nekem egyelõre semmi gondom vele csak reménykedem hogy elérik a megfelelõ hatást és nem végig tényleg hent lesz csak... én mondjuk azt nem tudom megérteni hogy miért védik úgy hogy közben teljes az igénytelenség csak jól nézzen ki...
de egy doom-os agya már nem bírná követni az ilyen szintû "taktikát"
õk arra vannak beállva, hogy ami mozog azt le kell lõni, képzeld csak el azt a meglepetést, hogy a zombi behuppan egy láda mögé...... szegény pléjer kapna egy kékhalált, erre nem volt beprogramozva :))))))))))
ehehehe:)) amúgy ha lennének normális hangok is meg minõség abban a muviban akkor azért jobb lenne a hatás csöppet és talán más lenne a vélemény is:) tényleg az az igazság hogy meg kell várni a végleges verziót és csak aztán ítélkezni, mert innen mi nem sokat nyúlhatunk bele(max ha nyúkot küldünk az id-nek de ki volna olyan bátor és botor?:)))
"Christian Antkow Öreg róka. Quake 2. pályaépítõként kezdte. Jelenleg Trent Reznorral szerkeszti a kísérteties, ijesztõ hangeffekteket. Elegánsan öltözködik." persze sátánista jelmezbe karmakkal karöltve csak nehéz lehet rávenni a mókust:)
szar mapper hangefekteket készít... ez bizar :D Najó nemakarok itt leszólni semmit a d3 igenis a legjobb lesz, addig amig ki nem jön vlmi ugyanazzal az enginel
"Jó érzés, hogy visszatérnek a DOOM-os “jön a nagy-csontos szörny rám ezerrel, döngenek a patái, csattognak a fogai én meg lövöm mint állat ezerrel!” jelenetek" igen van akinek ez tetszik:))) ebbõl az egész játékban kb fél tucat elég is és hatásos fõleg ha jó hosszú lesz(na ezt igazán remélem)
Az a nagy büdös helyzet, hangulatban is mindent ütni fog, mert nézzük csak meg a q3-at, annyira fasza hogy hihetetlen. Mondom ezt én, aki U-s vagyok. Nem csak egy nagyon szép, de szar hangzásvilágú, csittcsatt effektekkel megtûzdelt, nagyongagyi ai-jû, szar pályatervezésû techdemó lesz mert MINDEN elemét kidolgozzák, méghozzá a legjobbak. A zene, hangok már a videóból látszottak mik lesznek, a többi pedig csak szimplán : ID. Garancia!
"ID. Garancia!"
ezt magyarázd meg annak a sok gémernek, akik inkább a q1-et nyomják mai napig, annyira tetszik nekik a 2 meg a 3...........
A világ másik felének meg nem volt csalódás. Egyébként ha valaki ma q1-ezik, akkor azt nem azért teszi, mert neki nem tetszik a q3. Hanem mert a q1 multiban q1, olyan mint a cs. Nem azért kezdesz cs-zni ma, 2002-ben, mert olyan a grafikája, hanem mert tudod, hogy a haverod, az õ haverja, meg mindenki cs-zik, és az a legjátszottabb játék. Magadtól soha a büdös életben nem jutna eszedbe elõvenni a q1-et, hogy azzal játssz, csak olvasol az mportalon egy smackdown4 cikket, és érdekelni kezd. A q3 igenis nagyon sok embernek bejött, aki 3 éve qwzik az nem fog áttérni emiatt, de a nyúbi már azon kezd. És a játék nagyon jó.
Maguk az id-sek nyilatkozták, hogy õk most nem egy q3-at akarnak csinálni (aminek a bevételeinél a hl eladásai után járó licenszdíjak is több bevételt hoztak) hanem õk most megcsinálják A DOOM III -at. Persze könnyû rámondani, mivel a q3 (elõtte nem) nagyon ilyen jellegû volt, de ez csak az, hogy az emberek egyszerûen képtelenek áttérni valamire (intelrõl amdre) de ha áttértek, utána már nem veszik észre, hogy változnak az idõk. SZal grafield nagyon ügyes, taps, taps, de ez most nem így lesz. Az engine azért lesz flexibilis, mert csak így lehet megírni olyanra hogy ezt kapjuk.
igaz nekem is tetszik az ut de azzal pl nem játszom neten mondjuk már q3-mal sem de hamarosan itt az ut2 aztán meg a q4(bár nemtom milyen lesz multiban) és lehet hogy aztán megint csak azzal nyomom (nagyon remélem hogy a Raven legalább azt nem b*ssza el!!!)
Persze, hogy lesznek licenszelt játékok, persze, hogy faszák lesznek, én nem ez ellen hadakozom egyébként, csak f*szságnak tartom, hogy a dúmot fikázza valaki, pedig fingja nicns róla milyen lesz.
nem nyalásból de tényleg én bizakodó vagyok és ha valaki megmondja a frankót azt csak tisztelni tudom:) néha azért magamon is csodálkozom pedig lehet hogy nincs is min:)))
Engem egyébként fullra nem érdekel, ha a DoomIII szar is lesz, én most csak a
"Mátrix? Mindenkinek tetszik? Akkor sztem szar!"
effektus ellen szólok. Mert FREAK már akkor eldöntötte, hogy neki nem fog tetszeni a DoomIII, amikor még azt sem tudta, fps lesz-e vagy mondjuk a Putt-Putt folytatása.
Egyetértek. Az elõítélet a világ egyik legrohadtabb dolga. Én is szoktam elõítélkezni beismerem de azért igyekszem elkerülni azt még ha nem is szokott sikerülni mindig... :(
Szerintem meg csak az engine fogja naggyá tenni... Lehet bármennyire elbaszott a kitûnõ engine úgyis topra húzza
Nem akarlak elkeseríteni, de ha jól emléxem, a Gamespay-os videóinterjúban mondta azt egy id-s fickó, hogy õk semmi újat nem akarnak, egyszerûen csak a Doom-ot akarják XXI. századi stílusban megcsinálni. Ez pedig nem más, mint minden mozgóra lõni. Túlzó egyszerûséggel az eddigi id-s cuccokhoz képest csak az a változás, hogy most már a fényforrás is mozog. Ahogy elnéztem a videókat, semmi más nem lesz a D3, mint az extremitásig túlhajtott grafikájú (esetleg még AI-s) megyek-oszt-hent. A hiper grafikáján kívül egyszerûen nem látok benne semmi olyat, ami újdonság lenne. Az eddig látottak és olvasottak alapján a D3-ról egy 95-60-90-es szõke csinibaba jut eszembe, akinek az egyszerû Természetes Intellginciája miatt a 69 multitaszkja már erõsen leterheli a feldolgozó egységet...
hát nemtudom csak azért fejlesztik azt a nyomorult dúmot hogy bemutathassék az új endzsinnyüket? ahhoz nem kéne egy egész játékot megcsinálni...kicsit vicces felfogás nem?
Nem keserítesz el, ugyanis én nem mondtam azt, hoyg "az id nem a doomot akarja megcsinálni xxi-ik századi grafikával!" tehát az általad mondott dolog semmiben nem ütközik az általam mondottal. Így, nem is fogok elkeseredni! A "túlzó egyszerûséged" túlzásnak tényleg túlzás, az egyszerûség pedig egyenesen szembetûnõ. Hidd el, büszke vagyok rád hogy két 10 perces videóból majdnem egy évvel a megjelenés elõtt Te máris leszûrted a játékról, hogy semmi extra nem lesz benn a grafikáján kívül. Mert ha tényleg olvastál volna, akkor tudod ki készíti az ait, ki a zenét, és egyebek. Tehát hidd el nem fogok elkeseredni.
A "semmi extrá"-t az interjúkból és a videókból szûrtem le, melyekbõl az derült ki, hogy überfasza lesz a grafika, király hanggal. Ennyi, és semmi több.
U.i.: Hidd el, büszke vagyok rád hogy két 10 perces videóból majdnem egy évvel a megjelenés elõtt Te máris leszûrted a játékról, hogy olyan qrva frankó lesz...
Nagyon jól tudod, hogy nem errõl van szó. Hanem azért jutnak egyesek a "techdemo" sommás következtetésére, mert az eredeti játékok inkább az engine képességeinek demostrálására jók, mint hogy igazi játéknak tekintsük õket.
mert az eredeti játékok inkább az engine képességeinek demostrálására jók, mint hogy igazi játéknak tekintsük õket.
Így utólag ezt baromi könnyû ám kijelenteni.
Képzelem, ahogy Carmack és Romero leült a DOOM-ot és a Quake-et fejleszteni, hogy "oké, nem rendes játékot akarunk, hanem csináljunk egy techdemot, legyen ugyanaz, mint a Wolf, csak szebb, majd mások fejlesztenek az engine-re gondolkodtató játékokat is..."
Közben meg egy játékstílust teremtettek, amit azért páran élvezettel játszanak, ha éppen agy-kikapcs-hent-ezerrel élményre van igényük.
Inkább le lehet szûrni, ha egy játék félkész, hogy még javítanak rajt, mint hogy rontanak rajt. Ha vmi szar még lehet jó, elrontani gondolom nem igazán szeretnék. És a videó alapján sokkal inkább áll közel a jóhoz, mint a szarhoz. Ergo nekem van igazam. Egyébként sokat kellett gondolkodnod, hogy megfogalmazd a választ?
Ne szíggyad a q2 is fergetegesen jól nézett ki 1évvel a megjelenés elõtt és bizonyára mindenki ugyanazt gondolta róla mint most a doomról (Dejó szingül gamma lesz ebbõl bazzeg) erre mi lett belõle? HL!
De ez volt az összes ID gammával nemtom mit akarsz... :)
Az Unreal-lel ugyanez volt, bár ott inkább az UT aratott nagyobb sikert. ElUT-zgatott az ember, de egy Undying vagy egy Deus Ex azért vígan be tudott mosni az U(T)-nek hangulatban, játékélményben.
Az UT-nél, mint példánál maradva: nagy durranás lesz az UT2003, de érdekes módon azért sokan az Y project-re, Postal 2-re vagy a Raven Shield-re készülnek.
es ehez nem kell jósnak lenni hogy két évvel a megjelenés elõtt kikövetkeztesse az ember...
1. a Q3 valódi játék, máig többen játszanak vele profi szinten, mint a wolffal vagy a mohaa-val valaha is fognak.
2. mindez annak ellenére, hogy a Q3 kivétel volt, mert csak multi-játék, tehát SP-ben nem versenyezhetett a rá épülõ SP játékokkal. A Doom 3 viszont NEM mp lesz.
ha régebbre visszanézel, a Q1-et a maga idejében senki sem tudta überelni, doom-ot meg fõleg nem. a q3 óta az ID elleneseknél elterjedt ez az király engine - nulla játék vélemény, és elfelejtik, hogy az ID régebben a játékmenetet is forradalmasította az FPS-ek terén, és hangulatban is utolérhetetlenek voltak.
Hát végül is, tök szar lesz a Doom3, mert erõforrás-pocsékolás, a q3 engine-nel is meg lehetne ugyanazt csinálni stb.
q3 vs. mohaa jk2 wolf stef? Inkább q3 vs. wolf vs. jk2 vs. mohaa vs. stef...
És mikor is jelent meg a q3? Két éve, aha? A jk2 mikor is?
Kérdés: ha egy full játékot készítesz, engine-estül, mindenestül, vajon nehezebb dolgod van-e, mintha licenszelsz, és összedobsz pár pályát, modellt és hangot?
Mekkora is az fps mondjuk a mohaa-ban? És mekkroa q3-ban?
Mindenen el lehet gondolkozni.
1. Azért, mert a Q3 versenyre épül (ki a jobb, ki fog gyõzni), a hangulat meg a játékélmény csak másodlagos. A Q3(TA) csak egy alap, amit tovább lehet fejleszteni, ami meg is történt, igen szép eredményekkel.
Az igaz, hogy kvázi egy mûfajt teremtett az FPS-sel az id, csakhogy ez már elmúlt. A múlt dicsõségébõl nem lehet megélni.
Nem is akarnak, ezért készítik el a mindent ütõ, ultrabrutál Doom3-at. Ami nem engine techdemó lesz. Nyamm.
de a q3-at direkt multinak csinálták, tehát nem is építhettek volna bele annyi mindent mint egy SP játékba. ez nem tudom miért bizonyítja hogy nem tudnak játékot csinálni. elterveztek egy dolgot és abból a legjobbat csinálták meg (UT-sek kíméljenek). ráadásul azelõtt bebizonyították hogy SP-ben is nagyot tudnak alkotni.
az ID szerintem még nem bukott meg SP játékkal, még a Q2 is nagyon élvezhetõ volt, azt inkább a multi miatt húzták le.
nem értem hogy melyik játékukra alapozod azt, hogy nem tudnak jó SP-t csinálni.
Hát végül is, tök szar lesz a Doom3, mert erõforrás-pocsékolás, a q3 engine-nel is meg lehetne ugyanazt csinálni stb.
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a Q3TA motorban még igencsak sok lakozik. Nem mondom, hogy nem kell továbblépni, de a Q3TA-t mostanra kezdik kihasználni igazán.
Kérdés: ha egy full játékot készítesz, engine-estül, mindenestül, vajon nehezebb dolgod van-e, mintha licenszelsz, és összedobsz pár pályát, modellt és hangot?
A lenti példák, fõleg az újabbak azt mutatják, hogy a munka nem merült ki az "összedobsz pár pályát, modellt és hangot"-ban, hanem kiegészítik ilyen részecskerendszerrel, meg egyéb ingyom-bingyomokkal.
Mekkora is az fps mondjuk a mohaa-ban? És mekkroa q3-ban?
Kisebb. De mintha szebb, is lenne a MOHAA világa...
Hiába vitatkozunk nem tudjuk egymást meggyõzni. Maradjunk szvsz annyiban hogy majd meglátjuk ha kész lesz és mindenki nyomul vele. Semmi értelme ennek a civakodásnak.
Nagyon kérek mindenkit hogy ne hagyjuk már lesüllyedni ezt a topikot a "PC-s játékoknak leáldozott"-hoz hasonlóan ahol egymás szavait forgatják ki a hozzászólók... Ne akarjuk már ezt :((
utána is ugyanez lesz, csak mivel már megjelent, õk joggal szapulhatják, mi meg joggal dicsérhetjük...
Itt most nem arról megy a vita, hogy az id-sek szar játékokat csinálnak, hanem arról, hogy az utánuk, az õ engine-jükkel készített játékok jobbak - szerintem legalábbis.