De nekem az nem szórakoztató ha kiadok egy csomó lóvét 1 játékra és jóesetben 5-6 óra alatt átsöprök rajta a legnehezebb fokozatokon is. én is szórakozni szeretek, de valahogy mostanában túl könnyûek a fps-k, nem kihívások hanem unalmasak. A lassítás meg a save load megölik a hangulatot. Akinek 15 perce van csak az is birja tolni 15 percig, a helyzet ugyanúgy mentve lesz miután kilép.
Ok, legyen benne 2 mód, annak ha valaki nem birja a szorítást, de én izzadni szeretek, sokat idegeskedni, agyalni és sok-sok órát eltölteni a játékkal ha lehet, nem unalmasan és könnyen (neagyisten csítekkel) átsöpreni rajta. Ez teszi élvezetessé? Az ilyen "én" tipusú embereknek miért ne lehetne kedvezni?
A henteléssel semmi bajom, de bizonyos single player fps-k nem errôl szólnak, ezekre vonatkozna a dolog. Az ut vagy pl a q3 meg alapból más megközelítése a témának. Itt nagyszerû holografikus gladiátorharcok mennek direkt a frag-ekér. (akár vegyük a serious sam-et az is csak a csukottszemû hentelésrôl szól). Ezek így jók ahogy vannak mert itt persze alapból ez jelenti az izgalmat és a halár szerves része a játéknak. De a sigle-player tipusnál a halál nem feltétlenül az, hanem inkább egyfajta büntetés a sorozatos hibákért. Ez így jogos is lenne, de ha akármikor lementhetek ill bevehetek egy állást akkor szerintem egyáltalán nincs jelentôsége és súlya a dolognak.