Ahogy vártam, nem jelölted meg hogy az ironikus opciót választanád vagy a lezavarósat.
"hanem esetleges profithajhászás történik minden részről. Hogy hányan halnak meg vagy éppen ki, arra mindenki tojik"
Jaj de ismerős tőled ez a mások hibáztatása. A feladat az volt hogy mond meg hogy mi lenne a szerinted optimális megoldás. Ilyenkor mindig előveszed azt a forgatókönyvet hogy azért nem mondod meg mert úgysem ilyen a kizsákmányoló világrend. Ezen majd gondolkozz el ha legközelebb újból kitérsz egy válaszadás alól.
"hiszen 80 éves tatákról meg abszolút kezdőkről van szó, akik esetleg elesnek a vezetéstől"
Nemnemnem. Arról volt szó hogy csak olyan vezetőket(legyen az önvezető AI vagy humán) akik nem (nagyon) fognak halált okozó hibákat elkövetni. Ehhez én azt mondtam hogy az emberek egy része eleve olyan felelőtlen/egyszeri hogy ezt a szintet soha nem fogja elérni. A másik része(ez a kisebb) több év nagyvárosi forgalom/szélsőséges időjárásban vezetés után(amit ugye nem ténylegesen nagyvárosban vagy a hegyi szerpentinen szerez meg hanem hatalmas felépített tesztkörnyezetekben) talán elérhet egy alacsony(majdnem 0) stabilizálódó baleseti statisztikai szintet. Idősödő korára ezt a minősítést elveszti. 0 közeli baleseti szintet a jogosítvánnyal rendelkezők tört része lenne csak alkalmas, ebből jött az hogy ettől viszont beszakadna a gazdaság.
Elfogadtuk hogy nem tökéletes a rendszer, kódolva vannak bele a balesetek, nincs pénz a tökéletes megoldásra. Nincs ez máshogy akkor sem amikor a fejlesztés alatti rendszereket a közutakra engednek. Nincs jobb módszer.