Te, mert leragadtál ott, hogy milyen szépen magyarázta meg a Jobs bácsi a marketing osztályon kitalált új kifejezésüket egy létezõ terminológiát helyettesítendõ. Más meg látja, hogy az egész egy süket marketingduma.
De látom, nehezen fogod fel a dolgokat, így egy kis szájba rágós útmutató.
A nagy felbontás az nagyon jó dolog. Az egy plussz pipa a pozitív dolgok listáján az aktuális készülék értékelésében. Még szájbarágósabban: Nem kritizálom egyik apple terméket sem, amelyikben retina display van, sõt értékesebbnek tartom annál a készüléknél, amelyikben van.
Na haladjunk sorjában a következõ gondolathoz.
Az, hogy a nagy felbontás, a magas DPI helyett kitalálnak a marketing osztályon egy külön kifejezést, a retina displayt, az egy ótvar marketing bullshit, mint a bifidusz effenzisz, meg a bifidusz acturegirálisz a joghurtnál.
Na most jön a csavar. Az applenél zseniálisak a marketingesek. Nagyon jó húzásnak tartom szakmailag (marketing és nem mûszaki), hogy egy marketing bullshiteléssel retina displaynek nevezik a nagyfelbontású kijelzõket, és nem Hi-Res-nek vagy High Resolutionnak.
Profik, hogy egy ekkora bullshitet lenyomtak a torkodon, és itt kardoskodsz, hogy technológiai szakszó, és nem marketing bullshit.
Na most akkor, hogy ezt kitárgyaltam, kezd el ekézni a Samsungot, hiszen egy applefannak az belsõ késztetés.
Házi feladatként Papichulóval kezdjétek el szemezgetni ebben a topikban hányszor ócsároltam az apple-t. Segítek, egyszer sem. Te ellenben rendre belekeverted a Samsungot, és azt kezdted el püffölni.
Na most akkor mekkora bolondot is csináltál magadból?