Nem tudom láttatok már e specifikációt az ATi új üdvöskéjérõl, a Radeon 8500-ról, mert szerintem igenis érdemel szót. Ugyebár már az SDR-es (pláne a DDR-es) Radeon (1) leverte a GTS-eket, és ha az ígéreteknek megfelelõen fog teljesíteni az új kártya, akkor nagyon úgy néz ki, hogy a geforce 3-nak reszeltek. Én speciál nagyon örülök, hogy az ATi nem arra megy, hogy "na legyen 10000 fps, ezért aztán mossúk halálra a textúrákat, emuláljunk valami hihetetlen ronda trilineál filteringet és mind ezt lökjük a felhasználó elé". NA jó, az emulált trilineál csak a TNT 2 nyomta, de az gef 2 még MINDIG mossa a textúrákat. Ellenben a radeonnal, tûéles kép, rengeteg future, carisma engine, full scene anti alising, pixel shader, soft shadow (!!!!), Cubic mapping, EMBM....... és ez még csak a radeon volt. Hol van egy Geforce 2-ben EMBM? SEHOL! Már a G400 is tudta.
Na de legyen szó a mostani kártyárol is:
GPU ATI R200 Gyártástechnológia 0,15 mikron Tranzisztorok száma 60 millió T&L teljesítmény 62,5 millió háromszög/sec A chip órajele 250 MHz Memória órajele 275 MHz DDR Max. memóriaátviteli sebesség 8,8 Gbytes/sec Memória mérete 64 Mbyte (ez gyártóktól függõen változhat) Pixel pipeline * TMU 4 * 2 Fill rate 1 Gigapixel/sec, 2 Gigatexel/sec RAMDAC órajele 400 MHz Új techológiák: HyperZ II Charisma Enegine II Pixel Tapestry II True Form
Ja igen, a True form, ami ugyebár MINIMÁLIS programozói támogatást igényel, SõT!!! A régi játékoknál is használható! Képzeld csak el, amikor ráeresztessz egy True formot egy Unreal Tournamentre, vagy egy HL-re! Hoppá, hol van ilyenje az nVidiának!
És most álljon itt még egy kis nVidia "dícsõítõ" himnusz, amit az egyik haverom írt, egy ATi driver kritizálására felhorkanva: --------------------------------------------- Igen, igen jó driverek. Te, lécci mond már + léccives, mi is van pölö a gef2-kben a pixel shaderrel? Hányas detonatornál tartunk? Nekem is gef2mx-em van, de csak mer no lóvé Radeonra, de már gyüjtök. Mondanak neked azopk a aszavak valamit, hogy képminõség, 32 bit (nnna, gef3 már oké benne, de az S3, Matrox, ATi már a 3. generációtól okéba volt vele, nem csak a 6. generációs tárcsájával!!!). Nvidia a 3D úttörõje? Mi a f@$z? A T&L-t az S3 kezdte, a TNT2 a trilineart emulálta, a 32 bit csak Xtra volt benne, a 3Dfxnek volt legalább annyi önkritikája, hogy nem erõltette. Tudod mivel lohasztottam le kedves ismerõsömet, mikor még 120-ért vett ASUS Gef256 deluxot? A textúramosás is ismerõs lehet akkor, nagy nVidiás haverunk:))))). DirectX-bõl még registry turkálással ki lehet szedni( szégyenletes sebesség csökkenés mellett), OpenGl-bõl ki se lehet!!!!!! Nézz meg egy 98-as Savage 3D, Matrox G200, ATi rage 128 képét- azoké is jobb!!!Dettó a gef 2/mx/ultra, a gef3 kicsit jobb. Meg gondolom sok videót se nézel...:))). Az EMBM a 6. generation az nVidiába, Matrox 3., Ati 5.Az S3TC-velé nem is csesztetem a Rivát, jól mutat a features listán, csak sz*rt sem ér sajnos ezekben a kártyákban. Ja, hûûûûûde sláger, a Riva takarékoskodik a memóriával, ami nem látszik, azzal nem dolgozik. Khm, ATi Hyper Z, Savage 3D-ben/tõl az S3TC kihagyta, ami nem látszik, stb. Éljen. Ja, new driver? Majd ha kiadnak egy detonatort, amiben valami is változik, akkor szólj. A 9.x-tõl a 14.61-ig lóf**** különbség sincs! (no pixel shader, helyenként bugzik 1-2 videó, stb, Diablo D3D-be, stb.) Volt már valaki olyan, aki csak aspeedre utazott, nem érdekelte az FPS-en kívül más, nem tudjátok mi lett vele?...(3Dfx:) ) Marketing sz*r az egész, tesztelj 1 ATi-t, 's nem kell többet tépnem a billentyût.(Ja, ne csak a 3D mark pontokat nézd, hanem a gamékat (1- nVidia orientált a MadOnion, akit érdekel, van 1-2 példa rá, akit érdekel,keressen meg) Na szeva! BY MC_PITE -------------------------------------------------- Na ennyit dijóhélyban az egészrõl.
by kbb
Hm nagyon jó.
Hol verte le neked az SDR-es radeon a gts-eket??? Azert ez egy kicsit tulzas...
Kifelejtetem volna a DirectX 8,1-et? Hát még az is persze... ehh :)
wahun: Megjelenés pillanatában a 8500 -as 399 dollár, a 7500-as pedig 199 dollár lesz. Érdemes váltani, csak inkább (ha már egysze radeonod van) érdemes várni egy fél évet, míg a felére zuhannak az árak.
Valahogy úgy. de azért abba a szimpla szpíídbe is szépen repeszt, és ugyebár tegyük már föl a felbontást 32 bitre, hol tudja ezt erõs sebességvesztés nélkül a GTS? ehh
ja szépen repeszt kinek meg több kell....az nem ma játszik
En nem tudom, hogy vagytok vele, de en meg nem lattam olyan SDR-es (nem DDR!!) radeont, ami barmilyen sebessegtesztben lenyomta volna a gts-t.
Attol fuggetlenul a jelenlegi utod sokkal szimpatikusabb nekem is, mint a GF3 es valo igaz, hogy sokkal tobbet tud!
Váltottál már 32 bitbe? Nem gyõzöm hangsúlyozni, de úgy látszik ez sem elég. Az S3 ezt már a 3. generációban megoldotta, ehez képest az nVidiának még csak a 6. generációban (Gef 3) sikerült. ATi, pedig a radeonnal oldotta meg töléletesen. Ha Geforce 2-õd van, elfelejtheted a 32 bitet egy full grafikás game-ban, gondolok itt UT, Giants, Black & White. A radeon ezeken vígan nyomja. Nem csak a sebességre kéne mindig asszociálni.
"elfelejtheted a 32 bitet egy full grafikás game-ban, gondolok itt UT, Giants, Black & White"
Miért ezekkel mi bajod van 32 biten Geforce 2 alatt?
Bocs, de 32 bit renderinget már a TNT1 és a Rage 128 esetén is választhattál. Bár a TNT1 esetén ez elég tetemes (kb. 40%) teljesítmény vesztéssel járt, a Rage 128 esetén pedig kb. 10%-al. Szóval nem a Savage3D viszi el benne a pálmát. Az S3TC-vel már igen. Második hiba: 32 bit rendering esetén az UT nem megy jobban egy Radeonos gépen mint egy GeF2-en. Ui ezt a gamet Glide-ra optimalizálták. 1 GHz körüli procival 1024x768x32 a max. amin ajánlom a futtatást, de inkább 800x600, ha a 3d-s hang és az S3TC is engedélyezve van D3D alatt. Jó lenne, ha vagdalkózás helyett kicsit informálódnál a témában, mielõtt a billentyûzethez nyúlsz.
Egy percig sem mondom hogy szar lenne az uj radeon, sõt! De azért ne már csak a buta ATi fanek vetitése menjen hogy ilyen király meg olyan király, holott még egyikötök sem próbáldt ilyent! Amugy meg nekem Leadtek Gef2MX! 32SDR em van, 210/210en, és 32biten, 1024ben, MINDEN FULLON játszom a tribes2-t, kint 40FPS, bent 70FPS KONSTANS! Szóval akkor hol is van itt gondja a 32bittel a geforce2 chipnek? És csak 1 játékot mondjatok aminek per pillanat szebb/nagyobb-hardware-igényû grafikája van mint a Tribes2nek. Ugye hogy nincs ilyen? Akkor nem tudom miért kell itt minden baromságot összehordani más kártyákról, csak hogy jobban nézzen ki az új RADEON, jó az anélkül is!
StarFist: Radeonon 32biten az UT jobban megy megnéztem kb 7 frame-mel második hiba A GF2-nek mi köze van a Glide-hoz? semmi!(Azt csak a 3Dfx-ek tudták) Jó lenne, ha vagdalkózás helyett kicsit informálódnál a témában, mielõtt a billentyûzethez nyúlsz!!!
Jó, kicsit túloztam, de a gef 2 akkor is nagyon visszaesik, ha felváltassz 32 bitbe 16-ról, ellenben egy radeonnal.
Mathias: :-)
Borg: Miért van ellenpéldád? Ki vele! Próbáltad már hogy mennyire visszaesik a speed amikor a színmélység között változtatsz? Na a Radeonnnak nem esik vissza, szebb kép, több future, ha ezt mind erõltetné a gef 2, akkor kb 5 fps-t tudna kipréselni magából, de persze nem erõltet, inkább mossa a textúrákat. Szerintem nézz meg egy tribes 2-õt radeonnal...
Mathias! Nem csak nézned kellene, hanem látnod is. Hol írtam én azt, hogy a GF2-nek bármi köze is lenne Glide-hoz? Azt írtam:"32 bit rendering esetén az UT nem megy jobban egy Radeonos gépen mint egy GF2-en. Ui ezt a játékot Glide-ra optimalizálták." Ezt továbbra is fenntartom, max. módosítom annyival - nem megy számottevõen gyorsabban. A 7 framed ide tartozik...gyorsabb, de nem számottevõen (ha legalább 15-20 frame lenne a különbség, az már számottevõ). Egyébként a GF2 esetén a 4 pixelezõ egység többet ér, mint Radeon 3 texel/pixel megoldása (mondom ezt azzal együtt, hogy Radeon LE van gépemben, a következõ pedig R8500 lesz). Nem véletlenül választotta az ATI ugyanezt a megoldást a 8500-ban. Egyszerûen nincs mivel etetni a 3. texel egységet a pipeline-ban az UT esetén (se EMBM...se DOT3).
"StarFist: Radeonon 32biten az UT jobban megy megnéztem kb 7 frame-mel"
Az kemény.. végülis nem mindegy hogy 140 v 147... kezd itt már ilyen "csakazértis ez a jobb" hangulat lenni.
KBB ne akard nekem megmagyarázni hogy egy Radeonnal jobb lenne mint MXel, tudom én ezt magamtol is:) Csak arra akartam rávilágitani hogy a geforce2 chip is igenis használható 32bitre, teljesen függetlenül hogy a radeon igymegugy teljesit.
Maradjunk szerintem az eredeti temanal, ugysincs semmi erteleme errol vitatkozni.
narumon: én csak StarFist komának mondtam hogy gyorsabb a radeon. Az adat csak bizonyítás.
>Ui ezt a játékot Glide-ra optimalizálták Hm, biztos vagy te ebben? Mert szerintem meg S3 Metal-ra.
Borg: :)
Tomka: Oké, de az a gáz, hogy még sajnos igen keveset tudunk a témáról, azért lenne itt e csati vagy mi, hogy a friss híreket közüljük egymással, de valamivel ki kell tölteni az üres sorokat, és végül is nem rugaszkodtunk nagyon el a témától, pl nem beszéltünk a nõkröl, vagy a fociról (mondjuk én nem is beszélnék róla :) ), DE szóval ha valaki megtud valami újat, akkor azzal kezdje egybõl ha lehet. THX.
Egyébként meg hog most gyorsabb e a radeon vagy nem, nos, én azt mondom, ha nem szaggat akkor jó, mert gonodlj csak bele, hogy mennyivel szebb és mennyi future van benne, ezzel veri oda a gef 2-õt.
KBB> pl nem beszéltünk a nõkröl, vagy a fociról KBB>(mondjuk én nem is beszélnék róla :) ),
Bármint a fociról :):)
by kbb
Komácskám azt tudod-e hogy a lassú memória miatt a 4.pipline annyit ér mint egy McDonaldos zacsi? Mert visszafogja a ram hiába lene kép... Most hogy van megfelelõ ram van 4. de a radeon és a gts esetén semmi értelme nincs...az Ultránál van meg a gf3nál de az márr......egy más kategória ramban.... amúgy szerintem KGB a radeon sdr vs MX harcra gondolt nem a GTS re...bár a szép kép +fícsörlista még így is melette szól....
ki kell hogy ábrándícsalak DE AZ UNREAL ENGINE GLIDERA LETT IRVA 6000embernek kell mondania hogy elhidd???? s3metalon is hjobban fut mint d3dn vagy openglen de nem arra van irva csak rendesen meg van irva a támogatása
Igen, de már a SDR-es radeon is ott van árban, ahol az MX.
Glide: És szerinted mit kezdjek egy nVidia, vagy egy S3 kártyával a Glide-al? Elõbbi D3D, utóbbi Metal... voodoo meg megszünt létezni...
by kbb
Arra emlekeztek meg hogy ATi-ek tavasszal elkottyantottak magukat, hogy Radeon 1 bol nem lessz MAXX, csak az R200 ra epulo kartyabol, es jovo tavasszal?
Nah az lessz brutalis ! 2DB R200 chip, dedikalt DDR RAM -al (lehet hogy 2x64 MB :)))) De ez majd kiderul. Meg mostmar mindenki gyart majd ATi kartyakat, szal cegenkent fog valtozni. Mindenesetre varom mar a tavaszt (bar addig meg ossze kell ra sporolni a penzt, mert szerintem draga lessz) :(
Ha már becézgetjük egymást...figyelj Anicskám, mutass valami progit nekem, de izibe, ami támogatja a Radeon fícsöreit (most nem a HZ-re gondolok). Nincsenek ilyenek??? Hát ez felháborító!!! Bocs, de én nem a Radeon demókkal szoktam játszani! Egyébként a képe tényleg szebb, ezért lesz ezután is Radeonom, de ha a kártya képességeit a valóságban nem használja ki semmi, akkor azokra kár hivatkozni.
Hehh... az U2-vel vajon mit fog kezdeni egy Savage2000-es kártya. Gondolom most nem mondok újat, de nincs olyan, hogy Unreal, UT vagy U2 engine. Egyetlen dolog létezik, az pedig az Unreal engine, amit folyamatosan bõvítenek az Epic-nél az új fejlesztésekkel (ilyen volt az akkor még felfutó S3 Metal és S3TC szabványa, ettõl remélték az igazi áttörést a piacon az S3 fejesei). Szóval az eredeti Unreal elsõsorban 3dfx kártyákhoz készült (nem volt véletlen, hogy a game csak V2-n mutatta meg a karmait egy P2 társaságában). A D3D és OGL támogatás elõször a 2.17beta patchben jelent meg (a legutolsó a játékhoz a 2.26 final, de még itt sem tökéletes sebességileg).
Érdekes lesz, ha megoldják. A Maxx-nál nem bírták összehozni az AGP-n keresztüli IRQ megosztást W2K alá (csak w98 alatt)...vagy nem akrtak vele szenvedni a Radeon árnyékában (én inkább az utóbbira tippelek). Ha kijön, tényleg "brute force" kártya lesz.
Nem, nem tökéletes sebességileg ez tény, de mihez viszonyítasz? Q3? Azt Carmac úgy írta meg, hogy procifügõ, az egyetlen játék, ami él a P4 100000 Gz-ére, és nyom 3000 fps-t. De minek? UT szebb egy pettyet...
Ha már becézzük 1mást:Sztárfoskám mutass már valamit ami egyátalán a gf2t kihasználja...semmi.Hát ez nevetséges.Bocs de énsem ingramm.De már ott van a dronez bár gagyi de grafóra irták nem játékra Csak nézd meg MR AGY hogy még a gefos 3at se támogatja semmi csak techdemók vagy 001es alfaváltozatú játékok várni kel amúgy meg F1RC is támogatja majdnem mindenét
Nem hiszem, hogy ezzel a hajtépéssel kellene zülleszteni a topic színvonalát.
topic on
Mutassak valamit? Z:Steel Soldier, I-War2 például. "Bocs de énsemm ingramm." Ezt nem értem, ha esetleg magyarul is megfogalmaznád... Igen a GF3 pár hónapja jelent meg, a Radeon kb. 1 éve és hír sincs róla, hogy a featureit bárki is használni akarná (bezzeg a GF3 vs/ps-ét...). Az F1RC-t nem ismerem, az F1 alapján autóverseny lehet, de ezek szerint te is ismersz legalább 1 játékot, ami kihasználja a GF2 képességeit (szerintem most öngólt lõttél).
Bridge bilder egy jó game :) Egyébként meg láttad már az UT-t extra textúrákkal? Na én úgy játszottam egy évig, amíg Savage 4 -em volt, és még jobban is ment mint extra textúrák nélkül. Na annál szebbet még nem igen láttam azóta, lehet hogy a Q3 motor nagyon jó, de nem lett olyan szép a Q3 mint az UT Extr. text.-kal. Én erre értettem.
Hmm...nem én kezdtelek becégetni.Én abbahagyom.. Na aztán a Zbe mi használja ki a GF2t? azért mert maxx támogatja a T&Lt..egyvalamit mond amit az a progi tud s mondjuk a GF1 nem tud?Hát ilyen nincs. Independence War 2 na az is ez az eset Az F1RCbe van Anisotropic filter ami ugye csak radeonba van meg a GF3ba hogy csak egyet említsek...ÉS A GF"be nincs anisotopic filter:))) Öngólt a gólvonalról mentettem s kapufa lett a másik kapun
Az lehet de a gef2 gyorsabb es kotve hiszem hogy egy Q3 partyn a falakon a texturakat bamulnad percekig.Lehet az elso benyomas jobb a radeonnal de a +fps ek karpotolnak.Legalabbis engem.
Jézusom, most mi lesz?! Mind meghalunk! :D:D Milyen kártyával is? Radeon? :)
by kbb
és abból is sdr:)))))))))))))))))))))))))))))))1024*768*16ba De nem szoktam sokat kékezni csak ha ideges vagyok:)
Rulez :) De szerintem, egy radeon teljesítménye nem esik annyira vissza 32-bitre váltáskor, mint egy geforrce-é. Egy Geforce 2-nek Q3-ban 38 %-ot esik vissza a teljesítménye, 32 bitre váltáskor!!! Ez hûen tükrözi, hogy a TNT óta nem sokat feljesztett a Geforce 2-ig, csak mindig hozzá rakott valamit. TNT 2 nél gyorsított, meg emulált egy trilinealt. Geforce 256 kapott egy félig jó, félig hibás T&L motort, gyorsítás, Trilineal Geforce 2 javított T&L motor, gyorsítás, állítólag pixel shader (de én még nem láttam Gef 2-n)....
Idézek a 27. hozzászólás elejébõl -ami a tied-..."Komácskám". Nem vagyok a komácskád. Fõleg mivel - a hozzászólásaidból ítélve suliba jársz - min. 5 év különbség van közöttünk (a javamra).
topic on
Az I-War2 nem ez az eset. A Revolutionary Flux motor Dx8-ra optimalizált és ezeket a képességeket élbõl ki is használja a az objektumok textúrázásánál, a lens flare effektnél és egyáltalán a különbözõ fényforrások kezelésénél. Gyakorlatilag az elsõ játék ami használja a GF3 vs/ps egységét (alig pár hónappal annak megjelenése után).
HWSW-rõl: Az ATi bejelentette All-in-Wonder Radeon 8500DV bõvítõkártyáját (Írta: Krinyo) Az ATi a tegnapi napon jelentette be All-in-Wonder családjának legújabb tagját, mely az ATi legerõsebb grafikus processzorára, a Radeon 8500-ra épül. Az All-in-Wonder Radeon 8500DV csomag a már megszokott kiváló minõségû analóg ki- és bemeneteket, TV-tunert, DVD (MPEG2) támogatást, valamint több új szolgáltatást kínál. A kártyán -- ATi terméken elsõként -- megtalálhatjuk a Firewire, más néven IEEE 1394 csatlakozót, melynek segítségével digitális kameránkkal, esetleg kamkorderünkkel tudjuk összekötni az All-in-Wonder Radeont, tökéletes másolatot biztosítva a felvett anyagról.
A kártya ajánlott ára várhatóan 500 dollár alatt marad (uhh!), és a következõ szolgáltatásokat figyelembe véve ez nem is tekinthetõ annyira túlzónak:
Radeon 8500 GPU 64MB DDR memóriával Sztereó TV-tuner Analóg és digitális videórögzítés (feltehetõen teljes DVD felbontásban) Rádiófrekvenciás távirányító, melyhez USB szükséges Komponens kimenet digitális TV-k számára Teletext támogatás DVD lejátszás AC-3 digitális hanggal DirectX 8.1 és Windows XP támogatás
Na kb ez az, amit egy High-end video-multimédia kártyának tudnia kell :)
"Na kb ez az, amit egy High-end video-multimédia kártyának tudnia kell :)"
ÉS a firewire-n kivül nincs is rajta semmi újdonság...
De ezzel rukkoltak elõ! Hogy így Gef 2-ben pixel shader, meg úgy. Mindt mondtam szerintem sincs...
Narumon: "CSAK" egy teljesen új GPU, ami még 1000 új szolgáltatással gazdagít :)
"CSAK" egy teljesen új GPU, ami még 1000 új szolgáltatással gazdagít :)"
Nem a GPUra gondoltam, csak Efreet úgy nyilatkozott mintha valami hihetetlen újitások lennének a DV változaton. Csakhogy ezek mindegyike a firewire kivételével már az asus V7100 Deluxe Combon és még sok másik kártyán megtalálhatóak. NA érré irtam én :)
Azért az ALL-IN-WONDER tudásával nem sok kártya vetekedik.... Deluxos asusból úgy tudom csak 7700 volt.
by kbb
Akkor más leszel.Gimnázium ha akarod tudni. Aha ez mind szép és jó CSAK SEHOL SEM IRTÁK,hogy a I-War2 valaha is kihasználná a GF3 Pixel Shraderét. Amúgy az a jelzõ azért ment rád mert maxxiinteligensnek hiszed magad-persze mindenki-csak mellete baromi nagy tévedéseket is leirsz..volumeman:) Amúgy fényforráshoz és egy Lans Flarehez mikor kell egy GF3?ne nevetess már ahoz egy Voodoo Rush is elég Semmiben nem támogatja.Ha meg azlenne nyilván mindenhol EZZEL HIRDETTÉK VOLNA+Újságba s a neten fellelhetõ cikkekbõl se hagyták volna ki..szerintem te azzal nem játszottál,vald be õszintén. Na hogy lásd hibádat: "32 bit rendering esetén az UT nem megy jobban egy Radeonos gépen mint egy GeF2-en" HA!! olvastál volna nem -nvidia részrõl-lefizetett teszte akkor tudnád:A 3dfx és a ATi kártyákon SOKKAL JOBBAN FUT az ut,mint nvidián. Még d3dben is.De olvass vissza V5 illetve radeonos teszteket.Pl ajánlott a PCGURUs radeon teszt vagy bármi ami mögött az nvidia nem álhat Na pár kép hogy Ne csak HANG legyek mint egyesek.
No comment.3dfx is jobb az nvidiánál.d3ds innen a szupögémzrõl:) Mondhatod hogy a detonator 3 meg szoftwaretuning,arra csak annyit mondok hogy mind2 cégnél megvoltak:))
Jó 1280on veri 32biten a V5öt de az sdres sohanefelejsd! Jha topic off onos hülyeségedet se játszd má' hanem e-mail is létezik ha valami problémád lenne. ugyanéz a Furry maxxnál is.
"Azért az ALL-IN-WONDER tudásával nem sok kártya vetekedik...."
Vagy mégis?
"Deluxos asusból úgy tudom csak 7700 volt."
Tévedsz. Eddig mindegyikbõl volt. Nekem pl V3800 (TNT2) Deluxeom van. Tvki/bemenet meg minden. De mindegyik tipusból van Deluxe változat.
igen de azon egy profib tuner van mint a GF2 MXes Combon...erre gondolt
Jaja, de a lényeg az volt, hogy 7100-asból van delux? Mert szerintem nincs...
by kbb
"Efreet úgy nyilatkozott mintha valami hihetetlen újitások lennének a DV változaton." én ilyet nem írtam :)) Hozza az eddigi AIW-stílust. Tvtuner az a szokásos, de az Mpeg kódolás segítése, és az egyéb Rage Theater cuccok egy nagyon kemény kártyává teszik.
Szóval az ATi Radeon(1) DDR lenyomja teljesítményben a GTS-eket? Háát... Nem vagyok valami nVidia-párti (sőt, ellenző vagyok (3Dfx, ugyebár...)), de azért ez mégiscsak túlzás... Olvastam már egynéhány tesztet, de a GTS néhány FPS-el mindig lenyomta... Hát igen, azok a driverek:-((
ja csak driveren múlik DE VEDD AZT IS FIGYELEMBE HOGY A RADEONT AZ ÁTLAGOS TESZTER NEM LÖVI BE ARRA A PROGRAMBA TWEAKERBE mert azzal fordul/hat/ a kocka 3dfx rulez:)
Nah! Látod ez egy jó kérdés. De az biztos, hogy én ATi-t veszek, ha veszek. Gondolj csak bele, ki tudhatná jobban, hogy milyen boad kell a chipje alá, mint maga a chigyártó....
asysoft: Itt nem csak az fps számít. KÉMINŐSÉG! Biztos már unjátok ezt a dumámat, de én nem nVidián nevelkedtem (S3) és nagyon hiányzik a jó képimőség, na meg a 32 bit.
Lehet!! de azok a kis OEMek majd jól árháborúznak s ez csak nekünk lesz jó! Hát a referenciadolgok nem mindig a legjobbak-most speciel a 32megás radeon sdrre gondolok ..minek stuff a 2 rammodul-samsung-közé?hogy a felhasználó ha bordát csinál akkor azzal is keljen foglalkozni?-de úgy nincs velük gond mind1 én leadtek és gibibájt kártyákra kiváncsi leszek Jha meg a Inno3D ugyanolyan minőségü mint az Asus s árba fele majdnem,na csak ezért várom
A jelenlegi Radeon tulajdonosok által használt szoftveres Truform rutin eltávolításra fog kerülni a meghajtóprogramokból, s egyedül csak a Radeon 8500 kártyán élvezhetjük majd a Truform technológia előnyeit.
báz ezek szemetek.......ATI!!!!!!!! Miért????????? :(
nemtom eddig Quakehez és Unreal Tournamenthez készült legjobb tudomásom szerint szofver trueform
"aha hol? Szolgáltatásba jobb csak az asus mind2 fos volt képminőségbe-mx400-sebessége pedig ugyanaz"
Én eddig akármit próbáltam ott mindig sokkal jobb volt az asus éshát a munkámból adódóan szinte bármit kipróbálhatok. Nemhiába vettem én is asust. Viewsonic monitorok vannak a cégnél igy még a különbségek is jól kijönnek, a sebességet meghát ugye mérni lehet.