Én nem vagyok szakértõ de egy pár dolgot azért megjegyeznék, az F-22 bõl jelenleg csak 60 darab van folyamatosan bevethetõ állapotban a többi folyamatos szervizelésre szorul. Bennfentes berkekben craptornak-(bóvli-szemét)-nek becézgetik. Pár az apróbb hibák közül: elektronikai problémák, korrózió a pilóta fülkében-katapult széknél, ami javítás után újra jelentkezik, sárkányszerkezet fõleg a hátsó traktusban repedezik nem bírja el a hajtómû erejét, ami szerintem az egyetlen 10\10 az F-22 ben, lopakodó bevonat nem bírja az esõt, illetve úgy általában az idõjárást, 1 repült órára 30 szervízóra kell ez hivatalos adat utána lehet nézni, és ez rekord, az amcsi gépek amúgy is elég szervízigényesek pl az F-18 nak 12 óra körül van minden repült órára ez is sok de messze nem 30 óra.
A pilóta fülke üvege hajlamos beragadni, egyszer Alaszkában flexel kellett kivágni miután pár óra elteltével sem tudták kiszabadítani a pilótát.
Amíg ezeket a gyerekbetegségeket nem javítják ki az F-22 nemfog komoly bevetésre menni az biztos, kérdés miért nem sikerült az elmúlt 15 évben ezeket kijavítani.
A cirkálórakétákról és a tengeralattjárókról mindenki megfeledkezik mind2 felszerelhetõ atomfegyverekkel, én nem látom értelmét egy ilyen összecsapásnak biztos hogy mind2 fél betudna vinni találatot a másiknak, aki szerint nem az agymosott.
Elõbb utóbb pedig totális atomháborúvá fajulna a dolog ha a konvencionális fegyverekkel nem jutnának dûlõre, akkor pedig mindenkinek game over.
Egyébként ahhoz hogy az USA háborúzni tudjon kínai pénzre van szüksége olvastam itt korábban hogy az USA állampapírok 8%-át Kínaiak vették meg , szerintem ez hibás adat van az 50% is és folyamatosan veszik, ha ezt nem tennék az amerikai gazdaság már rég fizetésképtelen lenne, ebben a pillanatban is 20.000milliárd dollár a deficitjük amit matematikai képtelenség visszafizetni csak a hit tartja a lelket a dollárban meg a Kínaiak ennyit errõl.