet kell bele tenni vagy 1-2 órát, mire elkezdődik a játék, meglátjuk. Eddig nem győzött meg :( Várom a TES VI-ot :)
Köszi! Szóval akkor kettő kell rá. Én elsőre az All-in-One-t próbáltam, de abban nem volt semmi használható. A fegyvert is sikerült beállítanom. Legalább is megtaláltam. Korábban már néztem, csak nem tudtam, mire való. Annyit nem klikkeltem...
Most találtam egy egész jó kereskedőt, így a fegyverek mellett végre sikerült a rakteret is bővíteni, 1000+ lett. Igaz, hogy igényelt két kicsi extra hajtóművet, de akkor már úgyis reaktort, JD-t és pajzsot is cseréltem. Ronda lett, de működik. Az nagyon gáz, hogy a raktereket és amúgy az összes modult csak bizonyos helyzetben és annak tükörképében lehet feltenni. Nem lenne rossz, ha 90 fokkal el lehetne forgatni legalább z tengely mentén.
Kellett is az erősebb cucc, mert most valami farmerekkel karöltve kell kiűzni a rosszfiúka a bolygó körüli térből.
én most hogy sikeresen megcsináltam egy contrabandot, most azon agyalok hol találhatnék még csempész árukat, de egyenlőre lövésem sincs xD
#306 Találtam egy űrállomást ahol el lehet adni a contrabandot, ott nincs scan szal elvileg még rejteni se kell, de még nem tudtam kipróbálni Utoljára szerkesztette: kill3r21, 2023.09.04. 22:12:11
Nekem is nagyon tetszik a játék, nagyon jó elvagyok. Persze lehet kritizálni és folyton a hibákat keresni, ez olyan mint a honvédségnél az őrmester aki ha akart mindig talált hibát. És jól letudta szoptatni az embert ha akarta. Hibátlan és tökéletes játék nem igazán jött ki a piacra. A Fallout 76-hoz képest nagy szintlépés a játék, így a hivatalos megjelenés előtt.
Én nagyon sajnálom hogy nincs benne coop, de inkább az online rész hiányzik. Fallout 76-hoz hasonlóan lehetnének napi, heti küldetések és szezonok. Gondolom ilyen soha nem lesz. :( Nekem nagy kedvencem a Fallout 76 és most ez is, nem bántam meg a pénzt érte.
Munkapadokat rakj a hajodra. Nova Galactic workshop 2x1 es Nova Galactic Science Lab 2x1, ezzel lesz a hajon minden, craft, research, stb.