1,96m, még az aktuális RR Ghostnál is szélesebb egy kicsit . A 5 lityás motor olyan 200 lóerő körül van, csak azt nem tudom, hogy a 3 fokozatú automata mennyire fogja vissza, mert azt a kb 200 lóerő környékét gondolom tág fordulatszámtartományban tudja.
A Norev abból a szempontból elismerésre méltó hogy abszolute naprakész. Emlékszem hogy az új S merga is a valódi bemutatója után talán 2 héttel (!!!)került üzletekbe az 1:18 as modelljük.Szóval nem bejelentve lett...hanem megvolt a valódi premierje,és 2 hét múlva már ott volt a CK-n a modell. Van már új A8-asuk is. Jó lenne ha más gyártó is ilyen hirtelen reagálna.....:) Nem kéne hónapokat,éveket várni....
Valahol azt írták róla, hogy szélesebb volt, mint a korabeli Rolls Royce modell (Silver valami). És az 5.0-s vényóccal elég disznó mód mehetett.
Ugyanakkor öngyilkos autó is volt, mert közvetlenül a hátsó lökhárító mögött volt a tankja, alatta meg a kipufogója. És mi lesz, ha forró kipufogóra benzint loccsantuk..? Igen: VUHH! Erre mindenki gondolt, csak az AMC tervezői nem :-)
Pont a napokban nézegettem a régebbi Wheeler Dealers videókat. Azok egyikében egy ilyen Pacer-t újítottak fel. Én nagyon kedvelem az USA Muscle Car-okat (gyűjtöm is őket), de ez a golyó is tetszik. A WD-ben is tetszett amit csináltak belőle. Igaz eladni nem tudták haszonnal, de akkor is jó projekt volt. Érdekes autó.
Nem is tudom, hogy ezt csak tervezési költséghatékonyságból hagyták ki, vagy nem tudtak a típus ezen "easter eggjéről". Nem egy látványos hiba, de kár érte. A Neo Scale féle verzió ilyen szempontból hű az eredetihez
Huhh ez tényleg impozáns alkotás! Ha majd lesz rá lehetőséged készíthetnél néhány képet a részletekrőll is (beltér motor stb) Utoljára szerkesztette: bulba, 2018.01.13. 12:05:59
Szerintem is 50-60eFt-os régió. De ha nem sürgős eladni és szép állapotban van, én eltenném pár évre. Nem hiszem, hogy mostanában bárki kihozná a Super Elite-nél jobb minőségben, úgyhogy fog ez még többet érni egy Elite 458-nál :)
Nekem mind a kettő megvan és mivel különböznek és igaziból is kettő volt, jól megvannak egymás mellett.
Van egy harmadik, kipufogó hiányos Elite-m is, amit gombokért vettem (asszem 8eFt volt). A 125S egy tesztállat volt, van legalább ötféle fotó róla a neten. Ennek pl. plusz szellőző nyílásai vannak és sokkal kisebb szélvédője:
...ez meg elvileg a 159-es (de van, ahol a fotó alá 125S van írva), ami alig különbözik, csak végigfut a gépháztetején a légjárat és jobban kiállnak a lámpái:
Egy olasz cikkben ezt is 125S-nek mondják:
Végül erre a cockpit-fotóra azt írják, hogy a Mille Miglián indult 125S-ről készült. Érdekessége a dupla szélvédő.
Annak idején, 150-200 € körül mozgott az áruk. A Super Elite változatoknak. A sima HWE-k is 40-50ezer forint körüliek manapság. Persze nem itthon, itthon én már évek óta nem láttam belőle eladót. Sem sima, sem SE változatot. Való igaz, sokan félre ismerik ezt a modellt, de magát a típust is. Mint modell, merem állítani majdnem tökéletes kis jószág. Nekem a sima van meg, ami mint említettem, majdnem tökéletes. Egyszer láttam "igaziban" SE verziót. A kerekei sokkal élethűbbek, meg van még pár apróság amiben különbözik. Na és persze a bőrözött alap és a díszdoboz. Én megmerném kockáztatni, az itthoni piacon a 50-60ezer forint körüli árat. Igaz nem 125 S-t vettem két éve SE kivitelben, hanem 410 Superamerica-t, az két éve majdnem 50ezer volt. Szerintem ha valaki igazi gyűjtő és kicsit konyít a "szakmához", nem kérdőjelezi meg az árát. Ja, és valószínűleg nem az Indexen hirdetném. Ott biztos egy-két okos tojás belepofázna az árképzésbe, meg osztogatná rá mínusz jeleket.. Utoljára szerkesztette: Missa, 2018.01.12. 20:33:02
Napot! Szerintetek mennyit lehet kérni mostanság egy Super Elite Ferrari 125-ösért? Jelenleg ebay-en nincs belőle eladó példány, így viszonyítási alap sincs igazán. Az a baj, hogy nem tartozik a népszerű típusok közé, a sima Elite változatért sem kapkodnak igazán. A legtöbb gyűjtő érdeklődésén kívül esik a korszak, igazából csak a hardcore Ferraristák számára mérföldkő a típus. Ebay-re is rizikós felrakni, mert lehet várakozáson alul teljesítene. És akkor még ott van az ebay értékesítési jutaléka, plusz a paypal sarc.
Nem'tom érdekel-e valakit, de ezeket tudtam a Nürnbergi Játékvásár minket érdeklő részéből összevadászni. Amikor 2011-12-ben kint voltam, egy egész pavilon csak a modellekről szólt, mostanra ennyien maradtak (egy pár munkagépest meg játékautóst kihagytam):
Acme Trading - ACMEdiecast GATEWAY Europe - AutoART BBR Cai Po Products - Kínai játékgyártó, 1/24-1/43 CMC Dreampower Collections - 1/6 (!), állati durván részletgazdag modellek Esval Group - halott márkák 1/43-ban és 1/18-ban, CMC minőségben Frontiart E&R Modelauto - kereskedő, Bubu, Maisto, AA, MotorMax, stb. Home Toys - gyenge 1/18-1/12 motorok meg egyebek LEONI - Magazine models, Deagostini, stb. LOOKSMART MarGe Models - 1/32 mezőgazdasági gépek MAXMOBILE - Spark May Cheong - Bburago, Maisto Minichamps NZG Modelle - minden, ami nem személyautó One Model - főleg Honda, meg pár más japó vas, 1/43, 1/18 Paragon Schuco Tecnomodel TrueScale Oxford Diecast - kereskedő + saját teherautók 1/76-ban IXO Sun Star Tekno - drága, kicsi teherautók Utoljára szerkesztette: 355, 2018.01.12. 11:44:13
Érdekes kiegészítő 1/24-es modellek mellé: 20 láb (6m) hosszú konténer, 7.500Ft + kézimunka. Lopott autós dioráma?
Talán pont az volt a gond, hogy a rusnyákból jókat csinált, a dögös gépekből meg bénát vagy semmilyet (Testarossa, F50, 250 LM, Daytona, stb.).
Ha lett volna HW Mondial Spyder és a Figutec kihozta volna, tutira összerakom ezt a diorámát:II. János Pál + sofőr + bíboros + 4 bodyguard :))
Meg SE 250 GT Lusso, meg Daytona, meg 250 LM, meg 512 S...
A Mondial eleve rejtély, mert nem pont az sikkes típus... de mint modell tök jó, a SE-nek is lenne értelme, ha mondjuk megcsinálták volna a bukólámpákat, meg lehetett volna egy Mondial T is, ott már a kinézetbe se nagyon lehet belekötni, talán meg is csinálták volna ha nem vesztik el a játszmát... meg ugye lett volna nyitható lámpás 288 GTO is....
Igen igen, Tamiya. Kicsit tartottam a méretaránytól, és élőben még nagyobb, mint ahogy az ember elképzeli. Óriásnak hat az 1:18-asok mellett, de igazából nem érdekel, mert tényleg nagyon szép. Helyet nehéz lesz neki találni. Tudom, hogy neked több 1:12-esed is van... Utoljára szerkesztette: Voice27, 2018.01.09. 13:50:56
Egy ideje inaktív vagyok, de azért követem a fórumot. Látom, hogy volt "leginkább vágyott modell" szavazás.
Néhány napja érkezett őkelme. Nálam a 250 GTO mellett a 288-as megosztva kapja az első helyet. Mivel mindig is a Ferrari volt a fő vonalam, így az Elite 288 GTO eladása után sem mondtam le a típusról. De 1:18-ban egész egyszerűen nem volt normális alternatíva. A Looksmart és BBR féle zárt műgyantákat elsőre kizártam, a BBurago-nak sincs annyi esze, hogy újra kiadja a típust. Pedig a 70. évforduló alkalmából lett volna kiemelt lehetőségük rá, de kihagyták a ziccert. A CMC-nél pedig valószínűleg korszakon kívül esik a típus. Szóval hosszú agyalás után eldöntöttem. Így lett 1:12-es 288 GTO-m. Japánból.
Jó neked, hogy van mire kiadnod a 60-70eFt-ot. Ferkából vagy ott van a Bbubu (ami valójából nincs, hiszen lơӻגß┬ se adnak ki), vagy a rezsinek.
Én nem mondanám, hogy a Bubu bizalmat kapott. Nincs választás: a HW bukta, a Bubu nyerte a szerződést. Nekem vállalhatók lennének a Signature modellek a 60€ alatti árakon, ha lennének, de lásd feljebb. Persze fejlődést vártam tőlük, ami a Signature-nél úgy-ahogy össze is jött (magukhoz képest, nem a HW-hez vagy másokhoz viszonyítva), a Sig Cali-T simán párban van az Elite Californiával.
A HW-t se sírnám vissza. A végén igencsak megszaladt a ceruza és nem az utolsó modellek a sorozat csúcsai.
Az Elite 550 Barchetta nekem is nagy kedvencem, főleg mióta rádobtam az 575 kerekeit :) A másik a 458 GT2. Super Elite-ből az 575 GTZ is jól sikerült, de igazából azokból mindegyik rendben van. Csak azt nem értem, hogy a Mondiallal minek pöcsöltek SE-ben :)
hát csak azért nem csalódás a bubu ténykedése mert titkon mindenki erre számított bizalmat megkapta a HW is csak ők éltek is vele, a bubu meg csak azért kapott bizalmat mert mindenki reménykedett hogy hátha, de ők nem éltek vele, nem is vettem még egyet se, és jelen állás szerint nem is fogok. Hamarabb szánom rá magam hogy 60 ezret adjak egy szép AA-ért minthogy 18-20 egy bubuért :(( akkor nem lesz több Ferrari modellem, de bubuért pénzt nem adok hacsak nem lesz olyan giga-mega-extra kedvezményes áron mint ahogy crossos Petinek lett egy
az MRS-modelltől már jött több prémium AA modellem, megbízható eladó, és a 200+-os modellek közül nekem mindig 140-150-ért sikerült tőlük elhozni modelleket. egyedül a nem túl jó pénz váltási tételeik, meg a 18 eurós posta ami ellenük szól, de mondjuk ezek a Modelissimo és a CK-n kívűl minden más eladóra is igaz, így szerintem ha annyit szánnál rá akkor nyugodtan vágj bele velük.
és ha már AA-s szín, akkor nekem a fehér-karbon kombó titkos esélyes lenne :))))
Anno megmondtam hogy vissza lesz sírva a HWE, akkor mondtátok hogy adjunk nekik egy esélyt meg a HW is honnan indult...... aszem az esély már réééég elszállt, bár nekem akkor is úgy tűnt a majsztónak esze ágába se lesz HWE/SE szintű modelleket gyártani, előbb gyártanának bármit/bármilyen méretarányban minthogy ilyenekre "fecséreljék" a pénzt/profitot... Persze gyorsan csináltak egy sign. szériát, hogy megnyugodjon a jónép meglesz a jobb verzió, azt lett belőle egy szép doboz azt csókolom.
Én többnyire az összes HWE-vel megvagyok elégedve, igaz a többséget -pláne mai szemmel- vicc áron vettem, de attól függetlenül nagyon jó, szerethető modellek, (még a 360-as is) aztán vannak amik sztem tök jók; Mondialok, 308, 599-esek, 550 barchetta (személyes kedvencem, pedig karos ajtós, fix féktárcsás) stb.-stb... de nagyon bírom pl. a SuperE FXX-et is, marha jól felhúzták, abból pont volt HWF aztán HWE verzióm, tök jól látni milyen szépen javítgatták, csecsebecsézték fel... na jó az pont drága volt... de mihez képest ? Talán egy -nem ritka- Otto-t tudnék venni az árából.
Ahogy Misi írta a vékony ablak mondjuk gáz, de nekem egyiknél se huplizott ki/be mint néhány rezsinnél... ami igazán zavar hogy nagyon gyatra ragasztót használtak, néha spontán leesik egy-egy beltéri elem, vagy kiesik egy szélvédő............ Pedig a saját dobozukban, erős fénytől védett helyen pihennek, ahogy a nagykönyvben....
Mrs-modellnél adják őket, lehet hogy pont lejárt, nézd majd meg holnap, okt.-nov. óta szórják 1ercsiről, elég sok elment már, van hogy több is fut egyszerre és többnyire 170-180 közé mennek be. Csak magamat tudom ismételni az a modell annyiért hibátlan, az ezüst se változtat azon hogy az AA egyik legrészletesebb-legtöbb alkatrészből építkező modellje ;)
Ha itthon lenne egy annyiért tuti megvenném, így hogy posta+rizikó most már fosok ezektől... öregszem vagy valami
köszi nagyon sokat vaciláltam hogy a kék-fekete kombó vagy a bordó-fekete legyen, nem nagyon tudtam dönteni, mindkettő dögös, annyi döntött a kék mellett, hogy van egy Zonda C12 modellem (Solido ) és az kék, gondoltam jó páros lesz így belőlük hát a belső színek frontján az AA (és azt gondolom a Kyo meg mégjobban) elég töketlen, talán egy kezemen meg tudnám számolni hogy hány dögös belső színt párosítottak össze a külsővel, én sem értem miért...., szerintem még csak nem is pénzkérdés lenne, szimplán csak igénytelenség
amúgy most ahogy körbe néztem nem tudom hol mennek 190 euróért az AA modellek, de én most per pillanat csak messze 300 fölöttieket látok, annyit ha ütnének se adnék érte, ennyit még a jóval dögösebb BC verzióért se adnék, pedig a BBR megcsinálta gyönyörű kék-karbonszál kombóba, ami nagyon dög, igaz az már 400+-os :) és még csak ne is nyitható, nem hogy koffer legyen hozzá
apropó koffer, igen az mindig nagy geg egy ilyen gépnél, az AA ebben tényleg felette áll a GTA-nak (meg másban is, nem is vitás) de a motortérre azt mondom ott épp nem is olyan nagy a különbség, bár nem is kérdés hogy az AA szebb, de nem olyan sokkal. Azért a ZondaR motortér szintjét szerintem nem sikerült megismételnie az AA-nak :)
nekem is van több elite modellem, nem is bánom egyiket se, sőt a F355-nél mivel mindkettő megvolt épp az elite-t részesítettem előnybe és nem a Kyo-t (no nem azért mert szebb volt, épp csak ár/érték arányban nem volt rosszabb és eladni a Kyo-t könnyebb volt mint a HWE-t) és nem is bánom, szépen mutat mind a vitrinbe. Egy szó mint szó nem akarom savazni az HWE-t, sőt nagyon bánom hogy már nem gyárthatnak Ferrari-t, azt kell mondjam a végére már egész tisztességes modelleket gyártottak, igaz a 100 és főképp a 100+-os árakat már messze nem érték meg, mert a teljes igazi rácsozást és tisztes féktárcsákat még a legszebb modelljeiken se tudták megoldani, a lehelet vékony ablakokkal együtt. De hidd el a Huayra bőven a legszebb HWE szintjén van, árban pedig bőven alatta. Nem tudom hogy a zöld üveg irónia akart-e lenni, de nekem ez épp piros pont, hisz az eredetin is sötétített üvegek vannak felül és erre még az AA sem figyelt oda, mert ha jól látom azon csak szimplák vannak..... téli gumi?? ....hát nem tudom, a fotón talán..., a vitrinbe nagyon nem ha volt már a kezedbe ilyen modell akkor elhiszed ha nem akkor vagy hiszel nekem vagy nem :)) amúgy nem ismerem a többi GTA modellt, így nem tudom milyen a többi modelljük, nem akarok mellettük kardoskodni, biztos vannak/voltak gyengébb napjaik, de nekik összesen is alig van modelljük, így nehéz párhuzamot vonni a HW armadájával :) csak ismételni tudom magam, szkeptikusan vettem meg az első GTA modellem és az egyik legnagyobb pozitív meglepetést szolgáltatta így nagyon megörültem mikor láttam hogy ők is kihozzák a Chiront, mert a típust szeretném, de a maisto (továbbra is) gyerekjáték színvonal, az AA meg ha ki is hozza tuti 300+-os lesz, és annyit még egy perfekt modellért se adok, így tökéletes alternatíva lesz nekem :)
A jobb Elite modellekben van kárpit és egyéb firlefrancok. Amikor jobb Elite modellre gondolok, nekem sem az F360 ugrik be elsőre. Biztos a GTA-nak is voltak rosszabb napjai. Ne felejtsük el, hogy amikor a HW a legtöbb Elite modellt tervezte és gyártotta, épp gazdasági válság volt és a kutya se vásárolt modelleket. Akkoriban (2008-2014 között) a BBR se tudott volna 400+ eurókért modelleket eladni, most meg lassan semmit sem árulnak ezalatt. Akkoriban két kezünkön megszámolhattuk volna a tömeggyártókat, most meg már a gyártók tömegét se tudjuk összeszámolni.
Nem akarom védeni a HW-t, én se vagyok mindenre büszke, ami tőlük van, de azért akadnak jobb Elite modellek.
A Huayrád tök dögös a zöld üvegeivel meg a téli gumijaival
Brutál ez a szín De a többi GT A szín is nagyon jó, főleg hogy a belső színekkel is mertek variálni, komolyan nem értem -itt se- hogy az AA mit töketlenkedik ezzel állandóan...
80ercsi egyértelműen hibátlan ezért a modellért, de hasonló állásponton vagyok én is... annyira nem jön be az 1:1 hogy 300at adjak érte, viszont én vagyok annyira marha hogyha megvenném akkor viszont tuti AA-ba venném, mert tudom hogy állandóan azt nézném miben szebb az.... És motortér-téren :) elhúz, +a nyitható csomagtartók, az eleje is nyitható, a fék is jobb/pontosabb rajta, sztem -ahogy írtam is- a 170-180at simán megéri.... még úgy is hogy ott van kb. 100al kevesebbért a GT A, nagyon sokat gondolkodtam hogy megvegyem, de az ezüst lehúzza, +annak a teteje+oldala is ezüst, nem mondom hogy rossz de szebb a többi verzió.
hááát úgy érzem kicsit elfogult vagy a HWE vonalon.... a kipufogó valóban kicsit ferde, de a hátsó alsó kötény színébe már nem vagyok biztos hogy annyira eltér a valóságban is, szerintem itt a fotó csal egy kicsit, az oldalsó fotón már nem tűnik vészesnek, és hát kárpit ügyben szerintem te is tudnál mondani jópár HWE modellt amiben nincs, azt kár volt felemlegetni, no és még jópárat tudnál mondani még amin ettől jócskán nagyobb bakik vannak .... így képról nem tudom megmondani pontosan milyen szintet is képvisel ez a Chiron, de azt tudom hogy van egy GTA Pagani Huayra-m, és az nagyon kellemes meglepetés volt mikor kézbe vettem akartam egy olyan modellt, de annyira nem tetszett maga a típus hogy kifizessek egy AA árat érte, és mikor megláttam hogy kihozta a GTA (Welly) és megnéztem a promo videóját, gondoltam annyiért megérheti. És nagyon megérte, minden mozgatható dolog mozog rajta, teleszkóp imitációk az ajtóknál, és az meg is áll magától, igazi rácsok mindenhol, kellemes belső tér és sluszpoén hogy a tető ablak sötétített. tehát összességében nagyon kellemes modell, az árához képest bőven jó, Igen az AA némiképp szebb, finomabb részletekkel és összhatással, csaképp az 300+ euró, de ha a Peti által említett 190eurót veszem alapul még annyiért sem jobb ajánlat. Csak zárójelben mondom szerintem épp a Welly miatt lehet ennyire "akciósan" megvenni az AA-t, mert kb 300-ért a kutyának se kellett, ha lehet 80-ért is venni egy egész jó modellt :) na szóval ha csak annyi hibája van a GTA Chiron-nal akkor én tuti azt veszem meg és nem az AA-t ;)
Majdnem. Egy jobb HWE-n nem ilyen ferde a kipufogó, nem tér el ennyire a hátsó-alsó kötény színe a kasztnitól és "kárpit" is van. De kezdőtől nem rossz :)
akkor ezek szerint Orochi, Caspita a vonalad. Meg tudom erteni, nekem meg a 4500GT, a 4200R, VX, HSR-ek is nagyon bejonnek. De ugyanugy rajongtam a 2000GTert a maga klasszikus bajaval, vagy a RX500-ert, 126X-ert, EX-7ert, RV-2ert, azonban ha mar fel kel a nap, akkor a Furai vagy Ryuga az abszolut csucs. Szamomra. Meg akkor is ha nem ott terveztek oket. Persze, hogy az LFA es a tarsai szeriaban az elvonal, de ezeket azert emlitettem meg, mert picit elfeledtek oket.
Igen a Mitsuoka Orochi, na az eszembe se jutott, pedig igencsak a kéne kategória. A 3000Gt és a Retro cuccok annyira nem jönnek be, a Levin tényleg jó lenne de szép modell értelmes áron nincs belőle :(
UUUUHHH...először a Talbotot néztem meg, mert ott az alap is érdekes, és hát teljesen leesett az állam. Aztán felbátorodtam a Roverre is rákeresni és hát...még a protkó a földre hullott :D Azért a győzelemben gondolom nem a tiszta minőség, hanem inkább az ár-érték arány játszhatott szerepet.
Attól függ mennyire jön be az 1:1, ill. mennyi pénzt akarsz égetni rá, nem rossz amúgy a GT A verzió, bár nekem kicsit játékautósnak tűnik a felni+féktárcsa. (nem csak a MC12 színű, bár az sztem nem is GT A kiadás) Az 5-ösük amúgy szép, nekem jobban tetszik mint a Norev féle kiadás... A Huayra se rossz, főleg a külső/belső színek, az AA az egyen unalmas(színű) belsőt rakta mindegyikbe, viszont részleteiben köszönőviszonyba sincsenek, brutál kidolgozása az AA-nak. Nem tudom mennyi most a GT A, de az AA-ot (igaz ezüstben) mostanság legóért lehet venni a bayen, már nov-dec. óta rendszeresen 1€-s licitről ilyen 170-180 között mennek el, annyit simán megér.
ui.: milyen szépen elkanyarodtam a GT A Buggertől egy AA Pagani felé Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2018.01.06. 19:54:41
Köszönöm :) Igen ez tényleg egész jónak tűnik, pláne a működő hátsó szárny is. Nekem csak egy f10-es 5-ös BMW van tőlük, de az nagyon jól sikerült szerintem simán hozza a Kyosho színvonalat. Úgy tudom a Pagani Huayrát is elég korrektül megcsinálta a Gt Autos, élőben még sajna nem volt ohzzá szerencsém. Ha maradnak az ilyen 80-100€ szinten erőteljesen elgondolkoztató a méregdrága Autoarthoz képest.
Ha már Triple9, bár szerintem a konkrét modell senki fantáziáját nem indítja be, azért érdekességként: megcsinálták egy viszonylag korai LandCruiser generációt nyitható die-castként. Szerintem szép lett és nem is drága (65EUR) Kép:
A Mustang tényleg érdekes...mármint izé, a tény hogy pont így piacra dobják. Én sem hiszem hogy nagy lenne a potenciális vásárlótábor...mondom ezt annak ellenére, hogy nekem is van egy "rókatestűm", igaz az egy fickósabb kupé, nem egy ilyen "sutafazonú" kabrió.
Munkahelyemen süthetett meg a nap, de hazaérve láttam, hogy nagy baromság, túl szép ez eladásra! :D valami lehetett a levegőben odabennt az irodába.. XD Ott furcsa döntéseket is szoktam hozni.. XD :D
Ja, a FB 18 csoportban van egy Peugeot 206. De az nem eladó. Hanem én tettem fel egy képet, hogy ilyet keresek. Néha feltűnik a Norev féle RC is, főleg most, hogy piros színben újra kiadták. De ha egy mód van rá, maradnék az 5 ajtósnál. 1. nekem most igaziban ilyen van, 2. mégis csak nagyobb "gyűjtői durranás" egy civil, 5 ajtós Peu 206, mint egy nem túl átlagos (a valóságban) RC
Azt sztem keveritek valamivel... egyik gyűjti-ismi is (és nem Missa )vadászik rá régóta (értsd: évek óta) nemhogy itthon, de még a bayen se látott soha, (még leütöttbe se) már mondtam neki hogy lehet nem is létezik...
Ezt a Mercedes csinalta meg vagy vmi ilyesmi, de letezik kb 10db ebbol. Sajnos nem emlekszem a reszletekre, de meg Nemetorszagban lattam is ilyet. Sot, Varadon is. (a varadiban ultem is) Colani teherautot marmint. Gyononyoruuuuu!!!
A Testa D'Oro a gyoztes, hamarabb volt ugyanis. Ha jol emlekszem akkor Bonevilleban felallitottak vmi rekordot, 380 vmi ilyesmit. De mar reg volt. Akkor is nagyon tetszett, most is. De hozzam inkabb a Colani Corvette allt a legkozelebb.
Valahol lattam egy elado Bosst, par hete, honapja. De ezert is jok ezek a kerdesek, mert igy legelabb tudunk egymasnak segiteni ha arrol van szo. Es Peugeot is lattam, de mivel akkor meg nem tudtam, hogy barkit erdekelne esetleg...
Nagyon erdekes valasztas, mert egyaltalan nem szokvanyos, hogy valaki Japan belpiacos Serat nevezzen meg. Az nekem is nagyon tetszik, de eloben. Modellben soha nem lattam. Igaz Terranot se. Azt is csak vezetni jo, de akkor mar a 3.0 V6ost. Sokaig volt is a csaladban egy, imadtuk. Ha mar Felkelo Nap belpiaca, akkor meg a Levint, Paot, Orochit, 3000GTO-t esetleg Figarot emlitenem meg esetleg. Meg volt egy Jaguar-szeru Mitsuoka, de szegyenszemre elfelejtettem a nevet.
Ezuttal is Boldog Uj Evet kivanok minden Kedves Modell (gyujto/rajongo) Tarsnak!! Elnezest, hogy csak most tudok irni, de Erdelyorszag oleleset elveztem tegnapig.
Ha csak 3 lenne, konnyu dolgom volna. De akkor valami ikonikus csodajarganyok kellenenek. Talan egy Mantaray, F40 (Kyo, csak pirosban nem) es mondjuk egy Countach vagy 288GTO (nem Burago :D ) Persze ez valtozhat mondjuk egy Sestora is. Jaj, minek kellett nekem csak 3-at kerdezni A listan lett volna egy Bugatti Chiron is, de tegnap sikerult kipipalni azt is.
Tudom, nem eladós fórum, de ha valakit érdekelne, ettől a szépségtől lehet megválnék, ha valaki úgy érzi keressen meg.. facén meg a bolhán is fennt van részletesen. ;) Gt Spirit 1:18 991 Turbo S 350limited fa talpon, fullos kis plexivitrinjével (nem a gagyi 10eurós karcolódásra hajlamos "valami"), talpról még nem volt levéve. Ha elkel, persze szomorú leszek, mert nagyon szép darab! ;)
jaa, néztem azt is, van abból is pár árnyalat, de az talán a CMC-nek menne inkább, nem egy ilyen modern stílusnak.. Ma találtam ebay-en pl a beige alcantarát, talán az is menne hozzá.
Valahogy a barna es a bezs kozt lenne az igazi, a belseje vegett.. :/
Szerintetek, szürke, vagy bézs illene alá..?
Boldog újévet a modellgyűjtő uraknak! Nekem az óév uccsó munkannapján 911-es jött, és az újév első munkanapja sem különb! :) A talp csak próbálkozás, ha minden igaz, akkor egy szürke alcantara megy alá a közeljövőben. Brutál ez a Singer! Remélem kihozzák a Singer-Willams -et is majd! :D